شاید تا چند سال گذشته تونیک‌ها چندان نامی آشنا برای بانوان یا حتی مغازه‌دارهای لباس‌های زنانه نبودند، ولی امروزه یکی از اصلی‌ترین و زیباترین استایل‌های زنانه با تونیک است. تونیک‌ها لباس‌های راحتی هستند که مورد علاقه بیشتر بانوان ایرانی بوده. این لباس زیبا و راحت در رنگ‌ها و مدل‌های مختلفی موجود است که با هر نوع اندامی خود را سازگار می‌کند. با این حال در حین خرید تونیک زنانه باید نکاتی را رعایت کرد.

برای اطلاع از راهنمای خرید و چگونه ست کردن تونیک زنانه با اکسسوری، دامن و شلوار ما را تا پایان این طلب از لیست بیست همراهی کنید.

تونیک چیست؟

با این که استفاده از تونیک در این سال‌ها بسیار رایج شده است، ولی بهتر می‌دانیم که در ابتدا توضیحی مختصر و کامل در خصوص چیستی تونیک داشته باشیم. تونیک‌های زنانه لباس‌های کوتاهی هستند که تا زیر باسن یا کمی پایین‌تر از آن را پوشش می‌دهند.

این لباس کمی گشاد است که در دو مدل آستین کوتاه و بلند طراحی و تولید می‌شود. تونیک‌های زنانه را گاهی با عنوان پیراهن کوتاه نیز به فروش می‌رسانند. تونیک‌ها با انواع پارچه‌ها برای فصول سرد و گرم تولید می‌شوند. همچنین آن‌ها به صورت ساده برای تفریح، گردش و مجلسی برای مهمانی‌های خاص طراحی خواهند شد. البته در همه این مدل‌ها گشاد بودن لباس مشترک است. برای آن که بهترین خرید تونیک زنانه را تجربه کنید، لازم است که در وهله اول با انواع آن آشنا شوید.

انواع تونیک زنانه

همان طور که در متن بالا توضیح دادیم، تونیک‌ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند که عبارت هستند از:

تونیک کمربند دار

این مدل از تونیک‌ها همراه با کمربندهای باریک و پهن تولید می‌شوند. پوشیدن این گونه از تونیک‌ها را به افرادی با اندام ساعت شنی توصیه می‌کنیم.

تونیک بلوز

این سبک از تونیک‌ها با بلندی‌های متفاوتی تولید می‌شوند، البته کوتاه‌ترین آن نیز از بلندترین بلوزها بلندتر است. در حقیقت کوتاه‌ترین اندازه این تونیک نیز قسمتی از ران‌ها را می‌پوشاند. تونیک بلوز در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند. با توجه به نوع، اندام و همچنین سلیقه خود می‌توانید این تونیک را در مدل‌های طرح‌دار یا تک رنگ تهیه و خریداری کنید.

تونیک گشاد

تونیک گشاد گزینه‌ای فوق‌العاده برای فصل‌های گرم و پیکنیک است. این تونیک گشاده و چین دار بوده که در طرح‌های متنوعی تولید می‌شود. برای این که چین تونیک ریزش مناسبی داشته باشد از پارچه‌های روان و نرم دوخته می‌شود.

تونیک پیلی‌دار

از پارچه‌های ضخیم برای دوخت چنین تونیک‌هایی استفاده می‌شود. پیلی‌های موجود در این مدل موجب پوشاندن ایرادهای اندامی خواهند شد.

تونیک یقه دار

بیشتر تونیک‌های نخی با طراحی یقه‌های متنوع زیبایی چند برابری پیدا می‌کنند. این نکته را به یاد داشته باشید که امکان طراحی و دوخت تونیک‌ها با یقه‌های مختلف اعم از ایستاده، هفت، رافل‌دار و … وجود دارد.

تونیک اندازه

به تونیک‌های راسته که مدل کلاسیک تونیک‌های زنانه است تونیک اندازه می‌‌گویند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید دامن زنانه

راهنمای خرید تونیک زنانه

در صورتی که قصد خرید تونیکی زنانه دارید، برای این که خاطره‌ای خوب از این خرید داشته باشید بهتر است که نکات زیر را در نظر بگیرید.

