استفاده از پلوپزها برای بانوان ایرانی و خصوصا آنهایی که شاغل هستند و می خواهند در کمترین زمان ممکنه یک برنج خوشمزه برای غذاهای خود درست کنند، کاملا واجب و ضروری است. اما خوب از آنجایی که امروزه بازار پلوپزها پر شده است از اجناس داخلی و خارجی که هر کدامشان نیز از یک کیفیت و قابلیت مخصوص برخوردار هستند، خرید پلوپز تبدیل به یک کار نسبتا سخت شده است و به همین منظور ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با یکسری از نکات مهم در خرید این نوع از وسایل پخت و پز خانگی آشنا نماییم.

نکات مهم هنگام خرید پلوپز

ظرفیت: اولین نکته ای که باید به هنگام خرید پلوپز به آن توجه داشته باشید، تناسب اندازه یا بهتر است بگوییم ظرفیت آن با تعداد نفرات خانواده شما و یا مصرف کنندگان آن است؛ مثلا چنانچه شما دارای یک خانواده ۴ نفره هستید، هیچ نیازی به خرید یک پلوپز ۱۲ نفره ندارید! مگر اینکه بخواهید از این محصول برای پخت برنج در مهمانی های خودتان استفاده نمایید. در غیر این صورت تنها هزینه و انرژی اضافی را مصق خواهید کرد.

تک کاره یا چندکاره: مورد بعدی که باید در خرید این قبیل محصولات آشپزی به آن توجه داشته باشید، تک کاره یا چندکاره بودن آنان می باشد. اگر شما قصد پخت ساده و سری برنج را دارید، یک پلوپز تک کاره کاملا پاسخگوی این نیاز شما است و اگر هم به دنبال این هستید که بتوانید مواد غذایی دیگری را همچون سبزیجات، گوشت و غیره را در آن بخارپز کنید و یا اینکه به آرامی آن ها را بپزید (آرامپز)؛ پیشنهاد می کنیم از پلوپزهای چندکاره برای این منظور استفاده نمایید.

جنس محصول: عمدتا جنس داخلی این قبیل وسایل آشپزی از تفلون و یا روحی می باشد و جنس بدنه آن ها نیز بگونه ای طراحی می شود که مانع از داغ شدن قسمت بیرونی پلوپزها شوند. یادتان باشد اگر می خواهید در داخل این محصولات آشپزی از موادی استفاده کنید که قابلیت چسبندگی دارند، حتما به سراغ مدل های تفلون آن جهت خرید و استفاده کردن بروید.

قابلیت درست کردن ته دیگ: ته دیگ در هیچ کجای جهان هم که طرفدار نداشته باشد، در بین خانواده های ایرانی از محبوبیت بالایی برخودار است و به همین خاطر توصیه اکید می کنیم پیش از اقدام برای خرید یک پلوپز، از فروشنده در خصوص قابلیت درست کردن ته دیگ توسط آن سوال نمایید. شایان به ذکر است که معمولا پلوپزهای ایرانی در مقایسه با مدل های خارجی از قابلیت ته دیگ سازی بهتر و بیشتری برخوردار هستند.

برخورداری از تایمر: اینکه پلوپز شما از یک تایمر برخوردار باشد، یک مزیت بزرگ است؛ زیرا شما می توانید با استفاده از امکان زمانبندی محصول مورد نظرتان، مدت زمان پخت و یا شروع به پخت برنجی که در داخل آن قرار داده اید را مشخص کرده و سپس به سایر مشغله های زندگی خود بپردازید و مطمئن باشید که برنج شما در ساعت مقرر پخته و آماده خوردن است.

قابلیت گرم کنندگی: اصولا پلوپزهای مدرن و جدید امروزی همگی از قابلیت گرم کنندگی برخوردار هستند. البته مدل های قدیمی نیز دارای این ویژگی می باشند ولی به شکل های دیگر! خصوصیت گرم نگهداشتن محتویات درونی این محصولات آشپزی برای تمام کسانی که نمی توانند ساعت مشخصی را برای سرو کردن وعده های ناهار و شام خود مشخص کنند، بیش از آنچه که تی فکرش را بکنید؛ حائز اهمیت است.

