روزهای شیرین بارداری به سرعت می‌گذرد و جنین با گذشت زمان رشد می‌کند و رشد جنین نوید سایز نشدن لباس‌ها را به مادر می‌دهد. بعد از گذشت سه یا چهار ماه به مرور لباس‌ها یکی یکی سایز مادر نخواهد شد و او باید به فکر خرید لباسی جدید باشد، اما در هنگام خرید لباس بارداری به چه نکاتی باید توجه کرد؟ آیا تنها سایز را باید مورد توجه قرار داد؟ برای پاسخ به تمامی این سوال‌ها ما را در این متن همراهی کنید.

چه زمانی باید لباس بارداری خرید؟

عکس‌های اینستاگرامی، مادرهایی با شکم‌های کوچک و تصاویر رویایی همه این‌ها باعث می‌شود که تصوری نادرست و رویایی از این دوران در ذهن مادران ایجاد شود. بسیاری قبل از بارداری اقدام به خرید لباس‌های زیبا می‌کنند. لباس‌هایی که شاید حتی یکبار هم مورد استفاده آن‌ها قرار نگیرد.

با توجه به این که دوران بارداری هیچ دو نفری مشابه هم نیست، به شما توصیه می‌کنیم که خرید لباس بارداری را در زمان مناسب آن انجام دهید. اگر با مادرانی که تجربه بارداری داشته‌اند صحبت کنید، متوجه خواهید شد که میزان وزن اضافه شده یا فرم هیکل هر یک از آن‌ها در این دوران با یکدیگر متفاوت بوده. در حقیقت هر یک از آن‌ها در یک زمان منحصر به فردی به پوشیدن لباس بارداری نیازمند شدند. با این حال اتفاقات و روادیدی وجود دارد که به شما نوید خرید یک لباس جدید و بارداری را می‌دهد. این اتفاق‌ها به شرح زیر هستند:

  • زمانی که بعد از مصرف هر وعده غذایی بستن دکمه شلوار برایتان سخت و غیرممکن می‌شود.
  • زمانی که از میان تمامی لباس‌هایتان به سراغ لباس‌هایی با پارچه کشی رفته‌اید.
  • هنگامی که تمام روز احساس نفخ شما را آزار می‌دهد.
  • در هنگام نشستن تنگی شلوار به شکم شما فشار وارد می‌کند یا حتی نفس کشیدن را برایتان کمی مشکل کرده.
  • به خاطر برآمدگی شکم‌تان لباس‌هایی که به تن دارید، کوتاه می‌شوند.
  • زمانی که برآمدگی شکم‌تان به وضوح مشخص است.
  • هنگامی که دکمه‌های لباس به خصوص در قسمت پایین به سختی بسته می‌شود.

همه این‌ها نشانه‌های خوب از رشد مثبت فزرند دلبند شما در رحم است. پزشکان متخصص زنان و زایمان معتقد هستند که از هفته بیستم بارداری رحم به سطح ناف می‌رسد. با این حال آن‌ها تاکید دارند که بالا آمدن سطح ناف وابسته به فاکتورهایی نیز است. این فاکتورها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • وزن مادر
  • نوع بدن مادر
  • ارث و ژن
  • و میزان اضافه وزن مادر در دوران بارداری
  • تولد چندمین فرزند (به طور معمول میزان اضافه وزن و برآمدگی شکم در فرزند اول کمتر از فرزند دوم، سوم یا … می‌شود.)
  • جنسیت جنین
  • تعداد فرزندان

در خصوص خانم‌هایی که برای اولین بار تجربه مادری را احساس می‌کنند. باید توضیح داد که چنین افرادی دیرتر از سایر مادران شکم‌شان برآمده می‌شود. معمولا این مادران پس از گذشت سه ماه نیاز به خرید لباس بارداری را احساس خواهند کرد.

