شاید فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مملو از پیشنهاداتی متنوع به عنوان هدیه برای خانوم‌ها باشد،‌ اما متاسفانه این مسئله را نمی‌توان به آقایان تعمیم داد. در واقع،‌ گزینه‌های پیش رو برای آن‌ها صرفا به ریش تراش ، لباس زیر (!) و ساعت محدود می‌شود. ولی خرید همین گزینه‌های محدود هم کار ساده‌ای نبوده‌ و گاهی پیچیده‌تر از خرید هدیه برای خانم‌ها می‌شود.

بنابراین،‌ در این مطلب از لیست‌بیست تصمیم گرفتیم که یکی از محبوب‌ترین  لوازم شخصی مردانه —یعنی ماشین اصلاح صورت— را مورد بررسی قرار داده و نکات مهمی که هر خریدار باید از آن‌ها آگاه باشد را به شما ارائه دهیم.

در پایان این مقاله،‌ فهرستی از بهترین مدل‌های ماشین ریش تراش برتر و پرفروش بازار ایران نیز در انتظارتان خواهد بود. پس اگر زمان کافی برای بررسی همه محصولات موجود در بازار را ندارید، از فهرست لیست‌بیست کمک بگیرید!

چرخش یا نوسان،‌ این اولین انتخاب شما برای ریش تراش است

ماشین ریش تراش یکی از ابداعات قدیمی است که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده و کاربرد بسیار بالایی نیز دارد. اما نمونه‌های امروزی این محصول دارای تنوع بسیار بالایی بوده و همین مسئله ممکن است موجب سردرگمی خریداران شود.

به عنوان مثال،‌ ماشین‌های اصلاح صورت فعلی به دو دسته چرخشی و نوسانی تقسیم شده و هر یک ویژگی‌های خاصی را به کاربران ارائه می‌کنند.

پس گام اول در انتخاب ریش تراش مناسب،‌ شناخت تفاوت‌های موجود میان نحوه عملکرد آن‌هاست.

ماشین‌های چرخشی عموما سه تیغه مجزا داشته و موهای صورت را با حرکات چرخشی آن‌ها اصلاح می‌کنند. این در حالی است که نمونه‌های نوسانی غالبا تا پنج تیغه را در ساختار خود جا داده و از حرکات لرزشی آن‌ها به عنوان عامل اصلی کوتاه کردن مو استفاده می‌کنند.

تیغه‌ها را باید شناخت، جور دیگر باید دید

همان‌طور که می‌دانید، بازار فعلی مملو از محصولات متنوع بوده و هر شرکت مدعی بهره‌گیری از تکنولوژی خاص در تولید تیغه‌های استفاده شده در ماشین‌های ریش تراش خود است.

اما شما به عنوان خریدار باید اندک اطلاعاتی در رابطه با انواع تیغه‌ها داشته و در انتخاب گزینه مناسب خود، بر همین اساس عمل کنید.

به عنوان مثال، برخی از تیغه‌ها دارای سوراخ‌های ریزی روی سطح خود هستند تا موهای صورت را به داخل هدایت کرده و راحت‌تر کوتاه‌شان کنند. ولی عده‌ای دیگر از تولیدکنندگان، تیغه‌های دو لبه و یا تیز شده با تکنیک‌های فناوری نانو را برای محصولات خود در نظر می‌گیرند.

اما به هر حال،‌ انتخاب این‌که کدام یک مناسب شماست، به نوع پوست و موهای صورت شما بستگی دارد. پس بهتر است بدن‌تان را خوب شناخته با با توجه به نیازهای آن، خرید خود را انجام دهید.

ماشین اصلاح صورت نباید خشک باشد

قسمتی که تیغه این ماشین را شامل می‌شود، باید انعطاف پذیری مناسبی داشته باشد. در غیر این صورت، اصلاح بخش‌هایی مثل کناره‌های صورت و گردن به امری دشوار تبدیل شده و نتیجه حاصله اصلا رضایت‌بخش نخواهد بود.

بنابراین، در هنگام خرید این محصول نمونه‌های که انعطاف پذیری بالا و تیغه‌های قابل چرخش دارند را در اولویت سبد خریدتان قرار دهید.

البته؛ صورت شما می‌تواند خشک بودن را پس بزند!

بعضی از ریش تراش‌ها ضد آب بوده و می‌توانند در شرایط خیس و مرطوب نیز موها را اصلاح کنند. اما اغلب محصولات موجود در بازار صرفا در برابر رطوبت مقاوم بوده و در صورت تماس مستقیم با آب دچار اختلال می‌شوند.

