ژنراتورهای برقی در هر سه مدل سوختی خود؛ یعنی بنزینی، گازوئیلی (دیزلی) و یا گاز مایع (LPG) سبب تامین برق مورد نیاز شما در مواقع ضروری که به منابع برق شهری دسترسی ندارید، می شوند و برای شما جریان الکتریکی را به ارمغان می آورند. این قبیل از محصولات مصرفی امروزه در انواع و و اقسام مدل های مختلف طراحی و به بازار عرضه می شوند که شما می توانید بسته به نوع نیاز و همچنین بودجه در نظر گرفته از سوی خود، اقدام به خرید یک کدام از آنان نمایید؛ با تمام این اوصاف، لیست بیست قصد دارد تا در این مطلب شما را با نکاتی مهم و ساده در خصوص خرید موتور برق بنزینی آشنا کند تا با ذهن بازتری به فکر تهیه کردن یک ژنراتور برق مناسب برای خود شوید.

آشنایی با انواع موتورهای برقی سوختی

با اینکه موضوع ما در خصوص خرید یک موتور برق بنزینی مناسب و قدرتمند می باشد، اما خیلی حیف است اگر از این فرصت استفاده نکنیم و شما را با انواع مختلفی از این دسته ژنراتورهای برقی که با سوخت های مختلفی فعالیت خود را آغاز می کنند، آشنا نسازیم. این محصولات با توجه به نوع سوخت مصرفی خود به دسته های زیر تقسیم می شوند:

  • موتور برق بنزینی: این دسته از ژنراتورهای برقی با سوختی کاملا رایج در کشورمان کار می کنند و به دلیل قدرت اشتعال پذیری بنزین، میزان کارایی مفید آن ها کم است و خیلی مناسب استفاده در محیط های سرد نمی باشند.
  • موتور برق گازوئیلی: این نوع از موتورهای برقی با سوختی نسبتا ارزان کار می کنند. از صدای به مراتب بیشتری برخوردار هستند و آنطور که مشخص است، بهتر است از آنان برای استفاده در محیط های خیلی بزرگ بهره گیری شود تا قدرت واقعی خود را برملا سازند.
  • موتور برق گازی: این دسته از ژنراتورهای برقی با گاز مایع یا همان LPG کار می کنند و از ضریب ایمنی و بهداشتی به مراتب بیشتری نسبت به دو مدل قبلی برخوردار هستند. ناگفته نماند تعدادی از این محصولات دارای قابلیت دوگانه سوز؛ یعنی هم با گاز و هم با بنزین می باشند که این خود نشان از یک مزیت بزرگ برای هر خریداری خواهد بود.

نکات مهم هنگام خرید موتور برق بنزینی

محیط مصرفی: اولین نکته ای که هنگام خرید موتور برق بنزینی باید به آن توجه کنید، نوع محیطی است که می خواهید از ژنراتور برقی خود در آن استفاده کنید. اصولا از این قبیل محصولات تولید کننده جریانات الکتریکی در محیط های خانگی، اداری و یا حتی صنعتی با توجه به قطعی برق و یا نیازهای  بزرگتری بهره گیری می شود که شما باید به محیط مصرفی آن حتما توجه داشته باشید.

مصرف سوخت: با توجه به گرانی سوخت در کشورمان، بهتر است همواره به سراغ خرید موتور برق هایی بروید که از میزان سوخت بهینه ای برخوردار هستند و با یک ضریب اطمینان بالا، از کمترین مقادیر بنزین مصرفی در خود برایتان بیشترین بهره وری را به ارمغان می آورند.

نوع استارت: بطور کلی نوع استارت یا همان فرآیند ایجاد اشتعال در محصول جهت استفاده از آن به دو صورت هندلی و یا الکتریکی است که شما باید به هنگام انتخاب و تهیه یک ژنراتور برقی به این گزینه نیز توجه کافی را داشته باشید.

مقاومت محصول: بهتر است پیش از اقدام برای خرید یک موتور برق بنزینی به محیط مصرفی آن توجه داشته باشید؛ مثلا اگر قرار است یک ژنراتور برقی در یک فضای پر ریسک برای تامین برق مورد نیاز همچون محیط های ساخت و سازی مورد استفاده قرار گیرد و خطر سقوط مصالح بر روی آن نیز وجود دارد، بهتر است شما به فکر خرید ژنراتوری باشید که بیشتر بدنه آن از جنس فلز ساخته شده باشد نه پلاستیک.

