امروزه با توجه به سیر صعودی قیمت ها و عدم پایین آمدن آن ها بسیاری از خریداران و کاربران رایانه ای از تهیه یک لپ تاپ مناسب و باکیفیت کاملا دلسرد شده اند؛ چرا که می دانند برای لپ تاپی که از حداقل امکانات جانبی نیز برخوردار باشد، بایستی چیزی بین ۵ تا ۷ میلیون تومان هزینه کنند وگرنه محصول به درد بخوری نصیبشان نخواهد شد. با توجه به وجود انواع و اقسام لپ تاپ در بازار با سطح کیفی مختلف اجازه دهید تا لیست بیست در ادامه این مطلب از خود شما را با نکاتی مهم در خصوص خرید لپ تاپ لنوو آشنا نماید تا حداقل بدانید با پول خود به سراغ چه مدل از این سیستم های رایانه قابل حمل بروید.

معرفی برند لنوو | Lenovo

وقتی سال ۱۹۸۴برندی توسط لیو شوانژی در شهر پکن به نام Legend (لِجند) تاسیس شد کمتر کسی فکر می کرد که قرار است دنیا با یکی از ابر تولید کنندگان گجت های هوشمند و تجهیزات جانبی آن طی سالیان آتی مواجه شود.

لنوو امروز یکی از برترین برندهای حاضر در صنعت طراحی و تولید انواع و اقسام سیستم های رایانه ای است. این برند چند ملیتی در سال ۲۰۰۳ نام خود را به لنوو تغییر داد و از آن روز تا به اینجا تحت عنوان همین اسم به فعالیت های تجاری و بازرگانی خود پرداخته است.

رقیب برند لنوو با توجه به سطح کیفی محصولات فعلی موجود در بازار برند اچ پی، ایسر، اپل، دل و توشیبا می باشد که البته به نسبت تمامی آنان این برند اچ پی است که قصد ندارد به هیچ عنوان اجازه نزدیک شدن آمار فروش کمپانی لنوو به جایگاه اقتصادی خود در مارکت جهانی را بدهد.

اکنون لنوو یکی از سه غول تولید رایانه های شخصی در جهان است که بالغ بر ۶۰ هزار نیروی کاری دارد و محصولات آن در بیش از ۶۰ کشور مختلف جهان عرضه می شود. از دیگر محصولات پرطرفدار لنوو می توان به: تلفن همراه، مانیتورها، تلویزیون ها، هارد دیسک، کارت های حافظه و … اشاره داشت.

دسته بندی لپ تاپ ها بر حسب کاربرد آنان

مدل دانشجویی:

  • لپ تاپ های دانشجویی باید حتما از وزن و ابعادی مناسب جهت حمل آسان خود از سوی دانشجویان برخوردار باشند.
  • با توجه به ساختار قدیمی رسانه جمعی در آموزشگاه ها و دانشگاه ها وجود پورت VGA در کنار تعدادی پورت HDMI بر روی لپ تاپ آنان واجب و ضروری است.
  • لپ تاپ لنوو دانشجویان به دلیل تحقیق و جستجوی ساده و متنی اغلب آنان نیازی نیست از قدرت پردازش بسیار بالایی برخوردار باشد.
  • البته اگر شما دانشجوی رشته مهندسی و یا حسابداری هستید، بهتر است به سراغ لپ تاپ هایی بروید که از قدرت پردازش نسبتا بالایی برخوردار هستند.
  • لپ تاپ دانشجویی همین که از قدرت پخش فیلم و صدای متوسطی برخوردار باشد، کفایت می کند.

مدل خانگی:

  • چنانچه در میان لپ تاپ های لنوو به دنبال محصولی ایده آل با قابلیت کاربرد خانگی و مالتی مدیا هستید، بایستی به سراغ مدل هایی بروید که حداقل از صفحه نمایشگری ۱۵ اینچی برخوردار هستند.
  • با توجه به استفاده اغلب انسان ها از این مدل رایانه های شخصی جهت تماشای فیلم، عکس و پخش موسیقی توجه به کیفیت خروجی تصویر و صدا از لپ تاپ بسیار مهم است.
  • بسیاری از افراد به دنبال استفاده از برنامه های سنگین و پر حجم بر روی سیستم های خود می باشند که بایستی متقابلا برای این منظور از مدل های قدرتمند لنوو نیز استفاده نمایند.

مدل تجاری:

  • برای خرید لپ تاپ های تجاری دو عامل بسیار قابل توجه است.
  • عامل اول مربوط به زیبایی ظاهری و طراحی شیک بدنه لپ تاپ است و مورد دوم که از اولی هم مهمتر است وجود قابلیت های ایمن سازی و امنیتی بر روی دستگاه می باشد.
  • علاقه مندان به خرید لپ تاپ های تجاری چون قرار است از این سبک دستگاه ها در محیط های تجاری و کسب و کاری خود استفاده کنند باید حتما به دنبال خرید محصولاتی باشند که از توانایی بالایی در حفظ و حراست از داده های مهم و اطلاعاتی آنان برخوردار هستند.
  • معمولا چنین لپ تاپ هایی در دو سایز ۱۳ و ۱۴ اینچی در بازار عرضه شده اند تا از حمل و نقل آسانی نیز برخوردار شوند.

مدل مخصوص بازی:

  • در بازار اصطلاحا به آن ها لپ تاپ های گیمینگ گفته می شود.
  • از نظر ابعادی بزرگ و از نظر وزنی نیز کاملا سنگین و دشوار جهت حمل و نقل خود می باشند.
  • از قوی ترین سیستم های پردازش کننده در بخش فنی خود برخوردار هستند.
  • با اینکه این مدل از محصولات در دسته گیم تولید شده اند اما می توان از آن ها برای انجام کارهای گرافیکی و هنری در سطح بالا نیز استفاده کرد.

مدل حرفه ای:

  • همه چیز برای این مدل از رایانه ها در سطح حرفه ای قرار دارد.
  • لپ تاپ لنوو حرفه ای از ساختار درونی قدرتمندی برخوردار است.
  • این ساختار شامل: رم، سی پی یو، هارد دیسک و همچنین کارت گرافیک بالای دستگاه می باشد.
  • لپ تاپ های سبک حرفه ای با قیمت های بسیار بالایی در بازار بفروش می رسند و به همین خاطر توصیه می کنیم پیش از خرید آن ها، تصمیم نهایی تان را بگیرید!
  • ناگفته نماند بدنه این مدل از محصولات به نسبت باقی لپ تاپ ها از ضخامت و همچنین باتری قوی تری نیز برخوردار است.

نکات مهم هنگام خرید لپ تاپ لنوو

انتخاب مدل

اولین گام در خصوص خرید لپ تاپ لنوو توجه به مدل آن است که بر این اساس ما شما را در بخش قبلی از همین مطلب با انواع مختلفی از لپ تاپ های برند لنوو آشنا کردیم و حال این شما خریداران عزیز هستید که باید متناسب با نوع نیاز خود یک سیستم باکیفیت را برای خود برگزینید.

اندازه لپ تاپ

نکته مهم بعدی برای انتخاب لپ تاپ لنوو توجه به اندازه کلی محصول است که از این حیث می توان لپ تاپ ها را به مدل های معمولی، نوت بوک، الترابوک و همچنین هیبریدی تقسیم بندی نماییم. یادتان باشد اگر قرار است رایانه شخصی خود را پیوسته حمل و جا به جا کنید، توجه به اندازه کلی آن برایتان بسیار حائز اهمیت است.

سیستم عامل

فاکتور مهم بعدی که در تهیه کردن یک لپ تاپ خوب و کاربردی باید به آن توجه نمایید، وجود یا عدم وجود سیستم عامل بر روی دستگاه شما است. چنانچه لپ تاپ شما دارای سیستم عامل باشد، این بدان معنا است که شما دستگاه شما مجهز به نسخه اورجینال است و به راحتی شما خواهید توانست در آینده با بروزرسانی سیستم عامل دستگاهتان از باگ ها و مشکلات متعدد آن رهایی یابید. اما خوب از طرفی عدم وجود سیستم عامل نیز سبب می شود تا شما بتوانید از سیستم مورد علاقه خود بر روی رایانه شخصی تان استفاده کنید.

