موتور سواری از جمله ورزش‌های هیجان‌انگیزی است که طرفداران بسیاری را در سراسر دنیا به خود جذب کرده، ولی زمانی این ورزش جذاب و البته بدون خطر می‌شود که ملزومات آن را تهیه کرد. یکی از این ملزومات مهم موتور سواری لباس مخصوص آن است. با توجه به تنوع و قیمت بالای این محصول به شما پیشنهاد می‌دهیم که قبل از خرید آن راهنمای خرید لباس موتور سواری زیر را به طور کامل مطالعه کنید. این مژده را به شما می‌دهیم که بعد از خواندن این متن خریدی مطمئن را تجربه خواهید کرد.

لباس موتور سواری چیست؟

در صورتی که شما به صورت حرفه‌ای موتور سواری می‌کنید، همانند سایر ورزش‌ها باید لباس آن را تهیه کنید. این لباس همانند یک زره جنگی است که بدن فرد موتور سواری را در برابر آسیب‌دیدگی ایمن و محفوظ می‌کند. یکی از آسیب‌هایی که به هنگام تصادف برای هر کسی رخ می‌دهد کشیده شدن آن‌ها روی زمین و خراش یا حتی پاره شدن پوستشان است.

با خرید لباس موتور سواری از وقوع چنین حوادثی جلوگیری خواهید کرد. علاوه بر این ممکن است در حین موتور سواری گرفتار باران یا برف شدیدی شوید. لباس موتور سواری شما را از خیس شدن، سرما خوردن یا … نیز ایمن نگه می‌دارد.

جالب است بدانید که این لباس ضدحریق بوده و هنگام تصادف و آتش سوزی نیز دچار حریق نمی‌شود و راننده موتور را در برابر حادثه و آتش‌سوزی ایمن نگه می‌دارد. این لباس از سوختگی پوست در برابر آفتاب نیز جلوگیری می‌کند و در نهایت زیبایی را نیز به ظاهر شما می‌بخشد.

علاوه بر همه موارد گفته شده لباس موتور سواری باید جذب بدن باشد که به تایر یا اجزای دیگر موتور گیر نکند و حادثه آفرین نشود که با خرید لباس مخصوص موتور سواری این ویژگی نیز برای شما محیا می‌شود. در ادامه سعی داریم شما را با انواع لباس موتور سواری آشنا کنیم.

انواع لباس موتور سواری

لباس موتور سواری انواع مختلفی دارد که در ادامه به معرفی هر یک از آن ها خواهیم پرداخت.

کاپشن موتور سواری

از جمله اجزای مهم لباس موتور سواری کاپشن یا همان کت است. به پیشنهاد می‌دهیم که با توجه به سبک موتور سواری خود نسبت به انتخاب و خرید لباس موتور سواری اقدام کنید. به عنوان نمونه کت‌های چرم گزینه ایده‌آلی برای موتور سواری شهری یا کروز هستند و در آفرود هیچ کارایی نخواهند داشت. موتور سواری ۴ سبک دارد که به شرح زیر هستند:

  • کروز
  • خیابانی
  • آفرود
  • تورینگ

به طور کلی لباس‌های موتور سواری را با پارچه یا چرم تولید می‌کنند که هر سبک معرفی شده لباس با ویژگی‌های مخصوص به خود را دارا است. در ادامه به معرفی و توضیح در خصوص انواع مختلف کاپشن و کت‌های مخصوص موتور سواری خواهیم پرداخت.

خیابانی

موتور سیکلت‌های street یا خیابانی به سبکی گفته می‌شوند که تنها در خیابان‌ها و روی آسفالت سواری می‌کنند‌. در صورتی که شما نیز موتور سوار این سبک هستید، کاپشن با کارایی و راحتی بالا را انتخاب کنید. این نوع کت‌ها از پارچه یا چرم تولید می‌شوند.