سیستم خنک کننده: امروزه برای خنک سازی فضای داخلی و پر حرارت موتورهای برقی از سیستم های خنک کننده مختلفی استفاده می شود که البته خیلی نیازی نیست بر روی انتخاب یک کدام از این سیستم ها تمرکز کنید؛ زیرا اصولا بهترین ژنراتورهای برق دنیا هم با ایجاد یک جریان هوا در محیط داخل خود، دچار کاهش دمای درونی می شوند.

قدرت موتور: از دیگر نکات ساده اما فوق العاده پر اهمیتی که توصیه می کنیم حتما به هنگام خرید موتور برق بنزینی به آن توجه نمایید، تناسب میان قدرت موتور با میزان برق مصرفی تک تک وسایل الکتریکی است که در محیط وجود دارد. برای این منظور شما می بایست میزان برق مصرفی هر یک از وسایل الکتریکی خود را از روی دفترچه راهنما و یا برچسب های زده شده به محصولاتتان نگاه کنید و اعداد رویت شده را که بر حسب وات و یا کیلووات هستند را با هم جمع کرده و در نهایت با توجه به عدد بدست آمده اقدام به خرید یک ژنراتور برقی پر قدرت و یا کم قدرت نمایید.

ظرفیت مخزن سوخت: این فاکتور نیز از دیگر موارد قابل توجهی است که باید به هنگام انتخاب یک موتور برق بنزینی به آن توجه لازم را داشته باشید؛ زیرا اگر قرار است شما از ژنراتور برقی خود برای زمان بیشتری استفاده بعمل آورید، مخزن دستگاه شما باید از ظرفیت بیشتری برخوردار باشد تا بتوانید از آن بهره گیری به مراتب بیشتری را نیز داشته باشید.

امکانات جانبی: در حال حاضر کمپانی های مختلفی بر روی طراحی و تولید موتورهای برق بنزینی تمرکز کرده اند و هر یک برای محصول نهایی خود از امکانات جانبی جذابی همچون: چرخ، دسته، حفاظ، صفحه نمایشگر، سیستم های هشدار دهنده و غیره استفاده می کنند که البته بر روی قیمت کلی محصول آنان نیز این قبیل موارد قطعا تاثیرگذار است.

قیمت موتور برق بنزینی: با اینکه همواره توصیه شده با توجه به قیمت موتور برق بنزینی اقدام به خرید آن نمایید اما باید بگوییم بهتر است با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فناوری در ساخت این قبیل محصولات، بیشتر از اینکه توجه خود را معطوف به قیمت یک ژنراتور برقی نمایید به سایر ویژگی ها و امکانات آن که ما در این مطلب به معرفی تعدادی از مهمترین آن ها برایتان پرداخته ایم، توجه کنید.

بهترین مدل‌های موتور برق بنزینی

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید موتور برق بنزینی مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از برترین موتور برق‌های بنزینی ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این موتور برق‎ها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

1موتور برق بنزینی هیوندای مدل HGPG-5360

موتور برق بنزینی هیوندای مدل HGPG-5360

هیوندای Hyundai نامی آشنا در دنیای صنعت است که طیف وسیعی از موتورهای برق با کیفیت و پرقدرت را به بازار عرضه می‌کند. این برند پیشرو محصولات خود را از طریق کشورهای مختلف از جمله کره تولید می‌کند.

هیوندای در واقع یک شرکت بزرگ خودروسازی است که در سال ۱۹۶۷ پایه‌گذاری شد و در حال حاضر در بیش از ۱۸۰ کشور فعالیت دارد. علاوه بر خودرو ساختِ موتور، قطعات الکتریکی و لوازم خانگی را هم در کارنامه دارد.

موتور برق بنزینی مدل HGPG-5360 یکی از محصولات برند هیوندای است که توان خروجی آن ۳۰۰۰ وات و ولتاژ خروجی‌اش نیز ۱۲ ولت DC و ۲۲۰ ولت AC می‌باشد که برای مصارف مختلف از جمله کارگاه‌ها، محیط‌های بیرونی و حتی استفاده‌های خانگی مناسب است.

موتور این وسیله تولید برق، یک سیلندر چهار زمانه دارد و قدرت موتورش ۳.۶ اسب بخار است که قابلیت ارائه عملکردی قوی و پایدار را دارد.

ظرفیت مخزن سوخت آن ۱۵ لیتر و ظرفیت مخزن روغنش ۰.۶ لیتر است، سیستم خنک‌کنندگی هوای این دستگاه، به کاربر اطمینان می‌دهد که عملکردی طولانی‌مدت و کارآمد را به همراه خواهد داشت.