پس به خاطر داشته باشید که نحوه استفاده شما از ماشین ریش تراش نیز می‌تواند فاکتوری مهم در خریدتان باشد. به عنوان مثال، اگر پوست حساسی داشته و نمی‌توانید در حالت خشک موهایتان را اصلاح کنید، بهتر است نمونه‌های ضد آب را مد نظر قرار دهید. ولی اگر این مسئله اهمیت چندانی برایتان ندارد، نمونه‌های معمولی مناسب‌تر بوده و از نظر اقتصادی نیز به صرفه‌تر خواهند بود.

این‌ها به کنار، به فکر تامین انرژی هم باشید

جای تعجب نیست که تولیدکنندگان ماشین‌های اصلاح صورت امروزی نیز از تکنولوژی‌های تامین انرژی بی‌بهره نمانده و روش‌های متنوعی برای برق رسانی به محصولات خود استفاده می‌کنند.

ولی این مسئله را دست کم نگیرید؛ چرا که همین نکته، قیمت و کیفیت محصول نهایی را تا حد بسیار زیادی تحت تاثیر قرار می‌دهد.

به عنوان مثال، اگر شما با موارد کلاسیک مشکلی نداشته و محصولاتی که به برق مستقیم (با کابل) احتیاج دارند انتخاب کنید، قدرت بیشتری نسیب‌تان شده و هزینه کمتری نیز می‌پردازید. ولی از طرفی به پریز برق وابسته شده و در هر مکان و زمانی قادر به اصلاح صورت خود نخواهید بود.

از طرفی دیگر،‌ اگر نمونه‌های باطری‌دار را انتخاب کنید، محدودیت مکانی و زمانی برطرف شده و هر وقت که تمایل داشته باشید قادر به اصلاح موهای‌تان خواهید بود. ولی در این صورت، باید قیمت خرید باطری‌های جدید و یا پرداخت هزینه بیشتر برای داشتن باطری‌های قابل شارژ را هم به جان بخرید.

بهترین مدل‌های ریش تراش با مزایا و معایب

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید ماشین اصلاح توجه شما را به مدل‌های برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این ریش تراش‌ها از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.

1ماشین اصلاح موی صورت کیمی مدل KM-5027

ماشین اصلاح موی صورت کیمی مدل KM-5027

کیمی Kemi یک کمپانی چینی است که فعالیت خود را از سال ۱۹۹۸ میلادی با تولید انواع ماشین‌های اصلاح، دستگاه‌های اپیلاتور، سشوار و اتوی مو و … آغاز کرد. امروزه محصولات با کیفبت این برند به بیشتر کشورهای جهان از جمله ایران صادر می‌شود.

ماشین اصلاح موی صورت کیمی مدل KM-5027 یکی از ساخته‌های شرکت چینی Kemi است که از آن به عنوانِ یکی از بهترین انتخاب‌ها در زمینه ریش تراش با کیفیت و با قیمت مناسب یاد می‌کنند.

این دستگاه از نظر ساخت فوق‌العاده و از منظر کارکرد نیز قوی عمل می‌کند به گونه‌ای که توانسته جایگاه خود را در بازار پیدا نماید.

طراحی زیبا و منحصر به فرد، عملکرد بی‌نقص و قابلیت انطباق با انواع پوست، از جمله ویژگی‌هایی است که این دستگاه اصلاح موی صورت را به یکی از پرطرفدارترین محصولات در دسته خود، تبدیل کرده است.

کیمی با استفاده از توان نیروهای متخصص و با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و استانداردهای بین‌المللی و روز دنیا، تلاش می‌کند تا محصولات با کیفیت و قابل اعتمادی را برای مشتریان خود ارائه نماید.

مزایا:

  • کوچک و سبک
  • تیغه باکیفیت
  • شارژدهی طولانی
  • نمایش درصد باتری و دور موتور
  • ارگونومیک و خوش دست
  • تولید صدای اندک
  • شارژ شدن سریع
  • اصلاح دقیق

معایب:

  • تیغه غیر قابل تنظیم
  • تعداد کم شانه

ماشین اصلاح ریش Kemei که یکی از تولیدات برند کیفی و خوش نام کیمی است، بدون شک می‌تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای افرادی باشد که می‌خواهند بدون دردسر صاحب یک ابزار کارآمد برای اصلاح و مرتب کردنِ صورت و ریش خود هستند.

