خیلی حیف است اگر از عاشقان بهترین نوشیدنی گرم جهان؛ یعنی چای باشید و در خانه و یا محیط کاری خود از یک سماور که همیشه شما را به مُراد دلتان که یک چایی دلچسب و گوارا باشد، استفاده نکنید! سماورها بطور کلی به دو دسته برقی و گازی تقسیم می شوند که با اجازه شما عزیزان، لیست بیست در این مقاله از خود تنها قصد پرداختن به اساسی ترین نکات ممکن در خصوص خرید سماور برقی را کرده است و می خواهد شما را با این قبیل موارد بیش از پیش آشنا نماید.

نکات مهم هنگام خرید سماور برقی

جنس بدنه: اولین نکته ای که هنگام خرید سماور برقی باید به آن توجه داشته باشید، جنس بدنه محصول مورد نظرتان است. سماورها اصولا از اجناسی نظیر: نیکل، نقره، برنج و همچنین استیل ساخته می شوند که با اختلاف بسیار فاحشی این سماورهای استیل هستند که در صدر فهرست فروش سماورها قرار می گیرند و همیشه در بازار از مشتریان پروپاقرصی نیز برخوردار بوده اند. لازم به ذکر است امروزه برخی از تولید کنندگان برای سماورهای برقی خود از جنس استیل با رنگ های مختلف استفاده می کنند که این مورد اغلب سبب سردرگمی شما خریداران گرامی خواهد شد.

جنس دسته ها: مورد بعدی که بهتر است در هنگام انتخاب و خرید سماور برقی به آن توجه کنید، جنس دسته های به کار رفته در محصول مدنظر شما می باشد. بهتر است همیشه از خرید سماورهایی با دسته های پلاستیکی خودداری کرده و صرفا به دنبال محصولاتی با دسته های چوبی و یا اصلا همگن با جنس بدنه سماور خود باشید؛ زیرا با اینکه پلاستیک به کار رفته در طراحی دسته های سماورتان از قابلیت نسوز بودن برخوردار هستند، اما بارها رویت شده که در اثر گذر زمان مقاومت خود را از دست داده و با سوخته شدن خود سبب زشت شدن ظاهر سماور شده اند.

ظرفیت محصول: از دیگر مواردی که باید به هنگام خرید سماورهای برقی به آن توجه شود، ظرفیت آن ها است. ظرفیت یک سماور بسته به تعداد نفرات اعضای خانواده و همچنین میزان میل و رغبت آن ها به میل کردن چای در طول شبانه روز است. به همین خاطر توصیه می کنیم پیش از اقدام به خرید یک سماور، حتما از نوع و حجم نیازتان اطمینان حاصل نمایید و بعد به دنبال یک سماور با ظرفیت کم و یا زیاد بروید.

برچسب انرژی: برچسب انرژی از مهمترین نکاتی است که هنگام خرید یک سماور برقی مناسب باید به آن توجه داشته باشید! با توجه به اوضاع نه چندان مناسب برق کشور عزیزمان ایران، پیشنهاد می کنیم اگر قرار است سماور شما پیوسته در طول شبانه روز کار کند و برایتان همیشه آب جوش و چای گرم را به همراه داشته باشد به سراغ محصولاتی با برچسب انرژی مکم مصرف بروید تا سر ماه نیز با یک مبلغ هنگفت بر روی قبض برق خود مواجه نشوید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید سماور گازی

سیستم قطع کننده خودکار: این سیستم در واقع یک امکان مازاد بر روی سماور برقی مدنظر شما خواهد بود و سبب می شود تا هنگام نوسان جریان برق و یا افزایش دمای دستگاه به هر دلیلی، بصورت کاملا خودکار و اتوماتیک دستگاه شما قطع و جریان الکتریسیته در آن متوقف شود تا خدایی ناکرده خطراتی نظیر: برق گرفتگی و یا حتی آتش‌سوزی جان شما و اعضای خانواده تان را تهدید نکند.