الگوی تونیک

یکی از مواردی که در حین خرید تونیک باید دقت داشت، رسم و نوع برش الگو است. در حقیقت نقشه اصلی یک لباس در زمان کشیدن الگو آن ترسیم می‌شود. از این جهت اگر به درستی الگو لباس کشیده نشده باشد، امکان وجود مشکلات مختلف در آن بسیار زیاد است.

اما چگونه می‌توان به درست کشیدن و برش دادن الگوی تونیک پی برد. زمانی که الگوی یک تونیک و لباس مشکل داشته باشد با در دست گرفتن لباس نیز به راحتی می‌توان به این مشکل پی برد، چرا که برخی از این مشکلات شامل گشادی بیش از حد، نامتقارن بودن لباس، ایستایی نامناسب و مواردی این چنینی می‌شود.

اما برخی دیگر از این مشکلات تنها با پوشیدن لباس مشخص خواهد شد. دقت داشته باشید که سرشانه‌ها، کمر، یقه و آستین‌ها به درستی در جای خود قرار گرفته باشند. همچنین احساس کشیدگی یا تنگی در سرشانه، آستین، جلو و پشت لباس نداشته باشید. به صاف بودن پایین تونیک نیز در هنگام خرید دقت کنید.

کیفیت دوخت

به جرات می‌توان گفت که مهم‌ترین نکته‌ای که حین خرید تونیک زنانه باید رعایت کرد، کیفیت دوخت آن است. در صورتی که یک خیاط ناشی تونیک را دوخته باشد، نمی‌توانید انتظار زیبایی یا اصلاح اشکالات اندامی خود را داشته باشید. حتی اگر برش و طراحی الگو به درستی صورت گیرد، ولی تونیک دوخت تمیزی نداشته باشد لباس ایستایی خوبی نخواهد داشت.

کاربرد

همان طور که در ابتدای متن توضیح دادیم، تونیک‌ها برای فصول مختلف سال طراحی و تولید می‌شوند. امکان دوخت تونیک‌های زنانه با پارچه نخی، ابریشم، پشمی، توری و … وجود دارد. از این رو با توجه به فصلی که قصد دارید از تونیک استفاده کنید پارچه را انتخاب کرده.

همچنین تونیک‌ها برای کاربردهای مختلفی دوخته می‌شوند. در صورتی که برای مهمانی تونیک می‌خواهید، بهتر است مدل‌های چین دار را انتخاب کنید یا برای مسافرت و پیکنیک تونیک‌های گشاد و راحت را بخرید.

جنس پارچه

جنس پارچه نکته مهم دیگری است که در حین خرید تونیک زنانه باید به آن دقت داشت. بهترین خیاط‌ها نیز با جنس بی کیفیت نمی‌توانند تونیک قابل قبول و زیبایی را بدوزند. در حقیقت جنس پارچه در موارد زیر تاثیر دارد:

  • ایستایی یا ریزش لباس
  • کیفیت
  • دوام وماندگاری تونیک
  • ایجاد یا عدم ایجاد حساسیت‌هایی از قبیل خارش، سرخی پوست و …

چگونه تونیک زنانه را لباس‌های دیگر ست کرد؟

در هنگام خرید تونیک زنانه به استایلی که قرار است با آن داشته باشید نیز دقت کنید. همان‌طور که گفتیم تونیک‌ها لباس‌های گشادی هستند که بلندای آن تا ران است. تونیک‌ها را میتوان با دامن‌ یا شلوار جذب، شلوار بگ و نیم بگ، شلوار راسته یا شلوار اسلایم ست کرد، اما کدام یک از این ست‌ها برای شما مناسب است؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال قسمت بعدی را نیز مطالعه کنید.

خرید تونیک زنانه مناسب با اندام شما

با انتخاب و خرید صحیح لباس‌ها به راحتی می‌توان فرم بدن را اصلاح کرد و آن را به تناسب رساند. در ادامه تونیک مناسب برای فرم‌های اندامی مختلف را معرفی کرده‌ایم.

