زیبا و رسیدگی به خود همیشه جزئی از بخش های جداناپذیر در زندگی خانم ها و دختران جوان بوده است که البته امروز این موضوع در زندگی آقایان نیز وارد شده است و در مجموع همه انسان های عصر فعلی ما به دنبال زیباسازی چهره، پوست و همچنین بهتر شدن تیپ و استایل خود هستند که دستگاه بافت مو می تواند با مزیت های خود در عرصه آرایشی حسابی چهره شما را از این رو به آن رو کند! بافتن موها همیشه یکی از لذت های وصف ناشدنی برای بانوان و دختر خانم ها در سنین مختلف بوده است که اغلب بصورت دستی و با صرف زمان زیادی صورت می گرفته است که اکنون می توان با کمک تکنولوژی و وجود دستگاه های بافت مو این کار را به سهولت و در زمان بسیار کمتری انجام داد و به خروجی بهتری حتی در مقایسه با بهره گیری از هنر دستان آرایشگرهای حرفه ای رسید. در ادامه این مطلب با لیست بیست همراه شوید تا شما را با راهنمای خرید بافت مو آشنا نماییم.

نکات مهم هنگام خرید بافت مو

وزن مطلوب: اولین نکته در خرید بافت مو توجه به وزن دستگاهی است که آن را انتخاب کرده اید؛ یادتان باشد عمل بافت مو هر چقدر هم که سریع صورت پذیرد باز نیاز به توان دستی شما دارد و به همین خاطر وزن یک دستگاه در این خصوص بسیار حائز اهمیت است. از طرفی توجه داشته باشید که دستگاه های بیش از اندازه سبک نیز قطعا از کیفیت پایین تری در این زمینه برخوردار هستند و به همین منظور بهتر است خرید خود را همیشه از فروشگاه های معتبر و خوشنام انجام دهید.

جنس بدنه: نکته مهم بعدی مربوط به جنس بدنه دستگاه بافت موی شما است که می تواند از سرامیک، تیتانیوم، تفلون، آلومینیوم و دیگر متریالی از این دست ساخته شده باشد. یادتان باشد جنس محصول مورد نظرتان باید از میزان استحکام مطلوبی برخوردار باشد و با توجه به اینکه اغلب آرایشگران و یا بانوان در محیط های داخل منزل از این دستگاه در شرایط مرطوب اسحمام و یا بر روی موهای خیس استفاده می کنند، بدنه ان کاملا عایق شده و ضد رطوبت باشد.

طراحی مناسب: مورد بعدی در خصوص انتخاب و خرید بافت مو توجه به طراحی کلی دستگاه آن است که هم باید دارای اندازه مناسبی باشد و هم به گونه ای طراحی شده باشد که به راحتی بتوان آن را در دست گرفت و با رشته کردن موها در دسته های باریک، عمل بافت آن ها را در مدل های گوناگون انجام داد.

حالات بافتنی: دستگاه های بافت مو امروزه دارای سَری های گوناگونی برای بافتن موهای سر شما عزیزان هستند که شما می توانید با مطالعه و همچنین مدل های بافت مورد نظرتان، اقدام به تهیه کردن یک دستگاه ایده آل و قدرتمند برای خود کنید. فراموش نکنید نحوه دست گرفتن دستگاه و همچنین ایجاد بافت های افقی و یا عمودی موها به یکدیگر نیز خود از جمله مدل های رایجی است که می توانید برای زیبایی موهایتان از آن ها استفاده نمایید.

نرم کننده یونی: اینکه دستگاه شما قادر به تولید یون هایی جهت خشک کردن سریع موها، از بین بُردن حالت وزی و همچنین نرم کردن و حالت دهی به موهایتان برخوردار باشد، یک مزیت بسیار بزرگ است که سبب می شود شما به راحتی بتوانید به امر بافت موهایتان بپردازید.

منبع تغذیه: نکته مهمی بعدی که معمولا بسیاری از خریداران به آن توجه کافی ندارند، منبع تامین کننده انرژی مورد نیاز دستگاه است که در برخی مدل ها بصورت باتری های قلمی و نیمه قلمی و در دیگر مدل بصورت اتصال مستقیم به برق شهری می باشد. یادتان باشد اگر طالب نوع اول هستید حتما به میزان فعالیت دستگاه بصورت شارژی توجه کنید و اگر هم مایل به استفاده از بافت موی برقی هستید، حتما به متراژ سیم برق متصل به بدنه دستگاهتان دقت داشته باشید.

قابلیت تنظیم دما: دمای مورد نیاز عمل بافت مو برای همه نوع مویی و در همه حالت بافتنی یکسان نیست و با توجه به مدل درخواستی شما و همچنین جنس موهایتان بایستی دمای دستگاه تان کم و یا زیاد باشد که در بهترین حالت ممکنه ما توصیه می کنیم به سراغ خرید محصولاتی بروید که از قابلیت تنظیم دما برای این کار برخوردار می باشند.

خاموشی خودکار: از دیگر موارد مربوط به خرید دستگاه بافت مو، وجود قابلیت خاموشی خودکار است که سبب می شود چنانچه دستگاه شما برای مدت زمان زیادی بدون استفاده روشن بماند و یا اینکه خدایی ناکرده دچار عیب و نقصی در ساختار فنی خود شود، بطور خودکار خاموش شود و احتمال بروز خطر برای شما را بطور کلی از بین ببرد.

سهولت در استفاده: به انضمام تمام نکات و موارد گفته شده یادتان باشد هنر آرایشی وابستگی شدیدی به استفاده راحت و آسان شما از ابزار و دستگاه های زیباسازی تان دارد و به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای لذت بردن از بافت موهای خود و دیگران به سراغ خرید محصولاتی بروید که از قابلیت مصرفی آسانی برخوردار باشند.

قیمت بافت مو: با کمی جستجو در بازار داخلی می توانید با محصولات بسیاری در این زمینه مواجه شوید که قیمت بافت مو آنان کاملا با یکدیگر متفاوت است و دلیل این تفاوت نیز مربوط به ویژگی های مطرح شده در این مطلب به علاوه نام و برند کمپانی تولید کننده می باشد. به هر حال یادتان باشد که همواره بایستی به دنبال بهترین ها با هر میزان بودجه ای که در اختیار کرده اید، باشید.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید دستگاه بافت مو مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از ۷ دستگاه بافت مو ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این دستگاه‌های بافت مو از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.


1بافت مو بابیلیس مدل TW1100

بافت مو بابیلیس مدل TW1100

مشخصات

  • حداکثر دما
  • طول سیم
    متر
  • سایر توضیحات
    – نیازمند به ۲ عدد باتری قلمی آلکالاین- دارای سری چرخشی برای انجام بافت مو- دارای ۲ گیره برای نگه داشتن مو- مجهز به یک دکمه ۳ حالته برای خاموش کردن و تغییر جهت چرخش سری ابزار بافت مو- وزن: ۱۸۰ گرم- ابعاد: ۲۱ × ۷.۵ × ۴ سانتی‌متر- دارای کش و بند

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

امیدواریم این مطلب برای انتخاب دستگاه بافت مو مناسب به شما کمک کرده باشد. خواندن راهنمای خرید اتو مو و فرکننده مو هم به شما توصیه می‌شود. اگر سوالی دارید می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه آن را با ما در میان بگذارید.

مطلب قبلی۲۵ مدل فن کویل باکیفیت و ارزان با قیمت روز و خرید اینترنتی
مطلب بعدی۲۵ مدل انگشتر دخترانه زیبا و شیک با خرید اینترنتی

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here