اغلب وقتی به پیشبند فکر می‌کنید، شخصی را متصور می‌شوید که در آشپزخانه مشغول پخت و پز است. اما این وسیله موارد استفاده گوناگونی دارد. پیشبند تنها در صنایع غذایی، نوشیدنی و پذیرایی از مهمان کاربرد ندارد. بلکه این محصول در طیف گسترده‌ای از مشاغل دیگر مانند گل فروشی، بهداشت، زیبایی، مراقبت از سالمندان و بسیاری موارد دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین پیش از خرید پیشبند آشپزخانه در مورد محیط خود و نحوه استفاده از آن بیندیشید. در این مقاله ۹ نکته قابل توجه در انتخاب پیشبند مناسب ذکر شده است.

در هنگام خرید پیشبند آشپزخانه به چه نکاتی باید توجه داشت؟

نکات مختلفی وجود دارد که برای خرید یک پیشبند مناسب باید در نظر بگیرید. در ادامه ۹ نکته مهم در این خصوص گردآوری شده است. این نکات به شما کمک می‌کنند که تصمیم‌گیری درستی در حین انتخاب محصول داشته باشید.

الزامات شما برای پیشبند چیست؟

یکی از وسایلی که وجود آن در هنگام شستن ظرف‌ها و همچنین آشپزی ضروری به نظر می‌رسد، پیشبند است. این لباس محافظ علاوه بر داشتن جیب‌های زیاد برای قرار دادن وسایل مختلف باید کاربردی نیز باشد. با توجه به نیاز و سلیقه شما برخی از مدل‌های پیشبند ممکن است که برای شما مناسب‌تر از سایر مدل‌ها باشند.

آیا شما می‌خواهید که پیشبند پوشش کاملی را برایتان فراهم کند؟ آیا فقط یک پیشبند نیاز دارید که جیبی برای حمل وسایل ضروری داشته باشد؟ آیا استفاده از چنین لباسی تنها برای محافظت از لباس‌های شما در برابر آب و مواد غذایی است؟ آیا شما نیز مانند سرآشپزها به لایه محافظی نیاز دارید که شما را در برابر گرما و وسایل تیز محافظت کند؟

درک انتظاری که از عملکردهای یک پیشبند دارید، به شما در یافتن آنچه که واقعا می‌خواهید کمک می‌کند.

آیا پیشبند باید یونیفرم یا لباس مح کار شما را تکمیل سازد؟

بسیاری از اوقات یک پیشبند برای هماهنگی با رنگ‌های محل کار یا نشان دادن برند شما انتخاب می‌شود. برای مثال ممکن است که صاحب یک کافه بخواهد پیشبندهای کارکنان خود را شخصی‌سازی کند. در این صورت این فرد رنگ پیشبندهای کارمندان خود را بر اساس برند خود تعیین می‌سازد.

یک سرآشپز ممکن است که یک پیشبند راه راه قدیمی را برای خود انتخاب کند. همچنین این شخص احتمال دارد که بخواهد تمام خدمه رستوران ظاهری منسجم با همان رنگ و سبک پیشبند و لباس آشپزی داشته باشند. البته در صورتی که قصد خرید پیشبند آشپزخانه برای منزل خود را دارید، نیازی به توجه به این قوانین نیست. شما می‌توانید طرحی مطابق سلیقه خود را برگزینید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید چاقوی آشپزخانه

چه پارچه یا موادی را ترجیح می دهید؟

مهم است که در مورد نوع پارچه‌های پیشبند موجود و مناسب بودن آن‌ها برای محیط مورد نظر خود فکر کنید. انواع مختلفی از پیشبندهای آشپزخانه با جنس‌های گوناگونی از پنبه گرفته تا انواع جین‌های با دوام وجود دارند. برخی از این محصولات دوام بیشتری دارند و همچنین در برابر رطوبت و آب مقاومت بیشتری از خود نشان می‌دهند.

به یاد داشته باشید که پیشبندهای ۱۰۰% پنبه‌ای و جین با دوام هستند. اما جین به طور طبیعی با شستشوی مکرر رنگ خود را به مرور زمان از دست می‌دهد. پارچه‌های پلی‌فابریک نیز به همان اندازه مستحکم هستند و رنگ‌های زنده‌تری دارند. پیشبندهای کتان نیز علاوه بر وزن سبک خود از بافتی نرم تشکیل شده‌اند، اما این جنس به مرور زمان دچار فرسودگی می‌شود.