این ماشین اصلاح ریش با ویژگی‌های منحصر به‌ فردی که در خود جای داده است، به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها در بازار شناخته و مطرح می‌شود.

از جمله مزایای این ماشین اصلاح که می‌توان به آن‌ اشاره کرد طراحی زیبا و جذاب آن است که باعث می‌شود استفاده از آن لذت‌بخش و در عین حال راحت باشد.

قابلیت اصلاح دقیق و حرفه‌ای ریش، از دیگر ویژگی‌های برتر این ماشین اصلاح است که افراد می‌توانند به راحتی از آن برای بهبود ظاهر خود استفاده کنند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

2ماشین اصلاح موی سر و صورت جیمی مدل GM-6050

ماشین اصلاح موی سر و صورت جیمی مدل GM-6050

ماشین اصلاح جیمی GM-6050، با طراحی ارگونومیک و کاربرپسند، یک محصول عالی از کمپانی Geemy چین است که به عنوانِ یک برندِ اصیل و با کیفیت مطرح است.

این وسیله اصلاح صورت، یک ابزار برجسته در دنیای پرمشغله امروز به شمار می‌رود که خیلی سریع کار شما را رتق و فتق می‌کند.

این ماشین اصلاح، با باتری قدرتمند خود که تنها با ۸ ساعت شارژ، تا ۷۰ دقیقه کارکرد مداوم را تضمین می‌کند، آماده است تا نیازهای اصلاح شما را برآورده سازد.

تیغه‌های براق و بادوام از جنس استیل ضد زنگ، با تکنولوژی بُرش مستقیم، اصلاحی دقیق و بی‌نقص را برای شما تضمین می‌کند.

مزایا:

  • همراه داشتن شارژر
  • کیفیت ساخت بالا
  • داشتن ۳ عدد شانه
  • موتور قوی
  • خوش دست و سبک
  • طراحی زیبا
  • صدای کم
  • اصلاح نزدیک به صفر

معایب:

  • مشخص نبودن میزان شارژ
  • مدت زمان شارژ طولانی

ماشین اصلاح جیمی GM-6050، با قابلیت‌های فراوان و کاربری آسان، به شما امکان می‌دهد تا در آرامش خانه خود، به سرعت و با دقت بالا، ظاهری آراسته و مرتب برای خود رقم بزنید.

با انتخاب و خرید این مدل ماشین اصلاح، دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه برای حضور در سالن‌های اصلاح ندارید.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

3ماشین اصلاح موی بدن و صورت وی جی آر مدل V-168

ماشین اصلاح موی بدن و صورت وی جی آر مدل V-168

این ماشین اصلاح موی بدن و صورت که با تکنولوژی برش مستقیم، قابلیت تنظیم سرعت و تیغه‌های استیل ضد زنگ طراحی و تولید شده است، ساختِ کشور چین است.

ماشین اصلاح بدن و صورت VGR یک ابزار کاربردی، پرقدرت و عالی برای اصلاح مو است که با کابل USB شارژ می‌شود و پس از ۴۸۰ دقیقه شارژ، می‌توان آن را برای ۶۰ دقیقه مورد استفاده قرار داد.

یک بُرس تمیزکننده، این وسیله اصلاح را همراهی می‌کند تا پس از هر با استفاده، آن را تمیز و مرتب نمایید.

مزایا:

  • تیغه تیز
  • تولید صدای کم
  • جمع و جور و سبک
  • شارژ دهی عالی
  • کارایی بالا به‌خصوص در خط زنی
  • زیبا و با کیفیت
  • قیمت مناسب
  • پر قدرت
  • کیفیت مناسب

معایب:

  • نداشتن آداپتور شارژ

این محصول کیفی و کارآمد چینی که تحت نام ماشین اصلاح موی بدن و صورت وی جی آر مدل V-168 طراحی، تولید و روانه بازار مصرف می‌شود، یک ابزار کاربردی و قدرتمند برای اصلاح مو است.

با ویژگی‌هایی مانند تیغه‌های تیز استیل، قابلیت تنظیم سرعت و شارژدهی عالی، می‌تواند به شما کمک کند تا به بهترین شکل ممکن موهای خود را اصلاح و سر و وضع‌تان را مرتب کنید.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

4ست ماشین اصلاح موی صورت و بدن فیلیپس مدل MG7720/15

ست ماشین اصلاح موی صورت و بدن فیلیپس مدل MG7720/15

جرارد فیلیپس در سال ۱۸۹۱ شرکت Philips را در شهر آیند‌هوون هلند پایه‌گذاری کرد. این برند چند ملیتی هلندی که دفتر مرکزیش در شهر آمستردام مستقر است، یک برند شناخته شده در سطح جهان است که در زمینه تولید لوازم خانگی، تجهیزات الکترونیکی، پزشکی و لوازم شخصی فعالیت می‌کند.

