نمی شود برای خرید لپ تاپ در بازار جهانی اقدام کرد و با نام برند مشهوری همچون ایسوس که امروزه در زمینه طراحی و تولید انواع و اقسام گجت های هوشمند و لوازم جانبی کامپیوتر فعال است، مواجه نشد! خرید لپ تاپ خصوصا در شرایط پر نوسان فعلی بایستی با چشمانی باز و کسب اطلاعاتی مغتنم در خصوص بخش های سخت افزاری و نرم افزاری این مدل از رایانه های شخصی صورت پذیرد که برای همین نیز لیست بیست برآن شده است تا در ادامه این مطلب از خود شما را با نکاتی مهم در خصوص خرید لپ تاپ ایسوس آشنا نماید.

معرفی برند ایسوس | ASUS

ایسوستک که بسیاری از مردم دنیا آن را ایسوس می نامند؛ شرکتی است تاسیس شده در سال ۱۹۹۰ که موسسان آن در واقع مهندسان خارج شده از جمع تکنسین های برند ایسر بوده و خود نیز در همان ابتدا به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره این برند نوظهور فعالیت می کردند.

با تاسیس ایسوس و اخذ استراتژی های درست و کاربردی در بخش طراحی، تولید و سپس عرضه محصولات آن خیلی طولی نکشید تا ما نام این برند نوپا را در کنار دیگر برندهای قدیمی و جا افتاده در صنعت الکترونیک دنیا شاهد باشیم. اینک محصولات ایسوس در سه رده کاربری مبتدی، نیمه حرفه ای و حرفه ای تولید می شود.

ایسوس بزرگترین تولید کننده مادربورد در دنیا است و همچنین از آن به عنوان یکی از شناخته شده ترین کمپانی های حال حاضر دنیا در زمینه طراحی و تولید سایر سخت افزارهای رایانه ای نیز یاد می شود. موفق ترین تولید کننده کامپیوتر تایوان که دفتر مرکزی اش نیز در پایتخت همین کشور؛ یعنی شهر تایپه واقع شده است امروزه هر نوع کجت هوشمند، سیستم ارتباطی و همچنین لوازم جانبی دیجیتالی که فرکش را بکنید با بهترین کیفیت ممکنه طراحی و تولید می کند.

از جمله محصولات برجسته این برند مشهور آسیایی می توان به: لپ تاپ ایسوس، تبلت، All in Oneها (کامپیوترهای همه کاره)، مادربورد، کارت گرافیک، مانیتور، تلفن های همراه هوشمند، کیبورد، ماوس، درایو نوری، انواع کارت های حافظه، تجهیزات مربوط به شبکه، ویدئو پروژکتور و … اشاره نمود.

دسته بندی لپ تاپ ها بر حسب اندازه آنان

مدل متوسط

  • رایج ترین مدل موجود در بازار هستند.
  • این رده از لپ تاپ ها از حیث امکانات سخت افزاری کاملا متنوع هستند.
  • عموما از نمایشگری بین ۱۱ تا ۱۷ اینچ برخوردارند و وزن آن ها از ۲ تا ۳.۵ کیلوگرم نیز می باشد.
  • از لپ تاپ ایسوس با رده متوسط نیز می توان برای انجام کارهای حرفه ای و سنگین استفاده کرد.

مدل نوت بوک

  • نوت بوک ها در واقع سایز کوچکتری از لپ تاپ هت هستند که به مراتب از قدرت سخت افزاری و مانور نرم افزاری کمتری نیز برخوردارند.
  • این مدل از دستگاه های دیجیتال بیشتر مناسب استفاده برای کسانی است که قصد استفاده حرفه ای از آن را ندارند و بیشتر به دنبال خرید محصولی هستند که بتوانند با خود پیوسته به این طرف و آن طرف حمل نمایند.
  • معمولا اکثر نوت بوک های دنیا فاقد بخش دی وی دی رایتر هستند و شما در صورت نیاز به این امکان باید درایو نوری جداگانه ای را برای آن تهیه نمایید.
  • صفحه نمایش نوت بوک ها غالبا بین ۷ تا ۱۱ اینچ بوده و وزن آن نیز چیزی میان ۱ تا ۱.۵ کیلوگرم است.

مدل الترابوک

  • به دستگاه هایی که همچون نوت بوک ها کم وزن و اندازه بوده و همچون لپ تاپ های متوسط از توانایی های سیستمی برخوردار است، الترابوک گفته می شود.
  • الترابوک های ایسوس با اینکه هیچوقت در بازار کشورمان همچون دیگر مدل دستگاه های الکترونیکی این برند با موفقیت مواجه نشدند اما از بهترین های دنیا محسوب می شوند.
  • پردازنده به کار رفته در ساخت الترابوک ها از نوع کم مصرف بوده که سبب افزایش طول عمر باتری دستگاه می گردد.
  • بزرگی نمایشگر الترابوک ها چیزی میان ۱۲ تا ۱۴ اینچ و وزن آن نیز بین ۱ تا ۲ کیلوگرم است.

مدل دو در یک

  • لپ تاپ مدل دو در یک در حقیقت از قابلیت تفکیک پذیری صفحه کیبورد از صفحه نمایشگر محصول برخوردار است.
  • امکان برگشت کامل صفحه با وجود لولاهایی با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد.
  • این مدل از محصولات اگر از سیستم عامل اندروید نیز پشتیبانی کنند همچون یک تبلت اندرویدی و اگر دارای میزبان ویندوزی باشند همچون یک تبلت ویندوزی برایتان به کار خواهند آمد.
  • صفحه نمایشگر لمسی و قابلیت حمل آسان از جمه نکات بارز لپ تاپ های مدل دو در یک می باشد.

نکات مهم هنگام خرید لپ تاپ ایسوس

انتخاب اندازه لپ تاپ

اولین نکته در خصوص خرید لپ تاپ ایسوس توجه به اندازه آن است که برای این منظور ما در بخش قبلی از همین مطلب شما را با انواع مختلفی از لپ تاپ ها بر حسب اندازه آشنا کردیم و حال این شما هستید که باید با در نظر گرفتن موارد فوق، بهترین اندازه را برای استفاده شخصی تان انتخاب نمایید.

نوع کاربری

مورد دوم برای انتخاب لپ تاپ ایسوس توجه به نوع کاربری دستگاه است که برای این منظور هم بایستی بگوییم لپ تاپ ها به دسته های: دانشجویی، خانگی، تجاری، حرفه ای و همچنین گیمینگی (مخصوص بازی) تقسیم بندی می شوند. لازم به ذکر است هر یک از لپ تاپ ها با توجه به ساختار فنی خود مناسب استفاده با یک نوع زمینه کاری می باشند.

درگاه های ارتباطی

نکته بعدی جهت خرید لپ تاپ ایسوس توجه به درگاه های ارتباطی یا همان پورت های ورودی تعبیه شده بر روی بدنه دستگاه می باشد که توصیه می کنیم حداقل به سراغ خرید لپ تاپی بروید که مجهز به یک ورودی VGA، دو تا ورودی HDMI، درگاه ورودی میکروفون و هندزفری، قابلیت درج مموری کارت های حافظه و همچنین پورت LAN برای متصل شدن به شبکه اینترنت باشد. ناگفته نماند بنا به مدل های جدید این نوع از دستگاه های دیجیتالی می توان گفت امروزه تمامی لپ تاپ ها از قابلیت اتصال بلوتوثی و وای فای نیز برخوردار هستند.

پردازنده مرکزی

توجه به ویژگی های CPU یا همان پردازنده های مرکزی از دیگر نکات قابل توجه در خصوص خرید لپ تاپ های ایسوس است. همواره یادتان باشد این CPU ها هستند که وظیفه انجام تمام دستورات شما در داخل دستگاه را بر عهده دارند و به همین خاطر شما باید با در نظر گرفتن انتظاراتی که از لپ تاپ مورد نظر خود دارید، بهترین مدل را برای خود انتخاب نمایید.