بنابراین پیش از خرید پیشبند آشپزخانه به جنس آن فکر کنید. آیا دوست دارید که رنگ پیشبند ثابت بماند یا پیشبندهای پنبه‌ای و جین را دوست دارید؟ همچنین در صورتی که دوست ندارید که لباس شما خیس شود، پیشبندی ضدآب را بخرید.

کدام سبک پیشبند را می پسندید؟

امروزه پیشبندها کم و بیش تک جنسیتی شده اند. این موضوع به این معنی است که پیشبند مردان و زنان اغلب یکسان است.

  • پیشبند بیب (Bib):

این نوع پیشبند سنتی‌ترین و پرطرفدارترین پیشبند با حلقه گردن و کمربند قابل تنظیم است. این پیشبندها در سبک ها، رنگ‌ها و پارچه‌های مختلفی تولید می‌شوند. در حقیقت این لباس‌های محافظ بالا تنه فرد را تا روی زانوی او می‌پوشانند. همچنین این محصولات معمولا دارای جیب‌های متعددی هستند که آن‌ها را از یکدیگر متمایز می‌سازند.

  • پیشبند پینافور (Pinafore):

یکی دیگر از انواع پیشبند که پیش از خرید پیشبند آشپزخانه باید بشناسید، پینافور است. گاهی اوقات به این نوع لباس محافظ پیشبند سبک یا ژاپنی نیز می‌گویند. این نوع پیشبند به راحتی پوشیده می‌شود و پوشش کامل بدن را فراهم می‌کند.

  • پیشبند صلیب پشت:

پیشبند صلیبی مشابه پیشبند Bib است. با این تفاوت که بند‌های این نوع پیشبند روی شانه‌های شما قرار می‌گیرند و در پشت کمر شما به صورت ضربدری بسته می‌شوند. این امر کمک می‌کند که فشار از گردن شما کاهش یابد.

همچنین بندهای پشتی متقاطع به دو صورت پارچه‌ای یا چرمی عرضه می‌شوند. در برخی از مدل‌های پیشبند صلیبی نیز بندها قابل جدا شدن هستند. بنابراین شما می‌توانید پس از خرید پیشبند آشپزخانه صلیبی به دلخواه خود رنگ و ظاهر آن را به راحتی تغییر دهید.

  • پیشبند کمری:

پیشبند کمری بالا تنه افراد را پوشش نمی‌دهد. حرکت انسان به دلیل طول کوتاه‌تر پیشبند ( معمولا تا بالای زانو) راحت‌تر است. بیشتر مدل‌های ارائه شده در این سبک جیب‌هایی برای نگهداری وسایلی مانند خودکار، تبلت، پد سفارش و وسایل آشپزی دارند.

  • پیشبند ضدآب:

پیشبندهای PVC و نایلونی ایده‌آل هستند، زیرا این نوع محصولات در برابر ریختن مایعات از لباس‌های شما محافظت می‌کنند.

کدام طرح و رنگ پیشبند را انتخاب می کنید؟

طرح و رنگ اغلب جزو فاکتورهای مهم در انتخاب لباس‌ها محسوب می‌شوند. این دو عامل در انتخاب و خرید پیشبند آشپزخانه نیز تاثیر دارند. پیشبند قبل از هر چیز برای محافظت از لباس‌های شما خریداری می‌گردد، اما ظاهر آن نیز مهم است. در محصولات مختلف رنگ‌ها، پارچه‌ها، بافت‌ها و تزئینات گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پیشبندهای آشپزخانه شامل طرح‌های ساده و کاربردی تا طرح‌های بسیار منحصربه‌فرد برای برآوردن نیازهای مشتریان خود هستند. رنگ‌های این وسایل نیز از سیاه و سفید ساده گرفته تا رنگ‌های خنثی مدرن و رنگارنگ متغیر است.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید زباله محوکن

محیط آشپزخانه شما چگونه است؟

آیا آشپزخانه شما بسیار گرم است؟ در این صورت باید به دنبال پیشبندی با پارچه‌های با دوام و سبک باشید. این نوع پارچه‌ها علاوه بر محافظت بالای خود حجم زیادی ندارند. آیا در هنگام آشپزی زیاد حرکت می‌کنید؟ اگر چنین است، پیشبند کوتاه یا کمری برای شما ایده‌آل است.

