اگر از عاشقان هنر آشپزی در دنیا هستید، باید بدانید که برای انجام یک آشپزی حرفه ای، حتما بایستی از ابزار و وسایل حرفه ای نیز برخوردار باشید تا بتوانید در کمترین زمان ممکنه و با اتکا به هنر و تکنیک های مدرن آشپزی، موفق به خلق یک غذای خوشمزه برای خود و یا مخاطبانتان شوید! یکی از حرفه ای ترین ابزارهایی که حتما باید هر آشپزی در آشپزخانه خود داشته باشید، مجموعه ای از چاقوهای گوناگون است که هر کدامشان مناسب استفاده برای کاری طراحی شده اند؛ به همین خاطر لیست بیست قصد دارد تا در این مقاله کمی در خصوص راهنمای خرید ست چاقوی آشپزخانه برایتان صحبت کنید تا بدانید به وقت نیاز باید سراغ چه محصولاتی بروید.

نکات مهم هنگام خرید سرویس چاقوی آشپزخانه

وزن چاقو: از اولین نکات مهمی که هنگام خرید یک چاقو یا یک مجموعه از چاقوهای آشپزی باید به آن توجه داشته باشید، وزن آن است. وزن یک چاقوی آشپزی باید متناسب با توان دست های شما باشد؛ یعنی نه برایتان سبک باشد و نه خیلی سنگین که سبب ایجاد خستگی در دست هایتان شود. فراموش نکنید که اصولا از چاقوهای سبک برای کارهای سرعتی و از چاقوهای سنگین جهت انجام خرد کردن انواع استخوان و یا سبزیجات مختلف استفاده می شود.

تعادل آن: نکته مهم دیگری که باید در هنگام خرید یک ست چاقویی به آن توجه داشته باشید، تعادل ابزارهای آن است. برای فهمیدن این موضوع که بدانید وزن دسته با وزن تیغه چاقو کاملا برابر است، می توانید انگشت خود را بر روی قسمت جدا کننده دسته از تیغه قرار دهید و سپس انگشتتان را در حالت افقی قرار دهید تا به راحتی متواجه متعادل بودن وزن چاقویی که قصد خرید آن را کرده اید، بشوید.

جنس تیغه: امروزه تیغه چاقوها عمدتا از فولاد یا استیل ضدزنگ ساخته می شوند و انصافا از عمر و دوام بالایی نیز اینگونه چاقوها برخوردار هستند. منتها در این بین بد نیست بدانید که چاقوهایی از جنس سرامیک نیز وجود دارد و با اینکه به نسبت چاقوهای استیل و فولادی از وزن کمتری برخوردار هستند و دارای تیغه های تیزتری نیز می باشند اما قابلیت تیز کردن مجدد تیغه آن ها کمی سخت است و هیچوقت پیشنهاد نمی شوند که آن را در منزل انجام دهید!

جنس دسته: جنس دسته چاقوهایی که در ست آشپزخانه ای شما قرار گرفته اند نیز بسیار مهم است. جنس دسته یک چاقو هم باید به اندازه کافی محکم و با دوام باشد و هم از خوش دستی مطلوبی برخوردار باشد تا شما هنگام در دست گرفتن آن ها و همچنین کار با چاقوها دارای احساس خوشایندی باشید.

عرض تیغه چاقو: از دیگر نکات مهمی که هنگام خرید ست چاقوی آشپزخانه باید به آن دقت داشته باشید،‌ عرض تیغه چاقو و همچنین ضخامت و کاملا صاف و هموار بودن سطح فلز آن است. یادتان باشد کیفیت یک چاقو در زیبایی آن نهفته نشده و باید در عمل قدرت خود را نشان دهد؛ پس لطفا به سراغ چاقوهایی بروید که تیغه آنان از نوک چاقو تا بخش متصل به دسته کاملا یکدست و صیقل خورده می باشد و به اصطلاح ضعیف نباشد.

