بدون شک یکی از پرکاربردترین ابزارآلات صنعتی دریل ها هستند که البته دارای انواع مختلفی می باشند و ما در این مطلب می خواهیم در خصوص خرید دریل چکشی برایتان صحبت کنیم. هیچ فرقی ندارد اگر برای سوراخ کردن دیوار منزلتان جهت نصب چوب پرده از دریل استفاده کنید و یا اینکه در کارگاه های بزرگ و کوچک خود از این نوع وسایل بهره گیری نمایید، مهم این است که شما مدل دریل مورد نیازتان را شناسایی و آن را خریداری نمایید. پس چنانچه به دنبال خرید یک دریل چکشی مناسب برای خود هستید، پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان این مقاله از لیست بیست را از دست ندهید.

معرفی انواع مختلفی از دریل چکشی

دریل چکشی نوعی وسیله خاص برای سوراخ کردن سطوح سخت با ضخامت بیشتر همچون مصالح ساختمانی می باشد که عمل سوراخ کاری خود را به صورت چرخش مته و همراه با ضربه زدن های پیاپی بصورت عمودی بر روی سطح مصالح ایجاد می کند و اصولا از قابلیت ضربه زدن خودکار نیز برخوردار است. اینگونه از دریل ها معمولا به غیر از دسته عقبی خود از یک دسته در قسمت جلو و پیش از رسیده به مته نیز برخوردار هستند تا کاربران بتوانند با سهولت بیشتری از آن ها استفاده کنند. دریل های چکشی هم همانند دیگر دریل ها از ۲ نوع شارژی (بدون سیم) و برقی (با سیم) برخوردار هستند که به شرح زیر می باشند:

  • دریل چکشی برقی: این مدل از دریل ها با اتصال مستقیم به برق شهری کار می کنند. اصولا از وزن کمتری نسبت به دریل های شارژی برخوردار هستند و می توان از آن ها در مدت زمان طولانی تری استفاده کرد و به دلیل قدرت بیشتر موتور آن ها، سوراخ کاری های دقیق و ظریفی را بر روی سطوح بزرگ و ضخیم انجام داد.
  • دریل چکشی شارژی: این نوع از دریل ها بصورت بی سیم و با استفاده از یک باتری شارژی که معمولا از نوع لیتیوم-یونی است، کار می کنند. می توان از آن ها در هر شرایط مکانی و زمانی بدون نیاز به منبع برق شهری استفاده کرد. در مدل های شارژی همواره بایستی به نوع باتری و مدت زمان شارژ شدن کامل آن نیز توجه داشته باشید. ناگفته نماند وزن این نوع از دریل ها به نسبت مدل های مشابه و با سیم کمی بیشتر است و به لحاظ قدرتی نیز تنها اندکی اختلاف میان توان این دو مدل احساس می شود.

نکات مهم هنگام خرید دریل چکشی

انتخاب نوع: نخستین نکته ای که باید به هنگام خرید دریل چکشی به آن توجه کنید، انتخاب نوع برقی (با سیم) و یا شارژی (بی سیم) این نوع از وسایل مخصوص سوراخ کاری می باشد. در قسمت قبل ما به معرفی هر دوی این مدل ها از دریل های چکشی برایتان پرداخته ایم و حال این شما هستید که باید متناسب با بودجه و نیازتان اقدام به خرید یک نوع از آن ها نمایید.

قدرت موتور: همانند دیگر ابزارهای الکتریکی، توجه به قدرت موتور امری بدیهی در پروسه انتخاب و خرید دریل چکشی بحساب می آید. بدیهی است که هر چه قدرت موتور ابزار مورد نظر شما بیشتر باشد، شما می توانید کارهای بزرگ و بیشتری را با آن انجام دهید اما خوب از طرفی این نکته را هم فراموش نکنید که گاهی خرید یک دریل چکشی گرانقیمت با قدرتی فوق العاده برای ایجاد تنها چند سوراخ ساده بر روی سطوح چوبی و یا پلاستیکی تنها سبب هدر دادن منابع مالی شما خواهد شد.

