امروزه از بین بردن موهای زائد صورت و بدن چه برای بانوان و چه برای آقایان با توجه به وجود انواع و اقسام روش های مختلف، بسیار آسانتر از قبل شده است. یکی از محبوب ترین و شاید حتی بتوان گفت مقرون به صرفه ترین روش های مقابله با رشد موهای زائد بدن، خرید لیزر موهای زائد یا بهتر است بگوییم دستگاه لیزر خانگی است که می توان با در دست داشتن یکی از دستگاه های آن و همچنین اطلاع از نحوه درست کار با آن، ظرف مدت زمان مشخصی موفق به رفع موهای زائد موجود بر روی نواحی صورت و همچنین بدنتان بدون مراجعه به مراکز مراقبت پوستی شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با مواردی مهم در خصوص خرید و همچنین قیمت لیزر موهای زائد بدن بیش از پیش آشنا نماییم.

نکات مهم هنگام خرید دستگاه لیزر موهای زائد خانگی

استاندارد بودن دستگاه لیزر: دوستان عزیز توجه داشته باشید رفع موهای زائد بدن، امری است کاملا حساس و بسیار مهم که باید برای خلاصی از آن ها حتما دست به دامن استفاده از دستگاه های استاندارد لیزر کننده موهای زائد و یا حتی دیگر روش های استاندارد و کاملا بهداشتی رایج در کشور شد.

منبع تغذیه: از دیگر موارد مهمی که باید فارغ از قیمت دستگاه لیزر موهای زائد به آن توجه داشته باشید، منبع تغذیه دستگاه مورد نظرتان می باشد که یا بصورت سیمی و با اتصال به برق مستقیم شهری است و یا بصورت شارژی طراحی و تولید شده است. ناگفته نماند در این بین لیزرهایی نیز وجود دارند که هم بصورت سیمی هستند و هم بصورت شارژی می توان از آن ها استفاده نمود.

خاصیت ضدآب: با توجه به استفاده بیشتر از دستگاه های از بین برنده موهای زائد صورت و بدن در محیط های مرطوب خانگی همچون سرویس بهداشتی و حمام، توصیه می کنیم به هنگام خرید یک دستگاه لیزر خانگی جهت رفع موهای زائد بدنتان حتما به برخورداری محصول مورد نظرتان از خاصیت ضدآبی آن اطمینان حاصل نمایید.

طراحی ظاهری محصول: بعد از استاندارد بودن، نوع منبع تغذیه و همچنین برخورداری از قابلیت ضدآبی محصول، باید حواستان به شکل و نوع طراحی ظاهری آن نیز باشد. مخاطبان گرامی توجه داشته باشند، اقدام برای رفع موهای زائد صورت و بدن در خانه با خرید یک دستگاه لیزر خانگی به خودیِ خود در نواحی همچون کمر و پشت می تواند بسیار سخت و زمانبر باشد! به همین خاطر خوش دست بودن محصول جهت درست گرفتن آن در دست ها قطعا  به هنگام کار بسیار مهم و حائز اهمیت تلقی می شود.

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد: امروزه شما می توانید با پرداخت مبالغ مختلفی موفق به خرید یک لیزر خانگی بسیار مناسب برای خود شوید؛ منتها بایستی پیش از اقدام جهت خرید و کسب آگاهی از قیمت لیزرهای خانگی، این نکته را در نظر داشته باشید که هزینه یک سال اپیلاسیون و یا از بین بردن موهای زائد صورت و بدن با روش های دیگری که در مراکز مراقبت پوستی و یا حتی با تیغ صورت می گیرد، قطعا بسیار بیشتر از هزینه ای است که شما جهت خرید یک دستگاه لیزر رفع موهای زائد بدنتان متحمل پرداخت آن خواهید شد!

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید دستگاه لیزر موهای زائد خانگی مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از ۲۵ لیزر خانگی با کیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم. همه این لیزرها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه زیر هر آیتم، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.


