اگر از دسته کسانی هستید که به دنبال دم کشیدن چای خود در کوتاه ترین زمان ممکنه می باشید، بهتر است خرید یک چای ساز باکیفیت و متناسب با نوع نیازتان را در دستور کار خود قرار دهید. چای سازها محصولاتی هستند که با قدم نهادن جهانیان به عصر مدرنیته طراحی و تولید شدند. امروزه چای سازها جای همان کتری قوری های قدیمی را گرفته اند که برای سالیان دور و درازی زحمت مهیا کردن محبوب ترین نوشیدنی گرم نزد ما ایرانیان؛ یعنی چای را بر عهده داشتند. با ما در ادامه این مطلب از لیست بیست بمانید تا شما را با نکاتی مهم در خصوص خرید چای ساز آشنا نماییم.

معرفی انواع مختلفی از چای سازها

مدل دم آور

  • این مدل از چای سازها درست مشابه کتری و قوری عمل می کنند و چای مورد نظرمان را با بخار آب جوش دم می می آورند.
  • این مدل از دستگاه ها متشکل از یک کتری و قوری بر روی آن بوده که با بخار شدن آب، محتویات درون قوری دم کشیده می شود.

مدل استند دار

  • چای سازهای استند دار در حقیقت مجهز به یک صفحه حرارتی هستند که عمل گرم کردن قوری را انجام می دهد.
  • این مدل از محصولات اصولا دارای تنظیم درجه حرارت و یا سیستم تعیین زمان برای به جوش رسیدن آب هستند.
  • ناگفته نماند غفلت از قوری و گذاشتن طولانی مت آن روی صفحه حرارتی در صورت روشن بودن چای ساز سبب کاهش عطر، بو و رنگ نوشیدنی شما خواهد شد.

مدل بدون قوری

  • متاسفانه برخلاف طراحی جدید این مدل از چای سازها، آنان با اقبال مناسبی جهت فروش در بازار دنیا مواجه نشدند!
  • می توان گفت این مدل از محصولات در حقیقت یک فلاسک خانگی هستند که بجای داشتن قوری تنها از یک محفظه در قسمت داخل خود استفاده می کنند.
  • ناگفته نماند در برخی از مدل های هوشمند این قبیل از دستگاه ها، محفظه درونی کتری به محض کشیدن چای بطور خودکار و بصورت آسانسوری به سمت بالا حرکت می کند.

نکات مهم هنگام خرید چای ساز

انتخاب نوع

اولین مورد در خصوص خرید چای ساز توجه به نوع آن است که برای این منظور ما در بخش قبلی شما را با انواع مختلفی از این مدل وسایل آشپزخانه ای آشنا کردیم و در خصوص نحوه عملکردشان نیز قدری برایتان صحبت نمودیم.

پیشنهاد می شود چنانچه از آشپزخانه کوچکی برخوردار هستید، به جای استفاده از چای سازهای دم آور از محصولات استند دار استفاده کنید که هم جای کمتری به لحاظ ارتفاعی برایتان می گیرد و هم از جذابیت های ظاهری دو چندانی برخوردار هستند.

جنس بدنه

دومین مورد مهم برای انتخاب چای ساز توجه به جنس بدنه محصول است. برای این منظور باید بدانید که تمام چای سازهای موجود در بازار کشورمان یا از نوع فلزی است و یا از جنس پلاستیکی و شیشه ای ساخته شده است. بطور کلی مدل های ساخته شده از جنس فلز با اینکه ممکن است کمی داغ شوند، بهتر هستند.

زیرا تاکنون گزارش های زیادی مبنی بر استفاده از چای سازهای پلاستیکی و شیشه ای به گوش ما رسیده که در نوع اول لایه ای از چربی و حتی تغییراتی در طعم و بوی چای ایجاد شده و در نوع دوم به مرور زمان شیشه به کار رفته در جنس کتری و قوری چای ساز کدر شده و زیبایی ظاهری خود را از دست داده است.

ظرفیت محصول

از دیگر فاکتورهای مهم برای انتخاب و خرید یک چای ساز مناسب توجه به ظرفیت محصول است. در این مورد شما باید به تعداد اعضای خانواده و یا دوستان و آشنایانی که پیوسته با آن ها در رفت و آمد هستید، توجه داشته باشید. البته نباید از این موضوع نیز غافل شوید که بصورت روزانه تا چه میزان مصرف چای خواهید داشت!

