استفاده از سیستم های امنیتی در جامعه کنونی ما تبدیل به یک اصل حرفه ای برای تمام زمینه های شغلی شده است و تقریبا تمامی کارآفرینان و صاحبان مشاغل جهت کنترل نیروهای کاری و در دست گرفتن اوضاع حتی در مواقعی که خود در محل کارشان حضور ندارند، استفاده می کنند. البته بهره گیری از این مدل سیستم های امنیتی تنها در زمینه های کاری صورت نگرفته و بسیاری از مردم برای امنیت بیشتر خود در خانه هایشان نیز از دوربین مدار بسته استفاده می کنند.

با اینکه خرید دوربین مدار بسته بایستی با در نظر گرفتن دیگر اجزای مربوط به آن انجام شود، اما ما در این مطلب صرفا به توضیح نکاتی جهت انتخاب هرچه بهتر شما در خرید یک دوربین مناسب برای استفاده در سیستم مدار بسته مورد نظرتان می کنیم و در خصوص دیگر اجزای مربوط به آن بعدا برایتان صحبت خواهیم کرد؛ با لیست بیست تا انتهای مطلب همراه باشید.

آشنایی با انواع سیستم های مدار بسته

مدل آنالوگ

  • شاید بتوان گفت دوربین های آنالوگ یا همان CCTV اولین نسل از دوربین های مدار بسته هستند.
  • این مدل از دوربین ها امروزه تقریبا از رده خارج شده بحساب آورده می شوند.
  • سیستم های مدار بسته آنالوگی از قیمت ارزان و کیفیت محدودی برخوردار هستند.
  • اصولا از هر نوع دوربینی نمی توان در ساختار این مدل از سیستم ها بهره گرفت.

مدل دیجیتال

  • نسل جدیدتری از دوربین های مدار بسته بحساب آورده می شوند.
  • این نوع از سیستم های مدار بسته از کیفیت و قابلیت های اجرایی مهمی همچون امکان زوم در تصاویر ضبط شده برخوردار هستند.
  • ناگفته نماند به نسبت مدل قبل کاملا گرانقیمت هستند و می توان از آن ها جهت پوشش محیط های کوچک استفاده نمود.

مدل شبکه

  • دوربین IP یا همان تحت شبکه جزئی از این مدل محسوب می شوند.
  • این دوربین ها بیشتر مناسب استفاده در محیط های بزرگ و وسیع همچون سازمان ها و ارگان ها هستند.
  • دیتای بدست آمده از لحظه به لحظه فعالیت دوربین از طریق کابل شبکه به فضای ذخیره سازی مورد نظر شما ارسال می گردد.
  • ناگفته نماند قیمت بهره گیری از این مدل سیستم های مدار بسته نیز زیاد است!

نکات مهم هنگام خرید دوربین مدار بسته

انتخاب نوع

اولین نکته در خصوص خرید دوربین مدار بسته توجه به نوع آن است که برای این منظور ما در بخش قبلی برایتان توضیح دادیم که شما می توانید از میان سه مدل آنالوگ، دیجیتال و شبکه که البته این ها انواع سیستم های مدار بسته محسوب می شوند یکی را انتخاب نموده و با توجه به انتظارات خود به دنبال خرید دوربینی مناسب برای استفاده در حلقه هر یک از این سیستم ها نمایید.

مشخصه های ظاهری

منظورمان از مشخصه های ظاهری در واقع همان اندازه و وزن دوربین است که باید شما با توجه به کوچکی و بزرگی مکان قابل نصب در خصوص آن تصمیم گیری فرمایید. ناگفته نماند اگر قرار است از دوربین مدار بسته خود بصورت مخفی در محل کار و یا خانه تان استفاده کنید، بایستی دوربین شما از اندازه و وزنی کوچک برخوردار باشد تا بتوان آن را راحت تر مخفی نمود.

حافظی داخلی و جانبی

مورد بعدی در انتخاب دوربین مدار بسته توجه به حافظه داخلی و جانبی آن است که بایستی با در نظر گرفتن میزان زمان فعالیت دوربین بصورت ۲۴/۷ (۷ روز هفته بصورت ۲۴ ساعت) و همچنین رزولوشن تصویری آن در این خصوص اقدام نمایید. ناگفته نماند برخی از دوربین ها تنها از حافظه داخلی و برخی دیگر از قابلیت درج کارت های حافظه با حداکثر ظرفیت خاصی می باشند.

نوع حسگر تصویر

از دیگر موارد مهم در انتخاب و خرید دوربین مدار بسته توجه به نوع حسگر تصویر آنان است که می توان بطور کلی از ۲ نوع: CMOS و CCD باشد. لازم به ذکر است از نوع اول بیشتر دوربین های دیجیتالی و شبکه ای استفاده می کنند و از نوع دوم بر روی مدل های آنالوگی بهره گیری می شود.

نوع اتصال

در هنگام خریدتان این نکته مهم را نیز باید مشخص کنید که بالاخره طالب خرید دوربین مدار بسته با چه نوع اتصالی هستید؟! منظورمان از اتصال در واقع سیمی یا بدون سیم (وایرلس و یا Wi-Fi است) وصل شدن دوربین به دستگاه گیرنده شما خریداران عزیز است. امروزه خرید دوربین های بی سیم در بازار از رونق بالایی برخوردار می باشد.

رزولوشن دوربین

هر موقع که درصدد خرید هر نوع دوربینی برای خود بودید یادتان باشد توجه به کیفیت یا همان رزولوشن تصویر خروجی از محصول باید برایتان حائز اهمیت باشد. این مهم در هنگام خرید و انتخاب دوربین های مدار بسته از اهمیت بسزایی برخوردار است؛ زیرا چنانچه دوربین شما فاقد کیفیت لازم باشد، یقینا از تصاویر ضبط شده آن نیز نمی توان به وقت ضرور استفاده کرد!

قابلیت های حرکتی دوربین

از دیگر فاکتورهای اساسی و مهم در خرید دوربین مدار بسته توجه به قابلیت های حرکتی آن است که می تواند بصورت عمومی یا Tilt و یا بصورت افقی یا Pan باشد. یادتان باشد چنانچه بودجه لازم برای خرید دوربینی مجهز به این قابلیت های حرکتی را نداشتید، حتما باید از آن در زاویه دیدی مناسب در مکانی که برایش در نظر گرفته اید، استفاده کنید.

دید در شب

حقیقتش را بخواهید دوربینی که تنها در روز کار کند و با تاریک شدن هوا و نبود منبع روشنایی لازم دیگر قادر به ضبط فیلم و تصویر از وقایع پیرامون خود نباشد؛ مُفتش هم گران است! پس حتی القمدور سعی کنید برای افزایش ضریب ایمنی محل زندگی و کار خود از دوربین هایی استفاده کنید که مجهز به این قابلیت هستند و از طریق مادون قرمز تصاویر محیط تاریک را نیز برایتان ثبت و ضبط می نمایند.

امکان ضبط صدا

اینکه شما بخواهید بر روی تصاویر ضبط شده خود از صدا نیز برخوردار باشید و یا خیر، نکته ای است که باید به آن توجه لازم را داشته باشید. زیرا برخی از دوربین ها بصورت فابریک از این امکان برخوردار بوده و برخی دیگر از قابلیت نصب و استفاده میکروفون بر روی خود برخوردارند و برخی دیگر اصلا به دلیل مدل پایین خود فاقد این امکان می باشند.

