اگر از دسته کسانی هستید که عاشق سفر با خودروی خود به نقاط دور افتاده و تقریبا تهی از امکانات رفاهی می باشید، توصیه می کنیم در اولین فرصت خود برای خرید یخچال خودرو اقدام نمایید تا بتوانید مواد غذایی و خوراکی های مدنظرتان را که اگر بیرون از محیطی سرد قرار داشته باشند دچار فاسدی می شوند را به خوبی در آن قرار داده و با خود در طول سفرهایتان ببرید.

البته یادتان باشد با توجه به شکل و شمایل امروزی یخچال های خودرو  تنها از آن ها در داخل خودرو نمی توان استفاده کرد و می شود که از آن ها در طول پیک نیک ها، کنار دریاچه و … نیز بهره گیری نمود. با ما همراه شوید تا شما با نکاتی مهم در خصوص انتخاب یک یخچال خودرو باکیفیت بیش از پیش آشنا نماییم.

نکات مهم هنگام خرید یخچال خودرو

تناسب با نوع خودرو

  • اولین نکته در خصوص خرید یخچال خودرو توجه به تناسب آن با نوع خودروی شما می باشد.
  • برای این منظور توصیه می کنیم مشخص کنید که شما دارنده یک خودروی شخصی هستید و یا راننده یک ماشین سنگین؛
  • چرا که سنگین یا سبک بودن وسیله نقلیه شما سبب می شود تا بدانید که باید جویای خرید چه مدل یخچال های خودرویی برای راحتی هرچه بیشترتان در طول سفر خود باشید.

وزن و ابعاد محصول

  • نکته دوم برای انتخاب یخچال خودرو توجه به وزن و ابعاد کلی یخچال انتخابی تان می باشد.
  • یادتان باشد که شما قرار است در طول سفرهای کوتاه و بلند خود از یخچالتان استفاده نمایید و به همین خاطر سبک و جمع و جور بودن آن بسیار برایتان حائز اهمیت می باشد.
  • در خصوص ابعاد یخچال بهتر است به تعداد نفرات اعضای خانواده و یا کسانی که در هر سفر همراهی تان می کنند، توجه داشته باشید.
  • در خصوص وزن نیز ببینید که اگر وزن اولیه یک یخچال را به وزن تک تک موادی که می توان در آن جای داد، اضافه نمود، باز هم می توان آن را به سادگی جا به جا نمود یا خیر!

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید اسپیکر خودرو

میزان ظرفیت داخلی

  • فاکتور مهم دیگر توجه به میزان ظرفیت داخلی یخچال خودروی شما عزیزان می باشد.
  • یادتان باشد که اگر یخچال شما نتواند از فضایی کافی برای قرار دادن محصولات غذایی و همچنین نوشیدنی های شما برخوردار باشد، اصلا مُفتش هم گران است.
  • پس در این زمینه هم به حجم مصرف و علایق غذایی خود توجه داشته باشید و هم به تعداد نفراتی که باید بر حسب آن ها مواد غذایی خریداری کرده و در داخل یخچال قرار دهید.
  • ناگفته نماند که ظرفیت داخلی این مدل از یخچال ها بر حسب لیتر عنوان می شود و گاها آن ها را با تعداد قوطی های نوشیدنی نیز ذکر می کنند که مثلا فلان یخچال از ظرفیت داخلی مناسب ۷۴ قوطی ۰.۵ لیتری برخوردار است.

قابلیت سرمایشی و گرمایشی

  • از دیگر موارد حائز اهمیت در خرید یخچال خودرو توجه به قابلیت های سرمایشی و گرمایشی آن است.
  • در واقع بعضی از یخچال ها تنها دارای کمپرسور هستند؛ دقیقا مثل یخچال های خانگی و حتی می توان به کمک آن ها مواد غذایی پروتئینه را نیز فریز کرد.
  • این در حالی است که برخی دیگر از یخچال ها از قابلیت های بیشتر و به مراتب از قیمت بالاتری نیز برخوردارند.
  • چرا که می توان به کمک آن ها مواد غذایی را گرم کرد و در حقیقت دارای یک سوئیچ برای سرد و یا گرم کردن مواد خوراکی و نوشیدنی در داخل محفظه عایق شده خود هستند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید پخش کننده خودرو

سهولت در حمل و نقل

  • فاکتور مهم دیگری که برای انتخاب یک یخچال خودرو باید مدنظر خود قرار دهید، توجه به حمل و نقل آسان یخچال می باشد.
  • برای این منظور توصیه می کنیم به سراغ خرید مدل هایی بروید که دارای دستگیره و حتی بندی شانه ای برای حمل آن بصورت پیاده روی در دل دشت و طبیعت باشد.
  • فراموش نکنید که پایه های یخچال خودروی شما باید ضد لغزش باشند تا بر اثر رفتن خودرو در چاله چوله های ناگهانی باعث برهم خوردن تعادل آن نگردند!