ابعاد ۶۰x40x40 سانتی‌متر و وزن ۴۴ کیلوگرم باعث شده که این موتور برق در ردیف محصولات قابل حمل قرار بگیرد. با داشتن سه خروجی، امکان اتصال چندین دستگاه را به طور همزمان فراهم می‌کند.

میزان صدای تولیدی این موتور ۷۰ دسی‌بل است که نشان‌دهنده صدای نسبتاً کم برای یک موتور برق است چرا که در محیط‌های آرام این وضعیت، یک مزیت محسوب می‌شود.

مزایا:

  • توان خروجی بالا
  • قابلیت اتصال چندین دستگاه به طور همزمان
  • سیستم خنک‌کنندگی کاربردی
  • استارت دستی و تک‌فاز
  • ولتاژ خروجی ۱۲ ولت DC و ۲۲۰ ولت AC

معایب:

  • وزن نسبتاً سنگین
  • صدای تولیدی زیاد در محیط‌های آرام

موتور برق هیوندای مدل HGPG-5360 با توان و قابلیت‌هایی که به مشتریان خود ارائه می‌دهد، قطعاً گزینه‌ای مناسب برای کاربرانی است که به دنبال یک منبع تولید برق قابل اعتماد با عملکرد بالا هستند.

با وزن متعادلی که دارد می‌تواند برای استفاده در مکان‌های مختلف مناسب باشد و به نیازهای برقی در شرایط مختلف پاسخ بدهد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

2موتور برق آسترا مدل AST3700

موتور برق آسترا مدل AST3700

موتور برق آسترا مدل AST3700 که ساختِ کره جنوبی است دارای ابعادی معادل ۵۸x44x42 سانتی‌متر و وزنی برابر با ۲۸ کیلوگرم است طوری که آن را دستگاهی قابل حمل و مناسب برای استفاده‌های متوسط به حساب می‌آورند.

قدرت موتور آن ۶.۵ اسب بخار و قدرت خروجی‌اش هم ۲۲۰ وات است که می‌تواند انرژی مورد نیاز دستگاه‌های الکتریکی را تامین نماید.

این موتور برق با دو خروجی برق و ظرفیت مخزن سوخت ۱۵ لیتر می‌تواند برای مدت زمان نسبتاً طولانی و بدون نیاز به سوخت‌گیری مجدد، به کار خود ادامه بدهد.

میزان صدای تولیدی آن ۶۵ دسی‌بل است که نسبتاً کم صدا به حساب می‌آید.

مزایا:

  • قیمت مناسب
  • قدرت موتور بالا
  • حمل آسان
  • استارت دستی
  • تک‌فاز با ولتاژ خروجی ۱۲ ولت DC

معایب:

  • عدم وجود روغن موتور در بسته‌بندی
  • لرزش نسبی در هنگام کار

موتور برق آسترا مدل AST3700 که ساخت برند Astra کره جنوبی است با توجه به قیمت مناسب و قابلیت‌هایی که دارد، می‌تواند یک گزینه‌ منطقی، مناسب و به صرفه برای مصارف خانگی و کارهای سبک باشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

3موتور برق سوپر استار مدل SS7800AN

موتور برق سوپر استار مدل SS7800AN

حتماً می‌دانید که استفاده از موتور برق بنزینی سوپر استار Super star مدل SS7800AN، یک راه حل مناسب و ایده‌آل برای تأمین برق در مناطق دورافتاده یا بدون دسترسی به شبکه برق شهری است.

این دستگاه با استفاده از بنزین به عنوان سوخت، قادر است تا ۳۵۰۰ وات قدرت تولید کند که این مقدار برق برای روشنایی و به کارگیری وسایل برقی معمولی کفایت می‌کند.

بهتر است بدانید که این موتور برق با ولتاژ خروجی ۲۲۰ ولت و جریان خروجی AC 13.6 آمپر و DC 14 آمپر، می‌تواند برق مورد نیاز خانه‌ها، کمپینگ و ویلاها را تامین نماید.

تکنولوژی AVR به کار رفته شده در این مدل، ثبات ولتاژ و جریان خروجی را تضمین می‌کند که این امر از اهمیت بالایی در موتورهای برق برخوردار است.

