نیازی به گفتن و نوشتن نیست، قطعاً شما هم به خوبی واقفید که یک خردکن برقی می‌تواند تحولی بزرگ در هر آشپزخانه‌ ایجاد کند. فرآیند آماده‌سازی غذا را سرعت ببخشد و تهیه غذاهای خوشمزه را آسان‌تر کند.

چه در حال خرد کردن سبزیجات برای سالاد، تهیه گوشت چرخ کرده یا آماده‌سازی مواد برای سوپ باشید، یا هر فعالیت مرتبط دیگری، یک خردکن برقی می‌تواند زمان و زحمات شما را مدیریت و صرفه‌جویی کند.

این راهنما به شما کمک می‌کند تا انواع مختلف خردکن‌های برقی، ویژگی‌های کلیدی که باید به آن‌ها توجه کنید و نحوه انتخاب خردکن مناسب را بشناسید. در انتهای این مقاله هم، ابزار پیشنهاد خردکن مناسب را برای شما قرار داده‌ایم، تا با وارد کردن تعداد اعضای خانواده، میزان استفاده از دستگاه در طول هفته و نوع غذا بهترین دستگاه ممکن را خریداری کنید.

انواع خردکن‌های برقی

خردکن‌های کوچک

همان‌طور که از نام و عنوان این محصولات هم مشخص است، خردکن‌های کوچک جمع و جور هستند و برای انجام وظایف کوچکتر طراحی شده‌اند.

آن‌ها برای خرد کردن سبزیجات، مغزها یا مقدار کمی از مواد غذایی مناسب هستند و گزینه‌ای ایده‌آل به شمار می‌روند.

این دستگاه‌ها که در اندازه کوچک طراحی و تولید شده‌اند، برای افراد یا خانواده‌های کم جمعیت انتخاب مناسبی به شمار می‌روند.

در حالی که این خرد‌کن ‌ها برای ذخیره‌سازی راحت و آسان در نظر گرفته شده‌اند، ظرفیت کوچک‌شان ممکن است محدودیت‌هایی برای وظایف بزرگ‌تر ایجاد کند.

خردکن‌های بزرگ

خردکن‌های بزرگ‌تر، قطعاً قدرتمندتر و چندمنظوره‌تر هستند، این دسته از کالاها در واقع دارای کاسه‌های بزرگ‌تر و اتصالات مختلفی هستند که آن‌ها را برای وظایف متنوعی مانند خرد کردن، برش زدن و حتی خمیرگیری مناسب می‌سازند.

این دستگاه‌ها برای خانواده‌های بزرگ‌تر یا کسانی که اهل آشپزی زیاد و متنوع هستند، محصول کاربردی و ایده‌آل به شمار می‌آیند.

البته این دسته از خردکن‌ها، فضای بیشتری را به خود اختصاص می‌‌دهند و ممکن است گران‌تر هم باشند.

مخلوط‌کن‌های دستی با اتصالات خردکن

این دستگاه‌ها در حقیقت مخلوط‌کن‌های دستی هستند که با یک اتصال به عنوان خردکن عرضه می‌شوند.

مخلوط کن‌های دستی انعطاف‌پذیری یک مخلوط‌کن دستی را با کارکرد اضافی یک خردکن ترکیب می‌کنند که این ویژگی می‌تواند گزینه‌ای برای صرفه‌جویی در فضا باشد اگر به هر دو ابزار نیاز داشته باشید.

با این حال، ممکن است به اندازه خردکن‌های مستقل قدرتمند نباشند.

ویژگی‌های کلیدی که باید در نظر بگیرید

قدرت موتور

قدرت موتور یک خردکن برقی برای عملکرد بالای آن بسیار حائز اهمیت است. یک موتور قدرتمندتر می‌تواند خرد کردنِ مواد سخت‌تر و مقادیر بزرگ‌تری را مدیریت کند.

