آون توستر یک دستگاه دوست داشتنی با ابعادی نسبتا کوچکتر از مایکروویو و همچنین بزرگتر از توسترهای معمولی می باشد که می توان از آن علاوه بر گرم نمودن و برشته کردن انواع و اقسام نان ها برای پخت انواع و اقسام غذاهای فست فودی و دیگر مواد غذایی نیز استفاده نمود.

امروزه بازار مخصوص به آون توسترها از تنوع مدلی و برندهای تولید کننده زیادی اشباع شده است و به همین دلیل پیدا کردن یک دستگاه اینچنینی با کیفیتی مطلوب کمی برای شما خریداران عزیز دشوار شده است که البته اگر در ادامه این مطلب با لیست بیست همراه شوید، قطعا می توانید به نکات مهمی در خصوص خرید آون توستر دست پیدا نمایید.

نکات مهم هنگام خرید آون توستر

اندازه محصول: نخستین نکته ای که هنگام خرید آون توستر باید به آن توجه داشته باشید. اندازه و میزان گنجایش داخلی دستگاه مورد نظرتان است. برای این منظور بهتر است به توانایی و میزان علاقه خود به آشپزی و همچنین دفعات استفاده تان از این قبیل محصولات آشپزخانه ای دقت داشته باشید و سپس سایز ظروف غذایی تان را که می خواهید از آن ها در داخل آون توستر مورد نظرتان بهره گیری نمایید، مورد توجه خود قرار دهید.

بازه حرارتی: مورد بعدی در هنگام انتخاب و خرید آون توستر توجه به بازه حرارتی آن می باشد؛ زیرا برای طبخ برخی از غذاها با این نوع دستگاه ها نیاز به یک دمای مشخص است که اگر محصول مورد نظر شما نتواند این میزان دما را برایتان تامین نماید، قطعا با مشکل بزرگی مواجه خواهید شد و خیلی زودتر از آنچه که فکرش را بکنید از خریدتان پشیمان می شوید.

تایمر (Timer): همواره سعی کنید به سراغ خرید آون توستری بروید که از قابلیت تایمر زمانی برخوردار باشد تا تنها لازم شود شما غذا را در داخل محفظه آن قرار دهید و سپس با تنظیم کردن یک زمان مناسب، غذایی گرم را نوش جان نمایید. البته ناگفته نماند امروزه اغلب این نوع از دستگاه ها دارای تایمر زمانی به همراه یک زنگ هشداردهنده جهت اطلاع شما از اتمام مرحله زمانی می باشند.

برنامه های آشپزی: مورد بعدی که می تواند در خرید یک آون توستر باکیفیت بسیار به شما کمک کند، وجود برنامه های متعدد آشپزی بصورت پیش فرض بر روی خود محصول است که سبب می شود شما به راحتی هر چه تمام مثلا متریال درست کردن یک عدد پیتزا را در داخل سینی مخصوصش ریخته و در داخل دستگاه قرار دهید و سپس با زدن تنها یک دکمه، منتظر اجرای فرآیند پخت پیتزا از سوی دستگاه خود شوید. ناگفته نماند پخت یکنواخت، پخت آرام، آشپزی دو مرحله ای، گرم کردن، خشک کردن و همچنین بخارپز کردن با توجه به تعبیه کردن یک محفظه آب در داخل دستگاه از جمله برنامه های آشپزی در این مدل از دستگاه ها بحساب می آید.

سیستم خاموشی اتوماتیک: خیلی بهتر است اگر آون توستر مدنظرتان از قابلیت خاموش شدن بصورت خودکار برخوردار باشد. با این کار دیگر شما خیالتان راحت است که هیچ اتفاق غیر مترقبه ای لااقل در هنگام کار این دستگاه برای خانه و یا محل کارتان نمی افتد و حسگرهای دستگاه بصورت کاملا اتوماتیک به هنگام افزایش دمای داخلی و یا ایجاد دود به سبب سوختن مواد غذایی درونی آن فورا اقدام به خاموش کردن و قطع جریان برق به داخل محصول می کند.

