یکی از مهمترین و در عین حال پرکاربردترین ابزارهایی که می تواند در مصارف مختلف زیادی برای ما کارایی داشته باشد، انبرهای قفلی می باشند که می توان به کمک اهرم قفل کردن قسمت سَری آن ها، دو قطعه را نزدیک یکدیگر محکم نگه داشت و یا اینکه پیچ و مُهره های بسیار سفت را از یکدیگر باز نمود. برای خرید انبر قفلی توصیه می کنیم در ادامه این مطلب با لیست بیست همراه شوید.

نکات مهم هنگام خرید انبر قفلی

  • اندازه محصول: در وهله نخست برای خرید انبر قفلی بایستی به اندازه آن توجه نمایید. امروزه با توجه به کارایی فوق العاده بالای این دسته از انبرها، سایز آن ها از ۱۰ تا ۱۸ اینچ متغیر می باشد و به همین خاطر بهتر است شما با توجه به نوع نیاز و همچنین اندازه جعبه ابزاری که در اختیار دارید، اقدام به خرید یک انبر قفلی مناسب برای خود کنید.
  • روکش دسته: مورد دوم که البته خیلی مهم نیست اما به هر حال شما به عنوان یک خریدار انبر قفلی باید از آن آگاهی داشته باشید، روکش دسته این قبیل از ابزارآلات دستی می باشد که معمولا اگر قرار باشد محصول مورد نظرتان دارای روکشی باشد، جنس آن از سیلیکون در نظر گرفته می شود و یقینا کار با انبر را برایتان بسیار ساده و آسان خواهد نمود.
  • کیفیت پیچ تنظیم: از دیگر موارد مهم در هنگام انتخاب و خرید انبرهای قفلی توجه به پیچ تنظیم دهانه محصول است که حتما باید از کیفیت قابل قبولی نیز برخوردار باشد. برای این منظور پیشنهاد می کنیم یا از فروشگاه های معتبر اینترنتی خرید خود را انجام دهید و یا در صورت خرید حضوری حتما چندین و چند مرتبه از طریق پیچ نتهایی انبر، اقدام به باز و بسته کردن فک های جلویی آن کنید.
  • استحکام فک های انبر: در انتخاب و خرید انبر قفلی خود نیز به کامل بسته شدن فک های ابزار توجه داشته باشید. برای این منظور همچون مورد قبلی یا از فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید و یا به هنگام خرید حضوری حتما چندین و چند دفعه به باز و بسته کردن فک های جلویی انبر خود بپردازید.
  • قیمت انبر قفلی: قیمت انبر قفلی می تواند از چند ده هزار تومان آغاز و تا چند صد هزار تومان نیز ادامه پیدا کند. خریداران عزیز توجه داشته باشید معمولا تمامی اینگونه از وسایل به رنگ استیل هستند و از دوام و کیفیت ساختاری مطلوبی نیز برخوردارند و تنها این شما هستید که باید انتخاب کنید نیاز به چه سایز و با چه قیمتی از این قبیل انبرها در کارتان دارید.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید انبر قفلی مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از ۲۵ انبر قفلی ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این انبر قفلی‌ها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.


1انبر قفلی اوکن کد HG65 سایز ۱۰ اینچ

انبر قفلی اوکن کد HG65 سایز 10 اینچ

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵۰x50x30 میلی‌متر
  • جنس بدنه
    آلیاژ کروم -موبیدین
  • جنس دسته
    فولادی
  • حداکثر میزان باز شدن
    .
  • نوع انبر
    انبر قفلی
  • ویژگی‌های انبر
    کاور
  • سایر توضیحات
    این ابزار در بسته بندی شکیل و با کیفیتی بالا برای استفاده شما عزیزان توسط شرکت انگلیسی تبار اوکن تولید شده است

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

امیدواریم این مطلب برای انتخاب انبر قفلی مناسب به شما کمک کرده باشد. خواندن راهنمای خرید پیستوله و تبر هم به شما توصیه می‌شود. اگر سوالی دارید می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه آن را با ما در میان بگذارید.

مطلب قبلی۲۵ مدل لباس خواب زنانه راحت و جذاب با خرید اینترنتی
مطلب بعدیبهترین گوشی‌های موبایل ال جی به همراه قیمت روز و خرید اینترنتی

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here