باورش کمی سخت است اما با پیشرفت تکنولوژی و آمیخته شدن آن با وسایل مورد نیاز و ضروری برای انجام آشپزی، یکی از سنتی ترین ابزارهای غذایی ما ایرانیان نیز دستخوش تغییر و تحولاتی عظیم شد و نوع برقی آن به بازار جهانی راه پیدا کرد. گوشت کوب برقی یک وسیله پرکاربرد در هر فرهنگ غذایی بحساب می آید که امروزه از مدل ها و امکانات جانبی جذابی نیز برخوردار شده و اکنون لیست بیست می خواهد با ارائه نکاتی مهم در راهنمای خرید گوشت کوب برقی شما را با این وسیله دوست داشتنی بیش از پیش آشنا نماید.

معرفی انواع گوشت کوب های برقی

گوشت کوب برقی نیز همچون دیگر وسایل آشپزی از تنوع مدلی مختلفی برخوردار است که البته با اندکی چشم پوشی بر روی انواع مدل ها و همچنین برندهای نام آشنای فعال در تولید این جور از وسایل آشپزخانه ای باید گفت گوشت کوب های برقی بطور کلی در دو نوع ساده و چندکاره طراحی و تولید می شوند که به شرح ذیل می باشد:

  • نوع ساده: همانطور که از نامش نیز مشخص است، این نوع از گوشت کوب های برقی فاقد هرگونه امکان جانبی و قابلیت های دیگر بر روی ساختار الکتریکی خود هستند و تنها می توان از آن ها به جای گوشت کوب های دستی و قدیمی استفاده نمود؛ با این تفاوت که دیگری نیازی به وارد کردن فشار برای له کردن مواد در داخل یک ظرف و یا قابلمه نمی باشد!
  • نوع چندکاره: گوشت کوب های برقی چندکاره دارای امکانات مختلفی از قبیل: خردکن، همزن، رنده، آسیاب، پوره کُن، رب ساز و غیره هستند. از قیمتی به مراتب بیشتر از مدل های ساده خود برخوردار هستند و می توان از آن ها برای انجام طیف گسترده ای از فرآیندهای آشپزی روزانه خودتان استفاده کنید.

نکات مهم هنگام خرید گوشت کوب برقی

انتخاب نوع: اولین نکته ای که قبل از اقدام به خرید گوشت کوب برقی باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب یک نوع مناسب از این قبیل محصولات الکتریکی می باشد. برای این منظور پیشنهاد می کنیم با دقت به مطالعه بخش قبلی گفته شده در همین مطلب بپردازید تا مطمئن شوید که نیاز به یک گوشت‌کوب برقی ساده دارید و یا چندکاره بودن محصول می تواند برایتان مزایای زیادی داشته باشد.

توان موتوری: نکته دوم در واقع مربوط به توان موتوری گوشت کوب های برقی می شود که یقینا هرچه بیشتر باشد، محصول مورد نظر شما از قدرت بیشتری نیز برخوردار است و نهایتا قیمت فروش آن نیز بیشتر از قبل خواهد شد. بد نیست بدانید معمولا اغلب گوشت کوب های برقی با بازه توانی میان ۲۰۰ تا ۱۰۰ وات طراحی و تولید می شوند.

جنس تیغه: و اما نکته سومی که حتما باید در هنگام خرید گوشت‌کوب برقی به آن توجه نمایید، جنس تیغه محصول مورد نظرتان است که بهتر است از فلز طراحی و ساخته شده باشد؛ زیرا تیغه های پلاستیکی معمولا از عمر کاری و دوام بسیار کمتری برخوردار هستند و مرتبا در حین کار با آن ها دچار شکستگی می شوند.

وزن محصول: در هنگام خرید خود خواهشا به وزن محصول انتخابی تان نیز توجه داشته باشید؛ یادتان باشد گوشت کوب وسیله است که حتما بایستی آن را در دست گرفته و مورد استفاده قرار داد، پس اگر وزن این محصول زیاد باشد قطعا در استفاده های طولانی مدت دستان شما را با احساس خستگی و یا حتی کوفتگی مواجه خواهد کرد.

تعداد تیغه: فاکتور مهم بعدی در هنگام انتخاب و خرید گوشت‌کوب برقی باید توجه به وجود تیغه های مختلف در کنار دستگاه اصلی باشد؛ خریداران محترم توجه داشته باشند که همه گوشت کوب ها نباید از چند تیغه برخوردار باشند و می توانند تنها دارای یک تیغه باشند که خوب قطعا از قیمت به مراتب کمتری نیز این مدل از محصولات برقی برخوردار خواهند بود.

