واقعیت مجازی یکی از داغ ترین تکنولوژی های است که حداقل در طول یک دهه اخیر مورد توجه همگان با زمینه های مصرفی مختلفی اعم از بازی و سرگرمی تا تجاری و کسب درآمدهای هنگفت مورد توجه قرار گرفته است. علاقه وافر مردم جهان به سفر در واقعیت به عالم مجازی با تمام فراز و فروهای آن سبب گشته تا امروزه ما شاهد چیزی بالغ بر صدها برند فعال در زمینه طراحی و تولید هدست های واقعیت مجازی باشیم.

هدست یا عینک Virtual-Reality موسوم به VR امروزه با بیشترین تنوع ممکنه خود در بازار کشورمان موجود می باشد که بی اغراق جز کیفیت در ساخت و پشتیبانی از تجهیزات جانبی تقریبا همه آنان یک عمل را انجام داده و از نظر کارکرد با یکدیگر یکسان هستند. در ادامه این مطلب با لیست بیست همراه شوید تا شما را با نکاتی مهم در خصوص خرید هدست واقعیت مجازی بیشتر آشنا نماییم.

معرفی انواع هدست های VR

مدل مبتنی بر صفحه نمایش تلفن های هوشمند

  • این مدل از هدست ها دارای مکانی ویژه قرار دادن تلفن همراه در قسمت جلویی خود هستند.
  • بواسطه اتصال کابلی و یا بلوتوثی شما می توانید با توجه به پشتیبانی محصول از ورژن سیستم عامل خود، هر نوع بازی و فیلمی که دوست دارید را در داخل آن به تماشا بنشینید.
  • کیفیت تصویر خروجی در این مدل از هدست های واقعیت مجازی هم بسته به کیفیت لنز محصول دارد و هم بسته به رزولوشن صفحه نمایش گوشی هوشمند شما عزیزان خواهد داشت.

مدل مبتنی بر صفحه نمایش ثابت

  • این نوع از هدست یا عینک های واقعیت مجازی به خودی خود از یک صفحه نمایشگر با خصوصیات کیفی و کمی انحصاری برای خود برخوردارند.
  • قابلیت کنترل تصاویر و فیلم های به نمایش درآمده در این مدل هدست ها از سوی سیستم های کامپیوتری انجام می شود.
  • از این مدل محصولات می توان برای همزاد پنداری بیشتر با فیلم ها و بازی های رایانه ای استفاده نمود.
  • این مدل از هدست های واقعیت مجازی اصولا با قیمتی بیشتر از مدل های قبلی در بازار بفروش می رسند.

نکات مهم هنگام خرید هدست واقعیت مجازی

انتخاب نوع

اولین نکته در خصوص خرید هدست واقعیت مجازی توجه به نوع آن است که با در نظر گرفتن مطالب بخش قبلی از همین مطلب این شما هستید که باید میان هدستی با نمایشگر ثابت و یا قابل سازگاری با قرار دادن تلفن های هوشمند در خود یکی را انتخاب و از آن استفاده نمایید.

لازم به ذکر است علاقه مندان به خرید هدست های مبتنی بر تلفن های همراه بایستی به سازگاری دستگاه با نسخه سیستم عامل گوشی، برند موبایل خود و همچنین تناسب سایز درگاه دستگاه با میزان کوچکی و بزرگی صفحه نمایش تلفن همراه خود توجه کنند.

میزان راحتی در استفاده

مورد بعدی برای انتخاب هدست واقعیت مجازی توجه به احساس راحتی کاربر در استفاده از محصول است. یادتان باشد حتی گرانترین و مجهز ترین عینک های مجازی دنیا هم چنانچه باعث ایجاد ناراحتی بر روی سر و صورت شما شوند، مُفت نمی ارزند؛ پس به هنگام خرید مدل مدنظر خود به ابعاد، پدهای نرم تعبیه شده در قسمتی که بر روی چشمانتان قرار می گیرند و همچنین وزن دستگاه خود اهمیت دهید.

حسگرهای محصول

در هنگام انتخاب و خرید هدست واقعیت مجازی خود حتما به حسگرهای تعبیه شده بر روی دستگاه مورد نظرتان توجه لازم را داشته باشید. بهترین هدست ها آن هایی هستند که از انواع حسگرهای رد زنی چرخش سر، چشم، دست و همچنین دسته های بازی در مدل های مخصوص گیم برخوردارند.