  • در صورتی که قسمت بالا تنه شما نسبت به پایین تنه لاغرتر بوده و به اصطلاح فرم هیکل شما همانند گلابی باشد، از تونیک‌هایی استفاده کنید که پایین آن تنگ و بالای آن عریض است. تونیک‌هایی که بریدگی در اطراف آن دیده می‌شود نیز برای چنین افرادی مناسب است. همچنین برای عریض کردن شانه‌های خود می‌توانید از یقه‌های باز یا v شکل استفاده کنید. در نهایت نیز با استفاده از یک گردنبند زیبا یا شال گردن استایل خود را متعادل سازید.
  • در صورتی که فرم هیکل شما سیب است و بالا تنه درشت‌تری نسبت به پایین تنه‌تان دارید نیز می‌توانید از تونیک‌هایی استفاده کنید که نظر دیگران را به پایین تنه لاغر شما جذب می‌کنند.
  • تونیک‌هایی که کمر تنگی دارند به لاغر و باریک نشان دادن بدن شما کمک می‌کنند. این گونه تونیک‌ها زیبایی هیکل شما را بیشتر نمایش می‌دهند. همچنین ظرافت را به استایل شما می‌بخشند.
  • در صورتی که بالا تنه و پایین تنه هماهنگ و یکسانی دارید، از تونیک‌هایی که کمر تنگی دارند استفاده کنید.
  • در صورتی که فرم بدن شما صاف و بدون برجستگی است، برای زیباتر کردن استایل و اصلاح فرم هیکل خود از کمربند پهن استفاده کنید.

خرید تونیک زنانه متناسب با قد

در انتخاب و خرید تونیک باید به قد خود نیز دقت داشته باشید. در ادامه نکاتی مهم را در این خصوص مطرح کرده‌ایم.

  • در صورتی که استخوان بندی ریز و قد کوتاهی دارید، از تونیک‌هایی انتخاب کنید که دقیقا فیکس بدن شما باشد که شما را بیش از اندازه کوچک نشان ندهد. تونیک‌های بلوز کوتاه نیز گزینه مناسبی برای شما محسوب می‌شود، اما اگر تونیک را به عنوان یک پیراهن خریداری کردید، بهتر است تونیک با قد بلند را انتخاب کنید.
  • در صورتی که قد یا پایین تنه بلندی دارید، تونیکی را خریداری کنید که بلندای آن تا اواسط ران‌هایتان باشد.
  • در صورتی که کمی لاغر هستید، از تونیک‌های چین‌داری که از زیر سینه گشاد می‌شود استفاده کنید.
  • در صورتی که قد کوتاهی دارید تونیک‌هایی با آستین پفی را انتخاب نکنید، چرا که قد شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید شومیز زنانه

تونیک مناسب برای افرادی تپل با قد کوتاه

در هنگام خرید تونیک باید به فرم بدن خود نیز دقت کنید. از این رو باید تونیکی متناسب با فرم بدن خود انتخاب و تهیه کنید. در صورتی که مقداری اضافه وزن دارید یا کمی قد شما کوتاه است، برای این که قد شما بلندتر و لاغرتر به نظر برسید، نکات زیر را در حین خرید تونیک زنانه رعایت کنید.

  • تونیکی را انتخاب کنید که خط پایینی آن روی قسمت میانی پاها و ران‌های‌تان قرار بگیرد.
  • شلوارهای جذب و تنگ را به همراه تونیک بپوشید که اندام شما را قلمی نشان دهد.
  • برای زیباتر شدن استایل خود از کتونی‌های سفید تخت یا لژدار، کفش پاشنه‌دار و بوت با توجه به فصل و جایی که می‌روید استفاده کنید.
  • در نهایت برای لاغر و بلندتر به نظر رسیدن خود از گردنبندهای ضخیم، شالگردن کلفت، کیف دوشی یا کت تنگ استفاده کنید.