1لیزر موهای زائد لونار مدل آی پی ال

لیزر موهای زائد لونار مدل آی پی ال

مشخصات

  • ملاحظات
    لطفاً از سطح ۱ شروع کنید و به تدریج افزایش دهید تا مناسب ترین مورد را پیدا کنید. اولین بار پیشنهاد می کنیم که از سطح ۱ شروع کنید تا به دستگاه و فلاش عادت کنید. راه حلی اقتصادی در خانه در مقایسه با هزینه روش های رفع موهایهای رفع موهای زائد سالنی، مزایای مالی این دستگاه رفع موهای زائد خانگی به زودی مشاهده خواهید کرد. لطفا قبل از درمان موهای پوست را بتراشید و پوست را تمیز و خشک نگه دارید.
  • تعداد سری
    ۱

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

2لیزر موهای زائد ایکسول مدل D1176

لیزر موهای زائد ایکسول مدل D1176

مشخصات

  • ملاحظات
    مراحل راه اندازی دستگاه : قبل از استفاده از محصول،ناحیه مورد نظر را کاملا اصلاح (شیو) و خشک کنید. ۱- بعد از اتصال آداپتور به برق شهری، دکمه power را به مدت ۳ ثانیه فشار دهید تا دستگاه روشن میشود ۲- سطح رنگ پوستتان را براساس رنگبندی موجود در صفحه ۱۵ بروشور انتخاب کنید و با زدن کلید پاور سطح مورد نظر را انتخاب کنید، مثلا برای پوست بسیار روشن سه چراغ روی نمایشگر را روشن نمایید. ۳- دقت کنید که قسمت فلش لیزر کاملا به پوست بچسپد و بر پوست عمود باشد. ۴- کلید پرتاب شات را فشار دهید تا درخشش لیزر انجام شود البته کمی احساس حرارت و لرزش در سطح پوست خواهید داشت که کاملا طبیعی است. ۵- هر قسمت از پوست که لازم است را با همین روش لیزر کنید. هر ناحیه را دو تا سه بار فلش بزنید ۶- اگر یک ناحیه را دوبار میخواهید لیزر کنید یک فاصله ۱۰ ثانیه ای بین هر شات مکث نمایید. ۷- دقت کنید به طور مستقیم شات به چشم،مژه و ابروها نزنید. حتما از عینک محافظ استفاده کنید. ۸- در هفته اول و دوم ۲بار ، در هفته سوم و چهارم ۱بار،در هفته پنجم تا هشتم هر دوهفته یکبار و بعد از هفته هشتم در صورت نیاز از این دستگاه استفاده نمایید. ۹- در اولین استفاده از این دستگاه دارای صداها و نویزهایی است که طبیعی می باشد و به مرور از بین میرود. ۱۰- با استفاده از این دستگاه رشد موهای زائد تا ۸ هفته به طور کامل از بین خواهد رفت
  • منبع انرژی
    برق
  • سایر مشخصات
    دارای طول عمر و تعداد شات بالا، نمایشگر و قابلیت تنظیم شدت بر اساس رنگ پوست
  • قابلیت‌های ابزار
    شدت قابل تنظیم
  • تعداد سری
    ۱

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

3لیزر موهای زائد ویرن مدل IPL

لیزر موهای زائد ویرن مدل IPL

مشخصات

  • ملاحظات
    مراحل راه اندازی دستگاه : قبل از استفاده از محصول،ناحیه مورد نظر را کاملا اصلاح (شیو) و خشک کنید. ۱- بعد از اتصال آداپتور به برق شهری، دکمه power را به مدت ۳ ثانیه فشار دهید تا دستگاه روشن میشود ۲- سطح رنگ پوستتان را براساس رنگبندی موجود در بروشور انتخاب کنید و با زدن کلید پاور سطح مورد نظر را انتخاب کنید ۳- دقت کنید که قسمت فلش لیزر کاملا به پوست بچسپد و بر پوست عمود باشد. ۴- کلید پرتاب شات را فشار دهید تا درخشش لیزر انجام شود البته کمی احساس حرارت و لرزش در سطح پوست خواهید داشت که کاملا طبیعی است. ۵- هر قسمت از پوست که لازم است را با همین روش لیزر کنید. هر ناحیه را دو تا سه بار فلش بزنید ۶- اگر یک ناحیه را دوبار میخواهید لیزر کنید یک فاصله ۱۰ ثانیه ای بین هر شات مکث نمایید. ۷- دقت کنید به طور مستقیم شات به چشم،مژه و ابروها نزنید. حتما از عینک محافظ استفاده کنید. ۸- در هفته اول و دوم ۲بار ، در هفته سوم و چهارم ۱بار،در هفته پنجم تا هشتم هر دوهفته یکبار و بعد از هفته هشتم در صورت نیاز از این دستگاه استفاده نمایید. ۹- در اولین استفاده از این دستگاه دارای صداها و نویزهایی است که طبیعی می باشد و به مرور از بین میرود. ۱۰- با استفاده از این دستگاه رشد موهای زائد تا ۸ هفته به طور کامل از بین خواهد رفت. ممنوعیت استفاده برای زنان باردار و کودکان ممنوعیت استفاده برای پوست های که دارای بیماری های پوستی هستند پوست های دارای حساسیت و آلرژی باید با تایید متخصص پوست استفاده شود.
  • منبع انرژی
    برق
  • تعداد سری
    ۱