ظرف مخصوص: برخی از گوشت‌کوب های برقی در کنار خود از یک عدد ظرف پلاستیکی و یا پیرکسی نشکن نیز برخوردار هستند که قطعا کار با این مدل از محصولات از راحتی و سهولتی بیشتر برای شما خریداران گرامی برخوردار خواهد بود.

جنس بدنه و میله: مورد دیگری که در خرید گوشت‌کوب برقی باید به آن توجه نمایید، جنس بدنه و همچنین میله متصل به آن است. امروزه اکثر تولید کنندگان برای ساخت بدنه این نوع از گوشت کوب های الکتریکی از فلز و یا پلاستیک فشرده استفاده می کنند و میله آن را نیز از جنس استیل ضد زنگ و یا حتی فولاد تدارک می بینند که بر کیفیت نهایی محصول فوق العاده تاثیرگذار می باشد.

قابلیت تنظیم سرعت: از آن جایی که بافت مواد غذایی با یکدیگر متفاوت می باشد، ما نیز برای کوبیدن، خُرد کردن، آسیاب نمودن، رنده و دیگر مواردی از این دست نیاز به انجام کار با سرعت های مختلف داریم که اگر محصول مورد نظرتان از قابلیت تنظیم سرعت برخوردار باشد، قطعا کمک بزرگی برایتان محسوب خواهد شد.

نحوه اتصال تیغه به دسته: بطور کلی تیغه های یک گوشت‌کوب برقی با سه حالت: پیچی، پرسی و همچنین پیچ و مُهره ای به بدنه دستگاه متصل می شود که اگر حقیقتش را بخواهید، این مدل های پرسی است که لااقل سبب رضایت نسبی خریداران این نوع از محصولات الکتریکی آشپزخانه ای در بازار شده است.

قیمت گوشت کوب برقی: قیمت گوشت‌کوب برقی بیشتر بستگی به توان موتوری، قابلیت های کاربردی محصول و همچنین نام برند تولید کننده آن دارد که البته ما سعی کردیم در طول این مطلب به دیگر عوامل مهم موثر در گران قیمت بودن و یا ارزان بودن این نوع از محصولات آشپزخانه ای نیز برایتان بپردازیم.

بهترین مدل‌های گوشت کوب برقی

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید گوشت کوب برقی مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از بهترین مدل‌های گوشت کوب برقی ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این گوشت کوب‌های برقی از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

1گوشت کوب برقی گوسونیک مدل GSB-845

گوشت کوب برقی گوسونیک مدل GSB-845

گوسونیک Gosonic در واقع یک برند ترکیه‌ای است که لوازمش را با مارک گوسونیک در کشور چین و با تکنولوژی ترکیه تولید می‌کند. این شرکت که از سال ۱۹۷۹ در حوزه تولید لوازم خانگی شروع به کار کرده، محصولاتی کارآمد و زیبا به بازار ایران و دیگر کشورها روانه می‌کند.

گوشت کوب مدل GSB-845 یکی از ده‌ها کالای ساخته شده توسط مارک گوسونیک است، دستگاهی که قدرت موتورش ۱۲۰۰ وات است، سیم‌پیچی آن از جنس مس ۱۰۰ درصد بوده طوری که قابلیت انجام کارهای متنوعی را داراست.

یک ظرف خردکن ۶۵۰ میلی‌لیتری و چهار تیغه استیل ضد زنگ دارد و با پارچ میکس ۸۰۰ میلی‌لیتری شرایط لازم را برای این گوشت کوب برقی فراهم می‌کند که بتواند انواع سس، خامه و دوغ را تهیه نماید.

دور موتور قابل تنظیم و پایه استیل ضد پاشش، استفاده از آن را آسان و بی‌دردسر می‌سازد.

بدنه دستگاه از ترکیب استیل مات و پلاستیک ساخته شده و با داشتن میله و تیغه‌های استیل ضد زنگ، دوام و مقاومت بالایی را برای کاربران به همراه می‌آورد.

مزایا:

  • موتور قوی با توان ۱۲۰۰ وات
  • طراحی جمع و جور و کوچک
  • شست و شوی آسان
  • خردکن با چهار تیغه
  • ظاهر زیبا در کنار کیفیت ساخت مناسب
  • چندکاره و خوش دست
  • کنترل سرعت و قطع و وصل آسان
  • جنس استیل برای دسته و تیغه‌ها

معایب:

  • صدای نسبی هنگام کار کردنِ خردکن
  • کیفیت پایین برخی قطعات

گوشت کوب برقی گوسونیک مدل GSB-845 ساختِ یک برند نام آشناست که کیفیت و زیبایی محصولاتش زبانزد است علاوه بر این، خودِ گوشت کوب هم ویژگی‌هایی دارد که معرف عملکرد مطلوب آن است. موتور پرقدرت، تنوع در اقلام همراه، کاربری آسان و … از آن جمله است.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