همچنین ممکن است که شما به ابزار و لوازم جانبی آشپزی نیاز داشته باشید. در این صورت وجود جیب‌های متعدد در پیشبند یک نیاز ضروری برای شما است. توجه به ویژگی‌های رفتاری و محیطی به شما کمک می‌کند که تصمیم درستی در خصوص انتخاب پیشبند آشپزخانه بگیرید.

چه زمانی از پیشبند خود استفاده می کنید؟

آیا شما پیشبند خود را هر روز یا تمام روز می‌پوشید؟ در این صورت شما باید به دنبال پیشبندهای با دوام باشید. این امر به شما کمک می‌کند که نیازی به تعویض بیش از حد آن‌ها نداشته باشید. اما اگر فقط گاهی پیشبند خود را می‌پوشید، توجه به ویژگی استحکام پارچه اهمیتی ندارد.

آیا توجه به قیمت در هنگام خرید پیشبند آشپزخانه مهم است؟

قیمت عاملی است که در تصمیم‌گیری برای هر وسیله‌ای از جمله پیشبند آشپزخانه نقش موثری دارد. در انتخاب خود ویژگی‌ها و مشخصات دقیق مورد نیاز خود را تعیین کنید. سپس مجموعه‌ای از پیشبندهایی که این نیازها را برآورده می‌سازند را برگزینید. در نهایت گزینه‌ای را انتخاب کنید که بیشترین ارزش را در مقابل پولی خرج شده برای شما فراهم می‌آورد.

البته تا حدودی مهم نیست که کدام پیشبند را انتخاب می‌کنید. زیرا امروزه در ساخت پیشبندها از ساده‌ترین طرح‌ها گرفته تا منحصربه‌فردترین آن‌ها کیفیت و دقت یکسانی به کار رفته است.

چگونه از پیشبند خود مراقبت کنید؟

اکثر پیشبندها دارای یک برچسب مخصوص مراقبت از پارچه هستند. برخی از پارچه‌ها مانند پنبه، جین و پلی/ ویسکوز قابلیت شستشو دارند. اما برخی از پارچه‌ها مانند کتان باید با دست شسته شوند. همچنین پارچه‌هایی از جنس PVC و نایلون به آسانی با آب گرم و صابون پاک می‌شوند.

به یاد داشته باشید که در صورتی که لکه‌ای روی پیشبند آشپزخانه شما ایجاد شد، فورا نسبت به پاک کردن آن اقدام کنید. زیرا در صورت گذشت زمان امکان پاک کردن لکه سخت‌تر است.


1پیش بند آشپزخانه ایکیا مدل ۹۰۴۷۹۵۷۷

پیش بند آشپزخانه ایکیا مدل 90479577

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۲×۹۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    جنس پیشبند ۶۰ ذزصد کتان و ۴۰ درصد لیلن و جنس بندها ۱۰۰ درصد کتان

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

2پیش بند آشپزخانه ایکیا مدل GRILLTIDER

پیش بند آشپزخانه ایکیا مدل GRILLTIDER

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۲×۶۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • سایر توضیحات
    ۱۰۰% کتان با کیفیت و مقاوم طرح و استایل وینتیج ابعاد: ۹۲×۶۹ سانتیمتر تنظیم سایز با استفاده از دو بند و گره زنی قابل استفاده برای خانم ها و آقایان و کلیه سایزها شستشو با شوینده های فاقد سفید کننده و آب با حداکثر دمای ۶۰ درجه سانتیگراد مبدا برند کشور سوئد ساخت کشور هندوستان

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

3پیش بند آشپزخانه ایکیا مدل ۴۷۹

پیش بند آشپزخانه ایکیا مدل 479

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۰x92x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