سه نظام: نکته مهم بعدی در خرید یک دریل چکشی مناسب و باکیفیت توجه به سه نظام به کار رفته در ساخت آن است. بی تردید سه نظام مهمترین بخش یک دریل است که هم سبب انتقال نیرو توسط موتور به مته می شود و هم مته را به درستی نگه می دارد. سه نظام ها بطور کلی در دو مدل آچارخور و خودکار هستند که اگر شما به دنبال تسریع در روند انجام کارهای صنعتی خود هستید، بهتر است به سراغ خرید دریلی بروید که از سه نظام های خودکار برخوردار هستند.

قابلیت تنظیم گشتاور: گشتاور در حقیقت همان نیروی چرخشی در دریل است که البته در نوع دریل های چکشی در کنار چرخش خود دارای نرخ ضربه زنی نیز می باشد و عمدتا از قابلیت تنظیم و کنترل شدت نیز برخوردار است؛ مثلا برای ایجاد سوراخ و کنده کاری بر روی مصالح سخت باید میزان گشتاور دریل مصرفی شما بالا و برای ایجاد سوراخ بر روی چوب های نرم و یا سطوح پلاستیکی از دریلی با میزان گشتاور پایین استفاده نمود.

سرعت: نکته مهم دیگری که باید در هنگام انتخاب و خرید دریل چکشی به آن توجه کنید، سرعت چرخش مته توسط موتور دریل است که همیشه برحسب دور بر رقیقه (PRM) اندازه گیری می شود و در برخی از مدل ها نیز دارای قابلیت تنظیم اندازه جهت ایجاد یک کنده کاری و یا سوراخ کاری تمیز متناسب با میزان سختی و ضخامت سطح کار شما می باشد.

جنس مته: مورد بعدی در خصوص خرید یک دریل چکشی که البته خیلی بصورت مستقیم مربوط به آن نمی شود، خرید و استفاده از یک مته مناسب در قسمت جلویی دریل می باشد. امروزه مته های مختلفی در جنس ها و اندازه های گوناگون در بازار ایجاد شده است که شما باید متناسب با سایز سوراخی که مدنظرتان است و همچنین نوع سطحی که قرار است در آن سوراخی را ایجاد کنید؛ یک مته مناسب و باکیفیت را خریداری نمایید. مته های فولادی برای ایجاد سوراخ بر روی سطوح فلزی و چوبی مناسب هستند و مته های المسه بیشتر برای نفوذ در بتن و سنگ قابل قبول می باشند.

طراحی مناسب: از دیگر فاکتورهای اساسی که باید به آن توجه کنید، داشتن طراحی مناسبِ دریل مدنظرتان است تا اینطوری هم بتوانید به راحتی آن را در دست بگیرید و هم با دقت بیشتری از آن استفاده نمایید و دچار خستگی و یا حتی کوفتگی با توجه به انجام عمل ضربه زنی از سوی دریل های چکشی در دراز مدت نشوید.

قیمت دریل چکشی: قیمت دریل چکشی با توجه موارد مختلفی تعیین می شود که ما سعی کردیم در این مطلب به معرفی مهمترین این موارد برایتان بپردازیم و حال این شما هستید که باید به دنبال خرید یک دریک چکشی متناسب با نوع نیاز و همچنین میزان بودجه خود باشید.

بهترین مدل‌های دریل چکشی

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید دریل چکشی مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از مدل‌های برتر دریل چکشی ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این دریل‌های چکشی از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

1دریل چکشی رونیکس مدل ۲۲۶۰

دریل چکشی رونیکس مدل 2260

دریل چکشی رونیکس مدل ۲۲۶۰ با ابعاد ۳۰x26x7 سانتی‌متر و وزن ۲ کیلوگرم، ابزاری قدرتمند از برند ایرانی Ronix است که برای کارهای ساختمانی و خانگی مناسب است.

رونیکس در کشورهای متعدد از جمله آلمان، اسپانیا، چین و … در زمینه تولید انواع ابزارآلات دستی، برشی، بادی، باغبانی و … فعالیت می‌کند.

دریل چکشی مدل ۲۲۶۰ یکی از محصولات شرکت رونیکس است که با ولتاژ ۱۸۰-۲۴۰ ولت و توان ۷۵۰ وات، قابلیت سوراخ‌کاری با قطر حداکثر ۱۳ میلی‌متر در مصالح و فلز و ۲۵ میلی‌متر در چوب را دارد.

سیستم گردش چپ‌گرد و راست‌گرد این دریل، امکان استفاده از آن را به عنوان پیچ‌گوشتی برقی نیز فراهم می‌کند.