2گوشت کوب برقی براون مدل MQ5235

گوشت کوب برقی براون مدل MQ5235

گوشت کوب برقی براون مدل MQ5235 با طراحی چندکاره، ابزاری است که به آسانی می‌تواند نیازهای مختلف آشپزی را برای خانم خانه‌دار برآورده نماید. با توانی برابر با ۱۰۰۰ وات و عملکرد توربو Turbo یا سیستم پالس( اجازه دادن به دستگاه تا با بالاترین توان و سرعت خود، کار کند) قدرت و کارایی بالایی را ایجاد می‌کند طوری که مواد غذایی را با سرعت و دقت بالا آماده می‌سازد.

قبل از ادامه معرفی این محصول، به صورت خلاصه مطالبی در مورد برندِ براون عرضه می‌شود:

براون Braun شرکتی آلمانی است که در سال ۱۹۲۱ توسط یک مهندس مکانیک به نام مکس براون پایه گذاری شد، در ابتدا بر روی تولید قطعات مجموعه‌های رادیویی متمرکز بود.

با گذشت زمان حوزه فعالیت و تولیدات این برند گسترش یافت به گونه‌ای که امروزه به عنوان یکی از معروف‌ترین مارک‌های ساخت لوازم خانگی در دنیا مطرح است.

ساختِ محصولات این شرکت به ویژه گوشت کوب برقی در چند کشور از جمله رومانی و لهستان انجام می‌شود، منتها موتور اصلی آن‌ها در کشور مبدا یعنی آلمان تولید می‌شود.

جنس بدنه و ظروف گوشت کوب برقی براون مدل MQ5235 از پلاستیک مرغوب و میله آن از استیل ضد زنگ ساخته شده که بیانگر دوام و کیفیت ساخت بالای آن است.

قابلیت‌هایی نظیر تنظیم سرعت و پایه ضد لغزش موجب می‌شود که کاربر به راحتی و در عین حال با ایمنی بالا از آن استفاده کند. لوازم جانبی آن پس از هر بار استفاده به راحتی قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند.

مزایا:

  • قدرت بالا و توان ۱۰۰۰ وات
  • کیفیت ساخت عالی و جنس مرغوب
  • طراحی زیبا و جذاب
  • تولیدِ برندی معتبر
  • امکان تنظیم سرعت
  • موتور صنعتی با کیفیت
  • صدای کم و قدرت قابل تغییر

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

کالاهای آلمانی از برند‌های مختلف، عمدتاً از نظر کیفیت، مرغوبیت و کارایی در سطح بالایی هستند که قاعدتاً گوشت کوب برقی براون مدل MQ5235 هم از این امر کلی مستثنی نیست.

ویژگی‌های این محصول نظیرِ قدرت بالا، کیفیت ساخت مطلوب و طراحی کاربردی، آن را به یک انتخاب مناسب برای کسانی که به دنبال دستگاهی قدرتمند و با دوام هستند، تبدیل کرده است.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

3گوشت‌کوب برقی بوش مدل MS6CA4150

گوشت‌کوب برقی بوش مدل MS6CA4150

بوش Bosch یک برند مطرح آلمانی است که در حوزه تولید لوازم خانه و آشپزخانه فعال است طوری که محصولاتش در ایران هم از محبوبیت بالایی برخوردار است. کشورهایی نظیر ترکیه، مالزی، مجارستان، چین و … تحت نظارت مرجع اصلی یعنی بوش آلمان، اقدام به ساختِ محصولات این شرکت می‌کنند.

گوشت‌کوب برقی مدل MS6CA4150 یکی از لوازم آشپزخانه ساختِ برند بوش است که با طراحی ارگونومیک و دسته‌ای که به خوبی در دست جای می‌گیرد، مانع لغزش شده طوری که کار با آن بسیار راحت است.

استفاده کنندگان می‌توانند به آسانی به دکمه‌های کنترلی و تنظیم سرعت این گوشت برقی دسترسی پیدا کنند و با سهولت هرچه تمام‌تر کارِ خود را انجام دهند.

این مدل دارای ۱۲ سرعت مختلف است که به کاربر اجازه می‌دهد متناسب با نیاز خود، بهترین حالت را برای هر نوع ماده غذایی که مایل است، انتخاب نماید. تیغه‌های چهار پره‌ی این دستگاه از استیل ضدزنگ ساخته شده‌اند که کارایی بالایی در خرد و مخلوط کردن به نمایش می‌گذارند.

این محصول با قابلیت توربو (بالاترین توان و سرعت) کاربر را قادر می‌سازد که با فشار دادن تنها یک کلید، سرعت بالایی را تجربه کند.