جنی گرین استین استایلیست و طراح لباس مادران باردار در ایالت نیویورک و موسس وبسایت یورسول استایل در این خصوص توضیح می‌دهد که: “سه ماه اول بارداری زمانی است که بدن مادر با شرایط و تغییرات جدید کنار خواهد آمد و این سه ماه دوم بارداری است که مادران باید به فکر خرید لباس‌های بارداری بی‌افتند.” در حقیقت زمانی که شکم مادر کم کم مشخص می‌شود باید لباس جدید خرید، اما چگونه و از چه مکان‌های می‌توان لباس بارداری خرید؟

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید شلوار بارداری

لباس بارداری را چطور و از کجا می‌توان تهیه کرد؟

حال که با زمان مناسب خرید لباس بارداری آشنا شده‌اید، وقت آن رسیده که آن را تهیه کنید. دو گزینه برای شما وجود دارد خرید حضوری از پاساژها و فروشگاه‌های مخصوص فروش لباس بارداری پس از ساعت‌ها گشتن یا خرید لباس بارداری از سایت‌ها، فروشگاه‌ها یا پیج‌های اینستاگرامی؟

با توجه به وجود بیماری‌های مختلف، آلودگی هوا و زمان زیاد برای گشت و گذار در پاساژ‌ها به شما پیشنهاد می‌دهیم که خرید اینترنتی از سایت‌های معتبر را در اولویت قرار دهید. فروشگاه دیجی کالا از جمله سایت‌های اینترنتی است که انواع مختلف و متنوع لباس بارداری را با توجه به بودجه شما به فروش می‌رساند. نکته قابل توجه در خصوص این فروشگاه پشتیبانی ۲۴ ساعته و امکان مرجوع کردن محصول تا یک هفته پس از خرید است.

با این وجود به شما پیشنهاد می‌دهیم که قبل از خرید نکاتی که در ادامه در خدمت شما قرار داده‌ایم را به دقت مطالعه کرده و پس از آن اقدام به خرید کنید. قبل از پرداختن به این نکات لازم است خاطر نشان کنیم که یکسری از لباس‌های دوران بارداری نیاز اصلی مادر بوده و باید تهیه شوند و خرید یکسری دیگر از این لباس‌ها بستگی به میزان بودجه و نیاز شما دارد. در حقیقت تهیه دسته دوم لباس‌های معرفی شده اجباری و الزامی نیست.

این مقاله نیز بر حسب همین دسته بندی نگارش شده و خرید همه لباس‌های معرفی شده در آن الزامی و اجباری نیست.

سایز لباس بارداری

در صورتی که اولین تجربه بارداری را پیش‌رو دارید، نمی‌توانید به طور قطع در خصوص میزان تغییرات وزن، اندام و سایز لباس بارداری تصمیم بگیرید. در واقع چنین پیش‌بینی غیر ممکن به نظر می‌رسد. با در نظر گرفتن سخت و غیر ممکن بودن پیش‌بینی سایز شما در دوران بارداری است که پیشنهاد می‌دهیم خرید لباس بارداری را به زمان درستش موکول کنید.

با این حال سامانتا براون متخصص ایالت نیویورک در این خصوص توضیح می‌دهد: “در صورتی که قبل از بارداری سایز لباس‌های شما ۴۰ بوده است، به احتمال زیاد در زمان حاملگی نیز لباس‌های بارداری سایز ۴۰ برای شما مناسب باشد. با این حال با توجه به این که سایز بندی لباس‌های برندهای مختلف متفاوت است، نمی‌توان تصمیم قطعی در این خصوص گرفت. ”

شاید لباس ۳۸ یک برند یا سایز ۴۲ برند دیگری برای شما مناسب باشد. با این حال با توجه به این که میزان رشد در تمامی اندام‌ها برای تمامی افراد یکسان نخواهد بود، به شما توصیه می‌کنیم که بیشتر به فکر راحتی در لباس بارداری باشید.

بودجه مورد نیاز برای خرید لباس بارداری

میزان بودجه مورد نیاز برای خرید لباس‌های بارداری وابسته به فاکتورهایی از قبیل فصل زایمان و میزان تغییرات وزنی شما دارد. با این حال شما به چند دست لباس برای خانه و بیرون در این دوران نیاز خواهید داشت. به شما پیشنهاد خرید یک جفت لگ بارداری مشکی را نیز می‌دهیم. لگ‌ها خاصیت کشسانی مناسبی دارند و نوید استفاده از آن‌ها را بعد از این دوران نیز به شما خواهند داد.