این دریل با سرعت حرکت آزاد ۰-۳۰۰۰، قابلیت کنترل سرعت را دارد که این امر باعث می‌شود شما کاربر گرامی بتوانید بر اساس نوع کاری که انجام می‌دهید، سرعت دریل را تنظیم کنید.

این محصول دارای سه‌نظام ۱۳ آچاری است که با وجود این ویژگی، دستگاه قادر است از انواع مته‌ها استفاده نماید.

مزایا:

  • قدرت بالا
  • ظاهر زیبا
  • قیمت مناسب
  • کیفیت ساخت عالی
  • برند سازنده معتبر
  • طراحی ارگونومیک
  • امکان کنترل سرعت
  • دارای ویژگی چپ گرد و راست گرد
  • داشتن حالت چکشی

معایب:

  • نداشتن کیف

به نظر می‌رسد که محصولات شرکت ایرانی رونیکس از کیفیت، کارایی و دوام لازم برخوردار هستند که دریل چکشی رونیکس مدل ۲۲۶۰ نیز از این قاعده کلی جدا نیست.

بنابراین باید این چکش را کالایی با قیمت مناسب، قدرت بالا و کیفیت عالی به حساب آورد که می‌تواند یک گزینه خوب برای کارهای ساختمانی و خانگی باشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

2دریل چکشی اینتیمکث کد GHR962

دریل چکشی اینتیمکث کد GHR962

اینتی‌مکس شرکتی چینی است که در سال ۲۰۰۵ تاسیس شد. در حال حاضر در شهر دبی امارت هم فعال است. Intimax بر کیفیت و کارایی محصولاتش اصرار دارد که این شعار در زیبایی، دوام و طول عمر ابزارش نمایان است.

دستگاه‌‌ها و ماشین‌های جوشکاری، انواع ابزارهای برقی و بادی از جمله دریل چکشی از محصولات این برند چینی هستند.

دریل چکشی اینتی‌مکس با کد GHR962، ابزاری کیفی و قدرتمند است که دارای ابعادی معادل ۲۵x6x21 سانتی‌متر و وزنی برابر با ۱ کیلوگرم است.

این دریل که با ولتاژ ۲۲۰ ولت کار می‌کند نیروی خود را از برق شهری تامین می‌کند. سه‌نظام فلزی این دریل قطر ۱۳ میلی‌متر دارد و سرعت حرکت آزاد آن بین ۰ تا ۳۰۰۰ دور بر دقیقه متغیر است.

توان ۱۲۰۰ تا ۲۰۰۰ وات، قابلیت چرخش در دو جهت راست و چپ و قابلیت کنترل سرعت از ویژگی‌های این وسیله است.

با استفاده از این دریل می‌توان سوراخ‌هایی با قطر حداکثر ۱۳ میلی‌متر در فلز، ۱۳ میلی‌متر در سیمان و تا ۳۵ میلی‌متر در چوب ایجاد کرد.

مزایا:

  • قدرت بالا (۱۲۰۰ تا ۲۰۰۰ وات)
  • قابلیت چرخش در دو جهت
  • امکان کنترل سرعت
  • سه‌نظام فلزی با قطر ۱۳ میلی‌متر
  • برند معتبر
  • کیفیت ساخت بالا

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

دریل چکشی اینتی‌مکث کد GHR962، با توان بالا و قابلیت‌های متنوع، یک ابزار مناسب برای کارهای خانگی و تجاری است.

با وجود قیمت بالا، کیفیت ساختِ دریل، آن هم توسط برندی صاحب‌نام به گونه‌ای است که این محصول را به یک گزینه ارزشمند برای کاربران تبدیل کرده است.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

3دریل چکشی توسن مدل ۰۰۲۲D

دریل چکشی توسن مدل 0022D

دریل چکشی توسن مدل ۰۰۲۲D یک ابزار قدرتمند و چند منظوره است که برای انجام کارهای سنگین و خانگی طراحی شده است. این دریل با توان ۷۵۰ وات، قادر به ایجاد سوراخ‌هایی با قطر ۱۳ میلی‌متر در فلز، ۱۶ میلی‌متر در سیمان و ۳۰ میلی‌متر در چوب است.