همان‌طور که اشاره شد، بوش به عنوان یک برند شناخته شده در تولید لوازم خانگی، با تولید محصولاتی باکیفیت و نوآورانه، همواره به دنبال جلب رضایت مشتریان خود در سراسر جهان است.

این گوشت‌کوب برقی نیز با ویژگی‌هایی نظیرِ تولید صدای کم هنکام کار کردن، طراحی مناسب و امکانات متنوع، نمونه‌ای از کیفیت و دقت این شرکت در تولید محصولاتش است.

مزایا:

  • تولید برندی معتبر و نام آشنا
  • کیفیت ساخت بالا
  • صدای کم
  • قدرت موتور ۸۰۰ وات
  • امکان تنظیم سرعت در ۱۲ حالت مختلف
  • حالت توربو برای سرعت بالا
  • بدنه محکم و طراحی زیبا

معایب:

  • فاقد تیغه خردکن یخ
  • حجم کمِ ظرف خردکن
  • قیمت نسبتاً بالا

گوشت‌کوب برقی مدل MS6CA4150 به عنوان محصولی کیفی و کاربردی از برند آلمانی بوش، با وجودِ ویژگی‌هایی نظیر قدرت بالا، صدای کم و طراحی کاربرپسند، قطعاً می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده روزمره در آشپزخانه باشد

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

4گوشت کوب برقی نانانی مدل NSB-103

گوشت کوب برقی نانانی مدل NSB-103

گوشت کوب برقی نانانی مدل NSB-103 با توانی قدرتمند یعنی ۱۰۰۰ وات می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل برای له و مخلوط کردن انواع مواد غذایی باشد.

چهار تیغه فولادی و ضد زنگِ این دستگاه به خانم‌های خانه‌دار و تازه عروس‌ها امکان می‌دهد که به راحتی و بدون دردسر مواد گوشتی، سبزیجات و حتی مخلوط‌های سفت مانند کتلت و الویه را با دقت بالا و به طور یکنواخت خرد کنند.

امنیت این مدل گوشت‌کوب برقی با طراحی و تعبیه قفل ایمنی تضمین شده است، با دکمه‌های کاربردی روشن/خاموش و همین‌طور Turbo(نهایت توان و سرعت) کاربر می‌تواند کنترل کاملی بر عملکرد دستگاه داشته باشد. به همه این‌ها حلقه آویز برای نگهداری آسان‌تر محصول را هم اضافه کنید.

مزایا:

  • قدرت بالا با توان مصرفی ۱۰۰۰ وات
  • کیفیت ساخت عالی
  • بدنه از جنس استیل ضدزنگ و پلاستیک مرغوب
  • دارای قفل ایمنی
  • حالت توربو برای سرعت بخشیدن به فرآیند خرد کردن
  • چهار تیغه فولادی ضد زنگ و تیز
  • صدای کم

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

گوشت کوب برقی نانانی مدل NSB-103 با توان بالا و کیفیت ساخت مطلوب، بدون تردید یک انتخاب هوشمندانه برای آشپزخانه‌های مدرن به شمار می‌رود. این دستگاه با عملکرد توربو و تیغه‌های تیزی که دارد، کارآمدی و سرعت را به آشپزی شما می‌افزاید.

با وجود قیمتی که ممکن است برای برخی بالا باشد، ارزش خرید بالایی دارد و می‌تواند به یک همراه دائمی در آشپزخانه تبدیل شود.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

5گوشت کوب برقی براون مدل MQ500

گوشت کوب برقی براون مدل MQ500

گوشت کوب برقی براون MQ500 که ساختِ برند معروف و آلمانی Braun است با طراحی ارگونومیک و توان ۶۰۰ واتی، یک نمونه‌ برجسته از ترکیب کارایی، کیفیت و راحتی است به گونه‌ای که با ابعادی مناسب و وزنی سبک، هنگام استفاده طولانی برای دست ایجاد خستگی نمی‌کند.

جنس بدنه مقاوم و تیغه‌های استیل ضد زنگ، دوام و کارایی بالایی را برای این مدل گوشت کوب برقی تضمین می‌کند.

گوشت کوب برقی مدل MQ500 دارای دو سرعت قابل تنظیم و لیوان همراه است که امکان بهره برداری دقیق و سهولت را برای افراد ایجاد می‌کند.

تیغه‌های دو پره‌ای این وسیله، تیز و محکم هستند ضمن این‌که موتور آن قابلیت جداسازی و شستشوی آسان را دارد. مطمئن باشید که این گوشت کوب، ابزاری ایده‌آل و کاربردی در آشپزخانه شما خواهد بود.