برای وظایف خرد کردن پایه، موتوری با حداقل ۲۰۰ وات کافی است، اما برای وظایف سخت‌تر، به دنبال خردکن‌هایی با ۴۰۰ وات یا بیشتر باشید.

کیفیت و جنس تیغه

به یاد داشته باشید که تیغه‌های ساخته شده از جنس فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا دوام بیشتری دارند و مدت زمان بیشتری هم تیز می‌مانند.

تیغه‌های پوشیده شده با تیتانیوم نیز مقاومند، این را هم بدانید که تیغه‌های تیز و با دوام برای خرد کردنِ کارآمد و یکدست، ضروری هستند.

ظرفیت و اندازه

خردکن‌ها در اندازه‌های مختلفی طراحی، تولید و عرضه می‌شوند، نیاز خود را بین ۱ تا ۴ فنجان در نظر بگیرید.

اما اگر معمولاً در دسته‌های بزرگ آشپزی می‌کنید، ظرفیت بزرگ‌تری را انتخاب کنید. برای استفاده‌های گهگاهی و کوچک، یک خردکن کوچک ممکن است کافی باشد.

تنظیمات سرعت و کنترل‌ها

احتمال این‌که مدل‌های پایه تنها از یک سرعت برخوردار باشند، دور از ذهن نیست، در حالی که مدل‌های پیشرفته‌تر تنظیمات سرعت متعددی و عملکرد پالس را ارائه می‌دهند.

سرعت‌های متعدد کنترل بیشتری بر فرآیند خرد کردن اِعمال می‌کنند و نتایج دقیق‌تری را امکان‌پذیر می‌سازند.

سهولت استفاده و تمیز کردن

سعی کنید محصولی را که انتخاب و خریداری می‌کنید از آن دسته خردکن‌هایی باشد که برای تمیزی آسان، قطعاتش قابل شستشو در ماشین ظرفشویی باشد.

مدل‌هایی که به راحتی قابل مونتاژ و جداسازی هستند، زمان و زحمت شما را صرفه‌جویی می‌کنند.

ویژگی‌های اضافی

ویژگی‌های ایمنی

حتماً می‌دانید که قفل‌های ایمنی از کار کردن دستگاه تا زمان مونتاژ صحیح جلوگیری می‌کنند و خطر حوادث را کاهش می‌دهند.

پایه‌های ضد لغزش نیز از ثبات دستگاه حین استفاده اطمینان حاصل می‌کنند.

لوازم و اتصالات

برخی از خردکن‌ها با اتصالات و لوازم اضافی نظیر برش‌دهنده‌ها، رنده‌ها یا همزن‌ها عرضه می‌شوند. این اتصالات چندمنظوره می‌توانند شرایط، مقدمات و ارزش خرید شما را افزایش دهند.

محدوده قیمت

مدل‌های ارزان: خردکن‌های اقتصادی از آن دسته محصولاتی هستند که معمولاً ویژگی‌های پایه و ظرفیت‌های کوچکی دارند. آن‌ها برای استفاده‌های گهگاهی و موقت یا خانواده‌های کوچک مناسب هستند.

مدل‌های میان‌رده: خردکن‌های میان‌رده تعادل مناسبی بین ویژگی‌ها و قیمت ارائه می‌دهند. آن‌ها اغلب با تنظیمات سرعت متعدد و ظرفیت‌های بزرگ‌تر عرضه می‌شوند.

مدل‌های با قیمت بالا: خردکن‌های با قیمت بالا در واقع از ویژگی‌های پریمیوم(کیفیت و امکانات برتر و بیشتر) مانند موتورهای قدرتمند، اتصالات متعدد و ظرفیت‌های بزرگ‌تری برخوردارند که برای استفاده سنگین و دوام بالاتر طراحی شده‌اند.