چراغ داخلی: تقریبا تمامی آون توسترها از یک درب شیشه ای جهت مشاهده نمودن پروسه طبخ و پخته شدن مواد غذایی در داخل محفظه خود برخوردار هستند که البته این درب های شیشه ای با قرار گرفتن دستگاه در یک محیط تاریک و بدون نور عملا غیر قابل استفاده می شوند و به همین خاطر است که همواره توصیه می شود به سراغ خرید توستر، آون توستر و یا حتی مایکروویوی بروید که از یک چراغ در بخش داخلی خود برخوردار باشد.

تعداد قفسه های درونی: معمولا آون توسترها از طراحی های مختلف داخلی برخوردار نیستند و نهایتا یا در مدل ۲ قفسه ای طراحی و تولید می شوند و یا از یک قفسه برخوردار هستند که انتخاب یکی از این دو مدل نیز فقط و فقط بسته به انگیزه آشپزی و همچنین سلیقه شخصی شما عزیزان خواهد داشت.

سهولت در استفاده: برای اینکه از هنر آشپزی خود لذت بیشتری ببرید، همیشه سعی کنید به سراغ خرید وسایل و دستگاه هایی بروید که از قابلیت استفاده به مراتب آسان تری برای شما برخوردار باشند؛ مثلا بهتر ست در خرید یک آون توستر مناسب حتما به امکان تمیز کردن تمامی بخش های آن بطور کامل ساده و سریعی توجه داشته باشید. البته اگر محصول انتخابی شما از یک صفحه نمایشگر نیز برخوردار باشد، کار با آن بسیار راحت تر خواهد بود.

تنظیم نحوه حرارت دهی: حتما شما هم تاکنون متوجه این قضیه شده اید که برخی از آون توسترهای غیر دیجیتالی یا از سه دکمه بزرگ بر روی بدنه کناره خود برخوردار هستند و یا دارای دو دکمه تنظیماتی در این از خود می باشند؛ آن هایی که دو دکمه ای هستند فاقد قابلیت تنظیم نحوه حرارت دهی می باشند و تنها مدل های مدل های سه دکمه هستند که می توان طریقه انتقال حرارت از المنت های بالایی، پایینی و حتی وسطی را به غذای داخلی آن تنظیم نمود.

قیمت آون توستر: قیمت آون توستر در بازار فعلی کشورمان از چند صد هزار تومان آغاز و تا چندین میلیون تومان نیز ادامه پیدا کرده است که شما می توانید با توجه به کوچکی و یا بزرگی فضای داخل آشپزخانه تان اقدام به خرید یک آون توستر بزرگ و یا کوچک برای رفع نیازها خود نمایید. البته فراموش نکنید که این قبیل از محصولات دارای امکانات جانبی همچون: جوجه گردان، کانوکشن و غیره نیز هستند که قطعا بر روی قیمت نهایی آن ها تاثیر گذار است.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید آون توستر مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از بهترین آون توسترهای ارزان، باکیفیت و محبوب را به همراه بررسی و ذکر نکات مثبت و منفی برای شما آماده کرده‌ایم. همه این آون توسترها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

آون توستر ویونا مدل Digital

آون توستر ویونا مدل Digital

آون توستر ویونا مدل Digital یک دستگاه ۶۰ لیتری است که با توجه به امکانات مناسبش، یک انتخاب عالی برای خانواده‌ها و افرادی است که دنبال خرید یک توستر با کیفیت و ارزان هستند.

این دستگاه دارای فن کانوکشن استاندارد، شیشه دوجداره بیرونی، المنت‌های حرارتی کم مصرف، لامپ ال ای دی داخلی، بدنه دوجداره برای عایق کاری حرارتی و بدنه فلزی با پوشش رنگ مقاوم در برابر حرارت با استفاده از تکنولوژی رنگ استاتیک است.