مزایا:

  • راه‌اندازی آسان با استارت سریع
  • توان خروجی واقعی ۳۵۰۰ وات
  • مصرف سوخت بهینه
  • ولتاژ خروجی پایدار
  • طراحی زیبا و کاربردی
  • وزن سبک و قابلیت حمل آسان
  • مناسب برای استفاده خانگی و کمپینگ

معایب:

  • صدای نسبتاً بلند در برخی موارد
  • عدم وجود چرخ

در مجموع می‌توان گفت که موتور برق سوپر استار مدل SS7800AN با عنایت به قابلیت‌های مناسبی که در خود جای داده و همین‌طور کارایی قابل توجهش، این توانمندی را دارد که به گزینه‌ای مناسب برای تأمین برق مورد نیاز برخی بخش‌ها تبدیل گردد.

با این حال، برای کسب بهترین نتیجه و هم‌چنین بهره‌برداری بهینه، توصیه می‌شود که کاربران قبل از استفاده، دستورالعمل‌های کاربری را به دقت مطالعه کرده و تنظیمات لازم را انجام دهند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

4موتور برق بنزینی یاماها مدل YM12000E

موتور برق بنزینی یاماها مدل YM12000E

موتور برق بنزینی یاماها اصالتاً متعلق به برند ژاپنی Yamaha است که کشور تایوان هم تحت لیسانس شرکت اصلی اقدام به تولید آن می‌کند، البته در حال حاضر چین تولید کننده عمده موتور برق بنزینی یاماهاست.

موتور برق بنزینی یاماها مدل YM12000E یکی از محصولات این برند معروف است که دارای ابعادی مناسب و وزنی برابر با ۸۵ کیلوگرم است طوری که به راحتی حمل و نقل می‌شود.

دارای دو خروجی است که امکان استفاده همزمان از دو دستگاه را فراهم می‌کند. توانمندی‌هایی نظیرِ حجم موتور ۲۵۱ تا ۳۰۰ سی‌سی، ۱۸ اسب بخار قدرت به همراه قدرت خروجی ۸۵۰۰ وات، این موتور برق را برای مصارف سنگین مناسب ساخته است.

این دستگاهِ مولدِ برق، مجهز به سیستم نوسانگیر (AVR) و همین‌طور نمایشگر دیجیتالی است که اطلاعاتی مانند ولتاژ، فرکانس و ساعت کارکرد را نمایش می‌دهد.

مزایا:

  • قدرت بالا با ۸۵۰۰ وات خروجی
  • کیفیت ساخت عالی با استفاده از سنسور روغن و سیستم AVR
  • دارای نمایشگر دیجیتالی برای نظارت آسان
  • استارت الکتریکی و دستی برای راه‌اندازی راحت
  • دارای چرخ برای حمل و نقل راحت‌تر
  • سیستم خنک‌کنندگی از راه روغن برای عملکرد پایدار

معایب:

  • وزن نسبتاً سنگین
  • میزان صدای تولیدی بالا (۹۰ دسی‌بل)

موتور برق یاماها مدل YM12000E با توانایی تولید برق پایدار و قدرتمند، گزینه‌ای مناسب برای مصارف صنعتی و سنگین است. برای حمل و جابه‌جایی راحت و آسان، چرخ‌هایی برای دستگاه طراحی و تعبیه شده است.

این موتور برق با داشتن ویژگی‌هایی مانند استارت الکتریکی و دستی، سیستم خنک‌کنندگی، نمایشگر دیجیتالی و … یک انتخاب هوشمندانه برای کاربرانی است که به دنبال کارایی و دوام برای یک دستگاه هستند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

5موتور برق بنزینی پوتر مدل PT8000V

موتور برق بنزینی پوتر مدل PT8000V

پوتر Potter یک شرکت چینی است که در سال ۱۹۹۶ با هدف تولید موتورهای صنعتی و کشاورزی تاسیس و شروع به کار کرد. موتور برق بنزینی مدل PT8000V یکی از تولیدات این برند نام آشناست.

این موتور دارای توان خروجی پایدار ۳.۵ کیلووات و حداکثر توان ۳.۸ کیلووات است که برای کاربردهای مختلف و متنوع انتخاب مناسبی است. وزنِ این محصول حدود ۵۵ کیلوگرم است که دستگاهی نسبتاً سبک و قابل حمل تلقی می‌گردد.

وجود شاخص‌هایی نظیرِ موتور PT210، تک سیلندر و چهار زمانه، سیستم خنک‌کننده هوا و استارت هندلی باعث شده که عملکرد این موتور قابل اعتماد و مورد اطمینان باشد.

حجم مخزن سوخت ۱۵ لیتری به انضمام مصرف سوخت بهینه، این موتور برق را به ابزاری برای استفاده‌های طولانی‌مدت تبدیل نموده است.

