امروزه به هر خانواده و خانه ایرانی که سر بزنید، قطعا با کتری و قوری مواجه خواهید شد که از آن ها با توجه به تاریخچه دوست داشتنی سرو چای در ایران جهت دم کردن یک فنجان چای خوش عطر و خوش رنگ استفاده بعمل آورده می شود. کتری و قوری از وسایل ضروری در هر آشپزخانه خانگی و غیر خانگی می باشد و با توجه به این که از جمله وسایل مهم آشپزخانه بحساب می آید که در زیبایی بصری این بخش مهم خانه ها نیز از اهمیت به بسزایی برخوردار است، توصیه می کنیم در صورت تمایل حتما به فکر خرید ست کتری و قوری برای آشپزخانه خود باشید.

نکات مهم هنگام خرید ست کتری و قوری

میزان گنجایش هر دو: اولین نکته در خصوص خرید ست کتری و قوری توجه به میزان گنجایش آن ها می باشد. برای این منظور پیشنهاد می کنیم در ابتدا به حجم مصرفی خود از قوری و کتری مورد نظرتان توجه داشته باشید و سپس به تعداد جمعیت مصرف کننده از این محصول آشپزخانه ای نیز گوشه چشمی داشته باشید.

جنس بدنه هر دو: توجه به جنس بدنه ست کتری و قوری مورد نظرتان که قصد خرید آن را کرده اید نیز از دیگر نکات حائز اهمیتی است که باید به آن توجه کنید. امروزه این نوع از محصولات را از جنس های مختلفی همچون: شیشه، پیرکس، چدن، استیل ضد زنگ، سرامیک و غیره طراحی و تولید می کنند. یادتان باشد جنس دسته قوری باید با جنس بدنه آن نیز یکی باشد و متفاوت نباشد.

جنس دسته های هر دو: با توجه به اهمیت برداشتن و گذاشتن هر دوی این محصولات؛ یعنی هم کتری و هم قوری باید آن ها از دسته های مستحکم و بادوامی برخوردار باشند که توجه به جنس و مقاومت آن ها نیز از دیگر نکات مهم در هنگام خرید ست کتری و قوری بحساب آورده می شود.

وجود فیلتر: بهتر است ست ست کتری و قوری را انتخاب کنید که قوری آن دارای فیلتر جهت جلوگیری از ریختن تفاله های چای به داخل فنجان و همچنین کتری آن از فیلتری مخصوص برخوردار باشد تا با توجه به عدم سلامت بودن کامل آب مصرفی خانوارهای ایرانی در بخش های مختلفی از کشورمان، کتری شما بتواند پیش از جوشاندن آب آن را تصفیه کند و از ایجاد رسوب آب به جوش آمده در داخل خود جلوگیری کند و از عمر کارایی بیشتری برخوردار باشد.

هارمونی رنگی: با اینکه امروزه تقریبا تمام کتری و قوری های ست شده از یک هارمونی رنگی بخصوصی برخوردار هستند اما باز شما می توانید در بازار با محصولاتی مواجه شوید که قوری آن ها از جنس سرامیک سفید و کتری آن ها از جنس استیل ضد رنگ ساخته شده باشد که قطعا در این حالت از هارمونی رنگی خبری نیست و به همین خاطر تذکر این نکته در خرید ست کتری و قوری نیز خالی از لطف نخواهد بود.

قیمت ست کتری و قوری: عوامل مختلفی بر روی قیمت ست کتری و قوری تاثیر می گذارد که از جمله آن ها بایستی به: میزان گنجایش، جنس بدنه، برند تولید کننده و غیره اشاره داشت و این شما هستید که باید متناسب با میزان بودجه خود به دنبال یک ست ایده آل برای مهیا کردن یک چای گوارا باشید.

