زمانی که خانمی قصد انتخاب لباس زیر را دارد، ممکن است که تنها به رنگ و طرح آن توجه کند. در حالی که گزینه‌ها و معیارهای مهمتری برای خرید شورت زنانه و دخترانه وجود دارد. یکی از مهمترین فاکتورها برای انتخاب لباس زیر زنانه کیفیت و جنس پارچه شورت است.

از آنجایی که لباس‌های زیر را برای ساعت‌های زیادی به تن دارید، برای جلوگیری از حساسیت‌های پوستی باید شورت مناسبی را انتخاب کنید. در این مقاله اطلاعات مفیدی درباره انواع مختلف لباس زیر مناسب برای خانم‌ها ارائه شده است.

نکات مهم در خرید شورت زنانه در مدلهای مختلف

اگر دوست دارید که ظاهری آراسته داشته باشید، باید حتی به پوشش لباس زیر خود نیز اهمیت دهید. شما باید مدل مناسبی از شورت را برای خود انتخاب کنید که با لباس شما هماهنگ شود. همچنین در این لباس زیر احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

شورت پسرانه یا باکسر شورت (Boy Short Panty)

شاید در نگاه اول تصور کنید که این نوع شورت مردانه است. اما در دنیای گسترده شورت‌های زنانه این نوع شورت نیز مخصوص خانم‌ها طراحی شده است. این طرح با توجه به اینکه از روی شورت‌های مردانه الهام گرفته شده است، به نام شورت‌های پسرانه یا باکسر شناخته می‌شود.

این لباس زیر به دلیل طراحی مستطیل شکل خود به خوبی باسن را پوشش می‌دهد. لازم به ذکر است که تمام طراحان از یک الگوی ثابت پیروی نمی‌کنند. بنابراین همه مدل‌های موجود از شورت‌های باکسر در بازار به یک صورت قسمت باسن را نمی‌پوشانند.

اگر پوشیده بودن این قسمت از بدن و همچنین راحتی لباس برای شما اهمیت دارد، حتما شورت باکسر را در لیست خرید شورت زنانه خود بگنجانید. این مدل از لباس زیر ظرافت و زیبایی پاهای شما را بیشتر نشان می‌دهد.

همچنین امکان پوشیدن این نوع از شورت‌ها در زیر دامن و شلوار نیز وجود دارد. در صورتی که اندازه مناسبی از این لباس زیر را برای خود انتخاب کنید، گزینه مناسبی برای استفاده روزانه به شمار می‌رود.

نکته مثبت دیگر در خصوص باکسر شورت‌ها قیمت مناسب آن‌ها است. البته این مسئله روی عواملی مانند جنس و دوخت شورت تاثیر منفی ندارد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید دامن زنانه

شورت تانگ (thong)

یکی از مدل‌های فانتزی قابل توجه در زمان خرید شورت زنانه مدل تانگ است. شاید در نگاه اول این نوع از شورت‌ها چندان راحت به نظر نرسند، اما باید بدانید که تانگ راحت‌تر از چیزی است که بسیاری از خانم‌ها گمان می‌کنند. البته در ایران این مدل از شورت‌ها به نام‌های دیگری مانند شورت بدون پشت، شورت بک‌لس و شورت لامبادا نیز شناخته می‌شوند.

بند کمر شورت‌های لامبادا نسبتا باریک طراحی می‌گردند. این امر موجب می‌شود که بند موجود اثر کمتری روی پوست کمر انسان بر جای بگذارد. این مدل از شورت‌های زنانه در عین راحتی تن خوری عالی دارند. بنابراین در صورتی که جنس شورت تانگ شما نخی باشد، می‌توانید آن را هر روز بپوشید.

البته اگر بند این نوع شورت تنگ باشد، باعث التهاب و عرق سوز شدن بدن می‌شود. بنابراین در انتخاب سایز مناسب دقت کنید. همچنین پوشیدن شورت تانگ از جنس نایلون برای هر روز مناسب نیست، زیرا این امر احتمال عفونت واژن را افزایش می‌دهد.

شورت جی استرینگ (G-String)

یک مدل از شورت‌های زنانه که کمتر در ایران مورد استقبال قرار گرفته است، جی استرینگ نام دارد. اما کمتر کسی است که عاشق لباس زیر باشد، اما زیبایی و فریبندگی طراحی این نوع شورت را در نیابد.

جی استرینگ در واقع مدل فانتزی‌تری از شورت تانگ به شمار می‌رود. البته در هنگام خرید شورت زنانه به یاد داشته باشید که این نوع لباس زیر باسن شما را نمی‌پوشاند.