آسترهای آن‌ها قابلیت جدا شدن داشته و گردش هوای خوبی را تامین می‌کنند. برخی از مدل کت‌های موتور سواری خیابانی از پارچه و چرم ساخته می‌شود. نکته مشترک در بین تمامی این کت‌ها وجود ضربه‌گیر و محافظ است. تمامی خصوصیات نامبرده باعث می‌شود که این کاپشن برای تمامی فصل‌ها گزینه‌ای ایده‌آل باشد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کلاه کاسکت

ریس

کت و کاپشن ریس از چرم با ضخامت بالا ساخته می‌شود. در بین چرم‌های مختلف چرم گاو بهترین گزینه برای چنین کتی است و مقاومت بالایی در برابر ضربه و ساییده شدن از خود نشان می‌دهد. در این نوع کت برای محافظت هر چه بیشتر و بهتر از راننده موتور در قسمت‌های حساس آن مانند قفسه سینه، ستون فقرات، آرنج و شانه ضربه گیرهایی قرار داده‌اند.

این مت‌ها بندهایی دارند که به شلوار متصل می‌شوند. این بندها در سرعت بالا از بالا آمدن کاپشن جلوگیری خواهند کرد. کت‌های ریس کت‌هایی تنگ و جذب بوده که به صورت ایرودینامیک ساخته و تولید می‌شوند.

آفرود

سواری‌های آفرود یا تورینگ به کت‌های خاصی نیازمند است که بتوانند تمامی نیازهای موتور سوار را برطرف کنند. این گونه کت‌ها از پارچه‌هایی با مقاومت بالا ساخته می‌شوند که آستر آن به راحتی قابل جدا شدن بوده. همین ویژگی کت‌های آفرود است که آن‌ها را به گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده در تمامی فصول تبدیل کرده. تعداد جیب‌های کاربردی این کت به نسبت سایر کت‌ها بیشتر است.

سواری در آفرود در برخی مواقع نیازمند ایستادن روی موتور است. از این رو کت‌های مخصوص به آن را کمی بلندتر از سایر مدل‌های دیگر در نظر می‌گیرند که به هنگام ایستادن تمامی بدن را بپوشانند. یقه‌های بلند این کت نیز گردن موتور سوار را به طور کامل می‌پوشاند.

کروز

کت و کاپشن این سبک از موتور سواری همانند موتورهای کروز طراحی کلاسیکی دارند. ظاهر فوق‌العاده زیبای این کت‌ها به خاطر جنس چرم به کار رفته در آن‌ها است.

تی‌شرت موتور سواری

هنگام خرید لباس موتور سواری این نکته را نیز در نظر داشته باشید که تنها کت‌ها و کاپشن‌ها در این دسته قرار نمی‌گیرند. در حقیقت تی شرت‌های مخصوصی نیز برای موتور سواری در نظر گرفته شده. تی شرت‌ها هیچ گونه زیپ یا دکمه‌ای ندارند. این لباس راحتی و خنکی را به شما هدیه می‌دهد و مناسب فصل‌های گرم سال یعنی بهار و تابستان است.

تی‌شرت موتور سواری نیز به گونه‌ای از بدن موتور سوار در برابر خراشیدگی و آسیب محافظت می‌کند. تی‌شرت‌ها در دو نمونه آستین کوتاه و آستین بلند تولید می‌شوند که مدل آستین بلند آن برای فصل پاییز نیز مناسب است.

شلوار موتور سواری

از جمله مواردی که در خرید آن باید دقت داشت شلوار موتور سواری است. چرا که در حین زمین خوردن و تصادف پا و زانوها آسیب بسیار و قابل توجهی می‌بینند. شلوارهای موتور سواری ضربه‌گیرهایی روی زانو دارند که از وارد شدن ضربه به آن و آسیب دیدن زانو جلوگیری می‌کنند. در حقیقت شلوار موتور سواری از جنسی تولید می‌شود که از سوختگی و خراشیدگی از زانو جلوگیری می‌کند‌.

کفش موتور سواری

این تنها زانو نیست که صدمه پذیری بالایی در موتور سواری دارد، بلکه کف پا نیز نیاز به مراقبت ویژه‌ای داشته که این مراقبت به وسیله کفش صورت می‌گیرد. در حین موتور سواری راننده آن در برخی مواقع برای کاهش سرعت مجبور به زمین گذاشتن پایش می‌شود یا در حین وقوع حادثه مجبور به پریدن از موتور خواهد شد. در هر دو این مواقع داشتن یک کفش استاندارد ایمنی شما را تضمین خواهد کرد.