مزایا:

  • قدرت بالا (۶۰۰ وات)
  • کیفیت ساخت عالی
  • دوام و استحکام بدنه
  • تیغه‌های تیز و محکم
  • ارگونومی مناسب دسته
  • برند معتبر
  • شستشوی آسان قطعات
  • سبک و کاربردی

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

گوشت کوب برقی براون مدل MQ500 که حاصل تجربه فنی و سابقه طولانی یک برند معتبر است، دارای ویژگی‌های برتر و کاربردی است که به واسطه آن‌ها می‌تواند یک انتخابی مطلوب برای دوستداران آشپزی باشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

6گوشت کوب برقی میگل مدل GHB400

گوشت کوب برقی میگل مدل GHB400

میگل Migel یک برند ایرانی است که از ۳۰ سال پیش فعالیت خود را در شرکت سنجه کیش و در زمینه تولید لوازم خانگی شروع نموده است. شرکت سنجه کیش نماینده برندهایی مانند دلونگی، فلر و متئو در ایران نیز می‌باشد.

گوشت کوب برقی میگل مدل GHB400 که با طراحی ارگونومیک و ظاهری شیک، یک انتخاب هوشمندانه برای دوستداران آشپزی محسوب می‌شود، یکی از محصولات برند Migel است.

دستگاهی که بدنه‌اش از جنس پلاستیک مرغوب و دارای میله‌ای استیلی است که علاوه بر دوام و استحکام، زیبایی خاصی دارد که این جلوه را به آشپزخانه و محیط پیرامون نیز منتقل می‌کند.

تیغه‌های این مدل گوشت کوب دارای دو پره‌ از جنس استیل ضد زنگ و موتوری با قدرت ۴۰۰ وات است که روی هم رفته توان و کارایی بالایی را در پردازش مواد غذایی به وجود می‌آورند.

قابلیت تنظیم سرعت یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول است که امکان انتخاب دقیق سرعت مورد نیاز برای هر نوع ماده غذایی را به کاربر می‌دهد.

طراحی یکپارچه و بدون درز میله‌ی استیل، نظافت آسان و جلوگیری از تجمع باکتری‌ها را تضمین می‌کند، ضمن این‌که چهار تیغه‌ی تیز و مقاوم، بُرش و خردکردن را به سرعت و با دقت انجام می‌دهند.

مزایا:

  • طراحی زیبا و کاربردی
  • جنس بدنه مرغوب
  • برند شناخته شده
  • قدرت ۴۰۰ وات
  • امکان تنظیم سرعت
  • تیغه‌های استیل ضد زنگ

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

گرچه ممکن است قیمت این مدل گوشت کوب برقی برای برخی کاربران چالش بر انگیز باشد، اما در مجموع می‌توان گفت که گوشت کوب برقی میگل مدل GHB400 با توجه به کیفیت ساخت، کارایی بالا و از همه مهم‌تر ایرانی بودنش می تواند یک انتخاب مناسب برای استفاده روزمره در آشپزخانه باشد.

پس اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که داشتنِ دستگاهی پرقدرت و در عین حال زیبا برای‌تان مطرح و مهم است، پیشنهاد ما انتخاب و خرید گوشت کوب برقی میگل مدل GHB400 است.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

7گوشت کوب برقی تکنو مدل Te-808

گوشت کوب برقی تکنو مدل Te-808

گوشت کوب برقی تکنو مدل Te-808 دارای طرحی مدرن و کاربردی است که می‌تواند به ابزاری عالی و ایده‌آل در هر آشپزخانه‌ای تبدیل شود. Techno در واقع یک برندِ ایتالیاییِ تولیدِ لوازم خانگی است که محصولاتش در ایران هم مونتاژ می‌شود.

این دستگاه لِه و خُرد کننده مواد غذایی از جمله گوشت، با وزنی سبک و بدنه‌ای از جنس استیل و پلاستیک دوام، قوام و مقاومت بالایی برای خود ایجاد کرده است.

دارای دو سرعت قابل تنظیم است طوری که شرایط لازم را ایجاد می‌کند تا کاربر با توجه به نیاز خود، سرعت دستگاه را تنظیم و کنترل کند.

لوازم جانبی این دستگاه برقی شامل همزن بادکنکی، میله گوشت‌کوب، محفظه و تیغه خردکن بوده که همگی قابل شست‌وشو در ماشین ظرفشویی هستند.

گوشت کوب برقی تکنو مدل Te-808، دارای ۳۰۰ وات توان است که عملکردی با صدای کم و در عین حال کاربردی را ارائه می‌دهد، البته نباید قابلیت خردکردن یخ توسط این دستگاه را هم که گزینه‌ای مناسب برای تهیه نوشیدنی‌های خنک و یخی است، فراموش کرد.