سرعت شاتر و فیلمبرداری

به سرعت بسته شدن شاتر و همچنین سرعت فیلمبرداری دوربین مدار بسته مورد نظرتان هم توجه لازم را داشته باشید. اگر خواهان این هستید که تصاویر شما با میزان روشنایی هرچه بیشتری از سوی دوربینتان ثبت و ضبط شوند، بهتر است سرعت شاتر دستگاه شما کم باشد.

در خصوص سرعت فیلمبرداری نیز باید حواستان را جمع کنید و مدلی را خریداری کنید که با ثبت فریم های متعدد در ثانیه باعث ایجاد کندی در جریان حرکت رو به جلوی فیلم برایتان نشود.

حداقل میزان روشنایی

حداقل میزان روشنایی در اصل کمترین مقدار نوری است که یک دوربین می تواند در حضور آن اقدام به تصویربرداری و ضبط فیلم نماید. لازم به ذکر است که این پارامتر برحسب Lux بیان شده و هرجه عدد مربوط به آن کمتر باشد، بدان معنی است که محصول انتخابی شما در شرایطی با نور کمتر قابل استفاده برایتان می باشد.

شرایط محیطی

اینکه قرار است از دوربین مدار بسته خود در محیط های سرپوشیده و یا بی سقف استفاده کنید نیز از دیگر نکات مهمی است که باید در حین انجام فرآیند انتخاب و خریدتان به آن اهمیت دهید. معمولا دوربین هایی که در محیط های آزاد و بیرون از خانه و محل کار مورد استفاده قرار می گیرند، باید از مقاومت بالایی در برابر گرد و غبار، باد، رطوبت و همچنین ضربه برخوردار باشند.

سازگاری با سیستم عامل

یکی دیگر از پارامترهای حائز اهمیت برای خرید دوربین مدار بسته توجه به سازگاری آن با انواع مختلفی از سیستم عامل های اندروید، آی او اس، لینوکس، ویندوز و غیره می باشد که باید به این مورد نیز گوشه چشمی داشته باشید.

منبع تغذیه

به منبع تغذیه دوربین مدار بسته خود نیز توجه لازم را داشته باشید! دوربین شما می تواند انرژی مورد نیاز خود را از طریق باتری های شارژی و یا بصورت سیمی و از طریق برق شهری تامین نماید. توجه به سهولت تغذیه آسان این نوع از محصولات الکتریکی از اهمیت بالایی برای هر خریداری برخوردار است.

قابلیت زوم

اینکه دوربین شما در سیستم مدار بسته تان از قابلیت زوم نیز برخوردار باشد کلی حُسن ها برایتان دارد. اینطوری به راحتی می توانید بر روی فعالیت دیگر اعضای خانواده و یا زیردستان خود در محیط زندگی و یا محل کار خود اشراف دقیق داشته باشید. ناگفته نماند میزان بزرگنمایی دوربین نیز از جمله نکاتی است که باید به آن توجه داشت.

قیمت دوربین مدار بسته

بی اغراق تمامی نکات گفته شده در این مطلب از جمله عوامل موثر و تاثیرگذار بر روی قیمت دوربین مدار بسته بحساب آورده می شوند. باز با این حال توصیه می کنیم در هنگام خرید خود به موارد دیگری همچون برند تولید کننده، گارانتی محصول، دستگاه مناسب ضبط کننده و دیگر نکاتی از این دست نیز توجه لازم را داشته باشید تا بتوانید در قبال پولی که هزینه می کنید از دوربینی باکیفیت برخوردار شوید.

راهنمای نگهداری از دوربین مدار بسته

  • جهت افزایش طول عمر دوربین مدار بسته خود حتما پیش از استفاده کردن از آن به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای دوربین بپردازید.
  • سعی کنید در محیط های باز دوربینتان را در جاهایی قرار دهید که به دور از نور مستقیم خورشید باشد؛ زیرا حرارت خورشید خصوصا در ظهرها که از گرمای بیشتری برخوردار است و به مرور زمان بر روی عملکرد دستگاه شما تاثیرات مخربی خواهد گذاشت. ناگفته نماند در مقابل گرما، عامل سرما نیز می تواند عملکرد دستگاه شما را با مشکل مواجه سازد.
  • در خصوص دوربین های کابلی یادتان باشد در بازه های زمانی منظم اقدام به بررسی سالم بودن کابل های متصل به دوربین کنید چرا که پوسیدگی در کابل ها می تواند باعث عدم ارسال تصاویر باکیفیت از آن گردد.
  • هر از چند گاهی به تمیزی لنز دوربین خود پرداخته و اجازه نشستن کثیفی و آلودگی بر روی لنز آن را ندهید.
  • بدنه دوربین مورد نظر خود را بررسی کنید تا دچار شکستگی و یا زنگ زدگی نشده باشد.
  • حتما از دوربین هایی در محیط های بیرون از فضاهای امن داخلی استفاده کنید که ضد آب باشد و جهت جلوگیری از برخوردار صاعقه نیز از پایه های فلزی برای نصب دوربین در ارتفاع استفاده نکنید.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید دوربین مدار بسته توجه شما را به ۲۵ مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این دوربین های مدار بسته از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.


1دوربین مداربسته بی سیم تحت شبکه اسفیورد مدل Y335

دوربین مداربسته بی سیم تحت شبکه اسفیورد مدل Y335

مشخصات

  • مشخصات ظاهری
    بی‌سیم جمع‌وجور
  • نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi)
  • مشخصات اتصال
    اتصال بی سیم WIFI 802.11b/g/n
  • نوع حسگر تصویر
    CCD
  • مشخصات حسگر تصویر
    GC2053
  • فاصله کانونی
    ۳.۶ میلی‌متر
  • محدوده دیافراگم
    F2.0
  • رزولوشن‌های تصویر
    FULL HD 1920×1080
  • سرعت فیلم‌برداری
    ۲۴ فریم
  • قابلیت‌های دوربین امنیتی و نظارتی
    دید در شب
  • میزان بزرگنمایی اپتیکال
    ۴ برابر
  • زاویه دید
    ۸۵ درجه
  • حداقل نور
    ۰.۱ LUX
  • توضیحات قابلیت دید در شب
    سیستم دید در تاریکی مطلق سیاه و سفید و رنگی تا ۱۵ متر
  • مشخصات میکروفن
    خازنی با برد ۳۰ متر مربع
  • کارت حافظه‌ قابل پشتیبانی
    کارت میکرو اس دی تا ۱۲۸ گیگابایت
  • فرمت‌های ویدیویی
    +H264
  • فرکانس
    ۸۰۲.۱۱b/g/n
  • پروتکل‌ها
    TCP/IP – RSTP- ONVIF- etc
  • منبع تغذیه
    سرپیچ لامپ با پایه E27- ولت ۲۲۰
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    اندروید ، IOS، ویندوز
  • اقلام همراه
    سرپیچ لامپی برای نصب ، پیچ و رول پلاک ، سوزن مخصوص ریست دستگاه ، دفترچه راهنما
  • سایر قابلیت ها و توضیحات
    امکان استفاده از ۱۶دوربین همزمان بر روی یک گوشی موبایلتوانایی اشتراک گذاری تصویر دوربین بر روی ۱۰ گوشی موبایلسیستم تعقیب هدف با قابلیت گردش خودکار بسمت سوژهسیستم دزدگیر با قابلیت تشخیص حرکت و صدای آژیرامکان ذخیره تصاویر تا ۳۰ روز با میکرو اس دی ۱۲۸ گیگابایتیاعلام هشدار دزدگیر بر روی کوشی موبایل بصورت نوتیفیکیشنهمراه با ویدئو آموزش نصب و راه اندازی بصورت کامل