یادتان باشد استفاده از چای سازهای بزرگ بر خلاف تبلیغات سویی که از آن ها می شود، تنها باعث هدر رفتن پول، اصراف برق و از آن مهمتر زشت شدن ظاهر آشپزخانه شما می شود.

جنس دسته

مورد دیگری که در تهیه یک چای ساز باید به آن توجه داشت، جنس دسته متصل به بدنه کتری و قوری محصول است. یادتان باشد در وهله اول این دسته باید به خوبی به بدنه متصل شده باشد و سپس از مقاومت خوبی نیز در برابر حرارت ناشی از به جوش آمدن آب کتری برخوردار باشد. بطور کلی سعی کنید محصولی را خریداری کنید که خیلی کم حرارت داخلی خود را به بیرون نشت دهد.

تایمر و تنظیم حرارت

خیلی خوب است اگر بتوانید از دستگاه هایی برای دم کردن چای استفاده کنید که هم دارای قابلیت تنظیم زمان باشند و هم از قابلیت تنظیم حرارت بهره می برند. اینطوری می توانید با حرارت و تعیین مدت زمان دلخواهتان به یک چای تازه و دلچسب دست پیدا نمایید.

درب و قطع کن خودکار

حتما حواستان را جمع کنید که محصول شما از درب کتری برخوردار باشد و یا اینکه حداقل درب قوری آن قابل استفاده بر روی کتری باشد. البته این مورد بیشتر برای مدل های دم آور توصیه می شود و مدل های استند دار و بدون قوری به خودی خود از این مورد برخوردار هستند.

برای ایمنی و همچنین جلوگیری از زیاد دم کشیدن و کهنه شدن چای بهتر است دستگاه شما از خاصیت قطع کن خودکار برخوردار باشد تا به محض جوش آمدن آب، فعالیت دستگاه را برایتان متوقف نماید.

برق مصرفی

از آنجایی که چای سازها با برق شهر کار می کنند، بهتر است شما به دنبال خرید محصولی باشید که از توان مصرفی استانداردی برخوردار است و هزینه های گزافی را بر روی دستانتان نمی گذارند. بطور کلی چای سازی مناسب است که مصرق برق آن چیزی بین ۱۸۰۰ تا ۲۲۰۰ وات باشد.

جنس رسانای برق

از دیگر فاکتورهای اساسی در خرید چای ساز توجه به جنس رسانای برق آن است که درست در زیر کتری و بصورت یک فرورفتگی در انتهای آن دیده می شود. یادتان باشد جنس این قسمت از دستگاهتان اگر فلزی باشد خیلی بهتر است تا اینکه پلاستیکی باشد و سبب کندی در انتقال حرارت از منبع تغذیه به بدنه کتری دستگاهتان گردد.

امکانات جانبی

به غیر از تمام نکات مهم گفته شده بهتر است چای ساز شما برای داشتن کیفیت بهتر از یکسری اِلمان های جانبی نیز برخوردار باشد؛ مثلا بد نیست اگر قسمت کتری آن دارای درجه بندی آب باشد تا بدانید هر بار تا چه میزان آبی باید داخل کتری بریزید.

یا اینکه از سیستم گرمکن خودکار برخوردار باشد و همچنین در بخش کتری و قوری خود دارای فیلترهایی باشید که مانع از ورود آلودگی های آب به داخل و تفاله های چای به بیرون شود.

قیمت چای ساز

قیمت چای ساز با توجه به تمام موارد فوق به انضمام برند تولید کننده محصول تعیین می شود. این نوع از محصولات در بازار فعلی کشورمان از تنوع قیمتی بسیار زیادی برخوردار هستند که البته شما باید با در نظر گرفتن میزان بودجه و همچنین میزان نیازتان یک دستگاه ایده آل را برای خود خریداری نمایید.

راهنمای نگهداری از چای ساز

  • برای افزایش عمر و بازدهی چای ساز خود بهتر است هیچگاه آن را در کنار اجاق گاز و دیگر وسایل گرمازای آشپزخانه تان قرار ندهید.
  • سعی کنید دوشاخه دستگاه را به پریز برقی بزنید که به محض ضرور بتوانید آن را به سادگی از منبع جدا نمایید.
  • برای پیچیدن سیم به دور دستگاه صبر کنید تا بدنه آن کاملا خنک شود.
  • در هنگام تعیین پارامترهای تعیین شده بر روی دستگاه با دکمه های آن به نرمی رفتار کنید.
  • از گذاشتن سریع و محکم کتری و قوری بر روی یکدیگر و در بر روی صفحه چای ساز که موجب خط افتادن آن می شود، اجتناب نمایید.
  • در صورت بروز مشکل و خرابی در دستگاهتان آن را به نمایندگی های مجاز برند محصولتان ارجاع دهید.
  • برای تمیز کردن چای ساز حتما آن را از برق خارج کنید.

