پیش از پرداختن به انواع مینی فرز و همچنین نکات مهم در خصوص خرید آن، بد نیست کمی با این دستگاه برشی و سایشی آشنایی پیدا نماییم. از مینی فرزها اصولا برای از بین بردن زوایای تیز سنگ ها و فلزات، تیزی ابزار باغبانی، سمباده کشیدن، برش و سایش سایر قطعات کوچک و بزرگ آهنی و غیره استفاده می شود.

این دستگاه ها در دو مدل بزرگ و کوچک طراحی شده اند که مینی فرز در حقیقت نوع کوچک شده مدل قوی تر، بزرگتر و همچنین کاربردی تر خود می باشد و به دلیل داشتن اندازه ای مناسب، اغلب برای انجام کارهای غیر صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار داده می شود. حال توجه شما را به انواع مختلف مینی فرزها در ادامه جلب می نماییم.

انواع مینی فرزها:

این نوع از دستگاه های فنی و کاربردی با توجه به منبع تغذیه خود در سه دسته مختلف: فرزهای برقی، فرزهای شارژی و همچنین فرزهای بادی قرار داده می شوند که هر یک دارای مزایا و معایبی برای خود هستند که در ادامه به بخش کوچکی از آنان اشاره خواهیم کرد.

  • مینی فرز برقی: این نوع از مینی فرزها از قدرت بالای برخوردار هستند و تنها عیب آنان در تولید صدای زیاد و همچنین نیاز به اتصال مستقیم به برق خلاصه می شود.
  • مینی فرز شارژی: این دسته از دستگاه به دلیل قابلیت شارژ شدن خود، از اندازه مناسبی نیز برخوردارند و می توان آن ها را به راحتی حمل و نقل نمود. از جمله معایب این مدل از فرزها می توان به: تمام شدن شارژ آنان در کنار قیمت بالایشان اشاره داشت.
  • مینی فرز بادی: مینی فرزهای بادی خراب نمی شود و یا بهتر است بگوییم درصد احتمال خرابی در آنان در مقایسه با دو نوع دیگر کاملا پایین تر است. از جمله ایرادات وارد شده به آنان نیز بایستی به قیمت نسبتا بالا و همچنین وابستگی آن به مخزن باد اشاره داشت.

نکات مهم هنگام خرید مینی فرز

سرعت دستگاه: از جمله مهمترین نکاتی که هنگام خرید مینی فرز باید به آن توجه داشته باشید، سرعت دستگاه است. یادتان باشد سرعت دستگاه شما با کیفیت و همچنین مدت زمان لازم برای انجام کار شما در ارتباطی مستقیم قرار دارد و باید از سرعتی مناسب با نوع فعالیت شما برخوردار باشد. سرعت چرخش دیسک ها در مینی فرزها از ۵۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ هزار است و امروزه کمپانی های تولید کننده نیز توانسته اند محصولاتی را ایجاد نمایند که از قابلیت تنظیم سرعت برای شما خریداران گرامی برخوردار می باشند.

اندازه دیسک: نکته دومی که باید به هنگام خرید مینی فرزی مناسب به آن توجه داشته باشید، اندازه دیسک یا بهتر است بگوییم قطر صفحه می باشد که انتخاب آن فقط و فقط بسته به زمینه فعالیتی شما دارد؛ یعنی اگر قصد برش و یا سایش یک قطعه فلزی کوچک را کرده اید، حتما باید به فکر تهیه یک دستگاه با قطر صفحه کوچک باشید و از خرید مینی فرزهایی با دیسک های بزرگ اجتناب کنید که اصلا به کارتان نخواهند آمد!

قدرت محصول: فاکتور مهم دیگری که باید در هنگام انتخاب و خرید یک دستگاه مینی فرز مناسب به آن توجه داشته باشید، قدرت دستگاه مورد نظر شما است. یادتان باشد هرچه که قدرت دستگاه شما بالاتر باشد، یقینا سرعت و زمان انجام کار با آن دستگاه نیز بهینه تر خواهد بود. اصولا قدرت مینی فرزها از ۵۵۰ تا ۱۳۰۰ وات در نظر گرفته می شود و مدلی خانگی این قبیل از دستگاه نیز از توانی برابر با ۶۰۰ الی ۷۵۰ وات برخوردار هستند. از قلم نیافتد که هرچه دیسک مصرفی شما از سایز بزرگتری برخوردار باشد، باید قدرت محصول شما نیز بیشتر باشد.