لیوان همراه این دستگاه با حجم ۰.۷ لیتر و ظرف خردکنش با حجم ۰.۶ لیتر، انعطاف‌پذیری لازم برای تهیه انواع غذاها و نوشیدنی‌ها را فراهم می‌آورد.

مزایا:

  • طراحی مدرن و کاربردی
  • وزن سبک و حمل آسان
  • دوام و مقاومت بالا
  • دو سرعت قابل تنظیم
  • لوازم جانبی قابل شست‌وشو در ماشین ظرفشویی
  • عملکرد کم‌صدا
  • قابلیت خرد کردن یخ
  • تیغه‌های استیل ضد زنگ

معایب:

  • مخزن نسبتاً کوچک

گوشت کوب برقی تکنو مدل Te-808 ساختِ یک شرکت و برند معتبر است که با قیمت مناسب و کیفیت ساخت عالی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد و می‌تواند گزینه‌ای ارزشمند برای استفاده در آشپزخانه باشد.

این دستگاه با قابلیت‌های چندگانه و عملکردی مناسب آن هم با صدای کم، می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش از آشپزی را به ارمغان بیاورد.

با وجود برخی محدودیت‌ها، همچنان انتخابی مقرون‌به‌صرفه برای مصرف‌کنندگان به شمار می‌رود. بنابراین اگر به دنبال دستگاهی هستید که هم زیبایی داشته باشد و هم کارایی، تکنو Te-808 می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

8گوشت کوب برقی براون مدل MQ9138XL

گوشت کوب برقی براون مدل MQ9138XL

این دستگاه با موتوری به قدرت ۱۲۰۰ وات، محصولی از برندِ آلمانی Braun است که کار با آن تجربه‌ای نوین از میکس و خردکردن مواد غذایی را برای کاربران به وجود می‌آورد.

پایه‌های این مدل گوشت کوب، نوآورانه طراحی و ساخته شده‌اند تا میکسی دقیق‌تر و سریع‌تر را به ارمغان بیاورند. گنجایش ظرف خردکن دستگاه ۵۰۰ میلی‌لیتر و ظرفیت آسیاب استیل آن نیز ۱۵۰ گرم است، لذا شرایط آسیاب کردن انواع ادویه‌جات و همین‌طور مغزها فراهم می‌شود.

همزن نرم موجود در گوشت کوب برقی براون مدل MQ9138XL تهیه انواع سس‌ها و تخم‌مرغ را نیز امکان پذیر می‌کند.

سرعت موتور آن با فشار دادن دکمه قابل تنظیم است، سوییچ ایمنی قطع کن، امنیت دستگاه را در حین کارکرد تضمین می‌کند.

بد نیست بدانید که مخزن خردکن بزرگ، همراه با تیغه اضافی، خرد کردن مواد سخت‌ را برای این میکسر میسر می‌سازد. جنس تیغه‌هایش استیل ضد زنگ و بدنه آن ترکیبی از استیل مات و پلاستیک است که دوام و زیبایی را برای این محصول به ارمغان می‌آورند.

مزایا:

  • قدرت بالا
  • کیفیت ساخت عالی
  • طراحی ارگونومیک
  • چندکاره بودن
  • موتور قوی و کم صدا
  • بدنه استیل با طراحی زیبا
  • قابلیت ضد پاشش
  • قفل کودک
  • تنظیم سرعت با فشار دکمه

معایب:

  • قیمت بالا

گوشت کوب برقی براون مدل MQ9138XL ساختِ یک برند صاحب نام و معتبر است که از توان بالا و طراحی کاربرپسندی برخوردار است.

اگر روی خرید آن متمرکز شوید، مطمئن باشید که دست به یک انتخاب هوشمندانه برای آشپزخانه‌ی مدرن خود زده‌اید.

این دستگاه صاحبِ قابلیت‌های متنوع و در عین حال کارایی و عملکرد بالایی است که می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش از آشپزی را برای کاربران رقم بزند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

9گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD553110

گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD553110

این دستگاه چندکاره ساختِ برندِ فرانسوی مولینکس است. Moulinex یک شرکت فرانسوی تولید لوازم خانگی است که در سال ۱۹۳۷ توسط شخصی به نام ژان مانتوله در فرانسه تاسیس شد.

این شرکت در حال حاضر با شعار Life gets easier “زندگی آسان می‌شود” به عنون یکی از برندهای معتبر در سطح جهان شناخته می‌شود.

توان گوشت کوب مولینکس مدل DD553110 معادل ۶۰۰ وات است که از این دستگاه محصولی پرقدرت و کاربردی ساخته است.

گوشت کوب به تکنولوژی POWELIX مجهز است طوری که قادر است با چرخش دورانیِ تیغه‌های استیل ضدزنگ خود، مواد غذایی را ۳۰ درصد سریع‌تر نسبت به مدل‌های معمولی مخلوط و خرد کند.