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

4لیزر موهای زائد دس مدل GP590

لیزر موهای زائد دس مدل GP590

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق خانگی
  • سایر مشخصات
    دارای پایه نگهداری و محافظ می باشد
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • اقلام همراه
    عینک UVسری HR (رفع موهای زائد)سری SR (جوانسازی پوست)سری AC (رفع آکنه)پایه نگهداری دستگاه
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • تکنولوژی اصلاح
    نوری (IPL)
  • تجهیزات همراه
    استند شارژ
  • قابلیت‌های ابزار اصلاح
    قابلیت تنظیم سرعت
  • تعداد سری
    ۳

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

5لیزر موهای زائد مدل IPL

لیزر موهای زائد مدل IPL

مشخصات

  • ملاحظات
    ممنوعیت استفاده برای زنان باردار و کودکانممنوعیت اسفاده برای پوست های که دارای بیماری های پوستی هستند پوست های دارای حساسیت و آلرژی باید با تایید متخصص پوست استفاده شود.از پرتاب چندباره نور روی یک نقطه پرهیز کنید.
  • منبع انرژی
    برق
  • اقلام همراه
    عینک مخصوص ژیلت اصلاح
  • قابلیت‌های ابزار
    شدت قابل تنظیم
  • تکنولوژی اصلاح
    نوری (IPL)
  • تجهیزات همراه
    آداپتور
  • امکانات ابزار
    دکمه‌ی روشن/خاموش
  • تعداد سری
    ۱

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

6لیزر موهای زائد خانگی صورت و بدن مدل IPL

لیزر موهای زائد خانگی صورت و بدن مدل IPL

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق
  • تعداد موچین
    ۱
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • اقلام همراه
    خود تراشعینکدفترچه راهنما
  • قابلیت‌های ابزار
    شدت قابل تنظیم
  • تکنولوژی اصلاح
    نوری (IPL)
  • تجهیزات همراه
    آداپتور
  • امکانات ابزار
    دکمه‌ی روشن/خاموش
  • قابلیت‌های ابزار اصلاح
    قابلیت اصلاح سر و صورت
  • تعداد سری
    ۱

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

7لیزر موهای زائد صورت و بدن ویرن مدل IPL

لیزر موهای زائد صورت و بدن ویرن مدل IPL

مشخصات

  • ملاحظات
    لطفاً از سطح ۱ شروع کنید و به تدریج افزایش دهید تا مناسب ترین مورد را پیدا کنید. اولین بار پیشنهاد می کنیم که از سطح ۱ شروع کنید تا به دستگاه و فلاش عادت کنید. مراحل راه اندازی دستگاه : قبل از استفاده از محصول،ناحیه مورد نظر را کاملا اصلاح (شیو) و خشک کنید. ۱- بعد از اتصال آداپتور به برق شهری، دکمه power را به مدت ۳ ثانیه فشار دهید تا دستگاه روشن میشود ۲- سطح رنگ پوستتان را براساس رنگبندی موجود در بروشور انتخاب کنید و با زدن کلید سطح مورد نظر را انتخاب کنید ۳- دقت کنید که قسمت فلش لیزر کاملا به پوست بچسپد و بر پوست عمود باشد. ۴- کلید پرتاب شات را فشار دهید تا درخشش لیزر انجام شود البته کمی احساس حرارت و لرزش در سطح پوست خواهید داشت که کاملا طبیعی است. ۵- هر قسمت از پوست که لازم است را با همین روش لیزر کنید. هر ناحیه را دو تا سه بار فلش بزنید ۶- اگر یک ناحیه را دوبار میخواهید لیزر کنید یک فاصله ۱۰ ثانیه ای بین هر شات مکث نمایید. ۷- دقت کنید به طور مستقیم شات به چشم،مژه و ابروها نزنید. حتما از عینک محافظ استفاده کنید. ۸- در هفته اول تا چهارم ۲بار ، از هفته چهارم تا هشتم هر دوهفته یکبار و بعد از هفته هشتم هر دوهفته یکبار و یا در صورت نیاز از این دستگاه استفاده نمایید. ۹- در اولین استفاده از این دستگاه دارای صداها و نویزهایی است که طبیعی می باشد و به مرور از بین میرود. ۱۰- با استفاده از این دستگاه رشد موهای زائد تا ۸ هفته به طور کامل از بین خواهد رفت. ممنوعیت استفاده برای زنان باردار و کودکان ممنوعیت استفاده برای پوست های که دارای بیماری های پوستی هستند پوست های دارای حساسیت و آلرژی باید با تایید متخصص پوست استفاده شود. جهت افزایش طول عمر دستگاه، بعد از هر نیم ساعت استفاده از دستگاه، چند دقیقه به دستگاه استراحت دهید
  • تعداد سری
    ۱