4پیش بند آشپزخانه سندس مدل کدبانو کد F419 بسته ۲۰ عددی

پیش بند آشپزخانه سندس مدل کدبانو کد F419 بسته 20 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x60x0.2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    این محصول از مواد اولیه و پارچه مرغوب با ضخامت مناسب، رنگ ثابت و قابل شستشو تولید شده است.با انتخاب تنوع چند رنگ از تمامی رنگ ها به طور مساوی ارسال می گردد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

5پیش بند آشپزخانه ایکیا مدل ۲۰۵.۶۴۸.۳۳

 پیش بند آشپزخانه ایکیا مدل 205.648.33

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۵×۶۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    یکی از ابزار پرمصرف در حین اشپزی قطعا پیشبند میباشد که جدیدترین پیشبند ایکیا سری GRILLTIDER بتازگی به بازار مصرف معرفی شده که از کیفیت و رنگ بسیار بالایی بهره میبرداین پیشبند ایکیا از جنس ۱۰۰ درصد کتان ساخته شده که برای استفاده طولانی مدت و شستشو های مکرر کیفیت خود را از دست نمیدهدابعاد پیشبند GRILLTIDER ایکیا در ارتفاع ۸۶ سانتی متر و در عرض ۶۶ سانتی متر است که با یک بند میتوانید به دور کمر ببندید

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

6پیش بند آشپزخانه هشت درجه مدل ۰۲

پیش بند آشپزخانه هشت درجه مدل 02

مشخصات

  • ویژگی پیش‌بند
    دارای جیب
  • ابعاد
    ۸۵×۷۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

7پیش بند آشپزخانه الیزاسوینگ مدل پانچ دار

پیش بند آشپزخانه الیزاسوینگ مدل پانچ دار

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۲×۷۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    پیشبند های منحصر به فرد تولیدی الیزا ،تحت نظر کارشناسان خبره،طراحی و الگو کشی شده،و دارای دوختی بسیار تمیز و شخصی دوز است.همچنین بکاربردن بند قابل تنظیم و یراق های زیبا ،جلوه بصری پیشبند ها رو دوچندان و قابل رقابت با کارهای خارجی کرده.در نتیجه چنین کار تمیز و شخصی دوزی، بسیار مناسب برای جهاز، هدیه و یا حتی مصارف شخصی و روزانه ، کافه ها و غیره میباشد.با ما بیشتر بدرخشید

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

8پیش بند آشپزخانه ایکیا مدل ۴۰۵.۵۶۱.۲۰

پیش بند آشپزخانه ایکیا مدل 405.561.20

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۹×۸۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • سایر توضیحات
    یکی از ابزار پرمصرف در حین اشپزی قطعا پیشبند میباشد که جدیدترین پیشبند ایکیا سری VINTERFINT بتازگی به بازار مصرف معرفی شده که از کیفیت و رنگ بسیار بالایی بهره میبرد این پیشبند ایکیا از جنس ۱۰۰ درصد کتان ساخته شده که برای استفاده طولانی مدت و شستشو های مکرر کیفیت خود را از دست نمیدهد ابعاد پیشبند VINTERFINTایکیا در ارتفاع ۸۹ سانتی متر و در عرض ۸۵ سانتی متر است که بصورت ۲ بند ضربدری از پشت براحتی قابل استفاده است

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

9پیش بند آشپزخانه الیزاسوینگ مدل لاکچری کد ۰۰۱۲

پیش بند آشپزخانه الیزاسوینگ مدل لاکچری کد 0012

مشخصات

  • ویژگی پیش‌بند
    دارای جیب
  • ابعاد
    ۷۲×۷۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    پیشبندهای منحصر به فرد و شخصی دوز الیزاسوینگ توسط کارشناسان خبره ،الگوکشی و دوزندگان ماهر با دوختی بسیار تمیز و سکه دار و متریال عالی تولید شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.از مزایای این پیشبند می‌توان به جیب کاربردی، دوخت تمیز و سکه دار و لایه ی ضد آب آن اشاره کرد. کیفیت را با ما تجربه کنید .با تشکر.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

10پیش بند آشپزخانه کودک مدل یونیکورن کد ۱۲۴۱ به همراه کلاه

پیش بند آشپزخانه کودک مدل یونیکورن کد 1241 به همراه کلاه

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۶x2x50 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰ گرم

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

11پیش بند آشپزخانه ایکیا مدل Rinning کد ۶۴۵۴

پیش بند آشپزخانه ایکیا مدل Rinning کد 6454

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۵x65x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    رویه ۱۰۰% پلی استر و زیره ۱۰۰% پلی یورتان ضد آب با کیفیت و مقاوممناسب امور آشپزی و ظرفشوییابعاد: ۸۵×۶۵ سانتیمترقابل استفاده برای خانم ها و آقایان و کلیه سایزهاتنظیم سایز با استفاده از دو بند و گره زنیشستشو با شوینده های فاقد سفید کننده و آب با حداکثر دمای ۴۰ درجه سانتیگرادغیر قابل اتو کشیمبدا برند کشور سوئد ساخت کشور چین

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

12پیش بند آشپزخانه سیی مدل کاکتوس کد ۱۲۴۱.۵ به همراه کلاه آشپزی

پیش بند آشپزخانه سیی مدل کاکتوس کد 1241.5 به همراه کلاه آشپزی

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۵×۶۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۵ گرم
  • سایر توضیحات
    لازم به ذکر است سمت داخلی پیشبند جیبی تعبیه شده برای گذاشتن موبایل و وسایل تا برعکس مدل های مرسوم کثیف و خیس نشود .

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

13پیش بند آشپزخانه الیزاسوینگ مدل حلقه پانچ

پیش بند آشپزخانه الیزاسوینگ مدل حلقه پانچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۲×۷۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    پیشبند های منحصر به فرد تولیدی الیزا ،تحت نظر کارشناسان خبره،طراحی و الگو کشی شده،و دارای دوختی بسیار تمیز و شخصی دوز است.همچنین بکاربردن حلقه های پانچ ،جلوه بصری پیشبند ها رو دوچندان کرده.در نتیجه چنین کار تمیز و شخصی دوزی، بسیار مناسب برای جهاز،هدیه و یا حتی مصارف شخصی و روزانه میباشد.با ما بیشتر بدرخشید

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

14پیش بند آشپزخانه الیزا مدل پانچ

پیش بند آشپزخانه الیزا مدل پانچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۲×۷۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • سایر توضیحات
    پیشبند های منحصر به فرد تولیدی الیزا ،تحت نظر کارشناسان خبره،طراحی و الگو کشی شده،و دارای دوختی بسیار تمیز و شخصی دوز است.همچنین بکاربردن حلقه های پانچ ،جلوه بصری پیشبند ها رو دوچندان کرده.در نتیجه چنین کار تمیز و شخصی دوزی، بسیار مناسب برای جهاز،هدیه و یا حتی مصارف شخصی و روزانه میباشد.با ما بیشتر بدرخشید.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

15پیش بند آشپزخانه زگمادو مدل حلقه پانچ

پیش بند آشپزخانه  زگمادو مدل حلقه پانچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۳×۷۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۳۰ گرم
  • سایر توضیحات
    پیشبند های منحصر به فرد تولیدی زگمادو ،تحت نظر کارشناسان خبره،طراحی و الگو کشی شده،و دارای دوختی بسیار تمیز و شخصی دوز است.همچنین بکاربردن حلقه های پانچ ،جلوه بصری پیشبند ها رو دوچندان کرده.در نتیجه چنین کار تمیز و شخصی دوزی، بسیار مناسب برای جهاز،هدیه و یا حتی مصارف شخصی و روزانه میباشد.با ما بیشتر بدرخشید

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

16پیش بند آشپزخانه الیزا سوینگ مدل پانچ

پیش بند آشپزخانه الیزا سوینگ مدل پانچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۲×۷۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    پیشبند های منحصر به فرد تولیدی الیزا ،تحت نظر کارشناسان خبره،طراحی و الگو کشی شده،و دارای دوختی بسیار تمیز و شخصی دوز است.همچنین بکاربردن حلقه های پانچ ،جلوه بصری پیشبند ها رو دوچندان کرده.در نتیجه چنین کار تمیز و شخصی دوزی، بسیار مناسب برای جهاز،هدیه ; رستوران؛ بوتیک و ….و یا حتی مصارف شخصی و روزانه میباشد.با ما بیشتر بدرخشید