لوازم همراه این محصول شامل همزن، خردکن و لیوان پلی کربنات است که همگی در ابعاد مناسب و با قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی عرضه شده‌اند.

طراحی ارگونومیک دسته و بدنه، کار با دستگاه را آسان و راحت ساخته و به کاربر اجازه می‌دهد تا بر حرکت دستگاه تسلط داشته باشد.

جنس بدنه از پلاستیک ABS است که دوام و طول عمر بالایی دارد، گفتنی است که این ابزار به ۱۰ سطح تنظیم سرعت مجهز است که شرایط لازم را برای انجام کارهای مختلف در آشپزخانه فراهم می‌کند.

مزایا:

  • قدرت ۶۰۰ وات
  • تکنولوژی POWELIX برای عملکرد سریع‌تر
  • تجهیزات جانبی قابل شستشو در ماشین
  • طراحی ارگونومیک
  • برند معتبر
  • کیفیت ساخت بالا
  • جنس بدنه مقاوم

معایب:

  • قیمت نسبتا بالا

با توجه به شهرت برندِ سازنده، ویژگی‌های عالی و منحصر به فرد و همین‌طور نظر کاربرانی که از این وسیله استفاده کرده‌اند، به نظر می‌رسد که گوشت کوب برقی مولینکس DD553110 به دلیل قدرت بالا، صدای کم و جنس خوب، گزینه‌ای مناسب برای استفاده روزانه در آشپزخانه به شمار می‌آید.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

10گوشت کوب برقی فکر مدل MR Cheff Quadro

گوشت کوب برقی فکر مدل MR Cheff Quadro

فکر Fakir یک شرکت آلمانی است که در حوزه طراحی، تولید و عرضه لوازم خانه و آشپزخانه فعالیت می‌کند، خطوط مونتاژ آن در کشورهای لهستان، ترکیه و چین هم فعال است.

قطعات محصولات این برند که وارد ایران می‌شوند، آلمانی هستند که توسط ترکیه و چین مونتاژ می‌شوند. در واقع Fakir یکی از با سابقه‌ترین برندهای تولید لوازم خانگی با کیفیت در آلمان و اروپاست.

گوشت کوب برقی مدل MR Cheff یک نمونه از ساخته‌های برند فکر است که با ابعاد ۳۸x25x10 سانتی‌متر، به عنوان یک ابزار آشپزخانه چند منظوره از آن یاد می‌شود، توان آن ۱۰۰۰ وات است که قابلیت‌های متنوع از جمله تنظیم سرعت و عملکرد توربو(حداکثر توان و سرعت) را به کاربرانش ارائه می‌دهد.

جنس بدنه و ظروف آن از پلاستیک مرغوب تهیه شده، تیغه‌ها و میله‌ آن از استیل ضد زنگ است که به نوعی نشان دهنده دوام و کیفیت بالای این محصول است.

ظرف غذاسازِ این دستگاه حجمی برابر با ۱.۵ لیتر دارد و حجم لیوانش هم ۰.۹ لیتر است که با این ظرفیت شرایط برای آماده‌سازی مقادیر مناسبی از مواد غذایی فراهم می‌شود.

وزن این گوشت کوب سبک است به طوری که استفاده از آن در هر گوشه‌ای از آشپزخانه به راحتی امکان پذیر است. چهار پره بودنِ تیغه‌های گوشت‌کوب قدرت برش و خردکردن بالایی را برای خانم‌های خانه‌دار تضمین می‌نماید.

مزایا:

  • موتور پرقدرت و کم صدا
  • بدنه و تیغه‌های با کیفیت بالا
  • امکانات متنوع و چندکاره
  • کیفیت ساخت بالا
  • برند معتبر
  • دارای حالت توربو(بالاترین توان و سرعت)

معایب:

  • سیم برق نسبتاً کوتاه
  • قیمت تقریباً گران

گوشت کوب برقی فکر مدل MR Cheff Quadro هم ساختِ برندی نام آشناست و هم دارای مزایا و قابلیت‌های چندگانه‌ای است که آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای اهل هنر آشپزی تبدیل نموده است.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

11گوشت کوب برقی کیچن اید مدل ۵KHBV83

گوشت کوب برقی کیچن اید مدل 5KHBV83

کیچن اید Kitchen aid یک شرکت آمریکایی است که در زمینه تولید لوازم خانه و آشپزخانه فعالیت می‌کند. این برند در سال ۱۹۱۹ تاسیس شد که گوشت کوب برقی مدل ۵KHBV83 یکی از محصولات کاربردی و در عین حال کارآمد آن است.