صفحه نمایشگر: اگر محصول مورد نظر شما از یک صفحه نمایشگر برخوردار باشد، قطعا دارای امکاناتی همچون: تایمر و سیستم گرم کنندگی و غیره نیز می باشد.

قیمت پلوپز: قیمت پلوپز با توجه به جنس، ظرفیت، امکانات، دوام و همچنین سادگی در استفاده از آن تعیین می شود و معمولا شما می توانید با رنج قیمتی کاملا متنوعی از این قبیل محصولات آشپزی مواجه شوید که البته مثل همیشه ما یادآوری می کنیم که فقط و فقط به فکر تامین نیاز خود باشید و چشم خود را بر روی سایر محصولاتی که دارای امکانات مختلفی هستند و شما هیچگونه نیازی به آن ها ندارید، ببندید.

نقد و بررسی بهترین پلوپزها

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید پلوپز آشنا شدیم. در ادامه لیستی از بهترین مدل‌های پلوپز ارزان، با کیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم. همه این پلوپزها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

1پلوپز میگل مدل GRC 135

پلوپز میگل مدل GRC 135

پلوپز میگل مدل GRC 135 از تولیدات برند ایرانی Migel است که در حوزه طراحی، ساخت و عرضه لوازم خانگی فعالیت می‌کند. سابقه کارِ این مجموعه، به ۳۰ سال پیش و در شرکت بازرگانی سنجش کیش بر می‌گردد، سنجه کیش نماینده برندهای دلونگی، فلر، متئو و … نیز می‌باشد.

پلوپز مدل GRC 135 از جمله دستگاه‌های پرطرفدار برقی مدرن است که برای خانواده‌های کم‌جمعیت پیش بینی و طراحی شده است. این پلوپز با طراحی زیبا و در عین حال ساده‌، استعداد عملکردهای پخت و گرم‌نگهداری را در خود جای داده است.

این دستگاه که از محصولات پرکاربرد و کیفی شرکت سنجه کیش است می‌تواند پخت و پز را به روش‌های مختلف انجام دهد و انتظارات سلایق و ذائقه‌های مختلف را برآورده نماید.

مزایا:

  • ظاهر زیبا و جذاب
  • امکان تنظیم زمان پخت
  • ظرف سبک و مقاوم
  • کیفیت ساخت مناسب
  • کاربری آسان
  • نچسب بودن دیگ
  • درب شیشه‌ای با کیفیت
  • قیمت مناسب
  • گرم نگه داشتن برنج بعد از پایان زمان پخت

معایب:

  • حجم کم
  • سیم برق کوتاه

ما باید در مورد کالاهای ساختِ ایران نگاهی حمایتی داشته باشیم تا این‌که به دنبال عیب یابی آن‌ها باشیم، گرچه غالب شرکت‌های تولید لوازم خانگی ایران خوش درخشیده‌اند و کارنامه قابل دفاعی ارائه داده‌اند.

پلوپز میگل مدل GRC 135 هم به عنوان یک محصول تمام ایرانی، یک گزینه مناسب برای خانواده‌های کم‌جمعیتی است که پی‌گیر دستگاهی با کیفیت و قیمت مناسب هستند.

این پلوپز با طراحی زیبا و ساده‌ای که دارد، به خوبی عمل پختن و در ادامه گرم نگه‌داشتن را هم انجام می‌دهد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

2پلوپز چندکاره نانانی مدل NMC-023

پلوپز چندکاره نانانی مدل NMC-023

پلوپز چندکاره نانانی مدل NMC-023 یک دستگاه همه‌کاره ژاپنی برای آشپزی است که از توان مصرفی ۱۰۰۰ وات و ظرفیت ۶ لیتر برخوردار بوده و قادر است طبخ انواع غذاها را به عهده بگیرد.

این دستگاه صفحه نمایش LED و همین‌طور تایمر دارد که با وجود این دو مزیت کاربر می‌تواند زمان پخت ماده غذایی را تنظیم کند و وضعیت آن را هم مشاهده نماید. داشتنِ صفحه کنترل دیجیتال شما را قادر می‌سازد که برنامه پخت مورد نظرتان را انتخاب کنید.