قابلیت تنظیم بندها

حتما به دنبال خرید هدست های VR باشید که مجهز به بندهایی منعطف با قابلیت تغییر اندازه هستند. اینطوری شما می توانید متناسب با بزرگی و یا کوچکی سر خود، محصول را بر روی آن محکم کرده و بدون نگرانی از بابت سُر خوردگی و یا افتادن آن به جست و خیزهای خود در دنیای مجازی تان بپردازید.

قطر لنز

از دیگر فاکتورهای اساسی در خرید یک عینک واقعیت مجازی توجه به قطر لنزهای به کار رفته در آن است. برای این منظور بد نیست بدانید که هرچه قطر لنز به کار رفته در دستگاه مورد علاقه شما بیشتر باشد، یقینا شما می توانید تصاویری با وضوح بهتر را از آن سوی لنزها مشاهده نمایید. البته ناگفته نماند هرچه قطر لنز بیشتر باشد، زاویه دید شما نیز بیشتر خواهد شد.

خروجی صدا

در خرید خود حتما به فاکتور صدا و کم و کیف خروج آن از دستگاهتان نیز توجه لازم را داشته باشید. برخی از هدست ها ضمن برخورداری از گوشی های فومی از درگاهی جهت نصب هندزفری نیز برخوردارند. ناگفته نماند صدا یکی از مهمترین عواملی است که سبب می شود تا شما غرق در دنیای مجازی شوید.

کیفیت تصویر

اگر هدست واقعیت مجازی شما از مدل سازگار با نمایشگر تلفن همراه باشد که باید بدانید ۴۰ کیفیت تصاویر نقش بسته شده در جلوی لنز آن را کیفیت لنزها و ۶۰٪ مابقی را کیفیت صفحه تلفن همراه شما تشکیل می دهد.

اما اگر دستگاه شما از نوع دوم؛ یعنی با نمایشگر ثابت و قابلیت کنترل مستقل از سوی سیستم های رایانه بود، بایستی به دقت به ویژگی های مربوط به نمایشگر آن بپردازید.

قیمت هدست واقعیت مجازی

خیالتان راحت باید قیمت هدست واقعیت مجازی در بازار ایران به گونه ای است که هر کسی می تواند حتی برای یکبار هم که شده موفق به خرید یک مدل پایین رده، میان دره و یا سطح بالا برای استفاده شخصی خود و یا به عنوان هدیه ای ارزشمند به دوستان و عزیزان خود شود.

با این حال توصیه می کنیم از نکات گفته در هنگام خرید این قبیل از دستگاه های مدرن امروزی غافل نشده و سعی کنید محصولی را بخرید که ضمن تولید شدن توسط یک برند مشهور همچون سونی و یا اچ تی سی و گوگل از خدمات و تجهیزات جانبی مطمئنی نیز برخوردار باشد.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید هدست واقعیت مجازی توجه شما را به ۲۵ مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این هدست ها از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.


1هدست واقعیت مجازی وی آر باکس مدل VR Box 2

هدست واقعیت مجازی وی آر باکس مدل VR Box 2

مشخصات

  • وزن
    ۴۰۷ گرم
  • مشخصات
    – مناسب برای انواع گوشی های موبایل ۳.۵ تا ۶ اینچی- جنس بدنه: پلاستیک ABS – قطر لنز: ۴۲ میلی متر- زاویه دید: ۱۱۵ درجه- قابلیت تنظیم لنزها به چپ و راست، عقب و جلو برای ایجاد تصویری واضح تر- دارای کش های پهن قابل تنظیم برای قرارگیری مطمئن روی صورت- دارای پد های فومی نرم در محل قرار گیری گوشی و محل قرار گیری هدست روی صورت- دارای شیار های جانبی جهت عبور کابل های شارژ و هندزفری- برای مشاهده ویدئو و انجام بازی بصورت فراگیر و ۳۶۰ درجه، گوشی موبایل باید دارای سنسور ژیروسکوپ باشد – برای مشاهده فیلم های سینمایی سه بعدی و معمولی با این هدست، نیازی نیست که گوشی موبایل مورد استفاده دارای سنسور ژیروسکوپ باشد و همه گوشی ها را پشتیبانی می کند- ورژن بلوتوث: ۳.۰ – دارای یک باتری ۱.۵ ولتی