پردازنده مرکزی

حتما به هنگام خرید لپ تاپ لنوو مورد نظرتان به مشخصات CPU یا همان پردازنده مرکزی دستگاه نیز توجه لازم را داشته باشید. یادتان باشد که سی پی یوها قلب تپنده رایانه ها و کلا گجت های هوشمند هستند پس باید متناسب با نوع نیاز کاری شما از سیستم های رایانه دارای قدرت، سرعت و دقت عملکردی مطلوب باشند. معمولا CPU اغلب لپ تاپ ها دو هسته ای و در مدل های حرفه ای و گیمینگی چهار هسته ای به بالا هستند.

پردازنده گرافیک

اگر اهل بازی و انجام کارهای گرافیکی و طراحی های سنگین با لپ تاپ خود نیستید، اصلا نیازی به دقیق شدن در خصوص این نکته ندارید اما در عوض اگر خیلی دوست دارید تا جدیدترین بازی های روز دنیا و یا سنگین و به درد بخورترین نرم افزارهای جهانی را با توجه به سطح کار و علمی خود اجرا نمایید، حتما باید سیستم مورد نظر شما از پردازنده گرافیکی قدرتمندی برخوردار باشد. در این خصوص بهتر است گرافیک شما از نوع AMD یا NVIDAI باشد.

حافظه و رم

درست به اندازه میزان توجه خود به سی پی یو و گرافیک لپ تاپ مورد نظرتان باید به حافظه و رم آن نیز توجه کافی را داشته باشید. بی تعارف باید بگوییم این رم و حافظه دستگاه شما است که آشکار می سازد محصول انتخابی تان از چه قدرت حفظ اطلاعات و ذخیره سازی دیتاهای گوناگون برخوردار می باشد. همچنین حافظه و رم بالاست که نشان می دهد آیا می توان در یک لحظه از دستگاهتان انتظار عملکردی چندگانه را داشت و یا اینکه سیستم شما هنگ خواهد کرد! در خصوص حافظه ها این مدل های SSD هستند که از قدرت و البته قیمت بالایی برخوردار هستند و در خصوص رم ها نیز این مدل های DDR هستند که بهتر می باشند و هرچه عدد جلوی آن ها بیشتر باشد، یقینا از قدرت و قیمت بیشتری نیز برخوردارند.

پورت های ورودی

به بخش ارتباطی دستگاهتان با دیگر گجت های هوشمند نیز توجه کنید. سعی کنید لپ تاپی را خریداری کنید که حداقل از پورت های VAG و همچنین دو تا سه پورت USB در کنار درگاه HDMI و مموری خوان و ورودی هدفون یا میکروفون به علاوه یک پورت LAN برای اتصال به شبکه و … برخوردار شود. ناگفته نماند که امروزه اغلب لپ تاپ ها مجهز به قابلیت اتصال بی سیم از طریق بلوتوث در نسخه های بالا و همچنین وای فای می باشند.

مشخصات باتری

باتری لپ تاپ شما هم می تواند از آن جدا شود و هم بصورت ثابت بر پشت بدنه محصول شما سوار شده و تنها شما قادر به شارژ کردن پیوسته آن نمایید. به هر حال انتخاب این موضوع بسته به سلیقه و نظر شما دارد. یادتان باشد حتما به میزان زمان استفاده از لپ تاپ در صورت شارژ شدن کامل باتری آن توجه لازم را داشته باشید.

اسپیکرها

اسپیکرهای لپ تاپ همچون بخش صوتی تلویزیون های عصر جدید قربانی کوچکتر کردن بدنه دستگاه های خود شده اند و به همین خاطر خیلی نباید از آن ها انتظارات بالایی داشت. با این حال اما پیشنهاد می کنیم به هنگام خرید یک لپ تاپ لنوو به میزان صدای خروجی از اسپیکرها در حالت عادی و سپس در وضعیت اتصال هدفون به دستگاه توجه داشته باشید.

صفحه نمایشگر

از دیگر موارد مهمی که برای انتخاب و خرید لپ تاپ لنوو بایستی به آن اشاره کرد، کیفیت پخش تصاویر از نمایشگر تعبیه شده بر روی دستگاه است. معمولا لپ تاپ های میان رده با رزولوشن ۷۶۸×۱۳۶۶ به بازار عرضه می شوند اما خوب شما می توانید در صورت نیاز به نمایشگری قدرتمندتر به سراغ لپ تاپ هایی با صفحه نمایشگر فول اچ دی نیز بروید.

صفحه کلید

شما چه یک کاربرد مبتدی باشید و چه یک شخص حرفه ای و کاربلد باید بدانید که اصل خرید یک لپ تاپ مربوط به استفاده آسان از صفحه کلید یا همان کیبورد دستگاه و تاچ پد آن است. پس پیش از اقدام به خرید کمی بصورت محتاطانه شروع به تایپ کردن با کیبورد دستگاه مورد نظر خود کنید و از پنل ماوس تعبیه شده و اندازه مناسب و خوش دست بودن آن با توجه به نیاز خود اطمینان حاصل نمایید. ناگفته نماند امروزه لپ تاپ هایی در بازار پرفروش است که از کیبوردی جزیره ای بر روی خود برخوردار می باشند.

وبکم لپ تاپ

لپ تاپ شما می تواند دارای دوربین یا همان وبکم جهت ایجاد ارتباط تصویری از سوی شما با هر کسی که می خواهید چهره تان را هم کنار صدایتان بشوند، باشد و یا بدون برخورداری از آن به بازار عرضه شده باشد. در هر حال انتخاب این موضوع نیز بسته به سلیقه و میزان بودجه شما دارد چرا که وجود وبکم و کیفیت کاری آن قطعا بر روی قیمت دستگاه شما تاثیر گذار خواهد بود.

سیستم خنک کنندگی لپ تاپ

مطمئن شوید که دستگاه انتخابی شما مجهز به یک سیستم خنک کنندگی باکیفیت است تا در صورت استفاده های طولانی مدت شما از لپ تاپ این سیستم مانع از بالا رفتن بیش از حد دمای داخلی قطعات دستگاهتان شود و آن را برایتان خنک نماید. ناگفته نماند فارغ از وجود سیستم های خنک کننده بر روی لپ تاپ شما می توانید از کول پدهای مخصوصی برای لپ تاپ خود نیز استفاده کنید تا مانع از داغ شدن آن برایتان شود.

قیمت لپ تاپ لنوو

ما در این مطلب شما را با مهمترین نکات تخصصی و عمومی تاثیرگذار بر روی قیمت لپ تاپ لنوو آشنا کردیم و اکنون این شما هستید که باید متناسب با نوع نیاز و همچنین توقعی که از یک سیستم رایانه شخصی دارید، اقدام به خرید یک مدل ایده آل برای راحتی هرچه بهتر و بیشتر خود نمایید.

راهنمای نگهداری از لپ تاپ لنوو

  • بهتر است از وارد شدن ضربه و فشار هر چند کم و اندک به بدنه لپ تاپ لنوو خود جلوگیری کنید.
  • مواظب باشید تا هیچگاه آب و سایر مایعات دیگر بر روی دستگاه شما نریزد و به هنگام خورد و خوراک خود نیز برای مدتی اصلا با لپ تاپ کار نکنید.
  • به هنگام بستن و جمع کردن لپ تاپ حواستان باشد تا چیزی بین صفحه کلید و LCD دستگاه نباشد که باعث ایجاد خرابی در این قسمت از محصولتان می شود.
  • همواره سعی کنید لپ تاپ خود را از طریق یک محافظ الکتریکی به منبع برق شهری وصل کنید تا نوسانات برقی به آن صدمه نزند.
  • لپ تاپ های مجهز به درایو نوری دارای ظرافت خاصی در این قسمت از خود هستند، پس هنگام قرار دادن و یا بیرون آوردن سی دی و دی وی دی از آن به آرامی رفتار کنید.
  • از قرار دادن لپ تاپ در محیط های بسیار گرم و بسیار سرد نظیر صندوق عقب خودرو اجتناب کنید.
  • همیشه از دستگاه خود بر روی سطوحی صاف و همواره استفاده کنید و بر روی آن هیچ بار اضافه ای همچون کتاب و جزوه و … را قرار ندهید.
  • هیچوقت دستگاهتان را در مقابل نور خورشید قرار ندهید و سعی کنید در طول روز از لپ تاپتان در محیط های سایه دار و سرپوشیده استفاده نمایید.
  • برای تمیز کردن لپ تاپ و خصوصا نمایشگر آن از دستمال های مخصوص و مواد شوینده قوی و الکلی به هیچ عنوان استفاده نکنید.
  • مواظب سلامت باتری لپ تاپ خود باشید و همواره حواستان باشد تا به محض شارژ شدن کامل آن، لپ تاپ را از برق جدا نمایید.
  • در پایان حتما از یک کیف محافظ چه بصورت کوله ای و چه بصورت شانه ای برای حفظ و نگهداری هرچه بهتر و بیشتر لپ تاپ خود استفاده کنید.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید لپ تاپ لنوو توجه شما را به ۲۵ مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این لپ تاپ ها از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.


1لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل IdeaPad Slim 3 15IRU8-i3 8GB 256SSD

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad Slim 3 15IRU8-i3 8GB 256SSD

مشخصات

  • وزن
    ۱.۶۲ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۵۹x235x18 میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i3
  • مدل پردازنده
    ۱۳۰۵U
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۱.۶ تا ۴.۵ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۱۰ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    ۵ هسته (۱ هسته Performance و ۴ هسته Efficient) / 6 رشته
  • ظرفیت حافظه RAM
    هشت گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    LPDDR5
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۴۸۰۰ مگاهرتز
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۲۵۶ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    PCIe NVMe PCIe 4.0
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    Intel
  • مدل پردازنده گرافیکی
    UHD Graphics
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    TN
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    روشنایی: ۲۵۰ نیت / نسبت تصویر: ۱۶:۹ / کنتراست: ۴۰۰:۱ / توناژ ۴۵% NTSC-45°/۴۵°/۱۵°/۳۵°(L/R/U/D)
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    دوربین HD 720p با Privacy Shutter و Fixed Focus
  • مشخصات اسپیکر
    اسپیکرهای استریوی User-facing / دو عدد با توان ۱.۵ وات / بهینه شده توسط صدای دالبی
  • مشخصات تاچ پد
    بدون دکمه Mylar surface با پشتیبانی از چند لمس به صورت همزمان و قابلیت PTP
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    ۸۰۲.۱۱ac 2×2 Wi-Fi
  • توضیحات پورت Thunderbolt
    پشتیبانی از Thunderbolt 3/4 با سرعت ۴۰ گیگابایت بر ثانیه از طریق رابط USB-C
  • تعداد پورت USB 3.2
    دو عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد از نوع USB-C 3.2 Gen 1 (با پشتیبانی از Power Delivery و DisplayPort 1.2)
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • توضیحات باتری
    سه سلولی با ظرفیت ۴۷ وات ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع (دو ساعت شارژدهی با ۱۵ دقیقه شارژ)
  • امکانات دیگر
    Bluetooth 5.1 M.2 card / پشتیبانی از سه نمایشگر به صورت همزمان (نمایشگر لپ تاپ، نمایشگر دوم از طریق پورت HDMI با وضوح و نرخ حداکثری ۴K و ۳۰ هرتز و نمایشگر سوم از طریق پورت USB-C با وضوح و نرخ حداکثری ۴K و ۶۰ فریم) / آداپتور ۶۵ واتی
  • اقلام همراه
    آداپتور برق / دفترچه راهنما

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

2لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل Ideapad 1-Celeron 4GB 256SSD

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل Ideapad 1-Celeron 4GB 256SSD

مشخصات

  • وزن
    ۱.۵ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۲۵x216x19.9 میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Celeron
  • مدل پردازنده
    N4020
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۱.۱ تا ۲.۸ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    چهار مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    ۲ هسته / ۲ رشته
  • ظرفیت حافظه RAM
    چهار گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR4
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۲۴۰۰ مگاهرتز
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۲۵۶ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    Intel
  • مدل پردازنده گرافیکی
    UHD Graphics
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    TN
  • دقت صفحه نمایش
    HD|1366×768
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی: ۶۰ هرتز
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • مشخصات تاچ پد
    پشتیبانی از چند لمس به صورت همزمان
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • تعداد پورت USB 2.0
    یک عدد
  • تعداد پورت USB 3.0
    یک عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد
  • طبقه‌بندی
    کاربری عمومی
  • توضیحات باتری
    دو سلولی با ظرفیت ۳۵ وات ساعت
  • شارژدهی باتری
    ۱ تا ۳ ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما / شارژر /کابل شارژر

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

3لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل V15 G2 IJL-Celeron N4500 4GB 256SSD

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل V15 G2 IJL-Celeron N4500 4GB 256SSD

مشخصات

  • وزن
    ۱.۷ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۵۹.۲×۲۳۵.۸×۱۹.۹ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Celeron
  • مدل پردازنده
    N4500
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۱.۱ تا ۲.۸ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    چهار مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    ۲ هسته /۲ رشته
  • ظرفیت حافظه RAM
    چهار گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR4
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۲۹۳۳ مگاهرتز /چهار گیگابایت آنبرد و یک اسلات SO-DIMM جهت ارتقا
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۲۵۶ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    M.2 2242 PCIe 3.0×4 NVMe
  • سایر توضیحات حافظه داخلی
    قابلیت ارتقا دارد
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    Intel
  • مدل پردازنده گرافیکی
    UHD Graphics
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    TN
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی تصویر: ۶۰ هرتز /روشنایی ۲۵۰ نیت /استاندارد ۴۵% NTSC
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    دوربین با وضوح HD 720p به همراه درپوش لنز
  • مشخصات اسپیکر
    دو عدد بلندگوی استریو با توان ۱.۵ وات دالبی
  • مشخصات تاچ پد
    پشتیبانی از چند لمس به صورت همزمان
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    ۱۱ac 2×2
  • تعداد پورت USB 2.0
    یک عدد
  • تعداد پورت USB 3.2
    یک عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد (فقط انتقال دیتا)
  • طبقه‌بندی
    کاربری عمومی
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • توضیحات باتری
    با ظرفیت ۳۸ وات ساعت
  • شارژدهی باتری
    تا ۳ ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    بلوتوث ۵.۱ /شارژر ۴۵ وات
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما /شارژر

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

4لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل V15 G4 AMN-A 8GB 256SSD Radeon

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل V15 G4 AMN-A 8GB 256SSD Radeon

مشخصات

  • وزن
    ۱.۶ کیلوگرم
  • سازنده پردازنده
    AMD
  • سری پردازنده
    ATHLON
  • مدل پردازنده
    Silver 7120U
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۲.۴ تا ۳.۵ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    دو مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    ۲ هسته / ۲ رشته / ۱ مگابایت حافظه کش L2 و ۲ مگابایت حافظه کش L3
  • ظرفیت حافظه RAM
    هشت گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    LPDDR5
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت رم: ۴۸۰۰ مگاهرتز
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۲۵۶ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    PCIe NVMe
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    AMD
  • مدل پردازنده گرافیکی
    Radeon 610M
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    TN
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    روشنایی: ۲۵۰ نیت / نرخ بروزرسانی تصویر: ۶۰ هرتز
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    دوربین HD 720p با Privacy Shutter
  • مشخصات اسپیکر
    دو اسپیکر استریو با توان دو وات
  • مشخصات تاچ پد
    تاچ پد چند لمسی
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • توضیحات پورت شبکه Ethernet
    ۱۰۰/۱۰۰۰M (RJ-45)
  • تعداد پورت USB 3.2
    دو عدد (USB 3.2 Gen 1)
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد (با پشتیبانی از data transfer ،Power Delivery 20V و DisplayPort 1.2)
  • طبقه‌بندی
    کاربری عمومی
  • توضیحات باتری
    دو سلولی با ظرفیت ۳۵ وات ساعت
  • شارژدهی باتری
    ۱ تا ۳ ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    بلوتوث ۵.۱ / HDMI 1.4b / توان شارژر: ۶۵ وات / چیپ صدا High Definition (HD) Audio, Realtek ALC3287 codec / دارای دو میکروفون داخلی / جنس بدنه: PC-ABS / دارای قفل Kensington
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما / شارژر / ماوس / برچسب فارسی کیبورد / آنتی ویروس / ماوس پد

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

5لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل IdeaPad Slim 3 15IRU8-i3 8GB 1SSD – کاستوم شده

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad Slim 3 15IRU8-i3 8GB 1SSD - کاستوم شده

