اگر از دسته کسانی هستید که اهمیت محیط زیست کشور و یا اصلا محل زندگی خود برایتان بسیار حائز اهمیت است و خیلی حوصله تفکیک کردن زباله های خشک و تر را از یکدیگر ندارید، ما به شما توصیه می کنیم به سراغ خرید یک زباله خُرد کن یا همان آشغال محو کن بروید و با نصب یکی از مدل های این نوع از دستگاه های کاملا کاربردی در زیر سینک آشپزخانه خانگی و یا محل کار و رستوران خود، تمام زباله های تَر خود را به داخل محفظه آن ریخته و سپس تنها با زدن یک دکمه، این نوع از زباله های مصرفی تان را در سایزی پودری روانه فاضلاب شهر خود نمایید. علاقه مندان به خرید زباله محو کن در ادامه این مطلب با لیست بیست همراه شوند تا با نکاتی مهم در این خصوص آشنایی پیدا نمایند.

نکات مهم هنگام خرید زباله محو کن

جنس بدنه: نخستین نکته ای که هنگام خرید زباله محو کن باید به آن توجه داشته باشید، جنس بدنه این قبیل از محصولات است که می تواند برحسب سلیقه و نظر تولید کننده یا از جنس پلاستیکی برای این منظور استفاده شده باشد و یا از جنس های فلزی و استیل ضد زنگ در این خصوص بهره نمایند. از قلم نیافتد که جنس بدنه یک زباله خردکن بر روی وزن کلی آن بسیار موثر است.

دهانه استاندارد: با توجه به زمینه مصرفی این مدل از دستگاه ها در قسمت زیرین سینک های آشپزخانه ای باید دقت داشته باشید که دهانه زباله محو کن مورد نظرتان از سایز استاندار و متناسبی با سینک خانگی شما برخوردار باشد تا در هنگام نصب دچار مشکل نشوید. البته امروزه خروجی آبی همه سینک ها در سایزهای استانداری ایجاد می شوند اما خوب حتما خودتان هم می دانید که اندازه دهانه خروجی آب یک سینک آشپزخانه ای و نیمه صنعتی با یک سینک صنعتی قدری متفاوت می باشد.

گنجایش مخزن: توجه به میزان گنجایش زباله محو کن نیز از دیگر مواردی است که باید به هنگام خرید خود به آن توجه داشته باشید. چنانچه تولید زباله خانگی تان نسبتا بالا می باشد، بهتر است به سراغ خرید محصولاتی با گنجایش مخزن بیشتر بروید.

توان موتوری: از دیگر موارد مهم در هنگام انتخاب و خرید زباله محو کن توجه به توان موتوری دستگاه مورد نظرتان است. هرچه این نوع از دستگاه ها دارای موتور قوی تری باشند، می توانند زباله های بیشتر و متنوع تری را با تیغه های مستحکم و قدرت بالای خود خُرد کنند. لازم به ذکر است توان موتوری از جمله ویژگی های مهمی است که بر قیمت فروش نهایی این نوع از دستگاه های برقی تاثیرگذار است.

قابلیت شستشوی آسان: با توجه به اینکه یک دستگاه زباله محو کن با طیف گسترده ای از زباله ها سر و کار دارد و خیلی نیازی به شستشوی منظم آن نیست، اما باز این وجود پیشنهاد می کنیم به سراغ خرید محصولی بروید که از قابلیت آسان شستشو چه بصورت دستی و چه بصورت قرار گرفتن در ماشین های ظرفشویی برخوردار باشد.

چرخش دو طرفه تیغه: فاکتور مهم دیگری که البته در تمام دستگاه های زباله محو کن نمی توان انتظار وجود آن را داشته باشید، قابلیت حرکت تیغه از دو طرف می باشد که با اینکار تقریبا هیچ زباله ای در این نوع از دستگاه ها بصورت قطعات درشت باقی نمی ماند و می توان از سایز پودری تمام زباله های ریخته شده در آن، اطمینان حاصل کرد.