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

2هدست واقعیت مجازی وی آر شاینکن

هدست واقعیت مجازی وی آر شاینکن

مشخصات

  • وزن
    ۳۸۰ گرم
  • مشخصات
    – مناسب برای انواع گوشی های موبایل ۳.۵ تا ۶ اینچی- جنس بدنه: پلاستیک ABS – دارای لنزهای HD – قابلیت تنظیم لنزها به چپ و راست، عقب و جلو برای ایجاد تصویری واضح تر- دارای کش های پهن قابل تنظیم برای قرارگیری مطمئن روی صورت- دارای پد های فومی نرم در محل قرار گیری گوشی و محل قرار گیری هدست روی صورت- برای مشاهده ویدئو و انجام بازی بصورت فراگیر و ۳۶۰ درجه، گوشی موبایل باید دارای سنسور ژیروسکوپ باشد – برای مشاهده فیلم های سینمایی سه بعدی و معمولی با این هدست، نیازی نیست که گوشی موبایل مورد استفاده دارای سنسور ژیروسکوپ باشد و همه گوشی ها را پشتیبانی می کند

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

3هدست واقعیت مجازی اکولوس مدل Quest 2

هدست واقعیت مجازی اکولوس مدل Quest 2

مشخصات

  • وزن
    ۹۰۰ گرم
  • مشخصات
    سازنده : Oculusظرفیت : ۱۲۸ گیگپردازشگر: کوالکام اسنپدراگون XR2نمایشگر: HDR با رزولوشن ۱۸۳۲×۱۹۲۰ابعاد بسته بندی: ۲۶x19x13 سانتی متربدون نیاز به کامپیوتر و یا کنسولدارای صدای ۳D سینمایی

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

4هدست واقعیت مجازی مدل TINY-vR

هدست واقعیت مجازی مدل TINY-vR

مشخصات

  • وزن
    ۳۵ گرم
  • مشخصات
    مناسب برای انواع گوشی های موبایل ۳.۵ تا ۵.۵ اینچیقابلیت تنظیم لنزها و فاصله ی کانونی برای ایجاد تصویری واضح تردارای کش های پهن قابل تنظیم برای قرارگیری مطمئن روی صورتدارای پد های فومی نرم در محل قرار گیری گوشی و محل قرار گیری هدست روی صورتدارای شیار جانبی جهت عبور کابل های شارژ و هندزفری و تهویه هوابرای مشاهده ویدئو و انجام بازی بصورت فراگیر و ۳۶۰ درجه، گوشی موبایل باید دارای سنسور ژیروسکوپ باشداندازه بسته تک:۱۲.۵X6.5X7 سانتی متر

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

5هدست واقعیت مجازی ایکس پی پروداکت مدل VR BOX

هدست واقعیت مجازی ایکس پی پروداکت مدل VR BOX

مشخصات

  • وزن
    ۴۰۷ گرم
  • مشخصات
    – مناسب برای انواع گوشی های موبایل ۳.۵ تا ۶ اینچی – جنس بدنه: پلاستیک ABS – قطر لنز: ۴۲ میلی متر – زاویه دید: ۱۱۵ درجه – قابلیت تنظیم لنزها – دارای کش های پهن قابل تنظیم برای قرارگیری مطمئن روی صورت – دارای پد های فومی نرم در محل قرار گیری گوشی و محل قرار گیری هدست روی صورت – دارای شیار های جانبی جهت عبور کابل های شارژ و هندزفری – برای مشاهده ویدئو و انجام بازی بصورت فراگیر و ۳۶۰ درجه، گوشی موبایل باید دارای سنسور ژیروسکوپ باشد – برای مشاهده فیلم های سینمایی سه بعدی و معمولی با این هدست، نیازی نیست که گوشی موبایل مورد استفاده دارای سنسور ژیروسکوپ باشد و همه گوشی ها را پشتیبانی می کند

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

6هدست واقعیت مجازی مدل VR-G02EF

هدست واقعیت مجازی مدل VR-G02EF

مشخصات

  • وزن
    ۵۷۸ گرم
  • مشخصات
    ۱۱۰ درجه زاویه دیدهدفون بلوتوثی قابل جدا شدنقابل استفاده همراه با عینک طبیفاصله بین ۲ چم قابل تنظیم سازگار با همه ی تلفن های هوشمند تا سایز ۶.۵۳ اینچفاصله کانونی قابل تنظیم

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

7هدست واقعیت مجازی اکولوس مدل Quest 2 128 GB

هدست واقعیت مجازی اکولوس مدل Quest 2 128 GB

مشخصات

  • وزن
    ۸۳۰ گرم
  • مشخصات
    ظرفیت : ۱۲۸ گیگابایت بدون نیاز به کامپیوتر و یا کنسولدارای صدای ۳D سینمایی