بهترین مدل‌های خردکن

تا اینجا با نکات مهم درباره انتخاب و خرید خرد کن مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از بهترین مدل‌های خرد کن ارزان، باکیفیت و محبوب را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این دستگاه‌ها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

خردکن گوسونیک مدل GSC-602

خردکن گوسونیک مدل GSC-602

برند گوسونیک یکی از تولید کنندگان لوازم برقی و خانگی خوش نام و معتبر است، از جمله محصولات آن که موضوع بحث ما هم هست، خردکن گوسونیک مدل GSC-602 است.

این دستگاه پرقدرت و کیفی با توان ۵۰۰ وات و داشتنِ موتوری با سیم پیچ صد در صد مسی، عملکرد بسیار خوب و بالایی از خود ارائه می‌دهد.

این خردکن دارای ۳ ردیف تیغه است که مواد را به طور یکنواخت خُرد و قابلیت استفاده از ۶ تیغه را به طور همزمان برای کاربر فراهم می‌کند.

قسمت انتهایی روی تیغه و شفت موتور از جنس فلز است که دوام و مقاومت بالایی را به این دستگاه می‌بخشد.

دستگاه خردکن گوسونیک مدل GSC-602 با دو سرعت قابل تنظیم، می‌تواند مواد را با سرعت‌های مختلف خُرد نماید. ظرف این خردکن از جنس شیشه است و گنجایش ۲ لیتر دارد که امکان خرد کردن حجم بالایی از مواد را میسر می‌کند.

مزایا:

  • تیغه‌های تیز و قوی
  • میله اتصال فلزی باکیفیت
  • موتور قدرتمند با کارایی بالا
  • قیمت مناسب
  • کیفیت بالا
  • صدای کم
  • ۶ تیغ با امکان تغییر تعداد و زاویه
  • ظرف شیشه‌ای پیرکس
  • ظاهر زیبا
  • اندازه عالی

معایب:

  • بدون گارانتی
  • سیم کوتاه

خردکن گوسونیک مدل GSC-602 یک دستگاه کیفی و قدرتمند است که با قیمت مناسب و امکانات زیادی ظراحی، تولید و عرضه شده است.

همان‌طور که اشاره شد، این خردکن با توان بالا و تیغه‌های تیز، امکان خرد کردن مواد با سرعت‌های مختلف را به وجود می‌آورد.

با وجود چند نقص کوچک و جزئی این خردکن یک گزینه خوب برای کسانی است که به دنبال یک دستگاه خردکن با کیفیت و قیمت مناسب هستند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

خردکن دسینی مدل F-007

خردکن دسینی مدل F-007

دسینی یکی از برندهای معتبر، صاحب نام و معروف است که خردکن دسینی مدل F-007 با توان ۸۰۰ وات، یکی از محصولات آن است.

این دستگاه قدرتمند برای آماده‌سازی بسیاری از غذاها و کمک به خانم خانه آمادگی کامل دارد. خردکن با چهار تیغه استیل، قابلیت خرد کردن مواد غذایی را با سرعت و دقت بالا فراهم می‌کند.

برخورداری از دو تنظیم سرعت و ظرفیت لیوان ۳ لیتر، شرایط لازم را برای این خردکن به وجود می‌آورد که بتواند حجم بالایی از مواد غذایی را خرد نماید.

بدنه خردکن دسینی از جنس استیل ساخته شده است که نشان‌دهنده کیفیت بالای ساخت آن است، ضمن این‌که پایه لاستیکی‌اش موجب می‌شود که در حین استفاده، بر روی سطح کاری، ثابت بماند.

البته توجه به سیم ۱ متری این خردکن نیز که امکان استفاده راحت‌تر را از محصول فراهم می‌کند، نباید نادیده گرفته شود.