انواع مختلف چاقوها: یک ست چاقوی آشپزخانه متشکل از انواع و اقسام چاقوها باید باشد تا تقریبا هر نوع نیاز به برش و یا خرد کردن مواد غذایی را برایتان آسان کند. عمدتا در اینگونه ست ها شما می توانید با چاقوهایی مختلفی همچون: چاقوی دندانه دار، چاقوی فیله، چاقوی سرآشپز، چاقوی مخصوص بُرش و همچنین چاقوی مخصوص گوشت و ماهی مواجه شوید. البته ناگفته نماند که بعضی از ست ها دارای وسایل جانبی همچون قیچی و پوستکن نیز هستند که قطعا بر روی قیمت کلی آن ها تاثیر می گذارد.

قیمت ست چاقوی آشپزخانه: همانطور که متوجه شده اید، موارد بسیار زیادی می تواند بر روی قیمت ست چاقوی آشپزخانه اثرگذار باشد؛ منتها توصیه می کنیم شما متناسب با نوع نیاز و سبک آشپزی خود اقدام به خرید یک مجموعه باکیفیت و ایده آل از چاقوهای آشپزخانه ای کنید که حتما ضد آب باشند و از پایه مستحکمی نیز برخوردار باشند.

بهترین مدل‌های سرویس چاقوی آشپزخانه

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید ست چاقوی آشپزخانه آشنا شدیم. در ادامه لیستی از بهترین مدل‌های سرویس چاقوی آشپزخانه ارزان و با کیفیت را برای شما آماده کرده ایم. همه این چاقوها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

1سرویس چاقو آشپزخانه ۱۰ پارچه وینر کد W7335S به همراه چاقو تیزکن

سرویس چاقو آشپزخانه 10 پارچه وینر کد W7335S به همراه چاقو تیزکن

این مجموعه شامل ده قطعه با کیفیت است که برای هر نوع بُرشی در آشپزخانه طراحی و ساخته شده است. این محصول آلمانی از بُرش نان و سبزیجات گرفته تا تکه‌تکه کردنِ انواع گوشت‌ها را به خوبی انجام می‌دهد طوری که هر چاقویی در این مجموعه برای کاربرد خاصی تولید شده است.

جنس تیغه‌های سرویس چاقوی آشپزخانه Winner از وانادیوم اصل با شناسه ۵CR15MOV است که هم دوام و تیزی بالایی دارد و هم برای استفاده‌های طولانی مدت مطلوب و مناسب است.

چاقوهای سری W7335S با طراحی ارگونومیک، دسته‌های استیل و بدنه‌ای یکپارچه، علاوه بر زیبایی، کارایی و ایمنی را در هنگام استفاده تضمین می‌کنند.

پایه‌ی استیل مجموعه نیز به راحتی قابل شستشو است و با طراحی مدرن خود، جلوه‌ای زیبا به فضای آشپزخانه می‌بخشد.

مزایا:

  • بسیار تیز و کاربردی
  • طراحی ارگونومیک و خوش دست
  • زیبایی و جذابیت
  • وزن مناسب و تعادل عالی
  • جنس با کیفیت و دوام بالا
  • یکپارچگی دسته و بدنه

معایب:

  • وزن نسبتاً زیاد

سرویس چاقوی وینر دارای تیغه‌های تیز، طراحی و ساختِ زیباست که همین دو ویژگی به تنهایی می‌توانند کاربران را متقاعد به انتخاب و خرید این مجموعه کاربردی برای آشپزخانه‌های مدرن خود نمایند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

2سرویس چاقو آشپزخانه ۸ پارچه جی فی نی مدل G-01

سرویس چاقو آشپزخانه 8 پارچه جی فی نی مدل G-01

این سِت چاقوی آشپزخانه با طراحی ایتالیایی و استفاده از آلیاژ باکیفیت، تجربه‌ای بی‌نظیر از بُرش و آماده‌سازی مواد غذایی را برای خانم‌های خانه‌دار و سایر کاربران به وجود می‌آورد.

دسته و بدنه سرویس چاقوی جی فی نی یکپارچه است که علاوه بر بخشیدنِ زیبایی به این مجموعه، امنیت و دوام بالای آن نیز تضمین می‌‌شود.