سیستم عامل

در بخش سیستم عامل لپ تاپ ها باید بگوییم شما با دو وضعیت گوناگون مواجه خواهید شد؛ یا اینکه لپ تاپ شما بصورت کارخانه ای دارای یک نسخه سیستم عامل است و یا اینکه لپ تاپی به اصطلاح خام را تحویل می گیرد و خودتان با توجه به میل و سلیقه شخصی تان اقدام به نصب یک ویندوز مناسب بروی آن می کنید. انتخاب میان این دو وضعیت مربوط به نظر شما خریداران عزیز می شود.

حافظه داخلی و جانبی

نسبت به حافظه داخلی و میزان ساپورت دستگاهتان برای تقویت حافظه خارجی آن نیز بی تفاوت نباشید و در این زمینه نیز با در نظر گرفتن زمینه کاری خود و انتظاراتی که از دستگاه هوشمندتان دارید، اقدام نمایید. ناگفته نماند بهترین مدل حافظه داخلی برای یک لپ تاپ مدل DDR است که هرچه عدد جلوی آن بیشتر باشد، یقینا حافظه شما از سرعت و قدرت بیشتری نیز برخوردار است. بهترین نوه حافظه های خارجی نیز مدل های SSD می باشند.

پردازنده گرافیکی

گرافیک قوی و یا ضعیف یک لپ تاپ سبب می شود تا شما بدانید از آن دستگاه برای اجرای دقیق و شفاف چه نوع نرم افزارهایی می توانید استفاده کنید؛ مثلا اگر به دنبال انجام بازی های با گرافیک و فوق العاده سنگین دنیای امروز هستید، حتما باید لپ تاپ شما از کارت گرافیک بالایی در ساختار خود نیز برخوردار باشد. AMD و NVIDIA دو غول طراحی کارت های گرافیکی در دنیا هستند.

صفحه کلید

توجه به صفحه کلید لپ تاپ ایسوس از دیگر موارد مهم در هنگام خرید آن بحساب می آید. برای این منظور پیشنهاد می کنیم از راحت بودن عمل تایپ و لمس دکمه های لپ تاپ اطمینان حاصل کرده و ترجیحا به سراغ مدل هایی در بازار بروید که از تاچ پد بزرگ و باکیفیت و در کنار چیدمان با فاصله دکمه های روی کیبورد تحت عنوان کیبوردهای جزیره ای برخوردار باشد. از قلم نیافتد توجه به داشتن نور پس زمینه برای دکمه های کیبورد نیز از دیگر پارامترهای مهم در هنگام خریدتان می تواند باشد.

وبکم لپ تاپ

اغلب لپ تاپ های موجود در بازار امروز کشورمان مجهز به وبکم بر روی خود هستند که تنها کافی است از بخش داخلی دستگاه اقدام به فعال نمودن آن کنید تا در چت ها و یا ارتباط های اینترنتی خود، تصویر شما به مخاطبان نیز ارسال شود. البته ناگفته نماند وبکم از جمله ویژگی های حتما مهم یک دستگاه نیست و لپ تاپ انتخابی شما می تواند اصلا فاقد آن نیز باشد.

رزولوشن صفحه

کیفیت صفحه نمایش یک لپ تاپ نیز از دیگر نکات مهمی است که هنگام خرید آن بایستی از سوی شما کاربران عزیز مورد توجه قرار بگیرد. بطور کلی اغلب لپ تاپ های تولید شده در بازار از رزولوشن صفحه ۷۶۸×۱۳۶۶ برخوردار هستند که برای انجام کارهای عادی و روزانه بسیار مناسب است. منتهای مراتب چنانچه شما نیاز به نمایشگری با وضوح و کیفیت بیشتر داشته باشید، بایستی اقدام به خرید مدل هایی کنید که رزولوشن صفحه آن ها از میزان گفته شده بیشتر باشد.

درایو نوری و اسپیکر

دو بخش قربانی شده برای کوچک تر کردن و ظریف تر نمودن بدنه لپ تاپ ها، درایوهای نوری و اسپیکرها هستند که گاها ما با دستگاه هایی در بازار مواجه می شویم که اصلا دارای درایو نوری نبوده و بایستی برای رایت کردن و یا خواندن اطلاعات درج شده بر روی لوح های فشرده از درایوهای نوری جداگانه ای برای آن ها استفاده نماییم. در خصوص اسپیکرها نیز باید بگوییم توجه به کیفیت صدای بار و همچنین خروجی صوتی آن با اتصال یک هدست به دستگاه از اهمیت بسزایی برای بخش عمده ای از مشتریان بازار لپ تاپ ها برخوردار است.

مشخصات باتری

اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ باکیفیت هستید حتما باید به مشخصات باتری آن نیز گوشه چشمی داشته باشید. بطور کلی لپ تاپی مناسب است که بتواند چیزی در حدود ۷ ساعت برایتان کارایی بصورت شارژی داشته باشید و حتی بتوان با اندکی دل و تصرف در میزان مصرف انرژی آن، این زمان بازدهی را یک تا دو ساعت نیز افزایش داد. به همین منظور است که توصیه می کنیم حتما در خصوص ویژگی های باتری به کار رفته در ساخت لپ تاپتان کنجکاوی نمایید.

سیستم خنک کننده

با توجه به قطعات به کار رفته در ساخت لپ تاپ ها، آنان از سیستم های خنک کننده مناسبی نیز برخوردار شده اند که البته شما عزیزان می توانید برای سلامت هرچه بیشتر دستگاه خود دست به دامن استفاده از یکسری کول پدهای مناسب با مدل و اندازه لپ تاپ شخصی خودتان بشوید تا بدین شکل عملکرد دستگاهتان در استفاده های طولانی مدت و چند ساعته دچار اختلال نشود.

قیمت لپ تاپ ایسوس

از آنجایی که لپ تاپ چیزی نیست که بصورت مداوم بخواهید آن را تعویض نمایید و اصولا هر مدل دستگاهی که بخرید چیزی بین ۲ تا ۵ سال برایتان کارایی خواهد داشت، پیشنهاد می کنیم خیلی بر روی قیمت لپ تاپ ایسوس دقیق نشوید و به جای آن سعی کنید به سراغ خرید مدلی بروید که دقیقا مناسب انجام نیازهای رایانه ای شما عزیزان باشد.

راهنمای نگهداری از لپ تاپ ایسوس

  • در وهله اول برای سهولت در جا به جایی و نگهداری هرچه بهتر از لپ تاپ خود برای آن به دنبال یک کیف حمل مناسب و جادار باشید تا بتوانید از دیگر لوازم جانبی خود در آن نیز استفاده کنید.
  • در هنگام باز و بسته کردن درب لپ تاپ محتاط باشید و از وارد کردن فشار اضافه بر آن جدا خودداری کنید.
  • مواظب باشید در هنگام بستن لپ تاپ چیزی بین صفحه کیبورد و نمایشگر آن نباشد که باعث صدمه دیدن دستگاهتان می شود.
  • همیشه از باتری و شارژر مخصوص لپ تاپ خود استفاده کنید و به محض پر شدن ظرفیت آن، دستگاه را از برق خارج نمایید.
  • از تماس دستان آلوده و همچنین خیس به دکمه ها و بدنه لپ تاپ پرهیز کنید.
  • هیچگاه لپ تاپ خود را در داخل صندوق عقل ماشین و یا محیط های بسته به مدت طولانی قرار ندهید.
  • با جا به جا کردن لپ تاپ اندکی مهلت به آن دهید تا با شرایط آب و هوایی محیط جدید خود سازگار شود.
  • همیشه لپ تاپ ایسوس خود را بر روی سطوحی صاف و هموار قرار دهید.
  • چنانچه احساس به داغ شدن بیش از حد دستگاهتان کندی در اعمال دستورهای صادر شده از سوی خود شدید، آن را برای مدتی خاموش کنید.
  • در هنگام تمیز کردن لپ تاپ و نمایشگر حساس آن از دستمال های مخصوص استفاده نمایید.
  • سعی کنید کمتر از لپ تاپ خود در زیر نور مستقیم خورشید استفاده کنید.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید لپ تاپ ایسوس توجه شما را به ۲۵ مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این لپ تاپ های ایسوس از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.