بهترین مدل‌های ست کتری و قوری

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید ست کتری و قوری مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از بهترین مدل‌های ست کتری و قوری ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این ست کتری و قوری از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

1ست کتری و قوری پارس استیل مدل درسا

ست کتری و قوری پارس استیل مدل درسا

این سِت که یکی از ملزومات آشپزخانه است شامل یک کتری با ابعاد ۱۶×۳۴×۲۱ سانتی‌متر و وزن ۱۶۷۵ گرم می‌باشد که از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده و گنجایشی معادل ۴.۷ لیتر دارد.

دسته کتری این سرویس از باکالیت (ماده گرما دیده) مقاوم ساخته شده، دارای شیر بلندی است که استفاده از آن بر روی اجاق گاز را آسان می‌کند ضمن این‌که سطح استیل آن هم ضد خط و خش است.

مزایا:

  • جنس بدنه محکم و با دوام
  • طراحی زیبا و کاربردی
  • حجم مناسب
  • شیر بلند برای استفاده آسان
  • قیمت مناسب با توجه به کیفیت

معایب:

  • کیفیت متوسط قوری

سرویس کتری و قوری پارس استیل مدل درسا با ویژگی‌هایی نظیر طراحی زیبا و کاربردی، جنس بدنه مرغوب و قیمت مناسب، گزینه‌ای ارزشمند و در عین حال زیبا برای خریداران به حساب می‌آید.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

2ست کتری و قوری تکنو مدل فلورانس

ست کتری و قوری تکنو مدل فلورانس

این سِت شامل یک کتری با ظرفیت ۲ لیتر و یک قوری زیباست که برای سِرو انواع نوشیدنی‌های گرم بسیار کاربردی و ایده‌آل می‌باشد. جنس بدنه کتری این سرویس از استیل ضدزنگ ۱۸/۱۰ و دسته آن نیز از استیل مقاوم ساخته شده است.

این استحکام باعث شده که محصول در برابر ضربه و خراش مقاومت بالایی از خود به نمایش بگذارد. در مورد قوری این مجموعه باید گفت که از چینی با کیفیتی ساخته شده و طراحی‌اش هماهنگی خاصی با کتری دارد.

مجموعه کتری و قوری تکنو مدل فلورانس با طراحی مدرن و کاربردی، نه تنها عملکردی عالی و کارایی فوق‌العاده‌ای دارد بلکه عنصری دکوراتیو در آشپزخانه نیز محسوب می‌گردد.

ابعاد کتری آن ۱۵x32x15 سانتی‌متر و وزنش هم ۱۰۴۵ گرم است که نشان‌دهنده استحکام و دوام این وسیله تهیه نوشیدنی‌های گرم است.

مزایا:

  • طراحی مدرن و شیک
  • جنس بدنه مقاوم و با دوام
  • ظرفیت مناسب برای استفاده خانگی و اداری
  • قوری کیفی با طراحی زیبا
  • کفی ضخیم برای حفظ حرارت

معایب:

  • کیفیت متوسط قوری

ست کتری و قوری تکنو مدل فلورانس با توجه به کیفیت ساخت بالا و طراحی زیبایی که دارد، گزینه‌ای عالی برای کسانی است که به دنبال ترکیبی از زیبایی و کارایی در وسایل آشپزخانه خود هستند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

3ست کتری و قوری نفیس مدل ترک

ست کتری و قوری نفیس مدل ترک

گر چه در دنیای مدرن امروزی گزینه‌های متعددی برای دم کردن چای و سایر نوشیدنی‌های گرم در بازار لوازم خانه و آشپزخانه به وفور یافت می‌شود ولی باید اذعان کرد، هم‌چنان کسانی هستند که به استفاده از کتری و قوری سنتی تمایل نشان می‌دهند.

ست کتری و قوری نفیس مدل ترک با طراحی زیبا و در عین حال کاربردی عالی، تجربه‌ای لذت‌بخش از نوشیدن چای را به دوستدارانش هدیه می‌دهد.

جنس بدنه‌ی کتری این سرویس از استیل ضدزنگ ۱۸/۱۰ و قوری آن نیز از چینی باکیفیت تهیه شده که این ترکیب، زیبایی و دوام این مجموعه را تضمین می‌کند.