پنل این دستگاه از نوع صفحه نمایش لمسی است که کار کردن با آون توستر و انتخاب حالت‌های مختلف پخت را بسیار آسان می‌کند. همچنین، این توستر دارای دو طبقه، موتور جوجه‌گردان، چراغ داخلی LED، امکان تنظیم دما و تایمر ۶۰ دقیقه‌ای همراه با هشدار اتمام زمان است.

این محصول، همراه با سیخ جوجه گردان و سینی لعاب‌دار عرضه شده است که امکان پخت انواع غذاها را برای شما فراهم می‌کند.

هر محصول خوبی معمولا نقاط ضعفی هم دارد. از جمله معایب این آون توستر می‌توان به طول کابل کوتاه، داغ شدن بدنه (که معمولا در همه آون توستر‌ها وجود دارد)، داغ شدن زیر دستگاه، عدم وجود دفترچه راهنما و همراه نداشتن سینی پیتزا اشاره کرد.

با توجه به قیمت بسیار مناسب، ظرفیت زیاد و ظاهر زیبا، آون توستر ویونا مدل Digital یک انتخاب خوب برای خرید است.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آون توستر نوبل کینگ مدل NF-1004

آون توستر نوبل کینگ مدل NF-1004

آون توستر نوبل کینگ مدل NF-1004 یک دستگاه با ظرفیت ۴۰ لیتر است که قابلیت پخت انواع غذاها را دارد. با توجه به قدرت بالای این محصول، حرارت داخل آون حتی می‌تواند گوشت را کاملا مغزپخت کرده و کباب کند. یکی از ویژگی‌های کاربردی این توشتر آون، داشتن جوجه‌گردان است که امکان تهیه مرغ بریان شده را به شما می‌دهد.

این دستگاه دارای تایمر ۹۰ دقیقه‌ای است که در صورت فراموشی غذا، آن را نمی‌سوزاند و به صورت خودکار خاموش می‌شود. در پایان زمان تعیین‌شده هم با یک زنگ هشدار، اتمام زمان پخت اعلام می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این آون توستر می‌توان به سیستم محافظ برق، شیشه دو جداره، بدنه داخلی نچسب، جوجه گردان، سینی غذا و توری گریل اشاره کرد. این آون توستر قابلیت تنظیم روشن شدن المنت بالا، پایین یا المنت‌های بالا و پایین به صورت هم‌زمان را داراست.

برخی از نکات مثبت این آون توستر عبارتند از: ظرفیت و حجم مناسب، قیمت عالی، کاربری آسان، تابه گرد و مستطیلی جداگانه و…

از خوبی‌های این مدل گفتیم، حالا به معایب آن هم اشاره کنیم: دقیق نبودن دمای توستر در برخی از شرایط، آسان نبودن شستن سینی، کوتاه بودن سیم، کیفیت ساخت نه چندان بالا و عدم وجود چراغ داخلی.

با این حال، با توجه به امکانات و قابلیت‌های متنوع، آون توستر نوبل کینگ مدل NF-1004 همچنان یک انتخاب اقتصادی و عالی برای خرید محسوب می‌شود.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آون توستر مدل لوکستای ۳۱۰۰

آون توستر مدل لوکستای 3100

آون توستر Luxtai مدل ۳۱۰۰ با ظرفیت ۳۶ لیتر، یک دستگاه کاربردی برای پخت انواع غذاها در منزل است. این توستر دارای توان ۱۴۰۰ وات و قابلیت تنظیم دما تا ۲۴۰ درجه سانتی‌گراد است. به علاوه این دستگاه یک تایمر ۹۰ دقیقه‌ای هم دارد که به کاربر امکان تعیین زمان پخت را می‌دهد.

فراموش نکنید که این دستگاه فقط یک طبقه دارد ولی با توجه به گنجایش ۳۶ تا ۴۰ لیتری، فضای کافی برای پخت انواع غذاها را فراهم می‌کند. این دستگاه به جوجه گردان هم مجهز است و امکان پخت مرغ و سایر غذاها با آن وجود دارد.