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

8لیزر موهای زائد مدل کاماتک

لیزر موهای زائد مدل کاماتک

مشخصات

  • ملاحظات
    قبل از استفاده حتما بروشور همراه محصول را مطالعه نمایید ممنوعیت استفاده برای زنان باردار و کودکان ممنوعیت استفاده برای پوست های که دارای بیماری های پوستی هستند پوست های دارای حساسیت و آلرژی باید با تایید متخصص پوست استفاده شود. از پرتاب چندباره نور روی یک نقطه پرهیز کنید. در زمان استفاده به طور مستقیم به سمت چشم فلش نشود مراحل راه اندازی دستگاه: ۱- با استفاده از پد الکلی قسمت شیشه ای دستگاه را تمیز نمایید ۲- بعد از اتصال آداپتور به برق شهری، دکمه power را به مدت ۱ ثانیه فشار دهید. چراغ سبز روشن میشود ۳- سپس دستگاه را به سمت پوست نشانه گیری نمایید، در این حالت سنسور دستگاه، نزدیک شدن به پوست را به طور اتوماتیک تشخیص داده و چراغ قرمز شروع به چشمک میزند. اگر چراغ قرمز چشمک نزد، دستگاه را به پوست نزدیکتر نمایید تا چراغ قرمز، چشمک زن شود در غیر اینصورت دستگاه کار نمیکند ۴- کلید power را کلیک کنید تا شدت دستگاه را انتخاب کنید. میزان شدت دستگاه با چراغ آبی رنگ نشان داده میشود ۵- بعد از انتخاب شدت، دستگاه را کاملا به پوست نزدیک نمایید، چراغ قرمز چشمک میزند، سپس دکمه فلش را فشار دهید، دستگاه یکبار فلش میزند ۶- بعد از یکبار فلش زدن، چراغ قرمز دستگاه خاموش میشود تا دستگاه مجددا شارژ شود و بعد از یک تا سه ثانیه دستگاه مجدد قابل استفاده میگردد نکته: -اگر از دستگاه روشن به مدت ۵ دقیقه استفاده نکنید به طور اتوماتیک به حالت stand-by میرود -نگه داشتن دکمه power به مدت ۳ ثانیه برای خاموش کردن دستگاه – جهت استفاده از دستگاه مطمئن شوید دستگاه به اندازه کافی به پوست نزدیک شود. – هر منطقه از پوست را دوبار فلش بزنید تا از حذف موها مطمئن شوید
  • منبع انرژی
    برق
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • اقلام همراه
    اداپتور شارژعینکتیغ اصلاحدفترچه راهنما
  • قابلیت‌های ابزار
    شدت قابل تنظیم
  • تکنولوژی اصلاح
    نوری (IPL)
  • تجهیزات همراه
    آداپتور
  • تعداد سری
    ۱

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

9لیزر موهای زائد مرکوری مدل GP

لیزر موهای زائد مرکوری مدل GP

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق خانگی
  • سایر مشخصات
    دارای پایه نگهداری و محافظ می باشد
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • اقلام همراه
    عینک UVسری HR (رفع موهای زائد)سری SR (جوانسازی پوست)سری AC (رفع آکنه)پایه نگهداری دستگاه
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • تکنولوژی اصلاح
    لیزر
  • قابلیت‌های ابزار اصلاح
    قابلیت تنظیم سرعت
  • تعداد سری
    ۳