قیمت سماور برقی: عوامل مختلفی بر روی قیمت سماور برقی تاثیر می گذارد که شاید برند، ظرفیت، جنس بدنه و همچنین سیستم های جانبی نظیر ترموستات هیدرولیکی و یا سیستم قطع کننده خودکار و غیره از مهمترین این عوامل بحساب آورده شوند؛ با این حال به شما خریداران عزیز توصیه می کنیم همیشه در خرید وسایل برقی به برچسب انرژی و همچنین نشان استاندارد آن ها توجه داشته باشید تا بتوانید به یک محصول باکیفیت دست پیدا نمایید.

بهترین مدل‌های سماور برقی

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید سماور برقی مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از بهترین مدل‌های سماور برقی ارزان، باکیفیت و زیبا در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این سماورهای برقی از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

1سماور برقی میگل مدل GTS-305 گنجایش ۳ لیتر

سماور برقی میگل مدل GTS-305 گنجایش 3 لیتر

سماور برقی میگل مدل GTS-305 با گنجایش ۳ لیتر، یکی از محصولات شرکت ایرانی Migel است که در بین چای‌سازهای سماوری محبوبیت خاصی دارد.

از طرحی زیبا و جذاب برخوردار است و به خاطر سیستم هوشمندی که در آن به کار رفته، برای جابه‌جایی بین دو حالت جوش و گرم نگه دارنده، مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

در قسمت فلزی جلوی بدنه، دربی برای کتری و یک حلقه فلزی برای سینی چکه گیر تعبیه شده است. این محصول با توان مصرفی کم، یک گزینه اقتصادی و مقرون به صرفه برای خانواده‌هاست.

مزایا:

  • طراحی زیبا و جذاب
  • سیستم هوشمند برای تغییر حالت جوش و گرم نگه دارنده
  • جلوی بدنه از جنس فلز
  • کتری درب دار
  • کیفیت ساخت مناسب
  • کم مصرف

معایب:

  • نداشتن کفی زیر قوری

سماور برقی میگل مدل GTS-305 یک محصول با کیفیت، اقتصادی و از همه مهم‌تر ایرانی است که با طراحی زیبا و جذاب، می‌تواند علاوه بر کارکرد اصلی، به زیبایی آشپزخانه شما هم بیفزاید.

مزایای نظیر داشتنِ سیستم هوشمند، قسمت فلزی بودن جلوی بدنه و همین‌طور توان مصرفی کم، آن را به یک گزینه جذاب برای خرید تبدیل کرده است.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

2سماور برقی میگل مدل GTS302 گنجایش ۳ لیتر

سماور برقی میگل مدل GTS302 گنجایش 3 لیتر

سماور برقی میگل مدل GTS302 با گنجایش ۳ لیتر، یکی از محصولات پرفروش شرکت ایرانی Migel است که با توان ۱۵۰۰ وات، قادر است تا حجم بالایی از آب را در مدت کوتاهی به جوش بیاورد.

بدنه این سماور از پیرکس و استیل ساخته شده که باعث می‌شود دوام و مقاومت بالایی داشته باشد. این سماور دارای قابلیت خاموش شدن خودکار است که امنیت بالای دستگاه را تضمین و تامین می‌کند.

مزایا:

  • سیستم قطع کن خودکار در صورت کاهش آب
  • جوش آوری آب و گرم نگه داشتن به مدت ۳ ساعت
  • دارای صفحه گرم کن
  • زیبا و شیک
  • دارای ترموستات
  • جنس مخزن از پیرکس باکیفیت

معایب:

  • سیم کوتاه

مانند کلیه محصولات برند ایرانی میگل، سماور برقی مدل GTS302 این شرکت هم دارای ویژگی‌ها و مزایای فوق‌العاده‌ای است، طوری که این چای‌ساز را باید یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید در نظر گرفت.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

3سماور برقی مدل Pro3 گنجایش ۳۰ لیتر

سماور برقی مدل Pro3 گنجایش 30 لیتر

سماور برقی مدل Pro3 با گنجایش ۳۰ لیتر، یک انتخاب مناسب برای استفاده در مراسم‌های بزرگ و گردهمایی‌ها به شمار می‌رود. جنس این سماور از استیل است که عمر طولانی و مقاومت بالایی را برای آن تضمین می‌کند.

دو دستگیره روی سماور طراحی و تعبیه شده تا حمل و نقل آن با سهولت و به آسانی انجام شود.