استارت نرم: Soft Start یا همان استارت نرم یک سیستم کامل جدید و مدرن است که به تازگی کمپانی های تولید کننده در ساخت وسایل برقی خود همچون مینی فرزها از آن استفاده می کنند. این سیستم سبب می شود تا به هنگام فشار دادن دکمه پاور (خاموش و روشن دستگاه) سرعت دستگاه به آرامی و بصورت کاملا تدریجی افزایش پیدا کند و هیچ شوکی متوجه دستگاه شما نشود و طول عمر آن نیز بیش از پیش شود. ناگفته نماند که قیمت این مدل از دستگاه های مینی فرز نسبتا بالا خواهد بود.

دسته کمکی: پیشنهاد می کنیم اگر خیلی عادت کار با دستگاه های مخصوص فرزکاری را ندارید، حتما به سراغ محصولاتی بروید که از دسته کمکی برخوردارند. وجود دسته کمکی سبب می شود تا شما بتوانید به راحتی در حین کار خود با دستگاه، مسلط شوید و بتوانید با دید بهتری به انجام کار خود برسید. دسته های کمکی در دو مدل معمولی و ضد لرزش طراحی و بر روی مینی فرزها کار گذاشته می شوند.

نوع دسته: بطور کلی دسته مینی فرزها به دو گروه دسته های کوتاه و دسته های بلند تقسیم می شود که دسته های بلند بیشتر مناسب کسانی است که به دنبال افزایش ضریب ایمنی کار با این نوع از دستگاه هستند و دسته های کوتاه تر اغلب از سوی کسانی مورد استفاده قرار می گیرد که می خواهند از فاصله کمتری با تیغه دستگاه برخوردار باشند و بتوانند دید بهتری نسبت به آن داشته باشند.

قیمت مینی فرز: عوامل متعددی را می توان نام برد که بر روی قیمت مینی فرز تاثیر گذار هستند. از شکل ظاهری و  اسم برند تولید کننده گرفته تا خصوصیات فنی که در این مقاله از لیست بیست به شرح مختصر اما کاملا مفیدی برای هر یک از آنان پرداختیم، سبب کاهش و یا افزایش قیمت این نوع از دستگاه های کاربردی در بازار می شود. منتها شما همیشه سعی کنید به دنبال خرید مینی فرزی باشید که بتواند پاسخگوی نوع نیازتان باشد.

معرفی بهترین مینی‌فرزها با مزایا و معایب

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید دستگاه مینی فرز مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از بهترین مدل‌های مینی فرز ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این مینی فرزها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

1مینی فرز رونیکس مدل ۳۱۳۰

مینی فرز رونیکس مدل 3130

مینی فرز رونیکس مدل ۳۱۳۰، یکی از محصولات برجسته شرکت ایرانی رونیکس است که برای بُرش و ساب کاربرد دارد. با توجه به اندازه مناسب آن، می‌توان برای انجام انواع کارها از آن استفاده کرد.

برند ایرانی Ronix در ۴۸ کشور از جمله آلمان، اسپانیا، چین و … به ثبت رسیده و فعالیت می‌کند. حوزه عملکرد این شرکت، تولید انواع ابزار آلات دستی، برشی، بادی، باغبانی، جوشکاری و … است.

مینی فرز رونیکس مدل ۳۱۳۰ با سرعت چرخش ۱۱۰۰۰ دور در دقیقه، گزینه مناسبی برای کار با فلزات است. این مینی فرز تخصص لازم را برای برش سنگ نیز دارا می‌باشد.

توان ۷۵۰ واتی و قطر صفحه ۱۱۵ میلی‌متری باعث می‌شود که عملکرد بسیار خوبی از این دستگاه به ظهور و بروز برسد.

یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی این مینی فرز، امکان نصب دسته کمکی در دو سمت آن است که افزایش تسلط کاربر در حین کار را به همراه دارد.

این دستگاه برش و ساب از یک کابل برقی ۳ متری بهره می‌گیرد که تحت عنوان مدل ۳۱۳۰ توسط شرکت رونیکس به بازار عرضه می‌شود.

مزایا:

  • وزن مناسب
  • قدرت بالا
  • ساختِ برندی معتبر
  • کیفیت خوب
  • قیمت مناسب
  • کابل باکیفیت
  • بدون لرزش
  • صدای کم

معایب:

  • نداشتن کیف حمل

مینی فرز رونیکس مدل ۳۱۳۰ که یک محصول با کیفیت ایرانی است از قدرت بالایی برخوردار است و برای انجام انواع کارها مناسب است.

این محصول با توجه به قیمت مناسب و کیفیت ساخت خوب، یک گزینه عالی برای خرید و استفاده به شمار می‌رود.

اگر هدف‌تان تهیه یک مینی فرز با کیفیت و در عین حال پرقدرت است، مینی فرز رونیکس مدل ۳۱۳۰ می‌تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

2مینی فرز ادون مدل AG115-1002T

مینی فرز ادون مدل AG115-1002T

مینی فرز ادون مدل AG115-1002T ساختِ کشور چین است، Edon در زمینه تولید ابزار برقی ارزان قیمت و پرفروش فعالیت می‌کند. این مدل یک ابزار برقی با توان ۱۱۰۰ وات است که برای انجام کارهای فرز کاریِ دقیق، طراحی شده است.

ابعاد این دستگاه ۳۲×۷.۵×۱۰ سانتی‌متر و وزنش ۲.۶ کیلوگرم است، بنابراین با وزن سبک و حجم کم به راحتی برای امور نصب و سایر کارها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سرعت حرکت آزاد این دستگاه ۱۱۰۰۰ دور در دقیقه است و قطر صفحه آن ۱۱۵ میلی‌متر است.

مزایا:

  • امکان کاهش و افزایش سرعت فرز
  • دارای دسته کمکی
  • قدرت بالا
  • طراحی زیبا و ارگونومیک
  • سبک و کم حجم
  • دارای دیمر
  • قیمت مناسب
  • دسته بلند

معایب:

  • همراه نبودن صفحه
  • مقداری لقی گیربکس

مینی فرز ادون مدل AG115-1002T یک ابزار برقی پر قدرت است که توسط برندی معتبر و با ویژگی‌هایی مانند دیمر، دسته بلند و قدرت بالا ساخته شده که می‌تواند یک گزینه مناسب برای انجام کارهای فرز کاری دقیق باشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

3مینی فرز هاردمن کد ۱۹۰۰W دیمردار

مینی فرز هاردمن کد 1900W دیمردار

مینی فرز هاردمن یک ابزار قدرتمند از برند معروف Hardman است که با موتور ۱۹۰۰ واتی، توانایی تولید سرعت ۱۱۵۰۰ دور در دقیقه را دارد. این دستگاه با قابلیت تنظیم سرعت از ۰ تا ۱۱۵۰۰ دور در دقیقه، به کاربر اجازه می دهد که سرعت کار را بر اساس نیاز خود تنظیم کند.

صفحه قابل استفاده در این دستگاه ۱۱۵ میلیمتر است و دسته بلند آن به کاربر اجازه می‌دهد که کنترل و تسلط بیشتری بر دستگاه داشته باشد.

این دستگاه با وزن سبک و حجم کم گزینه‌ای مناسب برای امور نصب و راحتی کاربر در حین عملیات فرزکاری دقیق به شمار می‌رود.

سیستم گردش هوای داخلی پیشرفته، به خنک شدنِ موتور کمک و عمر طولانی تری را برای دستگاه تضمین می‌کند.