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

2دوربین مداربسته تحت شبکه اسفیورد مدل Z225

دوربین مداربسته تحت شبکه اسفیورد مدل Z225

مشخصات

  • مشخصات ظاهری
    بی‌سیم جمع‌وجور
  • نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi)
  • مشخصات اتصال
    اتصال بی سیم WIFI:802.11b/g/n
  • نوع حسگر تصویر
    CMOS
  • سایز حسگر تصویر
    ۱/۴
  • مشخصات حسگر تصویر
    ۳.۰MPX CMOS
  • نوع لنز
    ۳mpx
  • فاصله کانونی
    ۳.۶ میلی‌متر
  • محدوده دیافراگم
    F1.2
  • رزولوشن‌های تصویر
    FULL HD 2304×1296
  • سرعت فیلم‌برداری
    ۲۵ فریم بر ثانیه
  • قابلیت‌های دوربین امنیتی و نظارتی
    قابلیت چرخش Tilt
  • میزان بزرگنمایی اپتیکال
    ندارد برابر
  • میزان بزرگنمایی دیجیتال
    ۴ برابر برابر
  • زاویه دید
    ۷۰ درجه
  • حداقل نور
    ۰.۱LUX
  • توضیحات قابلیت دید در شب
    تکنولوژی استارلایت – دید در شب رنگی با تشخیص انسان علاوه بر دید در شب مادون قرمز
  • مشخصات میکروفن
    خازنی با برد ۳۰ مترمربع G.711/G.726
  • کارت حافظه‌ قابل پشتیبانی
    کارت میکرو اس دی تا ۱۲۸ گیگابایت
  • فرمت‌های ویدیویی
    H264 SMART
  • فرکانس
    WIFI:802.11b/g/n
  • پروتکل‌ها
    TCP/IP , RSTP , ONVIF , etcوایفای نسل چهار
  • امنیت
    سرور های امن و ۳ لایه p2p با مصرف اینترنت نیم بها
  • منبع تغذیه
    ۵ ولت ۱.۵ آمپر DC
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    اندروید ، iOS ، ویندوز
  • اقلام همراه
    پایه دیواری، پیچ و رول پلاک ، آداپتور مخصوص ، کابل اتصال دوربین به آداپتور ، دفترچه راهنما فارسی
  • سایر قابلیت ها و توضیحات
    این دوربین از پروتکل onvif پشتیبانی می کند و به صورت بی سیم به NVR های استانداردی که این پروتکل را ساپورت کنند متصل می شود. برندهایی همچون اسفیورد، هایک ویژن، داهوا و …

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

3دوربین مداربسته تحت شبکه اسفیورد مدل Z221

دوربین مداربسته تحت شبکه  اسفیورد مدل Z221

مشخصات

  • مشخصات ظاهری
    بی‌سیم جمع‌وجور
  • نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi)
  • مشخصات اتصال
    اتصال بی سیم WIFI:802.11b/g/n
  • نوع حسگر تصویر
    CMOS
  • سایز حسگر تصویر
    ۱/۴
  • مشخصات حسگر تصویر
    ۳.۰MPX CMOS
  • نوع لنز
    HD LENS
  • فاصله کانونی
    ۳.۶ میلی‌متر
  • محدوده دیافراگم
    F1.6
  • رزولوشن‌های تصویر
    FULL HD 10920×1080
  • سرعت فیلم‌برداری
    ۱۶فریم
  • قابلیت‌های دوربین امنیتی و نظارتی
    قابلیت چرخش Tilt
  • میزان بزرگنمایی اپتیکال
    ندارد برابر
  • میزان بزرگنمایی دیجیتال
    ۴ برابر
  • زاویه دید
    ۸۵ درجه
  • حداقل نور
    ۰.۱LUX
  • توضیحات قابلیت دید در شب
    دید در شب هوشمند در تاریکی مطلق ۲۰ تا ۳۰ متر مربع۸LED infrared Light
  • مشخصات میکروفن
    خازنی با برد ۳۰ مترمربع G.711/G.726
  • کارت حافظه‌ قابل پشتیبانی
    کارت میکرو اس دی تا ۱۲۸ گیگابایت
  • فرمت‌های ویدیویی
    H264 SMART
  • فرکانس
    WIFI:802.11b/g/n
  • پروتکل‌ها
    TCP/IP , RSTP , ONVIF , etc
  • امنیت
    مجهز به وایفای نسل چهار
  • منبع تغذیه
    ۵ ولت ۱.۵ آمپر DC
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    اندروید ، iOS ، ویندوز
  • اقلام همراه
    پایه دیواری، پیچ و رول پلاک ، آداپتور مخصوص ، کابل اتصال دوربین به آداپتور ، دفترچه راهنمای فارسی
  • سایر قابلیت ها و توضیحات
    قابلیت اتصال به دستگاه ضبط تصویر NVR برند های مختلف از جمله هایک ویژن و داهوا- دارای پورت LAN برای اتصال به دستگاه های ضبط تصویر و اتصال به مودم به صورت کابلی. امکان ایجاد دسترسی به نرم افزار موبایل برای ۱۰ نفر و امکان مشاهده تصویر ۱۶ دوربین سری Z بر روی یک گوشی موبایل ، همچنین این دوربین هوشمند دارای تکنولوژی تشخیص انسان می باشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

4دوربین مداربسته تحت شبکه مدل A9

دوربین مداربسته تحت شبکه مدل A9

مشخصات

  • مشخصات ظاهری
    بی‌سیم جمع‌وجور
  • نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi)
  • نوع حسگر تصویر
    CMOS
  • قابلیت‌های دوربین امنیتی و نظارتی
    قابلیت بزرگنمایی دیجیتال
  • توضیحات قابلیت دید در شب
    دوربین SQT دارای دید در شب مناسبی می باشد که تا ۵ متر را پشتیبانی میکند.
  • منبع تغذیه
    USB (برق)
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما
  • سایر قابلیت ها و توضیحات
    پشتیبانی از رم Micro SD تا ۱۲۸ گیگابایت که تا سه هفته به صورت مداوم ضبط می کند

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

5دوربین مداربسته تحت شبکه اسفیورد مدل Z221 به همراه کارت حافظه ۶۴ گیگابایتی و UPS