بنابراین هیچ‌گونه نگرانی از بابت جدا شدن دسته در طول زمان وجود ندارد. تیغه‌های سِت Giffini با لیزر تیز شده و با ضریب تیزی بالا، برش‌های دقیق و بدون دردسر ایجاد می‌شود.

ابعاد مناسب و وزن متعادل این سرویس ایتالیایی به گونه‌ای است که استفاده از آن‌ها را بسیار آسان و کاربردی می‌سازد. از جمله اقلام این مجموعه می‌توان به قیچی یکپارچه، ساطور، چاقوهای مختلف برای برش گوشت، سبزیجات و نان اشاره کرد که هر کدام برای کاربرد خاصی طراحی شده‌اند.

مزایا:

  • قیچی با کیفیت بالا
  • دسته و بدنه یکپارچه
  • سرویس کامل و متنوع
  • کیفیت ساخت عالی
  • تیغه‌های تیز
  • سبک و خوش‌دست
  • طراحی زیبا و مدرن
  • قیمت مناسب

معایب:

  • عدم کاربرد ساطور برای شکستن استخوان

سرویس چاقو جی فی نی مدل G-01 که ساختِ کشور ایتالیاست با توجه به تنوع و کیفیت خدماتی که به مشتریان خود ارائه می‌دهد، انتخابی مناسب برای آشپزخانه‌های مدرن به حساب می‌آید.

با این حال، توصیه می‌شود در هنگام خرید به توضیحات فروشنده دقت کافی به عمل آید تا از اصالت و کیفیت محصول اطمینان حاصل نمایید.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

3سرویس چاقو آشپزخانه ۶ پارچه کاراجا مدل OVERCUT

سرویس چاقو آشپزخانه 6 پارچه کاراجا مدل OVERCUT

کاراجا Karaca یک برند ترکیه‌ای است که سرویس چاقو آشپزخانه ۶ پارچه مدل Overcut یکی از محصولات آن است. این مجموعه مشتمل بر پنج چاقو با کاربردهای متفاوت و یک استند برای نگهداری آن‌ها می‌باشد.

چاقوهای این سِت، دارای تیغه‌هایی از جنس فولاد ضدزنگ هستند که شامل چاقوی پوست‌کن، چاقوی بُرش، چاقوی خردکن، چاقوی سرآشپز و چاقوی نان می‌شوند.

تیغه‌های این مجموعه برای انجام دقیق و ایمن کارهای مختلف آشپزی طراحی و ساخته شده‌اند. جنس دسته‌ چاقوها از مواد پلاستیکی ABS است که استفاده از آن‌ها را راحت‌تر می‌کند.

استند موجود در این مجموعه، نظم بیشتری به فضای آشپزخانه می‌بخشد ضمن این‌که شرایط آسان‌تری را برای دسترسی به چاقوها فراهم می‌کند.

مزایا:

  • تیغه‌های فولاد ضدزنگ
  • دسته‌های ارگونومیک
  • استند محکم برای نگهداری
  • طراحی مدرن و زیبا
  • مناسب برای انواع برش و خردکردن

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

طبیعی است که کالایی نظیر سرویس چاقو کاراجا مدل OVERCUT که ساختِ یک برند معتبر خارجی بوده و از طرفی هم دارای تنوع، کارایی و کیفیت ساخت بالایی است، از قیمت گران‌تری برخوردار باشد. به هر حال این سِت می‌تواند انتخاب مناسبی برای هر آشپزخانه‌ محسوب گردد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

4سرویس چاقو آشپزخانه ۶ پارچه الماس زنجان مدل ۰۲

سرویس چاقو آشپزخانه 6 پارچه الماس زنجان مدل 02

این سِت شش تکه، از محصولات برتر و با دوام بازار چاقوهای آشپزخانه به شمار می‌رود و شامل انواع چاقوهای مورد نیاز در آشپزخانه از جمله کارد دم دستی، کارد فیله، کارد راسته، کارد سرآشپز، ساتور و چاقو تیزکن است.

تیغه‌های این محصول ایرانی که در مهد چاقوی ایران یعنی زنجان تولید می‌شود، از جنس استیل ضد زنگ و دسته‌های محکمش نیز از آلیاژ فولادی است.