مزایا:

  • قدرت بالا
  • امکان تنظیم سرعت
  • اعتبار برند سازنده
  • سبک و کم حجم
  • سیستم گردش هوای داخلی پیشرفته
  • قابلیت تعویض سریع و راحت صفحه برش

معایب:

  • کیفیت دسته متوسط

با توجه به بررسی‌های به عمل آمده مشخص می‌شود که مینی فرز هاردمن یک ابزار پرقدرت با قابلیت‌های متعدد است. در واقع Hardman با قیمتی مناسب و کیفیتی قابل توجه وارد بازار ابزارآلات شده است.

قدر مسلم می‌تواند یک گزینه مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال یک ابزار قدرتمند با قابلیت‌های کاربردی هستند، با این حال برای کارهای سنگین‌تر و استفاده در مدت زمان طولانی، ممکن است نیاز به دستگاهی با دوام بیشتر باشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

4مینی فرز ادون مدل ANGLE-GRINDER

مینی فرز ادون مدل ANGLE-GRINDER

مینی فرز ادون مدل ANGLE-GRINDER یک ابزار قدرتمند و چند منظوره از کشور چین است که برای امور ساختمانی، صنعتی و کارگاهی بسیار مفید و کاربردی است. بُرش‌کاری انواع مواد مانند چوب، ام‌ دی‌ اف، آهن و سایر فلزات، از جمله قابلیت‌های این مینی فرز است.

لذا این دستگاه بُرش، می‌تواند به عنوان یک ابزار ضروری در کارگاه‌ها و صنایع مختلف محسوب شود. این مینی فرز با داشتن یک صفحه دیسک ساینده و برنده با سطح زبر و سخت، قادر است سطوح مختلف را سایش و بُرش دهد.

البته سبکی و راحتی کار با این محصول را که طرفداران زیادی را به همراه دارد، نباید فراموش کرد.

مزایا:

  • قدرت خوب
  • کیفیت ساخت عالی
  • قیمت مناسب
  • قوی و مقاوم
  • خوش دست و راحت
  • سبک و قابل حمل
  • دارای کابل بلند
  • گیربکس و پوسته محکم

معایب:

  • گرم شدن سریع

اگر از تنها عیب آن، یعنی گرم شدن بگذریم، باید بگوییم که مینی فرز ادون مدل ANGLE-GRINDER یک ابزار کاربردی و در عین حال پر قدرت است که با توجه به قیمت مناسب و کیفیت خوب ساخت، می‌تواند یک گزینه مناسب برای استفاده در امور برش‌کاری باشد.

پس اگر می‌خواهید یک ابزار متنوع برای کارهای ساختمانی، صنعتی و کارگاهی داشته باشید، پیشنهاد ما مینی فرز Edon است چرا که با داشتن ویژگی‌هایی مانند قدرت بالا، سبکی و راحتی کار، می‌تواند به عنوان یک ابزار ضروری در کارگاه‌ها و صنایع مختلف کاربرد قابل توجهی داشته باشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

5مینی فرز توسن مدل ۳۲۶۰A

مینی فرز توسن مدل 3260A

توسن Tosan یک شرکت ایرانی است که در سال ۲۰۰۳ با هدف تولید ابزار آلات برقی و دستی تاسیس و شروع به کار کرد. محصولات برقی این برند در چین و ابزار دستی آن در تایوان ساخته و به بازار مصرف عرضه می‌شوند.

مینی فرز توسن مدل ۳۲۶۰A که یک ابزار قدرتمند با توان ۱۰۱۰ وات است از محصولات برند Tosan به شمار می‌رود. این دستگاه با ابعاد ۱۶x18x80 سانتی‌متر و وزن ۲.۸۵ کیلوگرم، سبک و قابل حمل است.

سرعت حرکت آزاد این مینی فرز ۱۱۰۰۰ دور در دقیقه است که این ویژگی باعث ایجاد برش‌های دقیق و سریع می‌شود. دارای صفحه‌ای به قطر ۱۱۵ میلی‌متر است که زمینه و شرایط لازم را برای برش آهن مهیا می‌کند.

این مینی فرز برای فرز و سنگ رومیزی فلزات نیز مناسب است که با برق کار می‌کند.