مزایا:

  • طراحی مدرن و جذاب
  • توان خروجی بالا
  • سیم‌پیچی از جنس مس
  • ابعاد کوچک و حمل آسان
  • قدرتمند و کارآمد
  • مجهز به سنسور روغن

معایب:

  • فاقد چرخ برای جابجایی آسان‌تر
  • صدای نسبتاً بلند در حدود ۹۶ دسی‌بل

با توجه به مزایای نسبتاً زیاد و در عین حال کاربردی موتور برق پوتر مدل PT8000V و همین‌طور برند تولید کننده معروف در کنار قیمت مناسب، همه و همه این موتور تولید برق را به گزینه‌ای ارزشمند برای خریدارانی که به دنبال دستگاهی قدرتمند و قابل اعتماد هستند، تبدیل کرده است.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

6موتور برق بنزینی سوپر تایگر مدل ۲۵۰۰

موتور برق بنزینی سوپر تایگر مدل 2500

موتور برق بنزینی سوپر تایگر Super tiger مدل ۲۵۰۰ ساختِ یک برند چینی به همین نام است که ابعادی کوچک و جمع و جور دارد تا بتواند به عنوان یک انتخاب برای مصارف سبک مطرح شود و در مواقعی که به یک منبع برق قابل حمل نیاز است، مورد استفاده قرار گیرد.

وزنِ حدود ۱۶ کیلوگرم و طراحی ارگونومیک شرایط را برای جابه‌جایی راحتِ این دستگاه ایجاد کرده است. موتور تک سیلندر آن قدرت خروجی ۸۰۰ وات را فراهم می‌کند و با ولتاژ خروجی AC 220 ولت، برای دستگاه‌های الکتریکی معمولی مناسب است.

این موتور برق بنزینی، با توجه به اندازه، قدرت و وزن نسبتاً سبک می‌تواند نیاز برقی افراد در سفرهای طبیعت‌گردی و هم‌چنین مواقعی که به برق اضطراری نیاز هست، مرتفع نماید.

البته در کنار همه این‌ها، مصرف سوخت پایین را باید یکی از نقاط قوت آن به حساب آورد ضمن این‌که هندل دستی نرم، راه‌اندازی و استفاده از دستگاه را آسان می‌کند.

مزایا:

  • قابلیت حمل آسان
  • مصرف سوخت کم
  • قیمت مناسب
  • کیفیت ساخت قابل قبول
  • مناسب برای وسایل با مصرف پایین
  • هندل دستی نرم برای راه‌اندازی آسان

معایب:

  • توان خروجی محدود
  • صدای نسبتاً بلند
  • عدم وجود خروجی DC

با توجه به تحلیل انجام شده، می‌توان این‌طور نتیجه گرفت که موتور برق بنزینی سوپر تایگر مدل ۲۵۰۰ می‌تواند انتخابی اقتصادی و به صرفه برای افرادی باشد که به دنبال یک منبع تغذیه برق قابل حمل برای استفاده‌های سبک هستند.

این دستگاه ممکن است برای کاربردهای سنگین گزینه مناسبی نباشد اما برای روشنایی و تغذیه وسایل با مصرف پایین یک ابزارِ کاملاً کاربردی است.

این را هم به خاطر بسپارید که توجه به نسبت صحیح بنزین و روغن برای عملکرد بهینه ضروری است و باید از آن مراقبت کرد تا از ایجاد صدای بیش از حد جلوگیری شود.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

7موتور برق بنزینی هیوندای مدل ۲۰۱۰-HGPG

موتور برق بنزینی هیوندای مدل 2010-HGPG

موتور برق بنزینی هیوندای مدل ۲۰۱۰-HGPG که یکی از محصولات برند معروف Hyundai است با توان ۰.۸ کیلووات و طراحی تک سیلندر دو زمانه، از این دستگاه گزینه‌ای اقتصادی و به صرفه برای تولید برق ساخته است.

این دستگاه کوچک، کم حجم و قابل حمل با ابعاد ۴۲x30x30 سانتی‌متر و وزن ۲۰ کیلوگرم، به راحتی در فضاهای مختلف قابل استفاده است. دارای دو خروجی AC و DC و ولتاژ خروجی AC 230 ولت می‌باشد، بنابراین این موتور برق برای کاربردهای سبک مناسب است.

سیستم خنک کننده موتور به کمک جریان هوا، دمای دستگاه را در حین کار مدیریت می‌کند در ضمن میزان صدای تولید شده توسط این وسیله نسبتاً پایین و چیزی معادل ۶۴ دسی‌بل است.

ملزومات و اقلام همراه این موتور مانند دو شاخه، گیره برق و آچار، استفاده از آن را آسان‌تر می‌کند.