بهترین مدل‌های چای ساز

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید چای ساز توجه شما را به مدل‌های برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این چای سازها از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.

1چای ساز میگل مدل GTS 280

چای ساز میگل مدل GTS 280

حتماً می‌دانید که میگل یک شرکت ایرانی است که حدود ۳۰ سال پیش تاسیس شده و زمینه فعالیتش تولید لوازم خانگی است.

برند Migel در واقع کارِ خود را در شرکت بازرگانی سنجه‌کیش که نمایندگی برندهایی مثل دلونگی، فلر و متئو را به عهده دارد، آغاز نموده است.

چای‌ساز میگل مدل GTS 280 با طراحی شکیل و ظاهری بسیار زیبا، یکی از محصولات این برند ایرانی است که به دلیل ظرفیت بالای کتری خود (۲ لیتر)، در کانون توجه کاربران قرار گرفته است.

قوری این دستگاه از جنس پیرکس و کتری آن هم از جنس شیشه است. بر روی بدنه چای‌ساز نشانگری تعبیه شده که میزان آب موجود در کتری را به نمایش می‌گذارد.

صافی جداشدنی این چای ساز از جنس استیل ضدزنگ است و حجم مناسبی هم دارد، البته از توان گرم نگه‌دارندگی این محصول هم نباید غافل شد.

مزایا:

  • طراحی جذاب و زیبا
  • قطع کن‌های خودکار
  • جوش آوردن آب و دم کردن سریع
  • تولید صدای کم
  • قیمت مناسب
  • برند معتبر
  • حجم مناسب

معایب:

  • کیفیت ساخت متوسط

چای ساز میگل مدل GTS 280 از برند ایرانی Migel دارای طرحی زیبا و کیفیت ساخت خوبی است که می‌تواند مدعی یکی از گزینه های مناسب برای انتخاب و خرید باشد.

این محصول ایرانی با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، قادر است انتخابی عالی و بی نقص برای خانواده‌هایی باشد که به دنبال یک چای‌ساز با کیفیت و دارای قیمت مناسب هستند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

2چای ساز میگل مدل GTS 301

چای ساز میگل مدل GTS 301

چای‌ساز میگل مدل GTS 301 یک محصول تهیه چای برقی است که با توجه به نیاز روزمره به چای، زمان زیادی را صرفه‌جویی می‌کند. این دستگاهِ ایرانی با قدرت ۱۵۰۰ وات، می‌تواند به سرعت چای خوش‌طعم و عطری را برای شما آماده نماید.

جنس بدنه‌ی این چای‌ساز و قوری همراهش از شیشه با دوام است که در برابر گرما، مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد، ضمن این‌که شما می‌توانید فرایند دم کشیدنِ چای را مشاهده نمایید.

گفتنی است که این مدل چای ساز دارای محفظه‌ای برای نگه‌داری سیم برق است که کمک می‌کند فضای کم‌تری را اشغال کند.

مزایا:

  • قیمت مناسب
  • ظاهر زیبا و به روز
  • جوش آوردن سریع آب
  • شیشه باکیفیت آلمانی
  • گنجایش و ظرفیت مناسب سماور
  • دارای چراغ آبی هنگام جوش آمدن و چراغ قرمز هنگام روشن شدن
  • امکان گرم نگه داشتن بعد از جوش آوردن
  • وزن کم
  • برند معتبر ایرانی

معایب:

  • ظریف بودن جنس قوری
  • کوتاهی سیم برق

چای‌ساز میگل مدل GTS 301 یک گزینه مناسب برای کسانی است که به دنبال یک چای‌ساز برقی با کیفیت و قیمت مناسب هستند.

بنابراین اگر هدف‌تان دسترسی به یک چای‌ساز زیبا، کیفی، دارای قیمت مناسب و مهم‌تر از همه ایرانی هستید، این محصول می‌تواند یک گزینه خوب و مناسب برای شما باشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

3چای ساز فلر مدل TEA112S

چای ساز فلر مدل TEA112S

فلر یک موسسه تولید لوازم خانگی است که در سال ۱۹۹۴ در آلمان بنیان‌گذاری شد، محصولاتش در چین هم تولید می‌شوند‌. در واقع Feller یک برند جهانی مشترک بین آلمان، چین و ترکیه است.