ابعاد کتری ۱۷x21x21 سانتی‌متر و وزن آن ۱۶۰۰ گرم است که نشان‌دهنده‌ی ساختار محکم و در عین حال بادوام آن می‌باشد. گنجایش ۶ لیتری کتری، این وسیله را برای استفاده‌ی خانواده‌ها و مجالس بزرگ مناسب ساخته است، البته نباید از جنس دسته‌ی استیل آن که استفاده از محصول را تسهیل می‌کند، به راحتی گذشت.

مزایا:

  • طراحی زیبا و کلاسیک
  • کیفیت ساخت بالا با استفاده از استیل ضدزنگ
  • قوری چینی با رنگ و کیفیت خوب
  • ابعاد دقیق و مناسب
  • قیمت منطقی و معقول

معایب:

  • استیل نسبتاً نازک

ست کتری و قوری نفیس مدل ترک با توجه به طراحی زیبا، کیفیت ساخت و در عین حال عملکرد عالی، بدون شک می‌تواند گزینه‌ای مورد اقبال برای دوستداران تهیه و نوشیدنِ چای به شکل سنتی باشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

4ست کتری و قوری نفیس مدل ROLEX

ست کتری و قوری نفیس مدل ROLEX

این سِت مشتمل بر یک کتری با بدنه استیل مقاوم و یک قوری همراه است، گنجایش کتری آن ۶ لیتر است که برای استفاده خانواده و مهمانی‌های با جمعیت زیاد گزینه‌ای مناسب است.

دسته‌های کتری این سرویسِ دو پارچه از جنس باکالیت (ماده گرما دیده) ساخته شده‌اند، همین هم موجب شده که مقاومت بالایی در برابر حرارت داشته باشند به گونه‌ای که کاربر می‌تواند حتی زمان جوش آمدنِ آب، به راحتی به کتری دست بزند.

مزایا:

  • جنس بدنه از استیل مقاوم
  • گنجایش بالا (۶ لیتر)
  • قیمت مناسب
  • دسته‌های باکالیت مقاوم در برابر حرارت

معایب:

  • ورق بدنه نسبتاً نازک

ست کتری و قوری نفیس مدل ROLEX با توجه به مزایا و ویژگی‌هایی که در خود دارد مانند کیفیت، جنس مرغوب، ظرفیت مناسب، طراحی زیبا و همین‌طور قیمت خوب، می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای خرید و استفاده باشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

5ست کتری و قوری دالتون مدل سوتی کد ۸۵۶

ست کتری و قوری دالتون مدل سوتی کد 856

این سِت چینی شامل یک کتری با طراحی مدرن و جنس استیل ضدزنگ ۱۸/۱۰ است که ابعادی برابر با ۳۰x20x28 سانتی‌متر و وزنی معادل ۱۹۰۰ گرم دارد، هم زیباست و هم از کارایی و عملکرد خوبی در آشپزخانه برخوردار است.

کتری این سرویس دارای ظرفیتی معادل ۳ لیتر است که برای استفاده‌ روزمره و مهمانی‌های کوچک مناسب و پاسخگوست. قوری سِت ۶۰۰cc ظرفیت دارد و جنسش از پیرکس آنتی شوک است، مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد طوری که می‌توان آن را مستقیماً روی شعله قرار داد.

دسته کتری این مجموعه‌ی دو جزئی، از استیل است که می‌تواند مقاومت قابل قبولی در برابر حرارت از خود بروز بدهد، البته طرح سنگ بدنه به آن جلوه‌ای خاص بخشیده است.

درب جداگانه کتری و قوری Doulton سبب می‌شود که استفاده از این مجموعه آسان‌تر باشد، پخش یکنواخت و مستقیم حرارت در تمام سطوح کتری، آب را سریع‌تر به جوش می‌آورد.