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

8هدست واقعیت مجازی مدل SC-G04BS

هدست واقعیت مجازی مدل SC-G04BS

مشخصات

  • وزن
    ۳۹۴ گرم
  • مشخصات
    – مناسب برای انواع گوشی های موبایل ۴.۷ تا ۶ اینچی- جنس بدنه: پلاستیک ABS- دارای پد های فومی نرم در محل قرار گیری گوشی و محل قرار گیری هدست روی صورت- دارای کش های پهن قابل تنظیم برای قرارگیری مطمئن روی صورت- قابلیت تنظیم لنزها به چپ و راست، عقب و جلو برای ایجاد تصویری واضح تر- زاویه دید ۱۰۰ درجه- قابل استفاده به همراه عینک طبی-لنزهای ۴۰ میلی متری بسیار شفاف- اتصال به موبایل از طریق بلوتوث

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

9هدست واقعیت مجازی شاینکن مدل G13

هدست واقعیت مجازی شاینکن مدل G13

مشخصات

  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • مشخصات
    لنز های با کیفیت تر و جدید تر نسبت به مدل های قبلیطراحی مناسب برای گردش هوا و عرق نکردنلنز های متحرک و قابل تنظیم

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

10هدست واقعیت مجازی ایکس پی پروداکت مدل VR BOX به همراه ریموت کنترل

هدست واقعیت مجازی ایکس پی پروداکت مدل VR BOX به همراه ریموت کنترل

مشخصات

  • وزن
    ۴۰۷ گرم
  • مشخصات
    – همراه ریموت کنترل بلوتوث- مناسب برای انواع گوشی های موبایل ۳.۵ تا ۶ اینچی – جنس بدنه: پلاستیک ABS – قطر لنز: ۴۲ میلی متر – زاویه دید: ۱۱۵ درجه – قابلیت تنظیم لنزها – دارای کش های پهن قابل تنظیم برای قرارگیری مطمئن روی صورت – دارای پد های فومی نرم در محل قرار گیری گوشی و محل قرار گیری هدست روی صورت – دارای شیار های جانبی جهت عبور کابل های شارژ و هندزفری – برای مشاهده ویدئو و انجام بازی بصورت فراگیر و ۳۶۰ درجه، گوشی موبایل باید دارای سنسور ژیروسکوپ باشد – برای مشاهده فیلم های سینمایی سه بعدی و معمولی با این هدست، نیازی نیست که گوشی موبایل مورد استفاده دارای سنسور ژیروسکوپ باشد و همه گوشی ها را پشتیبانی می کند

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

11هدست واقعیت مجازی اکولوس مدل QUEST 2 256GB SUN0864

هدست واقعیت مجازی اکولوس مدل QUEST 2 256GB SUN0864

مشخصات

  • وزن
    ۱۹۰۰ گرم
  • مشخصات
    به همراه کارت نصب ۴۰ عنوان بازی رایگان همراه با تاندربولت ۳ متری

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

12هدست واقعیت مجازی وی آر باکس مدل VR Box با ریموت کنترل

هدست واقعیت مجازی وی آر باکس مدل VR Box با ریموت کنترل

مشخصات

  • وزن
    ۴۱۰ گرم
  • مشخصات
    – مناسب برای انواع گوشی های موبایل ۳.۵ تا ۶ اینچی – زاویه دید: ۱۱۵ درجه – دارای کش های پهن قابل تنظیم برای قرارگیری مطمئن روی صورت – دارای شیار های جانبی جهت عبور کابل های شارژ و هندزفری – برای مشاهده ویدئو و انجام بازی بصورت فراگیر و ۳۶۰ درجه، گوشی موبایل باید دارای سنسور ژیروسکوپ باشد – دارای یک ریموت کنترل