مزایا:

  • توان مصرفی ۱۰۰۰ وات
  • ظرفیت ۶ لیتر
  • دارای صفحه نمایش LED
  • دارای تایمر
  • دارای صفحه کنترل دیجیتال
  • دارای ۶ برنامه پخت از پیش تعیین شده
  • دارای ظرف نچسب
  • دارای عملکرد بخارپز و گرم نگهدارنده

معایب:

  • قیمت بالا

پلوپز چندکاره نانانی مدل NMC-023 از آن دسته وسایل آشپزی همه‌کاره است که با توان مصرفی ۱۰۰۰ وات و ظرفیت ۶ لیتر، امکان پخت انواع غذاها را فراهم می‌کند.

صفحه نمایش LED و تایمر آن امکان تنظیم زمان پخت و همین‌طور مشاهده وضعیت غذا را به شما می‌دهد. هم‌چنین با داشتن صفحه کنترل دیجیتال، شما می‌توانید برنامه پخت مورد نظرتان را انتخاب کنید.

پس با خرید این دستگاه، شما می‌توانید از تنوع و لذت غذاهای خانگی لذت ببرید.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

3پلوپز کاخلر مدل KH-5510-G

پلوپز کاخلر مدل KH-5510-G

کاخلر Kahler یک برند صاحب نام و شناخته شده در صنعت تولید لوازم خانگی در جهان به شمار می‌رود. این شرکت در سال ۱۹۱۹ توسط پیتر کاخلر راه اندازی شد، کشور آلمان به عنوان مرکز تحقیقات و تولید آن شناخته می‌شود و محصولاتش به تمام جهان صادر می‌شود.

برخی کشورها مانند ایران، چین و ترکیه تحت نظارت شرکت مرکزی اقدام به فعالیت همسو با کاخلر می‌کنند. رعایت حقوق مصرف کننده و جلب رضایت مشتری دو شعار بنیادی برند کاخلر در مراحل طراحی، تولید، توزیع و خدمات پس از فروش است.

اگر نگاهی اجمالی و در عین حال خریدارانه به پلوپز مدل KH-5510-G به عنوان یکی از ساخته‌های کاخلر بیندازیم، خواهیم دید که این پلوپز ۲۰ کاره ۸۶۰ وات توان دارد، با طراحی شیک و منحصر به‌فرد، گوشه چشمی به هر نوع آشپزخانه‌ای می‌اندازد.

این پلوپز دیجیتال که دارای عملکردی حرفه‌ای است، می‌تواند ۲۰ برنامه پخت را در اختیار شما قرار دهد. طراحی ارگونومیکی آن، حمل و جابه‌جایی‌اش را راحت کرده است. طول سیم ۱۲۰ سانتی متری آن هم گویای سهولت کار با این محصول در تمام نقاط خانه و آشپزخانه است.

این وسیله آشپزی دارای یک دیگ آلومینیومی با روکش تفلون نچسب و ضدخش است که به آسانی از محفظه پلوپز جدا شده و به راحتی قابل شستشو است.

ملزوماتی مانند کفگیر، پیمانه مدرج، سبد بخارپز و سبد سرخ کن از همراهان این دستگاه هستند.

مزایا:

  • دارای ۲۰ برنامه پخت
  • امکان استفاده به عنوان زودپز و سرخ کن
  • قابلیت بخار پز
  • برند معتبر
  • دیگ باکیفیت و نچسب
  • قیمت مناسب
  • گارانتی معتبر

معایب:

  • کیفیت ساخت متوسط

با توضیحات مفصلی که در مورد پلوپز کاخلر مدل KH-5510-G به عنوان یک محصول آلمانی ارائه شد، به نظر می‌رسد که حجت برای مرغوبیت آن تمام است.

پس پیشنهاد می‌کنیم آن را یک انتخاب عالی برای هر خانواده‌ای بدانید که به دنبال یک پلوپز با کیفیت و کاربردی است تا از ویژگی‌ها و توانمندی‌های فوق‌العاده‌اش استفاده نماید.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

4پلوپز و مولتی کوکر تفال مدل Rk 611825

پلوپز و مولتی کوکر تفال مدل Rk 611825

بد نیست بدانید که Tefal شرکتی معتبر و شناخته شده با شهرت جهانی است، زیر مجموعه گروپ سب فرانسه بوده و در زمینه تولید لوازم خانگی با کیفیت فعالیت می‌کند. این برند که بیشتر بازارهای جهانی را در اختیار گرفته در سال ۱۹۵۰ توسط مارک گروگوایر در فرانسه پایه ریزی شد.