بنابراین اگر می‌خواهید لباس زیری بپوشید که جذابیت شما را دو چندان کند، جی استرینگ گزینه مناسبی برای شما محسوب می‌شود. پس برای دلفریبی بیشتر هم که شده است، نیم نگاهی به این شورت بیندازید.

شورت لیزری (Seamless)

اسم این نوع شورت را به دلیل سبک دوخت آن لیزری گذاشته‌اند. در شورت‌های لیزری جای دوخت مشخص نیست، به همین علت پوشیدن آن‌ها بسیار راحت است. البته بسیاری از انواع مختلف لباس زیر را با این روش می‌دوزند.

مدل‌های مختلف شورت‌ لیزری با استفاده از دستگاه‌های تمام خودکار و بدون نیاز به نیروی انسانی تولید می‌شوند. همچنین در تهیه این نوع لباس‌های زیر از انواع مختلف پارچه مانند کتان، ساتن و پنبه نیز استفاده می‌کنند.

در صورتی که با پوشیدن شورت‌های تانگ احساس راحتی نمی‌کنید، شورت زنانه یک تکه یا لیزری را بخرید. امکان پوشیدن این نوع از لباس‌ها در زیر شلوار جین و کتان یا دامن کوتاه و بلند وجود دارد. همچنین این شورت‌ها برای لباس‌های مجلسی نیز گزینه مناسبی به شمار می‌روند.

در صورتی که جنس شورت لیزری نخی نباشد، بهتر است که آن را یک روز در میان بپوشید. زیرا این امر از آسیب رسیدن به پوست جلوگیری می‌کند.

شورت هیپستر (Hipster)

یکی دیگر از مدل‌های قابل توجه در خرید شورت زنانه هیپستر است. این نوع از شورت طرحی بین بیکینی و شورت پسرانه دارد. به همین دلیل شورت هیپستر در مقایسه با شورت‌های فانتزی و نیمه فانتزی پوشش نسبتا خوبی برای باسن ایجاد می‌کند.

بند کمر تعبیه شده در این نوع از لباس‌های زیر نیز خیلی ضخیم نیست. همینطور تنوع پارچه‌های استفاده شده در آن‌ها نیز زیاد است. طراحی این نوع شورت نیز با توجه به چسبندگی و اندامی بودن آن زیبایی خاصی به پاهای خانم‌ها می‌بخشد. البته این موضوع بدین معنی نیست که این شورت تنگ و آزاردهنده است.

شورت هیپستر با وجود شباهت خود به شورت‌های بیکینی اما راحتی بیشتری نسبت به آن‌ها دارند. بنابراین این لباس‌های زیر برای استفاده روزانه مناسب‌تر هستند.

شورت چیکی هیپستر (Cheeky Hipster)

این سبک از شورت‌های زنانه قسمت‌های مشخصی از بدن را بیشتر نمایان می‌کنند. بنابراین شورت‌های چیکی هیپستر با عدم پوشش‌دهی کامل به قسمت باسن جذابیت خاصی به این بخش از بدن خانم‌ها می‌دهند.

در ضمن بند کمر استفاده شده در این نوع لباس‌های زیر در اکثر مدل‌ها بالاتر از ناف قرار نمی‌گیرد. همچنین شورت‌های چیکی هیپستر ران‌ها را نیز به خوبی پوشش نمی‌دهند. در ضمن این لباس‌ها بسیار جذاب روی بدن می‌نشینند. به همین دلیل این دسته از لباس‌های زیر جزو دسته شورت‌های فانتزی محسوب می‌شوند.

در هنگام خرید شورت زنانه چیکی هیپستر به یاد داشته باشید که امکان پوشیدن آن با شلوار جین و دامن کوتاه نیز وجود دارد. حتی شما می‌توانید از پوشیدن هر روزه آن با شلوارک‌های جین نیز لذت ببرید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید تیم تنه زنانه

شورت بریف (Brief)

یکی از شورت‌های راحت برای استفاده روزانه شورت بریف است. این نوع از لباس‌های زیر چندان ران‌ها را نمی‌پوشانند، به همین دلیل نام بریف را بر آن‌ها نهاده‌اند. زیرا کلمه بریف در انگلیسی به معنی کوتاه و مختصر است.

بند کمر این لباس نیز به دو صورت ارائه می‌شود. در برخی از مدل‌ها بند شورت روی ناف قرار می‌گیرند و در برخی از آن‌ها بند زیر ناف است. همچنین در این نوع از شورت سوراخ‌های مختص قرارگیری پا چندان گشاد نیستند، با این وجود به اندازه کافی راحت هستند.