چند دست تی‌شرت و تاپ گشاد نیز در کشوی لباس هر خانوم بارداری باید باشد. هودی و شلوار گشاد برای پیاده روی در روزهای آخر بارداری نیز گزینه‌ای مناسب است. خرید لباس مجلسی بارداری یا لباس مناسب برای عکاسی نیز از گزینه‌هایی هستند که بسته به تمایل شما در سبد خریدتان قرار خواهند گرفت. مایوی بارداری در روزهای پایانی بارداری یا یک لباس گرم برای فصل زمستان نیز از جمله مواردی است که مادران به فکر خرید آن‌ها خواهد افتاد.

لباس‌های مورد نیاز در دوران بارداری

همان طور که در ابتدای متن توضیح دادیم، برخی از لباس‌های این دوران برای هر مادر حامله‌ای مورد نیاز و برخی دیگر بسته به نیاز شما باید تهیه شود.

تی‌شرت‌ها

چند تی‌شرت گشاد و بلند چه در فصل تابستان چه در فصل زمستان برای مادران مورد نیاز است، چرا که در این دوران تحمل لباس‌های زیاد و سنگین سخت خواهد بود. این مورد در ماه‌های آخر بارداری بیشتر حس می‌شود.

شلوار جین‌های بارداری

شلوارهای جین بارداری با شلوارهای جین معمولی کاملا متفاوت است و راحتی را در کنار استایل شیک برای شما به ارمغان خواهند آورد. برخی از این شلوارها قابلبیت تنظیم سایز دارند. یعنی شما می‌توانید از آن‌ها از ماه سوم بارداری تا ماه نهم یا حتی بعد از فارغ شدن استفاده کنید.

شلوارهای لگ

خرید چند جفت شلوار لگ برای خانه، پیاده روی، خریدهای روزمره و … گزینه مناسبی است. این شلوارها با بدن شما یکی خواهند شد. همچنین مناسب استفاده در تمام ۹ ماه بارداری و پس از آن هستند. با این حال اگر در ماه‌های آخر احساس کردید کش شلوار و لگ به شکم شما فشار وارد می‌کند، استفاده از آن را متوقف کنید.

دامن

در زمان بارداری که افزایش وزن صورت می‌گیرد، تحمل گرما در بهار، تابستان یا حتی پاییز برای مادران سخت و طاقت فرسا می‌شود. از این رو خرید دامن با کشی شل در اندازه‌های کوتاه یا بلند را به شما پیشنهاد می‌دهیم. همچنین توصیه می‌کنیم که در این دوران راحتی خودتان را در اولویت قرار دهید که خاطره‌ای شیرین از آن برای شما باقی بماند.

لباس زیر

خرید چند دست لباس زیر با کیفیت و گشاد را نیز در این دوران در نظر داشته باشید.

پیراهن زنانه

اطمینان داشته باشید که هیچ لباسی به اندازه یک پیراهن زنانه خنک بلند برای این دوران مناسب نیست. لباسی که به هیچ وجه به شما نمی‌چسبد و کشی دور شکم شما ندارد که موقع نشستن یا پا شدن به جنین فشار وارد کند.

نکاتی که حین خرید لباس بارداری باید توجه کرد

اگر قصد خرید لباس بارداری دارید، برای آن که خریدی مطمئنی داشته باشید، به شما توصیه می‌کنیم که نکات زیر را در نظر داشته باشید.

میزان کشسانی لباس

لباس‌هایی را تهیه کنید که حالت کشسانی داشته باشند. با توجه به اینکه بیشتر لباس‌های دوران بارداری بعد از زایمان مورد استفاده قرار نمی‌گیرند، بهتر است لباسی را خریداری کنید که در ماه‌های آخر نیز قابل استفاده باشد. پارچه‌های فلکس، پارچه کشسان و جرسی چنین ویژگی را دارا هستند.

ضخامت لباس بارداری

لباسی را تهیه کنید که در کنار خنک بودن بدن‌نما و نازک نباشد. برخی از لباس‌ها با خم شدن یا کمی کش آمدن نازک می‌شوند. از این رو بهتر است که لباس را پرو کرده و آن را به دقت وارسی کنید.

لباس‌های چین‌دار؟!