از جمله محصولات برند تفال که خیلی هم مورد توجه کاربران قرار گرفته، پلوپز مدل RK611825 است، دستگاهی چندکاره با ظرفیت ۴ لیتر که امکانات فراوانی را برای کاربران طرفدار خود به وجود می‌آورد.

بدنه آن از پلاستیک و درپوش داخلی‌اش از جنسِ آلومینیوم است، دارای ۱۰ عملکرد قابل تنظیم شاملِ پخت پلو، بخارپز، سرخ کن، تهیه سوپ، غذای کودک، برنج، نان و شیرینی، گرم نگه‌دار، خورشت، ته دیگ، ماست و گرم کردن دوباره غذا می‌باشد.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد و شاخص این پلوپز، قفل خودکار آن است که با فعال شدن، تنظیمات شما در برابر برخورد با کلیدهای لمسی حفاظت می‌شود.

تایمر، درپوش با قفل خودکار، سوپاپ بخار و درب محافظ بخار متحرک را هم به این مزایا اضافه نمایید ضمن این‌که در بسته‌بندی آن یک سبد بخارپز، پیمانه، قاشق و ملاقه نیز وجود دارد.

مزایا:

  • ظرفیت ۴ لیتر
  • ۱۰ عملکرد قابل تنظیم
  • قفل خودکار
  • دارای تایمر
  • درپوش با قفل خودکار
  • سوپاپ بخار
  • در محافظ بخار متحرک
  • برند شناخته شده
  • همراه با سبد بخارپز، پیمانه، قاشق و ملاقه

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

پلوپز تفال مدل RK611825 یک دستگاه چندکاره با امکانات فراوان از برندِ مطرحِ تفال است که می‌تواند به شما کمک کند تا غذاهای متنوعی را با کیفیت بالا تهیه و تناول نمایید.

با وجود چند گزارش در مورد خط و خش بر روی بدنه دستگاه، این محصول به طور کلی از کیفیت بالایی برخوردار است و می‌تواند یک انتخاب خوب برای آشپزخانه شما کاربران گرامی باشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

5پلوپز چندکاره ارشیا مدل PC-8080A

پلوپز چندکاره ارشیا مدل PC-8080A

عرشیا(ارشیا) Arshia یک برند آلمانی است که اقدام به تولید طیف گسترده‌ای از لوازم خانه و آشپزخانه با کیفیت و در عین حال ظریف و زیبا می‌کند. مرکز اصلی آن در آلمان ولی چند کشور از جمله ایران، ترکیه و چین اقدام به ساختِ محصولات آن می‌کنند.

هدف این برند تولید کالاهایی کیفی، مقرون به صرفه، دارای ضمانت و خدمات پس از فروش برای مشتریان است، گفتنی است که سرویس‌های سرامیکی آن در کره جنوبی تولید و عرضه می‌شوند.

پلوپز چندکاره ارشیا مدل PC-8080A یک مولتی کوکر(دستگاهی با چند عملکرد) است. برای افرادی که وقت کمی برای تهیه غذا دارند، وسیله‌ای بسیار مناسب و کاربردی است.

با وجود این دستگاه دیگر لازم نیست وقت زیادی را در آشپزخانه برای تهیه و آماده سازی غذا صرف نمایید. اگر این مولتی کوکر ۳۰ کاره را در اختیار داشته باشید، می‌توانید هر نوع غذایی را با صرف کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به دستگاه‌های جدید تهیه کنید.

این پلوپز ساخت شرکت ایرانی ارشیاست که می‌تواند با عملکرد خوب خودش غذایی کیفی، لذیذ و خوش رنگ را به شما هدیه بدهد.

بدنه آن از مواد باکیفیت ساخته شده و ظاهر زیبایی هم دارد که می‌تواند نقش یک کالای دکوری و تزئینی را هم برای آشپزخانه شما ایفا نماید.

این مولتی کوکر چند کاره شرایط و امکان پخت انواع برنج، کیک، سوپ، مربا، انواع خورشت، شیر برنج، انواع ته دیگ برنج و … را فراهم می‌کند.