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

13هدست واقعیت مجازی پی-نت مدل VR-100

هدست واقعیت مجازی پی-نت مدل VR-100

مشخصات

  • وزن
    ۳۸۶ گرم
  • مشخصات
    مناسب برای انواع گوشی های موبایل ۳.۵ تا ۵.۵ اینچیسازگار با سیستم عامل های اندروید و iOSقابلیت تنظیم لنزها برای ایجاد تصویری واضح تردارای کش های پهن قابل تنظیم برای قرارگیری مطمئن روی صورتدارای پد های فومی نرم در محل قرار گیری گوشی و محل قرار گیری هدست روی صورتدارای شیار جانبی جهت عبور کابل های شارژ و هندزفری و تهویه هوابرای مشاهده ویدئو و انجام بازی بصورت فراگیر و ۳۶۰ درجه، گوشی موبایل باید دارای سنسور ژیروسکوپ باشدبرای مشاهده فیلم های سینمایی سه بعدی و معمولی با این هدست، نیازی نیست که گوشی موبایل مورد استفاده دارای سنسور ژیروسکوپ باشد و همه گوشی ها را پشتیبانی می کند

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

14هدست واقعیت مجازی شاینکن مدل SC-G13 به همراه دسته بازی

هدست واقعیت مجازی شاینکن مدل SC-G13 به همراه دسته بازی

مشخصات

  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • مشخصات
    لنز با کیفیت تر نسبت به مدل های قبلطراحی مناسب برای گردش هوا و عرق نکردنلنز های متحرک با کیفیت HDگیم پد مناسب انواع بازی VR

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

15هدست واقعیت مجازی شاینکن مدل G04BS

هدست واقعیت مجازی شاینکن مدل G04BS

مشخصات

  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • مشخصات
    لنزهای HD قابلیت تنظیم لنزها متناسب با چشم جنس بدنه ABS دارای پد چمی بسیار با کیفیت و لطیف دارای محافظ فوم در محل قرارگیری موبایل دارای کش ها پهن با قابلیت تنظیم مطمئن بر روی صورت قابلیت عقب-جلو و چپ-راست کردن لنزها قابل استفاده به همراه عینک طبی.دارای لنز های محافظ چشمهدوفون داری با کیفیت با قابلیت اتصال از طریق بلوتوث

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

16هدست واقعیت مجازی شاینکن مدل SC-G15

هدست واقعیت مجازی شاینکن مدل SC-G15

مشخصات

  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • مشخصات
    کیفیت لنز HDلنز قابل حرکت به عقب-جلو و چپ-راستجنس بدنه پلاستیک ABS

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

17هدست واقعیت مجازی شاینکن مدل VR-G06A

هدست واقعیت مجازی شاینکن مدل  VR-G06A

مشخصات

  • وزن
    ۲۷۶ گرم
  • مشخصات
    لنزهای HD قابلیت تنظیم لنزها متناسب با چشم جنس بدنه ABS دارای پد چمی بسیار با کیفیت و لطیف دارای محافظ فوم در محل قرارگیری موبایل دارای کش ها پهن با قابلیت تنظیم مطمئن بر روی صورت قابلیت عقب-جلو و چپ-راست کردن لنزها قابل استفاده به همراه عینکاقلام همراه:ریموت و باتری

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

18هدست واقعیت مجازی پی-نت مدل VR-200

هدست واقعیت مجازی پی-نت مدل VR-200

مشخصات

  • وزن
    ۲۶۹ گرم
  • مشخصات
    – به همراه دسته بازی- نسخه‌ی بلوتوث: ۳.۰- سازگار با اندروید، iOS و PC- پشتیبانی از بازی‌های اندروید و PC برای استفاده از دسته- عمر باتری: ۴۰ تا ۱۲۰ ساعت

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

19هدست واقعیت مجازی شاینکن مدل G04E

هدست واقعیت مجازی شاینکن مدل G04E

مشخصات

  • مشخصات
    لنز محافط چشم blue lightپشتیبانی گوشی از اندازه ۴.۷ اینچی تا ۶ اینچی

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

20هدست واقعیت مجازی شاینکن مدل SC-G04EA

هدست واقعیت مجازی شاینکن مدل SC-G04EA

مشخصات

  • وزن
    ۴۱۰ گرم
  • مشخصات
    لنز نوری HD با قطر نازک ۴۰ میلی مترتنظیم فاصله کانونی تنظیم فاصله مردمک چشمدارای گوشی در طرفین برای صداکانال ثابت بین ۳۷.۵ الی ۴۶.۵ میلی مترسازگاری با تمامی گوشی های هوشمندساخته شده از پلاستیک ABS طراحی کمربند ارگونومیکامکان مشاههده فیلم سه بعدیامکان انجام بازی های سه بعدیدارای پنل متحرکدارای میکروفون مخفیافزایش و کاهش صداامکان پاسخ به تماس تلفنیقابلیت تنظیم لنزها به چپ و راست، عقب و جلو برای ایجاد تصویری واضح ترمناسب برای انواع گوشی های موبایل ۳.۵ تا ۶ اینچیامکان رد تماس با نگه داشتن چند ثانیه ای دکمهIPD قابل تنظیم بین ۶۰ الی ۷۰ میلی متردارای دکمه چند منظورهدارای پوشش داخلی نرم و ضد حساسیت برای قرارگیری راحت روی بینی و دور چشم