در مقطعی ایران هم محصولات این شرکت آلمانی را مونتاژ می‌کرد. در حال حاضر فلر با برخی برندهای ایرانی نظیر پارس خزر همکاری و این دو محصولات مشترکی را روانه بازار می‌کنند.

چای‌ساز فلر مدل TEA112S یک محصول زیبا و منحصر به فرد از برند صاحب نام و معتبر Feller است که با طراحی خاص و جذاب خود، توانسته توجه همگان را به سوی خود جلب نماید.

ظاهر این چای ساز نوستالژی بوده و انسان را به یاد کتری و قوری‌های سنتی می‌اندازد که با این شکل و ظاهر قدیمی طرفداران خاص خود را دارد.

بدنه چینی این چای‌ساز کارآمد، آن را به یک انتخاب مناسب برای آشپزخانه‌های مدرن تبدیل کرده است. دارای طرح و ساختی ایستاده است که باعث می‌شود، فضای کمی را اشغال کند و در عین حال، زیبایی خاصی را هم به فضای آشپزخانه اضافه کند

چای‌ساز فلر مدل TEA112S با توان موتور ۱۳۵۰ وات، آب را در مدت زمان کوتاهی به دمای جوش می‌رساند. پس از رسیدن آب به دمای جوش، المنت‌های حرارتی در کف کتری با تغییر وضعیت، مصرف را کم کرده و آب را گرم نگه می‌دارند.

یکی از ویژگی‌های این چای‌ساز، داشتنِ سیستم خاموش شدن خودکار است که در صورت اتمام آب، به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود.

مزایا:

  • توان بالا (۱۳۵۰ وات)
  • طراحی جذاب و نوستالژیک
  • بدنه چینی باکیفیت
  • سیستم خاموش شدن خودکار
  • قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه کتری
  • برند معتبر و شناخته شده
  • قابلیت تنظیم دمای آب

معایب:

  • قیمت بالا

چای‌ساز فلر مدل TEA112S محصولی از برند مشترک Feller است که تولیداتی کیفی، بادوام و زیبا را روانه بازار می‌کند.

پس اگر هدف‌تان رسیدن به یک چای‌سازِ خوش‌طرح، خاص، کارآمد و در عین حال با توان بالا و قابلیت‌های کاربردی مانند سیستم خاموش شدن خودکار، هستید، پیشنهاد می‌کنیم که وقت و هزینه خود را صرف خرید و استفاده از این مدل چای‌ساز نمایید.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

4چای ساز پارس خزر مدل گرمنوش

چای ساز پارس خزر مدل گرمنوش

پارس خزر Pars Khazar یک شرکت ایرانی است که در شهر رشت واقع شده است، این برند ایرانی عمدتاً روی طراحی و تولید وسایل الکترونیکی مصرفی و لوازم خانگی متمرکز است.

اگر قدری به عقب برگردیم باید بگوییم که در سال ۱۳۴۷ با مشارکت و همکاری فنی کمپانی توشیبای ژاپن، شرکت پارس توشیبا فعالیت خود را در استان گیلان شروع کرد.

این برند ایرانی در سال ۱۳۶۱ نام خود را به پارس خزر تغییر داد که امروزه به عنوان بزرگ‌ترین تولید‌کننده لوازم خانگی در ایران مطرح است.

چای‌ساز پارس خزر مدل گرمنوش یکی از محصولات محبوب و پرفروش بازار است که توسط برند معتبر و با قدمت پارس خزر تولید شده است.

این دستگاه دارای کتری استیل با ظرفیت ۱.۸ لیتر است که به دستگیره و درپوش پلاستیکی جداشونده، تجهیز شده است.

یک قوری چینی با ظرفیت ۰.۷ لیتر نیز برای این‌چای ساز طراحی و در نظر گرفته شده که به فیلتر با قاب پلاستیکی و مش فلزی مجهز شده است.

این‌ چای‌ساز دو کاره از ویژگی‌های متعددی مانندِ قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه کتری روی سینی دیجیتال، پنل لمسی برای تنظیم کاربرد آن، دستگیره در زیر سینی برای حمل راحت و سیستم ایمنی محافظت از قطعات الکتریکی در مقابل گرم شدن بیش از حد یا بدون آب کار کردن، برخوردار است.