مشخصات

  • وزن
    ۱.۶۲ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۵۹x235x18 میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i3
  • مدل پردازنده
    ۱۳۰۵U
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۱.۶ تا ۴.۵ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۱۰ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    ۵ هسته (۱ هسته Performance و ۴ هسته Efficient) / 6 رشته
  • ظرفیت حافظه RAM
    هشت گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    LPDDR5
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۴۸۰۰ مگاهرتز
  • ظرفیت حافظه داخلی
    یک ترابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    PCIe NVMe PCIe 4.0
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    Intel
  • مدل پردازنده گرافیکی
    UHD Graphics
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    TN
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    روشنایی: ۲۵۰ نیت / نسبت تصویر: ۱۶:۹ / کنتراست: ۴۰۰:۱ / توناژ ۴۵% NTSC-45°/۴۵°/۱۵°/۳۵°(L/R/U/D)
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    دوربین HD 720p با Privacy Shutter و Fixed Focus
  • مشخصات اسپیکر
    اسپیکرهای استریوی User-facing / دو عدد با توان ۱.۵ وات / بهینه شده توسط صدای دالبی
  • مشخصات تاچ پد
    بدون دکمه Mylar surface با پشتیبانی از چند لمس به صورت همزمان و قابلیت PTP
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    ۸۰۲.۱۱ac 2×2 Wi-Fi
  • توضیحات پورت Thunderbolt
    پشتیبانی از Thunderbolt 3/4 با سرعت ۴۰ گیگابایت بر ثانیه از طریق رابط USB-C
  • تعداد پورت USB 3.2
    دو عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد از نوع USB-C 3.2 Gen 1 (با پشتیبانی از Power Delivery و DisplayPort 1.2)
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • توضیحات باتری
    سه سلولی با ظرفیت ۴۷ وات ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع (دو ساعت شارژدهی با ۱۵ دقیقه شارژ)
  • امکانات دیگر
    Bluetooth 5.1 M.2 card / پشتیبانی از سه نمایشگر به صورت همزمان (نمایشگر لپ تاپ، نمایشگر دوم از طریق پورت HDMI با وضوح و نرخ حداکثری ۴K و ۳۰ هرتز و نمایشگر سوم از طریق پورت USB-C با وضوح و نرخ حداکثری ۴K و ۶۰ فریم) / آداپتور ۶۵ واتی
  • اقلام همراه
    آداپتور برق / دفترچه راهنما

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

6لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل IdeaPad 5 15IAL7-i7 1255U 16GB 512SSD MX550

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 5 15IAL7-i7 1255U 16GB 512SSD MX550

مشخصات

  • وزن
    ۱.۸۵ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۱۶.۹×۲۳۳.۱×۳۵۶.۶ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i7
  • مدل پردازنده
    ۱۲۵۵U
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۲.۱ تا ۴.۱ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۱۲ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    نسل ۱۲ اینتل /۱۰ هسته (۲ هسته Performance و ۸ هسته Efficient) و ۱۲ رشته
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR4
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت رم: ۳۲۰۰ مگاهرتز
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۵۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • سایر توضیحات حافظه داخلی
    قابلیت ارتقاء حافظه داد
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    NVIDIA
  • مدل پردازنده گرافیکی
    GeForce MX550
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    دو گیگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    نوع حافظه: GDDR6 / رابط حافظه ۶۴ بیت
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی تصویر: ۶۰ هرتز
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • مشخصات تاچ پد
    تاچ پد چند لمسی
  • درگاه‌های ارتباطی
    شیار کارت حافظه
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    Wi-Fi 6
  • تعداد پورت USB 3.2
    دو عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    دو عدد
  • طبقه‌بندی
    کاربری مالتی‌مدیا
  • توضیحات باتری
    چهارسلولی با ظرفیت ۷۶ وات ساعت
  • شارژدهی باتری
    ۳ تا ۵ ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    Bluetooth 5.1
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما / شارژر

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

7لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل LOQ 15IRH8-i7 13620H 16GB 512SSD RTX4050

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل LOQ 15IRH8-i7 13620H 16GB 512SSD RTX4050

مشخصات

  • وزن
    ۲.۴ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۵۹.۶×۲۶۴.۸×۲۵.۲ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i7
  • مدل پردازنده
    ۱۳۶۲۰H
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۱.۸ تا ۴.۹ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۲۴ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    نسل ۱۳ اینتل /۱۰ هسته (۶ هسته Performance و ۴ هسته Efficient) / 16 رشته / دارای پردازنده گرافیکی مجتمع UHD Graphics اینتل
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR5
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۵۲۰۰ مگاهرتز / دارای دو اسلات SO-DIMM / پشتیبانی از رم دو کاناله
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۵۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    M.2 PCIe 4.0×4 NVMe
  • سایر توضیحات حافظه داخلی
    دارای دو اسلات M.2 2242 SSD
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    NVIDIA
  • مدل پردازنده گرافیکی
    GeForce RTX 4050
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    شش گیگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    نوع حافظه: GDDR6 / بوست کلاک: ۲۳۷۰ مگاهرتز / توان مصرفی: ۹۵ وات
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی تصویر: ۱۴۴ هرتز / روشنایی: ۳۵۰ نیت / پشتیبانی از G-SYNC
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    وب کم با کیفیت ۷۲۰p همراه با کاور Privacy Shutter جهت پوشاندن دوربین
  • مشخصات اسپیکر
    دو اسپیکر استریو با توان دو وات داخلی / بهینه شده توسط Nahimic Gaming Audio
  • مشخصات تاچ پد
    تاچ پد بدون دکمه (Buttonless) با پشتیبانی از فرمان های چند لمسی (Multi-touch)
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    Wi-Fi 6, 11ax 2×2
  • توضیحات پورت Thunderbolt
    Thunderbolt 4 از طریق درگاه USB Type-C
  • توضیحات پورت شبکه Ethernet
    ۱۰۰/۱۰۰۰M (RJ-45)
  • تعداد پورت USB 3.2
    سه عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد (با پشتیبانی از شارژر ۱۴۰ وات و DisplayPort 1.4)
  • طبقه‌بندی
    مخصوص بازی
  • توضیحات باتری
    چهار سلولی با ظرفیت ۶۰ وات ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • توضیحات سیستم عامل
    پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز ۱۰ و ۱۱
  • امکانات دیگر
    بلوتوث ۵.۱ / کیبورد با نور پس زمینه سفید
  • اقلام همراه
    آداپتور ۱۷۰ واتی / دفترچه راهنما

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

8لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل V15 G4 AMN-A 8GB 1SSD Radeon – کاستوم شده

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل V15 G4 AMN-A 8GB 1SSD Radeon - کاستوم شده

مشخصات

  • وزن
    ۱.۶ کیلوگرم
  • سازنده پردازنده
    AMD
  • سری پردازنده
    ATHLON
  • مدل پردازنده
    Silver 7120U
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۲.۴ تا ۳.۵ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    دو مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    ۲ هسته / ۲ رشته / ۱ مگابایت حافظه کش L2 و ۲ مگابایت حافظه کش L3
  • ظرفیت حافظه RAM
    هشت گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    LPDDR5
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت رم: ۴۸۰۰ مگاهرتز
  • ظرفیت حافظه داخلی
    یک ترابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    PCIe NVMe
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    AMD
  • مدل پردازنده گرافیکی
    Radeon 610M
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    TN
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    روشنایی: ۲۵۰ نیت / نرخ بروزرسانی تصویر: ۶۰ هرتز
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    دوربین HD 720p با Privacy Shutter
  • مشخصات اسپیکر
    دو اسپیکر استریو با توان دو وات
  • مشخصات تاچ پد
    تاچ پد چند لمسی
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • توضیحات پورت شبکه Ethernet
    ۱۰۰/۱۰۰۰M (RJ-45)
  • تعداد پورت USB 3.2
    دو عدد (USB 3.2 Gen 1)
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد (با پشتیبانی از data transfer ،Power Delivery 20V و DisplayPort 1.2)
  • طبقه‌بندی
    کاربری عمومی
  • توضیحات باتری
    دو سلولی با ظرفیت ۳۵ وات ساعت
  • شارژدهی باتری
    ۱ تا ۳ ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    بلوتوث ۵.۱ / HDMI 1.4b / توان شارژر: ۶۵ وات / چیپ صدا High Definition (HD) Audio, Realtek ALC3287 codec / دارای دو میکروفون داخلی / جنس بدنه: PC-ABS / دارای قفل Kensington
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما / شارژر / ماوس / برچسب فارسی کیبورد / آنتی ویروس / ماوس پد

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

9لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل V15 G4 AMN-A 8GB 512SSD Radeon – کاستوم شده

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل V15 G4 AMN-A 8GB 512SSD Radeon - کاستوم شده