با سرعت دورانی بیشینه ۲۸۰۰ دور در دقیقه، قادر به انجام کارهای سنگین و در عین حال با کارایی و سرعت بالاست.

توسن Tosan یک برند ایرانی است که در سال ۲۰۰۵ با هدف تولید ابزار آلات برقی و دستی تاسیس و شروع به کار کرد، البته محصولاتش در چین و تایوان هم تولید می‌شوند.

دریل چکشی توسن مدل ۰۰۲۲D دارای سیستم چرخش در دو جهت است که امکان استفاده وسیع و گسترده‌ای را برای کاربران ایجاد می‌کند.

ابعاد آن ۲۵x10x10 سانتی‌متر و وزنش ۲.۱۵ کیلوگرم بوده که با این شرایط هم برای کارهای خانگی و هم برای پروژه‌های تجاری مناسب است.

مزایا:

  • قدرت بالا
  • برند معتبر
  • کیفیت ساخت عالی
  • رنگ‌بندی زیبا
  • فن خنک کننده قوی
  • خوش دست با طراحی ارگونومیک
  • اندازه مناسب کابل برق
  • دارای قابلیت چپ گرد و راست گرد
  • حالت چکشی

معایب:

  • نداشتن کیف

دریل چکشی توسن مدل ۰۰۲۲D وسیله‌ای فنی، کاربردی و پرقدرت است که توسط شرکت ایرانی Tosan تولید و به بازار عرضه می‌شود.

این ابزار با توجه به قیمت مناسب، کیفیت بالای ساخت و امکانات گوناگون گزینه‌ای عالی برای کاربران خانگی و تجاری محسوب می‌گردد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

4دریل چکشی رونیکس مدل ۲۲۵۰

دریل چکشی رونیکس مدل 2250

دریل چکشی رونیکس مدل ۲۲۵۰ از جمله محصولات تولید شده توسط شرکت خوش نام و ایرانی رونیکس است که دارای قدرت و ویژگی‌های منحصر به فرد است، سیستم چرخش چپ، سیستم چرخش راست و محدوده ولتاژ ۱۸۰-۲۴۰ از جمله این مزایاست.

همین خصوصیات باعث جلب نظر و رضایت بسیاری از خریداران شده است. این محصول همراه با دسته، خط کش، و سه سیستم ارائه می‌شود که همه این‌ها می‌توانند دریل چکشی رونیکس مدل ۲۲۵۰ را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاربران حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای تبدیل کنند.

وجود دو ویژگی گردش چپ‌گرد و راست‌گرد باعث شده که دقت و کارایی استفاده از آن به بهترین شکل ممکن، افزایش یابد.

مزایا:

  • قابلیت چرخش دوجهته چپ و راست
  • گارانتی ۱۲ ماهه
  • امکان استفاده به عنوان پیچ گوشتی
  • قابلیت تنظیم سرعت چرخش
  • کابل بلند
  • پر قدرت
  • کیفیت ساخت خوب
  • سه نظام باکیفیت و روان
  • لرزش و صدای کم

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا
  • نداشتن جعبه

دریل چکشی رونیکس مدل ۲۲۵۰ یکی از محصولات شاخص برند ایرانی رونیکس است که با داشتنِ ویژگی‌های خاص، از آن به عنوان یک ابزار قدرتمند برای کاربران حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای یاد می‌کنند.

قدرت مناسب، کارایی عالی، کیفیت ساخت و ظرفیت‌های منحصر به فرد موجب شده که این نوع دریل چکشی یک ابزار ایده‌آل و قابل توجه برای کاربران به حساب بیاید.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

5کیت دریل برقی چکشی رونیکس مدل RS_0001

کیت دریل برقی چکشی رونیکس مدل RS_0001

این محصول یک کیت کامل از ابزارهای دستی و مته‌های مختلف با سایزهای متفاوت است که در یک کیف ضد ضربه BMC قرار داده شده است.

دریل چکشی RS-0001 رونیکس محصولی از برند ایرانی Ronix است که با موتور ۶۵۰ واتی قدرتمند می‌تواند سوراخ کاری و دریل کاری چکشی را با بهترین کارایی انجام دهد.