پوسته گیربکس آلومینیومی کیفی، دسته کمکی، حفاظ قابل تنظیم، شستی قفل‌کن، کلید برق ۲ متری با روکش ضخیم، قابلیت تعویض آسان ذغال، تعویض سریع و آسان صفحه برش و نهایتاً قطعات با کیفیت به منظور افزایش طول عمر ابزار، از جمله ویژگی‌های میتی فرز توسن مدل ۳۲۶۰A است.

مزایا:

  • خوش دست و با کیفیت
  • برند معتبر
  • کابل و دوشاخ باکیفیت
  • دسته بلند
  • قیمت مناسب
  • راحتی تعویض ذغال
  • کیفیت ساخت مناسب
  • داشتن کیف برای جابجایی

معایب:

  • عدم امکان تنظیم سرعت
  • گرم شدن نسبی

مینی فرز توسن مدل ۳۲۶۰A یک ابزار ایرانی قدرتمند و کارآمد است که برای کارهای سنگ فرزی گزینه مناسبی است.

ویژگی‌هایی مانند قدرت بالا، کیفیت ساخت عالی، قابلیت تعویض آسان ذغال و صفحه برش، این محصول را به یک گزینه عالی برای کاربرانی تبدیل کرده است که به دنبال یک مینی فرز با کیفیت و قابل اعتماد هستند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

6مینی فرز دیمردار رونیکس مدل ۳۱۰۰

مینی فرز دیمردار رونیکس مدل 3100

این مینی فرز با ابعاد ۳۰x20x10 سانتی‌متر و وزن ۲.۱ کیلوگرم که بسیار سبک و قابل حمل است، محصولی از برند ایرانی و خوش نام رونیکس است که با توانی معادل ۱۱۰۰ وات قادر به انجام کارهای سنگین می‌باشد.

سرعت حرکت آزاد آن بین ۳۰۰۰ تا ۱۱۰۰۰ دور در دقیقه قابل تنظیم و با استفاده از دیمر ۶ سرعته قابل کنترل است. صفحه ۱۱۵ میلی‌متری آن مناسب برای برش آهن است، شایان ذکر است که این دستگاه برقی با اقلام همراهی مانند دسته جانبی و گارد محافظ عرضه می‌شود.

این مینی فرز با استفاده از بهترین مواد اولیه در ساخت دنده‌ها، شفت و بلبرینگ‌های ضد غبار، طول عمر بالایی دارد. هم‌چنین، سیستم پیشرفته گردش هوای داخلی آن باعث می‌شود که در کاربری‌های طولانی‌مدت صنعتی، عملکرد اثربخشی داشته باشد.

مزایا:

  • وزن کم و سبک
  • دسته‌های ارگونومیک
  • قدرت بالا
  • کیفیت ساخت عالی
  • برند شناخته شده
  • داشتن دیمر
  • قابلیت برش زاویه‌ای
  • سیستم خنک کنندگی کاربردی

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

برند ایرانی Ronix یک تولید کننده موفق در عرصه ابزارآلات دستی و برقی است که محصولاتش از شهرت بالایی برخوردار بوده و امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند.

مینی فرز دیمردار رونیکس مدل ۳۱۰۰ یک دستگاه قدرتمند با کیفیت ساخت بالا از شرکت رونیکس است که برای کاربردهای صنعتی طولانی‌مدت مناسب است.

امکانات و قابلیت‌های این دستگاه، از جمله دیمر ۶ سرعته، سیستم خنک کنندگی قوی و قابلیت برش با زاویه، آن را به یک انتخاب مناسب برای کاربران تبدیل می‌کند.

این دستگاه با توجه به قیمت مناسب و کیفیت بالای خود، یک گزینه خوب برای کسانی است که به دنبال یک مینی فرز قدرتمند و مقرون به صرفه هستند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

7مینی فرز دلیکس مدل DELBLUE

مینی فرز دلیکس مدل DELBLUE

مینی فرز دلیکس مدل DELBLUE یک دستگاه بُرشی با طراحی ارگونومیک است که به سیستم گردش گریس بین چرخ‌دنده‌ها مجهز شده که وجود این قابلیت باعث افزایش طول عمر دستگاه می‌شود.

لازم به یادآوری است که این دستگاه دارای قفل صفحه برای تعویض و نصب آسان صفحه‌ی فرز است.