مزایا:

  • قدرت بالا (۸۰۰ وات)
  • تیغه‌های استیل
  • ۴ عدد تیغه
  • امکان انتخاب از بین دو سرعت
  • ظرفیت لیوان ۳ لیتر
  • بدنه استیل
  • پایه لاستیکی

معایب:

  • عدم امکان مشاهده درون ظرف حین خرد کرن

گرچه مشاهده کار یک دستگاه مثل خردکن و دیدنِ فرایند خرد شدن مواد داخلش لذت بخش است، با این حال فقدان این ویژگی نمی‌تواند به عنوان یک نقص تلقی شود.

بنابراین، خردکن دسینی مدل F-007 یک دستگاه قدرتمند و کارآمد است که با توان بالا و تیغه‌های استیل، می‌تواند مواد غذایی را با سرعت و دقت بالا خرد و آماده کند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

خردکن میگل مدل GCH 490

خردکن میگل مدل GCH 490

خردکن میگل مدل GCH 490، محصولی کوچک و کاربردی است که از پسِ خرد کردن مواد غذایی به خوبی بر می‌آید. این دستگاه با بدنه‌ای از جنس پلاستیک با کیفیت و موتوری برخوردار از توان ۵۵۰ وات طراحی، تولید و عرضه شده است.

این خردکن از جمله وسایل ضروری در آشپزخانه است که به تسریع در آشپزی و ایجاد تنوع بیشتر در تهیه مواد اولیه کمک شایانی به کدبانوی خانه می‌کند.

مخزن این مدل ۲ لیتر ظرفیت دارد که با این شرایط، امکان خرد کردن انواع مواد غذایی سرد و گرم برای کاربر به وجود می‌آید.

تیغه برنده استیل این خردکن با فشردن درب شروع به چرخش می‌کند و در زمان کوتاهی مواد خرد شده را در اختیار شما قرار می‌دهد.

هم‌چنین، در زیر این خردکن، کفی پلاستیکی ضد لغزش قرار دارد که از افتادن و لرزش خردکن در حین کار جلوگیری می‌کند.

مزایا:

  • شیشه باکیفیت
  • اتصال آسان موتور به تیغه
  • کیفیت بالای تیغه‌ها
  • بهره‌مندی از ۴ تیغه
  • سایز مخزن مناسب
  • قدرت موتور خوب
  • قیمت مناسب

معایب:

  • سیم کوتاه
  • حجم نسبتاً کم

اصلاً انصاف نیست که همه امتیازات و مزایای خردکن میگل مدل GCH 490 با چند نقص ناچیز مقایسه شود و باعث گردد که شما از انتخاب و خرید چنین محصول با کیفیتی منصرف شوید.

ویژگی‌های بارزی مانند تیغه‌های تیز، جنس شیشه عالی، سایز مخزن مناسب، قدرت موتور خوب و قیمت مناسب، این خرد کن را به یک گزینه مناسب برای هر آشپزخانه‌ای تبدیل کرده است.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

خردکن یونیک لایف مدل UL-914G

خردکن یونیک لایف مدل UL-914G

در مورد عالی بودنِ و عملکرد خوبِ خردکن یونیک لایف مدل UL-914G با توان ۱۸۰۰ وات و قدرت بالایی که دارد، شک نکنید.

این دستگاه با شش تیغه استیل ضد زنگ و قابل تفکیک، می‌تواند مواد غذایی را به راحتی و به صورت کاملاً کاربردی خرد کند.

این خردکن دارای سه وضعیتِ تنظیم سرعت است که به شما کاربر گرامی اجازه می‌دهد تا بر اساس نیاز خود، سرعت دستگاه را تنظیم نمایید.

ظرف این خردکنِ کیفی و کاربردی که از جنس پیرکس ساخته شده است، گنجایش آن ۳.۳ لیتر است.

شست‌وشوی اقلام جانبی در ماشین ظرفشویی از جمله ویژگی‌های این خردکن است. جنس بدنه‌اش از استیل ضد زنگ است که این خاصیت باعث می‌شود دستگاه دارای طول عمر بیشتری باشد.