مانتو و پیراهن‌های چین‌دار گزینه‌ای مناسب برای این دوران هستند که شکم شما را در بین چین‌هایشان پنهان می‌کنند. این گونه لباس‌ها برای فرم‌های مختلف اندامی مناسب هستند. شما می‌توانید آن‌‌ها را در ماه سوم بارداری تهیه کرده و تا ماه‌های آخر به راحتی بپوشید. حتی برای راحتی و ایستایی بهتر می‌توانید برای آن‌ها کمربند بخرید. کمربند به شما کمک می‌کند که لباس را به راحتی در ماه‌های ابتدایی سایز خود کنید.

جنس پارچه

از پارچه‌های نخی که حساسیتی را به دنبال ندارند استفاده کنید. لباس‌های ارزان قیمت حاوی مواد شیمیایی و پلاستیکی هستند که خارش، سوزش و سرخی پوست را به همراه خواهند داشت.

سایز لباس

همان طور که در ابتدای متن توضیح دادیم از پوشیدن لباس‌های تنگ بپرهیزید. لباس‌هایی که احساس می‌کنید کمی تنگ شده و به شکم شما فشار وارد می‌کند را دیگر استفاده نکنید. تا جای امکان پیراهن‌های بلندی که هیچ فشاری در ناحیه شکم و کمر به شما وارد نمی‌کنند را در این دوران بپوشید.

دوران بعد از بارداری را نیز در نظر داشته باشید

در هنگام خرید لباس بارداری تنها به پوشیدن آن در این دوران فکر نکنید. این نکته را به خاطر داشته باشید که در ماه‌های ابتدایی بعد از زایمان نیز با اضافه وزن و افزایش سایز همراه هستید. پس لباس بارداری تنها در این دوران مورد استفاده شما واقع نخواهد شد.

لباس‌هایی را انتخاب کنید که در دوران شیردهی نیز مناسب شما باشند. در واقع لباس‌هایی که قسمت جلویی آن‌ها دکمه می‌خورد برای بارداری و شیردهی مناسب‌تر هستند.

چند توصیه برای برای خوش استایل بودن در دوران بارداری

برای خوش استایل بودن در این دوران نکات زیر را در نظر داشته باشید.

اعتماد به نفس

مهم‌ترین نکته برای خوش استایل بودن در این دوران اعتماد به نفس شما است. شما باردار هستید و به طبع گزینه‌های کمتری برای پوشیدن لباس خواهید داشت. پس اعتماد به نفس خود را از دست ندهید. همچنین در انتخاب لباس راحتی خود را در نظر داشته باشید و پس از آن به استایل خود بیاندیشید.

کفش

انتخاب کفش مناسب و راحت اهمیت بسیار زیادی دارد. کفش قلب دوم شما است که در گذراندن راحت این دوران نیز تاثیر دارد.

رنگ

از لباس‌های رنگارنگ و شاد برای حفظ روحیه خود استفاده کنید. رنگ‌ها در روحیه شما تاثیر مستقیمی می‌گذارند. داشتن روحیه‌ای شاد نیز به رشد استاندارد فرزند و کنترل شرایط توسط شما تاثیر خواهد داشت.


1پیراهن بارداری اسمارا مدل چین دار

پیراهن بارداری اسمارا مدل چین دار

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • قد
    میدی
  • آستین
    سه ربع
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • کشور تولید کننده
    آلمان

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

2پیراهن بارداری مدل نخی

پیراهن بارداری مدل نخی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    زیر زانو
  • آستین
    کوتاه
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    جنس نخ نخ فری سایز مناسب سایز ۴۰ تا ۴۸دارای بند جهت تنظیم سایزقد پیراهن ۱۱۰ سانت از ماه اول تا شب زایمان اندازتون میشه دور سینه ۱۱۲سانت دور باسن و شکم ۱۴۰ سانت

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

3پیراهن بارداری مدل زیبا ۴۴

پیراهن بارداری مدل زیبا 44

مشخصات

  • جنس
    مخمل
  • طرح
    ابر و بادی
  • قد
    بلند
  • آستین
    کوتاه
  • مورد استفاده
    روزمره