این شورت پوشش خوبی در قسمت باسن خانم‌ها ایجاد می‌کند. بنابراین برای خانم‌هایی که راحتی و زیبایی را همزمان می‌خواهند، شورت بریف انتخاب مناسبی است. لباس‌های زیر از این دست با توجه به راحتی خود برای استفاده روزمره مناسب هستند و با هر لباسی هماهنگی دارند. اگر شما نیز اندامی متناسب دارید، بریف را برای جلوه بخشیدن به پاهای خود انتخاب کنید.

شورت بریف فاق بلند (High-Waisted Brief)

برای خرید شورت زنانه باید این نکته را در نظر داشته باشید که شورت بریف فاق بلند نوع خاصی از بریف است. اما در لباس زیر بریف فاق بلند بند کمر آن بالاتر از ناف قرار می‌گیرد. در نتیجه این نوع شورت پوشش بهتری برای اندام شما به وجود می‌آورد.

بنابراین اگر خانمی نمایان شدن اضافه وزن دور کمرش را دوست نداشته باشد، انتخاب این نوع لباس زیر تصمیمی ایده‌آل برای او به شمار می‌رود. در صورتی که قصد مناسب جلوه دادن اندام خود را دارید، بریف فاق بلند بخرید. زیرا این نوع لباس زیر به اندام شما شکل می‌دهد. البته امروزه تعداد گسترده‌ای از شورت‌های زنانه به سبک فاق بلند دوخته می‌شوند.

شورت برش فرانسوی (French Cut)

طراحی این لباس زیر بسیار مشابه شورت بریف است. بند کمر طراحی شده در شورت برش فرانسوی عموما در زیر ناف قرار دارد. اما مدل‌هایی از این نوع شورت نیز وجود دارد که در آن‌ها بند کمر روی ناف می‌نشیند.

میزان پوشش‌دهی به اندام نیز در این نوع از لباس‌های زیر تا حدودی مشابه شورت‌های بریف است. البته در زمان خرید شورت زنانه به یاد داشته باشید که در این لباس زیر قسمت ران‌ها کمتر پوشیده می‌شود. بنابراین این محصول جلوه زیباتری به پاهای شما می‌بخشد.

شورت‌های برش فرانسوی نیز راحتی فوق‌العاده‌ای دارند که آن‌ها را برای استفاده روزمره مناسب کرده است. از آنجایی که این نوع شورت بیش از حد چسبان نیست، دچار التهاب و عفونت نمی‌شوید. همچنین با پوشیدن این لباس‌های زیر اندامتان زیباتر دیده می‌شود، زیرا این مدل از شورت‌ها به اندام شما شکل می‌دهند. البته توصیه می‌شود که تا حد ممکن از مدل نایلونی این نوع شورت استفاده نکنید.


شورت زنانه اسپست مدل ASP-BYR000 بسته سه عددی

شورت زنانه اسپست مدل ASP-BYR000 بسته سه عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شورت زنانه مای آندیز کد ۰۱

شورت زنانه مای آندیز کد 01

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ
  • توضیحات جنس
    الیاف نخی تیپ لاکرا با ضخامت نسبتا بالا برای فصول بهار پاییز و زمستان بسیار مناسب و گرم می باشد
  • نگهداری
    به دلیل پنبه ای بودن و بافت طبیعی با آب ولرم و به صورت دستی شسته شود
  • کد کالای محصول
    ۱۲
  • کشور تولید کننده
    ایران

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شورت زنانه نیل کوک مدل BKLS1 مجموعه ۷ عددی

شورت زنانه نیل کوک مدل BKLS1 مجموعه 7 عددی

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • طرح
    ساده
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    تانگ

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شورت زنانه مدل راحتی کمیکس کد ۵۰۴۴ بسته ۶ عددی

شورت زنانه مدل راحتی کمیکس کد 5044 بسته 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شورت یکبار مصرف زنانه کد ۶ مجموعه ۶ عددی

شورت یکبار مصرف زنانه کد 6 مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ
  • توضیحات جنس
    ساخته شده از مواد ضد حساسیت
  • جزئیات
    – ضد حساسیت- مناسب برای مسافرت – مناسب برای بعد از زایمان – مناسب برای عادات ماهیانه – در چند رنگ و طرح متفاوت

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شورت زنانه کد E007-R

شورت زنانه کد E007-R

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    چیکی

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شورت زنانه مدل ساده نخی ۰۰۶ مجموعه ۶ عددی

شورت زنانه مدل ساده نخی 006 مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ
  • توضیحات جنس
    بسته ی ۶عددی
  • جزئیات
    سوپر نخ جنس عالی