ماشین اصلاح فیلیپس مدل MG7720/15 محصولی کیفی و کاربردی از برند معتبر و جهانی فیلیپس است که یک مجموعه کامل برای اصلاح سر، صورت و بدن می‌باشد.

این دستگاه با بهره‌گیری از هشت سَری مختلف، به شما امکان می‌دهد تا بر اساس نوع اصلاح، سَری مناسب را انتخاب و از آن استفاده کنید.

از تریمر Trimer (صفر‌زنی و خط‌زنی) عریض برای اصلاح سر و صورت گرفته تا تریمر باریک برای مرتب کردن ریش و سبیل، همه و همه در این مجموعه قابل بهره‌برداری و استفاده است.

سَری بزرگ‌تری برای اصلاح موهای بدن و همین‌طور موزن به منظور برش موهای بینی و گوش نیز در این مجموعه پیش‌بینی شده است.

این ماشین اصلاح با هشت شانه مختلف به مشتریان و علاقه‌مندان عرضه می‌شود که شامل دو شانه ته‌ریش، یک شانه قابل تنظیم ریش، سه شانه مو و دو شانه برای بدن است.

شرکت فیلیپس این دستگاه را با قابلیت شارژ سریع طراحی کرده که با پنج دقیقه شارژ، می‌توانید دستگاه را دوباره راه‌اندازی کنید.

شارژ کامل دستگاه یک ساعت طول می‌کشد و در حالت فول‌شارژ، می‌تواند تا ۱۲۰ دقیقه کار کند.

مزایا:

  • ضد آب
  • برند معتبر
  • کیفیت ساخت بالا
  • ساخت برند معتبر
  • صدای کم
  • شارژ سریع
  • دارای شانه‌های متنوع و کاربردی
  • صفر زن مناسب

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

سِت ماشین اصلاح فیلیپس مدل MG7720/15 یک دستگاه بسیار کاربردی با قابلیت‌های عالی از شرکت چند ملیتی هلندی Philips است که می‌تواند نیازهای مربوط به اصلاح آقایان را کاملاً برطرف کند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

5ماشین اصلاح مو صورت و سر وی جی ار مدل V-062

ماشین اصلاح مو صورت و سر وی جی ار مدل V-062

ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی آر مدل V-062 یک دستگاه قدرتمند، کارآمد و با دوام چینی است که هم در خانه و هم در سالن‌های آرایشگاهی قابل استفاده است.

این ماشین اصلاح، از ۴ شانه در اندازه‌های متفاوت بهره می‌برد که شرایط لازم برای پاسخگویی به نیاز اصلاح دقیق و بی‌نقص شما را فراهم می‌کند.

دارای اهرم تنظیم تیغه است که با استفاده از آن، می‌توان تغییرات مورد نظر را در اندازه بُرش اِعمال کرد.

ماشین اصلاح V-062 هم با اتصال مستقیم به برق و هم به صورت بی‌سیم قابل استفاده است، تنها در عرض یک ساعت به طور کامل شارژ می‌شود و می‌تواند تا حدود دو ساعت هم کار کند.

برای نظافت و نگه‌داری، روغن مخصوص تیغه‌ها به همراه محصول ارائه می‌شود تا علاوه بر دقت ماشین و تیزی تیغه‌ها، طول عمر آن نیز افزایش یابد.

مزایا:

  • جنس تیغه استیل باکیفیت
  • دوام بالای باتری
  • قابلیت صفر زنی
  • مناسب برای اصلاح صورت
  • کیفیت ساخت مناسب
  • نشانگر شارژ و روغن
  • خوش دست با بدنه مقاوم
  • بدنه فلزی شیک و با کیفیت

معایب:

  • نداشتنِ آداپتور
  • عدم وجودِ کیف مخصوص

ماشین اصلاح مو صورت و سر وی جی آر مدل V-062 با وجود ویژگی‌های مناسب و کاربردی و از طرفی هم حاصل تلاش یک شرکت سازنده معتبر، می‌تواند یک انتخاب مناسب برای آقایانی باشد که قصد دارند نیازهای اصلاحی خود را با یک ماشین پرقدرت، با دوام باتری بالا، با تیغه‌های استیل پیشرفته و نهایتاً قابلیت‌های متنوع، برطرف نمایند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

6ماشین اصلاح موی صورت شیائومی مدل S500

ماشین اصلاح موی صورت شیائومی مدل S500

ماشین اصلاح موی صورت S500 که ساخت شرکت شیائومی چین است یک ابزار حرفه‌ای برای اصلاح موهای صورت است. این محصول با تیغه‌هایی از جنس استیل ضدزنگ و سَری برش چرخشی، موهای صورت را به‌طور کامل کوتاه می‌کند.