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

4پیراهن بارداری اسمارا مدل چین دار

پیراهن بارداری اسمارا مدل چین دار

مشخصات

  • جنس
    ویسکوز
  • طرح
    ساده
  • قد
    زیر زانو
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • کشور تولید کننده
    آلمان

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

5پیراهن بارداری مدل ۸۵۴

پیراهن بارداری مدل 854

مشخصات

  • جنس
    بنگال
  • طرح
    چهارخانه
  • قد
    میدی
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    جنس بنگال کشضخیم نیست بدن نما نیست چروک اصلا رنگ ثابت پرز نمیده فری سایز مناسب سایز ۴۲ تا ۵۶دارای بند جهت تنظیم سایزبارداری و غیر بارداری قد پیراهن ۱۱۲ سانت دور سینه ۱۱۴ سانت

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

6پیراهن بارداری مدل ۷۶۵۶۴۶۵۴۵۶۴

پیراهن بارداری مدل 76564654564

مشخصات

  • جنس
    حریر
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    زیر باسن
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

7پیراهن بارداری اسمارا مدل MATERNITY SET 52365

پیراهن بارداری اسمارا مدل MATERNITY SET 52365

مشخصات

  • جنس
    جین
  • طرح
    ساده
  • قد
    بلند
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • نگهداری
    شستشو با اب ۳۰ درجه شستشو با لباس همرنگ قابل اتوکشی
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • کشور تولید کننده
    بنگلادش

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

8پیراهن بارداری مدل نخی

پیراهن بارداری مدل نخی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    زیر زانو
  • آستین
    کوتاه
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    جنس نخیبسیار لطیف و سبک دارای ۳ دکمه جهت شیردهیفری سایز مناسب سایز ۴۰ تا ۵۰دارای بند جهت تنظیم سایزاز ماه اول تا شب زایمان تنظیم میشه دور سینه ۱۱۲ سانتیمترقد پیراهن ۱۱۲ سانتیمتر دور باسن و شکم ۱۴۰ سانتیمتر

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

9پیراهن بارداری اسمارا مدل ۹۰۴۸۴۸۹

پیراهن بارداری اسمارا مدل 9048489

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی زانو
  • آستین
    کوتاه
  • مورد استفاده
    روزمره
  • کشور مبدا برند
    آلمان

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

10پیراهن بارداری اسمارا مدل ۰۰۳

پیراهن بارداری اسمارا مدل 003

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • قد
    زیر زانو
  • آستین
    کوتاه
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کشور تولید کننده
    آلمان

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

11پیراهن بارداری اسمارا مدل MOD1013

پیراهن بارداری اسمارا مدل MOD1013

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    راه‌راه
  • قد
    زیر زانو
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    مهمانی
  • کشور تولید کننده
    آلمان

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

12پیراهن بارداری اسمارا مدل sm3

پیراهن بارداری اسمارا مدل sm3

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    ملانژ
  • قد
    زیر زانو
  • آستین
    سه ربع
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کشور تولید کننده
    آلمان

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

13پیراهن بارداری اسمارا مدل ۹۰۶۴۴۴۰

پیراهن بارداری اسمارا مدل 9064440

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی زانو
  • آستین
    کوتاه
  • مورد استفاده
    روزمره
  • کشور مبدا برند
    آلمان

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

14پیراهن بارداری مدل ۴۶۳

پیراهن بارداری مدل 463

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    زیر زانو
  • آستین
    کوتاه
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    پیراهن نخ فری سایز مناسب سایز ۴۰ تا ۴۸دارای بند جهت تنظیم سایزدور سینه ۱۱۲ سانت دور باسن و شکم ۱۴۰ سانت قد پیراهن ۱۱۰ سانت

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

15پیراهن بارداری مدل ۵۴۸

پیراهن بارداری مدل 548

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    زیر زانو
  • آستین
    کوتاه
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    جنس نخیبسیار لطیف و سبک دارای ۳ دکمه جهت شیردهیفری سایز مناسب سایز ۴۰ تا ۵۰دارای بند جهت تنظیم سایزاز ماه اول تا شب زایمان تنظیم میشه دور سینه ۱۱۲ سانتیمترقد پیراهن ۱۱۲ سانتیمتر دور باسن و شکم ۱۴۰ سانتیمتر