مزایا:

  • قابلیت سرخ کن
  • دستگاه چند کاره واقعی
  • قابلیت برنامه ریزی
  • کیفیت ساخت عالی
  • برند معتبر ایرانی
  • استفاده از قطعات باکیفیت
  • گارانتی شرکت ارشیا

معایب:

  • قیمت نسبتاً گران

با توجه به آنچه که در مورد پلوپز چندکاره ارشیا مدل PC-8080A بیان شد، می‌توان گفت که این کالای آشپزی، یک محصول با کیفیت است که بر اساس قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای که دارد، می‌تواند یک گزینه عالی برای خرید تلقی گردد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

6پلوپز بیم مدل RC1204

پلوپز بیم مدل RC1204

بیم Beem برندی قدیمی و با سابقه است که در سال ۱۹۷۹ در آلمان تاسیس شد و بیش از ۴۰ سال است که در حوزه ساخت و عرضه لوازم خانگی فعال است. از سال ۱۳۸۲ به وسیله یک شرکت بازرگانی و صنعتی ایرانی و با همکاری مشترک Beem Germani تکنولوژی ساخت آن وارد بازار لوازم خانگی ایران شد.

این شرکت در حال حاضر یکی از مارک‌های کیفی و کارآمد در تولید لوازم خانه و آشپزخانه است که مسیر موفقیت خود را در سال‌های مختلف و عمدتاً سال ۲۰۰۰ طی کرد.

در ادامه به معرفی یکی از محصولات آن یعنی پلوپز بیم مدل RC1204 می‌پردازیم که با وزن ۸۰۰۰ گرم و ظرفیت ۱ لیتر، می‌تواند انتخاب خوب و مناسبی در زمینه پخت و پز برای خانواده‌های کوچک باشد.

بهره‌مندی این پلوپز از تایمر دیجیتالی و لمسی موجب می‌شود که کاربر بتواند درجه حرارت آن را به صورت دقیق تنظیم کند.

دیگ آن از جنس تفلون بوده و قابل جدا شدن است، صفحه نمایشگر آن هم اطلاعات مربوط به فرایند پخت را نمایش می‌دهد.

ظرفیتِ محصول ۴ نفره و دارای سنسور دمای دوگانه برای تنظیم دقیق دماست. دیگ داخلی آن محکم، مقاوم، سنگین و دایکاست(ریخته‌گری تحت فشار) شده است. این دیگ دو لایه دمای بالای پلوپز را به صورت دقیق و بدون اتلاف حرارت و انرژی انتقال می‌دهد.

روکش نچسب دو لایه آلمانی برای داخل و قسمت بیرونی قابلمه به منظور تمیز کردن آسان و انتقال حرارت بهینه، باعث ارائه عملکردهای چندگانه پلوپز می‌شود.

مزایا:

  • کیفیت ساخت بالا
  • منوی فارسی
  • برنامه‌های از پیش آماده
  • زیبا و شکیل

معایب:

  • حجم کم

پلوپز بیم مدل RC1204 با ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای که حائز آن‌هاست، به راحتی می‌تواند شرایط لازم را جهت یک انتخاب مناسب برای خانواده‌های کوچک به وجود آورد.

گذشته از نارضایتی برخی کاربران دال بر افزایش قیمت توسط فروشنده که ربطی هم به تعهدات سازنده ندارد، باید گفت که کیفیت ساخت بالا، منوی فارسی، برنامه‌های از پیش آماده و زیبایی این محصول، وبژگی‌هایی است که آن را به یک انتخاب مناسب برای خرید تبدیل می‌کند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

7پلوپز چندکاره تولیپس مدل RC-A442F

پلوپز چندکاره تولیپس مدل RC-A442F

تولیپس Tulips را در واقع فرزند خلف شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران می‌دانند که یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولیدی ایرانی است و حدود نیم قرن سابقه دارد.

ناسیونال با مشارکت ۷۰ درصدی کمپانی ژاپنی ماتسوشیتا الکتریک که در سال ۱۹۱۷ توسط کونوسوکه ماتسوشیتتا تاسیس شد، با نام تجاری ناسیونال فعالیت خود را آغاز کرد.