شما می‌توانید از قابلیت خاص ماشینِ اصلاح موی صورت xiaomi، یعنی اصلاح زیر دوش حمام با هدف اصلاح کامل و آسان موهای صورت استفاده نمایید. این محصول به صورت خشک و مرطوب هم قابل استفاده است.

ماشین اصلاح S500 با باتری قابل شارژ به عنوان منبع تغذیه‌ی خود، تا ۶۰ دقیقه بدون وقفه کار می‌کند. برای استفاده از این محصول، باید باتری‌های آن را به مدت ۹۰ دقیقه شارژ کرد.

البته نباید از اقلام و تجهیزات همراه این وسیله اصلاح صورت مانند بُرس تمیز کننده، برای نظافت بعد از هر بار استفاده، غافل شد.

مزایا:

  • امکان استفاده به صورت خشک و مرطوب
  • تیغه‌های استیل ضد زنگ
  • امکان استفاده زیر دوش
  • باتری قوی با مدت زمان استفاده ۶۰ دقیقه
  • سَری برش چرخشی
  • طراحی خوب و وزن کم
  • قیمت مناسب
  • شارژدهی خوب
  • ضد آب
  • برند شناخته شده

معایب:

  • نداشتن استند
  • نداشتن خط زن

اگر در مجموع به مزایا و ویژگی‌ها و همین‌طور برندِ سازنده ماشین اصلاح موی صورت شیائومی مدل S500 نگاهی عمیق و منطقی داشته باشید، متوجه خواهید شد که این ابزار حرفه‌ای، گزینه‌ای مناسب برای اصلاح موهای صورت است.

ویژگی‌های متعدد و قیمت مناسب گویای تایید این ادعاست، بنابراین این محصول می‌تواند یک انتخاب و خرید مناسب برای کسانی باشد که به دنبال یک محصول با کیفیت و قابل اعتماد برای اصلاح موهای صورت خود هستند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

7ماشین اصلاح موی صورت پاناسونیک مدل ES-LT4N

ماشین اصلاح موی صورت پاناسونیک مدل ES-LT4N

ماشین‌های اصلاح موی صورت پاناسونیک Panasonic در سه سطح حرفه‌ای، نیمه‌حرفه‌ای و خانگی توسط کشورهای ژاپن، چین و تایلند تولید می‌شوند که مدل ES-LT4N یکی از این وسایل اصلاح صورت آقایان می‌باشد.

این ماشین اصلاح موی صورت از برند معتبر پاناسونیک، با قابلیت کوتاه کردن موهای سر و صورت در اندازه‌های مختلف از ۰.۸ تا ۱۵ میلی‌متر، یک انتخاب مناسب برای مردانی است که به دنبال یک دستگاه چندکاره هستند.

تکنولوژی اصلاح مستقیم، امکان کوتاه کردن موهای سر و صورت با مرزبندی مشخص را برای استفاده‌کنندگان ایجاد می‌کند.

تیغه‌های استیل ضدزنگ این ماشین، مقاومت بالایی در برابر خوردگی در هوای مرطوب از خود نشان می‌دهند ضمن این‌که عمر طولانی‌تری را برای دستگاه به همراه می‌آورند.

این مدل هم با فوم و هم با خمیر اصلاح قابل استفاده است. برای بهره‌برداری از آن، باید باتری‌هایش به مدت ۶۰ دقیقه شارژ شوند.

مدت زمان استفاده پس از شارژ، ۵۰ دقیقه است که در مقایسه با مدل‌های دیگر، زمان کوتاه‌تری است. یادآوری می‌شود که طراحی ارگونومیک این مدل، استفاده از آن را آسان‌تر می‌کند.