آیا می‌توان از تونیک به عنوان پیراهن استفاده کرد؟

عموماً از تونیک‌های کوتاه به همراه شلوار یا دامنی کلفت در فصل‌های سرد سال یعنی پاییز و زمستان استفاده می‌کنند. در صورتی که تونیکی زنانه با کمی قد بلند را خریداری کنید، از آن به عنوان پیراهن نیز می‌توانید استفاده کنید. در انتخاب و خرید چنین تونیک‌هایی موارد زیر را نیز در نظر داشته باشید:

  • قد این تونیک باید از قسمت میانی ران‌هایتان کمی پایین‌تر باشد.
  • در هنگام انتخاب تونیک به جنس و الگوی آن دقت داشته که متناسب با فرم هیکل شما باشد.
  • در صورتی که تونیک کمی کوتاه باشد، می‌توان همراه با آن ساق یا جوراب شلواری پوشید.
  • استایل خود را با یک بوت، کفش پاشنه‌دار یا کتونی تخت کامل و خارق‌العاده کنید.
  • با انتخاب یک گردنبند ظریف، کمربند، ساعت مچی یا دستبند به استایل خود جلا ببخشید.

ست کردن تونیک به همراه دامن

یکی از استایل‌های خاصی که با خرید تونیک زنانه می‌توانید داشته باشید، ست کردن آن با دامن است. در فصل‌های گرم و سرد سال با دامن‌های نازک و ضخیم استایلی خانومانه و ظریف را برای خود رقم بزنید. همراه با تونیک می‌توانید از دامن‌های بلند و کوتاه استفاده کنید.

در صورتی که تونیک شما کوتاه است، آن را با یک دامن پیلی‌دار یا دامن نیم کلوشی بپوشید که بلندای آن تا روی ساق پا یا حتی مچ است. اگر تونیک بلندتری دارید، همراه آن دامن جذب و راسته بپوشید. برای قرارهای عاشقانه یا مجلسی نیز می‌توانید روی تونیک خود کتی کوتاه بپوشید.

علاوه بر دامن به همراه تونیک می‌توان شلوار بگ و نیم بگ نیز پوشید. (استایلی که در سال‌های اخیر بسیار دیده می‌شود.) به همراه این ست از کتونی استفاده کنید.

خرید تونیک زنانه مناسب با هر مراسمی

همان طور که در متن فوق توضیح دادیم از تونیک‌ها برای مراسم‌های مختلف می‌توان استفاده کرد، اما چه تونیکی برای چه مراسمی مناسب است؟ در ادامه به طور کامل تونیک مناسب هر مراسمی را معرفی کرده‌ایم.

خرید تونیک زنانه برای مناسبت‌های غیر رسمی

برای مناسبت‌های غیر رسمی مثل رفتن به خرید، پارک، قرار دوستانه، مسافرت و … از تونیک‌های گشاد و راحت می‌توان استفاده کرد. همچنین با انتخاب آیتم‌های مختلف شال، اکسسوری، کیف و کفش میزان رسمی و غیر رسمی بودن آن را می‌توان تغییر داد. بدین منظور به شما پیشنهاد می‌دهیم که به نکات زیر نیز دقت داشته باشید:

  • تونیکی ساده که قد آن کمی پایین‌تر از قسمت میانی ران‌های شما است را انتخاب کنید.
  • با این تونیک زنانه می‌توانید از شلوارهای جین راسته یا جذب و لگ استفاده کنید.
  • بهترین گزینه برای این استایل کتونی یا کفش تخت است.
  • در نهایت نیز با اکسسوری‌های ساده و کیف‌های دوشی کوچک به استایل خود رنگ و لعاب دهید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید تاپ زنانه

خرید تونیک زنانه مناسب برای مهمانی‌های رسمی

علاوه بر مدل جنس پارچه نیز در مجلس یا غیر مجلس بودن یک تونیک نقش دارد. سعی کنید تونیک‌هایی با  پارچه‌های باکیفیت مثل کرپ باربی، کرپ جسیکا یا کرپ الیزه را برای مهمانی‌های رسمی خود انتخاب کنید. علاوه بر این به نکات زیر نیز دقت داشته باشید.