تولیپس با هدف عرضه لوازم خانگی کیفی و با کارایی مطلوب و به کمک دانش و استاندارد موجود صنایع الکتریکی ناسیونال ایران(پاناسونیک) در سال ۱۳۸۰ آغاز به کار کرد که امروزه درخشش آن حاصل تجربه مهندسین، جوانان و نیروی کار ایرانی است.

پلوپز چندکاره تولیپس مدل RC- A442F یکی از محصولات شرکت ناسیونال ایران است که دارای قابلیت‌های متنوعی نظیرِ پخت خورش، حلیم، کیک و بخارپز است و به شما اجازه می‌دهد تا با آسایش غذاهای مورد علاقه خود را آماده کنید.

یکی از ویژگی‌ها و کارکرد‌های برجسته این محصول، سرخ کن بودن است که با استفاده از سبد و برنامه مربوطه، دیگر نیازی به خرید سرخ کن جداگانه ندارید.

هم‌چنین به کمک قابلیت‌های پیش تنظیم پلوپز چندکاره، می‌توانید زمان شروع پخت را به دلخواه تعیین کنید.

مزایا:

  • استفاده راحت
  • زیبایی و ظاهر جذاب
  • دستور پخت‌های متنوع
  • سه مدل ته دیگ برنج
  • دارای سبد سرخ کن
  • کنترل لمسی باکیفیت
  • جنس بدنه عالی
  • دیگ تفلون نچسب
  • دارای تایمر
  • برند معتبر
  • برنامه‌های مختلف برای پخت

معایب:

  • ضعفِ نور صفحه دیجیتال
  • قیمت نسبتاً بالا

آنچه از بررسی و تحلیل پلوپز چندکاره تولیپس مدل RC-A442F به دست می‌آید این است که پلوپز مورد نظر یک محصول کاربردی و با کیفیت است که با قابلیت‌های متنوع و کاربردی خود، قادر است تجربه یک آشپزی را برای شما آسان، لذت‌بخش و ماندگار کند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

8پلوپز گوسونیک مدل GRC-689

پلوپز گوسونیک مدل GRC-689

پلوپز گوسونیک مدل GRC-689 محصولی از برند چینی Gosonic است، این شرکت در واقع متعلق به کشور ترکیه است که محصولاتش به نام گوسونیک در چین تولید و عرضه می‌شود. پلوپز مدل GRC- 689 یک دستگاه ۱۰ نفره است که با ظرفیت ۵ لیتر، امکان پخت برنج را برای یک خانواده فراهم می‌کند.

جنس دیگِ این پلوپز از سرامیک و قابل جدا شدن است که این وضعیت باعث می‌شود تمیز کردن آن بسیار آسان باشد. نچسب بودن، داشتنِ تایمر، صفحه نمایش و خاموش شدنِ خودکار از جمله ویژگی‌هایی است که کار با آن را بسیار راحت می‌کند.

مزایا:

  • ظرفیت بالا (۱۰ نفر)
  • دیگ سرامیکی با قابلیت جدا شدن
  • قابلیت نچسب بودن
  • دارای تایمر و صفحه نمایش
  • قابلیت خاموشی خودکار

معایب:

  • سیم کوتاه
  • قیمت نسبتاً بالا

پلوپز مدل GRC-689 ساختِ شرکت معتبر گوسونیک است که با توجه به ویژگی‌هایش، قادر است نیاز خانواده‌های پرجمعیت را به خوبی پاسخ بدهد.

اشاره شده که دیگ سرامیکی و جداشونده، به انضمام نچسب بودن، تایمر و خاموشی اتوماتیک، کار با آن را بسیار راحت کرده است. همه این‌ها به راحتی می‌توانند نظر مشتریان را به سوی خرید این وسیله آشپزی جلب نمایند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

9پلوپز تفال مدل RK7088

پلوپز تفال مدل RK7088

پلوپز تفال مدل RK7088 با وزن ۳۴۰۰ گرم و ظرفیت ۵ لیتر یکی از ساخته‌های برند فرانسوی Tefal است که می‌تواند یک انتخاب مناسب برای خانواده‌های بزرگ باشد. تفال زیر مجموعه گروپ سب فرانسه است که تحول بزرگی در صنعت تولید لوازم خانگی به وجود آورد.