مشخصات

  • وزن
    ۱.۶ کیلوگرم
  • سازنده پردازنده
    AMD
  • سری پردازنده
    ATHLON
  • مدل پردازنده
    Silver 7120U
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۲.۴ تا ۳.۵ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    دو مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    ۲ هسته / ۲ رشته / ۱ مگابایت حافظه کش L2 و ۲ مگابایت حافظه کش L3
  • ظرفیت حافظه RAM
    هشت گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    LPDDR5
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت رم: ۴۸۰۰ مگاهرتز
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۵۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    PCIe NVMe
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    AMD
  • مدل پردازنده گرافیکی
    Radeon 610M
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    TN
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    روشنایی: ۲۵۰ نیت / نرخ بروزرسانی تصویر: ۶۰ هرتز
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • مشخصات اسپیکر
    دو اسپیکر استریو با توان دو وات
  • مشخصات تاچ پد
    تاچ پد چند لمسی
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • توضیحات پورت شبکه Ethernet
    ۱۰۰/۱۰۰۰M (RJ-45)
  • تعداد پورت USB 3.2
    دو عدد (USB 3.2 Gen 1)
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد (با پشتیبانی از data transfer ،Power Delivery 20V و DisplayPort 1.2)
  • طبقه‌بندی
    کاربری عمومی
  • توضیحات باتری
    دو سلولی با ظرفیت ۳۵ وات ساعت
  • شارژدهی باتری
    ۱ تا ۳ ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    بلوتوث ۵.۱ / HDMI 1.4b / توان شارژر: ۶۵ وات / چیپ صدا High Definition (HD) Audio, Realtek ALC3287 codec / دارای دو میکروفون داخلی / جنس بدنه: PC-ABS / دارای قفل Kensington
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما / شارژر / ماوس / برچسب فارسی کیبورد / آنتی ویروس / ماوس پد

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

10لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 15IAU7-i3 1215U 8GB 512SSD

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 15IAU7-i3 1215U 8GB 512SSD

مشخصات

  • وزن
    ۱.۶۳ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۵۹.۲×۲۳۶.۵×۱۹.۹ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i3
  • مدل پردازنده
    ۱۲۱۵U
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۰.۹ تا ۴.۴ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۱۰ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    نسل ۱۲ اینتل / ۶ هسته (۲ هسته Performance و ۴ هسته Efficient) / تعداد رشته: ۸
  • ظرفیت حافظه RAM
    هشت گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR4
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۳۲۰۰ مگاهرتز
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۵۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    PCIe 4 NVMe M.2 2242
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    Intel
  • مدل پردازنده گرافیکی
    UHD Graphics
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    TN
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی تصویر: ۶۰ هرتز / نسبت تصویر: ۱۶:۹ / حداکثر روشنایی: ۲۵۰ نیت / کنتراست: ۵۰۰:۱ / پوشش ۴۵% دامنه رنگی NTSC
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    دوربین با کیفیت ۷۲۰p HD / دارای Privacy shutter
  • مشخصات اسپیکر
    دو عدد اسپیکر داخلی استریو ۱.۵ وات دالبی
  • مشخصات تاچ پد
    پشتیبانی از فرمان های چند لمسی
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    Wi-Fi 6
  • تعداد پورت USB 2.0
    یک عدد
  • تعداد پورت USB 3.2
    یک عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد (با پشتیبانی از شارژ و DisplayPort 1.2)
  • طبقه‌بندی
    کاربری عمومی
  • نوع باتری
    لیتیوم-یونی
  • توضیحات باتری
    سه سلولی با ظرفیت ۴۵ وات ساعت
  • سیستم عامل
    Microsoft Windows 11
  • توضیحات سیستم عامل
    Windows 11 Home
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما / شارژر ۶۵ وات

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

11لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل IdeaPad 5 15IAL7-i5 1235U 16GB 512SSD MX550

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 5 15IAL7-i5 1235U 16GB 512SSD MX550

مشخصات

  • وزن
    ۱.۸۵ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۱۶.۹×۲۳۳.۱×۳۵۶.۶ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i5
  • مدل پردازنده
    ۱۲۳۵U
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۰.۹ تا ۴.۴ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۱۲ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    نسل ۱۲ اینتل /۱۰ هسته و ۱۲ رشته
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR4
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت رم: ۳۲۰۰ مگاهرتز
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۵۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    ۵۱۲ گیگابایت حافظه از نوع SSD (درایو حالت جامد) (Solid State Drive)
  • سایر توضیحات حافظه داخلی
    قابلیت ارتقاء حافظه دارددارای یک اسلات M.2 2280 PCIe 4.0 x4 با پشتیبانی از حافظه های M.2 2242 SSD با ظرفیت حداکثر ۵۱۲GB و حافظه های M.2 2280 SSD با حداکثر ظرفیت ۱ ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    NVIDIA
  • مدل پردازنده گرافیکی
    GeForce MX550
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    دو گیگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    نوع حافظه: GDDR6 / رابط حافظه ۶۴ بیت
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی تصویر: ۶۰ هرتز
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    وب‌کم با کیفیت FHD 1080p همراه با کاور Privacy Shutter جهت پوشاندن دوربین
  • مشخصات اسپیکر
    دو اسپیکر داخلی استریو با توان دو وات دالبی
  • مشخصات تاچ پد
    تاچ پد بدون دکمه (Buttonless) با پشتیبانی از فرمان های چند لمسی (Multi-touch) در ابعاد ۶۹×۱۰۴ میلیمتر
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    Wi-Fi 6, 802.11ax 2×2 Wi-Fi
  • تعداد پورت USB 3.2
    دو عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    دو عدد (با پشتیبانی از DisplayPort 1.2 و شارژر Power Delivery 3.0)
  • طبقه‌بندی
    کاربری مالتی‌مدیا
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • توضیحات باتری
    سه سلولی با ظرفیت ۷۶ وات ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع (دو ساعت شارژدهی با تنها ۱۵ دقیقه شارژ)
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • توضیحات سیستم عامل
    فاقد سیستم عامل اورجینال (پشتیبانی از ویندوز ۱۱)
  • امکانات دیگر
    Bluetooth 5.1پشتیبانی از Data transfer ، Power Delivery 3.0 و DisplayPort 1.2نوع آداپتور ۶۵W USB-C (3-pin) نور پس زمینه کیبورد: سفید جنس بدنه Aluminium (Top), Aluminium (Bottom)
  • اقلام همراه
    آداپتور (شارژر) به همراه کابل برق، دفترچه راهنما

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

12لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل V15 G4 AMN-R5 7520U 8GB 512SSD – کاستوم شده

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل V15 G4 AMN-R5 7520U 8GB 512SSD - کاستوم شده

مشخصات

  • وزن
    ۱.۶۵ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۱۹.۹×۲۳۵.۸×۳۵۹.۲ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    AMD
  • سری پردازنده
    Ryzen 5
  • مدل پردازنده
    ۷۵۲۰U
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۲.۸ تا ۴.۳ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    چهار مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    نسل ۷ AMD /چهار هسته / هشت رشته /چهار مگابایت کش L3 و دو مگابایت کش L2
  • ظرفیت حافظه RAM
    هشت گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    LPDDR5
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت رم: ۴۸۰۰ مگاهرتز /غیر قابل ارتقا
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۵۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    PCIe NVMe PCIe 3.0 x4
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    AMD
  • مدل پردازنده گرافیکی
    ۶۱۰M
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    قابلیت Share تا ۴ گیگابایت
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    TN
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی تصویر: ۶۰ هرتز
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    دوربین با وضوح HD 720p
  • مشخصات اسپیکر
    دو عدد بلندگوی استریو با توان ۱.۵ وات دالبی
  • مشخصات تاچ پد
    پشتیبانی از چند لمس به صورت همزمان
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • تعداد پورت USB 3.2
    دو عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد (از نوع USB-C 3.2 Gen 1 با پشتیبانی از شارژر ۲۰ ولت و DisplayPort 1.2)
  • طبقه‌بندی
    کاربری عمومی
  • توضیحات باتری
    دو سلولی با ظرفیت ۳۸ وات ساعت
  • شارژدهی باتری
    ۱ تا ۳ ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    بدنه پلاستیک PC-ABS
  • اقلام همراه
    شارژر / دفترچه راهنما