میزان صدا: معمولا زباله محو کن ها به هنگام آغاز به کار خود با توجه به نحوه عملکردشان از میزان صدای بلندی برخوردار هستند که می تواند برای کاربرانی که نسبت به ایجاد صداهای زیاد در محیط حساس هستند، کمی ایجاد مشکل کند! به همین خاطر توصیه می کنیم اگر از این دست افراد بحساب می آیید حتما به سراغ دستگاه هایی بروید که از تولید صدای کمتر به دلیل وجود قطعات کاهنده صوتی در ساختار داخلی خود برخوردار هستند.

طول سیم: با اینکه یک دستگاه زباله محو کن در قسمت زیرین سینک آشپزخانه نصب و مورد استفاده قرار می گیرد و خیلی نیازی به جا به جا نمودن آن نیست، اما باز با این وجود بهتر است شما نسبت به طول سیم برق این نوع از محصولات بی تفاوت نباشید و ترجیحا به سراغ خرید دستگاهی بروید که از سیم برق بلندتری برخوردار می باشد.

مشخصات جانبی: ریموت کنترل، آچار نصب، واشرهای یدکی، قطعات روغنی و غیره از دیگر مشخصات فنی هستند که بد نیست در خرید یک دستگاه زباله محو کن باکیفیت به آن ها نیز توجه داشته باشید.

قیمت زباله محو کن: با کمی گشت و گذار در بازار متوجه خواهید شد که قیمت زباله محو کن در یک بازه رقمی ثابت قرار ندارد و بهای فروشی این نوع از دستگاه های نابود کننده زباله با توجه به مشخصات فنی آنان و همچنین جنس بدنه و دیگر مواردی از این دست بستگی دارد.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید دستگاه زباله محو کن مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از ۹ زباله محو کن ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این زباله محو کن‌ها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.


1زباله محوکن سینک سبز مدل +۲۰۰

زباله محوکن سینک سبز مدل +200

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x20x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸ گرم
  • اقلام همراه محصول
    _ کلید ایر سوئیچ_ آچار آلن نصب_ دفترچه راهنما نصب و راه اندازی_ سیفون Fخروجی دستگاه_ درپوش مسدود کننده_ ضمانت نامه
  • سایر ویژگی‌ها
    _ صدای استاندارد_ دارای کلید ایر سوئیچ_ پر قدرت_ بدنه ضد مواد و ضد ضربه_ دارای کلید بریکر (جلوگیری از جام دستگاه)_ ظاهر ساده و زیبا
  • طول سیم
    ۱/۷ سانتی متر
  • توان
    ۴۴۰ وات
  • ظرفیت
    ۹۸۰ml لیتر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
    قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

2زباله محو کن یاتویاما مدل CAM-37

زباله محو کن یاتویاما مدل CAM-37

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x20x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • اقلام همراه محصول
    کابل برق ، اتصالات فاضلاب ، کلید مخصوص هوا گیری ، شلنگ و دفترچه راهنما
  • سایر ویژگی‌ها
    سری جدا شونده داخل سینک همراه با واشر لاستیکی که با گذاشتن آن بر روی ورودی دستگاه از خروج آب جلوگیری می کند و می توانید داخل سینک آب جمع کنید همچنین بعد از ریختن زباله دستگاه را روشن کنید و تا ۱۵ ثانیه بعد از مکش زباله ها جریان آب سر را باز نگه دارید
  • طول سیم
    ۱۵۰ سانتی متر
  • توان
    ۱۲۰ وات
  • جنس بدنه
    استیل
  • محفظه
    محفظه ی تیغه

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

امیدواریم این مطلب برای انتخاب زباله محو کن مناسب به شما کمک کرده باشد. خواندن راهنمای خرید جارو برقی و جارو شارژی هم به شما توصیه می‌شود. اگر سوالی دارید می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه آن را با ما در میان بگذارید.

مطلب قبلی۲۵ مدل پیشبند آشپزخانه باکیفیت و ارزان با خرید اینترنتی
مطلب بعدی۲۵ مدل ماوس بی سیم باکیفیت و ارزان با قیمت روز و خرید اینترنتی

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here