1لپ تاپ ۱۶ اینچی ایسوس مدل Vivobook 16 R1605ZA-MB118

لپ تاپ 16 اینچی ایسوس مدل Vivobook 16 R1605ZA-MB118

مشخصات

  • وزن
    ۱.۸ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۵۸.۷×۲۴۹.۵×۱۹.۹ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i5
  • مدل پردازنده
    ۱۲۳۵U
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۳.۳ تا ۴.۴ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۱۲ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    ۱۰ هسته (۲ هسته Performance و ۸ هسته Efficient) / 12 رشته / توان: ۱۵ وات
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR4
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۳۲۰۰ مگاهرتز / قابلیت ارتقا دارد
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۵۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    NVMe PCIe Gen3
  • سایر توضیحات حافظه داخلی
    قابلیت ارتقا دارد
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    Intel
  • مدل پردازنده گرافیکی
    Iris Xe
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    قابلیت Share تا چهار گیگابایت
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    WUXGA|1920×1200
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی تصویر: ۶۰ هرتز / روشنایی: ۳۰۰ نیت
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • مشخصات تاچ پد
    تاچ پد چند لمسی
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    Wi-Fi 5
  • تعداد پورت USB 2.0
    یک عدد
  • تعداد پورت USB 3.0
    دو عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد
  • طبقه‌بندی
    کاربری مالتی‌مدیا
  • توضیحات باتری
    سه سلولی با ظرفیت ۴۲ وات ساعت
  • شارژدهی باتری
    ۲ تا ۴ ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    Bluetooth 4.1 / HDMI 1.4 / توان شارژر: ۴۵ وات
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما / شارژر / کابل شارژر

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

2لپ تاپ ۱۶ اینچی ایسوس مدل Vivobook 16 R1605ZA-MB120-i7 1255U 16GB 512SSD

لپ تاپ 16 اینچی ایسوس مدل Vivobook 16 R1605ZA-MB120-i7 1255U 16GB 512SSD

مشخصات

  • وزن
    ۱.۸۸ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۱۹.۹×۲۴۹.۵×۳۵۸.۷ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i7
  • مدل پردازنده
    ۱۲۵۵U
  • فرکانس پردازنده
    ۱.۷ تا ۴.۷ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۱۲ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    نسل ۱۲ اینتل / ۱۰ هسته / ۱۲ رشته / توان: ۱۵ وات
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR4
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۳۲۰۰ مگاهرتز
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۵۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    NVMe PCIe Gen3
  • سایر توضیحات حافظه داخلی
    قابلیت ارتقا دارد
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    Intel
  • مدل پردازنده گرافیکی
    Iris Xe
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    قابلیت Share تا ۴ گیگابایت
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    WUXGA|1920×1200
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی تصویر: ۶۰ هرتز / نسبت تصویر: ۱۶:۱۰ /روشنایی: ۳۰۰ نیت
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • مشخصات تاچ پد
    پشتیبانی از چند لمس به صورت همزمان
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    Wi-Fi 5
  • تعداد پورت USB 2.0
    یک عدد
  • تعداد پورت USB 3.2
    دو عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد
  • طبقه‌بندی
    کاربری مالتی‌مدیا
  • توضیحات باتری
    سه سلولی با ظرفیت ۴۲ وات ساعت
  • شارژدهی باتری
    ۲ تا ۴ ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    Bluetooth 4.1 / HDMI 1.4 / بدنه فلزی / توان شارژر: ۴۵ وات
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما / شارژر / کابل شارژر

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

3لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل Vivobook 15 K513EQ-L1235 OLED

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل Vivobook 15 K513EQ-L1235 OLED

مشخصات

  • وزن
    ۱.۸ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۵۹x235x17.9 میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i5
  • مدل پردازنده
    ۱۱۳۵G7
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۲.۴ تا ۴.۲ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    هشت مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    ۴ هسته / ۸ رشته / دارای پردازنده مجتمع گرافیکی Iris Xe اینتل
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR4
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۵۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    PCIe M.2 NVMe
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    NVIDIA
  • مدل پردازنده گرافیکی
    GeForce MX350
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    دو گیگابایت
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    OLED
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی تصویر: ۶۰ هرتز / دارای پنل با زاویه دید عریض WV
  • قابلیت‌های دستگاه
    وبکم
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • مشخصات اسپیکر
    اسپیکرهای داخلی Harman Kardon
  • مشخصات تاچ پد
    تاچ پد چند لمسی
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    (Wi-Fi 6 (802.11ax
  • تعداد پورت USB 2.0
    دو عدد
  • تعداد پورت USB 3.2
    یک عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد
  • طبقه‌بندی
    کاربری مالتی‌مدیا
  • توضیحات باتری
    سه سلولی با ظرفیت ۴۲ وات ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • اقلام همراه
    آداپتور / دفترچه راهنما

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

4لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل TUF Gaming F15 FX507ZC4-HN143-i5 12500H 16GB 512SSD RTX3050

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Gaming F15 FX507ZC4-HN143-i5 12500H 16GB 512SSD RTX3050

مشخصات

  • وزن
    ۲.۲ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۲۴.۹×۲۵۱×۳۵۴ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i5
  • مدل پردازنده
    ۱۲۵۰۰H
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۲.۵ تا ۴.۵ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۱۸ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    نسل ۱۲ اینتل /۱۲ هسته (۴ هسته Performance و ۸ هسته Effcient) /16 رشته /پردازنده گرافیکی مجتمع Iris Xe اینتل
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR4
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۳۲۰۰ مگاهرتز /قابلیت ارتقا دارد /دو اسلات
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۵۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    PCIe NVMe M.2
  • سایر توضیحات حافظه داخلی
    قابلیت ارتقا دارد
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    NVIDIA
  • مدل پردازنده گرافیکی
    GeForce RTX 3050
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    چهار گیگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    نوع حافظه: GDDR6 / توان: تا ۹۵ وات
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ بروزرسانی: ۱۴۴ هرتز /میزان روشنایی صفحه نمایش: ۳۰۰ نیت
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    دوربین با وضوح ۷۲۰P HD
  • مشخصات تاچ پد
    پشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    Wi-Fi 6
  • تعداد پورت USB 3.2
    دو عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    دو عدد
  • طبقه‌بندی
    مخصوص بازی
  • توضیحات باتری
    چهار سلولی با ظرفیت ۵۶ وات ساعت
  • شارژدهی باتری
    ۲ تا ۴ ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    بدنه پلاستیکی /کیبورد با نور پس زمینه تک رنگ
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما /شارژر /آنتی ویروس /برچسب کیبورد فارسی /ماوس

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

5لپ تاپ ۱۴ اینچی ایسوس مدل M433UA-EB406

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل M433UA-EB406

مشخصات

  • وزن
    ۱.۴ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۲۴x213x15.9 میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    AMD
  • سری پردازنده
    Ryzen 5
  • مدل پردازنده
    ۵۵۰۰U
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    تا ۴.۰ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    هشت مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    AMD Ryzen 5 5500U Mobile Processor (6-core/12-thread, 8MB cache, up to 4.0 GHz max boost)
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۸ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR4
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    ۴GB LPDDR4 on board
  • ظرفیت حافظه داخلی
    یک ترابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    ۱ ترابایت حافظه از نوع SSD NVMe (درایو حالت جامد) (Solid State Drive)
  • سایر توضیحات حافظه داخلی
    ۱TB M.2 NVMe PCIe 3.0 SSD
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    AMD
  • مدل پردازنده گرافیکی
    RADEON RX VEGA7
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۴ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    LED Backlit250nitsN/A for non-OLED
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    VGA camera
  • مشخصات اسپیکر
    Built-in speaker Built-in array microphone//harman/kardon (Mainstream)
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    Wi-Fi 6(802.11ax)+Bluetooth 5.0 (Dual band) 2×2
  • تعداد پورت USB 2.0
    ۲
  • تعداد پورت USB 3.2
    ۱
  • تعداد پورت USB Type-C
    ۱
  • طبقه‌بندی
    کاربری عمومی
  • نوع باتری
    سه سلولی
  • توضیحات باتری
    ۵۰ وات‌ساعت لیتیوم-یون
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

6لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل Creator Laptop Q Q530VJ

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل Creator Laptop Q Q530VJ

مشخصات

  • وزن
    ۱.۸ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۵۶.۳×۲۳۵.۳×۲۰ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i7
  • مدل پردازنده
    ۱۳۶۲۰H
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۳.۶ تا ۴.۹ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۲۴ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    ۱۰ هسته (۶ هسته Performance و ۴ هسته Efficient) / 16 رشته / پردازنده گرافیکی مجتمع UHD Graphics اینتل
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR5
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۴۸۰۰ مگاهرتز
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۵۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    PCIe NVMe
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    NVIDIA
  • مدل پردازنده گرافیکی
    GeForce RTX 3050
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    شش گیگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    نوع حافظه: GDDR6 / رابط حافظه ۹۶ بیتی
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    OLED
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی: ۶۰ هرتز
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    Wi-Fi 6E
  • مشخصات تاچ پد
    پشتیبانی از چند لمس به صورت همزمان
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    Wi-Fi 6E
  • تعداد پورت USB 3.2
    دو عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    دو عدد (با پشتیبانی از DisplayPort و Thunderbolt 4)
  • طبقه‌بندی
    کاربری مالتی‌مدیا
  • توضیحات باتری
    سه سلولی ۷۰ وات ساعت
  • شارژدهی باتری
    ۳ تا ۵ ساعت
  • سیستم عامل
    Microsoft Windows 11
  • امکانات دیگر
    Bluetooth 5.3
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما / شارژر / کابل شارژر

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

7لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل Vivobook 15 R1504VA-NJ320-i7 1355U 12GB 512SSD

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل Vivobook 15 R1504VA-NJ320-i7 1355U 12GB 512SSD

مشخصات

  • وزن
    ۱.۸ کیلوگرم
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i7
  • مدل پردازنده
    ۱۳۵۵U
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۱.۷ تا ۵.۰ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۱۲ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    نسل ۱۳ اینتل /۱۰ هسته (۲ هسته Performance و ۸ هسته Efficient) /12 رشته
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR4
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۳۲۰۰ مگاهرتز /قابلیت ارتقا دارد
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۵۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    PCIe M.2 NVMe
  • سایر توضیحات حافظه داخلی
    قابلیت ارتقا دارد
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    Intel
  • مدل پردازنده گرافیکی
    Iris Xe
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی تصویر: ۷۵ هرتز
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • مشخصات اسپیکر
    اسپیکرهای داخلی SonicMaster
  • مشخصات تاچ پد
    پشتیبانی از چند لمس به صورت همزمان
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    Super Connecting Speed-6E
  • تعداد پورت USB 2.0
    یک عدد
  • تعداد پورت USB 3.2
    دو عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد
  • طبقه‌بندی
    کاربری مالتی‌مدیا
  • توضیحات باتری
    سه سلولی
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    بدنه آنتی باکتری در مقابل ویروس
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما /شارژر

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

8لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل Vivobook 15 X1502ZA-EJ289-i3 1215U 12GB 512SSD – کاستوم شده

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل Vivobook 15 X1502ZA-EJ289-i3 1215U 12GB 512SSD - کاستوم شده

مشخصات

  • وزن
    ۱.۷ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۱۹.۹×۲۳۲.۵×۳۵۹.۷ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i3
  • مدل پردازنده
    ۱۲۱۵U
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۱.۲ تا ۴.۴ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۱۰ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    نسل ۱۲ اینتل /۶ هسته (۲ هسته Performance و ۴ هسته Efficient) /8 رشته /توان مصرفی پایه: ۱۵ وات
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR4
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۳۲۰۰ مگاهرتز
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۵۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    PCIe NVMe
  • سایر توضیحات حافظه داخلی
    قابلیت ارتقا دارد
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    Intel
  • مدل پردازنده گرافیکی
    UHD Graphics
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    TFT LCD
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی: ۶۰ هرتز
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    دوربین با وضوح ۷۲۰p HD به همراه درپوش لنز
  • مشخصات اسپیکر
    اسپیکرهای داخلی SonicMaster
  • مشخصات تاچ پد
    پشتیبانی از چند لمس به صورت همزمان
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    Wi-Fi 5
  • تعداد پورت USB 2.0
    یک عدد
  • تعداد پورت USB 3.2
    دو عدد (از نوع USB 3.2 Gen 1)
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد (از نوع USB 3.2 Gen 1)
  • طبقه‌بندی
    کاربری مالتی‌مدیا
  • توضیحات باتری
    سه سلولی با ظرفیت ۴۲ وات ساعت
  • شارژدهی باتری
    ۱ تا ۳ ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    HDMI 1.4
  • اقلام همراه
    شارژر /دفترچه راهنما

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

9لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل Vivobook Go 15 E510KA-BR395W-Celeron N4500 4GB 256SSD

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل Vivobook Go 15 E510KA-BR395W-Celeron N4500 4GB 256SSD

مشخصات

  • وزن
    ۱.۶۳ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۶۰.۲×۲۳۶.۴×۱۸.۱ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Celeron
  • مدل پردازنده
    N4500
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    تا ۲.۸ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    چهار مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    دو هسته /دو رشته
  • ظرفیت حافظه RAM
    چهار گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR4
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    آنبرد و غیر قابل ارتقا
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۲۵۶ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    M.2 NVMe PCIe 3.0
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    Intel
  • مدل پردازنده گرافیکی
    UHD Graphics
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    TN
  • دقت صفحه نمایش
    HD|1366×768
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی: ۶۰ هرتز /روشنایی ۲۰۰ نیت /استاندارد ۴۵% NTSC
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    دوربین با وضوح VGA
  • مشخصات اسپیکر
    اسپیکرهای داخلی SonicMaster
  • مشخصات تاچ پد
    پشتیبانی از چند لمس به صورت همزمان
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    WiFi 5
  • تعداد پورت USB 2.0
    یک عدد
  • تعداد پورت USB 3.2
    یک عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد
  • طبقه‌بندی
    کاربری عمومی
  • توضیحات باتری
    سه سلولی با ظرفیت ۴۲ وات ساعت
  • سیستم عامل
    Microsoft Windows 11
  • توضیحات سیستم عامل
    Windows 11 64Bit Home
  • امکانات دیگر
    صفحه کلید عربی
  • اقلام همراه
    شارژر /دفترچه راهنما

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

10لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل B1502CBA-EJ0550- i5 16GB 512SSD – کاستوم شده

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل B1502CBA-EJ0550- i5 16GB 512SSD - کاستوم شده

مشخصات

  • وزن
    ۱.۶۹ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۶.۱۶×۲۳.۳۰×۱.۹۹ میلی متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i5
  • مدل پردازنده
    ۱۲۳۵U
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۱.۳ تا ۴.۴ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۱۲ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    ۱۰ هسته / ۱۲ رشته
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR4
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت رم: ۳۲۰۰مگاهرتز / قابلیت ارتقاء تا ۴۰ گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۵۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    NVMe PCIe Gen4
  • سایر توضیحات حافظه داخلی
    قابلیت ارتقاء دارد.
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    Intel
  • مدل پردازنده گرافیکی
    Iris Xe
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    UP TO 8GB
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    TN
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ بروز رسانی: ۶۰ هرتز
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • مشخصات تاچ پد
    تاچ پد چند لمسی
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • تعداد پورت USB 2.0
    یک عدد
  • تعداد پورت USB 3.2
    یک عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    دو عدد
  • توضیحات باتری
    سه سلولی با ظرفیت ۴۲ وات ساعت
  • شارژدهی باتری
    ۲ تا ۶ ساعت ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما / شارژر