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

10لیزر بدن و موزن فیلیپس مدل BRI921/60

لیزر بدن و موزن فیلیپس مدل BRI921/60

مشخصات

  • ملاحظات
    استفاده از این دستگاه برای افراد زیر ممنوع است- افرادی که زیر ۱۸ سال دارند.- خانم‌ های باردار و شیرده- بیماران دیابتی و کسانی که از پمپ انسولین استفاده می‌کنند.- افرادی که از پیس میکر قلبی استفاده می‌کنند.- اشخاصی که بیماری پوستی و یا عفونی دارند.- استفاده برای قسمت‌هایی از بدن که در سه هفته‌ی گذشته جراحی شده‌اند.- افرادی که از داروهای رقیق‌کننده‌ی خون استفاده می‌کنند.- اشخاصی که از داروهای مسکن برای کاهش حاسیت پوستی استفاده می‌کنند.- استفاده از لیزر برای نقاط حساس ، در اطراف چشم ، بر روی پوست تیره و یا آسیب دیده- برای از بین بردن موهای ضخیم صورت آقایان
  • وزن
    ۱۱۰۰ گرم
  • اقلام همراه
    سری مخصوص بدن به مساحت ۴cm²سری مخصوص صورت به مساحت ۲cm² مجهز به فیلتر اضافی۱ عدد دستمال مخصوص تمیز کردن بدنکیف پارچه ایتریمر اصلاح دقیق صورت مدل HP6388/00 فیلیپس
  • تکنولوژی اصلاح
    نوری (IPL)

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

11دستگاه لیزر موهای زائد مدل IPL

 دستگاه لیزر موهای زائد مدل IPL

مشخصات

  • ملاحظات
    ۱ لطفا قبل و بعد از استفاده از دستگاه پوست خود را در معرض نور افتاب قرار ندهید ۲ قبل از استفاده از دستگاه موهای زاید خود را کاملا شیو کنید ۳ هنگام استفاده از دستگاه حتما از عینک مخصوص داخل جعبه استفاده کنید ۴ برای کودکان زیر ۱۶ سال و خانم های باردار استفاده نشود
  • منبع انرژی
    برق
  • اقلام همراه
    عینکژیلتآدابتور
  • تعداد سری
    ۱

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

12لیزر موهای زائد مدل Alex Plus

لیزر موهای زائد مدل Alex Plus

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • اقلام همراه
    سری رفع موهای زائدعینک UVژیلتآداپتور
  • قابلیت‌های ابزار
    شدت قابل تنظیم
  • امکانات ابزار
    صفحه نمایشگر
  • قابلیت‌های ابزار اصلاح
    قابلیت تنظیم سرعت
  • تعداد سری
    ۲

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

13دستگاه لیزر موهای زائد دس مدل GP591

دستگاه لیزر موهای زائد دس مدل GP591

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق
  • وزن
    ۴۷۰ گرم
  • اقلام همراه
    عینک UVسری HR (رفع موهای زائد)سری SR (جوانسازی پوست)سری AC (رفع آکنه)
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • تکنولوژی اصلاح
    لیزر
  • تجهیزات همراه
    آداپتور
  • امکانات ابزار
    سیستم خاموشی خودکار
  • قابلیت‌های ابزار اصلاح
    قابلیت تنظیم سرعت
  • تعداد سری
    ۳

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

14لیزر خانگی موهای زائد مدل MDHL-HOME

لیزر خانگی موهای زائد مدل MDHL-HOME

مشخصات

  • ملاحظات
    حتما دفترچه همراه محصول مطالعه شود .
  • منبع انرژی
    شارژی
  • وزن
    ۲۱۰ گرم
  • اقلام همراه
    ۳ سری شارژر مخصوص عینک مخصوص ژیلت
  • قابلیت‌های ابزار
    قابلیت خاموشی خودکار
  • تکنولوژی اصلاح
    لیزر
  • تجهیزات همراه
    آداپتور
  • امکانات ابزار
    صفحه نمایش لمسی
  • تعداد سری
    ۳