مینی فرز دلیکس از یک موتور پرقدرت بهره می‌برد که قادر است تا به دور موتور ۱۱۰۰۰ دور بر دقیقه دست پیدا کند، این مقدار توسط دیمر تعبیه شده قابل کنترل می‌باشد. کاربران می‌توانند از این مینی فرز در انواع مصارف خانگی و صنعتی استفاده نمایند.

مزایا:

  • طراحی ارگونومیک
  • گردش مناسب گریس بین چرخ‌دنده‌ها
  • قفل صفحه برای تعویض و نصب آسان صفحه‌ی فرز
  • موتور پرقدرت با حداکثر توان
  • قابلیت کنترل سرعت توسط دیمر تعبیه شده

معایب:

  • گرمای زیاد بدنه

با توجه به بررسی‌های به عمل آمده، به نظر می‌رسد که مینی فرز دلیکس مدل DELBLUE یک دستگاه با کیفیت و دارای قابلیت‌های بالاست که مناسب برای انواع مصارف خانگی و صنعتی است.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

8مینی فرز هاردمن کد GHR970

مینی فرز هاردمن کد GHR970

مینی فرز هاردمن کد GHR970 یک ابزار برقی با قابلیت‌های فرز و سنگ رومیزی است که ساختِ برند معتبر Hardman می‌باشد. این دستگاه با ابعادی برابر با ۳۵x6x10 سانتی‌متر و توانی معادلِ ۱۹۰۰ وات، قادر به تولید سرعتی بالغ بر ۱۱۵۰۰ دور در دقیقه است.

مینی فرز هاردمن کد GHR970 با داشتن قابلیت برش با زاویه، برای کار روی چوب، سنگ و فلز وسیله‌ای مناسب است.

این مدل مینی فرز با دسته بلندی که دارد و همین‌طور قابلیت کنترل آسان توسط کاربر، به راحتی می‌تواند ابزاری مناسب برای امور نصب و عملیات فرزکاری دقیق به حساب بیاید.

البته نباید از کنار سبکی وزن، حجم کم و برخورداری آن از سیستم گردش هوای داخلی پیشرفته، به سادگی گذر کرد.

مزایا:

  • قدرت بالا (۱۹۰۰ وات)
  • قابلیت کنترل سرعت
  • مناسب برای کار با چوب، سنگ و فلز
  • دسته بلند و قابلیت کنترل آسان توسط کاربر
  • سبک و کم حجم
  • مجهز به سیستم گردش هوای داخلی پیشرفته
  • قابلیت تعویض سریع و آسان صفحه برش

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

مینی فرز هاردمن کد GHR970 قابلیت‌های فراوانی دارد که در کنار هم می‌توانند این ابزار را پرقدرت و کارا نمایند و طبیعتاً قیمت بالایی را نیز برای آن رقم بزنند.

توان بالا و ظرفیت‌های متنوع، این کالای را به یک ابزار برقی مناسب برای کار با چوب، سنگ و فلز تبدیل کرده است. این محصول با کیفیت بالای خود، قابلیت رقابت با برندهای برتر بازار را دارد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

9مینی فرز رونیکس مدل ۳۱۳۰ RH

مینی فرز رونیکس مدل 3130 RH

مینی فرز رونیکس مدل ۳۱۳۰ RH، یکی از محصولات برتر برند ایرانی رونیکس است که در چین تولید و عرضه می‌شود. این دستگاه با سیستم خنک کننده منحصر به فرد، طراحی ارگونومیک و وزنِ سبک، برای کارهای ظریف و نصب و راه اندازی بسیار مناسب است.

طراحی منحصر به فرد و Slim، دنده ها، شفت و بلبرینگ های با کیفیت و ضد غبار، موتور قدرتمند و کم صدا و با طول عمر بالا، ۱۲ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش از جمله ویژگی‌های بارز و برجسته این مدل مینی فرز است.

ابعاد ۲۷x7x7 سانتی‌متر، وزن ۱.۵ کیلوگرم، توان ۷۲۰ وات، سرعت حرکت آزاد ۱۱۰۰۰، قطر صفحه ۱۱۵ میلی‌متر، ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی برقی از مشخصات فنی این دستگاه به شمار می‌روند. دسته کمکی، محافظ و آچار فرز از لوازم همراه آن هستند.