مزایا:

  • قیمت مناسب
  • کیفیت ساخت بالا
  • تولید صدای کم
  • عملکرد مناسب سنسور
  • کتری از جنس استیل و مقاوم
  • ساخت ایران
  • برند معتبر
  • طراحی زیبا و به روز

معایب:

  • داغ شدن بدنه کتری به دلیل فلزی بودن
  • نداشتن هشدار جوش آمدن آب
  • سیم خیلی کوتاه

چای‌ساز پارس خزر مدل گرمنوش یکی از ده‌ها محصول ساخته شده توسط برند معتبر و خوش‌نام ایرانی پارس‌خزر است که در طول سالیان متمادی، محصولاتش امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند.

قیمت مناسب، کیفیت ساخت خوب و ویژگی‌های متعدد، از جمله مواردی هستند که می‌توانند این چای‌ساز را به محصولی دلخواه و عالی برای انتخاب و خرید تبدیل نمایند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

5چای ساز پلاتینیوم مدل TM311

چای ساز پلاتینیوم مدل TM311

چای ساز پلاتینیوم مدل TM311 با ظرفیت کتری ۱.۸ لیتر و قوری ۱.۲ لیتر، یک انتخاب مناسب برای خانواده‌های بزرگ محسوب می‌شود.

با بدنه‌ای از جنس استیل و قوری شیشه‌ای، نه تنها دارای زیبایی بصری است بلکه سلامت و خوش طعمی نوشیدنی‌های شما را نیز تامین می‌کند.

چای‌ساز Platinum دارای سیستم خاموش شدنِ خودکار است که تامین و افزایش ایمنی در هنگام استفاده را به همراه دارد.

ابعاد این محصول ۲۵x39x20 سانتی‌متر و وزنش ۱۵۰۰ گرم است، بنابراین فضای کمی را اشغال می‌کند و به راحتی می‌توانید آن را در هر گوشه‌ای از آشپزخانه خود جای دهید.

طول سیم برق این محصول دم کننده چای ۳۰ سانتی متر است که به کاربر اجازه می‌دهد در فاصله مناسبی از پریز برق، از آن استفاده نماید.

مزایا:

  • ظرفیت بالا
  • بدنه استیل و قوری شیشه‌ای
  • قیمت مناسب
  • سیستم خاموش شدنِ خودکار
  • کیفیت ساخت مناسب
  • ابعاد مناسب و وزن کم

معایب:

  • صدای بالا
  • سیم کوتاه

چای‌ساز پلاتینیوم مدل TM311 یک انتخاب مناسب و به صرفه برای خانواده‌های بزرگ و با جمعیت زیاد است که به دنبال یک چای‌ساز با ظرفیت زیاد هستند.

با وجود برخی نقاط ضعف، این محصول با قیمت مناسب، کیفیت ساخت خوب و امکانات کاربردی، می تواند یک گزینه مناسب برای خرید باشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

6چای ساز گوسونیک مدل GST-769

چای ساز گوسونیک مدل GST-769

گوسونیک یک شرکت چینی است که از سال ۱۹۷۹ تاسیس و شروع به کار کرد، محصولات زیبا و کارآمد این شرکت روانه بازار ایران و دیگر کشورها می‌شود.

برند Gosonic در واقع متعلق به ترکیه است که محصولاتش با مارک گوسونیک در کشور چین ولی با تکنولوژی ترکیه تولید می‌شوند.

چای‌ساز گوسونیک مدل GST-769 یکی از کالاهای ساخت برند گوسونیک است که دارای قابلیت تنظیم دماست.

کتری این محصول دارای گنجایش ۱.۷ لیتر و قوری آن نیز ۱ لیتر ظرفیت دارد. صافی قوری‌اش از جنس استیل بوده و دارای سیستم گرم نگه دارنده نیز هست.

قوری روی کتری قرار می‌گیرد و گنجایش آن بین ۰.۷ تا ۱.۰ لیتر و کتری بین ۱.۵ تا ۲.۰ لیتر است.

مزایا:

  • ظرافت و زیبایی
  • سرعت بالا در جوش آوردن آب
  • صفحه کنترل لمسی
  • قیمت مناسب
  • امکان تنظیم دما
  • دکمه گرم نگه‌دارنده
  • برند معتبر و صاحب نام سازنده

معایب:

  • سیم نسبتا کوتاه

چای ساز گوسونیک مدل GST-769 علاوه بر داشتنِ ویژگی‌هایی مانند ظاهر زیبا، سرعت بالا در جوش آوردن آب، قیمت مناسب، تنظیم دما و دکمه گرم نگه‌دارنده، توسط یک برنده معتبر و با شهرت جهانی ساخته شده که ضامنِ کیفیت، دوام و کارآمدی محصولات خود می‌باشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

7چای ساز پارس‌ خزر مدل TEAEXPERT

چای ساز پارس‌ خزر مدل TEAEXPERT

چای‌ساز TEAEXPERT محصولی از برند ایرانی و خوش نامِ پارس‌خزر است که دارای کیفیتی عالی و ساختاری خوش‌دست است.