مزایا:

  • قدرت بالا
  • تیغه‌های استیل ضد زنگ
  • قابلیت جدا کردن تیغه‌ها
  • ظرفیت بالا
  • ظرف از جنس پیرکس
  • امکان شست‌وشوی اقلام جانبی در ماشین ظرفشویی

معایب:

  • بدون دفترچه راهنما

در واقع خردکن یونیک لایف مدل UL-914G را باید بدون نقص در نظر گرفت، دستگاهی که با قدرت و ویژگی‌های کاربردی نظیر: توان بالا و تیغه‌های استیل ضد زنگ، قادر است به راحتی مواد غذایی را خرد کند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

خردکن گوسونیک مدل Gsc 810

خردکن گوسونیک مدل Gsc 810

این خردکن ساخت برند گوسونیک است که سازنده‌ای خوش نام و معروف بوده و تولیداتش امتحان خود را در کیفیت پس داده‌اند.

وزن این دستگاه ۱.۶ کیلوگرم و توانش ۳۰۰ وات است که قدرت و کارآمدی آن را نشان می‌دهد. خردکن گوسونیک دارای تیغه‌های استیل ضد زنگ و سیستم چرخش دو تیغه بوده که می‌تواند مواد غذایی را به بهترین شکل ممکن خرد نماید.

ظرفیت ظرف خردکن ۱.۲ لیتر است که این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد تا بتواند در هر دور مقدار مناسب مواد را خرد و آماده استفاده کند.

بدنه این دستگاه از جنس پلاستیک است، این ساختار سبب می‌شود که محصول به سهولت و آسانی تمییز شود.

مزایا:

  • شستشوی آسان
  • شیشه با کیفیت
  • صدای کم
  • موتور قوی
  • تیغه‌های تیز
  • قیمت مناسب
  • طراحی خوب و کاربردی

معایب:

  • داشتن خطوط برجسته درون کاسه
  • لرزش متوسط
  • حجم نسبتاً پایین

آنچه مسلم است این است که خردکن گوسونیک مدل Gsc 810 گرچه چند عیب جزئی در آن مشاهده می‌شود ولی با توجه به برند سارنده، قدرت، کارآمدی، قیمت مناسب و کیفیت خوب، قطعاً انتخاب مناسبی برای خرد کردن مواد غذایی در خانه است.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

خردکن سیلور کرست مدل SH-2023

خردکن سیلور کرست مدل SH-2023

خردکن سیلور کرست مدل SH-2023 از آن دسته دستگاه‌های قدرتمند با توان ۳۰۰۰ وات است که با موتور سه سرعته خود، توان خرد کردن مواد غذایی را به راحتی دارا می‌باشد.

برخورداری از چهار تیغه استیل، شرایطی را برای دستگاه به وجود می‌آورد که بتواند مواد را با دقت بالا خرد کند.

ظرف این خردکن از جنس شیشه پیرکس است و با ظرفیت ۳.۸ لیتر گنجایش، امکان خرد کردن حجم بالایی از مواد را به مشتری می‌دهد.

سیستم ایمنی این دستگاه طوری طراحی و ساخته شده است که در مواقع ضروری به صورت خودکار قطع و خرد کن خاموش می‌شود.

قابلیت تفکیک قطعات و تنظیم سرعت، از دیگر ویژگی‌های این محصول کاربردی است که کار با آن را بسیار راحت می‌کند. عمر طولانی خردکن سیلور به خاطر جنس بدنه‌ آن است که از استیل و پلاستیک مقاوم تهیه شده است.