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

13لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 15IAH7-i7 16 512 3050

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 15IAH7-i7 16 512 3050

مشخصات

  • وزن
    ۲.۳ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۵۹x266x21.8 میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i7
  • مدل پردازنده
    ۱۲۶۵۰H
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۲.۳ تا ۴.۷ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۲۴ مگابایت
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR4
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    ۲x 8GB SO-DIMM DDR4-3200
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۵۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    SSD M.2 2242 PCIe 4.0×4 NVMe
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    NVIDIA
  • مدل پردازنده گرافیکی
    GeForce RTX 3050
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    چهار گیگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    GDDR6, Boost Clock 1695MHz, TGP 85W
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    FHD (1920×1080) IPS 250nits Anti-glare, 45% NTSC, 120Hz
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    HD 720p with Privacy Shutter
  • مشخصات تاچ پد
    تاچ پد چند لمسی
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • مودم
    مودم داخلی
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    Wi-Fi 6 11ax, 2×2 + BT5.1
  • توضیحات پورت Thunderbolt
    Thunderbolt 4
  • تعداد پورت USB 3.2
    دو عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد
  • طبقه‌بندی
    مخصوص بازی
  • توضیحات باتری
    Integrated 45Wh
  • شارژدهی باتری
    ۱ الی ۳ ساعت
  • سیستم عامل
    Microsoft Windows 11
  • امکانات دیگر
    Models with 45Wh battery:MobileMark 2018: 4.4 hrLocal video (1080p) playback@150nits: 5.4 hr
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما, شارژر

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

14لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل V15 G2 IJL-Celeron N4500 8GB 512SSD – کاستوم شده

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل V15 G2 IJL-Celeron N4500 8GB 512SSD - کاستوم شده

مشخصات

  • وزن
    ۱.۷ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۵۹.۲×۲۳۵.۸×۱۹.۹ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Celeron
  • مدل پردازنده
    N4500
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۱.۱ تا ۲.۸ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    چهار مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    ۲ هسته /۲ رشته
  • ظرفیت حافظه RAM
    هشت گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR4
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    کاستوم شده (رم از ۴ به ۸ گیگابایت ارتقا یافته است) /سرعت: ۲۹۳۳ مگاهرتز /چهار گیگابایت آنبرد
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۵۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    M.2 2242 PCIe 3.0×4 NVMe
  • سایر توضیحات حافظه داخلی
    کاستوم شده (حافظه از ۲۵۶ گیگابایت به ۵۱۲ گیگابایت ارتقا یافته است)
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    Intel
  • مدل پردازنده گرافیکی
    UHD Graphics
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    TN
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی تصویر: ۶۰ هرتز /روشنایی ۲۵۰ نیت /استاندارد ۴۵% NTSC
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    دوربین با وضوح HD 720p به همراه درپوش لنز
  • مشخصات اسپیکر
    دو عدد بلندگوی استریو با توان ۱.۵ وات دالبی
  • مشخصات تاچ پد
    پشتیبانی از چند لمس به صورت همزمان
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    ۱۱ac 2×2
  • تعداد پورت USB 2.0
    یک عدد
  • تعداد پورت USB 3.2
    یک عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد (فقط انتقال دیتا)
  • طبقه‌بندی
    کاربری عمومی
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • توضیحات باتری
    با ظرفیت ۳۸ وات ساعت
  • شارژدهی باتری
    تا ۳ ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    بلوتوث ۵.۱ /شارژر ۴۵ وات
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما /شارژر

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

15لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل V15 G4 – R3 8GB 512SSD – کاستوم شده

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل V15 G4 - R3 8GB 512SSD - کاستوم شده

مشخصات

  • وزن
    ۱.۶۵ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۱۹.۹ × ۲۳۵.۸ × ۳۵۹.۲ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    AMD
  • سری پردازنده
    Ryzen 3
  • مدل پردازنده
    ۷۳۲۰U
  • فرکانس پردازنده
    ۲.۴ تا ۴.۱ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    چهار مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    تعداد هسته: ۴تعداد رشته: ۸
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۸ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    LPDDR5
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۴۸۰۰MHz
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۵۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • سایر توضیحات حافظه داخلی
    قابلیت ارتقا: دارد
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    AMD
  • مدل پردازنده گرافیکی
    RADEON 610M
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    TN
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    – نرخ به‌روزرسانی: ۶۰ هرتز
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • تعداد پورت USB 3.0
    ۲ عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    ۱ عدد
  • طبقه‌بندی
    کاربری مالتی‌مدیا
  • توضیحات باتری
    ۲ سلولی – ۳۸ وات‌ساعت
  • شارژدهی باتری
    ۱ الی ۳ ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما, شارژر, کابل شارژر

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

16لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل LOQ 15IRH8-i7 16GB 512SSD RTX4060

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل LOQ 15IRH8-i7 16GB 512SSD RTX4060

مشخصات

  • وزن
    ۲.۴ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۵۹.۶×۲۶۴.۸×۲۲.۱ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i7
  • مدل پردازنده
    ۱۳۶۲۰H
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۱.۸ تا ۴.۹ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۲۴ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    ۱۰ هسته (۶ هسته Performance و ۴ هسته Efficient) / 16 رشته / دارای پردازنده گرافیکی مجتمع UHD Graphics اینتل
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR5
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۵۲۰۰ مگاهرتز / دارای دو اسلات SO-DIMM / پشتیبانی از رم دو کاناله
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۵۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    M.2 PCIe 4.0×4 NVMe
  • سایر توضیحات حافظه داخلی
    دارای دو اسلات M.2 2242 SSD
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    NVIDIA
  • مدل پردازنده گرافیکی
    GeForce RTX 4060
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    هشت گیگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    نوع حافظه: GDDR6 / بوست کلاک: ۲۳۷۰ مگاهرتز / توان مصرفی: ۱۱۵ وات
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    QHD|2560×1440
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی تصویر: ۱۶۵ هرتز / روشنایی: ۳۵۰ نیت / طیف رنگی ۱۰۰% sRGB / پشتیبانی از G-SYNC
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    وب کم با کیفیت ۷۲۰p همراه با کاور Privacy Shutter جهت پوشاندن دوربین
  • مشخصات اسپیکر
    دو اسپیکر استریو با توان دو وات داخلی / بهینه شده توسط Nahimic Gaming Audio
  • مشخصات تاچ پد
    تاچ پد بدون دکمه (Buttonless) با پشتیبانی از فرمان های چند لمسی (Multi-touch)
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    Wi-Fi 6, 11ax 2×2
  • توضیحات پورت Thunderbolt
    Thunderbolt 4 از طریق درگاه USB Type-C
  • توضیحات پورت شبکه Ethernet
    ۱۰۰/۱۰۰۰M (RJ-45)
  • تعداد پورت USB 3.2
    سه عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد (با پشتیبانی از شارژر ۱۴۰ وات و DisplayPort 1.4
  • طبقه‌بندی
    مخصوص بازی
  • توضیحات باتری
    چهار سلولی با ظرفیت ۶۰ وات ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • توضیحات سیستم عامل
    پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز ۱۰ و ۱۱
  • امکانات دیگر
    بلوتوث ۵.۱ / کیبورد با نور پس زمینه سفید
  • اقلام همراه
    آداپتور ۱۷۰ واتی / دفترچه راهنما

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

17لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل V15 G2 IJL-Celeron N4500 8GB 256SSD – کاستوم شده

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل V15 G2 IJL-Celeron N4500 8GB 256SSD - کاستوم شده

مشخصات

  • وزن
    ۱.۷ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۵۹.۲×۲۳۵.۸×۱۹.۹ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Celeron
  • مدل پردازنده
    N4500
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۱.۱ تا ۲.۸ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    چهار مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    ۲ هسته /۲ رشته
  • ظرفیت حافظه RAM
    هشت گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR4
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    کاستوم شده (رم از ۴ به ۸ گیگابایت ارتقا یافته است) /سرعت: ۲۹۳۳ مگاهرتز /چهار گیگابایت آنبرد
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۲۵۶ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    M.2 2242 PCIe 3.0×4 NVMe
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    Intel
  • مدل پردازنده گرافیکی
    UHD Graphics
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    TN
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی تصویر: ۶۰ هرتز /روشنایی ۲۵۰ نیت /استاندارد ۴۵% NTSC
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    دوربین با وضوح HD 720p به همراه درپوش لنز
  • مشخصات اسپیکر
    دو عدد بلندگوی استریو با توان ۱.۵ وات دالبی
  • مشخصات تاچ پد
    پشتیبانی از چند لمس به صورت همزمان
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    ۱۱ac 2×2
  • تعداد پورت USB 2.0
    یک عدد
  • تعداد پورت USB 3.2
    یک عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد (فقط انتقال دیتا)
  • طبقه‌بندی
    کاربری عمومی
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • توضیحات باتری
    با ظرفیت ۳۸ وات ساعت
  • شارژدهی باتری
    تا ۳ ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    بلوتوث ۵.۱ /شارژر ۴۵ وات
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما /شارژر