ویژگی های مهم دیگر

  • اینکه یخچال خودرو شما از قسمت های داخلی مختلفی برای قرار دادن مواد غذایی گوناگون و همچنین نوشیدنی برخوردار باشد، از جمله ویژگی های جانبی مهم یک یخچال اینچنینی می باشد.
  • قابلیت چفت شدن محکم درب، عایق داخلی برای جلوگیری از هدر رفتن سرمای درونی یخچال و همچنین لامپ برای روشن بودن فضای درونی محصول نیز از دیگر ویژگی های جالب توجه در این خصوص می باشد.
  • تازه به تمام این ها می توان وجود پنل کنترل و یا حتی کنترل از راه دور یخچال با استفاده از برنامه های جانبی آن که بر روی تلفن های هوشمند قابل نصب است را نیز اضافه نماییم.
  • البته در کنار این موارد به قابلیت یخ زدایی و همچنین وجود برنامه های مختلف سرمایشی و گرمایشی متناسب با نوع مواد غذایی را نیز باید اضافه کرد که معمولا یخچال های خودروی گرانقیمت از آن برخوردار هستند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید قفل فرمان

نوع منبع تغذیه دستگاه

  • نکته دیگری که در انتخاب و خرید یک یخچال خودرو باید به آن توجه نمایید، نوع منبع تغذیه محصولتان می باشد.
  • برای این منظور دستگاه انتخابی شما یا از قابلیت اتصال به برق شهری و برق خودرو برخوردار است.
  • و یا در ساختار خود دارای یک باتری قابل شارژ می باشد که می توان از آن حتی در مواقعی که از منابع تامین کننده برق آن دور هستید نیز تا ساعاتی استفاده نمایید.
  • خریداران عزیز توجه داشته باشید که در کنار تعیین نوع منبع تغذیه خود حتما به برچسب انرژی آن نیز گوشه چشمی داشته باشید.

قیمت یخچال خودرو

  • قیمت یخچال خودرو با در نظر گرفتن نکات گفته شده در این مطلب مشخص می گردد.
  • با این حال اما یادتان باشد که در این میان توجه به کیفیت موتور و همچنین اعتبار برندی که یخچال را تولید کرده است نیز بسیار حائز اهمیت است.
  • برای این منظور توصیه می کنیم حتما کالای مورد نظرتان را از یک فروشگاه معتبر خریداری نمایید تا دستگاهتان شامل گارانتی نیز گردد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید دزدگیر خودرو

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید یخچال خودرو توجه شما را به ۲۵ مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این یخچال ها از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.


1یخچال سرد و گرم خودرو مدل astroal mini

یخچال سرد و گرم خودرو مدل  astroal mini

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۰۸

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

2یخچال سرد و گرم خودرو کد NS9830

یخچال سرد و گرم خودرو کد NS9830

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    ابعاد ۳۱x16x28 سانتی متر

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

3یخچال سرد و گرم خودرو دومتیک مدل DCF-SC30-PTC

یخچال سرد و گرم خودرو دومتیک مدل DCF-SC30-PTC

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    ظرفیت: ۲۹ لیترفن آوری خنک کننده: ترموالکتریکابعاد (WxHxD): 396 x 445 x 296 میلی مترحجم ناخالص (DIN15502) 29.00 lوزن خالص [کیلوگرم] – ۴ کیلوگرمبرق: ۱۲ ولت DC یا ۲۲۰ ولت ACولتاژ ورودی (AC) 220-240 Vفرکانس ورودی ۵۰/۶۰ هرتزتوان ورودی اسمی (AC) 55 Wمتوسط مصرف برق در AC (DIN15502) 0.168 kWh / 24hسر و صدا (DIN60704-1 و ۶۰۷۰۴-۲-۱۴) ۳۹.۰۰ dB (A)روشنایی داخلی: خیرمصرف حالت اکو ۶.۲۰ واتکلاس آب و هوا (DIN15502) STکلاس انرژی EU (DIN15502) A +++قابل استفاده در محل کار یا ساحل دریا یا جنگل و …خنک کننده تا ۱۸ درجه سانتیگراد زیر دمای محیطگرمایش تا +۶۵ درجه سانتی گراددرگاه USB روی بدنه برای شارژ دستگاه های تلفن همراه کاربردی است (ایپد و اندروید)به لطف چرخ ها و دسته تلسکوپی، کاملاً قابل حمل استدسته همه کاره به عنوان قفل نیز عمل می کنددارای فن آوری خنک کننده ترموالکتریک با کارایی بالادستگاه خنک کننده و گرم کننده ۱ عددکابل اتصال برق فندکی ۱ عددکابل اتصال برق شهری ۱ عددکتابچه راهنمای کاربر ۱ عدد(نکته مهم: این یخچال (سرد و گرم نگهدارنده) ۲۹ لیتری دومتیک به صورت بسته بندی نایلون شیرینگ ارسال می شود و فاقد کارتن می باشد.)