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

11لپ تاپ ۱۷.۳ اینچی ایسوس مدل Vivobook 17X K1703ZA-AU062-i5 12500H 16GB 512SSD

لپ تاپ 17.3 اینچی ایسوس مدل Vivobook 17X K1703ZA-AU062-i5 12500H 16GB 512SSD

مشخصات

  • وزن
    ۲.۱ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۹۳.۳×۲۱۵.۳×۱۹.۸ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i5
  • مدل پردازنده
    ۱۲۵۰۰H
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۲.۵ تا ۴.۵ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۱۸ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    نسل ۱۲ اینتل /۱۰ هسته (۴ هسته Performance و ۸ هسته Efficient) /16 رشته
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR4
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۳۲۰۰ مگاهرتز
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۵۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    PCIe NVMe
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    Intel
  • مدل پردازنده گرافیکی
    Iris Xe
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۷.۳ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    میزان روشنایی: ۲۵۰ نیت / نرخ نوسازی ۶۰ هرتز / استاندارد ۴۵% NTSC
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    دوربین با کیفیت ۷۲۰p HD /دارای Privacy shutter
  • مشخصات تاچ پد
    پشتیبانی از چند لمس به صورت همزمان
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    Wi-Fi 6(802.11ax) (Dual band) 2×2
  • تعداد پورت USB 2.0
    یک عدد
  • تعداد پورت USB 3.2
    دو عدد (از نوع Gen 1)
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد (از نوع USB 3.2 Gen 1)
  • طبقه‌بندی
    کاربری مالتی‌مدیا
  • نوع باتری
    لیتیوم-یونی
  • توضیحات باتری
    سه سلولی با ظرفیت ۵۰ وات ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    دفترچه راهنما / شارژر

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

12لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل VivoBook Pro 15 M6500QH-HN076

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل VivoBook Pro 15 M6500QH-HN076

مشخصات

  • وزن
    ۱.۸ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۱۹.۹ × ۲۳۴.۳ × ۳۵۹.۸ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    AMD
  • سری پردازنده
    Ryzen 7
  • مدل پردازنده
    ۵۸۰۰H
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۳.۲ تا ۴.۴ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۱۶ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    تعداد هسته: ۸تعداد رشته: ۱۶
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR4
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    باس رم: ۳۲۰۰MHz
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۵۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    ۵۱۲ گیگابایت حافظه از نوع SSD (درایو حالت جامد) (Solid State Drive)
  • سایر توضیحات حافظه داخلی
    قابلیت ارتقاء حافظهPCIe NVMe
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    NVIDIA
  • مدل پردازنده گرافیکی
    GEFORCE GTX1650
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    چهار گیگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    رابط حافظه: ۱۲۸Bit
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    WV
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ تصویر: ۱۴۴HzIPS(WV)
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • مشخصات تاچ پد
    تاچ پد چند لمسی
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • مودم
    بدون مودم
  • تعداد پورت USB 2.0
    دو عدد
  • تعداد پورت USB 3.2
    یک عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد
  • طبقه‌بندی
    کاربری عمومی
  • نوع باتری
    سه سلولی
  • توضیحات باتری
    ۵۰ وات‌ساعت
  • شارژدهی باتری
    ۱ الی ۳ ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    جک ۳.۵ میلیمتری
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما, شارژر, کابل شارژر

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

13لپ تاپ ۱۴.۵ اینچی ایسوس مدل Zenbook 14X OLED Q420VA-EVO-i7 13700H 16GB 512SSD

لپ تاپ 14.5 اینچی ایسوس مدل Zenbook 14X OLED Q420VA-EVO-i7 13700H 16GB 512SSD

مشخصات

  • وزن
    ۱.۵۶ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۲۲۵.۶×۳۲۱.۸×۱۶.۹ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i7
  • مدل پردازنده
    ۱۳۷۰۰H
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۱.۸ تا ۵.۰ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۲۴ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    نسل ۱۳ اینتل / تعداد هسته: ۱۴ (۶ هسته Performance و ۸ هسته Efficient) / تعداد رشته: ۲۰
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    LPDDR5
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۴۸۰۰ مگاهرتز / قابلیت ارتقا ندارد
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۵۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    M.2 NVMe PCIe
  • سایر توضیحات حافظه داخلی
    قابلیت ارتقا ندارد
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    Intel
  • مدل پردازنده گرافیکی
    Iris Xe
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۴.۵ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    OLED
  • دقت صفحه نمایش
    WQXGA+|3200×1800
  • توضیحات صفحه نمایش
    وضوح تصویر ۲.۸K / نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز / نسبت تصویر ۱۶:۱۰ / حداکثر روشنایی: ۵۵۰ نیت / کنتراست: ۱,۰۰۰,۰۰۰:۱ / نرخ پاسخگویی: ۰.۲ میلی‌ثانیه / پوشش ۱۰۰% دامنه رنگی DCI-P3 / توانایی تولید ۱.۰۷ میلیارد رنگ / کاهش نور مضر آبی / قابلیت SGS Eye Care / دارای تاییدیه PANTONE / نسبت نمایشگر به بدنه ۸۹%
  • قابلیت‌های دستگاه
    کیبورد با نور پس زمینه
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    دوربین با وضوح ۱۰۸۰p FHD
  • مشخصات اسپیکر
    اسپیکرهای داخلی harman/kardon با فناوری Smart Amp
  • مشخصات تاچ پد
    پشتیبانی از چند لمس به صورت همزمان
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    Wi-Fi 6E
  • توضیحات پورت Thunderbolt
    Thunderbolt 4 از طریق درگاه USB Type-C
  • تعداد پورت USB 3.2
    یک عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    دو عدد (پشتیبانی از Thunderbolt 4 و DisplayPort و شارژ)
  • طبقه‌بندی
    کاربری مالتی‌مدیا
  • توضیحات باتری
    سه سلولی با ظرفیت ۷۰ وات ساعت
  • شارژدهی باتری
    ۳ تا ۵ ساعت
  • سیستم عامل
    Microsoft Windows 11
  • توضیحات سیستم عامل
    Windows 11 Home
  • اقلام همراه
    شارژر / دفترچه راهنما

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

14لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل Vivobook GO L1504FA-R3 7320U 8GB 512SSD

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل Vivobook GO L1504FA-R3 7320U 8GB 512SSD

مشخصات

  • وزن
    ۱.۶۳ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۶.۰۳×۲۳.۲۵×۱.۷۹ سانتی‌متر
  • سازنده پردازنده
    AMD
  • سری پردازنده
    Ryzen 3
  • مدل پردازنده
    ۷۳۲۰U
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۲.۴ تا ۴.۱ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    چهار مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    نسل ۷ با معماری Zen 2 شرکت AMD از سری Mendocino /چهار هسته /هشت رشته /لیتوگرافی ۶ نانومتر
  • ظرفیت حافظه RAM
    هشت گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    LPDDR5
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۵۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    M.2 NVMe PCIe 3.0
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    AMD
  • مدل پردازنده گرافیکی
    Radeon Graphics
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ نوسازی تصویر: ۶۰ هرتز
  • قابلیت‌های دستگاه
    وبکم
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • مشخصات اسپیکر
    بلندگوهای داخلی استریو با فناوری Sonic Master
  • مشخصات تاچ پد
    پشتیبانی از چند لمس به صورت همزمان
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    Wi-Fi 5
  • تعداد پورت USB 2.0
    یک عدد
  • تعداد پورت USB 3.2
    یک عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد
  • طبقه‌بندی
    کاربری مالتی‌مدیا
  • توضیحات باتری
    با ظرفیت ۴۲ وات ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • اقلام همراه
    شارژر / دفترچه راهنما