مزایا:

  • صدای بسیار کم
  • برند معروف و شناخته شده
  • شارژ ایده آل
  • متحرک بودن سر در تمام جهات
  • سَری صفر زدن بسیار دقیق
  • کیفیت ساخت بالا
  • وزن سبک
  • طراحی خوش دست و زیبا

معایب:

  • قیمت تقریباً بالا
  • نداشتن استند نگه دارنده

ماشین اصلاح موی صورت پاناسونیک مدل ES-LT4N که دارای ویژگی‌های فراوان و متعدد است و به وسیله یک کمپانی شناخته شده، بدون شک می‌تواند یک انتخاب عالی برای کاربران باشد.

اگر جزء آن دسته از آقایان هستید که می‌خواهید یک ماشین ریش‌تراش با کیفیت، قدرتمند و در عین حال چندکاره داشته باشید، پیشنهاد ما خرید این مدل ماشین اصلاح است.

ویژگی‌هایی مانند تیغه‌های استیل ضدزنگ، قابلیت اصلاح مستقیم و طراحی ارگونومیک، می‌توانند در کنار هم تجربه اصلاح را برای کاربران به یک فرایند راحت و کارآمد تبدیل کنند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

8ماشین اصلاح موی سر و صورت موزر مدل Geino Pro Fading Edition

ماشین اصلاح موی سر و صورت موزر مدل Geino Pro Fading Edition

ماشین‌های ریش‌تراش و اصلاح سر و صورت شرکت آلمانی موزر در ایران و کشورهای دیگر محبوب و پرفروش هستند که هم در منزل و هم در سالن‌های آرایش قابل استفاده‌اند.

این مدل یکی از انواع خاص شرکت Moser است که با توجه به قدرت بالای حجم زنی، به بهترین تیغه موزر Fading برای سایه زنی مجهز شده است.

از نیم میلی‌متر به بالا می‌تواند اصلاح کند، در واقع Geino Pro بعد از مدل کینو ۰۱۵۰-۱۸۸۷، برترین ماشین اصلاح حجم زن شارژی موزر محسوب می‌شود که با موتور قدرتمند Non Stop و سرعت ۵۷۵۰rpm، برای استفاده در آرایشگاه‌ها مناسب است.

این دستگاه در مدت ۸۰ دقیقه شارژ می‌شود که با استفاده از آن می‌تواند تا ۱۵۰ دقیقه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یکی از مزیت‌های ویژه این محصول، قابلیت جدا سازی آسان باتری (جای‌گذاری خشابی) و همراه داشتنِ یک عدد باطری اضافه است.

همراهی این باتری، مدت زمان استفاده از دستگاه با ۸۰ دقیقه شارژ را به ۲۱۰ دقیقه می‌رساند.

مزایا:

  • قدرت بالای حجم زنی
  • برند معتبر و قدیمی
  • مجهز به بهترین تیغه موزر Fading برای سایه زنی
  • موتور قدرتمند Non Stop با سرعت ۵۷۵۰rpm
  • قابلیت درآوردن آسان باطری
  • دارای یک عدد باطری اضافه
  • طراحی خمیده و ارگونومیک برای راحتی در استفاده طولانی مدت
  • قابلیت جداسازی راحت تیغه برای تمیز کاری
  • دارای استند دبل شارژ

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

همان‌گونه که آقایان اطلاع دارند ماشین اصلاح موی سر و صورت یا به تعبیری ماشین ریش‌تراش موزر یکی از محصولات قدیمی و در عین حال کیفی، بادوام و فوق‌العاده عالی از برند آلمانی moser است که سابقه همراهی طولانی با مشتریان خود را دارد.

این محصول با توجه به قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای که حائز آن‌هاست، یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید تلقی می‌گردد. ماشینی که در رده مدل‌های سطح بالا ارزیابی می‌شود.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

9ست ماشین اصلاح موی صورت و بدن براون سری ۷ مدل MGK7

ست ماشین اصلاح موی صورت و بدن براون سری 7 مدل MGK7

در سال ۱۹۲۱ یک مهندس مکانیک به نام مکس براون شرکت آلمانی Braun را تاسیس کرد. این کمپانی از شهرت جهانی برخوردار است که علاوه بر آلمان محصولاتش در کشورهایی مانند لهستان و رومانی هم تولید می‌شوند.

براون با ارائه مدل MGK7 از سری ۷ تریمرهای خود در حقیقت به بالاترین سطح کیفیت خود دست یافته و این محصول را به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس خود به صورت محدود تولید کرده است.

این مجموعه شامل ۸ قطعه مختلف است که به آن ۹in1 می گویند. این قطعات شامل ۴ شانه با قابلیت تنظیم ارتفاع، Body Groomer برای بدن، Ear and noise Trimmer برای موهای زائد، Detail Trimmer برای زوایای تند و اصلاح دقیق و Mini Foil Shaver برای موهای بدن می‌باشد.