مزایا خرید لباس موتور سواری

اما مزایای استفاده و خرید لباس موتور سواری شامل چه مواردی می‌شود؟ در ابتدای متن به برخی از مزایای این لباس پرداخته‌ایم. با این حال در ادامه قصد داریم به طور کامل‌تری به معرفی مزایای خرید و استفاده از لباس مخصوص موتور سواری بپردازیم.

  1. لباس‌های موتور سواری نسبت به ویژگی، کاربرد و محافظت ویژه‌ای که از بدن شما در برابر آسیب و ضربه می‌کنند قیمت مناسبی و حتی پایینی دارند. در حقیقت شما با پرداخت هزینه در حین خرید لباس موتور سواری از وقوع آسیب‌های غیر قابل جبران جلوگیری خواهید کرد.
  2. با پوشیدن این لباس‌ها از نفوذ آب به درون آن می‌توان جلوگیری کرد. همچنین در فصل‌های سرد سال در حین سواری احساس سرما نخواهید کرد.
  3. وجود ضربه‌گیرهایی در نواحی حساس بدن در لباس موتور سواری از صدمه دیدن مفاصل در حین سواری جلوگیری خواهد کرد‌.
  4. یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که موتور سواران با آن مواجه می‌شوند سوختگی پا به وسیله اگزوز موتور است. با خرید لباس موتور سواری می‌توان از وقوع چنین مشکلی به طور ویژه جلوگیری کرد.
  5. همچنین لباس موتور سواری از بدن و پوست هنگام کشیده شدن موتور روی زمین محافظت می‌کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید عینک موتور سواری

خرید لباس موتور سواری با بهترین برند

برندهای مختلفی در سراسر دنیا وجود دارند که اقدام به تولید و عرضه لباس‌های مخصوص موتور سواری می‌کنند. با این حال تمامی این برندها کیفیت بالا را در لباس‌های تولیدشان در نظر نگرفته‌اند. تیم ما بعد از تحقیق‌های فراوان دریافت که برندهای زیر بهترین و باکیفیت‌ترین لباس‌های موتور سواری را تولید می‌کنند. این برندها به شرح زیر هستند:

  • لباس‌موتور سواری کی تی ام
  • لباس‌موتور سواری والنتینو
  • لباس‌موتور سواری پولسار
  • لباس‌موتور سواری هوندا
  • لباس‌موتور سواری راپیدو
  • لباس‌موتور سواری کاوازاکی
  • لباس‌موتور سواری تاوارا
  • لباس‌موتور سواری ام وان
  • لباس‌موتور سواری یاماها

نکاتی که حین خرید لباس موتور سواری باید رعایت کرد

برای آن که خریدی مطمئن داشته باشید به شما پیشنهاد می‌دهیم که راهنمای زیر را به دقت مطالعه کنید.

قیمت لباس

اولین و مهمترین فاکتوری که در حین خرید لباس موتور سواری باید به آن دقت داشت میزان بودجه و قیمت لباس است. در ابتدا میزان بودجه خود را تعیین کنید. با این کار بسیاری از فاکتورهای دیگر مشخص خواهند شد. با محدود کردن بازه قیمتی تعداد گزینه‌های انتخاب و خرید شما نیز محدود خواهد شد.

نوع لباس موتور سیکلت

همان طور که در ابتدای متن توضیح دادیم لباس موتور سیکلت در انواع مختلفی موجود است. هر یک از مدل‌ها و نوع‌های متفاوت این لباس برای سبک خاصی از موتور سواری مناسب بوده. همچنین فصلی که از آن استفاده می‌کنید نیز در انتخاب لباس مناسب برای موتور سواری تاثیر دارد.

جنس لباس

نکته بسیار مهمی که حین خرید لباس موتور سواری باید در نظر داشت جنس لباس است. جنس پارچه به کار  رفته در لباس باید به گونه‌ای باشد که آب را از خود عبور ندهد یا به اصطلاح ضدآب باشد. همچنین مجهز به بادگیر بوده و سرما را از خود عبور ندهد.

امکان جدا شدن آستر کاپشن نیز ویژگی مازادی است که امکان پوشیدن کاپشن را در تمامی فصول برای شما محیا می‌کند. همچنین بهتر است که جنس لباس به گونه‌ای باشد که در برابر حریق و آتش سوزی مقاوم بوده و دوام بالایی داشته باشد.