مزایا:

  • قابلیت حمل آسان
  • کیفیت ساخت بالا
  • صدای کم
  • سیستم خنک کننده موتور
  • ساخت برندی با اصالت و شناخته شده

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

برای محصولات یک برند معتبر و صاحب نام مانند هیوندای که تولیداتش شهرت جهانی دارند، باید هزینه کرد و این امری اجتناب‌ناپذیر است. بنابراین قیمت بالای این موتور برق به خاطر توانایی‌ها و جزئیات کیفی آن، موضوعی طبیعی است.

پس باید پذیرفت که موتور برق هیوندای مدل ۲۰۱۰-HGPG یک دستگاه کارآمد و کیفی است که می‌تواند نیازهای برقی سبک و موقتی را تامین نماید.

گرچه برای مصارف سنگین‌ و دائمی ممکن است گزینه مناسبی نباشد اما برای استفاده‌های خانگی کوچک و فعالیت‌های بیرون از منزل می‌تواند گزینه‌ای مقرون‌ به‌ صرفه باشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

8موتور برق کنزاکس مدل KPG-1950

موتور برق کنزاکس مدل KPG-1950

برخی از محصولات شرکت چینی کنزاکس Kenzax که در زمینه ساختِ ابزارآلات صنعتی و موتورهای برق برای استفاده در صنایع کشاورزی، ساختمانی و خانگی فعالیت می‌کند، توسط ایرانی مونتاژ و بسته‌بندی می‌شوند.

برند کنزاکس از سال ۱۳۷۵ فعالیت تولیدی خود را در ایران آغاز کرد که می‌توان گفت در حال حاضر Kenzax یک شرکت ایرانی است.

موتور برق مدل KPG-1950، با توان خروجی ۸۰۰ وات و ولتاژ ۱۲ ولت DC نمونه‌ای از موتورهای ساخت برند کنزاکس است که قطعاً می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای تأمین برق در شرایط اضطراری باشد.

ابعاد این دستگاه ۴۱x25x24 سانتی‌متر و وزنش هم ۲۰ کیلوگرم است که این اندازه و وزن حمل و نقل آن را آسان می‌سازد. این مدل موتور برق به موتور تک سیلندر دو زمانه با قدرت ۲ اسب بخار مجهز است که می‌تواند وسایل الکتریکی کوچک مانند چند شعله روشنایی و یخچال مسافرتی را راه بیندازد.

مخزن سوخت آن ۴ لیتر گنجایش دارد که پس از هر بار سوخت‌گیری قادر است تا ۵.۸ ساعت به طور مداوم برق تولید کند و نیازِ برقی کمپینگ‌ها و مسافرت‌ها را تامین نماید.

مزایا:

  • قدرت خروجی بالا
  • سیستم استارت دستی (هندلی) برای راه‌اندازی آسان
  • سیستم خنک‌کننده با هوا برای عملکرد پایدار
  • سیم‌پیچ تمام مس برای کارایی بیشتر
  • طراحی کم‌حجم و سبک برای حمل آسان

معایب:

  • محدودیت در تعداد خروجی‌ها

موتور برق کنزاکس مدل KPG-1950 از جمله وسایل تولید برق است که با توجه به توانایی و قدرت خود و همین‌طور ویژگی‌هایی مانند قابلیت حمل آسان، توان خروجی مناسب و سیستم خنک‌کننده مؤثر، بدون تردید می‌تواند یک انتخاب مطلوب برای مصارف خانگی و فعالیت‌های مستلزم نیاز به برق در فضای باز باشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

9موتور برق بنزینی هیوندای مدل HG8525

موتور برق بنزینی هیوندای مدل HG8525

موتور برق بنزینی هیوندای مدل HG8525 یکی از ساخته‌های برند سرشناس Hyundai است که توان تولید برق به قدرت ۸۵۰۰ وات را داراست و به عنوانِ یکی از پیشرفته‌ترین و قدرتمندترین محصولات در بازار ایران مطرح است.

این دستگاه با بهره‌گیری از یک موتور چهارزمانه با قدرت ۱۶ اسب بخار و ظرفیت ۴۶۰ سی‌سی، قابلیت تأمین انرژی الکتریکی مورد نیاز دستگاه‌های برقی مختلف را دارد.

این مدل موتور برق بنزینی هیوندای، به سیستم استارت الکتریکی و باتری داخلی مجهز شده است تا بتواند برای استفاده‌های طولانی‌مدت و در شرایط مختلف مناسب باشد.