مزایا:

  • کیفیت ساخت بالا
  • سبک و مناسب برای کارهای ظریف
  • دارای موتور قدرتمند و کم صدا
  • برند معتبر
  • طراحی کاربردی بدنه
  • قطعات باکیفیت و ضد غبار

معایب:

  • دکمه روشن و خاموش متوسط

در مجموع باید گفت که محصولات برند ایرانی Ronix که توسط چین و تایوان هم تولید می‌شوند، ابزاری کیفی و کارآمد هستند که مینی فرز رونیکس مدل ۳۱۳۰ RH نیز در شمولیت این اصل کلی قرار می‌گیرد.

پس مطمئن باشید که با یک دستگاه با کیفیت و قدرتمند روبه‌رو هستید که می‌تواند بخش اعظمی از کارهای ظریف و نصب و راه اندازی را برای شما به سرانجام برساند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

10مینی فرز دسته بلند رونیکس مدل ۳۱۵۱

مینی فرز دسته بلند رونیکس مدل 3151

مینی فرز دسته بلند رونیکس مدل ۳۱۵۱ با بدنه‌ای متفاوت نسبت به سایر مینی‌فرزهای موجود در بازار، به عنوانِ یک ابزار قدرتمند و کارآمد در دنیای ابزار صنعتی مطرح است.

با توان ۱۰۰۰ واتی، می‌تواند با سرعت ۱۱۰۰۰ دور در دقیقه بچرخد. یادتان باشد که برای منتفع شدن از این محصول، باید از صفحه‌ی فرز با قطر ۱۱۵ میلی‌متر استفاده کنید.

این مدل مینی فرز طوری طراحی و ساخته شده که گریس به‌صورت مداوم در میان چرخ‌دنده‌های آن وجود دارد تا با این قابلیت عمر و کارایی دستگاه افزایش یابد.

بدنه‌ی طویل این محصول به کاربر اجازه می‌دهد که به شکل راحت‌تری از دستگاه استفاده نماید، گفتنی است که دسته‌ی کمکی پلاستیکی، از سه جهت قابل اتصال به دستگاه است.

مزایا:

  • قدرت بالا
  • طراحی کاربردی
  • راحتی و سهولت استفاده
  • کیفیت بالای بدنه
  • برند شناخته شده و معتبر
  • کلید ایمنی با ساختار مهندسی
  • متعلقات جانبی

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

مینی فرز دسته بلند رونیکس مدل ۳۱۵۱ یک ابزار قدرتمند، کارآمد و در عین حال با قیمت بالاست که با توان بالا و طراحی خوش فرم، کاربر را در انجام کارهای سخت یاری می‌کند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

11مینی فرز دیوالت مدل DWE4117

مینی فرز دیوالت مدل DWE4117

دیوالت Dewalt یک کمپانی آمریکایی فعال در حوزه تولید ابزار برقی و دستی است. این شرکت در سال ۱۹۲۴ توسط فردی به نام ریموند دیوالت تاسیس شد. امروزه به عنوان یک برند بین‌المللی در زمینه تولید وسایل صنعتی و دستی مطرح است.

مینی فرز مدل DWE4117 یکی از محصولات شاخص شرکت دیوالت است که با کیفیت ساخت بالا و عملکرد قابل توجه خود، از دیگر محصولات مشابه برجسته‌تر است.

با قدرت موتوری برابر با ۹۵۰ وات، توانایی انجام کارهای سنگین را به خوبی دارد. این موتور، حرکت خود را از طریق چرخ دنده‌های حلزونی به صفحه فرز منتقل می‌کند طوری که باعث افزایش عمر مفید دستگاه و ارائه راندمان بالا می‌شود.

سرعت حرکت صفحه فرز در این محصول به ۱۲۰۰۰ دور در دقیقه می‌رسد به گونه‌ای که این امر باعث می‌شود کاربر بتواند با استفاده از این دستگاه، کارهای مختلفی را با دقت و سرعت بالا انجام دهد.