مزایا:

  • رنگ بدنه زیبا
  • دوام و مقاومت بالا در برابر استفاده مداوم
  • طراحی زیبا و مدرن
  • قیمت مناسب

معایب:

  • امکان تغییر رنگ بدنه

با نگاهی به امتیازات و شاخص‌های درخور توجه سرویس کتری و قوری دالتون مدل سوتی کد ۸۵۶ که طرحی زیبا، ساختی جذاب و کاربردی عالی دارد، می‌توان ادعا کرد که این محصول شایستگی لازم برای جلب نظر کاربران را دارد.

کسانی که می‌خواهند ترکیبی از زیبایی و کیفیت را در کنار خود تجربه نمایند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

6ست کتری و قوری تکنو مدل Florence

ست کتری و قوری تکنو مدل Florence

تکنو Techno یک برند اصالتاً ایتالیایی و فعال در حوزه تولید لوازم خانگی است. سِت کتری و قوری تکنو مدل فلورانس با ظرفیت ۴.۵ لیتر در واقع مجموعه‌ای است که مبنای طراحی‌ و ساختش دوام و کاربردی بودنِ آن است.

بدنه‌ی این محصول از استیل ضدزنگ و دسته‌اش نیز بسیار محکم است. این ویژگی‌ها، استحکام و طول عمر این وسیله چای‌ساز را در برابر استفاده‌های روزمره و همین‌طور ضربات احتمالی تضمین می‌کنند.

قوری‌ای که به عنوانِ رفیق راهِ این سرویس ۲ پارچه در نظر گرفته شده است، جنسی بدون سرب و با طراحی زیبا دارد که نه تنها سلامت کاربران را ضمانت می‌کند بلکه زیبایی خاصی به مجموعه و همین‌طور محیط پیرامون خود می‌بخشد.

کتری این ستِ ابعادی معادل ۲۶×۱۵×۳۰ سانتی‌متر و وزنی برابر با ۱۵۷۰ گرم دارد که فضای کافی برای تهیه‌ی نوشیدنی‌های گرم برای جمع‌های خانوادگی و دوستانه را فراهم می‌آورد.

قوری این سرویس به بهترین شکلِ ممکن طراحی و ساحته شده است طوری که مکمل زیبایی، کارایی و عملکرد منحصر به فرد این مجموعه است.

همه این‌ها در کنار هم در حقیقت نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه‌ را برای شما به تجربه‌ای ماندگار و لذت‌بخش‌ تبدیل می‌کند.

مزایا:

  • طراحی زیبا و مدرن
  • بدنه‌ی استیل با دوام و ضدزنگ
  • دسته‌ی مقاوم برای حمل آسان
  • قوری بدون سرب برای حفظ سلامتی
  • گارانتی ۱۲ ماهه

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

مزایا و خوبی‌های سِت کتری و قوری Techno مدل Florence در واقع به قدری زیاد و چشم‌گیر است که این محصول را بی نیاز از تعریف و تمجید می‌کند.

کیفیت ساخت عالی، طراحی زیبا و کاربردی، گارانتی معتبر و … از جمله ویژگی‌هایی هستند که که انتخاب و خرید این ابزار کاربردی در آشپزخانه را اجتناب ناپذیر می‌کند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

7ست کتری و قوری کرکماز مدل Bella Nora

ست کتری و قوری کرکماز مدل Bella Nora

این ست شامل یک کتری با جنس بدنه استیل ضدزنگ و آبکاری کروم نیکل ۱۸/۱۰ است که با ظرفیت ۲ لیتر، برای استفاده روزمره بسیار مناسب می‌باشد. طراحی زیبا و کلاسیک این محصول، آن را به یک انتخاب ایده‌آل برای هر آشپزخانه‌ای تبدیل کرده است.

کرکماز Korkmaz یک برند ترکیه‌ای است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کند. از سال ۱۳۸۰ شرکت برلیان چابهار به عنوان نماینده انحصاری محصولات کرکماز در ایران، همکاری خود را با این برند آغاز کرده است.