دوربین مداربسته تحت شبکه اسفیورد مدل Z221 به همراه کارت حافظه 64 گیگابایتی و UPS

مشخصات

  • مشخصات ظاهری
    بی‌سیم جمع‌وجور
  • نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi)
  • مشخصات اتصال
    اتصال بی سیم WIFI:802.11b/g/n
  • نوع حسگر تصویر
    CMOS
  • سایز حسگر تصویر
    ۱/۴ اینچ
  • فاصله کانونی
    ۳.۶ میلی‌متر
  • محدوده دیافراگم
    F1.6
  • رزولوشن‌های تصویر
    ۳ مگاپیکسل \ FULL HD 1920×1080
  • سرعت فیلم‌برداری
    ۱۶ فریم
  • قابلیت‌های دوربین امنیتی و نظارتی
    قابلیت چرخش Tilt
  • میزان بزرگنمایی اپتیکال
    ندارد برابر
  • میزان بزرگنمایی دیجیتال
    ۴ برابر
  • زاویه دید
    ۸۵ درجه
  • حداقل نور
    ۰.۱LUX
  • توضیحات قابلیت دید در شب
    دید در شب هوشمند در تاریکی مطلق ۲۰ تا ۳۰ متر مربع \ ۸LED infrared Light
  • مشخصات میکروفن
    خازنی با برد ۳۰ مترمربع G.711/G.726
  • کارت حافظه‌ قابل پشتیبانی
    کارت microSD تا ۱۲۸ گیگابایت
  • فرمت‌های ویدیویی
    H264 SMART
  • فرکانس
    WIFI:802.11b/g/n
  • پروتکل‌ها
    TCP/IP , RSTP , ONVIF , etc
  • امنیت
    مجهز به وایفای نسل چهار
  • منبع تغذیه
    آداپتور DC 5V 2A
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    اندروید ، iOS ، ویندوزدارای پورت شبکه
  • اقلام همراه
    پایه دیواری، پیچ و رول پلاک ، آداپتور مخصوص ، کابل اتصال دوربین به آداپتور ، دفترچه راهنمای فارسی و کارت حافظه ۶۴ گیگابایتی اسفیورد – یو پی اس ۵ ولت اسفیورد و سری شارژ
  • سایر قابلیت ها و توضیحات
    دارای سرور چند لایه و بدون قطعی در اختلال اینترنت – مصرف اینترنت نیم بها – قابلیت تشخیص انسان و تعقیب هدف خودکار و امکان اتصال به کلیه دستگاه‌های NVR معتبر دارای پروتکل onvif از جمله هایک ویژن، اسفیورد و داهوآ – با قابلیت اشتراک گذاری تصاویر دوربین تا ۱۰ نفر و امکان افزودن تا ۱۶ دوربین سری Z اسفیورد روی یک گوشی موبایل – دارای پورت شبکه جهت اتصال با سیم به مودم با NVR علاوه بر اتصال بی سیم

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

6دوربین مداربسته بیسیم تحت شبکه اسفیورد مدل Z-210

دوربین مداربسته بیسیم تحت شبکه اسفیورد مدل Z-210

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱۰x100x100 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۱۰ گرم
  • مشخصات ظاهری
    بی‌سیم جمع‌وجور
  • نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi)
  • مشخصات اتصال
    اتصال بی سیم WIFI:802.11b/g/n
  • نوع حسگر تصویر
    CMOS
  • سایز حسگر تصویر
    ۱/۴
  • مشخصات حسگر تصویر
    ۲.۰MPX CMOS
  • فاصله کانونی
    ۳.۶ میلی‌متر
  • محدوده دیافراگم
    F1.2
  • رزولوشن‌های تصویر
    FULL HD 1920Px1080P
  • سرعت فیلم‌برداری
    ۱۶ فریم
  • قابلیت‌های دوربین امنیتی و نظارتی
    قابلیت چرخش Tilt
  • میزان بزرگنمایی اپتیکال
    ندارد برابر
  • میزان بزرگنمایی دیجیتال
    ۴ برابر برابر
  • زاویه دید
    ۷۰ درجه
  • حداقل نور
    ۰.۱LUX
  • توضیحات قابلیت دید در شب
    دید در شب هوشمند در تاریکی مطلق تا ۲۰ متر۱۰LED infrared Light
  • مشخصات میکروفن
    خازنی با برد ۱۵ مترمربع G.711/G.726
  • کارت حافظه‌ قابل پشتیبانی
    کارت میکرو اس دی تا ۱۲۸ گیگابایت
  • فرمت‌های ویدیویی
    H264 SMART
  • فرکانس
    WIFI:802.11b/g/n
  • پروتکل‌ها
    TCP/IP , RSTP , ONVIF , etc
  • امنیت
    دارای سرورهای امن چند لایه داخلی و خارجی – بدون قطعی یا اختلال در انتقال تصویر روی موبایل
  • استانداردها
    امکان اتصال به تجهیزات خانه هوشمند اسفیورد
  • منبع تغذیه
    ۵ ولت ۱.۵ آمپر DC
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    اندروید ، iOS ، ویندوز
  • اقلام همراه
    پایه سقفی ، پیچ و رول پلاک ، آداپتور مخصوص ، کابل اتصال دوربین به آداپتور ، دفترچه راهنمای فارسی
  • سایر قابلیت ها و توضیحات
    قابلیت اتصال به دستگاه ضبط تصویر NVR برند های مختلف از جمله اسفیورد، هایک ویژن و داهوا- دارای پورت USB جهت اتصال به تجهیزات خانه هوشمند و دانگل سیمکارتی جهت مناطقی که اینترنت بی سیم وجود ندارد. امکان ایجاد دسترسی به نرم افزار موبایل برای ۱۰ نفر و امکان مشاهده تصویر ۱۶ دوربین بیسیم اسفیورد بر روی یک گوشی موبایل ، همچنین این دوربین هوشمند دارای تکنولوژی تشخیص انسان می باشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

7دوربین مداربسته تحت شبکه سیم کارتی مدل snc 4g

دوربین مداربسته تحت شبکه سیم کارتی مدل snc 4g

مشخصات

  • مشخصات ظاهری
    بی‌سیم جمع‌وجور
  • نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi)
  • مشخصات اتصال
    از طریق سیم کارت یا وای فای
  • نوع حسگر تصویر
    CMOS
  • قابلیت‌های دوربین امنیتی و نظارتی
    دید در شب
  • توضیحات قابلیت دید در شب
    امکان روشن کردن پروژکتورهای دوربین برای دید در شب رنگی از راه دور از طریق گوشی
  • منبع تغذیه
    آداپتور ۱۲ ولت ۳ آمپر
  • سایر قابلیت ها و توضیحات
    دارای مودم داخلی با قابلیت اتصال و استفاده تا ۱۰ دستگاهدید در شب رنگی با وضوح بالاقابلیت مکالمه دو طرفه با محیطو …

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

8دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی مدل c400

دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی مدل c400

مشخصات

  • وزن
    ۳۱۸ گرم
  • مشخصات ظاهری
    بی‌سیم جمع‌وجور
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • نوع حسگر تصویر
    CMOS
  • قابلیت‌های دوربین امنیتی و نظارتی
    قابلیت چرخش Tilt
  • منبع تغذیه
    باید به برق وصل شود