با این اوصاف باید این مجموعه را ابزاری قابل اعتماد و کاربردی برای هر آشپز و آشپزخانه‌ای به حساب آورد. این سرویس در یک جعبه چوبی شیک، زیبا و مقاوم به مشتریان ارائه می‌شود.

ابعاد کلی سِت چاقوی ۶ پارچه الماس زنجان، ۳۵x30x5 سانتی‌متر و وزن آن ۱۵۵۰ گرم است که بیانگر ساختار محکم و در عین حال ارگونومیک این وسیله آشپزخانه است.

تیغه چاقوهای این مجموعه از جنس استیل با کیفیت ساخته شده طوری که علاوه بر زیبایی و دوام، تیزی محصول برای بُرش نیز تضمین می‌شود.

مزایا:

  • بسته‌بندی زیبا و جعبه مقاوم
  • تیغه‌های تیز و برنده
  • وزن مناسب برای استفاده راحت
  • جنس باکیفیت و مقاوم
  • طراحی شیک و کاربردی
  • چاقو تیز کن پرقدرت

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

همان‌گونه که اطلاع دارید، زنجان قطب تولید انواع چاقوها در ایران است که محصولاتش از شهرت بالایی برخوردارند.

بنابراین سرویس چاقو آشپزخانه الماس مدل ۰۲ با توجه به کیفیت ساخت، طراحی کاربردی و زیبایی ظاهری، گزینه‌ای ارزشمند برای هر خانه‌ و آشپزخانه ایرانی است.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

5سرویس چاقوی آشپزخانه ‌۸‌ پارچه ام آر اس مدل BDL1001

سرویس چاقو آشپزخانه 9 پارچه آیریس مدل 11

این مجموعه شامل چاقوهای متنوع با طول تیغه‌های گوناگون و متفاوت از ۸ تا ۲۰ سانتی‌متر است که برای ایجاد انواع برش‌ها و کاربردهای آشپزی مناسب می‌باشد.

این سرویس با ابعاد کلی ۴۰x26x15 سانتی‌متر و وزنی معادل ۱۴۰۰ گرم، به راحتی قابل نگهداری و استفاده در آشپزخانه است. مجموعه چاقو آشپزخانه ۹ پارچه IRIS شامل قیچی آشپزخانه، پوست‌کن میوه و سبزیجات نیز می‌شود.

دسته و تیغه‌های این سِت به صورت یکپارچه و از جنس فلز ساخته شده که علاوه بر زیبایی، استحکام و دوام بالایی برای آن‌ها ایجاد شده است. سبکی و تیزی بالای تیغه‌ها از ویژگی‌های برجسته این سِت است که کاربران را در انجام کارهای آشپزی یاری می‌کنند.

مزایا:

  • دسته و تیغه یکپارچه
  • وزن سبک
  • جنس فلزی باکیفیت
  • تیغه‌های فوق‌العاده تیز
  • طراحی زیبا و کاربردی

معایب:

  • قیچی و پوست‌کن متوسط

سرویس چاقو آیریس مدل ۱۱ خصوصیات و مزایای زیادی مانند ساختِ کیفی، قیمت مناسب و … دارد که می‌توانند IRIS را به انتخابی مقرون‌ به‌ صرفه برای استفاده روزمره در آشپزخانه تبدیل نمایند.

با رعایت نکات مراقبتی و استفاده صحیح، این مجموعه می‌تواند سال‌ها همراه خوبی برای شما باشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

6سرویس چاقو آشپزخانه ۹ پارچه ام جی اس مدل KS-8013s

سرویس چاقو آشپزخانه 9 پارچه ام جی اس مدل KS-8013s

این سرویس با طراحی مدرن و کاربردی که دارد قطعاً انتخابی ایده‌آل برای هر آشپزخانه‌ است طوری که مجموعه‌ای کامل از چاقوها را در خود جای داده و شامل کاردهای مختلف برای برش و خردکردن انواع مواد غذایی می‌شود.

ام جی اس MGS یک برند آلمانی است که محصولاتش توسط چین تولید و به همه کشورها از جمله ایران صادر می‌شد. در سال ۱۳۷۲ بازرگانی شعبانی شرکت صنعت لوازم خانگی را تحت لیسانس این برند تاسیس کرد.