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

4یخچال سرد و گرم خودرو مدل TS-3350

یخچال سرد و گرم خودرو مدل TS-3350

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • روش استفاده
    نکته:۱. یخچال کوچک، ظرفیت ۱۰ لیتر، می تواند غذا و نوشیدنی مورد علاقه شما را در اندازه کوچک، ظرفیت بزرگ برای رفع نیازهای زندگی شما نگه دارد.۲. از ناهمواری نترسید، طراحی حرفه ای ضد لرزش، ضد لرزش، عملکرد پایدار به شما امکان می دهد ۴۵ درجه شیب کنید.۳. نمایشگر دما یخچال هوشمند، دمای قابل تنظیم، تنظیم دماهای مختلف با توجه به نیاز، مناسب برای سناریوهای مختلف.۴. دستگاه فن باس داخلی، اتلاف حرارت بهتر، خنک کننده سریع، راندمان بالا، مصرف برق کم، صدای کم، مزاحم کار و خواب شما نمی شود.۵. یخچال ماشین قابل حمل، نفیس و جمع و جور، حمل آسان، مناسب برای خانه، اداره، خوابگاه، ماشین، مسافرت، پیک نیک و غیره.توجه داشته باشید:۱. لطفاً خطای اندازه ۱-۳ سانتی متر (۰.۴-۱.۱۸ اینچ) را در نظر بگیرید، اندازه گیری دستی، لطفاً اجازه دهید تغییر اندازه در داخل باشد و تفاوت رنگ جزئی ممکن است به دلیل تنظیمات مختلف صفحه نمایش کمی متفاوت باشد.۲. با توجه به نور صفحه نمایش متفاوت، رنگ واقعی مورد دقیقا مشابه عکس است، ممکن است به دلیل ویژگی های مانیتور کامپیوتر کمی متفاوت باشد. لطفا درک کنید.
  • اقلام همراه
    کابل اتصال برق فندکی ۱ عدد کابل اتصال برق شهری ۱ عددکمربند مخصوص جهت حمل و نقل ۱ عدددفترچه راهنما زبان انگلیسی ۱ عدد
  • سایر توضیحات
    قوطی ۰.۳۳ لیتر و بطری های ۰.۵ لیتری متناسب استجنس: پلی پروپیلنولتاژ: DC12V/24V، AC220Vتوان نامی: ۵۰-۵۶Wمحدوده دما: ۰℃-۶۵℃امکان انتخاب برق ورودی به صورت فندک خودرو ۱۲ ولت و یا به وسیله برق شهری ۲۴۰-۲۲۰ ولتمصرف برق برای خنک کردن ۶۵ وات و برای گرم کردن ۵۵ وات با ولتاژ ۲۲۰ ولتمصرف برق برای خنک کردن ۴۵ وات و برای گرم کردن ۴۰ وات با ولتاژ ۱۲ ولت خنک شدن تا ۲۰ درجه سانتیگراد زیر دمای محیطگرمایش تا +۶۵ درجه سانتی گراددارای صفحه دیجیتال جهت تنظیم سرمایش و گرمایش سوئیچ گرم / سردمتوسط ​​مصرف برق: ۳۲ واتاصل خنک کننده: ترموالکتریکحجم ذخیره سازی ۱۰ لیتروزن ، کیلوگرم: ۳.۲با کمال تعجب جادار و راحت در ماشینجریان ورودی دارای امتیاز (DC) 2.7 Aمصرف انرژی (DC @ 5/25 درجه سانتیگراد) ۳۲.۴ kWh / 24hمصرف انرژی (DC @ 5/32 ° C) 32.4 kWhh / 24hکلاس آب و هوا (EN 62552) Nابعاد عمق بسته ۴۴۰ میلی مترابعاد عرض بسته ۳۰۵ میلی مترابعاد عرض بسته ۲۲۰ میلی متروزن بسته ۳ کیلوگرمچراغ داخلی خیررنگ مشکیگواهینامه های E4ضد لکه و مقاوم در برابر بو.سنسور قطع خودکار باتری کم.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما، خواندن راهنمای خرید دوربین فیلمبرداری خودرو و خرید ردیاب خودرو را نیز به شما توصیه می کنیم. شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با تیم پشتیبانی لیست بیست در میان بگذارید.

مطلب قبلی۱۷ مدل سبزی خردکن ارزان و محبوب با قیمت روز و خرید اینترنتی
مطلب بعدی۲۵ ست شیرآلات زیبا و ارزان با قیمت روز و خرید اینترنتی

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here