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

18لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل IdeaPad Slim 3 15IRH8-i5 13420H 8GB 512SSD

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad Slim 3 15IRH8-i5 13420H 8GB 512SSD

مشخصات

  • وزن
    ۱.۶۲ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۵۹x235x18 میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i5
  • مدل پردازنده
    ۱۳۴۲۰H
  • فرکانس پردازنده
    ۲.۱ تا ۴.۶ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۱۲ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    ۸ هسته (۴ هسته Performance و ۴ هسته Efficient) / 12 رشته /توان مصرفی: ۴۵ وات
  • ظرفیت حافظه RAM
    هشت گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    LPDDR5
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۴۸۰۰ مگاهرتز /غیر قابل ارتقا
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۵۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    PCIe NVMe PCIe 4.0
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    Intel
  • مدل پردازنده گرافیکی
    UHD Graphics
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    TN
  • دقت صفحه نمایش
    Full HD| 1920 x1080
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی تصویر: ۶۰ هرتز /روشنایی: ۲۵۰ نیت / نسبت تصویر: ۱۶:۹ / توناژ ۴۵% NTSC-45°/۴۵°/۱۵°/۳۵°(L/R/U/D)
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    دوربین HD 720p با Privacy Shutter و Fixed Focus
  • مشخصات اسپیکر
    اسپیکرهای استریوی User-facing / دو عدد با توان ۱.۵ وات / بهینه شده توسط صدای دالبی
  • مشخصات تاچ پد
    بدون دکمه Mylar surface با پشتیبانی از چند لمس به صورت همزمان و قابلیت PTP
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    ۸۰۲.۱۱ac 2×2 Wi-Fi
  • توضیحات پورت Thunderbolt
    پشتیبانی از Thunderbolt 3/4 با سرعت ۴۰ گیگابایت بر ثانیه از طریق رابط USB-C
  • تعداد پورت USB 3.2
    دو عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد از نوع USB-C 3.2 Gen 1 (با پشتیبانی از Power Delivery و DisplayPort 1.2)
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • توضیحات باتری
    سه سلولی با ظرفیت ۴۷ وات ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع (دو ساعت شارژدهی با ۱۵ دقیقه شارژ)
  • شارژدهی باتری
    ۱ تا ۳ ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    Bluetooth 5.1 M.2 card / پشتیبانی از سه نمایشگر به صورت همزمان (نمایشگر لپ تاپ، نمایشگر دوم از طریق پورت HDMI با وضوح و نرخ حداکثری ۴K و ۳۰ هرتز و نمایشگر سوم از طریق پورت USB-C با وضوح و نرخ حداکثری ۴K و ۶۰ فریم) / آداپتور ۶۵ واتی /بدنه پلاستیکی
  • اقلام همراه
    آداپتور برق / دفترچه راهنما

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

19لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل V15 G2 IJL-Celeron N4500 16GB 512SSD – کاستوم شده

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل V15 G2 IJL-Celeron N4500 16GB 512SSD - کاستوم شده

مشخصات

  • وزن
    ۱.۷ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۵۹.۲×۲۳۵.۸×۱۹.۹ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Celeron
  • مدل پردازنده
    N4500
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۱.۱ تا ۲.۸ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    چهار مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    ۲ هسته /۲ رشته
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR4
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    کاستوم شده (رم از ۴ به ۱۶ گیگابایت ارتقا یافته است) /سرعت: ۲۹۳۳ مگاهرتز /چهار گیگابایت آنبرد
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۵۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    M.2 2242 PCIe 3.0×4 NVMe
  • سایر توضیحات حافظه داخلی
    کاستوم شده (حافظه از ۲۵۶ گیگابایت به ۵۱۲ گیگابایت ارتقا یافته است)
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    Intel
  • مدل پردازنده گرافیکی
    UHD Graphics
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    TN
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی تصویر: ۶۰ هرتز /روشنایی ۲۵۰ نیت /استاندارد ۴۵% NTSC
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    دوربین با وضوح HD 720p به همراه درپوش لنز
  • مشخصات اسپیکر
    دو عدد بلندگوی استریو با توان ۱.۵ وات دالبی
  • مشخصات تاچ پد
    پشتیبانی از چند لمس به صورت همزمان
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    ۱۱ac 2×2
  • تعداد پورت USB 2.0
    یک عدد
  • تعداد پورت USB 3.2
    یک عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد (فقط انتقال دیتا)
  • طبقه‌بندی
    کاربری عمومی
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • توضیحات باتری
    با ظرفیت ۳۸ وات ساعت
  • شارژدهی باتری
    تا ۳ ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    بلوتوث ۵.۱ /شارژر ۴۵ وات
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما /شارژر

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

20لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل LOQ 15IRH8-i5 12450H 16GB 512SSD RTX2050 – کاستوم شده

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل LOQ 15IRH8-i5 12450H 16GB 512SSD RTX2050 - کاستوم شده

مشخصات

  • وزن
    ۲.۴ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۵۹.۶×۲۶۴.۸×۲۵.۲ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i5
  • مدل پردازنده
    ۱۲۴۵۰H
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۲.۰ تا ۴.۴ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۱۲ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    نسل ۱۲ اینتل /۸ هسته (۴ هسته Performance و ۴ هسته Efficient) /12 رشته /گرافیک آنبرد (یکپارچه) UHD Graphics اینتل
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR5
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    کاستوم شده (رم از ۸ گیگابایت به ۱۶ گیگابایت ارتقا یافته است /دارای دو اسلات /سرعت: ۴۸۰۰ مگاهرتز
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۵۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    PCIe SSD Gen 4
  • سایر توضیحات حافظه داخلی
    دو اسلات M.2 /قابلیت ارتقا دارد
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    NVIDIA
  • مدل پردازنده گرافیکی
    GeForce RTX 2050
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    چهار گیگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    حافظه GDDR6 /رابط حافظه ۶۴ بیتی /توان: ۴۵ وات
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی تصویر: ۱۴۴ هرتز /پشتیبانی از G-SYNC /روشنایی: ۳۵۰ نیت
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    دوربین ۱۰۸۰p FHD به همراه درپوش لنز با سوییچ تعبیه شده در سمت راست لپ تاپ
  • مشخصات اسپیکر
    دو اسپیکر داخلی با توان دو وات / Nahimic Audio
  • مشخصات تاچ پد
    پشتیبانی از چند لمس به صورت همزمان
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    WiFi 6 802.11AX (2 x 2)
  • توضیحات پورت شبکه Ethernet
    Ethernet (RJ45)
  • تعداد پورت USB 3.2
    سه عدد (یک عدد از نوع ۳.۲ Gen 1 در سمت راست با سرعت ۵ گیگابایت بر ثانیه، دو عدد از نوع Gen 2 در قسمت پشت لپ تاپ با سرعت ۱۰ گیگابایت بر ثانیه)
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد (از نوع USB 3.2 Gen 2 با پشتیبانی از DisplayPort 1.4, شارژر ۱۴۰ وات و با سرعت انتقال دیتا ۱۰ گیگابایت بر ثانیه)
  • طبقه‌بندی
    مخصوص بازی
  • توضیحات باتری
    چهار سلولی با ظرفیت ۶۰ وات ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    Bluetooth 5.1 /پورت HDMI 2.1 /کیبورد با نور پس‌زمینه سفید با میزان Key-Travel معادل ۱.۵ میلی‌متر
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما /شارژر با توان ۱۳۵ وات

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

21لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل V15 IGL – N4020 4GB 256SSD

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل V15 IGL - N4020 4GB 256SSD

مشخصات

  • وزن
    ۱.۸۵ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۶۲.۲×۲۵۱.۵×۱۹.۹
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Celeron
  • مدل پردازنده
    N4020
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۵ گیگاهرتز تا ۲.۸ گیگاهرتز
  • فرکانس پردازنده
    ۱.۱-۲.۸
  • حافظه Cache
    چهار مگابایت
  • ظرفیت حافظه RAM
    چهار گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR4
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۲۵۶ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    ۲۵۶ گیگابایت حافظه از نوع SSD (درایو حالت جامد) (Solid State Drive)
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    Intel
  • مدل پردازنده گرافیکی
    Integrated Intel UHD Graphics 600
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    TFT LED-backlit LCD
  • دقت صفحه نمایش
    HD|1366×768
  • قابلیت‌های دستگاه
    تنظیم بلندی صدا
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    ۰.۳ مگاپیکسل
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • مودم
    بدون مودم
  • تعداد پورت USB 2.0
    ۱
  • تعداد پورت USB 3.1
    ۲
  • طبقه‌بندی
    کاربری عمومی
  • توضیحات باتری
    ۳۵ وات ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما ، شارژر