در حال حاضر هم شرکت مهر جام سدید با نام تجاری MGS دارای بزرگ‌ترین خط تولید ظروف آشپزخانه در ایران است.

در سرویس ۹ پارچه ام جی اس قیچی آشپزخانه، چاقو تیزکن و پوست‌کن نیز پیش بینی شده تا به کمک آن‌ها نیازهای متداول برش و آماده‌سازی به بهترین شکل ممکن برآورده شود.

جنس استیل ضد زنگ ۱۸/۱۰ به کار رفته در این محصول، علاوه بر زیبایی، دوام و مقاومت بالای سرویس را نیز تضمین می‌کند.

ابعاد مناسب و وزن متعادل این سرویس، استفاده از آن را آسان و راحت می‌سازد. طراحی ارگونومیک دسته‌ها به کاربر امکان می‌دهد تا بدون خستگی و با دقت بالا، مواد غذایی را برش دهد.

استند نگه‌دارنده‌ی شیک و کاربردی این مجموعه، امکان دسترسی آسان و سازمان‌دهی منظم چاقوها را فراهم می‌آورد.

مزایا:

  • ارگونومیک و خوش‌دست
  • سرویس کامل و کاربردی
  • استیل ضد زنگ با دوام
  • طراحی زیبا و مدرن
  • تیغه‌های تیز و برنده

معایب:

  • قیمت نسبتاًبالا
  • نیاز به مراقبت دقیق برای حفظ تیزی تیغه‌ها

سرویس چاقو ام جی اس مدل KS-8013s با طراحی زیبا و کاربردی، انتخابی عالی برای کسانی است که به دنبال کیفیت و کارایی در آشپزخانه هستند.

این مجموعه با توجه به مزایای فراوان و طراحی مدرن، می‌تواند جلوه‌ای خاص به محیط آشپزخانه ببخشد و تجربه‌ی آشپزی را لذت‌بخش‌تر سازد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

7سرویس چاقو آشپزخانه ۹ پارچه جی فی نی مدل G-A-01

سرویس چاقو آشپزخانه 9 پارچه جی فی نی مدل G-A-01

این سرویس، محصولی از شرکت GIFFINI ایتالیاست که با طراحی مدرن، به‌روز و کاربردی خود، نظر هر آشپز حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای را به خود جلب می‌کند.

با استفاده از فولاد ضدزنگ برای تیغه‌ها و ترکیب استیل و ABS برای دسته‌ها، این مجموعه نه تنها دوام و استحکام بالایی دارد، بلکه زیبایی خاصی هم به فضای آشپزخانه می‌بخشد.

تیغه‌های وانادیوم که با دقت لیزر تیز شده‌اند، دارای ضریب تیزی ۱۴ هستند که بیانگر کیفیت برش فوق‌العاده و دقت بالای آن‌ها در هنگام استفاده است.

مجموعه شامل انواع چاقوها از جمله کارد دم دستی، چاقوی گوشت، چاقوی سبزی، چاقوی سرآشپز و ساطور حرفه‌ای CLEAVER است.

البته یک قیچی یک تکه و استند اکریلیک با کیفیت و قابل شستشو نیز در این ست گنجانده شده که علاوه بر کاربردی بودن، جلوه‌ای زیبا به مجموعه می‌افزایند.

مزایا:

  • تیغه‌های فولاد ضدزنگ با دوام بالا
  • دسته‌های استیل و ABS برای راحتی بیشتر
  • تیغه‌های تیز شده با لیزر و ضریب تیزی ۱۴
  • طراحی یکپارچه دسته و بدنه
  • وزن مناسب و تعادل خوب
  • استند اکریلیک با کیفیت و زیبا
  • قیچی و ساطور با طول مناسب برای انواع برش‌ها

معایب:

  • قیمت تقریباً بالا

پس از بررسی دقیق باید گفت که سرویس چاقو آشپزخانه GIFFINI مدل G-A-01 با توجه به ساختِ کیفی، طراحی زیبا و کاربردی و همین‌طور تنوع چاقوهای موجود در آن، انتخابی عالی برای هر آشپزخانه‌ است.