سایز لباس

لباس موتور سواری نیز همانند سایر لباس‌ها در سایزهای مختلفی تولید و عرضه می‌شوند‌. از این رو در حین خرید آن باید به سایزش دقت کنید. در واقع یک لباس استاندارد نباید خیلی تنگ یا خیلی گشاد باشد و راحتی را در کنار ایمنی برای شما ارمغان آورد. در حقیقت سایز نبودن یک لباس شرایط خطرناکی را برای راننده ایجاد خواهد کرد.

برند لباس موتور سواری

برند تولید کننده لباس نیز از مواردی است که حین خرید لباس موتور سواری باید در نظر داشته باشید. در زمینه تولید لباس‌های موتور سواری برندهای معتبر بسیاری فعال هستند که به شما خریدی مطمئن و ایمن را هدیه می‌دهند. در حقیقت با خرید از این برندها خیالتان از کیفیت، دوام و ایمنی لباس راحت خواهد بود.

شستشوی آسان

و آخرین موردی که در حین خرید لباس موتور سواری باید در نظر داشته باشید امکان شستشوی آسان لباس است. در واقع لباس باید به گونه‌ای باشد که در صورت کثیف شدن به صورت مکرر بدون ترس از خرابی یا آسیب رسیدن به بافت لباس بتوان آن را شست. همچنین بتوان آن را به راحتی با دست یا ماشین بدون تغییر در رنگ و سایزش شست. خشک شدن سریع لباس نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که یک لباس موتور سواری استاندارد دارد.

روش نگهداری صحیح و اصولی لباس موتور سواری

با نگهداری صحیح و اصولی لباس موتور سواری میزان دوام و عمر استفاده از آن را به طور قابل توجهی می‌توانید افزایش دهید. از این رو در ادامه نکاتی را در این خصوص مطرح کرده‌ایم:

  • پس از هر بار استفاده از لباس موتور سواری آن را بشویید. با این کار علاوه بر جلوگیری از قارچ و حساسیت در پوست خود طول عمر و دوام لباس‌تان را افزایش خواهید داد. چرا که عرق حالت اسیدی دارد و در صورت عدم شستشو ممکن است موجب سوراخ شدن لباس شوند.
  • با توجه به وجود آستر در لباس‌های ورزشی به شما توصیه می‌کنیم که برای خشک شدن آن‌ها به هیچ وجه از وسایل گرمایشی مثل پکیج یا بخاری استفاده نکنید، چرا که با این کار به تغییر شکل و آسیب رسیدن به بافت پارچه لباس خود کمک کرده‌اید.
  • به هیچ وجه لباس خود را با شوینده‌های سفیدکننده نشویید، زیرا موجب تغییر در رنگ لباس می‌شوند. همچنین لباس موتور سواری را با دمای پایین بشویید که به بافت آن آسیبی وارد نشود.
  • با وجود اینکه لباس‌های موتور سواری مقاومت زیادی در برابر خراشیدن دارند، ولی در برابر اجسام تیز مثل چاقو مقاوم نیست.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید لباس موتور سواری توجه شما را به مدل‌های برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این لباس‌های موتور سواری از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.


1لباس موتورسواری مدل FS

لباس موتورسواری مدل FS

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x20x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    فوم PVC

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

2لباس موتور سواری مدل بچگانه BL1206

لباس موتور سواری مدل بچگانه BL1206

مشخصات

  • اقلام همراه
    شولدر محافظ بالا تنه – ساق بند و زانو بند – آرنج بند
  • سایر توضیحات
    محافظت کامل از قفسه سینه ، شکم ، ستون فقرات ، سرشانه ، آرنج و ساعد ، زانو و ساق پامناسب برای کودکان ۶ تا ۱۲ ساله
  • ابعاد
    ۳۵x45x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • جنس
    فوم قابل انعطاف

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

3لباس موتورسواری مدل ردلاین

لباس موتورسواری مدل ردلاین

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x20x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    فوم PVC

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

4لباس موتور سواری مدل GT 1

لباس موتور سواری مدل GT 1

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x50x50 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