  • از شلوار‌های راسته، بگ، نیم بگ یا جذب استفاده کنید.
  • کیف‌های کوچک مناسب چنین استایل‌هایی هستند.
  • دامن‌هایی تا ساق پا به رسمی‌تر شدن استایل شما کمک می‌کنند.
  • در نهایت از اکسسوری‌های ساده و ظریف استفاده کنید.

1تونیک زنانه مون سا مدل ۳۶۳ رنگ آبی

تونیک زنانه مون سا مدل 363 رنگ آبی

مشخصات

  • جنس
    ساتن ابریشم
  • طرح
    ساده
  • قد
    زیر باسن
  • یقه
    برگردان
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    روزمره

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

2تونیک زنانه مون سا مدل ۳۶۳ رنگ کرم

تونیک زنانه مون سا مدل 363 رنگ کرم

مشخصات

  • جنس
    ساتن ابریشم
  • طرح
    ساده
  • قد
    زیر باسن
  • یقه
    برگردان
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    روزمره

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

3تونیک زنانه مون سا مدل ۳۶۳ رنگ سبز

تونیک زنانه مون سا مدل 363 رنگ سبز

مشخصات

  • جنس
    ساتن ابریشم
  • طرح
    ساده
  • قد
    زیر باسن
  • یقه
    برگردان
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    روزمره

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

4تونیک زنانه السانا مدل سریتا کد ۱۵۷۹۲۱

تونیک زنانه السانا مدل سریتا کد 157921

مشخصات

  • جنس
    وال
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    کوتاه
  • یقه
    گرد
  • آستین
    بلند
  • نحوه بسته شدن
    جلو بسته
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    جنس پارچه: وال سوزن دوزیسایزبندی: ۱ و ۲ و ۳سایز ۱ مناسب: ۳۸ تا ۴۰سایز ۲ مناسب: ۴۲ تا ۴۴سایز ۳ مناسب: ۴۶ تا ۴۸دورسینه سایز ۱: ۱۰۶دورسینه سایز ۲: ۱۱۰دورسینه سایز ۳: ۱۱۴مدل یقه: دلبریآستین پیله دارجلو بستهقد: ۷۵
  • کد کالای محصول
    سریتا کد ۱۵۷۹۲۱
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

5تونیک زنانه موها فیتنس مدل ۲۵۰۸A-GH

تونیک زنانه موها فیتنس مدل 2508A-GH

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    چهارخانه
  • قد
    زیر باسن
  • یقه
    ایستاده
  • آستین
    بلند
  • نحوه بسته شدن
    دکمه
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • نگهداری
    تن خور آزاد — جلو دگمه دار — آستین دگمه دار — شسته شده و بدون آبرفت

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

6تونیک زنانه افراتین مدل طلا رنگ سرمه ای

تونیک زنانه افراتین مدل طلا رنگ سرمه ای

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    گل‌دار
  • قد
    زیر باسن
  • یقه
    هفت
  • آستین
    بلند
  • نحوه بسته شدن
    جلو بسته
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    پارچه سبک و لطیف. رنگ پس زمینه گل ها سرمه ای می باشد. برای راهنمایی بیشتر مشتریان گرامی جدول سایز در آلبوم عکس کالا موجود است.
  • نگهداری
    شستشو در ماشین لباسشویی با آب سرد و پودر بدون آنزیم یا مایع لباس
  • کد کالای محصول
    ۹۵۶۸
  • کشور تولید کننده
    ایران

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

7تونیک زنانه موها فیتنس مدل TGET2509M

تونیک زنانه موها فیتنس مدل  TGET2509M

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • طرح
    ساده
  • قد
    زیر باسن
  • یقه
    برگردان
  • آستین
    بلند
  • نحوه بسته شدن
    پنچ دکمه
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    تن خور آزاد — جلو دگمه دار — آستین دگمه دار — بغل گت دار — سایز XL (عرض سر شانه ۵۵ سانت , عرض سینه ۵۹ سانت , قد کار ۸۳ سانت) — سایز XXL (عرض سر شانه ۵۹ سانت , عرض سینه ۶۵ سانت , قد کار ۸۵ سانت) — (این اندازه ها بین ۱ تا ۲ سانتی متر تلورانس دارند)
  • نگهداری
    در دمای ۳۰ درجه شستشو شود و از مواد سفید کننده استفاده نشود.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