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

15لیزر موهای زائد اینزا مدل Japan Design TM016

لیزر موهای زائد اینزا مدل Japan Design TM016

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری قابل شارژ
  • سایر مشخصات
    دارای صفحه نمایش LED لمسی ، قابلیت استفاده با برق مستقیم و باتری قابل شارژ ، قطع رشد همیشگی ، ۹ سطح قدرت متفاوت و ۲ حالت فلش ، پشتیبانی از خنک کننده پوست ارتقا یافته ، دارای عمر طولانی ، پشتیبانی از فناوری IPL
  • اقلام همراه
    خود تراش حرفه ای ، عینک ضد اشعه ، شارژر ، دفترچه راهنما
  • قابلیت‌های ابزار
    قابلیت تنظیم سرعت
  • تکنولوژی اصلاح
    نوری (IPL)
  • تجهیزات همراه
    آداپتور
  • امکانات ابزار
    صفحه نمایشگر
  • قابلیت‌های ابزار اصلاح
    امکان شارژ شدن سریع
  • تعداد سری
    ۱

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

16لیزر موهای زائد فیلیپس مدل BRI940

لیزر موهای زائد فیلیپس مدل BRI940

مشخصات

  • ملاحظات
    استفاده از این دستگاه برای افراد زیر ممنوع است – افرادی که زیر ۱۸ سال دارند. – خانم‌ های باردار و شیرده – بیماران دیابتی و کسانی که از پمپ انسولین استفاده می‌کنند. – افرادی که از پیس میکر قلبی استفاده می‌کنند. – اشخاصی که بیماری پوستی و یا عفونی دارند. – استفاده برای قسمت‌هایی از بدن که در سه هفته‌ی گذشته جراحی شده‌اند. – افرادی که از داروهای رقیق‌کننده‌ی خون استفاده می‌کنند. – اشخاصی که از داروهای مسکن برای کاهش حاسیت پوستی استفاده می‌کنند.
  • منبع انرژی
    برق
  • سایر مشخصات
    دارای ۵ لول تنظیم نور – سنسور خودکار تشخیص پوست – ۲۵۰ هزار شات – فول بادی –
  • قابلیت‌های ابزار
    ضد آلرژی
  • تکنولوژی اصلاح
    نوری (IPL)
  • تجهیزات همراه
    کیف نگهداری
  • تعداد سری
    ۱

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

17لیزر موهای زائد رمینگتون مدل ۳۵۰۰au HPL

لیزر موهای زائد رمینگتون مدل 3500au HPL

مشخصات

  • سایر مشخصات
    حسگر تشخیص رنگ پوست: دستگاه، به طور خودکار رنگ پوست شما را تشخیص میدهد، تا مشخص کند این دستگاه در موضع مربوطه و بر اساس رنگ آن قسمت از پوست ، با چه سطح انرژی کار کند . طراحی فشرده : اندازه دستگاه کوچک است، استفاده از آن آسان است و به همین دلیل به راحتی قابل جابجایی در سفرهای شما است تا دوره درمان عقب نیوفتد . دارای تکنولوژی HPL ، سطوح انرژی کنترل شده برای استفاده ایمن از این دستگاه خاص را در خانه امکان پذیر میکند. هیچ فلش اضافی ای وجود ندارد . "امکانات: ۱- از بین رفتن موهای زائد صورت و بدن از نظر بالینی ثابت شده است. ۲-کاهش دائمی مو را با درمان آسان و راحت تجربه کنید. ۳-تکنولوژی پیشرفته بدون ماشه ( فقط کافی است دستگاه را روی بدن قرار داده و روی پوست به آرامی سر بدهید ، بدون فشردن هیچ دکمه ای دستگاه خودش فلش خواهد زد ) این تکنولوژی سرعت درمان را سه برابر افزایش میدهد و در زمان صرفه جویی میکند. (۲۰ دقیقه کل بدن) ۴-سیستم تشخیص رنگ پوست، بهینه ترین سطح انرژی برای پوست شما را انتخاب خواهد کرد .
  • وزن
    ۹۰۰ گرم
  • اقلام همراه
    دستمال تمیز کننده، دفترچه راهنما
  • تکنولوژی اصلاح
    لیزر
  • تجهیزات همراه
    کیف نگهداری
  • قابلیت‌های ابزار اصلاح
    قابلیت تنظیم سرعت
  • جنس موچین
    سرامیک
  • ابزار همراه
    برس تمیز کننده
  • تعداد سری
    ۱