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

15لپ تاپ ۱۴.۵ اینچی ایسوس مدل Zenbook 14X OLED Q410VA-i5 8GB 512SSD

لپ تاپ 14.5 اینچی ایسوس مدل Zenbook 14X OLED Q410VA-i5 8GB 512SSD

مشخصات

  • وزن
    ۱.۵ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۲۱.۸×۲۲۵.۶×۱۶.۹ میلیمتر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i5
  • مدل پردازنده
    ۱۳۵۰۰H
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۲.۶ تا ۴.۷ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۱۸ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    ۱۲ هسته (۴ هسته Performance و ۸ هسته Efficient) /16 رشته
  • ظرفیت حافظه RAM
    هشت گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    LPDDR5
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۴۸۰۰ مگاهرتز /غیر قابل ارتقا
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۵۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    M.2 NVMe PCIe 4.0
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    Intel
  • مدل پردازنده گرافیکی
    Iris Xe
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۴.۵ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    OLED
  • دقت صفحه نمایش
    پیکسل ۲۸۸۰×۱۸۰۰
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی تصویر: ۱۲۰ هرتز /شدت روشنایی: ۵۵۰ نیت در حالت HDR /زمان پاسخگویی: ۰.۲ میلی ثانیه /نسبت تصویر: ۱۶:۱۰ /۱۰۰% DCI-P3 /کنتراست: ۱,۰۰۰,۰۰۰:۱ /پشتیبانی از ۱.۰۷ میلیارد رنگ /تاییدیه PANTONE /پشتیبانی از قلم Stylus
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش لمسی
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    دوربین با وضوح ۱۰۸۰p FHD به همراه E Shutter
  • مشخصات اسپیکر
    پشتیبانی از فناوری Smart Amp با استاندارد harman/kardon (Premium)
  • مشخصات تاچ پد
    پشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    Intel Wi-Fi 6E AX211 (2×2)
  • توضیحات پورت Thunderbolt
    Thunderbolt 4 از طریق درگاه USB Type-C
  • تعداد پورت USB 3.0
    یک عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    دو عدد (با پشتیبانی از DisplayPort با شارژر)
  • طبقه‌بندی
    باریک و سبک
  • نوع باتری
    لیتیوم-یونی
  • توضیحات باتری
    ۳ سلولی، ۷۰ وات ساعت
  • شارژدهی باتری
    ۴ تا ۷ ساعت
  • سیستم عامل
    Microsoft Windows 11
  • توضیحات سیستم عامل
    Windows 11 64Bit Home
  • امکانات دیگر
    HDMI 2.1 /Bluetooth 5.3
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما /شارژر /کابل شارژر

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

16لپ تاپ ۱۶ اینچی ایسوس مدل Vivobook 16X K3605VV-N1111-i7 16GB 1SSD RTX4060

لپ تاپ 16 اینچی ایسوس مدل Vivobook 16X K3605VV-N1111-i7 16GB 1SSD RTX4060

مشخصات

  • وزن
    ۱.۶۷ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۵.۸۶×۲۴.۹۱×۱.۸۹ سانتی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i7
  • مدل پردازنده
    ۱۳۷۰۰H
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۲.۴ تا ۵.۰ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۲۴ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    ۱۴ هسته (۶ هسته Performance و ۸ Efficient) /20 رشته /پردازنده گرافیکی مجتمع UHD اینتل
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR4
  • ظرفیت حافظه داخلی
    یک ترابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    M.2 NVMe PCIe 3.0
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    NVIDIA
  • مدل پردازنده گرافیکی
    GeForce RTX 4060
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    هشت گیگابایت
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    WUXGA|1920×1200
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی تصویر: ۱۲۰ هرتز /روشنایی: ۳۰۰ نیت /توناژ ۱۰۰% sRGB /نسبت نمایشگر به بدنه: ۸۵%
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    دوربین ۷۲۰p HD به همراه Privacy shutter
  • مشخصات اسپیکر
    اسپیکرهای داخلی SonicMaster
  • مشخصات تاچ پد
    پشتیبانی از چند لمس به صورت همزمان
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    Wi-Fi 6E(802.11ax) (Dual band) 1×1
  • توضیحات پورت Thunderbolt
    یک عدد Thunderbolt 4
  • تعداد پورت USB 3.2
    دو عدد (USB 3.2 Gen 1)
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد (با پشتیبانی از شارژر وات و DisplayPort)
  • طبقه‌بندی
    کاربری مالتی‌مدیا
  • توضیحات باتری
    سه سلولی با ظرفیت ۷۰ وات ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    بدنه آلومینیومی و پلاستیک ترکیبی /طراحی شده با استاندارد نظامی US MIL-STD 810H /Bluetooth 5.3 Wireless Card /پورت HDMI 2.1
  • اقلام همراه
    آداپتور برق ۱۲۰ وات /دفترچه راهنما

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

17لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل TUF Gaming F15 FX507ZV-I74060-i7 12700H 16GB 512SSD RTX4060

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Gaming F15 FX507ZV-I74060-i7 12700H 16GB 512SSD RTX4060

مشخصات

  • وزن
    ۲.۲ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۲۴.۹×۲۵۱×۳۵۴ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i7
  • مدل پردازنده
    ۱۲۷۰۰H
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۲.۳ تا ۴.۷ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۲۴ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    نسل ۱۲ اینتل / ۱۴ هسته (۶ هسته Performance و ۸ هسته Efficient) / 20 رشته
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR4
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۳۲۰۰ مگاهرتز /قابلیت ارتقا تا ۳۲ گیگابایت /دارای دو اسلات رم
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۵۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    PCIe NVMe
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    NVIDIA
  • مدل پردازنده گرافیکی
    Geforce RTX4060
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    هشت گیگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    نوع حافظه: GDDR6
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ بروز رسانی: ۱۴۴ هرتز / نسبت تصویر: ۱۶:۹ /پشتیبانی ۱۰۰% sRGB و Adobe:75.35%
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    دوربین با وضوح ۷۲۰P HD
  • مشخصات اسپیکر
    دو اسپیکر داخلی / Dolby Atmos / نویز کنسلینگ با هوش مصنوعی/ Hi-Res
  • مشخصات تاچ پد
    پشتیبانی از چند لمس به صورت همزمان
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    Wi-Fi 6(802.11ax)
  • توضیحات پورت Thunderbolt
    Thunderbolt 3/4 از طریق درگاه USB Type-C
  • توضیحات پورت شبکه Ethernet
    (RJ-45)
  • تعداد پورت USB 3.2
    دو عدد (از نوع Gen 1)
  • تعداد پورت USB Type-C
    دو عدد (یک عدد از نوع USB 3.2 Gen 2 با پشتیبانی از DisplayPort، شارژر و G-SYNC و یک عدد از نوع Thunderbolt 4 با پشتیبانی از DisplayPort)
  • طبقه‌بندی
    مخصوص بازی
  • نوع باتری
    لیتیوم-یونی
  • توضیحات باتری
    چهار سلولی با ظرفیت ۹۰ وات ساعت
  • سیستم عامل
    Microsoft Windows 11
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما / شارژر

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

18لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل TUF Gaming A15 FA507NV-LP020-R7 7735HS 16GB 1SSD RTX4060

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Gaming A15 FA507NV-LP020-R7 7735HS 16GB 1SSD RTX4060