این دستگاه دارای سه بخش اصلی کتری، قوری و پایه است‌ که برق تمام آن توسط پایه زیرین کتری تامین می‌شود. پایه این محصول از جنس پلاستیک است که محفظه‌ای برای جمع‌آوری سیم در آن پیش‌بین شده است.

این مدل که در گروه دم‌کننده‌ها دسته‌بندی می‌شود دارای یک کتری مدرج از جنس استیل است و برای دم‌‌کردنِ چای و سایر دم‌نوش‌ها به بهترین شکل ممکن، یک قوری چینی آن را همراهی می‌کند.

این محصول با توان ۱۶۵۰ وات، با سرعت مناسب آب را جوشانده و چایی خوش طعم و خوش عطری را مهیا می‌کند.

مزایا:

  • بدون صدا
  • کتری درجه بندی شده از جنس استیل
  • برند معتبر
  • سرعت بالای جوش آوردن آب
  • قوری چینی باکیفیت
  • بدنه استیل

معایب:

  • قیمت نسبتا بالا

چای‌ساز پارس‌ خزر مدل TEAEXPERT یک محصول با کیفیت و قابل اعتماد از تولید کننده‌ای معتبر است که با توان بالا و سرعت مناسب، یک چای خوش طعم و خوش عطر را برای طرفداران خود فراهم می‌کند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

8چای ساز گوسونیک مدل GST-876

چای ساز گوسونیک مدل GST-876

چای‌ساز گوسونیک مدل GST-876، یکی از محصولات برجسته و شاخص شرکت گوسونیک است که در ترکیه و چین تولید می‌شود. این دستگاه با طراحی استیل و مشکی، جلوه و جذابیت خاصی دارد.

کتری چای‌ساز Gosonic از جنس استیل ضد زنگ و قوری آن هم از شیشه ساخته شده است. این چای ساز که از نوع کنارهمی است، دارای کنترل پنل دیجیتال و لمسی بر روی کفی خود می‌باشد.

از قابلیت تنظیم دمای گرم نگه‌دارنده و همین‌طور سازوکار روشن و خاموش کردن برخوردار است. این محصول با قابلیت کنترل دمای قوری برای تهیه قهوه فرانسه و انواع دمنوش بسیار کارآمد است.

قوری آن دارای تفاله‌گیر استیل ضد زنگ است که پس از دم کشیدن چای می‌توان آن را از قوری جدا کرد.

مزایا:

  • طراحی زیبا و شیک
  • کیفیت ساخت بالا
  • دارای کنترل پنل لمسی
  • امکان تنظیم دمای گرم نگه‌دارنده
  • دارای تفاله‌گیر از جنس استیل ضد زنگ
  • سرعت بالا در جوش آوردن آب
  • گنجایش ۱.۷ لیتری کتری و ۱.۵ لیتری قوری
  • دارای فیلتر جدا سازی رسوب آب

معایب:

  • نداشتن قابلیت گرم نگه‌دار کتری

چای ساز گوسونیک مدل GST-876 دستگاهی با کیفیت و کاربردی است که با توجه به قیمت مناسب و کیفیت ساخت بالا، می‌تواند در سبد خرید علاقه‌مندان به نوشیدن چای قرار بگیرد.

این چای‌ساز چینی با توجه به گنجایش بالا، برای پذیرایی از میهمانان با تعداد زیاد مناسب بوده و با سرعت زیاد خود در جوش آوردن آب، زمان زیادی را صرفه جویی می‌کند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

9چای ساز فلر مدل TS290

چای ساز فلر مدل TS290

چای‌ساز فلر، محصولی از برند آلمانی Feller است که با طراحی بسیار زیبا و جذاب در سبک وینتیج و بدنه‌ای از شیشه کریستال، نگاه هر بیننده‌ای را به خود جلب و خیره می‌کند.

این چای ساز دارای درپوش اختصاصی است که امکان استفاده همزمان از دستگاه به عنوان یک قوری جوشاننده و یک دستگاه نوشیدنی‌ساز برای تهیه چای را فراهم می‌کند.