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

9دوربین بیسیم مداربسته تحت شبکه مدل v380

دوربین بیسیم مداربسته تحت شبکه مدل v380

مشخصات

  • وزن
    ۲۸۰ گرم
  • مشخصات ظاهری
    بی‌سیم جمع‌وجور
  • نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi)
  • مشخصات اتصال
    بیسیم
  • نوع حسگر تصویر
    CMOS
  • نوع لنز
    FuLL-HD 1080
  • قابلیت‌های دوربین امنیتی و نظارتی
    دید در شب
  • کارت حافظه‌ قابل پشتیبانی
    ۱۲۸
  • منبع تغذیه
    ۲۲۰ شهری
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    اندروید و ios
  • اقلام همراه
    سرپیج پیچ و رول پلاک
  • سایر قابلیت ها و توضیحات
    مشخصات دوربین لامپی چرخشی بیسیمنوع: دوربین بیسیمبرنامه: v380وضوح تصویر : ۱۰۸۰P (Full-HD)لنز (میلی متر): ۳.۶ میلی مترسنسورتصویر : CMOSلنز دوربین : ۲ مگاپیکسلدارای میکروفون و اسپیکر صدای دوطرفهدزدگیر : داردفرمت فشرده سازی ویدئو: H.264سرپیچ مورد استفاده: E27اتصال: بیسیمپشتیبانی حافظه: ساپورت رم تا ۱۲۸ گیگچرخش : ۳۶۰° (افقی) /۹۰° (عمودی)ضدآب و گردوغبار : دارددید در شب :مادون قرمز + LED تمام رنگینرم افزار تلفن همراه: Android/iosاندازه : ۱۵۰×۶۵ میلی متروزن : ۲۸۰ گرم

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

10دوربین مدار بسته تحت شبکه مدل فضانورد Electroplated Color

دوربین مدار بسته تحت شبکه مدل فضانورد Electroplated Color

مشخصات

  • مشخصات ظاهری
    بی‌سیم جمع‌وجور
  • نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi)
  • نوع حسگر تصویر
    CMOS
  • قابلیت‌های دوربین امنیتی و نظارتی
    قابلیت چرخش Pan
  • منبع تغذیه
    DC5V
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    IOS ، Android 4.0 یا بالاتر
  • اقلام همراه
    کابلکلگی شارژردفترچه راهنما
  • سایر قابلیت ها و توضیحات
    قا بلیت چرخش ۳۶۰ درجه – قسمت سر این ربات قابلیت چرخش ۳۵۵ درجه به صورت Pan و Tilt دارد. ردیابی خودکار هشدار تشخیص حرکت مکالمه دو طرفه دسترسی از راه دور P2P و اینترنت

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

11دوربین مداربسته تحت شبکه اسفیورد مدل Z520

دوربین مداربسته تحت شبکه اسفیورد مدل Z520

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱۰x100x100 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۱۰ گرم
  • مشخصات ظاهری
    بی‌سیم جمع‌وجور
  • نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi)
  • مشخصات اتصال
    اتصال بی سیم WIFI:802.11b/g/n
  • نوع حسگر تصویر
    CMOS
  • سایز حسگر تصویر
    ۱/۴
  • مشخصات حسگر تصویر
    ۵.۰MPX CMOS
  • نوع لنز
    ۵MPX
  • فاصله کانونی
    ۳.۲ میلی‌متر
  • محدوده دیافراگم
    F1.2
  • رزولوشن‌های تصویر
    ۱۹۲۰×۲۵۶۰
  • سرعت فیلم‌برداری
    ۱۶
  • قابلیت‌های دوربین امنیتی و نظارتی
    قابلیت چرخش Tilt
  • میزان بزرگنمایی اپتیکال
    ندارد برابر
  • میزان بزرگنمایی دیجیتال
    ۴ برابر برابر
  • زاویه دید
    ۸۵ درجه
  • حداقل نور
    ۰.۱LUX
  • توضیحات قابلیت دید در شب
    تکنولوژی استارلایت – دید در شب رنگی با تشخیص انسان
  • مشخصات میکروفن
    خازنی با برد ۳۰ مترمربع G.711/G.726
  • کارت حافظه‌ قابل پشتیبانی
    کارت میکرو اس دی تا ۱۲۸ گیگابایت
  • فرمت‌های ویدیویی
    H264 SMART
  • فرکانس
    WIFI:802.11b/g/n
  • پروتکل‌ها
    TCP/IP , RSTP , ONVIF , etcوایفای نسل چهار
  • امنیت
    سرور های امن و ۳ لایه امنیت p2p با مصرف اینترنت نیم بها
  • منبع تغذیه
    ۵ ولت ۱.۵ آمپر DC
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    اندروید ، iOS ، ویندوز
  • اقلام همراه
    پایه سقف ، پیچ و رول پلاک ، آداپتور مخصوص ، کابل اتصال دوربین به آداپتور ، دفترچه راهنما
  • سایر قابلیت ها و توضیحات
    امکان به صدا در آوردن آژیر و ارسال هشدار اینترنتی روی گوشی شما با مشاهده حرکت غیرمجاز – امکان ایجاد دسترسی به نرم افزار موبایل برای ۱۰ نفر و امکان مشاهده تصویر ۱۶ دوربین سری Z اسفیورد بر روی یک گوشی موبایل ، همچنین این دوربین هوشمند دارای تکنولوژی تشخیص انسان می باشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

12دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی مدل Mi C200

دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی مدل Mi C200

مشخصات

  • مشخصات ظاهری
    بی‌سیم جمع‌وجور
  • نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi)
  • نوع حسگر تصویر
    PIR
  • قابلیت‌های دوربین امنیتی و نظارتی
    دید در شب
  • منبع تغذیه
    ۵VDC2A

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

13دوربین مداربسته تحت شبکه اسفیورد مدل Z230

دوربین مداربسته تحت شبکه اسفیورد مدل  Z230

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۱۰x100x100 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۱۰ گرم
  • مشخصات ظاهری
    بی‌سیم جمع‌وجور
  • نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi)
  • مشخصات اتصال
    اتصال بی سیم WIFI:802.11b/g/n
  • نوع حسگر تصویر
    CMOS
  • سایز حسگر تصویر
    ۱/۴
  • مشخصات حسگر تصویر
    ۲.۰MPX CMOS
  • نوع لنز
    ۳mpx
  • فاصله کانونی
    ۳.۶ میلی‌متر
  • محدوده دیافراگم
    F1.2
  • رزولوشن‌های تصویر
    FULL HD 1920×1080
  • سرعت فیلم‌برداری
    ۱۶
  • قابلیت‌های دوربین امنیتی و نظارتی
    دید در شب
  • میزان بزرگنمایی اپتیکال
    ندارد برابر
  • میزان بزرگنمایی دیجیتال
    ۴ برابر برابر
  • زاویه دید
    ۷۰ درجه
  • حداقل نور
    ۰.۱LUX
  • توضیحات قابلیت دید در شب
    تکنولوژی استارلایت – دید در شب رنگی با تشخیص انسان
  • مشخصات میکروفن
    خازنی با برد ۳۰ مترمربع G.711/G.726
  • کارت حافظه‌ قابل پشتیبانی
    کارت میکرو اس دی تا ۱۲۸ گیگابایت
  • فرمت‌های ویدیویی
    H264 SMART
  • فرکانس
    WIFI:802.11b/g/n
  • پروتکل‌ها
    TCP/IP , RSTP , ONVIF , etcوایفای نسل چهار
  • امنیت
    سرور های امن و ۳ لایه امنیت p2p با مصرف اینترنت نیم بها
  • منبع تغذیه
    ۵ ولت ۱.۵ آمپر DC
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    اندروید ، iOS ، ویندوز
  • اقلام همراه
    پایه دیواری، پیچ و رول پلاک ، آداپتور مخصوص ، کابل اتصال دوربین به آداپتور ، دفترچه راهنما
  • سایر قابلیت ها و توضیحات
    قابلیت اتصال به دستگاه ضبط تصویر NVR برند های مختلف از جمله هایک ویژن و داهوا و اسفیورد- امکان ایجاد دسترسی به نرم افزار موبایل برای ۱۰ نفر و امکان مشاهده تصویر ۱۶ دوربین سری Z اسفیورد بر روی یک گوشی موبایل ، همچنین این دوربین هوشمند دارای تکنولوژی تشخیص انسان می باشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