این سماور برقی صنعتی با سیم ۱۵۰ سانتی‌متری و دکمه چرخشی برای تنظیم دما از ۳۰ تا ۱۱۰ درجه سانتی گراد، امکان تنظیم دقیق دمای آب را فراهم می‌کند. با رسیدن به دمای مورد نظر، دستگاه به صورت خودکار خاموش می‌شود.

مزایا:

  • گنجایش بالا (۳۰ لیتر)
  • جنس استیل مقاوم
  • دارای دو دستگیره برای حمل آسان
  • تنظیم دما از ۳۰ تا ۱۱۰ درجه سانتی گراد
  • خاموش شدنِ خودکار در دمای مورد نظر

معایب:

  • کیفیت ساخت متوسط

سماور برقی مدل Pro3 با گنجایش ۳۰ لیتر، از آن دسته سماورهای بزرگ است که به راحتی می‌تواند چای مورد نیازِ مراسم‌ها، نشست‌ها، مجالس مذهبی و گردهمایی را تامین نماید.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

4سماور برقی عالی نسب مدل Classic ظرفیت ۵ لیتر

سماور برقی عالی نسب مدل Classic ظرفیت 5 لیتر

این سماور برقی از برند معروف، معتبر و ایرانی عالی‌نسب است که ۵ لیتر ظرفیت دارد، بدنه‌اش از جنس برنج است که با پوشش نیکل کروم تزئین و آراسته شده است.

دسته‌های این سماور از باکالیت ساخته شده که علاوه بر زیبایی، ایمنی بیشتری را هنگام استفاده برای آن فراهم می‌کند.

توان المنت این سماور ۱۰۰۰ وات است که باعث می‌شود آب در زمان کوتاهی جوش بیاید.

این سماور برقی با استانداردهای ملی ۱۵۶۲-۲-۱۵ و ۱۵۶۲-۱ مطابقت دارد. یکی از ویژگی‌های برجسته این سماور، داشتن ترموستات هیدرولیک است که در هنگام بی آب ماندن سماور، ایمنی بیشتری را فراهم و به تنظیم دمای آب کمک می‌کند.

مزایا:

  • کیفیت ساخت بالا
  • ظاهر زیبا و کلاسیک
  • سبک و حجم مناسب
  • صدای کم هنگام کار
  • ایمنی بالا با ترموستات هیدرولیک
  • برند معتبر و شناخته شده

معایب:

  • باز شدن سخت درب سماور

محصولات عالی‌نسب سالهاست که در کنار مردم ایران هستند و به عنوان تولیدات کیفی، بادوام، زیبا و جذاب از آن‌ها یاد می‌شود.

سماور برقی عالی‌نسب مدل Classic با ظرفیت ۵ لیتر، یک از صدها محصول برندِ ایرانی عالی‌نسب است که دارای ویژگی هایی مانند ترموستات هیدرولیک، کیفیت ساخت خوب، ظاهر زیبا و کلاسیک بوده و می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیازهای کاربران باشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

5سماور برقی عالی نسب مدل سیلور ظرفیت ۷ لیتر

سماور برقی عالی نسب مدل سیلور ظرفیت 7 لیتر

سماور برقی عالی‌نسب مدل سیلور با ظرفیت ۷ لیتر، یکی از محصولات کاربردی و کم مصرف برند ایران و قدیمی Ali nassab است که با توان ۱۰۰۰ وات در کم‌ترین زمان ممکن آب را به جوش می‌آورد.

بدنه‌ی آن از ورق برنج CuZn30 ساخته شده که توسط کارخانه شهید باهنر کرمان تامین می‌شود. بدنه این سماور دارای پوششی از نیکل کرومِ با کیفیت است، دسته‌ها هم از باکالیت یا پلیمر مقاوم به حرارت ساخته شده‌اند.

این سماور برقی کلاسیک با ظاهری زیبا و در عین حال ساده، در بین خانواده‌های ایرانی طرفداران زیادی دارد. تولید این محصول مطابق با استانداردهای ملی ۱-۱۵۶۲ و ۱۵-۱۵۶۲ است.