مزایا:

  • شیشه پیرکس شفاف و باکیفیت
  • قیمت مناسب
  • تیغه‌های بزرگ
  • موتور پر قدرت
  • طراحی زیبا و به روز
  • حجم ۳.۸ لیتری

معایب:

  • تیغه‌ها نسبتاً نازک
  • داغ کردن نسبی

در بررسی اجمالی که به عمل آمد، معلوم شد که خردکن سیلور کرست مدل SH-2023 علی‌رغم داشتنِ مشکلاتی جزئی، یک دستگاه قدرتمند و کاربردی است که با برخورداری از ویژگی‌های منحصر به فرد خود می‌تواند نیازمندی‌های خانه و خانواده شما خانم‌های گرامی و کدبانو را به راحتی و با بهترین شکل ممکن برآورده کند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

خردکن یورولوکس مدل FC2537

خردکن یورولوکس مدل FC2537

خردکن یورولوکس مدل FC2537 یکی از دستگاه‌های قدرتمند و با توان ۸۰۰ وات است که در حوزه خرد کردن مواد غذایی حرف برای گفتن دارد.

این کالا با توجه به توانمندی‌هایی که در اختیار دارد، می‌تواند یک همراه ایده‌آل و دستیار ماهر در آشپزخانه شما باشد.

این خردکن با دارا بودن چهار تیغه از جنس استیل، قادر است مواد غذایی مختلف را به سرعت و به طور یکنواخت خرد نماید.

این دستگاه خرد کننده برقی کاسه‌ای با گنجایش ۲.۵ لیتر دارد که به کاربرش امکان می‌دهد تا مقدار زیادی ماده را در یک دور به راحتی و با کیفیت یکنواخت خرد کند.

خردکن یورولوکس از دو سرعت مختلف و متفاوت بهره می‌برد، در واقع این ویژگی به شما کمک می‌کند بر اساس ماده‌ای که می‌خواهید خرد کنید، از یکی از آن‌ها استفاده نمایید.

قابلیت تفکیک و جدا شدنِ قطعات این دستگاه، امکان شستشوی آن را بسیار آسان و ساده می‌کند.

مزایا:

  • قیمت مناسب
  • بدنه موتور از جنس استیل
  • قدرت بالای موتور
  • ظرف پیرکس کاربردی

معایب:

  • صدای نسبتاً زیاد
  • لرزش موتور
  • چفت نشدن دقیق درِ دستگاه

خردکن یورولوکس مدل FC2537 را به عنوان یک دستگاه کاربردی و کیفی به خدمت بگیرید و مطمئن باشید که این کالای خانگی با قیمت مناسب، امکانات و قابلیت‌های زیاد، می‌تواند شما را در خرد کردنِ سریع و یکنواخت مواد غذایی یاری کند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

خردکن مدل ALAMS-5359

خردکن مدل ALAMS-5359

در این قسمت می‌خواهیم در مورد دستگاهی بحث کنیم که با عملکرد خوبش از جمله محصولاتی است که سابقه‌ و پیشینه‌ای درخشان در خدمت‌دهی به خانه و خانواده دارد.

درست است روی سخن ما با شما همراهان عزیز، معرفی خردکن مدل ALAMS-5359 است که با قدرت و توان ۱۲۰۰ واتی و تیغه‌های استیل چهارگانه رقبا را به چالش می‌کشد و قابلیت خرد کردن مواد غذایی را به بهترین شکل دارا می‌باشد‌.

این خردکن با دو تنظیم سرعت مختلف و سیستم توربو، می‌تواند مواد غذایی را با دقت بالا و کیفیت مناسب خرد و تحویل شما بدهد.

اگر بخواهیم از گنجایش این خرد کن حرفی بزنیم باید آن را در ردیف محصولات ۳ لیتری قرار داده و به شما اطمینان بدهیم که با این دستگاه می‌توانید حجم بالایی از مواد را به راحتی خرد و مورد استفاده قرار دهید.

بدنه‌ای از جنس استیل و پایه‌ای از پلاستیک مرغوب، این خردکن را در شرایطی ایده‌آل قرار داده به گونه‌ای که هنگام کار و سرویس دهی، پایدار و محکم می‌ماند.

