امروزه صنعت مد و پوشاک از پیشرفت قابل توجهی برخوردار شده است و می توان در آن با اکسسوری یا همان لوازم جانبی زیادی که برای بهتر کردن تیپ و استایل خانم های شیک پوش و آقایان خوش پوش طراحی و تولید شده اند، مواجه شد. یکی از محبوب ترین اکسسوری های مخصوص آقایان که بی تردید سبب درخشش بیشتر آن ها در هر جمع خودمانی و مراسم رسمی می شود، پاپیون های مردانه هستند که اتفاقا خوشبختانه در حال حاضر در رنگ ها و طرح های مختلفی از سوی تولید کنندگان طراحی و به بازار عرضه شده اند. پس اگر شما نیز علاقه مند به خرید پاپیون مردانه مناسب برای خود هستید، توصیه می کنیم بی هیچ وجه این مقاله از لیست بیست را از دست ندهید که قرار است کلی نکته مهم در خصوص انتخاب و خرید پاپیون های مردانه در آن شرح داده بشود.

معرفی انواع پاپیون های مردانه

پاپیون ها از محبوب ترین اکسسوری های مورد علاقه آقایان هستند که امروزه در انواع و اقسام مختلف رنگ ها و طرح ها در بازار موجود می باشند و بطور کلی می توان آن را در ۳ دسته زیر تقسیم بندی کرد که عبارتند از:

  • پاپیون های آزاد: این نوع از پاپیون های مردانه بدون گره هستند و از ۰ تا ۱۰۰ آن ها را باید خودتان آماده کنید و گره بزنید و سپس آن را دوره گردنتان از روی یقه پیراهنتان ببندید.
  • پاپیون های آماده: این نوع از پاپیون ها کاملا گره زده شده هستند و از یک قفل گیره ای در قسمت پشتی خود برخوردار هستند که تنها کافی است آن را به یقه پیراهن خود بزنید.
  • پاپیون های گره زده شده: این مدل از پاپیون ها نیز نسبتا نیمه آماده هستند و تنها کافی است شما بند متصل به آن را به دور گردنتان ببندید و از آن استفاده نمایید.

نکات مهم هنگام خرید پاپیون مردانه

جنس اکسسوری: اولین نکته در خرید پاپیون مردانه توجه به جنس آن است. امروزه این نوع از اکسسوری ها با جنس های گوناگونی همچون: نخی، ساتن، ابریشمی، چرمی و همچنین پلی استری طراحی و تولید می شوند که شما می توانید هر یک از آن ها را متناسب با محیط کاری و مراسمی که قرار است در آن از یک پاپیون مردانه مناسب استفاده کنید، انتخاب نمایید؛ پاپیون های نخی عمدتا برای استفاده های روزمره و پاپیون های چرمی و ابریشمی نیز بیشتر برای مکان ها و مجالس رسمی مورد استفاده قرار می گیرند.

اندازه مناسب: نکته بعدی که در اصل نشان از حرفه ای بودن در استفاده از پاپیون های مردانه برای شما دارد و به نوعی سلیقه فوق العاده شما را بیان می کند، خرید یک پاپیون با اندازه ای مناسب است. یادتان باشد پهنای پاپیون باید متناسب با پهنای صورت شما باشد و نه از آن کوچکتر باشد و نه بزرگتر!

مدل پاپیون: مورد بعدی در خصوص انتخاب و خرید پاپیون مردانه توجه به مدل یا همان طرح محصول اکسسوری شما می باشد. بهتر است اگر از پیراهن های ساده استفاده می کنید، به فکر خرید پاپیون هایی طرح دار باشید و اگر هم از پیراهن های طرح دار استفاده می کنید، از محصولاتی ساده بر روی آن ها بهره بگیرید.

رنگ آن: توجه به رنگ یک پاپیون مردانه نیز از دیگر مواردی است که باید به هنگام خرید خود به آن دقت کنید. اصولا همیشه توصیه می شود تا متناسب با رنگ تیپ و استایل خود به فکر انتخاب رنگ اکسسوری های خود باشید و اگر هم به دنبال جلب توجه و بیشتر دیده شدن در یک جمع بخصوص هستید، حتما از پاپیون هایی با رنگ روشن و براق استفاده نمایید.