برخی از مزایای این مدل عبارتند از: داشتن چراغ نشانگر، کیفیت ساخت خوب، قیمت مناسب، حجم بالا و امکان تنظیم نحوه روشن شدن المنت‌ها. در مورد معایب هم می‌توان به درب ظریف، اندازه بزرگ دستگاه و سیم نسبتا کوتاه اشاره کرد.

با توجه به این توضیحات، آون توستر Luxtai مدل ۳۱۰۰ هم یک انتخاب مناسب برای بیشتر خانواده‌ها است.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آون توستر تکنو مدل Te-551

آون توستر تکنو مدل Te-551

آون توستر تکنو مدل Te-551 یک محصول با کیفیت از برند تکنو است. این دستگاه با گنجایش ۵۰ لیتر، یکی از آون توسترهای با ظرفیت بالا در بازار محسوب می‌شود و می‌تواند گزینه مناسبی برای خانواده‌های با تعداد اعضای متوسط باشد.

فضای داخلی بزرگ این دستگاه اجازه می‌دهد تا غذاهای حجیم‌تر را در آن قرار داده و یا حتی از دو طبقه آن به صورت همزمان استفاده کنید. همچنین، این محصول با داشتن موتور و سیخ جوجه‌گردان، امکان پخت مرغ کامل و سایر غذاهای مشابه را فراهم می‌کند.

این آون توستر با قدرت ۲۰۰۰ وات، قادر است به سرعت و به صورت یکنواخت حرارت را در همه جای توستر پخش کند. پنل روی بدنه دستگاه هم امکان تنظیم دمای پخت، انتخاب جداگانه المنت حرارتی و تنظیم زمان پخت را فراهم می‌کند.

امکاناتی مانند داشتن فن کانوکشن، درب دوجداره، چراغ داخلی، صفحه نمایش لمسی و امکان تنظیم دما از جمله ویژگی‌های مثبت این توستر هستند.

نداشتن برنامه‌های پخت متنوع و سیم کوتاه از معایب این مدل محسوب می‌شود.

آون توستر تکنو مدل Te-551 بدون شک یکی از توسترهای باکیفیت بازار است و یک پیشنهاد عالی محسوب می‌شود.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آون توستر کاراجا مدل k460

آون توستر کاراجا مدل k460

آون توستر کاراجا مدل k460 یک محصول با امکانات و قابلیت‌های بسیار متنوع است. این آون توستر با ظرفیت فوق‌العاده ۶۰ لیتر، دارای ۱۶ برنامه پخت پیشفرض است که به کاربر اجازه می‌دهد با توجه به نوع غذا، برنامه مناسب را انتخاب کند. از ویژگی‌های جذاب این محصول، داشتن قابلیت یخ زدایی و برنامه میوه خشک کن است که در بسیاری از توسترهای موجود در بازار یافت نمی‌شود.

این مدل، مجهز به فن کانوکش و فن خنک کننده مدار است که باعث می‌شود حرارت به صورت یکنواخت توزیع شده و غذا به شکل یکدست پخته شود. این محصول از قطعات و مواد درجه یک وارداتی ساخته شده و دارای کیفیت ساخت بالایی است.

نمایشگر دیجیتال، داشتن پنل لمسی و ولوم از جنس استیل، علاوه بر زیبایی، کار با دستگاه را بسیار راحت و دلپذیر می‌کند. کافی است برنامه پخت مورد نظر را انتخاب کرده و با استفاده از تایمر، زمان پخت را مشخص کنید.

این آون توستر دارای درب دوجداره برای جلوگیری از انتقال حرارت داخل آون به خارج و همچنین قفل کودک، برای افزایش ایمنی است.

با وجود این همه ویژگی مثبت و امکانات، می‌توان به برخی معایب مانند زمان یخ زدایی طولانی (نسبت به مایکروویوها!) و امکان ایجاد خط و خش روی بدنه اشاره کرد.