14دوربین مداربسته تحت شبکه مدل SQT V380

دوربین مداربسته تحت شبکه مدل SQT V380

مشخصات

  • مشخصات ظاهری
    بی‌سیم جمع‌وجور
  • نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi)
  • نوع حسگر تصویر
    CMOS
  • قابلیت‌های دوربین امنیتی و نظارتی
    شیار کارت حافظه
  • میزان بزرگنمایی اپتیکال
    ۳۰ برابر
  • منبع تغذیه
    ۱۲ولت

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

15دوربین مداربسته تحت شبکه اسفیورد مدل Z230 به همراه کارت حافظه و UPS

دوربین مداربسته تحت شبکه اسفیورد مدل Z230 به همراه کارت حافظه و UPS

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱۰x100x100 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۱۰ گرم
  • مشخصات ظاهری
    بی‌سیم جمع‌وجور
  • نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi)
  • مشخصات اتصال
    اتصال بی سیم WIFI:802.11b/g/n
  • نوع حسگر تصویر
    CMOS
  • سایز حسگر تصویر
    ۱/۴
  • مشخصات حسگر تصویر
    ۲.۰MPX CMOS
  • نوع لنز
    ۳mpx
  • فاصله کانونی
    ۳.۶ میلی‌متر
  • محدوده دیافراگم
    F1.2
  • رزولوشن‌های تصویر
    FULL HD 1920×1080
  • سرعت فیلم‌برداری
    ۱۶
  • قابلیت‌های دوربین امنیتی و نظارتی
    قابلیت چرخش Tilt
  • میزان بزرگنمایی اپتیکال
    ندارد برابر
  • میزان بزرگنمایی دیجیتال
    ۴ برابر برابر
  • زاویه دید
    ۷۰ درجه
  • حداقل نور
    ۰.۱LUX
  • مشخصات میکروفن
    خازنی با برد ۳۰ مترمربع G.711/G.726
  • کارت حافظه‌ قابل پشتیبانی
    کارت میکرو اس دی تا ۱۲۸ گیگابایت
  • فرمت‌های ویدیویی
    H264 SMART
  • فرکانس
    WIFI:802.11b/g/n
  • پروتکل‌ها
    TCP/IP , RSTP , ONVIF , etcوایفای نسل چهار
  • امنیت
    سرور های امن و ۳ لایه امنیت p2p با مصرف اینترنت نیم بها
  • منبع تغذیه
    ۵ ولت ۱.۵ آمپر DC
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    اندروید ، iOS ، ویندوز
  • اقلام همراه
    پایه دیواری، پیچ و رول پلاک ، آداپتور مخصوص ، کابل اتصال دوربین به آداپتور ، دفترچه راهنماکارت حافظه ۶۴ گیگابایتUPS برق اضطراری ۵ ولت
  • سایر قابلیت ها و توضیحات
    قابلیت اتصال به دستگاه ضبط تصویر NVR برندهای مختلف از جمله هایک ویژن و داهوا و اسفیوردامکان ایجاد دسترسی به نرم افزار موبایل برای ۱۰ نفر و امکان مشاهده تصویر ۱۶ دوربین سری Z اسفیورد بر روی یک گوشی موبایل دارای تکنولوژی تشخیص انسان

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

16دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی مدل C300

دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی مدل C300

مشخصات

  • وزن
    ۳۲۷ گرم
  • مشخصات ظاهری
    بی‌سیم جمع‌وجور
  • نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi)
  • نوع حسگر تصویر
    PIR
  • محدوده دیافراگم
    دیافراگم بزرگ F1.4
  • رزولوشن‌های تصویر
    ضوح استاندارد HD: 1920 × ۱۰۸۰ = ۱۰۸۰p (2 مگاپیکسل)
  • قابلیت‌های دوربین امنیتی و نظارتی
    دید در شب
  • توضیحات قابلیت دید در شب
    تصاویر واضح حتی در نور کمدارای حسگر تصویر با حساسیت بالا، u2028 و نمایش فیلم های رنگی حتی در شرایط کم نور.تشخیص انسان با هوش مصنوعی به طور موثر هشدارهای اشتباه را فیلتر می کندبا ترکیبی از برنامه های کاربردی یادگیری عمیق، و همچنین الگوریتم و بهینه سازی شبکه، هوش مصنوعی به طور موثر هشدارهای کاذب را برای افزایش دقت فیلتر می کند.
  • منبع تغذیه
    ۵ ولت ۲ آمپر
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    اندروید
  • سایر قابلیت ها و توضیحات
    تشخیص انسان با هوش مصنوعیوضوح واقعی در هر فریم.x وضوح استاندارد HD: 1920 × ۱۰۸۰ = ۱۰۸۰p (2 مگاپیکسل).وضوح HD فوق العاده شفاف ارتقا یافته: ۲۳۰۴ × ۱۲۹۶ = ۱۲۹۶p (3 مگاپیکسل)لنز دیافراگم بزرگ F1.4 اجازه می دهد تا نور بیشتری وارد شود و حتی در شرایط کم نور نیز تصاویر دقیقی را ثبت کند.دارای سنسور تصویر با حساسیت بالا، u2028 و نمایش فیلم های رنگی حتی در شرایط کم نور.به سادگی از Mi Smart Clock خود بخواهید تا خروجی ویدیوی لحظه ای را از دوربین شما نشان دهددارای موتور دو محوره پان شیب زوم، با زاویه دید افقی ۳۶۰ درجه و زاویه دید عمودی ۱۰۸ درجه.از تماس صوتی دو طرفه و بی‌درنگ پشتیبانی می‌کند که شبیه یک مکالمه رو در رو است، نابراین می‌توانید بدون توجه به جایی که هستید با عزیزان خود چت صمیمی داشته باشید.از سه روش ذخیره سازی، کارت Micro SD محلی، دستگاه های NAS و ابر پشتیبانی می کند تا بتوانید با خیال راحت از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.کارت میکرو SD محلیx تا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازیاز مشاهده از راه دور در چندین دستگاهx از جمله گوشی های هوشمند و تبلت ها پشتیبانی می کند.این دوربین که با تراشه امنیتی شیائومی مجهز شده است، می تواند اساساً از نشت حریم خصوصی ناشی از پخش ویدیو، جعل دستگاه و غیره جلوگیری کند.xویدئوی رمزگذاری شده را فقط می‌توان در دستگاه‌های مجاز در برنامه خانگی شیائومی مشاهده کرد. هیچ دستگاه یا شخص دیگری (از جمله مهندسان داخلی شیائومی) به تصویر ویدیو دسترسی نخواهد داشت