برای ایمنی بیشتر در هنگام کار و به خصوص در زمان اتمام آب، ترموستات هیدرولیک به داد سماور می‌رسد.‌ البته نباید وجو دو عدد ترموسویچ الکتریکی برای اطمینان از خاموش شدن دستگاه در صورت اتمام آب یا افزایش بیش از حد دما را نادیده گرفت.

مزایا:

  • کیفیت بالا
  • برند معتبر
  • توان بالا (۱۰۰۰ وات)
  • ظرفیت بالا (۷ لیتر)
  • ترموستات هیدرولیک برای ایمنی بیشتر
  • دو عدد ترموسویچ الکتریکی برای اطمینان از خاموش شدن دستگاه

معایب:

  • قیمت نسبتا بالا

سماور برقی عالی نسب مدل سیلور با ظرفیت ۷ لیتر، به خاطر کیفیت و توان بالا از قیمت بالاتری هم برخوردار است. این محصول ایده‌آل، یکی از بهترین گزینه‌ها برای خانواده‌های ایرانی به شمار می‌رود.

داشتنِ ظاهری زیبا و ساده، نه تنها به زیبایی آشپزخانه شما کمک می‌کند، بلکه ایمنی بیشتر و کارایی بالاتر را نیز تضمین می‌کند.

اگر می‌خواهید لذت تهیه آب‌جوش و آماده سازی چای را با لذت بیشتری تجربه‌ کنید، پیشنهاد می‌کنیم سماور برقی عالی نسب مدل سیلور با گنجایش ۷ لیتر را به خدمت بگیرید.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

6سماور برقی فلر مدل TS302

سماور برقی فلر مدل TS302

فلر Feller یک شرکت اصالتاً آلمانی است که در سال ۱۹۹۴ تاسیس شد، زمینه کار آن تولید لوازم خانگی است. فلر در واقع یک برند جهانی مشترک بین آلمان، چین، ترکیه و … است.

در مقطعی هم ایران محصولات فلر را مونتاژ می‌کرد. این برند محبوب آلمانی با شرکت‌های ایرانی مانند پارس خزر همکاری و ساخته‌های مشترکی را روانه بازار می‌کنند.

سماور برقی فلر مدل TS302 با ابعاد ۲۵۰۲۵۰۴۰۰ سانتی‌متر و وزن ۳.۵ گرم، یک دستگاه با ظرفیت ۳ لیتر از برند معتبر فلر می‌باشد که بدنه‌اش از پیرکس و استیل ساخته شده است.

دارای توانی مساوی با ۱۵۰۰ وات است و می‌تواند به طور خودکار هم خاموش شود. صفحه گرم نگه دارنده و عملکرد محافظ در برابر گرمای بیش از حد و کتری بدون آب، از دیگر خصوصیات این مدل است.

سماور فلر مدل TS302 دارای قوری پیرکس و اعلام صوتی برای کلید روشن/ خاموش و حالت گرم نگه‌دارنده است. کاربا آن آسان است و نیازی به نگه داشتن شیر جهت پر کردن قوری نیست.

دارای سینی چکه‌گیر، چراغ‌های نشانگر آبی هنگام گرم نگهداری و قرمز هنگام جوش‌آوری است. صفحه گرم‌کننده و فیلتر قوری از جنس استیل ضدزنگ است و بعد از ۳ ساعت خاموش می‌شود.

مزایا:

  • ظاهر جذاب و زیبا
  • دارای قوری پیرکس
  • دارای شیر فلزی
  • توان ۱۵۰۰ وات
  • خاموش شدن خودکار
  • دارای صفحه گرم نگه دارنده
  • دارای اعلام صوتی برای کلید روشن/ خاموش و حالت گرم نگهداری
  • کاربری آسان
  • دارای سینی چکه گیر
  • دارای چراغ‌های نشانگر
  • خاموش شدن بعد از ۳ ساعت

معایب:

  • بدنه پلاستیکی
  • قیمت بالا

به هر حال سماور برقی فلر مدل TS302 یک دستگاه کیفی و با قابلیت‌های بالا از شرکت آلمان Feller است که می‌تواند پاسخگویی نیاز اهالی چای‌خور باشد.