در کل، با توجه به امکانات عالی و قابلیت‌های متنوع، آون توستر کاراجا مدل k460 یک انتخاب بسیار مناسب برای افرادی است که به دنبال یک آون توستر باکیفیت و حرفه‌ای هستند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آون توستر تولیپس مدل OT-4506BD

آون توستر تولیپس مدل OT-4506BD

آون توستر برقی تولیپس مدل OT-4506BD با توان ۲۰۰۰ وات و ظرفیت ۴۵ لیتر، یک توستر کاربردی برای پخت انواع غذاها محسوب می‌شود. این توستر دارای چهار المنت حرارتی در بالا و پایین است که پخش یکنواخت گرما و پخت بهینه غذاها را همراه دارد. این دستگاه دارای موتور جوجه گردان هم هست.

امکاناتی مانند درب شیشه‌ای دوجداره، لامپ روشنایی داخل توستر و نمایشگر دیجیتال، امکان مشاهده و نظارت کامل بر روی مراحل آماده‌سازی غذا را به شما می‌دهد.

دستگیره درب این مدل از جنس استیل است که ظاهر جذاب و مقاومی به آن بخشیده است. این محصول دارای یک دکمه کاربردی برای قطع و وصل برق در پشت دستگاه می‌باشد.

نکات مثبت این محصول شامل ظاهر زیبا، کیفیت ساخت خوب، اندازه مناسب، قابلیت روشن کردن المنت‌ها به صورت جداگانه و داشتن فن کانوکشن است. همچنین داشتن ۱۰ برنامه پخت مختلف از ویژگی‌های جذاب این مدل است.

در مورد معایب هم طول کابل کوتاه و داغ شدن بدنه دستگاه به چشم می‌خورد.

امکانات گسترده آون توستر تولیپس مدل OT-4506BD، این محصول را به یک انتخاب عالی برای افرادی که قصد خرید توستر را دارند، تبدیل می‌کند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آون توستر تکنو مدل TE-552

آون توستر تکنو مدل TE-552

آون توستر تکنو مدل TE-552 یکی از محصولات با کیفیت و شناخته شده در بازار است. این دستگاه با ظرفیت عالی ۵۰ لیتری و موتور با قدرت ۲۰۰۰ وات، توانایی پختن انواع غذاهای بزرگ و کوچک، از انواع پیتزا گرفته تا مرغ کامل را فراهم می‌کند.

این دستگاه دارای جوجه گردان است که امکان پخت یکنواخت جوجه و سایر غذاهای سیخی را داراست. همچنین، با وجود پنل تنظیمات لمسی در سمت راست دستگاه، کاربران می‌توانند به راحتی دمای دستگاه، حالت المنت‌ها و زمان پخت را تنظیم کنند.

این آون توستر با طراحی زیبا و ظرفیت زیاد، یک انتخاب مناسب برای خانواده‌های با تعداد اعضای بیشتر است. با وجود فضای داخلی بزرگ و دو طبقه بودن، امکان پخت انواع غذاها را در یک زمان فراهم می‌کند.

در مورد نکات مثبت، این آون توستر دارای قدرت بالا، طراحی زیبا، قابلیت تمیز کردن راحت، فن کانوکشن، چراغ ال ای دی، حجم مناسب، امکان استفاده از المنت بالا و پایین به شکل جداگانه، تنظیمات میوه خشک کن و برنامه‌های پخت کاربردی است.

اگر به دنبال یک محصول قابل اعتماد هستید، آون توستر تکنو مدل TE-552 یک گزینه ایده‌آل است.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آون توستر تولیپس مدل OT-A4507CD

آون توستر تولیپس مدل OT-A4507CD

آون توستر برقی تولیپس مدل OT-A4507CD با توان ۱۸۰۰ وات و ظرفیت ۴۵ لیتر، دارای قابلیت تنظیم دمای المنت‌های بالا و پایین به صورت جداگانه، جوجه گردان و میوه خشک کن است که امکانات مناسبی برای یک توستر محسوب می‌شود.

داشتن درب شیشه‌ای دوجداره، لامپ LED داخلی و نمایشگر دیجیتال، به کاربر امکان مشاهده پخت غذاها را می‌دهد.