ست کتری و قوری مدل Bella Nora از مواد اولیه با کیفیتی ساخته شده است که نه تنها دوام آن در برابر زنگ زدگی تضمین می‌شود بلکه زیبایی خیره‌کننده‌اش هم قابل توجه است.

این کتری و قوری با ظاهر شیک، زیبا و مدرنی که دارند، به راحتی می‌توانند همراهی دائمی برای سِرو چای در دورهمی‌ها و مهمانی‌های شما باشند.

مزایا:

  • برند معتبر و با کیفیت
  • طراحی ارگونومیک و کاربردی
  • ساخت با استیل ضدزنگ و مقاوم
  • کیفیت ساخت بالا
  • ظاهر شیک و مدرن
  • ظرفیت مناسب برای خانواده‌های کوچک

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

ست کتری و قوری کرکماز مدل Bella Nora حاصل تلاش یک برند معتبر است که شعارش تولید بهترین، جدیدترین، زیباترین و مناسب‌ترین محصولات برای مصرف کنندگان می‌باشد.

بنابراین کیفیت ساخت، طراحی زیبا و کاربردی و در نهایت قیمت مناسب، از جمله مواردی است که ضمن تحقق شعار این برند، سرویس کتری و قوری بلا نورا را به گزینه‌ای عالی برای علاقه‌مندان به چای و نوشیدنی‌های گرم تبدیل کرده است.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

8ست کتری و قوری پلان مدل ۵۱۸۰

ست کتری و قوری پلان مدل 5180

ست کتری و قوری Plan در واقع شامل یک کتری روگازی و یک قوری چینی با کیفیت است که با ظرفیت ۴ لیتر، برای استفاده‌ خانوادگی و مهمانی‌ها کیسِ مناسبی می‌باشد. کتری با آبکاری نیکل کرم، ظاهری براق و جذاب دارد و با کفی دوجداره و استیل مقاوم، در برابر حرارت و سایش مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد.

کتری این سرویس ۲ قطعه‌ای، دارای شیر بلندی است که استفاده از آن را بر روی اجاق گاز آسان می‌کند. ابعاد مناسب و وزن متعادل آن (۳۳×۲۷ سانتی‌متر و ۲۳۲۷ گرم) به همراه دسته باکالیت، استفاده‌ای راحت و بدون خطر سوختگی را برای کاربران به همراه می‌آورد.

مزایا:

  • ظرفیت ۴ لیتری مناسب برای استفاده‌های متداول
  • آبکاری نیکل کروم برای زیبایی و دوام بیشتر
  • کفی دوجداره و استیل مقاوم در برابر حرارت و سایش
  • شیر بلند برای استفاده آسان
  • دسته باکالیت برای جلوگیری از انتقال حرارت

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

ست کتری و قوری پلان مدل ۵۱۸۰ دارای طرحی زیبا و عملکردی عالی است که این دو ویژگی به همراه سایر خصوصیات، سرویس مورد نظر را به گزینه‌ای مناسب و درخور توجه تبدیل کرده است.

بنابراین کسانی که به دنبال کیفیت و ظاهری شیک برای لوازم و آشپزخانه خود هستند، می‌توانند روی این سِت حساب باز کنند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

9ست کتری و قوری پاچی مدل emaye60

ست کتری و قوری پاچی مدل emaye60

این ست کتری و قوری، محصولی از شرکت پاچی Paci ترکیه است که با طراحی زیبا و کاربردی، نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است. بدنه لعابی و دسته‌های استیل طلایی، ظاهری شیک و مدرن به این مجموعه بخشیده‌اند.

گنجایش ۲.۱ لیتری، این محصول را برای استفاده روزمره بسیار مناسب ساخته است.

جنس لعابی از کتری و قوری پاچی محصولی زیبا و در عین حال مقاوم در برابر حرارت ساخته است، البته این سرویس به راحتی هم قابلیت شستشو دارند. دسته‌های فلزی با روکش طلایی، علاوه بر استحکام، جلوه‌ای لوکس به محصول می‌بخشند.