طراحی ارگونومیک بدنه و تعبیه محل قرارگیری دست، شرایط استفاده راحت و بدون خستگی از آن را برای مشتری فراهم می‌کند. هم‌چنین، طول مناسب کابل برق، دسته کمکی و محافظ صفحه از دیگر ویژگی های این محصول هستند.

مزایا:

  • قدرت بالا (۹۵۰ وات)
  • اعتبار برند سازنده
  • کیفیت ساخت عالی
  • طراحی ارگونومیک
  • دارای دسته کمکی و محافظ صفحه

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

قطعاً شما هم تصدیق خواهید کرد که برای کالاهای کیفی و ارزشمند، باید هزینه بیشتری در نظر گرفت که مینی فرز دیوالت مدل DWE4117 نیز از آن دسته ابزاری است که به خاطر برخورداری از آپشن‌های متنوع، قیمت بالاتری در مقایسه با برخی از نمونه‌های مشابه دارد.

این دستگاه ابزاری قدرتمند و کارآمد است که بر اساس ویژگی‌های فوق العاده‌ای که در خود جای داده است، می تواند یک گزینه عالی برای کاربرانی باشد که در جستجوی یک دستگاه با کیفیت و قابل اعتماد هستند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

12مینی فرز ماکیتا مدل ۹۵۵۷HNG

مینی فرز ماکیتا مدل 9557HNG

شرکت ماکیتا Makita که به وسیله فردی به نام ماسابورو ماکیتا در سال ۱۹۱۵ در ژاپن تاسیس شد، هدفش فروش و تعمیر ابزارهای برقی بود. این برند در سال ۱۹۷۹ بخش بزرگی از بازار ابزارآلات جهان را در اختیار گرفت. در حال حاضر کشورهای مختلفی مانند آلمان، آمریکا، انگلستان، بلژیک و … از سهام‌داران کمپانی Makita به شمار می‌آیند.

مینی فرز ماکیتا مدل ۹۵۵۷HNG که یک ابزار بسیار کارآمد و قدرتمند برای برش و سنباده زنی فلزات است، از محصولات شرکت ماکیتاست.

توان این مینی فرز ۸۴۰ وات است که به کمک آن می‌تواند صفحه فرز را با سرعت ۱۱۰۰۰ دور در دقیقه به گردش در آورد. وزنِ این ابزار ۲ کیلوگرم است و از نظر ابعاد هم شرایط مناسبی دارد طوری که در فضاهای کوچک با دقت بالایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ضخامت بدنه این محصول در وضعیت مناسبی قرار دارد، قفل گردش برای تعویض آسان صفحه و طول کابل برق ۲.۵ متری، امکان استفاده راحت و ایمن را برای کاربر فراهم می‌کند.

این محصول با قابلیت استفاده از انواع سنگ‌های برش و ساب با قطر ۱۱۵ میلی متر، برای انجام انواع کارهای برش‌کاری و سنباده زنی مناسب است.

مزایا:

  • کارکرد نرم و راحت
  • برند شناخته شده
  • مطابق با استاندادهای جهانی
  • کوچک و کاربردی
  • قدرت و کیفیت بالا

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

مینی فرز ماکیتا مدل ۹۵۵۷HNG، با توجه به برند معتبر سازنده‌اش و همین‌طور قدرت بالا، کیفیت ساخت عالی و قابلیت‌های کاربردی آن، یک انتخاب مناسب برای کاربرانی است که به دنبال یک ابزار قدرتمند برای بُرش و سنباده زنی فلزات هستند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

امیدواریم این مطلب برای انتخاب مینی فرز مناسب به شما کمک کرده باشد. خواندن راهنمای خرید دمنده و مکنده و دستگاه مولتی متر هم به شما توصیه می‌شود. اگر سوالی دارید می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه آن را با ما در میان بگذارید.

مطلب قبلی۱۰ اسکوتر برقی ارزان و پرفروش در بازار ایران + خرید اینترنتی
مطلب بعدی۲۵ مدل کفش کوهنوردی هامتو ارزان و اصل با خرید اینترنتی

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here