این شرکت در سال ۱۹۵۰ توسط مارک گروگوایر در فرانسه پایه‌ریزی شد و امروزه در زمینه تولید لوازم خانگی حضوری چشمگیر در جهان دارد.

پلوپز تفال مدل RK7088 با داشتنِ تایمر قابل تنظیم و دکمه فشاری، امکان کنترل دقیق زمان پخت را برای کاربران به وجود می‌‌آورد. دیگ سرامیکی آن به راحتی جدا و به خوبی و سهولت تمیز می‌گردد.

این پلوپز با ظرفیت ۱۰ نفر، قادر است به سادگی از پسِ پذیرایی از خانواده‌های بزرگ و مهمانی‌ها برآید. این ابزار کم نظیر آشپزی می‌تواند غذا را تا ۲۴ ساعت گرم نگه‌دارد.

مزایا:

  • دیگ نچسب سرامیکی جداشونده
  • برند معتبر
  • صفحه نمایش LCD
  • تایمر قابل تنظیم
  • ظرفیت ۱۰ نفره
  • گرم نگه‌داشتن محتویات تا ۲۴ ساعت
  • قابلیت درست‌کردن ته‌دیگ ایرانی
  • قابلیت برنامه‌پذیری برای کارکردهای مختلف
  • دارای ۲۵ برنامه‌ی پخت و حالت سرخ‌کن

معایب:

  • جنس بدنه پلاستیکی
  • قیمت نسبتاً بالا

تفال برندی است که شهرت جهانی دارد و آن‌قدر تجربه دارد که بتواند به نیاز واقعی مخاطبان و کاربرانش پاسخ بدهد و یک محصول کیفی، کاربردی و با ویژگی‌های متنوع را نظیر پلوپز مدل RK7088 را به بازار عرضه کند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

10پلوپز گوسونیک مدل GRC-688

پلوپز گوسونیک مدل GRC-688

پلوپز گوسونیک مدل GRC-688 یک دستگاه با ظرفیت ۱۰ نفره و ۵ لیتری است که برای پخت انواع غذاها شرایط مناسبی دارد. دیگ این محصول چینی از جنس سرامیک است که ضمن شکیل و محکم بودن قابلیت جدا شدن است تا به راحتی و سهولت شسته و تمیز شود.

برخورداری از تایمر، صفحه نمایش، خاموش شدنِ خودکار و نچسب بودن را هم به قابلیت‌های متنوع آن بیفزایید.

مزایا:

  • کیفیت بالای ساخت
  • قابلیت پخت برنج و کیک
  • جنس بدنه تفلون و سرامیک با کیفیت
  • برند معتبر
  • کیفیت ساخت بالا
  • دارای دستور پخت‌های متنوع

معایب:

  • قیمت نسبتا بالا
  • سیم کوتاه

در مجموع باید گفت که پلوپز گوسونیک مدل GRC-688 یک دستگاه با کیفیت و کاربردی است که تیجه تلاش یک برند معتبر و صاحب نام در دنیاست که محصولاتش شهرت جهانی دارند.

پس با توجه به قابلیت‌های متنوع و کیفیت ساخت بالا، می‌تواند یک گزینه مناسب برای خانه‌ و آشپزخانه شما خانم‌های خوش سلیقه باشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

11پلوپز فلر مدل SC 333

پلوپز فلر مدل SC 333

شرکت سازنده لوازم خانه و آشپزخانه فلر Feller در سال ۱۹۹۴ در آلمان تاسیس شد، در واقع ریشه محصولات برند فلر کشور آلمان است. این برند جهانی بین چند کشور مشترک است، چین، ایران و ترکیه محصولات این کمپانی را مونتاژ می‌کنند.

این شرکت محبوب آلمانی با مارک‌های ایرانی مثل پارس خزر همکاری داشته و محصولات مشترکی وارد بازار کرده‌اند.

پلوپز فلر مدل SC 333 یک وسیله چندکاره از تولیدات برند Feller است که می‌تواند برای پخت برنج، غلات، دسرها، بخارپز کردنِ سبزیجات، پخت سوپ و خورش استفاده شود.

این محصول بر اساس نیازهای شما کاربران طراحی و تولید شده است، بد نیست بدانید که این پلوپز در کشورهای آسیای شرقی برای حفظ منابع غذایی برنج بسیار محبوب و مورد توجه است.