این مدل هم، مانند مدل تولیپس قبلی که در این مقاله معرفی شد، دارای دستگیره درب از جنس استیل است که ظاهر آن را زیباتر می‌کند.

نکات مثبت این محصول شامل کیفیت ساخت خوب، اندازه مناسب، داشتن یک دکمه قطع و وصل برق در پشت دستگاه، قابلیت انتخاب وضعیت المنت‌ها به صورت جدا، داشتن ۱۲ برنامه پخت پیشفرض و فن کانوکشن است.

طول کابل کوتاه و داغ شدن نسبی بدنه از نکات منفی این محصول است.

به صورت کلی می‌توان گفت که آون توستر تولیپس مدل OT-A4507CD یک محصول قابل اتکا، با امکانات متنوع و کاربردی است که نیازهای شما را به شکل کامل برطرف می‌کند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آون توستر داتیس مدل DT-736

آون توستر داتیس مدل DT-736

آون توستر برقی داتیس مدل DT-736 با ظرفیت ۴۶ لیتر، یک دستگاه کاربردی از برند شناخته شده داتیس است. این توستر دارای ۴ المنت قدرتمند در بالا و پایین محفظه داخلی است که پخت یکنواخت و سرعت بالا را تضمین می‌کند. این دستگاه دارای یک سبد گردان هم هست که کمتر در آون توسترها یافت می‌شود.

برخی از امکانات این مدل عبارتند از: دارا بودن صفحه نمایش LED، رابط کاربری لمسی، چراغ داخلی، تایمر دیجیتال، فن کانوکشن، جوجه گردان، ۱۶ برنامه پخت کاربردی، دکمه قطع و وصل برق در پشت دستگاه، کیفیت ساخت بالا و…

آون توستر داتیس مدل DT-736، یک انتخاب هوشمندانه برای افرادی است که قیمت فاکتور مهمی در تصمیم‌گیری‌شان محسوب نمی‌شود و دنبال یک محصول باکیفیت هستند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آون توستر سایا مدل ولرکان ۲۰

آون توستر سایا مدل ولرکان 20

آون توستر سایا مدل ولرکان ۲۰ یک دستگاه با کاربرد بالا و قابلیت‌های متنوع است. این دستگاه با توان ۱۵۰۰ وات و ظرفیت ۲۰ لیتر، مناسب برای استفاده شخصی یا در محیط‌های کوچک مانند ادارات و دفاتر کار است.

این آون توستر با درب شیشه‌ای دوجداره و عایق حرارتی، امکان نظارت بر فرآیند پخت را فراهم می‌کند. پنل تنظیمات آن سه پیچ ولومی دارد که امکان تنظیم دمای کارکرد تا حداکثر ۲۳۰ درجه سانتی‌گراد و تایمر ۶۰ دقیقه‌ای را فراهم می‌کند.

دستگاه Vulcan 20 جوجه‌گردان هم دارد و برای ایمنی بیشتر، با دو دستگیرهٔ مخصوص جهت جابه‌جا کردن سینی طبخ و سیخ جوجه‌گردان ارائه شده است.

از معایب این مدل می‌توان به مشکی بودن کامل پنل اصلی، داغ شدن بدنه بیرونی و سیم کوتاه آن اشاره کرد.

با توجه به امکانات و قابلیت‌های متنوع، آون توستر سایا مدل ولرکان ۲۰ یک انتخاب مناسب و ارزان محسوب می‌شود.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

امیدواریم این مطلب برای انتخاب آون توستر مناسب به شما کمک کرده باشد. خواندن راهنمای خرید مایکروویو و اجاق گاز صفحه‌ای هم به شما توصیه می‌شود. اگر سوالی دارید می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه آن را با ما در میان بگذارید.

مطلب قبلی۲۵ مدل اره عمود بر باکیفیت و ارزان با قیمت روز و خرید اینترنتی
مطلب بعدی۱۹ مدل پلوپز باکیفیت و پرفروش با قیمت روز و خرید اینترنتی

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here