قدرت موتورش ۱۸۰ وات است که در واقع یک تجربه نوین در آشپزخانه‌ها محسوب می‌گردد. پایه‌ی تمام استیل این دستگاه، امکان استفاده از مواد غذایی گرم را نیز فراهم می‌آورد.

با وجودِ ظرف خردکن و پره همزنِ نرم، تهیه سس، خامه و دوغ برای این گوشت کوب آسان‌ خواهد بود. ضمن این‌که پارچ مخلوط کن دستگاه، میکس مواد با حجم بیشتر را امکان پذیر می‌کند.

جنس میله این محصول از استیل ضد زنگ و بدنه‌اش از پلاستیک مقاوم تهیه شده که علاوه بر دوام و مقاومت بالا، زیبایی خاصی هم به آشپزخانه می‌بخشد.

گرچه توان موتور این ابزار برقی متوسط است ولی برای مصارف زیاد نیز مناسب بوده و استانداردهای کشور سازنده، یعنی آمریکا را دارا می‌باشد.

مزایا:

  • قدرت موتور ۱۸۰ وات
  • کیفیت ساخت عالی با پایه تمام استیل
  • کاربری آسان با ظرف خردکن و پره همزن
  • طراحی زیبا و مدرن
  • ساختِ برندی معتبر
  • تولید صدای کم هنگام کارکرد

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

گوشت کوب برقی کیچن اید مدل ۵KHBV83 به وسیله یک برند معتبر و با شهرت جهانی طراحی، تولید و عرضه شده است که همین به تنهایی می‌تواند دلیلی قوی برای انتخاب و خرید آن باشد.

حالا اگر قابلیت‌ها، کارایی‌ها و کاربرد‌های متعددی این دستگاه را در کنار برند تولید کننده‌اش قرار دهید، قطعاً انتخاب هوشمندانه‌ی خود را تحسین خواهید کرد.

پس با این محصول زیبا و دارای کاربری راحت، آشپزی لذت‌بخش را در آشپزخانه خود تجربه‌ کنید.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

12گوشت کوب برقی براون مدل MQ775

گوشت کوب برقی براون مدل MQ775

گوشت کوب برقی براون مدل MQ775 که ساختِ برند آلمانی Braun است دارای طراحی اروپایی و ساختی برجسته و برتر است طوری که به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین وسایل کمک آشپزی مطرح و مورد توجه است.

این دستگاه با موتور DC قدرتمند، عملکردی بی‌صدا و در عین حال کارآمد را به نمایش می‌گذارد. با استفاده از سیستم هوشمند، می‌توان سرعت دقیق آن را با فشار یک کلید، تنظیم کرد.

قفل الکترونیکی و قفل کودکِ طراحی و تعبیه شده در آن، امنیت بیشتری را برای خودِ دستگاه و کاربران به ارمغان می‌آورد.

ظرف غذاسازی که این گوشت کوب را همراهی می‌کند، دارای دیسک‌های رنده و تیغه‌های مختلف است که قابلیت‌های فراوانی را برای آماده‌سازی انواع غذاها به دستگاه می‌دهد.

در واقع این مدل، با بهره‌گیری از تکنولوژی SPLASH Control ضد پاشش و همین‌طور POWER Bell برای مخلوط کردن سریع مواد غذایی، استفاده راحت و تمیزکاری آسان را تضمین می‌کند.

جنس ظرف غذاساز آن از پلاستیک مرغوب و میله‌اش از استیل ضد زنگ است که دوام و مقاومت دستگاه را تأمین می‌کند، البته لوازم جانبی آن قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند که این یک امتیاز برای نظافت آسانِ این وسیله آشپزی است.

مزایا:

  • طراحی شیک و زیبا
  • کاربردی و چندمنظوره
  • امکان تنظیم سرعت
  • برند معتبر
  • کیفیت ساخت بالا
  • موتور قدرتمند

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

طبیعی است که برای خرید کالایی مرغوب و با کیفیت باید بهای بیشتری پرداخت کرد، لذا گوشت کوب برقی براون مدل MQ775 علاوه بر این‌که تولیدِ یک شرکت معروف است، خود هم ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که می‌توانند آن را به گزینه اول انتخاب تبدیل نمایند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

امیدواریم این مطلب برای انتخاب گوشت کوب برقی مناسب به شما کمک کرده باشد. خواندن راهنمای خرید چرخ گوشت و دستگاه آبمیوه گیری هم به شما توصیه می‌شود. اگر سوالی دارید می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه آن را با ما در میان بگذارید.

مطلب قبلی۱۹ مدل پرینتر لیبل زن ارزان و باکیفیت با خرید اینترنتی
مطلب بعدی۲۳ مدل جعبه موزیکال مناسب هدیه با قیمت روز و خرید اینترنتی

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here