مزایا:

  • طراحی زیبا و مدرن
  • جنس بدنه مقاوم و لعابی
  • دسته‌های استیل طلایی و نسوز
  • گنجایش مناسب کتری (۲.۱ لیتر)
  • رنگ‌بندی جذاب
  • قیمت مناسب

معایب:

  • دسته فلزی
  • بدونِ درب بودنِ کتری

این ست کتری و قوری که از آن به نام پاچی مدل emaye60 یاد می‌شود، از طرحی زیبا و عملکردی مطلوب برخوردار است که می‌تواند گزینه‌ای کاربردی و مناسب برای علاقه‌مندان به سِرو چای، دمنوش و سایر نوشیدنی‌ها باشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

10کتری و قوری شیردار کرکماز مدل Luna Astra کد A032

کتری و قوری شیردار کرکماز مدل Luna Astra کد A032

کتری و قوری کرکماز مدل Luna Astra، محصولی از برند Korkmaz ترکیه است که با طراحی مدرن و کاربردی، انتخابی ایده‌آل برای دوست‌داران چای، دمنوش و سایر نوشیدنی‌های داغ به شمار می‌رود.

جنس بدنه‌ی آن از استیل ضدزنگ با آبکاری کروم نیکل ۱۸/۱۰ است که هم زیبایی خیره‌کننده‌ای به محصول می‌بخشد و هم مقاومت بالایی را در برابر زنگ‌زدگی و سایر عوامل محیطی برای سرویس ایجاد می‌کند.

این ست شامل یک کتری بزرگ و یک قوری با درپوش است که برای دم کردن چای با طعم و عطر اصیل، بسیار مناسب است.

استفاده از این مجموعه، تجربه نوشیدن چای را به سطحی کاملاً جدید و نو می‌رساند. حتماً می‌دانید که با توجه به اهمیت چای در فرهنگ ایرانی و نقش آن در لحظات دورهمی و میهمانی‌ها، داشتن یک ست کتری و قوری با کیفیت، ارزشمند است.

طراحی این محصول به صورت ارگونومیک انجام شده است طوری که استفاده راحت و ایمن را برای مشتریان خود فراهم می‌آورد، یکی از امتیارات این سرویس قابلیت حفظ حرارت بالاست که منجر به گرم نگه‌داشتنِ چای شما برای مدت زمان طولانی‌تری می‌شود.

مزایا:

  • جنس بدنه مقاوم و با دوام
  • طراحی زیبا و مدرن
  • حفظ حرارت بالا
  • استفاده و نگهداری آسان
  • ساختِ برند معتبر
  • ارگونومیک و کاربردی

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

کتری و قوری کرکماز مدل Luna Astra، با تلفیقی از زیبایی و کارایی، گزینه‌ای عالی برای علاقه‌مندان به چای و فرهنگ آن است.

با وجود قیمتی که ممکن است کمی بالاتر از میانگین باشد، کیفیت ساخت و عملکرد این محصول، توجیه‌کننده هزینه اضافی است. این ست، نه تنها نیازهای عملی شما را برآورده می‌کند بلکه به زیبایی آشپزخانه شما نیز می‌افزاید.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

11ست کتری و قوری کاراجا مدل Flat Borosilikat

ست کتری و قوری کاراجا مدل Flat Borosilikat

این ست شامل یک کتری با ابعاد ۲x19x16 سانتی‌متر و وزن ۶۰۰ گرم است که از جنس شیشه بوروسیلیکات ساخته شده و دارای گنجایشی معادل ۲ لیتر می‌باشد. دسته‌ی کتری از جنس استیل است که به آن استحکام و زیبایی خاصی می‌بخشد.

قوری نیز با ابعاد ۲x16x13 سانتی‌متر و وزن ۲۵۰ گرم، ظرفیتی برابر با ۱.۱ لیتر دارد و هم‌چون کتری از جنس شیشه بوروسیلیکات مقاوم ساخته شده است.