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

21محافظ هدست و لنز واقعیت مجازی مدل OC03

محافظ هدست و لنز واقعیت مجازی مدل OC03

مشخصات

  • وزن
    ۸۰ گرم
  • مشخصات
    محصول فوق برای دورهدست می باشد وجهت آسایش و راحتی کاربران ارائه شده است. ازمزایای این محصول حفاظت در برابر گرد و خاک وجلوگیری از خط و خش می باشد.محصول مورد نظردارای جنس سیلیکونی لطیف و نیز سایز استاندارد می باشد. مطابق با سلیقه مشتریان در دو رنگ جذاب سفید و مشکی ارائه شده است.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

22پد محافظ لنز هدست واقعیت مجازی مدل OC008

پد محافظ لنز هدست واقعیت مجازی مدل OC008

مشخصات

  • وزن
    ۱۰ گرم
  • مشخصات
    محصول مورد نظر جهت جلوگیری از ورود گرد و غباربسیار کاربردی و مفید است. پد محافظ لنز دارای جنس لطیف و بسیارنرم می باشد. این نوع محصول مناسب برای اکولوس کوئست ۲ می باشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

23هدست واقعیت مجازی شاینکن مدل G06A

هدست واقعیت مجازی شاینکن مدل G06A

مشخصات

  • وزن
    ۲۷۶ گرم
  • مشخصات
    لنزهای HDقابلیت تنظیم لنزها متناسب با چشمجنس بدنه ABSدارای پد چمی بسیار با کیفیت و لطیفدارای محافظ فوم در محل قرارگیری موبایلدارای کش ها پهن با قابلیت تنظیم مطمئن بر روی صورتقابلیت عقب-جلو و چپ-راست کردن لنزهاقابل استفاده به همراه عینک

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

24هدست واقعیت مجازی وی آر باکس مدل VR Box به همراه DVD نرم افزار

هدست واقعیت مجازی وی آر باکس مدل VR Box به همراه DVD نرم افزار

مشخصات

  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • مشخصات
    – همراه DVD- مناسب برای انواع گوشی های موبایل ۳.۵ تا ۶ اینچی- جنس بدنه: پلاستیک ABS- قطر لنز: ۴۲ میلی متر- زاویه دید: ۱۱۵ درجه- قابلیت تنظیم لنزها- دارای کش های پهن قابل تنظیم برای قرارگیری مطمئن روی صورت- دارای پد های فومی نرم در محل قرار گیری گوشی و محل قرار گیری هدست روی صورت- دارای شیار های جانبی جهت عبور کابل های شارژ و هندزفری- مشاهده ویدئو و انجام بازی بصورت فراگیر و ۳۶۰ درجه (بشرط داشتن سنسور ژیروسکوب در موبایل)-مشاهده فیلم های سینمایی سه بعدی و معمولی با این هدست (پشتیبانی از همه گوشی ها)

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

25کیف هدست واقعیت مجازی مدل Oculus Quest 2

کیف هدست واقعیت مجازی مدل Oculus Quest 2

مشخصات

  • وزن
    ۴۲۰ گرم
  • مشخصات
    کیف محافظ هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 – رنگ مشکی-مقاوم در برابر ضربه – تراول کیس – دارای بند آویز – دارای فضای کافی برای واقعیت مجازی Oculus Quest 2، دو عدد کنترلر تاچ و کابل‌های هدست – دارای دو بند برای نگهداری و تکان نخوردن کنسول – دسته نرم و با قابلیت حمل آسان و با ابعاد ۲۹x14x21

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما، خواندن راهنمای خرید دسته بازی و خرید میکروسکوپ را نیز به شما توصیه می کنیم. شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با تیم پشتیبانی لیست بیست در میان بگذارید.

مطلب قبلی۸ مدل فکس ارزان و باکیفیت با قیمت روز و خرید اینترنتی
مطلب بعدی۲۵ مدل دوربین مدار بسته باکیفیت به همراه خرید اینترنتی

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here