این مجموعه با توانایی برش دقیق و راحتی استفاده، می‌تواند به بهبود تجربه آشپزی کمک کند و زیبایی خاصی هم به محیط ببخشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

8سرویس چاقو اشپزخانه ۸ پارچه جی فی نی مدل G-01

سرویس چاقو اشپزخانه 8 پارچه جی فی نی مدل G-01

این سرویس چاقوی آشپزخانه از شرکت GIFFINI، با طراحی ایتالیایی و استفاده از مواد اولیه با کیفیت، یک انتخاب برجسته و تحسین برانگیز برای دوستداران آشپزی است.

ابعاد این سِت ۳۰x33x16 سانتی‌متر و وزن‌اش معادل ۲۰۰۰ گرم است، تیغه‌های استیل بسیار تیز، دسته‌های استیل یکپارچه و ارگونومیک و نهایتاً یک پایه گردان اکریلیک و استیل که مجموعه آن‌ها نه تنها کارایی و عملکرد بالایی برای این سرویس ایجاد کرده است بلکه زیبایی خاصی هم به محیط و فضای آشپزخانه می‌بخشد.

مزایا:

  • تیغه‌های بسیار تیز
  • متعادل و ارگونومیک
  • کیفیت ساخت بالا و خوش دست
  • سبک و راحت در استفاده
  • طراحی زیبا و مدرن
  • یکدست بودن تیغه و دسته
  • کیفیت عالی مواد به کار رفته

معایب:

  • قیمت بالا

سرویس چاقوی GIFFINI G-01 با تیغه‌هایی به ضریب تیزی ۱۴، انتخابی ایده‌آل برای آن دسته از آشپزهایی است که به دنبال ترکیبی از کارایی، دوام و زیبایی هستند.

با وجود برخی نقاط قابل بهبود، این سرویس به دلیل کیفیت ساخت و طراحی ارگونومیک، ارزش دارد که در سبد انتخاب و خرید خانواده‌های ایرانی قرار بگیرد.

این مجموعه کارا و در عین حال زیبا، بدون تردید می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای استفاده روزمره و همچنین هدیه‌ای شیک برای علاقه‌مندان به آشپزی باشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

9سرویس چاقو آشپزخانه ۹ پارچه جی فی نی مدل N.S.B.9

سرویس چاقو آشپزخانه 9 پارچه جی فی نی مدل N.S.B.9

این سرویس از برند جی فی نی، Giffini ایتالیاست و شامل مجموعه‌ای از ابزارهای برش دقیق و با کیفیت است که وجودش برای هر آشپزخانه‌ای ضروری به نظر می‌رسد.

مجموعه‌ای که شامل چاقوهایی با اندازه‌های مختلف، قیچی، ساطور و چاقوتیزکن است که همگی بر روی یک پایه نگه‌دارنده زیبا و کاربردی قرار می‌گیرند و کارِ خود را به خوبی انجام می‌دهند.

این پایه زیبا و کاربردی نه تنها نظم خاصی به مجموعه و فضای آشپزخانه می‌دهد بلکه دسترسی به ابزارها را نیز آسان‌تر می‌سازد. تیغه‌های استیل و دسته‌های محکم و خوش‌دست، کار با این سرویس را لذت‌بخش می‌کنند.

چاقوها با تیغه‌های تیز و برنده‌ای که دارند، برای برش انواع گوشت، مرغ و سبزیجات مناسب هستند. طراحی ارگونومیک و وزن متعادل ابزارها، استفاده از آن‌ها را در طولانی مدت بدون خستگی ممکن می‌سازد.

پایه کوچک و جمع‌وجور این مجموعه، فضای کمی را اشغال کرده و به راحتی در هر گوشه‌ای از آشپزخانه‌ جای می‌گیرد.