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

16پیراهن بارداری مدل نسترن

پیراهن بارداری مدل نسترن

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • قد
    بلند
  • آستین
    کوتاه
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    پیراهن نخ پنبه ای این پیراهن در شش رنگ و طرح مختلف موجود است . پشت پیراهن یک کمر بند باریک برای تنظیم کمر دارد . جلو لباس دکمه خور است و تا نزدیک کمر باز ی شود . دامن کار حال فن دارد و در قسمت پایین آزاد تر و گشاد تر است . جنس بسیار لطیف و نرمی دارد . منلسب روز های گرم و معمولی است . برای مهمانی های غیر رسمی ، داخل منزل ، ساحل یا زیر مانتو بسیار عالی است . دکمه های جلو لباس باعث میشود . حتی این لباس را برای دوران شیر دهی نیز گزینه مناسبی باشد .

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

17پیراهن بارداری اسمارا مدل ۰۰۱

پیراهن بارداری اسمارا مدل 001

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی زانو
  • آستین
    کوتاه
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کشور تولید کننده
    آلمان

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

18پیراهن بارداری اسمارا مدل ۸۰۹۰۳۸۸

پیراهن بارداری اسمارا مدل 8090388

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی زانو
  • آستین
    کوتاه
  • مورد استفاده
    روزمره
  • کشور مبدا برند
    آلمان

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

19پیراهن بارداری اسمارا مدل ۸۰۴۰۶۳۵

پیراهن بارداری اسمارا مدل 8040635

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی زانو
  • آستین
    کوتاه
  • مورد استفاده
    روزمره
  • کشور مبدا برند
    آلمان

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

20پیراهن بارداری مدل Y9

پیراهن بارداری مدل Y9

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد
    بلند
  • آستین
    سه ربع
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    قد دامن ۱۲۵ سانتیمتر

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

21پیراهن بارداری اسمارا مدل ۸۰۴۰۶۳۵

پیراهن بارداری اسمارا مدل 8040635

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی زانو
  • آستین
    کوتاه
  • مورد استفاده
    روزمره
  • کشور مبدا برند
    آلمان

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

22پیراهن بارداری مدل ۵۶

پیراهن بارداری مدل 56

مشخصات

  • جنس
    کرپ حریر
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    میدی
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    جنس کرپ حریر مرغوب بدن نما نیست چروک نمیشه رنگ ثابت فری سایز مناسب سایز ۴۰ تا ۵۰دارای بند جهت تنظیم سایزاز ماه اول تا شب زایمان بستگی به سایز شکم تنظیم کنید قد پیراهن ۱۲۰ سانتیمتر

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

23پیراهن بارداری مدل اسما کد ۹۹۵۰

پیراهن بارداری مدل اسما کد 9950

مشخصات

  • جنس
    حریر
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    بلند
  • آستین
    کوتاه
  • مورد استفاده
    مهمانی
  • کد کالا
    ۹۹۵۰

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

24پیراهن بارداری مدل ۳۲۱۲

پیراهن بارداری مدل 3212

مشخصات

  • جنس
    پشم
  • طرح
    ساده
  • قد
    میدی
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

25پیراهن بارداری اسمارا مدل ZZAARRIINN6464

پیراهن بارداری اسمارا مدل ZZAARRIINN6464

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی زانو
  • آستین
    کوتاه
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • کشور تولید کننده
    آلمان

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

26کلام آخر

از شیرینی‌های بچه دار شدن خرید لباس بارداری در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع است. اما با توجه به این که در این دوران حساسیت‌های مادر بیشتر می‌شود در حین خرید لباس‌های بارداری باید نکاتی را در نظر داشت. از این رو در این متن به طور کامل به معرفی نکاتی که حین خرید این لباس‌ها باید توجه کرد، پرداختیم. امیدواریم مطالب فوق مورد استفاده شما قرار گرفته باشد.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید مانتو بارداری

مطلب قبلی۲۵ مدل بوم نقاشی باکیفیت و ارزان با خرید اینترنتی
مطلب بعدی۲۵ مدل ست رومیزی زیبا و شیک با خرید اینترنتی

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here