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شورت زنانه مدل a9

شورت زنانه مدل a9

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    استرینگ
  • توضیحات جنس
    نخ – ویسکوز
  • نگهداری
    فری سایزبسیار زیبا و راحت
  • کد کالای محصول
    A9

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شورت زنانه نیل کوک مدل BKLS1 مجموعه ۴ عددی

شورت زنانه نیل کوک مدل BKLS1 مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • طرح
    ساده
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    تانگ

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شورت زنانه آوین مدل چاپی کد ۱۰ مجموعه ۶ عددی

شورت زنانه آوین مدل چاپی کد 10 مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • طرح
    چاپ
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ
  • توضیحات جنس
    ۱۰۰ % نخ پنبه ی خالص
  • نگهداری
    توصیه می شود برای حفظ لطافت و نرمی این محصول آن را با آب ولرم و مواد شوینده ملایم به همراه نرم کننده شستشو دهید.
  • کشور تولید کننده
    ایران
  • جزئیات
    الگو های استاندارد محصول : سایز M ( مناسب برای دور کمر ۳۶ تا ۴۰ سانت ) سایز L ( مناسب برای دور کمر ۴۰ تا ۴۶ سانت ) سایز xl ( مناسب برای دور کمر ۴۶ تا ۵۰ سانت ) سایز xxl ( مناسب برای دور کمر ۵۰ تا ۵۳ سانت ) سایز xxxl ( مناسب برای دور کمر ۵۳ تا ۵۶ سانت ) سایز ۴XL ( مناسب برای دور کمر ۵۶ تا ۶۰ سانت ) تراکم بالای پارچه ( مناسب برای تمام فصول ) نکته : قواره محصولات آوین استاندارد می باشد . لطفا در هنگام خرید جدول سایزبندی محصول را در قسمت تصاویر دیدن فرمایید . رنگبندی محصول : دقیقا طبق تصاویر می باشد .

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شورت زنانه ژولانیک مدل AE891 کد CMA بسته سه عددی

شورت زنانه ژولانیک مدل AE891 کد CMA بسته سه عددی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ
  • توضیحات جنس
    تهیه شده از ۹۵ درصد الیاف نخی و ۵ درصد الاستین
  • نگهداری
    با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر ۳۰ درجه سانتیگراد شستشو شودبا دمای کم اتو کشی شودخشکشویی نشود
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران
  • جزئیات
    -شورت زنانه-دارای فرم اسلیپ-دارای کمر کشی-دارای زیر دست نرم و لطیف-دارای کشسانی مطلوب-بدون حساسیترنگبندی -کرم,شیری,طوسی

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شورت زنانه مدل B7

شورت زنانه مدل B7

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شورت زنانه کژین دوخت مدل ۱۰۲

شورت زنانه کژین دوخت مدل 102

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ
  • توضیحات جنس
    – تهیه شده از ۹۵ درصد الیاف نخی و ۵ درصد الاستین.
  • نگهداری
    از مواد سفید کننده و خشک کن استفاده نشود و با دمای کم اتوکشی شود.در ماشین لباسشویی و با دمای حداکثر ۳۰ درجه سانتی گراد شستشو شود.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شورت زنانه مدل نخی اعلا لیفه ای طرح خال خالی کد ۴۷۱ بسته ۶ عددی

شورت زنانه مدل نخی اعلا لیفه ای طرح خال خالی کد 471 بسته 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    خال‌خالی
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ
  • توضیحات جنس
    شورت تمام چاپ لیفه ای جنس نخی اعلا

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شورت زنانه مدل نخی گلدار کد ۲۰۰۰ بسته ۳ عددی

شورت زنانه مدل نخی گلدار کد 2000 بسته 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف طبیعی
  • طرح
    طرح‌دار
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شورت زنانه ژولانیک مدل لامبادا رنگ مشکی

شورت زنانه ژولانیک مدل لامبادا رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    تانگ
  • توضیحات جنس
    تهیه شده از ۹۵ درصد الیاف نخی ( پنبه ) و ۵ درصد الاستین
  • نگهداری
    با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر ۳۰ درجه سانتیگراد شستشو شودبا دمای کم اتو کشی شودخشکشویی نشود
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران
  • جزئیات
    -شورت زنانه-دارای فرم تانگ-دارای کمر کشی-دارای زیر دست نرم و لطیف-دارای کشسانی مطلوب-بدون حساسیت

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شورت زنانه لامبادا استرینگ | مدل La Gs01

شورت زنانه لامبادا استرینگ | مدل La Gs01

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    نگین دار
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    بیکینی