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

17دوربین مداربسته تحت شبکه آیمو مدل Ranger 2

دوربین مداربسته تحت شبکه آیمو مدل Ranger 2

مشخصات

  • ابعاد:
    ۷۷x77x106 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۳۸ گرم
  • مشخصات ظاهری
    بی‌سیم جمع‌وجور
  • نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi)
  • مشخصات اتصال
    Wireless
  • نوع حسگر تصویر
    CMOS
  • سایز حسگر تصویر
    ۱/۲.۷ اینچ
  • رزولوشن‌های تصویر
    ۱۰۸۰P Full HD
  • قابلیت‌های دوربین امنیتی و نظارتی
    قابلیت بزرگنمایی دیجیتال
  • میزان بزرگنمایی دیجیتال
    ۱۶ برابر
  • زاویه دید
    ۱۱۵ درجه
  • کارت حافظه‌ قابل پشتیبانی
    ۲۵۶GB
  • فرمت‌های ویدیویی
    H.265/H.264
  • پروتکل‌ها
    IEEE802.11b/g/n, 50m Open FieldOnvif
  • منبع تغذیه
    DC 5V1A
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های
    iOSاندرویدویندوز
  • اقلام همراه
    سیم برق، آداپتور، دفترچه راهنما، پایه نصب
  • سایر قابلیت ها و توضیحات
    پشتیبانی از فرمت H.256 و H.264دمای عملکرد -۱۰ تا ۴۵ درجه سانتی‌گرادقابلیت تشخیص چهرهقابلیت تشخیص حرکتقابلیت تشخیص گریه‌ی کودکقابلیت تعقیب سوژهقابلیت تماس دو طرفهقابلیت حفظ حریم شخصیقابلیت دید در تاریکی مطلققابلیت ضبط صداهشدار بازدارندههشدار هوشمند

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

18دوربین مداربسته تحت شبکه اسفیورد مدل Z530

دوربین مداربسته تحت شبکه اسفیورد مدل Z530

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۲۰x190x150 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۹۰ گرم
  • مشخصات ظاهری
    بی‌سیم جمع‌وجور
  • نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi)
  • مشخصات اتصال
    اتصال بی سیم WIFI:802.11b/g/n
  • نوع حسگر تصویر
    CMOS
  • سایز حسگر تصویر
    ۱/۲۷
  • نوع لنز
    ۵MPX
  • فاصله کانونی
    ۳.۲ میلی‌متر
  • محدوده دیافراگم
    F1.2
  • رزولوشن‌های تصویر
    ۲۵۶۰×۱۹۲۰
  • سرعت فیلم‌برداری
    ۱۶ فریم
  • قابلیت‌های دوربین امنیتی و نظارتی
    قابلیت چرخش Tilt
  • میزان بزرگنمایی اپتیکال
    ندارد برابر
  • میزان بزرگنمایی دیجیتال
    ۴ برابر برابر
  • زاویه دید
    ۸۰ درجه
  • حداقل نور
    ۰.۱LUX
  • توضیحات قابلیت دید در شب
    تکنواوزی دوآل لایتدید در شب کاملا رنگی در تاریکی مطلق
  • مشخصات میکروفن
    خازنی با برد ۴۰ مترمربع G.711A
  • کارت حافظه‌ قابل پشتیبانی
    کارت میکرو اس دی تا ۱۲۸ گیگابایت
  • فرکانس
    ۸۰۲.۱۱b/g/n 2.4GH
  • پروتکل‌ها
    TCP/IP , RSTP , ONVIF , etc , 868SMART HOME
  • امنیت
    Humanoid detection, Humanoid Tracking, Video Push, Speaker Alarm, Alarm Recording
  • منبع تغذیه
    DC 12V 2A
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    اندروید- IOS – ویندوز
  • اقلام همراه
    آداپتور ضد آب + دفترچه فارسی
  • سایر قابلیت ها و توضیحات
    دارای سرور چند لایه و بدون قطعی در اختلال اینترنت-مصرف اینترنت نیم بها- قابلیت تشخیص انسان و تعقیب هدف خودکار و امکان اتصال به کلیه دستگاه های NVR معتبر از جمله هایک ویژن، اسفیورد و داهوآ- با قابلیت اشتراک گذاری تصاویر دوربین تا ۱۰ نفر و امکان افزودن تا ۱۶ دوربین سری Z اسفیورد روی یک گوشی موبایل را دارد و می تواند تصاویر دوربین روی مموری کارت یا گوشی موبایل و یا کامپیوتر ذخیره شود.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

19دوربین مداربسته آنالوگ داهوا مدل SE-4BP

دوربین مداربسته آنالوگ داهوا مدل SE-4BP

مشخصات

  • مشخصات ظاهری
    بولت
  • نوع اتصال
    با سیم
  • نوع حسگر تصویر
    CMOS
  • قابلیت‌های دوربین امنیتی و نظارتی
    دید در شب
  • منبع تغذیه
    ۱۲ ولتی ۲ امپر برای دستگاه XVR و دارای منبع تغذیه ۱۲ ولتی ۱۰ آمپر برای دوربین
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های
    android . IOS
  • اقلام همراه
    عدد دستگاه ۴ کانال مدل XVR-1A044 عدد دوربین دیواری پلاستیکی ۲ مگاپیکسل مدل HAC-B1A21P1 عدد هارد ۱ ترابایت وسترن۱ عدد پاور ۱۲ ولت ۱۰ امپر۵۰ متر کابل ترکیبی ( برق+ تصویر )فیش و اتصالات۱ عدد برد صدا

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

20دوربین مداربسته تحت شبکه بی سیم اسفیورد مدل Z206

دوربین مداربسته تحت شبکه بی سیم اسفیورد مدل Z206

مشخصات

  • ابعاد:
    ۸۰x120x190 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۳۰ گرم
  • مشخصات ظاهری
    بولت
  • نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi)
  • مشخصات اتصال
    اتصال بی سیم WIFI 802.11b/g/n یا کابل شبکه
  • نوع حسگر تصویر
    CMOS
  • سایز حسگر تصویر
    ۱/۲۹
  • نوع لنز
    FULL HD
  • فاصله کانونی
    ۳.۶ میلی‌متر
  • محدوده دیافراگم
    F1.2
  • رزولوشن‌های تصویر
    ۱۰۸۰×۱۹۲۰
  • سرعت فیلم‌برداری
    ۲۵/۳۰FPS
  • قابلیت‌های دوربین امنیتی و نظارتی
    دید در شب
  • میزان بزرگنمایی دیجیتال
    ۴ برابر
  • زاویه دید
    ۸۵ درجه
  • حداقل نور
    ۰.۱LUX
  • توضیحات قابلیت دید در شب
    Dot Matrix 6 Lights (4White Light + 2Infrared)سیستم دید در شب هوشمند دوگانهپیش فرض به صورت سیاه و سفیددید در شب رنگی با مشاهده انسان
  • مشخصات میکروفن
    خازنی با برد ۴۰ مترمربع G.711/G.726
  • کارت حافظه‌ قابل پشتیبانی
    میکرو اس دی تا ۱۲۸ گیگابایت
  • فرمت‌های ویدیویی
    H264 SMART
  • فرکانس
    ۸۰۲.۱۱b/g/n 2.4GH
  • پروتکل‌ها
    TCP/IP , RSTP , ONVIF , ETC, ONVIF2.4
  • امنیت
    Video Push, Speaker Alarm, Alarm Recording
  • استانداردها
    ۸۶۸connection Smart Home Kit
  • منبع تغذیه
    DC 12V 2A
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    اندروید- ویندوز- IOS
  • اقلام همراه
    پایه نصب دیواری- آداپتور- دفترچه فارسی
  • سایر قابلیت ها و توضیحات
    قابلیت اتصال به دستکاههای NVR معتبر بازار شامل هایک ویژن، داهوآ و اسفیورد را دارد، تا ۱۶ دوربین سریZ اسفیورد را می توان در یک گوشی موبایل اضافه نمود