شاید بدنه پلاستیکی آن را بتوان یک نقطه ضعف تلقی کرد ولی با وجود ویژگی‌هایی مانند ظاهر جذاب، قوری پیرکس، شیر فلزی و توان بالا، باید گفت که این مدل می‌تواند گزینه مناسبی برای انتخاب و خرید باشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

7سماور برقی ایران استیل کار مدل ۱۵ گنجایش ۱۵ لیتر

سماور برقی ایران استیل کار مدل 15 گنجایش 15 لیتر

این سماور برقی با گنجایش ۱۵ لیتر، برای مکان‌هایی مناسب است که نیاز به حجم بالایی از چای و آب جوش دارند. این محصول ایرانی می‌تواند در جاهایی مانند مساجد، مدارس، کافی شاپ‌ها، هیئت‌های مذهبی و … مورد استفاده قرار بگیرد.

با برخورداری از توری تفاله‌گیر، می‌توان با این سماور چای هم دم کرد.

ابعاد ۲۹۰x290x310 سانتی‌متر، وزن ۵ کیلوگرم، جنس بدنه‌ی استیل و گنجایش ۱۵ لیتر، در واقع مشخصات فنی این مدل سماور برقی می‌باشد.

مزایا:

  • گنجایش بالا (۱۵ لیتر)
  • قابلیت دم کردن چای با توری تفاله‌گیر
  • کیفیت ساخت مناسب
  • برند معتبر
  • جنس بدنه استیل

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

سماور برقی و ایرانی استیل کار مدل ۱۵ با گنجایش ۱۵ لیتر، یک محصول ساختِ داخل است که برای مکان‌هایی که نیاز به حجم بالایی از چای و آب جوش دارند، مناسب می‌باشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

8سماور برقی کرکماز مدل A844 گنجایش ۳.۷ لیتر

 سماور برقی کرکماز مدل A844 گنجایش 3.7 لیتر

کرکماز Korkmaz یک برند از کشور ترکیه است که در سال ۱۹۷۲ شروع به کار کرده و مرجع تولید محصولات با کیفیت استیل و گرانیت است.

این شرکت تولید کننده لوازم آشپزخانه با هدف و شعارِ تولید بهترین، جدیدترین، زیباترین و مناسب‌ترین برای مصرف انسان‌ها، فعالیت می‌کند.

در سال ۱۳۸۰ گروه صنعتی کرکماز و شرکت برلیان چابهار به عنوان نماینده انحصاری محصولات کرکماز در ایران، همکاری خود را شروع کردند.

سماور برقی کرکماز مدل A844 با گنجایش ۳.۷ لیتر، یکی از محصولات برتر شرکت کرکمازِ کشور ترکیه است که با ظرفیت کلی ۵ لیتر، شامل یک مخزن ۳.۷ لیتری و یک قوری با ظرفیت ۱.۳ لیتر، آماده ارائه خدمت است.

شما می‌توانید با این سماور برقی چای یا دم‌نوش مورد علاقه‌ی خود را تهیه و نوش جان نمایید و محتویات باقی‌مانده را برای مدت طولانی گرم نگه‌‌دارید.

توان مصرفی ۲۰۰۰ وات، قدرت بالایی برای این محصول ایجاد می‌کند. بدنه و قطعات با دقت بالا ساخته شده‌اند و دستگیره‌های عایق و پلاستیکی سماور، استفاده از آن را بسیار آسان می‌کند.

مزایا:

  • گنجایش بالا (مخزن ۳.۷ لیتر و قوری ۱.۳ لیتر)
  • توان مصرفی بالا (۲۰۰۰ وات)
  • دستگیره‌های عایق و پلاستیکی برای استفاده آسان
  • استیل ضدزنگ
  • قوری با ظرفیت مناسب برای انواع دمنوش‌ها
  • سینی چکه‌گیر

معایب:

  • قیمت تقریباً بالا
  • کیفیت ساخت متوسط

سماور برقی کرکماز مدل A844 ساخته شده توسط برند معتبر Korkmaz با توجه به گنجایش زیاد، توان مصرفی بالا و هم‌چنین کیفیت ساخت مناسب، یک انتخاب خوب برای کسانی است که به دنبال یک سماور با دوام و در عین حال کارا هستند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

9سماور برقی آکماز مدل قلمکار ظرفیت ۲.۵ لیتر

سماور برقی آکماز مدل قلمکار ظرفیت 2.5 لیتر

سماور برقی آکماز با ظرفیت ۲.۵ لیتر، یک محصول کیفی و با دوام است که با استفاده از ورق برنج ۸ دهم ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی از خود نشان می‌دهد.