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

18لیزر موهای زائد خانگی لسکلتون مدل T012C

لیزر موهای زائد خانگی لسکلتون مدل T012C

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق
  • سایر مشخصات
    قابلیت منحصر بفرد ICE COOL (سنسور جلوگیری از سوختگی )صفحه لمسیقابلیت نمایش تعداد شات مانده و قابل استفاده قبل از تعویض سری دستگاه
  • اقلام همراه
    آداپتور برق، دفترچه راهنما، عینک محافظ چشم
  • تکنولوژی اصلاح
    لیزر
  • قابلیت‌های ابزار اصلاح
    قابلیت تنظیم سرعت
  • تعداد سری
    ۲

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

19لیزر خانگی دس لیزر بدن و صورت مدل سه کاره GP586

لیزر خانگی دس لیزر بدن و صورت مدل سه کاره GP586

مشخصات

  • منبع انرژی
    آداپتور برق
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • اقلام همراه
    – کیف نگه دارنده – عینک محافظ
  • تکنولوژی اصلاح
    لیزر
  • تجهیزات همراه
    کیف نگهداری
  • قابلیت‌های ابزار اصلاح
    قابلیت تنظیم سرعت
  • تعداد سری
    ۳

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

20لیزر موهای زائد گلویش استایل مدل IPL-23

لیزر موهای زائد گلویش استایل مدل IPL-23

مشخصات

  • ملاحظات
    نکاتی که باید در هنگام استفاده از دستگاه مورد توجه قرار گیرد: ۱. دکمه روشن/روشن را به مدت ۱ ثانیه فشار دهید تا دستگاه روشن شود، ۳ ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا دستگاه خاموش شود. ۲. پس از خاموش شدن، فن به مدت ۳۰ ثانیه به چرخش خود ادامه می دهد تا گرما را برای برد دستگاه به طور کامل دفع کند. ۳. طبیعی است که تعداد صفحات نمایش به دلیل بازرسی نمونه کمی انحراف داشته باشد. نکات عملیاتی هنگام استفاده از دستگاه لیزر از بین برنده موهای زاید: ۱) ابتدا برق را وصل کنید و دستگاه را روشن کنید. چرخ دنده را انتخاب کنید؛ برای اولین استفاده، توصیه می شود به آرامی از دنده پایین به دنده مناسب شروع کنید. ۲) لطفاً سر لیزر را روی پوست قرار دهید، پس از چشمک زدن نشانگر انرژی، دکمه راه اندازی را فشار دهید تا عملیات تکمیل شود. به قسمت بعدی بروید و عملیات را ادامه دهید. ۳) پس از روشن کردن دستگاه؛ دکمه انتشار را برای عملیات انتشار نور فشار دهید، دکمه انتشار را برای تغییر حالت خودکار / دستی انتشار نور فشار دهید. دوره درمان و زمان موثر: – برای هفته اول و دوم، دو بار در هفته استفاده شود. – برای هفته سوم و چهارم، هفته ای یکبار استفاده شود. – برای هفته پنجم و هشتم هر ۲ هفته یک بار استفاده شود. (توجه: لیزر درمان ریشه مو است، دیدن اثرات آن زمان بر است) توجه داشته باشید: ۱. قبل از استفاده از این ابزار، راهنمای ما را مطالعه کنید تا از هشدارها و دستورالعمل های ایمنی اطمینان حاصل کنید. ۲. رنگ واقعی مورد ممکن است کمی متفاوت از تصاویر نشان داده شده در وب سایت باشد که به دلیل عوامل زیادی مانند روشنایی مانیتور و روشنایی نور ایجاد می شود. ۳. لطفاً خطای ۱-۳ سانتی متری را به دلیل اندازه گیری دست مجاز کنید. ۴. برای استفاده روی موهای سفید یا خاکستری / رنگ پوست بسیار تیره و سیاه مناسب نیست. ۵. قبل از استفاده از عینک محافظ استفاده کنید تا به چشمانتان آسیب نرساند، هنگام استفاده از فلاش مستقیماً آن را نبینید.
  • منبع انرژی
    برق خانگی
  • اقلام همراه
    آداپتور برق برای شارژ مجدد عینک جهت استفاده برای آسیب ندیدن چشم یک عدد خودتراش دفترچه راهنما
  • تعداد سری
    ۱