8تونیک زنانه مون سا مدل ۳۶۳ رنگ سرخابی

تونیک زنانه مون سا مدل 363 رنگ سرخابی

مشخصات

  • جنس
    ساتن ابریشم
  • طرح
    ساده
  • قد
    زیر باسن
  • یقه
    برگردان
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    روزمره

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

9تونیک زنانه موها فیتنس مدل TGET2509S

تونیک زنانه موها فیتنس مدل  TGET2509S

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • طرح
    ساده
  • قد
    زیر باسن
  • یقه
    برگردان
  • آستین
    بلند
  • نحوه بسته شدن
    پنچ دکمه
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    تن خور آزاد — جلو دگمه دار — آستین دگمه دار — بغل گت دار — سایز XL (عرض سر شانه ۵۵ سانت , عرض سینه ۵۹ سانت , قد کار ۸۳ سانت) — سایز XXL (عرض سر شانه ۵۹ سانت , عرض سینه ۶۵ سانت , قد کار ۸۵ سانت) — (این اندازه ها بین ۱ تا ۲ سانتی متر تلورانس دارند)
  • نگهداری
    در دمای ۳۰ درجه شستشو شود و از مواد سفید کننده استفاده نشود.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

10تونیک زنانه موها فیتنس مدل TGET2509T

تونیک زنانه موها فیتنس مدل TGET2509T

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • طرح
    ساده
  • قد
    زیر باسن
  • یقه
    برگردان
  • آستین
    بلند
  • نحوه بسته شدن
    پنچ دکمه
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    تن خور آزاد — جلو دگمه دار — آستین دگمه دار — بغل گت دار — سایز XL (عرض سر شانه ۵۵ سانت , عرض سینه ۵۹ سانت , قد کار ۸۳ سانت) — سایز XXL (عرض سر شانه ۵۹ سانت , عرض سینه ۶۵ سانت , قد کار ۸۵ سانت) — (این اندازه ها بین ۱ تا ۲ سانتی متر تلورانس دارند)
  • نگهداری
    در دمای ۳۰ درجه شستشو شود و از مواد سفید کننده استفاده نشود.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

11تونیک زنانه مدل کیانا ۳

تونیک زنانه مدل کیانا 3

مشخصات

  • جنس
    حریر
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    کراواتی
  • آستین
    سه ربع
  • مورد استفاده
    روزمره

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

12تونیک زنانه السانا مدل سریتا کد ۱۵۷۹۳۵

تونیک زنانه السانا مدل سریتا کد 157935

مشخصات

  • جنس
    وال
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    زیر باسن
  • یقه
    گرد
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    جنس پارچه: وال سوزن دوزی سایزبندی: ۱ و ۲ و ۳ سایز ۱ مناسب: ۳۸ تا ۴۰ سایز ۲ مناسب: ۴۲ تا ۴۴ سایز ۳ مناسب: ۴۶ تا ۴۸ دورسینه سایز ۱: ۱۰۶ دورسینه سایز ۲: ۱۱۰ دورسینه سایز ۳: ۱۱۴ مدل یقه: دلبری آستین پیله دار جلو بسته قد: ۷۵
  • کد کالای محصول
    ۱۵۷۹۳۵

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

13تونیک زنانه افراتین مدل نگار کد ۲۶۰۰ رنگ صورتی

تونیک زنانه افراتین مدل نگار کد 2600 رنگ صورتی

مشخصات

  • جنس
    ویسکوز
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    زیر باسن
  • یقه
    گرد
  • آستین
    کوتاه
  • نحوه بسته شدن
    جلو بسته
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    پارچه سبک، با کشسانی بالا و بسیار لطیف مناسب برای استفاده روزمره و مهمانی های دوستانه. برای راهنمایی بیشتر مشتریان گرامی جدول سایز در آلبوم عکس کالا موجود است.
  • نگهداری
    شستشو در ماشین لباسشویی با پودر بدون آنزیم یا مایع لباس شویی و آب سرد
  • کد کالای محصول
    ۲۶۰۰
  • کشور تولید کننده
    ایران