این مجموعه که ساختِ شرکت کاراجا Karaca است با طراحی مدرن و کاربردی، علاوه بر زیبایی، کارایی بالایی دارد و می‌تواند نیازهای روزمره برای تهیه چای و دیگر نوشیدنی‌های داغ را به خوبی برآورده سازد.

سرویس کتری و قوری کاراجا مدل Flat که ساخت ترکیه است قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است که همین امر هم استفاده و نگهداری از آن را آسان‌تر می‌کند.

مزایا:

  • جنس بدنه مقاوم از شیشه بوروسیلیکات
  • طراحی مدرن و زیبا
  • دسته استیل با دوام
  • برند معتبر
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
  • گنجایش مناسب برای استفاده خانوادگی

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

ست کتری و قوری کاراجا مدل Flat Borosilikat با طراحی شیک و کاربردی، انتخابی مناسب برای دوستداران چای و نوشیدنی‌های گرم است.

با وجود قیمتی که ممکن است برای برخی بالا باشد، کیفیت ساخت و زیبایی آن به گونه‌ای است که می‌تواند به عنوان یک وسیله کاربردی و هم‌چنین یک آیتم دکوری در آشپزخانه مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

12ست کتری و قوری شفر مدل Tea chef

ست کتری و قوری شفر مدل Tea chef

شفر Sehafer یک شرکت آلمانی تولید لوازم خانگی است که محصولاتش توسط کشور ترکیه هم مونتاژ و عرضه می‌شود. ست کتری و قوری شفر مدل Tea chef یکی از محصولات این برند است.

این سرویس دارای طرحی مدرن و ابعادی کوچک و جمع‌وجور (۱۵x15x10 سانتی‌متر) است که می‌تواند به یک انتخاب عالی برای آشپزخانه‌های کوچک و دکوراسیون‌های مدرن تبدیل شود.

وزن سبک و ۷۹۰ گرمی، استفاده از آن را برای همه افراد آسان می‌کند ضمن این‌که جنس بدنه استیلش هم دوام و مقاومت مناسب را برای محصول تضمین می‌کند.

دسته کتری این سِت از جنس عایق مناسبی است که می‌توان بدون نگرانی از بابت سوختگی در دمای بالا، دسته را لمس کرد. این محصول به صورت ارگونومیک و کاربردی طراحی شده ضمن این‌که جنس استیل و براق آن هم زیبایی خاص و کارایی لازم را به آشپزخانه شما هدیه می‌‌دهد.

مزایا:

  • ابعاد کوچک و جمع‌وجور
  • وزن سبک
  • برند معتبر
  • جنس بدنه استیل با دوام
  • دسته عایق برای جلوگیری از حرارت
  • طراحی مدرن و زیبا

معایب:

  • قیمت بالا
  • اندازه نسبتاً کوچک

ست کتری و قوری شفر مدل Tea chef که کاری از برند آلمانی Sehafer و مونتاژ ترکیه است، ویژگی‌هایی دارد که هر کدام از آن‌ها به تنهایی و در کنار هم می‌توانند این سرویس را در چشم خریدار عالی جلوه بدهند.

پس اگر در پی یک سرویس کتری و قوری زیبا و در عین حال کیفی و با کارکرد مناسب هستید و می‌خواهید ترکیبی از زیبایی و کارایی را در لوازم آشپزخانه خود داشته باشید، برای انتخاب و خرید این محصول درنگ نکنید.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

امیدواریم این مطلب برای انتخاب ست کتری و قوری مناسب به شما کمک کرده باشد. خواندن راهنمای خرید کتری برقی و سماور برقی هم به شما توصیه می‌شود. اگر سوالی دارید می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه آن را با ما در میان بگذارید.

مطلب قبلینقد و بررسی بهترین مدل‌های سرویس چاقوی آشپزخانه با راهنمای خرید
مطلب بعدیبهترین مدل‌های موتور برق بنزینی ارزان و باکیفیت با نقد و بررسی

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here