این سماور دارای ترموستات حرارتی است که در صورت به جوش آمدن آب، آن را خودکار قطع و خاموش می‌کند.

المنت لعران استاندارد این سماور یکی از بهترین نوع المنت‌های موجود در بازار است. دسته‌ها و پایه‌های سماور از فلز برنج ساخته شده‌اند که باعث می‌شود این محصول هم زیبا و هم مقاوم باشد.

ارتفاع کم این سماور (۳۵ سانتیمتر) موجب می‌شود که به راحتی در زیر کابینت‌های امروزی جا شود و فضای کم‌تری را اشغال کند.

مزایا:

  • ساخته شده از ورق برنج ۸ دهم
  • دارای ترموستات حرارتی
  • المنت استاندارد
  • دسته‌ها و پایه‌های فلزی برنجی
  • کیفیت ساخت مناسب
  • ارتفاع کم (۳۵ سانتیمتر)
  • قلم‌کاری زیبا

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

سماور برقی آکماز مدل قلمکار با ظرفیت ۲.۵ لیتر، یک محصول کیفی و با دوام است که با توجه به ویژگی‌های فوق‌العاده‌اش، ارزش خرید و استفاده را دارد.

این سماور با طراحی زیبا و عملکردی عالی، می‌تواند یک انتخاب خوب برای هر خانه‌ و آشپزخانه ایرانی باشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

10سماور برقی پلان مدل ۸۰۱۰ گنجایش ۴.۵ لیتر

سماور برقی پلان مدل 8010 گنجایش 4.5 لیتر

پلان Plan یک برند معتبر، معروف و مورد اعتماد ایرانی است که در کارِ تولید تخصصی تجهیزات و لوازم آشپزخانه از جمله انواع سماورهاست.

پلان با استفاده از تکنولوژی روز محصولاتی کیفی، زیبا و با عملکرد خوب طراحی، تولید و روانه بازار می‌کند که یکی از آن‌ها سماور برقی مدل ۸۰۱۰ با گنجایش ۴.۵ لیتر است.

این سماور با ولتاژ کاری ۲۲۰ ولت و توان مصرفی ۱۰۰۰ وات، عملکرد بسیار خوبی دارد به گونه‌ای که می‌تواند یک انتخاب عالی برای خانواده‌های بزرگ باشد.

بدنه این سماور از جنس استیل بوده و دارای ابعاد ۳۲×۳۷ سانتی‌متر و وزن ۲۸۰۰ گرم است.

دارای ترموستات هیدرولیک دقیق و قطع کننده ثانویه است تا به وسیله‌ی آن، ایمنی دستگاه حین استفاده تامین و افزایش یابد. این سماور برقی تا ظرفیت ۵ لیتر هم قابل استفاده است.

مزایا:

  • برند معتبر
  • کیفیت ساخت بالا
  • دارای قطع کن خودکار
  • عملکرد بی نقص

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

پلان از برندهای خوب و قابل اعتماد ایرانی است که محصولاتش توان رقابت با کالاهای مشابه در سطح بازار را دارند.

سماور برقی پلان مدل ۸۰۱۰ در واقع یک انتخاب عالی برای خانواده های بزرگ و با جمعیت نسبتاً زیاد است چرا که ساختی کیفی و عملکردی بی نقص دارد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

11سماور برقی بیم مدل ۲۰۳۰S به همراه قوری

سماور برقی بیم مدل 2030S به همراه قوری

بیم Beem یک شرکت قدیمی و با سابقه آلمانی است که در سال ۱۹۷۹ تاسیس شد و در حال حاضر یکی از برندهای کیفی و کارآمد در زمینه تولید لوازم خانه و آشپزخانه است.

در سال ۱۳۸۲ به وسیله یک شرکت بازرگانی و صنعتی ایرانی و همکاری Beem Germani، محصولات بیم وارد بازار ایران شدند.