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

21دوربین مداربسته تحت شبکه بی سیم اسفیورد مدل Z206

دوربین مداربسته تحت شبکه بی سیم اسفیورد مدل Z206

مشخصات

  • ابعاد:
    ۸۰x120x190 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۳۰ گرم
  • مشخصات ظاهری
    بولت
  • نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi)
  • مشخصات اتصال
    اتصال بی سیم WIFI 802.11b/g/n یا کابل شبکه
  • نوع حسگر تصویر
    CMOS
  • سایز حسگر تصویر
    ۱/۲۹
  • نوع لنز
    FULL HD
  • فاصله کانونی
    ۳.۶ میلی‌متر
  • محدوده دیافراگم
    F1.2
  • رزولوشن‌های تصویر
    ۱۰۸۰×۱۹۲۰
  • سرعت فیلم‌برداری
    ۲۵/۳۰FPS
  • قابلیت‌های دوربین امنیتی و نظارتی
    دید در شب
  • میزان بزرگنمایی دیجیتال
    ۴ برابر
  • زاویه دید
    ۸۵ درجه
  • حداقل نور
    ۰.۱LUX
  • توضیحات قابلیت دید در شب
    Dot Matrix 6 Lights (4White Light + 2Infrared)سیستم دید در شب هوشمند دوگانهپیش فرض به صورت سیاه و سفیددید در شب رنگی با مشاهده انسان
  • مشخصات میکروفن
    خازنی با برد ۴۰ مترمربع G.711/G.726
  • کارت حافظه‌ قابل پشتیبانی
    میکرو اس دی تا ۱۲۸ گیگابایت
  • فرمت‌های ویدیویی
    H264 SMART
  • فرکانس
    ۸۰۲.۱۱b/g/n 2.4GH
  • پروتکل‌ها
    TCP/IP , RSTP , ONVIF , ETC, ONVIF2.4
  • امنیت
    Video Push, Speaker Alarm, Alarm Recording
  • استانداردها
    ۸۶۸connection Smart Home Kit
  • منبع تغذیه
    DC 12V 2A
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    اندروید- ویندوز- IOS
  • اقلام همراه
    پایه نصب دیواری- آداپتور- دفترچه فارسی
  • سایر قابلیت ها و توضیحات
    قابلیت اتصال به دستکاههای NVR معتبر بازار شامل هایک ویژن، داهوآ و اسفیورد را دارد، تا ۱۶ دوربین سریZ اسفیورد را می توان در یک گوشی موبایل اضافه نمود

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

22دوربین مداربسته تحت شبکه مدل v380 e27

دوربین مداربسته تحت شبکه مدل v380 e27

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x60x60 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۸۳ گرم
  • مشخصات ظاهری
    بی‌سیم جمع‌وجور
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • مشخصات اتصال
    وای فای
  • نوع حسگر تصویر
    CCD
  • نوع لنز
    دو مگاپیکسل
  • رزولوشن‌های تصویر
    ۱۰۸۰×۷۲۰
  • قابلیت‌های دوربین امنیتی و نظارتی
    دید در شب
  • میزان بزرگنمایی دیجیتال
    دارد برابر
  • مشخصات میکروفن
    دارد
  • کارت حافظه‌ قابل پشتیبانی
    ۱۲۸ گیگ
  • منبع تغذیه
    ۲۲۰

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

23دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی مدل AW200 MJSXJ05HL Global

دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی مدل AW200 MJSXJ05HL Global

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x64x92 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۳۰ گرم
  • مشخصات ظاهری
    بی‌سیم جمع‌وجور
  • نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi)
  • نوع حسگر تصویر
    CMOS
  • قابلیت‌های دوربین امنیتی و نظارتی
    دید در شب
  • زاویه دید
    ۱۲۰
  • کارت حافظه‌ قابل پشتیبانی
    microSD از ظرفیت ۶۴ گیگابایت الی ۲۵۶گیگابایت
  • مدیریت
    قابلیت اتصال به اپلیکیشن MiHome و Alexa و Google Home
  • منبع تغذیه
    برق شهری
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    android 8.0 و IOS 12.0 و بالاتر
  • اقلام همراه
    کابل Type C – دفترچه راهنما – لوازم برای نصب دوربین
  • سایر قابلیت ها و توضیحات
    سنسور تشخیص حرکت هوشمند – قابلیت مکالمه دو طرفه – قابلیت دید در شب بصورت رنگی در نور کم – دارای میکروفون و اسپیکر داخلی – قابلیت اتصال به اپلیکیشن MiHome – قابلیت نظارت آنلاین – مقاوم در برابر گرد و غبار و آب – کیفیت تصویر ۱۰۸۰p – قابلیت کار با الکسا و دستیار گوگل

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

24دوربین مداربسته تحت شبکه مدل  چرخشی

دوربین مداربسته تحت شبکه مدل  چرخشی

مشخصات

  • مشخصات ظاهری
    بی‌سیم جمع‌وجور
  • نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi)
  • مشخصات اتصال
    بی سیم
  • نوع حسگر تصویر
    CCD
  • قابلیت‌های دوربین امنیتی و نظارتی
    دید در شب
  • منبع تغذیه
    ۵ ولت

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

25دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی مدل ۲k pro

دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی مدل 2k pro

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۲۲x122x78 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۴۹ گرم
  • مشخصات ظاهری
    بی‌سیم جمع‌وجور
  • نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi)
  • مشخصات اتصال
    بی سیم
  • نوع حسگر تصویر
    CMOS
  • قابلیت‌های دوربین امنیتی و نظارتی
    دید در شب
  • منبع تغذیه
    ۵ ولت ۲ آمپر
  • سایر قابلیت ها و توضیحات
    برند: Xiaomiمدل: MJSXJ06CMنوع اتصال: بی سیمولتاژ ورودی: ۵ ولتجریان ورودی: ۲ آمپرزاویه نمایش: ۳۶۰ درجهزاویه دید لنز: ۱۱۰ درجهرزولوشن: (۲K (1296pxمجهز به لنز ۳ مگاپیکسل با گشادگی F1.4دارای اسلات کارت حافظه داخلی Micro SD با قابلیت پشتیبانی تا ۳۲GBقابلیت ذخیره سازی اطلاعات از طریق: NAS Storage و Cloud Storageپشتیبانی از کدک H.265 برای ذخیره سازی زمان طولانی ترقابلیت تشخیص حرکتقابلیت تشخیص چهرهدارای میکروفونقابلیت ضبط صداقابلیت تشخیص صدای گریه نوزادامکان برقراری ارتباط دو طرفهدید در شبسازگار با اندروید ۴.۴ و iOS 9.0 و بالاتروایرلس: Wi-Fi IEEE802.11a/b/g/n/ac 2.4GHz / 5GHzنسخه بلوتوث: ۴.۲

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما، خواندن راهنمای خرید حافظه SSD اکسترنال و خرید دوربین ورزشی را نیز به شما توصیه می کنیم. شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با تیم پشتیبانی لیست بیست در میان بگذارید.

مطلب قبلی۲۵ مدل هدست واقعیت مجازی باکیفیت و ارزان با قیمت روز و خرید اینترنتی
مطلب بعدی۲۵ مدل آینه جانبی خودرو (آینه بغل) برتر و ارزان با خرید اینترنتی

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here