5لباس موتور سواری مدل بچگانه B1206

لباس موتور سواری مدل بچگانه B1206

مشخصات

  • اقلام همراه
    شولدر محافظ بالا تنه – ساق بند و زانو بند – آرنج بند
  • سایر توضیحات
    محافظت کامل از قفسه سینه ، شکم ، ستون فقرات ، سرشانه ، آرنج و ساعد ، زانو و ساق پامناسب برای کودکان ۶ تا ۱۲ سالهرنگ آبی مشکی
  • ابعاد
    ۳۵x45x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • جنس
    فوم قابل انعطاف

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

6لباس موتور سواری بنلی مدل BLLI-01

لباس موتور سواری بنلی مدل BLLI-01

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x35x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

7لباس موتورسواری مدل GIFTESO_RD

لباس موتورسواری مدل GIFTESO_RD

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x30x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

8لباس موتور سواری مدل چیتا M

لباس موتور سواری مدل چیتا M

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قبل از خرید در تصاویر به جدول سایزبندی توجه کنید.سایز این محصول M میباشد.رنگ این محصول قرمز میباشد.
  • ابعاد
    ۵۰x33x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۲۰ گرم
  • جنس
    پلی‌کربنات

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

9لباس موتور سواری بی ام و مدل ۰۱

لباس موتور سواری بی ام و مدل 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x35x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

10لباس موتور سواری مدل والنتینو روسی ۴۶

 لباس موتور سواری مدل والنتینو روسی 46

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x30x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

11لباس موتور سواری مدل بچگانه R1206

لباس موتور سواری مدل بچگانه R1206

مشخصات

  • اقلام همراه
    شولدر محافظ بالا تنه – ساق بند و زانو بند – آرنج بند
  • سایر توضیحات
    محافظت کامل از قفسه سینه ، شکم ، ستون فقرات ، سرشانه ، آرنج و ساعد ، زانو و ساق پامناسب برای کودکان ۶ تا ۱۲ ساله
  • ابعاد
    ۳۵x45x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • جنس
    فوم قابل انعطاف

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

12لباس موتور سواری راک استار مدل ۰۱

لباس موتور سواری راک استار مدل 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x35x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

13لباس موتور سواری فاکس مدل۰۳

لباس موتور سواری فاکس مدل03

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x35x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

14لباس موتور سواری اونیل مدل ۰۱

لباس موتور سواری اونیل مدل 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x35x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

15لباس موتورسواری مدل RB

لباس موتورسواری مدل RB

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x30x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

16لباس موتورسواری مانستر مدل GIFTESO_GRN

 لباس موتورسواری مانستر مدل GIFTESO_GRN

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x35x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

17لباس موتور سواری والنتینو روسی مدل ROSSI-01

لباس موتور سواری والنتینو روسی مدل ROSSI-01

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x35x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

18لباس موتور سواری هوندا مدل ۰۱

لباس موتور سواری هوندا مدل 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x35x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

19لباس موتور سواری فاکس مدل۰۲

لباس موتور سواری فاکس مدل02

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x35x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

20لباس موتور سواری فاکس مدل ۰۱

لباس موتور سواری فاکس مدل 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x35x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

21لباس موتور سواری رد بول مدل ۰۲

لباس موتور سواری رد بول مدل 02

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x35x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

22لباس موتور سواری مدل هوندا ۹۳

 لباس موتور سواری مدل هوندا 93

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x30x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

23لباس موتور سواری مدل MONS01

لباس موتور سواری مدل MONS01

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x20x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

24لباس موتور سواری مانستر مدل MNSR-01

لباس موتور سواری مانستر مدل MNSR-01

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x35x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

25لباس موتور سواری مدل کی تی ام

لباس موتور سواری مدل کی تی ام

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x30x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کلام آخر

خرید لباس موتور سواری ایمنی، راحتی و یک موتور سواری شیرین و خاطره انگیز را به شما هدیه می‌دهد. با این حال برای دستیابی به تمامی این موارد لازم است که تمامی موارد ذکر شده در متن فوق مورد بررسی قرار گیرد.

مطلب قبلی۱۶ مدل قلم نوری دقیق و باکیفیت با قیمت روز و خرید اینترنتی
مطلب بعدی۲۵ مدل کالیمبا خوش صدا و باکیفیت با قیمت روز و خرید اینترنتی

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here