این محصول دارای چرخ‌های حرفه‌ای مجهز به ترمز است که امکان جابه‌جایی آسان و ابتکار عمل را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

از مخزن سوخت ۲۵ لیتری این محصول بگوییم که بدون نیاز به سوخت‌گیری مکرر، عملکرد طولانی مدت آن را تضمین می‌کند‌.

ناگفته نماند که وجود دو پریز درپوش‌دار، امکان دسترسی به برق AC با ولتاژ ۲۳۰ ولت و برق DC با ولتاژ ۱۲ ولت و شدت جریان ۸.۳ آمپر را میسر می‌سازد.

مزایا:

  • قدرت خروجی بالا (۸۵۰۰ وات)
  • استارت الکتریکی و باتری داخلی
  • چرخ‌های حرفه‌ای با ترمز برای جابجایی آسان
  • مخزن سوخت بزرگ (۲۵ لیتر)
  • خنک‌ شدنِ موتور توسط هوا
  • دو خروجی برق AC و DC
  • نمایشگر VFT برای نظارت بر عملکرد

معایب:

  • وزن نسبتاً زیاد (۹۱ کیلوگرم)
  • ابعاد بزرگ

موتور برق بنزینی هیوندای مدل HG8525 با این همه امکانات و ویژگی باید قدری هم سنگین و حجیم باشد چرا که هر آپشن و مزیتی که به دستگاه اضافه می‌شود، قطعاً دارای حجم و وزن است.

این موتور تولید انرژی آنقدر حُسن و مزیت دارد که وزن و حجم آن قابل تحمل و چشم‌پوشی است.

پس مطمئن باشید که با خرید این سیستم تولید برق، دست به انتخاب و خریدی ایده‌آل زده‌اید که می‌توانید با استفاده از قدرت و دوام آن، برق کارگاه‌ها، منازل بزرگ و مصارف صنعتی خود را تامین کنید.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

10موتور برق هیوندای مدل HG8550-PG

موتور برق هیوندای مدل HG8550-PG

موتور برق هیوندای مدل HG8550-PG ساختِ برند کره‌ای و معتبر Hyundai است که به عنوانِ یک دستگاه پرقدرت و کارآمد از آن یاد می‌شود.

این ژنراتور به کمک سوخت بنزین و با برخورداری از مخزن ۲۵ لیتری می‌تواند تا ۶۰۰۰ وات برق تولید و انرژی بیشتر دستگاه‌های برقی را فراهم کند.

موتور چهارزمانه با قدرت ۸ اسب بخار و ظرفیت ۴۲۰ سی‌سی شرایطی را برای این موتور پدید آورده که قادر است، انرژی الکتریکی مورد نیاز را با کارایی بالا برای مصارف مختلف ایجاد نماید.

این را هم به خاطر داشته باشید که این دستگاه دارای دو پریز برق AC با ولتاژ ۲۳۰ ولت و یک خروجی DC با ولتاژ ۱۲ ولت و شدت جریان ۸.۳ آمپر است.

مزایا:

  • توانایی تولید برق پایدار و قدرتمند
  • سهولت در حمل به لطف چرخ‌های مقاوم
  • استارت دستی و الکتریکی برای راه‌اندازی آسان
  • ساختار محکم و طراحی زیبا

معایب:

  • وزن نسبتاً زیاد (۸۱.۵ کیلوگرم)
  • صدای تولیدی متوسط

تحلیل و بررسی تولیدات یک برند معتبر و صاحب نام مانند هیوندای که شهرت جهانی دارد شاید قدری بی انصافی در حق آن باشد.

با این حال یادآوری می‌شود که موتور برق هیوندای مدل HG8550-PG با توجه به ویژگی‌های عالی و منحصر به فرد خود مثل قدرت و کارایی، می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای تأمین انرژی در مکان‌هایی باشد که دسترسی به برق وجود ندارند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

11موتور برق یاماها مدل YM6000

موتور برق یاماها مدل YM6000

موتور برق یاماها مدل YM6000 با ابعاد مناسب یعنی ۵۵x45x45 سانتی‌متر، یک دستگاه پرقدرت و کارآمد از شرکت اصالتاً ژاپنی Yamaha است که محصولاتش توسط تایوان و عمدتاً چین تولید می‌شوند.

توان خروجی آن ۳۱۰۰ وات و قدرت موتورش ۷.۵ اسب بخار است که با این قدرت می‌تواند نیازهای برقی شما را در شرایط مختلف تأمین کند.