توانایی ایجاد سرعت ۲۸۰۰ دور در دقیقه و سه نظام آچاری تمام فلزی با ظرفیت ۱۳ میلی‌متری از ویژگی‌های این محصول به شمار می‌رود، به یاد داشته باشید که برای تعویض مته آن باید از آچار مخصوص استفاده کرد.

مزایا:

  • قدرت بالا
  • کیفیت ساخت عالی
  • قیمت مناسب
  • برند معتبر
  • کیت کامل ابزارهای دستی
  • مجهز به کیف ضد ضربه
  • سبک و دارای طراحی ارگونومیک

معایب:

  • قیمت تقریباً بالا

قیمت بالای دریل چکشی برقی رونیکس مدل RS-0001 بیانگر کیفیت و کارایی آن است که با وجود ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای که دارد، یک گزینه مناسب برای سوراخ کاری در سطوح مختلف چوب، فلز و بتن است.

این دریل با داشتن وزن سبک و طراحی ارگونومیک، کاربر را در انجام کارهای سنگین یاری می‌کند. هم‌چنین همراه داشتن کیف ضد ضربه، امکان حمل و نقل آسان و ایمنی ابزارها را فراهم می‌کند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

6دریل چکشی صنعتی اینتیمکث مدل ۰۹۰۲ مجموعه ۱۰۰ عددی

دریل چکشی صنعتی اینتیمکث مدل 0902 مجموعه 100 عددی

مجموعه دریل چکشی اینتی‌مکث، یکی از مجموعه‌هایی است که برای کاربری‌های نیمه صنعتی، تجاری و خانگی مناسب است. دریل چکشی این مجموعه که ساختِ برند چینی Intimax است دارای قدرت موتوری برابر با ۱۲۰۰ وات و سرعت چرخش آزادی معادل ۳۰۰۰-۰ دور در دقیقه بوده که قابلیت‌های بسیاری را برای کاربران ایجاد می‌کند.

قطر سه نظام این دریل ۱/۵ تا ۳ میلی‌متر است، از ویژگی‌های منحصر به فرد آن می‌توان به کنترل سرعت گردش با میزان فشار به شستی، حداکثر توان سوراخ کاری در فلز ۱۳ میلی‌متر در مصالح، ۱۳ میلی‌متر و در چوب ۳۰ میلی‌متر و دسته کمکی با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه اشاره کرد.

مزایا:

  • قدرت بالا
  • کیفیت ساخت عالی
  • امکانات کاربردی
  • برند سازنده معتبر
  • تنوع ابزارهای جانبی
  • بسته بندی خوب به همراه کیف جادار

معایب:

  • تولید صدای متوسط

دریل چکشی صنعتی اینتی‌مکث مدل ۰۹۰۲ یک مجموعه ۱۰۰ عددی است که از قیمت مناسب، کیفیت ساخت، تنوع ابزارهای همراه و برند سازنده معتبری برخوردار است.

بنابراین این دستگاه با توجه به امکاناتش می‌تواند انتخاب و خرید مناسبی برای کاربری‌های نیمه صنعتی، تجاری و خانگی محسوب شود.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

7دریل چکشی شارژی برشلس باس کد GHR406 مجموعه ۲۵ عددی

دریل چکشی شارژی برشلس باس کد GHR406 مجموعه 25 عددی

دریل چکشی شارژی از شرکت باس با کد GHR406، یکی از جدیدترین محصولات این برند چینی است. این دستگاه با ابعاد ۲۵x25x10 سانتی‌متر و وزن ۲ کیلوگرم، دارای موتور براش‌لس Brushless (بدون زغال) و تکنولوژی جدید در ابزارهای شارژی است.

این دریل از سیستم گردش چپ‌گرد و راست‌گرد بهره می‌گیرد و دارای قابلیت کنترل سرعت و سه‌نظام فلزی ۱۰ میلیمتری است. سرعت حرکت آزاد آن بین ۰ تا ۳۵۰ و ۰ تا ۱۶۰۰ در دقیقه متغیر است.

این دریل شارژی با چهار عدد سل باتری تولید جدید، قدرت بسیار خوبی را برای مشتریانش به ارمغان می‌آورد.

دستگاه علاوه بر ابعاد مناسب و وزن سبک، دارای گشتاور ۱۶ تا ۴۵ نیوتن متر است. این دریل با دو عدد باتری ۲۴ ولت لیتیوم و گیربکس دو دورِ قدرتمند، می‌تواند در مقایسه با برندهای مشابه مدت زمان بیشتری شارژ خود را نگهداری نماید.