همه این قطعات در یک کیف با کیفیت جمع شده‌اند. این مجموعه کامل با ویژگی هایی مانند ضد آب بودن ۱۰۰%، هد متال حرفه‌ای، ۱۰۰ دقیقه کارکرد با یک بار شارژ، شارژ سریع و تیغه‌های مادام العمر، یک محصول با تکنولوژی آلمان را تشکیل می‌دهد.

مزایا:

  • رنگ مشکی مات جذاب
  • کامل بودن تیغه‌ها
  • داشتن کیف
  • برند معتبر
  • تعداد زیاد سَری‌ها
  • باتری قوی
  • ضد آب
  • نگهداری مناسب شارژ
  • سبک و خوش دست
  • تنوع سَری‌ها از شماره ۱ تا ۲۱
  • موزن بینی، بادی گرومر، تریمر و…

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

اشاره شد که ماشین اصلاح موی سر و صورت براون سری ۷ مدل MGK7 برترین محصول این برند است که به تعداد محدود آن‌هم به مناسبت صدمین سال تاسیس شرکت Braun تولید شده است.

با این تفاسیر باید گفت که این مدل ماشین ریش‌تراش، یک محصول کیفی و برخوردار از قابلیت‌های متنوع با سَری‌های مختلف است.

طوری که می‌تواند به عنوان یک ابزار اصلاح موی صورت و بدن به صورت جامع عمل نماید.

این محصول برای کسانی که به دنبال یک مجموعه اصلاح موی صورت و بدن کامل هستند، گزینه مناسبی است.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

10ماشین اصلاح موی صورت براون مدل MGK3980TS

ماشین اصلاح موی صورت براون مدل MGK3980TS

این محصول یک ماشین اصلاح موی صورت مدل MGK3980TS از برند معتبر براون آلمان است که با تکنولوژی برش مستقیم کار می‌کند.

تیغه‌های تیتانیومی برای دقت بالا در اصلاح، به کار گرفته شده‌اند. این محصول قابل شست‌و‌شو و تمیز کردنِ آسان است.

انرژی این ماشین اصلاح از برق تامین می‌شود که مدت زمان شارژ سریع آن ۳۰ دقیقه است به گونه‌ای که پس از ۶۰ دقیقه شارژ، می‌تواند برای مدت ۶۰ دقیقه خدمات ارائه نماید.

این را بدانید که این مدل ماشین ریش‌تراش با کیف نگهداری و بُرس تمیزکننده عرضه می‌شود.

مزایا:

  • خوش دست
  • برند معتبر
  • برخوردار از سَری‌های متنوع
  • کیف همراه محکم و شکیل
  • شانه‌های با دوام و با کیفیت
  • ارگونومی عالی
  • خط زن و صفر زن
  • ضد آب
  • ضد حساسیت
  • شارژ سریع

معایب:

  • قیمت بالا

شرکت آلمانی و صاحب نام براون به خاطر اعتبار جهانی خود، در تولید محصولاتش از نظر کیفیت، دوام و کارایی چیزی کم نمی‌گذارد.

ماشین اصلاح موی صورت براون مدل MGK3980TS به عنوانِ یکی از ده‌ها محصول این برند از این قاعده کلی یعنی کیفیت و کارآمدی بیرون نیست.

کالایی با کیفیت است که با توجه به ویژگی‌های فوق‌العاده‌اش، می‌تواند نظر کاربران را به طرف خود جلب نماید.

پس اگر شما آقایان گرامی به دنبال یک ماشین اصلاح کیفی، قابل شست‌و‌شو و با میزان باتری بالا هستید، در انتخاب و خرید این ماشین و سایر محصولات مشابه درنگ نکنید.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

11ماشین اصلاح موی سر و صورت وال پروفشنال مدل HERO کد ۸۹۹۱

ماشین اصلاح موی سر و صورت وال پروفشنال مدل HERO کد 8991

وال Wahl یک برند معتبر و قدیمی آمریکایی است که توسط لئو جی وال و با ارائه اولین ایده برای تولید ماشین اصلاح سر و صورت وارد بازار آمریکا و به دنبال آن جهان شد.

این شرکت آمریکایی امروزه پرچم‌دار و پیشرو خلاقِ ساختِ ماشین‌های اصلاح خانگی و حرفه‌‌ای در دنیاست. فروش در ۱۶۵ کشور، داشتنِ ۶ کارخانه مادر و ۱۱ شعبه مرکزی فروش در سراسر جهان از افتخارات برند وال است.