این موتور برق دو خروجی دارد و منبع تغذیه‌اش هم برای راه اندازی و شروع به کار بنزین است، این امر محصول را برای استفاده در مکان‌هایی که به شبکه برق شهری دسترسی ندارند، بسیار مناسب و ایده‌آل است.

این را هم در باره موتور برق بنزینی یاماها مدل YM6000 بدانید که دارای سنسور روغن و سیستم نوسانگیر است تا امنیت و ثبات عملکردش تضمین شود.

مزایا:

  • قدرت خروجی بالا (۳۱۰۰ وات)
  • قدرت موتور قابل توجه (۷.۵ اسب بخار)
  • دارای سیستم نوسانگیر
  • سنسور روغن برای افزایش ایمنی
  • استارت دستی آسان
  • سیستم خنک‌کنندگی از راه روغن
  • ولتاژ خروجی ۱۲ ولت DC

معایب:

  • وزن نسبتاً سنگین

موتور برق یاماها مدل YM6000 ساختِ شرکت نام آشنای Yamaha، از آن دسته وسایل تولید برق است که با وجود ویژگی‌های خاص و برجسته مانند قدرت بالا، سیستم‌های ایمنی پیشرفته و قابلیت‌های فنی متعدد، می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای تأمین انرژی در محیط‌های کارگاهی، باغی و حتی برای مصارف خانگی در شرایط اضطراری به شمار آید.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

12موتور برق بنزینی توسن مدل ۱۰۱۱G

موتور برق بنزینی توسن مدل 1011G

توسن Tosan در حال حاضر به عنوان یک برند ایرانی مطرح است که از سال ۲۰۰۳ تاسیس و در زمینه تولید ابزار آلات برقی و دستی شروع به کار کرده است. محصولات برقی آن در چین و لوازم دستی‌اش در تایوان ساخته می‌شوند.

موتور برق توسن مدل ۱۰۱۱G با طراحی کم حجم و کاربردی نمونه‌ای از تولیدات برند Tosan است که می‌تواند پاسخگوی تأمین انرژی برق در شرایط مختلف باشد.

این دستگاه با توان خروجی ۱۱۰۰ وات و موتور ۴ زمانه ۹۴ سی‌سی، قادر به تولید جریان مستمر و پایدار برق است، تجهیز موتور به نمایشگر ولتاژ آنالوگ به استفاده کنندگان اجازه و فرصت می‌دهد که بر عملکرد دستگاه نظارت آسان‌تری داشته باشند.

یک خروجی ۲۳۰ ولت با شدت جریان ۱۶ آمپر و یک خروجی ۱۲ ولت با شدت جریان ۸.۳ آمپر، به‌ دستگاه‌های مختلف امکان می‌دهد که از آن استفاده نمایند.

مخزن سوخت ۷ لیتری به این موتور برق امکان و قدرت می‌دهد که بتواند تا ۶.۵ ساعت بعد از سوخت‌گیری به صورت مداوم کار کند و جوابگوی استفاده‌های طولانی مدت باشد.

مزایا:

  • قدرت بالا با توان خروجی ۱۱۰۰ وات
  • کیفیت ساخت عالی
  • موتور ۴ زمانه با سیم‌پیچی مسی
  • نمایشگر ولتاژ برای نظارت آسان بر عملکرد
  • ظرفیت مخزن سوخت ۷ لیتری برای ۶.۵ ساعت کار مداوم
  • دو خروجی با ولتاژهای مختلف

معایب:

  • وزن نسبتاً سنگین
  • صدای تولیدی متوسط

موتور برق توسن مدل ۱۰۱۱G را باید جزء آن گروه از لوازم بنزینی تولید برق به شمار آورد که با توان خروجی بالا و طراحی کاربردی می‌تواند انتخابی ایده‌آل و عالی برای تهیه انرژی برق جهت مصارف خانگی، کمپینگ و مواقع اضطراری باشد.

با وجود چندین ویژگی مفید مانند نمایشگر ولتاژ و همین‌طور مخزن سوخت بزرگ، هیچ دلیلی برای نخریدنِ این دستگاه تولید انرژی باقی نمی‌ماند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

امیدواریم این مطلب برای انتخاب موتور برق بنزینی مناسب به شما کمک کرده باشد. خواندن راهنمای خرید مولتی متر و مینی فرز هم به شما توصیه می‌شود. اگر سوالی دارید می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه آن را با ما در میان بگذارید.

مطلب قبلیراهنمای خرید ست کتری و قوری زیبا و ارزان با بررسی بهترین‌ها
مطلب بعدی۲۵ مدل پازل زیبا و باکیفیت با قیمت روز و خرید اینترنتی

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here