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

14تونیک زنانه مدل بابوس رنگ سرمه ای

تونیک زنانه مدل بابوس رنگ سرمه ای

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • قد
    زیر باسن
  • یقه
    برگردان
  • آستین
    بلند
  • نحوه بسته شدن
    دکمه
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    ۴۰ تا ۴۶دور سینه =۱۱۴ دور کمر =۱۱۰قد لباس =۹۰۴۶ تا ۵۰ دور سینه =۱۱۸دور کمر =۱۱۲قد لباس =۹۰
  • کد کالای محصول
    بابوس

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

15تونیک زنانه مدل lnin 003

تونیک زنانه مدل lnin 003

مشخصات

  • جنس
    لینن
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    زیر باسن
  • یقه
    گرد
  • آستین
    بلند
  • نحوه بسته شدن
    جلو بسته
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    قد = ۷۵

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

16تونیک زنانه مدل ۳۸۴۹

تونیک زنانه مدل 3849

مشخصات

  • جنس
    کرپ حریر
  • طرح
    نگین دار
  • قد
    زیر باسن
  • یقه
    گرد
  • آستین
    سه ربع
  • نحوه بسته شدن
    جلو بسته
  • مورد استفاده
    مهمانی
  • جزئیات
    طول لباس ۸۵ سانتیمتر و طول شنل ۶۵ سانتیمتر و استین ۳۰ سانتیمتر استشنل بسیار زیبایی دور تا دور لباس را احاطه کرده است که زیبایی خاصی به لباس بخشیده استپایین لباس و روی شنل مملو از نگین های لیزری درخشنده ایی است که بر زیبایی ان افزوده استتماما زیر کار استر کشی شده است و جنس استر کش میایدجنس شومیز کرپ حریر بسیار لطیف استبسیار شیک و لاکچری مناسب مهمانی های مجلل استمتناسب برای بانوان شیک پسندسایز۱عرض ۴۸ سانتیمتری برای سایز ۴۴ تا ۴۶ و سایز ۲ عرض ۵۰ سانتیمتری برای سایز ۴۸ تا ۵۰ و سایز ۳ عرض ۵۲ برای سایز ۵۲ تا ۵۰ میباشد
  • کد کالای محصول
    ۳۸۴۹

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

17تونیک زنانه مدل شیدا

تونیک زنانه مدل شیدا

مشخصات

  • جنس
    حریر
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    گرد
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    قد تونیک ۸۵ تا ۹۰ میباشد

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

18تونیک زنانه مدل بابوس رنگ سبز

تونیک زنانه مدل بابوس رنگ سبز

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • قد
    زیر باسن
  • یقه
    برگردان
  • آستین
    بلند
  • نحوه بسته شدن
    دکمه
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    ۴۰ تا۴۶ دور سینه =۱۱۴دور کمر =۱۱۰قد لباس =۹۰۴۶ تا ۵۰دور سینه =۱۱۸دور کمر = ۱۱۲قد لباس= ۹۰
  • کد کالای محصول
    بابوس

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

19تونیک زنانه مدل تور لمه فانتزی

تونیک زنانه مدل تور لمه فانتزی

مشخصات

  • جنس
    ریون
  • طرح
    ساده
  • قد
    زیر باسن
  • یقه
    قایقی
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    مناسب برای پنج نوع سایز می باشد.سایزL مناسب برای سایز۳۴ و سایز بین ۳۶ تا۳۸ مناسب است.سایز XL مناسب بین ۳۸تا ۴۰می باشد.پارچه لباس کشی می باشد و تا یک سایز بالاتر از سایز درج شده روی قسمت پایین لباس کش می آید.رنگ تور لمه زرشکی مجلسی می باشد.اندازه تقریبی آستین ۵۳ سانتی متر می باشد.قد تقریبی تونیک ۸۵ سانتی متر می باشد.پشت و جلوی لباس هم شکل و قرینه هم هستند.
  • نگهداری
    با آب سرد و دست شستشو شود .از برخورد با اتوی داغ جدا خودداری فرمایید.
  • کشور تولید کننده
    ترکیه