سماور برقی بیم مدل ۲۰۳۰S یکی از محصولات با کیفیت شرکت بیم است که با استفاده از آن می‌توانید به سادگی و در کم‌ترین زمان ممکن، چای یا دم‌نوش مورد علاقه خود، خانواده، دوستان و مهمانان را تهیه کنید.

این دستگاه شامل یک سماور با ظرفیت ۳ لیتر و یک قوری با ظرفیت ۱ لیتر است که می‌تواند در هر بار استفاده، مقدار زیادی چای را آماده کند.

بدنه این سماور برقی از جنس استیل است که مقاومت بالایی در برابر زنگ‌زدگی از خود نشان می‌دهد.

مزایا:

  • ظرفیت مناسب (۳ لیتر)
  • جنس بدنه مستحکم از استیل
  • برند معتبر
  • سیستم خودکار خاموش شدن در دمای مورد نظر
  • سیستم محافظت در برابر حرارت بالا
  • کیفیت ساخت مناسب

معایب:

  • قیمت تقریباً بالا

پرداخت قیمت بالا برای خرید یک محصول کیفی مانند سماور برقی بیم مدل ۲۰۳۰S که تولید برندی معتبر و جهانی است، قطعاً امری طبیعی است.

کالایی با کیفیت و کاربردی که با توجه به ویژگی‌هایی مانند ظرفیت بالا، سیستم خودکار خاموش شدن و مقاومت در برابر حرارت بالا، می‌تواند یک گزینه مناسب برای هر خانه‌ و آشپزخانه باشد.

این محصول از برند آلمانی بیم است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت دارد و محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

12سماور برقی پلان مدل ۶۰۶۰ ظرفیت ۵ لیتر

سماور برقی پلان مدل 6060 ظرفیت 5 لیتر

سماور برقی پلان مدل ۶۰۶۰ با ظرفیت ۵ لیتری، یک انتخاب مناسب از یک برند کیفی و خوش نام ایرانی است که می‌تواند نیاز افرادی را که مقدار زیادی چای یا آب جوش مصرف می‌کنند، تامین نماید.

این محصول برای استفاده‌ی خانواده‌های بزرگ، شرکت‌ها و رستوران‌ها گزینه‌ای مناسب است. ترموستات هیدرولیک حساس، این سماور را قادر می‌سازد که دمای آب را کنترل کند و آب را در حالت جوش نگه دارد.

قطع‌کن ثانویه به این سماور اجازه می‌دهد که امنیت بیشتری را برای خود و کاربران به وجود بیاورد.

توان بالای سماور برقی پلان مدل ۶۰۶۰، راندمان قابل توجهی برایش ایجاد می‌کند. این محصول دارای نشان استاندارد ایران است که برای مصرف‌کنندگان اطمینان و اعتماد بیشتری ایجاد می‌کند.

پیچ تنظیم، در کنار دستگاه و شیر آن هم در جلویش قرار دارد ضمن این‌که چراغ نشانگر هم وضعیت فعالیت دستگاه را نشان می‌دهد.

مزایا:

  • ظرفیت بالا (۵ لیتر)
  • برند معتبر
  • ترموستات هیدرولیکی
  • قطع کن ثانویه
  • توان بالا
  • دارای نشان استاندارد ایران

معایب:

  • قیمت بالا

برای کالای خوب، باید پول خوب هم هزینه کرد، بنابراین سماور برقی پلان مدل ۶۰۶۰ با توجه به ظرفیت و توان بالایی که دارد، با وجود قیمت بالا، می‌تواند یک انتخاب مناسب برای مصرف‌کنندگانی باشد که نیاز به مقدار زیادی چای یا آب جوش دارند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

امیدواریم این مطلب برای انتخاب سماور برقی مناسب به شما کمک کرده باشد. خواندن راهنمای خرید اسپرسو ساز و کتری برقی هم به شما توصیه می‌شود. اگر سوالی دارید می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه آن را با ما در میان بگذارید.

مطلب قبلی۲۵ مدل دسته بازی باکیفیت و ارزان با قیمت روز و خرید اینترنتی
مطلب بعدی۲۵ مدل نیم بوت زنانه شیک و جذاب با خرید اینترنتی

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here