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

21لیزر موهای زائد براون مدل PL5257

لیزر موهای زائد براون مدل PL5257

مشخصات

  • ملاحظات
    سر استاندارد برای زیر بغلسر پهن برای نواحی بزرگتر بدن مانند سینه یا بالای پاهاسر دقیق برای نواحی کوچکتر و حساس مانند صورت و بیکینیتا ۶ ماه پوستی صاف و صاف در خانهبه طور خودکار برای شدت نور بهینه رنگ پوست شما را می خواند و با آن سازگار می شودموهای کمتر تنها در ۴ هفته با ۱۰ سطح شدت و ۲ حالت حساسهر دو پا را در کمتر از ۵ دقیقه با کمترین سطح انرژی درمان کنیددرمان سر تا پا با ۳ کلاه ضمیمه برای زیر بغل، صورت، بیکینی، پاها۴۰۰۰۰۰ فلاش برای ۲۲ سال درمان کامل بدن
  • منبع انرژی
    برق
  • اقلام همراه
    سر پهن، سر دقیق، کیف و تیغ ونوس
  • تکنولوژی اصلاح
    نوری (IPL)
  • تجهیزات همراه
    کیف نگهداری
  • تعداد سری
    ۳

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

22لیزر موهای زائد فیلیپس مدل BRI947

لیزر موهای زائد فیلیپس مدل BRI947

مشخصات

  • تعداد سری
    ۴

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

23لیزر موهای زائد مدل IPL Photon Beauty

لیزر موهای زائد مدل IPL Photon Beauty

مشخصات

  • ملاحظات
    قبل از استفاده در یک ناحیه بدن تست شود-برای پوست های حساس و دارای اگزما استفاده نشود-در دوران بارداری و شیردهی استفاده نشود-تا دو هفته بعد از آفتاب گرفتن یا سولاریوم استفاده نشود
  • منبع انرژی
    برق
  • سایر مشخصات
    دارای سیستم خنک کننده-فتوتراپی-لیزر پالسی-تنظیم چند سطحی-روشن کردن رنگ پوست-۹۹۰۰۰۰ عمر نورانی-
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • اقلام همراه
    عینک-ژیلت-آداپتور-دفترچه راهنما
  • قابلیت‌های ابزار
    قابلیت تنظیم سرعت
  • تکنولوژی اصلاح
    لیزر
  • تجهیزات همراه
    آداپتور
  • امکانات ابزار
    صفحه نمایشگر
  • قابلیت‌های ابزار اصلاح
    قابلیت تنظیم سرعت
  • تعداد سری
    ۱

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

24ست لیزر و ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس مدل BRI921/60

ست لیزر و ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس مدل BRI921/60

مشخصات

  • تکنولوژی اصلاح
    نوری (IPL)

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

25لیزر موهای زائد فیلیپس مدل BRI958

لیزر موهای زائد فیلیپس مدل BRI958

مشخصات

  • ملاحظات
    برای به دست آوردن مطلوب ترین نتیجه،بهتر است از الگوی نحوه استفاده دستگاه پیروی کنید:چهار استفاده اول را هر دو هفته یکبار انجام دهید.هشت استفاده بعدی را هر چهار هفته یکبار انجام دهید.از بین رفتن بیش از ۹۰% مو ها را بعد از سه استفاده اول مشاهده میکنید و مابقی موها نیز در طول دوره به طور کامل از بین خواهند رفت.
  • منبع انرژی
    برق و باتری
  • قابلیت‌های ابزار
    قابلیت تعویض سری
  • تکنولوژی اصلاح
    نوری (IPL)
  • تجهیزات همراه
    آداپتور
  • امکانات ابزار
    دسته ارگونومیک
  • قابلیت‌های ابزار اصلاح
    امکان شارژ شدن سریع
  • تعداد سری
    ۵

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

امیدواریم این مطلب برای انتخاب لیزر خانگی مناسب به شما کمک کرده باشد. راهنمای خرید بیشتر برای وسایل مد و فشن در این لینک قابل مشاهده است. در مطلب ۲۰ مدل ساعت مچی مردانه مناسب برای هدیه هم می توانید اطلاعات خوبی درباره ساعت مردانه به دست بیاورید.  اگر سوالی دارید می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه آن را با ما در میان بگذارید.

مطلب قبلیبهترین مدل‌های تبلت اپل (آی‌پد) با خرید اینترنتی
مطلب بعدی۲۵ مدل پوستر دیواری سه بعدی زیبا و جذاب با قیمت روز و خرید اینترنتی

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here