یکی از ویژگی‌های برجسته و مهم این مدل، قابلیت تنظیم دمای آب به صورت آسان و در عین حال دقیق است. با استفاده از دکمه‌های لمسی حساس، می‌توانید دمای آب را در سه مرحله مختلف تنظیم و دمای دقیق آن را از طریق نمایشگر LED مشاهده کنید.

مزایا:

  • بدنه استیل مقاوم
  • کیفیت ساخت بالا
  • ظاهر مدرن و جذاب
  • امکان تنظیم دمای آب
  • صفحه لمسی
  • برند معتبر
  • قابلیت نگه‌داری چای در دمای معین
  • نمایش دقیق دمای آب
  • تنوع رنگ

معایب:

  • قیمت تقریباً زیاد

محصولی با این همه مزایا و توانمندی که توسط یک سازنده با اصالت طراحی، تولید و عرضه شده باشد، قطعاً باید قیمت بالایی هم داشته باشد.

پس بدون تامل، چای ساز فلر مدل TS290 که یک کالای زیبا، کیفی، خوش ساخت و در عین حال کارآمد است را به عنوان یک انتخاب عالی برای خود تلقی کنید و آن را خریداری نمایید.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

10چای ساز بویانت مدل Stylish

چای ساز بویانت مدل Stylish

چای‌ساز بویانت مدل Stylish یک ابزار کاربردی و ایرانی است که وجودش در هر خانه که اهالی‌اش طرفدار نوشیدنِ چای هستند، الزامی است.

اگر می‌خواهید نوشیدنِ یک فنجان چای داغ و تازه را تجربه کنید، پیشنهاد ما خرید و استفاده از چای‌ساز ایرانی Buoyant است.

این دستگاه به‌طور اتوماتیک می‌تواند انواع چای و دم‌نوش را در دمای مناسب دم کرده و در زمان مشخص، به شما تحویل بدهد.

برخورداری از آب‌ریز آب‌جوش جداگانه برای نسکافه، قهوه فوری، نورپردازی مدرن، قابلیت تنظیم زمان خاموشی خودکار و فیلتر تفاله‌گیر چای، از جمله امکانات بی‌نظیری است که شما را وادار می‌کند در مورد این دستگاه بیشتر تحقیق و بررسی نمایید.

چای ساز بویانت مدل Stylish با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، از جمله تنظیم دمای دلخواه برای انواع چای و دم‌نوش، به کاربر امکان می‌دهد تا شخصی‌سازی شده دستگاه را تجربه کند.

این دستگاه با آب‌ریز آب‌جوش جداگانه برای نسکافه و قهوه فوری، به کاربر این امکان و فرصت را می‌دهد تا برای نوشیدنی مورد علاقه‌اش از آب مناسب استفاده کند و به‌‌ گونه‌ای بهینه‌تر و با کیفیت‌تر آن را تهیه کند.

مزایا:

  • طراحی شیک و مدرن
  • دم کردن چای با کیفیت
  • عملکرد اتوماتیک
  • عدم نیاز به استفاده از آب تصفیه شده
  • امکان تنظیم زمان خاموشی خودکار
  • عملکرد بی صدا و سریع
  • کیفیت بالای بدنه
  • ظرفیت مناسب آب
  • قابلیت برنامه ریزی
  • بدون صدا
  • طراحی زیبا

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

در واقع چای‌ساز ایرانی بویانت مدل Stylish منشور و رنگین کمانی از ویژگی‌های عالی و منحصر به فرد است که چشم هر بیننده را به سوی خود جلب و خیره می‌کند.

یک انتخاب عالی و ایده‌آل برای تهیه چای و دم‌نوش با کیفیت و لذت‌بخش است، دستگاهی که با طراحی مدرن و جذاب، مناسب برای استفاده در هر خانه است.

اگر این چای‌ساز را در منزل داشته باشید، می‌توانید به راحتی و بدون دغدغه، چای با کیفیت و انواع دم‌نوش را برای خود و مهمانان‌تان تهیه کنید.

در حقیقت چای ساز بویانت مدل Stylish تضمین می‌کند که تجربه نوشیدن چای شما همیشه لذت‌بخش و خوشایند باشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

11چای ساز هاردستون مدل TKS2020

چای ساز هاردستون مدل TKS2020

چای‌ساز هاردستون مدل TKS2020 یک دستگاه کوچک و کاربردی است که برای تهیه چای و انواع دمنوش طراحی، تولید و روانه بازار شده است. این محصول شامل یک کتری و یک قوری است که روی یک پایه قرار می گیرد.