پلوپز فلر با ظرفیت‌های مختلف از دو تا ۱۲ پیمانه در بازار فروش موجود است، بنابراین شما می‌توانید با توجه به تعداد افراد خانواده، مدل مناسب خود را گزینش نمایید.

مزایا:

  • قابلیت پخت سریع و سنتی
  • برند معتبر
  • دارای ۱۲ عملکرد پخت مختلف
  • قابلیت گرم نگه داشتن و دوباره گرم کردن غذا
  • دارای تایمر و قابلیت خاموشی خودکار
  • دارای هشدار صوتی

معایب:

  • جنس بدنه پلاستیک
  • قیمت بالا

در واقع پلوپز فلر مدل SC 333 یک وسیله چندکاره با قابلیت‌های متنوع از برند شناخته شده Feller است که می‌تواند دستیاری توانمند، معتمد و چندکاره برای کمک به شما دوستان همراه باشد تا بتوانید غذاهای مختلفی را به راحتی و با کیفیت بالا آماده و سِرو نمایید.

این محصول مناسب با نیازهای شما طراحی شده است و با توجه به قیمت و کیفیت آن، یک گزینه مناسب برای خانواده‌های مختلف است.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

12پلوپز مولینکس مدل MK815800

پلوپز مولینکس مدل MK815800

پلوپز مولینکس مدل MK815800 با طراحی زیبا و ارگونومیک، یک دستیار هوشمند برای پخت و پز غذاهای متنوع است که به وسیله برند فرانسوی Moulinex تولید شده است. این شرکت در ساختِ کالاهای خود همواره به دنبال تحقق شعار” زندگی آسان می‌شود” می‌باشد.

پلوپز مولینکس مدل MK815800 با توان ۷۵۰ وات و بدنه پلاستیکی علاوه بر کارکرد پخت و پز، می‌تواند زیبایی خاصی به آشپزخانه شما ببخشد.

ظرف داخلی این پلوپز دارای ۵ لایه با ضخامت ۲ میلی‌متری است که هم مانع از چسبیدن مواد غذایی می‌شود و هم شست و شوی آن را آسان می‌کند.

پلوپز مولینکس ۵ لیتر ظرفیت دارد، واجد ۴۳ برنامه پخت و پز است طوری که می‌توان آن را به عنوان پلوپز، بخارپز، آرام پز و سرخ کن مورد استفاده قرار داد.

به کمک این دستگاه خیلی سریع می‌توان غذاهای مختلف را آماده کرد. پنل و نمایشگر دیجیتالی بر روی پلوپز مولینکس مدل MK815800 طراحی شده است که با آن می‌توان تنظیمات مورد نظر، برنامه‌های پخت، کنترل و روشن و خاموش دستگاه را انجام داد.

مزایا:

  • طراحی زیبا و ارگونومیک
  • برند معتبر
  • توان ۷۵۰ وات
  • پنل و نمایشگر دیجیتالی
  • ظرف داخلی ۵ لایه با ضخامت ۲ میلی‌متر
  • ۴۳ برنامه پخت
  • پنل و نمایشگر دیجیتالی

معایب:

  • قیمت بالا

برای محصول خوش نامی مانند پلوپز مولینکس مدل MK815800 با ویژگی‌های فوق‌العاده صد البته باید پول خرج کرد، پس قیمت بالا برای این کالا نمی‌تواند نقطه ضعف آن باشد.

بنابراین شما کاربر گرامی بدانید که با خرید این پلوپز، یک انتخاب عالی و بدون حرف و حدیث انجام داده‌اید.

چرا که این دستگاه با توان بالا و طراحی زیبا، می‌تواند به شما کمک کند تا غذاهای خوشمزه و متنوعی را در کم‌ترین زمان ممکن تهیه نمایید.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

امیدواریم این مطلب برای انتخاب پلوپز مناسب به شما کمک کرده باشد. خواندن راهنمای خرید قابلمه هم به شما توصیه می شود. اگر سوالی دارید می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه آن را با ما در میان بگذارید.

مطلب قبلیبهترین مدل‌های مخلوط کن باکیفیت و برتر با نقد و بررسی
مطلب بعدیراهنمای خرید آبگرمکن برقی باکیفیت با مزایا و معایب

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here