مشخصات

  • وزن
    ۲.۲ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۲۴.۹×۲۵۱×۳۵۴ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    AMD
  • سری پردازنده
    Ryzen 7
  • مدل پردازنده
    ۷۷۳۵HS
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۳.۵ تا ۴.۷ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۲۴ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    نسل ۷ AMD /هشت هسته /۱۶ رشته /توان مصرفی ۴۵ وات /گرافیک مجتمع Radeon
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR5
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۴۸۰۰ مگاهرتز /قابلیت ارتقا تا ۳۲ گیگابایت /دارای دو اسلات
  • ظرفیت حافظه داخلی
    یک ترابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    NVMe PCIe Gen4
  • سایر توضیحات حافظه داخلی
    دارای دو اسلات M.2 /قابلیت ارتقا دارد
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    NVIDIA
  • مدل پردازنده گرافیکی
    GeForce RTX 4060
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    هشت گیگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    حافظه GDDR6 /رابط حافظه ۱۲۸ بیت /توان از ۱۱۵ تا ۱۴۰ وات /دارای MUX Switch,Optimus
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی ۱۴۴ هرتز /استاندارد و توناژ Adobe: 75.35% و sRGB: 100%
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    دوربین با وضوح ۷۲۰P HD
  • مشخصات اسپیکر
    دو اسپیکر داخلی Dolby Atmos
  • مشخصات تاچ پد
    پشتیبانی از چند لمس به صورت همزمان
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    Wi-Fi 6
  • تعداد پورت USB 3.2
    دو عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    دو عدد (یک عدد از نوع USB 3.2 Gen 2 با پشتیبانی از DisplayPort و شارژر و G-SYNC و یک عدد از نوع USB 4 با پشتیبانی از DisplayPort)
  • طبقه‌بندی
    مخصوص بازی
  • نوع باتری
    لیتیوم-یونی
  • توضیحات باتری
    چهار سلولی با ظرفیت ۹۰ وات ساعت
  • شارژدهی باتری
    ۲ تا ۴ ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    زبان صفحه کلید فارسی /Bluetooth 5.2 /دارای کیبورد با نور پس‌زمینه ۱Zone RGB
  • اقلام همراه
    کابل شارژر /دفترچه راهنما /شارژر ۲۴۰ وات

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

19لپ تاپ ۱۶ اینچی ایسوس مدل Vivobook 16 R1605ZA-MB118-i5 16GB 1SSD Iris Xe – کاستوم شده

لپ تاپ 16 اینچی ایسوس مدل Vivobook 16 R1605ZA-MB118-i5 16GB 1SSD Iris Xe - کاستوم شده

مشخصات

  • وزن
    ۱.۸ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۵۸.۷×۲۴۹.۵×۱۹.۹ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i5
  • مدل پردازنده
    ۱۲۳۵U
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۳.۳ تا ۴.۴ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۱۲ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    ۱۰ هسته (۲ هسته Performance و ۸ هسته Efficient) / 12 رشته / توان مصرفی: ۱۵ وات
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR4
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۳۲۰۰ مگاهرتز
  • ظرفیت حافظه داخلی
    یک ترابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    NVMe PCIe Gen3
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    Intel
  • مدل پردازنده گرافیکی
    Iris Xe
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    قابلیت Share تا ۸ گیگابایت
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    WUXGA|1920×1200
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی تصویر: ۶۰ هرتز / روشنایی: ۳۰۰ نیت
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • مشخصات تاچ پد
    تاچ پد چند لمسی
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • تعداد پورت USB 2.0
    یک عدد
  • تعداد پورت USB 3.2
    دو عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد
  • طبقه‌بندی
    کاربری مالتی‌مدیا
  • توضیحات باتری
    سه سلولی با ظرفیت ۴۲ وات ساعت
  • شارژدهی باتری
    ۱ تا ۲ ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • توضیحات سیستم عامل
    ۲ تا ۴ ساعت
  • امکانات دیگر
    توان شارژر: ۴۵ وات / بدنه فلزی
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما / شارژر

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

20لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل Vivobook E1504G-NJ057W-i3 N305 8GB 256SSD

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل Vivobook E1504G-NJ057W-i3 N305 8GB 256SSD

مشخصات

  • وزن
    ۱.۶۳ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۶۰.۳×۲۳۲.۵×۱۷.۹ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i3
  • مدل پردازنده
    N305
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۱.۸ تا ۳.۸ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    شش مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    تعداد هسته: ۸ (هر ۸ هسته از نوع Efficient) / تعداد رشته: ۸ / توان مصرفی: ۱۵ وات
  • ظرفیت حافظه RAM
    هشت گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR4
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۳۲۰۰ مگاهرتز / قابلیت ارتقا ندارد
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۲۵۶ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    PCIe NVMe
  • سایر توضیحات حافظه داخلی
    قابلیت ارتقا دارد
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    Intel
  • مدل پردازنده گرافیکی
    UHD
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    TN
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی تصویر: ۶۰ هرتز / نسبت تصویر: ۱۶:۹ / حداکثر روشنایی: ۲۵۰ نیت / ضد انعکاس نور / پوشش ۴۵% دامنه رنگی NTSC / نسبت نمایشگر به بدنه ۸۴%
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    دوربین با کیفیت HD 720p / دارای Privacy Shutter
  • مشخصات تاچ پد
    پشتیبانی از چند لمس به صورت همزمان
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    Wi-Fi 5
  • تعداد پورت USB 2.0
    یک عدد
  • تعداد پورت USB 3.2
    یک عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد
  • طبقه‌بندی
    کاربری عمومی
  • نوع باتری
    لیتیوم-یونی
  • توضیحات باتری
    سه سلولی با ظرفیت ۴۲ وات ساعت
  • سیستم عامل
    Microsoft Windows 11
  • توضیحات سیستم عامل
    Windows 11 Home
  • امکانات دیگر
    HDMI 1.4 / دارای استاندارد US MIL-STD 810H
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما / شارژر

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

21لپ تاپ ۱۶ اینچ ایسوس مدل VivoBook 16 M1605YA-MB134-R7 16GB 512SSD Radeon

لپ تاپ 16 اینچ ایسوس مدل VivoBook 16 M1605YA-MB134-R7 16GB 512SSD Radeon

مشخصات

  • وزن
    ۱.۸۸ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۱۹.۹×۲۴۹.۵×۳۵۸.۷ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    AMD
  • سری پردازنده
    Ryzen 7
  • مدل پردازنده
    ۷۷۳۰U
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۲.۰ تا ۴.۵ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۱۶ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    ۸ هسته / ۱۶ رشته
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR4
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۳۲۰۰ مگاهرتز
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۵۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    PCIe NVMe
  • سایر توضیحات حافظه داخلی
    قابلیت ارتقا دارد
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    AMD
  • مدل پردازنده گرافیکی
    Radeon RX VEGA 8
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    قابلیت Share تا ۴ گیگابایت
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    WUXGA|1920×1200
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ به‌روزرسانی: ۶۰ هرتز / پنل با زاویه دید عریض (WV)
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • مشخصات تاچ پد
    پشتیبانی از چند لمس به صورت همزمان
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    Wi-Fi 6
  • تعداد پورت USB 2.0
    یک عدد
  • تعداد پورت USB 3.2
    دو عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد
  • طبقه‌بندی
    کاربری مالتی‌مدیا
  • توضیحات باتری
    چهارسلولی با ظرفیت ۴۲ وات‌ ساعت
  • شارژدهی باتری
    ۱ تا ۳ ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    Bluetooth 5.0
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما / شارژر / کابل شارژر

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

22لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل Vivobook K6500ZC-MA330-i7 12700H 16GB 1SSD RTX3050

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل Vivobook K6500ZC-MA330-i7 12700H 16GB 1SSD RTX3050

مشخصات

  • وزن
    ۱.۸ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۱۸.۹×۲۳۴.۳×۳۵۹.۸ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i7
  • مدل پردازنده
    ۱۲۷۰۰H
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۲.۳ تا ۴.۷ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۲۴ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    نسل ۱۲ اینتل /۱۴ هسته (۶ هسته Performance و ۸ هسته Efficient) /20 رشته /گرافیک مجتمع UHD اینتل
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    LPDDR5
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۶۴۰۰ مگاهرتز /غیر قابل ارتقا
  • ظرفیت حافظه داخلی
    یک ترابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    PCIe NVMe
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    NVIDIA
  • مدل پردازنده گرافیکی
    GeForce RTX 3050
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    چهار گیگابایت
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    OLED
  • دقت صفحه نمایش
    پیکسل ۲۸۸۰×۱۶۲۰
  • توضیحات صفحه نمایش
    شدت روشنایی: تا ۶۰۰ نیت در حالت Peak HDR /نرخ تصویر: ۱۲۰ هرتز /زمان پاسخگویی ۰.۲ میلی‌ثانیه /استاندارد ۱۰۰% DCI-P3 /کنتراست ۱,۰۰۰,۰۰۰:۱ /تاییدیه VESA و PANTONE و HDR True Black 600 /پشتیبانی از ۱.۰۷ میلیارد رنگ
  • قابلیت‌های دستگاه
    کیبورد با نور پس زمینه
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    دوربین با وضوح ۱۰۸۰p FHD به همراه درپوش لنز
  • مشخصات اسپیکر
    اسپیکرهای داخلی harman/kardon با فناوری Smart Amp
  • مشخصات تاچ پد
    پشتیبانی از چند لمس به صورت همزمان
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    Wi-Fi 6E(802.11ax) (Dual band) 2×2
  • توضیحات پورت Thunderbolt
    Thunderbolt 4 از طریق درگاه USB Type-C
  • تعداد پورت USB 2.0
    دو عدد
  • تعداد پورت USB 3.2
    یک عدد (از نوع USB 3.2 Gen 1)
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد (از نوع Thunderbolt 4 با پشتیبانی از DisplayPort و شارژر)
  • طبقه‌بندی
    کاربری مالتی‌مدیا
  • نوع باتری
    لیتیوم یونی
  • توضیحات باتری
    سه سلولی با ظرفیت ۷۰ وات ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    طراحی با استاندارد نظامی US MIL-STD 810H
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما /شارژر /کابل شارژر