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شورت زنانه مدل پروتز ۰۰۱

شورت زنانه مدل پروتز 001

مشخصات

  • جنس
    استرچ
  • طرح
    ساده
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شورت زنانه ژولانیک مدل اسلیپ کد MINA بسته سه عددی

شورت زنانه ژولانیک مدل اسلیپ کد MINA بسته سه عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    چاپ
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    کلاسیک
  • توضیحات جنس
    تهیه شده از ۹۵ درصد الیاف نخی ( پنبه ) و ۵ درصد الاستین
  • نگهداری
    با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر ۳۰ درجه سانتیگراد شستشو شودبا دمای کم اتو کشی شودخشکشویی نشوداز سفید کننده استفاده نشود
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران
  • جزئیات
    -شورت زنانه-دارای فرم اسلیپ-دارای کمر کشی-نخی و دارای زیر دست نرم و لطیف-دارای کشسانی مطلوب- نخی و بدون حساسیت-رنگبندی و طرح مطابق عکسطرحدار:طرح خال مشکی و رنگ پارچه صورتیساده : رنگ پارچه زرشکی – رنگ پارچه طوسی ملانژ-مناسب برای مصرف روزانه-جهت انتخاب سایز درست, به جدول راهنمای سایز ,در قسمت عکسهای کالا مراجعه فرمایید

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شورت زنانه کد A002 مجموعه ۶ عددی

شورت زنانه کد A002 مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    راه‌راه
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ
  • جزئیات
    – بسته شامل ۶ عدد شورت رنگی

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شورت زنانه لامبادا استرینگ | مدل La Gs01

شورت زنانه لامبادا استرینگ | مدل La Gs01

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    نگین دار
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    بیکینی

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شورت زنانه مدل خالدار نخی بسته ۶ عددی

شورت زنانه مدل خالدار نخی بسته 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • طرح
    طرح‌دار
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ
  • توضیحات جنس
    تولید شده از نخ پنبه
  • کشور تولید کننده
    ایران
  • جزئیات
    برش و دوخت صنعتیبدون حساسیتطراحی ارگونومیک

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شورت زنانه مدل روبی کد ۰۰۱ مجموعه ۶ عددی

شورت زنانه مدل روبی کد 001 مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    خال‌خالی
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ
  • توضیحات جنس
    محصولی که مشاهده می‌کنید دارای جنس نخی بوده که یکی از با کیفیت‌ترین الیاف طبیعی است، نخ خاصیت تنفس‌پذیر دارد و دمای بدن را کنترل می‌کند. این جنس پارچه، به خوبی رطوبت را جذب کرده و مانع از بروز قارچ خواهد شد. در فصل گرما و تابستان هدایت خوبی از گرما دارند.نمیتوانند بار الکتریکی را حفظ کنند بنابراین از چسبیدن اصطکاکی لباس به بدن جلوگیری میکنند.
  • نگهداری
    شست‌شوی لباس‌های زیر حتما با دست انجام شود و برای خشک شدن آن نیز از گرمای طبیعی خورشید استفاده کنید.
  • کشور تولید کننده
    ایران

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شورت زنانه ان بی بی کد ۲۰۳۴-رنگ سرخابی

شورت زنانه ان بی بی کد 2034-رنگ سرخابی

مشخصات

  • جنس
    پلی آمید
  • طرح
    ساده
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    پادار
  • توضیحات جنس
    تهیه شده از ۸۲ درصد پلی آمید و ۱۸ درصد الاستانه
  • کد کالای محصول
    کد ۲۰۳۴-رنگ سرخابی
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • کشور تولید کننده
    ایران

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

شورت زنانه مدل لامبادا ۱۶۰

شورت زنانه مدل لامبادا 160

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • جزئیات
    سایز بندی آن به صورت فری سایز مناسب از سایز s تا xl

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کلام آخر

در این مقاله اطلاعات مفیدی درباره مدل‌های مختلف لباس زیر زنانه ارائه شده است. این اطلاعات به شما کمک می‌کند که در هنگام انتخاب و خرید شورت زنانه به فاکتورهای متعددی از جمله سایز و جنس پارچه توجه داشته باشید. همچنین شناخت انواع لباس‌های زیر باعث می‌شود که با توجه به اندام خود گزینه‌ای مناسب را برگزینید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید ست شورت و سوتین

مطلب قبلی۲۵ مدل بشقاب میناکاری زیبا و شیک با خرید اینترنتی
مطلب بعدی۲۵ مدل آچار لوله گیر باکیفیت و ارزان با قیمت روز و خرید اینترنتی

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here