مزایا:

  • تیغه‌های استیل با دوام و بسیار تیز
  • دسته‌های استیل یکپارچه با طراحی ارگونومیک
  • وزن متعادل و خوش‌دست
  • پایه نگه‌دارنده کاربردی
  • دارای چاقوتیزکن برای تیز کردنِ تیغه‌ها
  • طراحی مدرن و زیبا

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

در مجموع، سرویس چاقو آشپزخانه جی فی نی مدل N.S.B.9 با کیفیت ساخت بالا و طراحی کاربردی، انتخابی عالی برای آن دسته از افرادی است که به دنبال ابزارهای برش با دوام و زیبا در آشپزخانه خود هستند.

این مجموعه با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، می‌تواند به بهبود تجربه آشپزی کمک کند و زیبایی خاصی هم به فضای آشپزخانه ببخشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

10سرویس چاقو آشپزخانه ۹ پارچه جی فی نی کد ۰۱

سرویس چاقو آشپزخانه 9 پارچه جی فی نی کد 01

این سرویس چاقو، محصولی از شرکت GIFFINI ایتالیاست که با طراحی مدرن و کاربردی خود، نظر هر آشپز حرفه‌ای، همین‌طور هر خانم خانه‌دار و هر تازه عروس را به خود جلب می‌کند. با استفاده از پایه چوبی نوآورانه، نه تنها کارایی بالایی دارد بلکه زیبایی فضای آشپزخانه شما را نیز ارتقا می‌بخشد.

تیغه‌‌ی چاقوهای این سرویس از جنس وانادیوم و با لیزر تیز شده‌اند که همین هم دقت و کیفیت بُرش آن‌ها را تضمین می‌کند، دسته‌های یکپارچه و در عین حال خوش‌دست، استفاده راحت و ایمن را برای کاربر فراهم می‌آورند.

مجموعه شامل انواع چاقوها برای مصارف مختلف مانندِ چاقوی مخصوص سرآشپز، چاقوی گوشت و ساطور حرفه‌ای CLEAVER است. هر تکه از این سِت، وزن و اندازه‌ای ایده‌آل دارد تا به بهترین شکل ممکن نیازهای برش و خردکردن شما را برآورده سازند.

فراموش نکنید که استند اکریلیکی با کیفیت و قابل شستشوی این مجموعه، نگهداری و دسترسی به چاقوها را آسان می‌کند.

مزایا:

  • دسته و بدنه یک پارچه
  • تیغه‌های فوق‌العاده تیز
  • تنوع بالای چاقوها
  • طراحی زیبا و مدرن
  • وزن مناسب و خوش‌دست
  • بسته‌بندی محکم و ایمن
  • کیفیت ساخت عالی

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

با دسته بندی مزایای این سرویس آشپزخانه عالی و بی نقص در مقایسه با نقاط ضعف که صفر است، در می‌یابیم که سرویس چاقو آشپزخانه جی فی نی کد ۰۱ یک انتخابی عالی برای هر آشپز و به دنبال آن هر آشپزخانه است.

این مجموعه تجربه‌ای متفاوت و رضایت‌بخش در آشپزی را برای دوستداران خود به وجود می‌آورد و می‌تواند به عنوان یک کالای ارزشمند برای جهیزیه نیز در نظر گرفته شود.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

11سرویس چاقو ۷ پارچه اسمگ مدل KBSF01CR

سرویس چاقو 7 پارچه اسمگ مدل KBSF01CR

سِت چاقوی SMEG ساخت برند ایتالیایی اِسمِگ است که با طراحی الهام‌گرفته از دهه ۱۹۵۰، زیبایی کلاسیک و جذابیت رترو Retro ( باسازی، الهام از شیوه‌های زندگی، روندها و … گذشته) را به فضای آشپزخانه شما هدیه می‌دهد.

بلوک چاقو با بدنه‌ای از فولاد کربنی و پوشش پولیش، نه تنها زیبایی بصری دارد بلکه تمیز کردن آن نیز آسان است.

رنگ کرم براق آن با دیگر وسایل SMEG هماهنگی دارد ضمن این‌که پایه‌های ضد لغزش، امنیت و ثبات را هنگام استفاده تضمین می‌کنند.

تیغه‌های استیل ضد زنگ آلمانی و دسته‌های استیل براق، دوام و کیفیت برشی عالی را برای انواع مواد غذایی فراهم می‌آورند.