ماشین ریش‌تراش مدل HERo کد ۸۹۹۱ یکی از محصولات ساخته شده توسط شرکت WAHL GMBL است که برندهای، موزر و ارمیلا را نیز تولید می‌کند.

این شرکت محصولات خود را با بهترین کیفیت تولید می‌کند به گونه‌ای که در هر رده از بادوام‌ترین‌ها محسوب می‌شوند و انتخاب اول آرایشگران هستند.

مدل HERO یکی از ماشین‌های اصلاح حرفه‌ای و خط زن وال است که با طراحی زیبا، ابعاد کوچک و وزن مناسب، بسیار خوش دست است و در حین کار طولانی باعث خستگی دست نمی‌شود.

مزایا:

  • طراحی زیبا و کوچک
  • برند باکیفیت جهانی
  • وزن مناسب
  • جنس بدنه از پلاستیک محکم
  • موتور قدرتمند V5000
  • محافظت کننده برای جلوگیری از بالا رفتن بیش از حد دما
  • تیغه T-BLADE از جنس استیل ضد زنگ با روکش کروم
  • قابلیت ZERO OVERLAP
  • قابلیت ایجاد تتو و نقش و نگارهای مختلف روی موها

معایب:

  • قیمت بالا

ماشین اصلاح موی سر و صورت مدل HERO ساخته شده توسط شرکت آمریکایی وال، یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال یک دستگاه ریش‌تراش با کیفیت و رده بالا برای اصلاح صورت و ریز زنی هستند.

این مدل با قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای که دارد، قطعاً یک انتخاب ایده‌آل و کم نظیر است.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

12ست ماشین اصلاح موی سر و صورت وال مدل Deluxe Chrome Pro

ست ماشین اصلاح موی سر و صورت وال مدل Deluxe Chrome Pro

این محصول ساختِ شرکت آمریکایی WAHL است که یکی از برترین سازنده‌های ماشین‌های اصلاح موی سر و صورت در جهان است.

در واقع مدل Deluxe Chrome Pro، برترین نوع سری Chrome این برند است که برای استفاده در خانه طراحی شده است.

این مجموعه شامل ماشین اصلاح موی سر، ماشین اصلاح کوچک برای جزئیات و شانه در سایز‌های مختلف، کیف نگهداری، گیره و قیچی است.

ترکیب رنگ نقره‌ای و مشکی، طراحی زیبا، خوش دست بودن و عدم خستگی دست هنگام کار با آن، از ویژگی‌های این مدل ماشین اصلاح است.

تیغه‌های این مدل از جنس استیل ضد زنگ با روکش کروم ساخته شده‌اند که در صورت نگهداری درست و روغن‌کاری به موقع آن‌ها، طول عمر بسیار بالایی خواهن داشت.

مزایا:

  • طراحی زیبا
  • برند معتبر
  • استحکام بالا
  • کیفیت ساخت عالی
  • تیغه‌های استیل ضد زنگ با روکش کروم
  • موتور قدرتمند ULTRA POWER

معایب:

  • قیمت بالا

مطمئن باشید که قیمت بالای یک محصول از جمله ماشین اصلاح مورد بحث، بیانگر کیفیت عالی، ساختِ مناسب و دوام قابل اعتماد آن است.

پس اگر شما آقایان محترم می‌خواهید یک ماشین اصلاح موی سر و صورت با کیفیت و تاپ داشته باشید و برای مدت‌ها از خرید مجدد ماشین در امان باشید، انتخاب و خرید این سِت را فراموش نکنید.

با توجه به سابقه برند WAHL و همین‌طور ویژگی‌های خودِ دستگاه، این مدل با مجموعه‌ای کامل از لوازم جانبی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما آقایان عزیز باشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

امیدواریم این مطلب برای انتخاب ریش تراش و ماشین اصلاح مردانه مناسب به شما کمک کرده باشد. خواندن مطلب ۲۰ مدل ساعت مچی مردانه مناسب برای هدیه هم به شما توصیه می شود. اگر سوالی دارید می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه آن را با ما در میان بگذارید.

مطلب قبلی۲۵ مدل سه چرخه کودک بادوام و ارزان با خرید اینترنتی
مطلب بعدی۲۵ مدل رحل قرآن باکیفیت و زیبا با خرید اینترنتی

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here