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

22لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل LOQ 15IRX9-i7 13650HX 16GB 512SSD RTX4050

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل LOQ 15IRX9-i7 13650HX 16GB 512SSD RTX4050

مشخصات

  • وزن
    ۲.۳۸ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۲۳.۹×۳۵۹.۸۶×۲۵۸.۷ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i7
  • مدل پردازنده
    ۱۳۶۵۰HX
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۴.۲ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۲.۶ تا ۴.۹ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۲۴ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    نسل ۱۳ اینتل / ۱۴ هسته (۶ هسته Performance و ۸ هسته Efficient) / 20 رشته / گرافیک یکپارچه اینتل
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR5
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۴۸۰۰ مگاهرتز / قابلیت ارتقا دارد / دارای دو اسلات
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۵۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    M.2 2242 PCIe Gen 4
  • سایر توضیحات حافظه داخلی
    دارای دو اسلات M.2 2242 PCIe Gen 4 (یک اسلات خالی جهت ارتقا)
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    NVIDIA
  • مدل پردازنده گرافیکی
    GeForce RTX 4050
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    شش گیگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    حافظه GDDR6 / توان: ۹۵ وات / کلاک ۲۳۷۰ مگاهرتز (در حالت بوست) / پشتیبانی از G-Sync و Advanced Optimus (DDS)
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    Full HD| 1920 x1080
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی صفحه نمایش: ۱۴۴ هرتز / روشنایی: ۳۰۰ نیت / پوشش ۱۰۰% دامنه رنگی sRGB / پشتیبانی از فناوری G-Sync
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    دوربین با کیفیت ۱۰۸۰p FHD به همراه درپوش لنز
  • مشخصات اسپیکر
    دو عدد بلندگوی ۲ وات تنظیم شده توسط Nahimic Audio
  • مشخصات تاچ پد
    پشتیبانی از فرمان های چند لمسی
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    Wi-Fi 6
  • توضیحات پورت شبکه Ethernet
    ۱۰۰/۱۰۰۰M (RJ-45)
  • تعداد پورت USB 3.2
    سه عدد (Gen1)
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد (پشتیبانی از شارژ ۱۴۰ وات Power Delivery و DisplayPort 1.4)
  • طبقه‌بندی
    مخصوص بازی
  • توضیحات باتری
    ظرفیت ۶۰ وات‌ ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    کیبورد با نور تک رنگ سفید
  • اقلام همراه
    شارژر / دفترچه راهنما

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

23لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل V15 G3 IAP-i3 12GB 512SSD – کاستوم شده

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل V15 G3 IAP-i3 12GB 512SSD - کاستوم شده

مشخصات

  • وزن
    ۱.۷ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۵۹x236x19.9 میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i3
  • مدل پردازنده
    ۱۲۱۵U
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۰.۹ تا ۴.۴ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۱۰ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    ۶ هسته (۲ هسته Performance و ۴ هسته Efficient) / 8 رشته
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR4
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    کاستوم شده (رم از ۴ به ۱۲ گیگابایت ارتقا یافته است / دو کاناله / سرعت: ۳۲۰۰ مگاهرتز
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۵۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    M.2 2242 PCIe 3.0×4 NVMe
  • سایر توضیحات حافظه داخلی
    کاستوم شده (حافظه از ۲۵۶ به ۵۱۲ گیگابایت ارتقا یافته است) / حافظه SSD قابل ارتقا تا ۵۱۲ گیگابایت / دارای یک اسلات SATA برای افزودن حافظه‌های ۲.۵ اینچی از جمله هارد دیسک
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    Intel
  • مدل پردازنده گرافیکی
    UHD Graphics
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    TN
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • قابلیت‌های دستگاه
    وبکم
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • مشخصات اسپیکر
    دو اسپیکر داخلی استریو ۱.۵ وات دالبی
  • مشخصات تاچ پد
    تاچ پد چند لمسی
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    ۱۱ac 2×2
  • تعداد پورت USB 2.0
    یک عدد
  • تعداد پورت USB 3.2
    یک عدد از نوع USB 3.2 Gen 1
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد با پشتیبانی از Power Delivery 3.0 و DisplayPort 1.2
  • طبقه‌بندی
    کاربری عمومی
  • توضیحات باتری
    با ظرفیت ۳۸ وات‌ ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    بلوتوث ۵.۱ / پورت HDMI 1.4b
  • اقلام همراه
    شارژر / دفترچه راهنما

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

24لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 15IAU7-i3 16GB 1SSD – کاستوم شده

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 15IAU7-i3 16GB 1SSD - کاستوم شده

مشخصات

  • وزن
    ۱.۶۳ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۵۹.۲×۲۳۶.۵×۱۹.۹ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i3
  • مدل پردازنده
    ۱۲۱۵U
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۱.۲ تا ۴.۴ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۱۰ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    ۶ هسته (دو هسته Performance و ۴ هسته Efficient) / 8 رشته
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR4
  • ظرفیت حافظه داخلی
    یک ترابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    M.2 2280 PCIe 3.0×4 NVMe
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    Intel
  • مدل پردازنده گرافیکی
    UHD Graphics
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    TN
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    روشنایی: ۲۵۰ نیت / ۴۵% NTSC
  • قابلیت‌های دستگاه
    وبکم
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    وب کم با کیفیت ۷۲۰p همراه با Privacy Shutter جهت پوشاندن دوربین
  • مشخصات اسپیکر
    دو اسپیکر داخلی استریو ۱.۵ وات دالبی
  • مشخصات تاچ پد
    تاچ پد بدون دکمه (Buttonless) با پشتیبانی از فرمان های چند لمسی (Multi-touch) در ابعاد ۶۹×۱۰۴ میلیمتر
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • تعداد پورت USB 2.0
    یک عدد
  • تعداد پورت USB 3.2
    یک عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد
  • طبقه‌بندی
    کاربری عمومی
  • توضیحات باتری
    با ظرفیت ۳۸ وات ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع (شارژ تا ۸۰% در یک ساعت)
  • شارژدهی باتری
    ۲ تا ۴ ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • اقلام همراه
    آداپتور (شارژر) به همراه کابل برق / دفترچه راهنما

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

25لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل IdeaPad 1 15IGL7-C 4GB 1SSD – کاستوم شده

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 1 15IGL7-C 4GB 1SSD  - کاستوم شده

مشخصات

  • وزن
    ۱.۵ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۲۵x216x19.9 میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Celeron
  • مدل پردازنده
    N4020
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۵ گیگاهرتز تا ۲.۸ گیگاهرتز
  • فرکانس پردازنده
    ۱.۱ تا ۲.۸ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    چهار مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    ۴ هسته / ۴ رشته / توان مصرفی (TDP): شش وات / تکنولوژی ساخت ۱۴ نانومتری
  • ظرفیت حافظه RAM
    چهار گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR4
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۲۴۰۰ مگاهرتز
  • ظرفیت حافظه داخلی
    یک ترابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    Intel
  • مدل پردازنده گرافیکی
    UHD Graphics
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    پشتیبانی از DirectX 12 / پشتیبانی از رزولوشن ۴K
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    TN
  • دقت صفحه نمایش
    HD|1366×768
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی تصویر: ۶۰ هرتز
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    رزولوشن وبکم: HD
  • مشخصات اسپیکر
    دو اسپیکر استریوی داخلی ۱.۵ وات دالبی
  • مشخصات تاچ پد
    تاچ پد چند لمسی
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • تعداد پورت USB 2.0
    یک عدد
  • تعداد پورت USB 3.0
    یک عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • توضیحات باتری
    دو سلولی با ظرفیت ۳۵ وات ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما / شارژر / کابل شارژر

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما، خواندن راهنمای خرید درایو DVD اکسترنال و خرید کابل HDMI را نیز به شما توصیه می کنیم. شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با تیم پشتیبانی لیست بیست در میان بگذارید.

مطلب قبلیبهترین مدل‌های دستگاه ضد عفونی کننده دست با خرید اینترنتی
مطلب بعدیراهنمای خرید چادر نماز زیبا و ارزان با خرید اینترنتی

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here