مزایا:

  • خوش دست و سبک
  • مناسب برای کار با چوب و گچ
  • شارژی با ولتاژ ۱۶ ولت
  • دارای موتور براش‌لس
  • قدرت بالا
  • برند سازنده معتبر

معایب:

  • نداشتن دفترچه راهنما
  • کیفیت پایین ابزارهای جانبی

دریل چکشی شارژی برشلس باس کد GHR406 ساختِ برند چینی Boss است که با وجود ویژگی‌های فوق‌العاده‌اش می‌تواند یک ابزار قدرتمند و کارآمد برای کاربران باشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

8دریل چکشی توسن مدل ۰۰۳۴D

دریل چکشی توسن مدل 0034D

دریل چکشی توسن مدل ۰۰۳۴D محصول برند ایرانی Tosan است که البته کالاهای آن در چین و تایوان هم تولید و عرضه می‌شوند. ابعاد این وسیله ۱۰x30x40 سانتی‌متر است که یک ابزار قدرتمند و کارآمد برای اهل فن است.

ولتاژ این دستگاه ۱۸۰-۲۴۰ ولت و توانش ۱۰۵۰ وات می‌باشد که قابلیت‌های بسیاری را برای کاربران به وجود می‌آورد.

برخورداری از سیستم گردش چپ‌گرد و راست‌گرد، شرایط و موقعیتی را ایجاد می‌کند که به واسطه آن کاربر می‌تواند استفاده چند منظوره‌ای از دریل به عمل بیاورد.

نرخ ضربه این دریل بین ۰-۱۹۲۰۰ و ۰-۴۴۸۰۰ ضربه در دقیقه در نوسان است که این امر به کاربر اجازه می‌دهد تا با تنظیم سرعت، کار خود را با دقت بیشتری انجام دهد.

مزایا:

  • جنس مقاوم
  • کیفیت بدنه مناسب
  • قدرت بالا
  • برند شناخته شده
  • طراحی زیبا و جذاب
  • خوش دست و ارگونومیک

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

قیمت بالای هر وسیله و ابزار از جمله دریل چکشی توسن مدل ۰۰۳۴D نمی‌تواند عیب یا نقصی برای آن تلقی شود بلکه برعکس، یک نقطه قوت به حساب می‌آید که بیانگر کیفیت و کارایی آن است.

این دریل پرقدرت، مقاوم و در عین حال برخوردار از ویژگی‌های فنی و کیفیت ساختِ خوب، می‌تواند یک گزینه مناسب برای کاربران با نیازهای مختلف باشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

9دریل چکشی رونیکس مدل ۲۲۹۰

دریل چکشی رونیکس مدل 2290

دریل چکشی نیم‌تنه‌فلزی رونیکس مدل ۲۲۹۰ یک محصول پرقدرت، کارا و حرفه‌ای ساختِ ایران است که برای کارهای صنعتی طراحی، تولید و عرضه شده است.

با قدرتِ موتوری برابر با ۹۰۰ وات، قادر است سرعت ۲۸۰۰ دور در دقیقه را ایجاد نماید. سه‌نظام آچاری ۱۳ میلی‌متری این دریل، تمام‌فلزی و بسیار مستحکم است طوری که بهترین کارایی را برا آن به وجود می‌آورد.

از طراحی فوق‌العاده زیبا و ارگونومیک بدنه دریل چکشی رونیکس مدل ۲۲۹۰ که آن را از سایر رقبا متمایز می‌کند، نباید غافل شد.

عملکرد بی‌نظیر این وسیله، تجربه‌ی استفاده از یک محصول کارآمد و کیفی را در ذهن کاربران ثبت می‌کند.

مزایا:

  • قدرت عالی
  • برند سازنده معتبر و صاحب نام
  • کیفیت ساخت بالا
  • طراحی جذاب و ارگونومیک
  • دسته و آچار همراه باکیفیت

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

دریل چکشی رونیکس مدل ۲۲۹۰ مانند تمام محصولات برند ایرانی Ronix، ابزاری قوی و با ساخت عالی است که می‌تواند یک انتخاب بی‌نظیر برای کاربردهای صنعتی باشد.