پایه چای‌ساز Hardston مدل TKS2020 دارای یک طراحی باریک است که به برق متصل می‌شود و این امکان را فراهم می‌کند که شما بتوانید کتری را به صورت ۳۶۰ درجه روی پایه بچرخانید.

این ویژگی باعث می‌شود که حتی افراد چپ دست هم بتوانند به راحتی از دستگاه استفاده نمایند.

کتری و قوری این دستگاه، هر دو از جنس شیشه ساخته شده‌اند و دارای استحکام بالایی هستند. داخل قوری یک صافی از جنس استیل قرار دارد که برگ چای یا برگ گیاهان دارویی را داخل آن قرار می‌دهید تا دم بکشد و سپس داخل لیوان یا استکان بریزید.

مزایا:

  • اتصال کتری بدون سیم
  • چرخش ۳۶۰ درجه‌ای
  • برند معتبر
  • دارای سیستم گرم‌نگه‌دار
  • کنترل جوش‌آوری اتوماتیک
  • صافی چای و آب از جنس استیل ضدزنگ
  • ترموستات ایمنی خودکار
  • چراغ LED برای نشانگر دمای جوش و گرم‌نگه‌دارنده

معایب:

  • قیمت بالا

چای ساز هاردستون مدل TKS2020 یک دستگاه کاربردی و کارآمد است که با توجه به ویژگی‌هایی مانند چرخش ۳۶۰ درجه، سیستم گرم نگه‌دار، کنترل جوش آوری اتوماتیک و صافی استیل ضد زنگ، می‌تواند تجربه خوبی را در تهیه چای و دمنوش برای کاربران فراهم کند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

12چای ساز فلر مدل TS 117

چای ساز فلر مدل TS 117

چای‌ساز فلر مدل TS 117 یک دستگاه هوشمند و کارآمد با طراحی بی‌نظیر از برند آلمانی Feller است که برای تهیه چای و نوشیدنی‌های دیگر طراحی و ساخته شده است.

این دستگاه با توان ۱۸۵۰ تا ۲۰۰۰ وات، قادر به تولید حرارت مناسب برای دم کردن چای است ضمن این‌که به کمک سنسور الکترونیکی به صورت خودکار از حالت جوش به حالت گرم‌نگه‌دارنده تغییر می‌کند.

گنجایش کتری این چای‌ساز ۱.۷ لیتر و ظرفیت قوری آن نیز یک لیتر است. جنس محفظه کتری از شیشه و پلاستیک بدون مواد BPA ساخته شده و قوری آن از جنس شیشه مقاوم در برابر حرارت است.

این دستگاه تهیه چای و سایر دمنوش‌ها، از سیستم گرم‌نگه‌دارنده هوشمند با توان ۸۰ تا ۱۲۰ وات بهره می‌برد.

مزایا:

  • تنظیم دمای دلخواه برای آب
  • جوش آوردن آب در کم‌تر از سه دقیقه
  • دارای سیستم گرم‌نگه‌دارنده هوشمند
  • طراحی زیبا و مدرن
  • جنس محفظه کتری از شیشه و پلاستیک بدون مواد BPA
  • قوری با جنس شیشه مقاوم در برابر حرارت
  • چراغ نشانگر کتری در حالت جوش‌آوردن آب به رنگ قرمز و در حالت گرم‌نگهداشتن به رنگ آبی
  • امکان چرخش ۳۶۰ درجه‌ی کتری روی پایه

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

چای‌ساز فلر مدل TS 117 دستگاهی کارآمد برای تهیه چای و دیگر دمنوش‌هاست که با طراحی زیبای خود می‌تواند نیازهای شما را در تهیه چای و نوشیدنی‌های دیگر برآورده کند.

گرچه قیمت آن مقداری بالاست ولی ویژگی‌هایی دارد که ثابت می‌کند قیمت زیاد این چای‌ساز بی‌دلیل نیست.

سیستم گرم نگه‌دارنده هوشمند و توان بالا، تنها بخشی از مزایای این چای‌ساز کیفی و عالی است که می‌تواند نیاز شما به آب‌جوش و چای را در خانه یا محل کار رفع نماید.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما، خواندن راهنمای خرید سرویس قابلمه و خرید سرخ کن را نیز به شما توصیه می کنیم. شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با تیم پشتیبانی لیست بیست در میان بگذارید.

مطلب قبلی۲۵ مدل هود آشپزخانه برتر، ارزان و باکیفیت + خرید اینترنتی
مطلب بعدی۲۵ مدل سرویس کفگیر و ملاقه شیک با خرید اینترنتی

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here