قابلیت شستشو: توجه به نوع تمیز کردن و شستن پاپیون ها نیز از دیگر نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید؛ زیرا برخی از پاپیون ها را می توان در ماشین لباسشویی شست و برخی دیگر را تنها باید با یک دستمال مرطوب تمیز کرد.

طریقه بسته شدن: کمپانی های تولید کننده برای بستن یک پاپیون مردانه از دکمه، قفل و همچنین قزن استفاده می کنند و انتخاب هر پاپیونی با نحوه بستن مخصوص به آن فقط و فقط مربوط به سلیقه و نظر شما آقایان شیک پوش دارد.

قیمت پاپیون مردانه: خوشبختانه قیمت پاپیون مردانه در بازار داخلی ایران هنوز خیلی دستخوش تغییرات صعودی نشده است و هر کسی می تواند با توجه به سلیقه، تیپ و همچنین میزان بودجه خود اقدام به خرید یک یا چند پاپیون مردانه مناسب برای خود کند.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید پاپیون مردانه مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از ۲۵ پاپیون مردانه ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این پاپیون‌های مردانه از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.


1پاپیون مردانه مدل عاشقی

پاپیون مردانه مدل عاشقی

مشخصات

  • جنس
    ساتن
  • طرح
    ساده
  • توضیحات جنس
    نوع بافت ساتن عاشقیکرپ نخ براق / مات، نرم و لطیف، سبک، کش جزئی، چروک خیلی کم، آبرفت خیلی کم
  • نگهداری
    در صورت شستن برای زنده ماندن رنگ و طول عمر جنس پارچه حتما خشکشویی برده شود و از مواد سفید کننده و نرم کننده استفاده نشود.در صورت شستشو با ماشین لباس شویی از اب سرد و مقداری مایع شوینده ملایم استفاده شود.برای خشک کردن از خشک کن، قرار دادن در معرض نور مستقیم خورشید و چلانده کردن پارچه ساتن بپرهیزید.
  • کد کالای محصول
    PC001
  • کشور تولید کننده
    ایران

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

2ست کروات و پاپیون مردانه مدل m01

ست کروات و پاپیون مردانه مدل m01

مشخصات

  • جنس
    ساتن
  • طرح
    ساده
  • توضیحات جنس
    ساتن تایوان
  • جزئیات
    داری عرض ۵ سانت و طول ۱.۵ متر دوخت کاملا با چرخ
  • کد کالای محصول
    ۰۱
  • کشور تولید کننده
    ایران
  • زمان تولید
    بهار / تابستان ۲۰۱۹

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

3ست کراوات پاپیون و دستمال جیب هکس ایران مدل SET-SM BLK

ست کراوات پاپیون و دستمال جیب هکس ایران مدل SET-SM BLK

مشخصات

  • جنس
    ساتن
  • جزئیات
    کراوات و پاپیون و دستمال جیبابعاد پاپیون برابر ۶×۱۲ سانتی مترابعاد دستمال جیب برابر ۲۴× ۲۴ سانتی مترکیفیت بالای پارچه دارای جعبه مخصوص کادویی

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

4پاپیون ساتن هکس ایران مدل PT-VST GLD

پاپیون ساتن هکس ایران مدل PT-VST GLD

مشخصات

  • جنس
    ساتن
  • جزئیات
    دارای جعبهدارای بند منحصر به فرد دست دوز

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

امیدواریم این مطلب برای انتخاب پاپیون مردانه مناسب به شما کمک کرده باشد. خواندن راهنمای خرید کراوات و کمربند مردانه هم به شما توصیه می‌شود. اگر سوالی دارید می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه آن را با ما در میان بگذارید.

مطلب قبلی۲۵ مدل غذای ماهی باکیفیت و ارزان با خرید اینترنتی
مطلب بعدی۲۵ مدل کیف دوچرخه جادار و باکیفیت با خرید اینترنتی

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here