لذا با خرید آن، انجام کارهای سخت را برای خود آسان و در عین حال لذت‌بخش کنید.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

10دریل چکشی کرون مدل CT10067

دریل چکشی کرون مدل CT10067

حتماً می‌دانید که کرون یک شرکت چینی فعال در زمینه تولید ابزارهای برقی و لوازم جانبی است. Crown در بیش از ۴۰ کشور فعالیت دارد که محصولاتش در ایران و سایر کشورها از محبوبیت خاصی برخوردارند.

دریل چکشی مدل CT10067 یکی از ساخته‌های برند کرون است که اندازه‌ آن ۳۰x10x10 سانتی‌متر و وزنش مساوی با ۲.۴ کیلوگرم است.

ابزاری قوی و کارآمد است که با ولتاژ ۱۸۰-۲۴۰ ولت و منبع تغذیه برق کار می‌کند تا بتواند ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گوناگون و متنوعی را برای کاربران خود ایجاد کند.

سه‌نظام ۱۳ میلی‌متری، سرعت حرکت آزاد ۰-۱۲۰۰/۰-۲۸۰۰ و توان ۸۱۰ وات از جمله مشخصات فنی این محصول به شمار می‌روند.

سوراخ‌کاری با قطر حداکثر ۱۶ میلی‌متر در مصالح، ۱۳ میلی‌متر در فلز و ۴۰ میلی‌متر در چوب از توانمندی‌های این دریل پرقدرت و کاراست.

این محصول با چرخ دنده‌های فلزی برای دوام بیشتر، گیربکس دوسرعته، کلید گردان روی شستی اصلی برای تنظیم سرعت گردش و دسته کمکی با امکان چرخش ۳۶۰ درجه، به کاربر اجازه می‌دهد که با راحتی و انعطاف‌پذیری بیشتری از آن استفاده نماید.

مزایا:

  • قدرت و استحکام بالا
  • قابلیت چکشی
  • کیفیت بدنه مناسب
  • فلزی بودن قسمت جلویی بدنه
  • کلید تنظیم سرعت روی شستی
  • گیربکس دو سرعته
  • قابلیت چپ گرد و راست گرد
  • امکان تنظیم سرعت

معایب:

  • نداشتن کیف
  • قیمت تقریباً بالا

دریل چکشی کرون مدل CT10067 که حاصل تجربه و توان علمی یک شرکت معتبر جهانی است، شاید نیازِ چندانی به معرفی و شناختِ نداشته باشد.

وسیله‌ای فنی، قدرتمند و کارآمد است که با توان بالا، استحکام، قابلیت چکشی، گیربکس دوسرعته و تنظیم سرعت روی شستی، نظر هر کاربری را برای استفاده از آن در انجام کارهای مختلف، به سوی خود جلب می‌کند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

11دریل چکشی بوش مدل GSB 24-2

دریل چکشی بوش مدل GSB 24-2

قطعاً اطلاع دارید که بوش Bosch یک شرکت و برند معتبر و با سابقه آلمانی است که از شهرت جهانی برخوردار می‌باشد طوری که محصولاتش در ایران و سایر کشورها با اقبال عمومی مواجه است.

این شرکت علاوه بر آلمان در کشورهای ترکیه، مجارستان، مالزی، چین و … تحت برندِ اصلی فعالیت می‌کند.

دریل چکشی بوش مدل GSB 24-2 یکی از قوی‌ترین محصولات موجود در بازار است که توسط شرکت بوش طراحی، تولید و عرضه شده است.

با داشتن گیربکس قوی و سیستم تنظیم سرعت بالا، توان انجام کارهای سنگین برای این محصول فراهم است.

به کمک فناوری گشتاور ثابت، قدرت این دریل حتی در شرایط سخت هم کاهش نمی‌یابد. موتور قدرتمند ۱۱۰۰ واتی این دریل با سیستم پیشرفته هوی دیوتی بوش Heavy-duty (با دوام، محکم)، امکان انجام کارهای سنگین با قطرهای بزرگ را ایجاد می‌کند.

سیستم کنترل گشتاور دقیق این دستگاه، برای بستنِ پیچ‌های سنگین مناسب است. بهره‌مندی از کلاچ ایمنی پیشرفته، امنیت بالایی را در هنگام کار برای دستگاه و کاربر ایجاد می‌کند.