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

23لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل Vivobook Pro 15 OLED M6500QC-MA023-R7 5800H 16GB 1SSD RTX3050

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل Vivobook Pro 15 OLED M6500QC-MA023-R7 5800H 16GB 1SSD RTX3050

مشخصات

  • وزن
    ۱.۸ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۱۹.۹×۲۳۴.۳×۳۵۹.۸ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    AMD
  • سری پردازنده
    Ryzen 7
  • مدل پردازنده
    ۵۸۰۰H
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۳.۲ تا ۴.۴ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۱۶ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    ۸ هسته /۱۶ رشته
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR4
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت رم: ۳۲۰۰ مگاهرتز
  • ظرفیت حافظه داخلی
    یک ترابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    SSD PCIe NVMe
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    NVIDIA
  • مدل پردازنده گرافیکی
    GeForce RTX 3050
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    چهار گیگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده گرافیکی
    نوع حافظه: GDDR6 /توان گرافیک: ۳۵ وات /توان افزایشی گرافیک: ۵۰ وات /رابط حافظه ۱۲۸
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    OLED
  • دقت صفحه نمایش
    پیکسل ۲۸۸۰×۱۶۲۰
  • توضیحات صفحه نمایش
    نرخ تازه‌سازی تصویر: ۱۲۰ هرتز
  • قابلیت‌های دستگاه
    کیبورد با نور پس زمینه
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • مشخصات تاچ پد
    تاچ پد چند لمسی
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • مودم
    مودم داخلی
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    Wi-Fi 6
  • تعداد پورت USB 2.0
    دو عدد
  • تعداد پورت USB 3.2
    یک عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد (از نوع USB 3.2 Gen 2 با پشتیبانی از DisplayPort و شارژر)
  • توضیحات باتری
    سه سلولی با ظرفیت ۷۰ وات-ساعت
  • شارژدهی باتری
    ۲ الی ۴ ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • امکانات دیگر
    Bluetooth 5.0 /HDMI 1.4
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما /شارژر /کابل شارژر

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

24لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل E510MA-BR583-Celeron 4GB 256SSD

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل E510MA-BR583-Celeron 4GB 256SSD

مشخصات

  • وزن
    ۱.۵۷ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۱۸.۱×۲۳۶.۴×۳۶۰.۲ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Celeron
  • مدل پردازنده
    N4020
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۵ گیگاهرتز تا ۲.۸ گیگاهرتز
  • فرکانس پردازنده
    ۱.۱ تا ۲.۸ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    چهار مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    ۲ هسته / ۴ رشته
  • ظرفیت حافظه RAM
    چهار گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR4
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۲۴۰۰ مگاهرتز
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۲۵۶ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    PCIe NVMe
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    Intel
  • مدل پردازنده گرافیکی
    UHD 600 Graphics
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۵.۶ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    TFT LCD
  • دقت صفحه نمایش
    HD|1366×768
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش مات
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • مشخصات اسپیکر
    اسپیکرهای داخلی SonicMaster
  • مشخصات تاچ پد
    تاچ پد چند لمسی
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • تعداد پورت USB 2.0
    یک عدد
  • تعداد پورت USB 3.2
    یک عدد
  • تعداد پورت USB Type-C
    یک عدد
  • طبقه‌بندی
    کاربری عمومی
  • توضیحات باتری
    سه سلولی با ظرفیت ۴۲ وات ساعت
  • شارژدهی باتری
    ۲ تا ۴ ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • اقلام همراه
    دفترچه‌ راهنما / شارژر

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

25لپ تاپ ۱۴ اینچی ایسوس مدل Expertbook B3 Flip B3402FBA-EC0971-i7 1255U 16GB 512SSD

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل Expertbook B3 Flip B3402FBA-EC0971-i7 1255U 16GB 512SSD

مشخصات

  • وزن
    ۱.۶۱ کیلوگرم
  • ابعاد
    ۳۲۹.۰×۲۲۳.۹×۱۹.۳ میلی‌متر
  • سازنده پردازنده
    Intel
  • سری پردازنده
    Core i7
  • مدل پردازنده
    ۱۲۵۵U
  • محدوده سرعت پردازنده
    ۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
  • فرکانس پردازنده
    ۱.۷ تا ۴.۷ گیگاهرتز
  • حافظه Cache
    ۱۲ مگابایت
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    نسل ۱۲ اینتل / ۱۰ هسته (۲ هسته Performance و ۸ هسته Efficient) / 12 رشته
  • ظرفیت حافظه RAM
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه RAM
    DDR4
  • سایر توضیحات حافظه RAM
    سرعت: ۳۲۰۰ مگاهرتز /قابلیت ارتقا دارد
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۵۱۲ گیگابایت
  • نوع حافظه داخلی
    SSD
  • مشخصات حافظه داخلی
    PCIe NVMe
  • سازنده پردازنده گرافیکی
    Intel
  • مدل پردازنده گرافیکی
    Iris Xe
  • حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
    بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
  • اندازه صفحه نمایش
    ۱۴ اینچ
  • نوع صفحه نمایش
    IPS level panel
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل – Full HD
  • توضیحات صفحه نمایش
    نسبت صفحه نمایش به بدنه ۸۰٪ /ساپورت قلم stylus /نسبت تصویر ۱۶:۹
  • قابلیت‌های دستگاه
    صفحه نمایش لمسی
  • درایو نوری
    بدون درایو نوری
  • توضیحات وبکم
    دوربین با وضوح ۷۲۰p HD به همراه درپوش لنز
  • مشخصات اسپیکر
    اسپیکرهای داخلی استریو با پشتیبانی از نویز کنسلینگ با هوش مصنوعی
  • مشخصات تاچ پد
    پشتیبانی از چند لمس به صورت همزمان
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi
    Wi-Fi 6 (802.11ax)
  • توضیحات پورت Thunderbolt
    Thunderbolt 4 از طریق درگاه USB Type-C
  • توضیحات پورت شبکه Ethernet
    ۱۰۰/۱۰۰۰M (RJ-45)
  • تعداد پورت USB 2.0
    یک عدد
  • تعداد پورت USB 3.2
    یک عدد (از نوع Gen 2)
  • تعداد پورت USB Type-C
    دو عدد (با پشتیبانی از شارژر Power Delivery و DisplayPort)
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • توضیحات باتری
    سه سلولی با ظرفیت ۵۰ وات ساعت
  • سیستم عامل
    بدون سیستم عامل
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما /شارژر

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما، خواندن راهنمای خرید لپ تاپ لنوو و خرید ساعت هوشمند را نیز به شما توصیه می کنیم. شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با تیم پشتیبانی لیست بیست در میان بگذارید.

مطلب قبلیبهترین تسبیح‌های شاه مقصود اصل و باکیفیت با خرید اینترنتی
مطلب بعدی۲۵ مدل جوراب یوگا باکیفیت و ارزان با خرید اینترنتی

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here