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

17پیش بند آشپزخانه مدل روبی

پیش بند آشپزخانه مدل روبی

مشخصات

  • ویژگی پیش‌بند
    دارای جیب
  • ابعاد
    ۷۵×۴۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۵ گرم

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

18پیش بند آشپزخانه نادیاهوم مدل باریستا کد NA20

پیش بند آشپزخانه نادیاهوم مدل باریستا کد NA20

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰×۶۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۹۰ گرم
  • سایر توضیحات
    تولید ایران، بسیار زیبا و شکیل، جنس جین و چرم مصنوعی، بند های قابل تنظیم

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

19پیشبند آشپزخانه کودک سیی مدل گل عشق کد ۱۲۴۱.۱۰ به همراه کلاه

پیشبند آشپزخانه کودک سیی مدل گل عشق کد 1241.10 به همراه کلاه

مشخصات

  • ویژگی پیش‌بند
    دارای جیب
  • ابعاد
    ۶۵×۹۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

20پیشبند آشپزخانه کودک سیی مدل مرغ سوخاری کنتاکی کد ۱۲۴۱.۷ به همراه کلاه

پیشبند آشپزخانه کودک سیی مدل مرغ سوخاری کنتاکی کد 1241.7 به همراه کلاه

مشخصات

  • ویژگی پیش‌بند
    دارای جیب
  • ابعاد
    ۶۵×۹۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

21پیشبند آشپزخانه کودک سیی مدل گل عشق کد ۱۲۴۱.۱۰ به همراه کلاه

پیشبند آشپزخانه کودک سیی مدل گل عشق کد 1241.10 به همراه کلاه

مشخصات

  • ویژگی پیش‌بند
    دارای جیب
  • ابعاد
    ۶۵×۹۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

22پیشبند آشپزخانه کودک سیی مدل کیک بستنی قلبی کد ۱۲۴۱.۸ به همراه کلاه

پیشبند آشپزخانه کودک سیی مدل کیک بستنی قلبی کد 1241.8 به همراه کلاه

مشخصات

  • ویژگی پیش‌بند
    دارای جیب
  • ابعاد
    ۶۵×۹۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

23پیشبند آشپزخانه سیی مدل فست فود پینزا کد ۱۲۴۱.۶ به همراه کلاه آشپزی

پیشبند آشپزخانه سیی مدل فست فود پینزا کد 1241.6 به همراه کلاه آشپزی

مشخصات

  • ویژگی پیش‌بند
    دارای جیب
  • ابعاد
    ۶۵×۹۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

24پیش بند آشپزخانه سیی مدل باریستا قهوه کافه کد ۱۲۴۶

پیش بند آشپزخانه سیی مدل باریستا قهوه کافه کد 1246

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵×۶۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • سایر توضیحات
    لازم به ذکر است در پیشبند جیبی تعبیه شده برای گذاشتن موبایل و وسایل تا برعکس مدل های مرسوم کثیف و خیس نشود .

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

25پیش بند آشپزخانه الیزا سوینگ مدل پانچ

پیش بند آشپزخانه الیزا سوینگ مدل پانچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰×۷۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • سایر توضیحات
    پیشبند های منحصر به فرد تولیدی ما،تحت نظر کارشناسان خبره،طراحی و الگو کشی شده،و دارای دوختی بسیار تمیز و شخصی دوز است.همچنین بکاربردن حلقه های پانچ ،جلوه بصری پیشبند ها رو دوچندان کرده.در نتیجه چنین کار تمیز و شخصی دوز بسیار مناسب برای جهاز،هدیه و یا حتی مصارف شخصی و روزانه میباشد.با ما بیشتر بدرخشید.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کلام آخر

خرید پیشبند آشپزخانه مناسب آنطور که به نظر می‌رسد، امری آسان نیست. ۹ نکته بیان شده در این مقاله به شما کمک می‌کنند که انتخابی درست در این زمینه داشته باشید. همچنین لازم به ذکر است که باید در این خصوص غریزه و علاقه خود را نیز در نظر بگیرید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید همزن برقی

مطلب قبلی۲۵ مدل ظرف بستنی خوری زیبا و شیک با قیمت روز و خرید اینترنتی
مطلب بعدی۹ مدل زباله محو کن پرقدرت و باکیفیت با قیمت روز و خرید اینترنتی

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here