با عنایت به کیفیت ساخت بالا و همین‌طور ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فوق‌العاده‌، می‌توان گفت که این دریل یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کاربران حرفه‌ای به شمار می‌رود.

مزایا:

  • گیربکس قدرتمند
  • تولید صدای کم
  • سه‌نظام خودکار
  • کیفیت ساخت عالی
  • برند معتبر و شناخته شده
  • سیستم کلاچ ایمنی
  • امنیت بالا

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

دریل چکشی بوش مدل GSB 24-2 که توسط برند معروف Bosch تولید و روانه بازار شده است مانند سایر کالاهای این شرکت دارای مرغوبیت و ویژگی‌هایی خاصی است.

کیفیت ساخت عالی، قدرت بالا و امنیت مناسب، منشوری از ظرفیت‌های فوق‌العاده این دریل چکشی است که در کنار هم، می‌توانند محصول را به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کاربران حرفه‌ای تبدیل نمایند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

12دریل شارژی چکشی دیوالت مدل DCD996

دریل شارژی چکشی دیوالت مدل DCD996

اگر در مورد برند دیوالت چیزی نشنیدید، حالا بشنوید که Dewalt یک شرکت آمریکایی فعال در حوزه تولید ابزارهای برقی و دستی است که در سال ۱۹۲۴ توسط فردی به نام ریموند دیوالت تاسیس شد.

در سال ۲۰۰۲ خط تولید خود را به کشورهای ژاپن، کره جنوبی، تایلند و مکزیک منتقل کرد. دیوالت امروزه یک برند جهانی است که ابزارآلات صنعتی و دستی را طراحی، تولید و روانه بازار نی‌کند.

دریل شارژی چکشی دیوالت مدل DCD996 یک ابزار قدرتمند با ویژگی‌های فراوان از برند نام آشنای دیوالت است که با سیستم گردش چپ‌گرد و راست‌گرد، قابلیت کنترل سرعت و هم‌چنین قفل سوییچ، به شما اجازه می‌دهد که با دقت و کنترل بیشتری کارتان را انجام دهید.

ولتاژ این دریل ۱۸ ولت است و نرخ ضربه آن بین ۰ تا ۳۵۲۵۰ ضربه در دقیقه در نوسان است.

دریل DCD996 دیوالت دارای سه‌نظام خودکار ۱۳ میلی‌متری، سرعت حرکت آزاد بین ۰ تا ۲۰۰۰ و حداکثر قطر سوراخ‌کاری در مصالح، فلز و چوب به ترتیب ۱۳، ۱۵ و ۵۵ میلی‌متر، امکانات و فرصت‌های کاری فراوانی را برای کاربر فراهم می‌کند.

مزایا:

  • قدرت بالا
  • ساخته یک برند معتبر
  • قابلیت کنترل سرعت
  • سیستم گردش چپ‌گرد و راست‌گرد
  • کیفیت ساخت عالی
  • قفل سوییچ
  • کیفیت جهانی

معایب:

  • بدون باتری، شارژر و کیف
  • قیمت تقریباً بالا

دریل شارژی چکشی دیوالت مدل DCD996 به وسیله یک شرکت معتبر و جهانی به نام Dewalt ساخته شده که محصولاتش از نظر کیفیت، دوام و کاربرد، جایگاه بین‌المللی دارند.

این دریل با ویژگی‌های فوق‌العاده‌ و بارزی که دارد، قطعاً می‌تواتد به عنوان یک ابزار قدرتمند و مفید برای هر کارگاهی مطرح شود.

با این‌که بدون باتری، شارژر و کیف عرضه می‌شود، اما برای کسانی که قبلاً تجربه استفاده از ابزارهای شارژی دیوالت را داشته‌اند، این محصول می‌تواند گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه و عالی باشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

امیدواریم این مطلب برای انتخاب دریل چکشی مناسب به شما کمک کرده باشد. خواندن راهنمای خرید دریل پیچ گوشتی و دستگاه مینی فرز هم به شما توصیه می‌شود. اگر سوالی دارید می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه آن را با ما در میان بگذارید.

مطلب قبلی۲۵ مدل گاز انبر پرقدرت و ارزان با خرید اینترنتی
مطلب بعدی۲۵ مدل قفل دوچرخه ایمن و باکیفیت با خرید اینترنتی

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here