به همه این‌ها، سیستم ایمنی قطع خودکار و قابلیت تفکیک قطعات برای شست و شوی آسان است را هم بیفزایید.

مزایا:

  • تیغه‌های تیز
  • کیفیت ساخت عالی
  • قیمت مناسب
  • ظرف از جنس استیل
  • کیفیت بالا
  • موتور با دو دور قابل تنظیم

معایب:

  • قطعات پلاستیکی آسیب‌پذیر
  • عدم امکان مشاهده مواد حین خرد شدن

با توجه به خصوصیات و ویژگی‌های بارز این مدل از خرد کن و امکاناتی که برای آن شمرده شد، مطمئنیم که شما دوستان همراه، جزء متقاضیان انتخاب و خرید این دستگاه کیفی و کاربردی خواهید شد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

خردکن سیلور کرست مدل شش تیغه

خردکن سیلور کرست مدل شش تیغه

محصولات تولید شده توسط برند معتبر سیلور کرست، از جمله خرد کن شش تیغه را باید در دسته ساخته‌های عالی، کیفی و کاربردی این شرکت گروه بندی کرد.

خرد کن سیلور کرست، از توانمندی بالایی برای خرد کردن انواع میوه‌ها، سبزیجات و گوشت برخوردار است.

این محصول جدید سیلور کرست با موتور قدرتمندی که دارد، عملکردش مطلوب و قابل دفاع است. تیغه‌های این خردکن از جنس استیل بوده و توان آن بین ۱۸۰۰ تا ۳۰۰۰ وات متغیر است، بدنه‌اش نیز از جنس استیل و پیرکس ساخته شده است.

مزایا:

  • کیفیت عالی
  • قدرت بالای موتور
  • برند معتبر
  • ۶ تیغه تیز
  • بسته بندی عالی
  • قیمت مناسب
  • تیغه‌های استیل

معایب:

  • لرزش
  • سیم کوتاه

خردکن سیلور کرست مدل شش تیغه، محصولی است که با وجود نقایصی جزئی، از کیفیتی عالی در ساخت، قدرت موتور فوق‌العاده و تیغه‌های استیل برخوردار است و همیشه به عنوان یک دستگاه کاربردی در آشپزخانه، قدرت مبارزه و چالش با رقبا را به خوبی دارا می‌باشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

خردکن باریتون مدل BFC-18500GX

خردکن باریتون مدل BFC-18500GX

خردکن باریتون مدل BFC-18500GX را تحت این نام معتبر و برای همیشه به خاطر بسپارید، این دستگاه کاربردی و مفید یکی از محصولات با کیفیت برند باریتون است.

اگر شما بتوانید این خردکن را به خدمت بگیرید، بدانید که لذت‌ آشپزی را دو چندان احساس خواهید کرد.

طراحی و ساخت این خردکن با ترکیبی از پلاستیک و شیشه، یک کار خاص و منحصر به فرد به نظر می‌رسد.

کاسه شیشه‌ای و شفاف این محصول، نظر هر بیننده‌ای را به سوی خود جلب می‌کند، این کاسه از شیشه مقاوم ساخته شده که می‌تواند در برابر ضربه از خود مقاومت نشان دهد.

این ویژگی و قابلیت به شمای کاربر اطمینان می‌دهد که بتوانید بدون هیچ‌گونه ترس و واهمه‌ مواد غذایی خود را درون آن قرار دهید.

پنل تنظیم سرعت این محصول از جنس پلاستیک مقاوم مشکی، از دیگر امکانات و مزایای این کالاست که در بالای آن قرار گرفته است.

با کمک دو دکمه‌ای که روی آن تعبیه شده، می‌توانید سرعت چرخش تیغه‌ها را تنظیم کنید. موتور این محصول با توان ۵۰۰ وات در دسته موتورهای پرقدرت قرار دارد که می‌تواند مواد غذایی را به راحتی خرد کند.