این مجموعه شامل چاقوهای متنوعی است که برای انجام دادن کارهای مختلف آشپزی از برش سبزیجات گرفته تا آماده‌سازی گوشت‌ها مناسب است. با ابعاد ۳۰x17x17 سانتی‌متر و وزنی معادل ۳۰۰۰ گرم، هم از نظر اندازه و هم وزن برای استفاده روزمره ایده‌آل است.

مزایا:

  • تیغه‌های با کیفیت بالا
  • استیل ضد زنگ آلمانی
  • کیفیت استثنایی
  • برند معتبر و شناخته شده
  • دسته‌های استیل براق و مقاوم
  • طراحی زیبا و کلاسیک
  • پایه‌های ضد لغزش برای امنیت بیشتر
  • تنوع در انواع چاقوها برای کاربردهای مختلف

معایب:

  • قیمت بالا

در مجموع، سرویس چاقو ۷ پارچه اسمگ مدل KBSF01CR با ترکیبی از زیبایی ظاهری و کارایی عملی، انتخابی عالی برای دوستداران آشپزی است که به دنبال کیفیت و دوام در کنار طراحی منحصربه‌فرد هستند.

این ست چاقو، با وجود قیمتی که ممکن است کمی بالا باشد، ارزش سرمایه‌گذاری را دارد و می‌تواند به مدت طولانی همراه شما در آشپزخانه باشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

12سرویس چاقو ۶ پارچه برابانتیا کد ۰۴۸۳

سرویس چاقو 6 پارچه برابانتیا کد 0483

برابانتیا Brabantia یک شرکت و برند هلندی است که در سال ۱۹۱۹ تاسیس شد که سِت چاقوی شش پارچه کد ۰۴۸۳ یکی از تولیدات آن است. این سرویس با استفاده از فناوری پیشرفته و دقت بالایی که در ساختش به کار رفته ، یکی از منحصر به فردترین محصولات در بازار لوازم آشپزخانه است.

دارای استندی از جنس چوب راش با طراحی زیبا و کاربردی است که نه تنها به آشپزخانه شما جلوه‌ای خاص می‌بخشد، بلکه نگهداری چاقوها را نیز آسان می‌کند.

تیغه‌های فولادی با کیفیت بالا (۱۸/۱۰)، مقاومت چشمگیری در برابر خراش و زنگ‌زدگی از خود نشان می‌دهند و برای انواع برش‌ها، از نان و سبزیجات گرفته تا گوشت و استیک، مناسب هستند.

این مجموعه شامل چهار چاقوی مختلف برای استفاده‌های گوناگون، یک چاقوی برش نان و یک استند می‌باشد. ابعاد و وزن مناسب این سرویس، آن را به گزینه‌ای عالی برای هر آشپزخانه‌ای تبدیل می‌کند و دسته‌های پلاستیکی آن ارگونومیک و راحت در دست قرار می‌گیرند.

مزایا:

  • تیغه‌های فولادی با کیفیت
  • مقاومت در برابر خراش و زنگ‌زدگی
  • استند چوب راش با طراحی زیبا و کاربردی
  • دسته‌های ارگونومیک برای راحتی بیشتر
  • مناسب برای انواع برش‌ها
  • برند معتبر

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

سرویس چاقو برابانتیا کد ۰۴۸۳ که ساختِ برندی معتبر با همین نام از کشور هلند است و محصولاتی کیفی با طراحی زیبا تولید می‌کند، می‌تواند انتخابی عالی برای کسانی باشد که به دنبال دوام و کارایی در کنار زیبایی هستند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

امیدواریم این مطلب برای انتخاب سرویس چاقوی آشپزخانه مناسب به شما کمک کرده باشد. خواندن راهنمای خرید قاشق و چنگال هم به شما توصیه می شود. اگر سوالی دارید می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه آن را با ما در میان بگذارید.

مطلب قبلیراهنمای خرید ماساژور برقی پرقدرت و ارزان با نقد و بررسی بهترین‌ها
مطلب بعدیراهنمای خرید ست کتری و قوری زیبا و ارزان با بررسی بهترین‌ها

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here