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

20تونیک زنانه مدل ۲۵۰۸ZA

تونیک زنانه مدل 2508ZA

مشخصات

  • جنس
    ویسکوز
  • طرح
    چهارخانه
  • قد
    زیر باسن
  • یقه
    برگردان
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    دارای ۲ جیب روی سینه — تن خور آزاد — جلو دگمه دار — عرض سر شانه ۴۰ سانت، دور کمر ۱۱۰ سانت و قد کار ۸۵ سانت میباشد (این اندازه ها بین ۱ تا ۳ سانتی متر تلورانس دارند)
  • نگهداری
    در دمای ۳۰ درجه شستشو شود و از مواد سفید کننده استفاده نشود.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

21تونیک زنانه افراتین مدل مهتاب رنگ آبی

تونیک زنانه افراتین مدل مهتاب رنگ آبی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    راه‌راه
  • قد
    زیر باسن
  • یقه
    هفت
  • آستین
    بلند
  • نحوه بسته شدن
    جلو بسته
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    پارچه سبک و لطیف. دارای راه های ریز آبی و طرح قلب سرمه ای روی آن. برای راهنمایی بیشتر مشتریان گرامی جدول سایز در آلبوم عکس کالا موجود است.
  • نگهداری
    شستشو در ماشین لباسشویی با آب سرد و پودر بدون آنزیم یا مایع لباس
  • کد کالای محصول
    ۹۵۶۸
  • کشور تولید کننده
    ایران

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

22تونیک زنانه مدل AZ-s12

تونیک زنانه مدل AZ-s12

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد
    زیر باسن
  • یقه
    برگردان
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    روزمره

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

23تونیک زنانه اسمارا مدل ۳۶۳۵۵۸

تونیک زنانه اسمارا مدل 363558

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    چاپ
  • قد
    کوتاه
  • یقه
    هفت
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    تو پنبه ای
  • کشور مبدا برند
    آلمان

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

24تونیک زنانه مدل lnin 003

تونیک زنانه مدل lnin 003

مشخصات

  • جنس
    لینن
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    زیر باسن
  • یقه
    گرد
  • آستین
    بلند
  • نحوه بسته شدن
    جلو بسته
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    قد = ۷۵

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

25تونیک زنانه موها فیتنس مدل TGET2509Z

تونیک زنانه موها فیتنس مدل TGET2509Z

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • طرح
    ساده
  • قد
    زیر باسن
  • یقه
    برگردان
  • آستین
    بلند
  • نحوه بسته شدن
    پنچ دکمه
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    تن خور آزاد — جلو دگمه دار — آستین دگمه دار — بغل گت دار — سایز XL (عرض سر شانه ۵۵ سانت , عرض سینه ۵۹ سانت , قد کار ۸۳ سانت) — سایز XXL (عرض سر شانه ۵۹ سانت , عرض سینه ۶۵ سانت , قد کار ۸۵ سانت) — (این اندازه ها بین ۱ تا ۲ سانتی متر تلورانس دارند)
  • نگهداری
    در دمای ۳۰ درجه شستشو شود و از مواد سفید کننده استفاده نشود.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کلام آخر

خرید تونیک زنانه با توجه به تنوع و کارایی بالایی که دارد کمی سخت و چالش برانگیز است. از این رو در متن فوق کامل‌ترین راهنمای خرید تونیک برای مناسبت‌ها و استایل‌های مختلف را توضیح داده‌ایم.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید روسری

مطلب قبلی۲۵ مدل یخ خشک سفری باکیفیت و ارزان با خرید اینترنتی
مطلب بعدی۲۵ مدل سویشرت دخترانه شیک و زیبا با خرید اینترنتی

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here