مزایا:

  • موتور پرقدرت با توان ۵۰۰ وات
  • کاسه شیشه‌ای مقاوم در برابر ضربه
  • تیغه‌های تیتانیومی
  • پنل تنظیم سرعت با دو دکمه
  • ظرفیت کاسه ۲ لیتر
  • برند معتبر
  • کیفیت ساخت بالا

معایب:

  • قیمت بالا

قیمت بالای این دستگاه را باید جزء مزایای آن به حساب آورد چرا که گران بودنِ یک کالا از ارزش و کیفیت بالای آن حکایت دارد، بنابراین اگر قیمت بالای این محصول را هم در ردیف محاسنش قرار دهیم:

هیچ بهانه‌ای برای انتخاب نکردن و نخریدن خردکن باریتون مدل BFC-18500GX به عنوان یک خردکن با طراحی مناسب، کیفی و کاربردی وجود ندارد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ابزار پیشنهاد خردکن مناسب

این ابزار پیشنهاد خردکن برقی به شما کمک می‌کند تا بر اساس نیازهای خانواده‌تان، حجم مخزن و حداقل قدرت موتور مناسب برای خردکن برقی خود را پیدا کنید. با وارد کردن تعداد اعضای خانواده، تعداد وعده‌های غذایی در هفته و نوع غذاهایی که معمولاً در خانه استفاده می‌کنید، این محاسبه‌گر به شما پیشنهاداتی ارائه می‌دهد که می‌تواند در خرید بهتر و کارآمدتر خردکن برقی به شما کمک کند.

استفاده از این ابزار بسیار ساده است. کافیست تعداد اعضای خانواده، تعداد وعده‌های غذایی در هفته و نوع غذاهایی که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند را وارد کنید. سپس با کلیک بر روی دکمه محاسبه، ابزار به طور خودکار حجم کاسه پیشنهادی و حداقل قدرت موتور مناسب را برای شما محاسبه می‌کند.

پیشنهاد خردکن مناسب
نفر
وعده
لطفا همه فیلدها را پر کنید.
نتیجه
حجم مخزن پیشنهادی
لیتر
حداقل قدرت موتور
وات
با توجه به تعداد اعضای خانواده، تعداد وعده‌هایی که قصد دارید از دستگاه استفاده کرده و همچنین نوع غذای مورد نظر، خردکن مورد نظر شما باید دارای حداقل حجم مخزن لیتری و حداقل قدرت موتور واتی باشد.
اگر از لیست بالا هنوز خرد کن مناسب را انتخاب نکرده‌اید، از طریق این لینک می‌توانید سایر خردکن‌های برتر را مشاهده کنید.

نتیجه‌گیری

از آنچه گفتیم و نوشتیم و شما دوستان همراه هم ملاحظه فرمودید، نتیجه می‌گیریم که انتخاب و خرید خردکن برقی مناسب، به نیازهای کاربران بستگی دارد.

پس نوع خردکن، ویژگی‌های کلیدی، قابلیت‌های اضافی و بودجه خود را در نظر بگیرید. فرقی نمی‌کند یک خردکن کوچک برای وظایف سریع یا یک غذاساز بزرگ برای استفاده چندمنظوره انتخاب کنید. مهم این است که خردکن مناسب می‌تواند تجربه آشپزی شما را کارآمدتر و لذت‌بخش‌تر کند.

پیشنهاد می‌کنیم راهنمای خرید چرخ گوشت را هم از دست ندهید، چرا که بهترین مدل‌های چرخ گوشت را برای شما بررسی کرده و مزایا و معایب هر یک را برشمرده‌ایم.

مطلب قبلیبهترین مدل‌های آسیاب قهوه باکیفیت و ارزان با مزایا و معایب
مطلب بعدیراهنمای خرید بهترین زودپز ارزان و باکیفیت با نقد و بررسی

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here