با توجه به زیاد شدن مشغله خانم ها در دنیای امروز استفاده و بهره گیری از وسایل پیشرفته خانگی می تواند کمک شایانی برای آنان در انجام امور خانگی باشد و سبب شود تا بتوانند از مدت زمان حضور خود در خانه به بهترین وجه ممکن استفاده کنند. اتوهای پرسی از جمله لوازم های خانگی بروز و مدرنی هستند که می توانند کار کسالت بار اتوکشی انواع و اقسام لباس ها و پارچه ها را برایتان در یک لحظه انجام دهند. خرید یک اتو پرسی مناسب نیازمند کسب اطلاعات مغتنمی در خصوص این نوع از وسایل خانگی می باشد که اگر در ادامه با لیست بیست همراه باشید، ما شما را با راهنمای خرید اتو پرسی بیش از پیش آشنا خواهیم کرد.

نکات مهم هنگام خرید اتو پرسی

ابعاد محصول: اولین نکته ای که هنگام خرید اتو پرسی باید به آن توجه داشته باشید، ابعاد محصول مورد نظرتان است. امروزه اتوهای پرسی در انواع و اقسام سایزها و اندازه های جورواجور از سوی برندهای مختلف طراحی و ساخته می شوند که شما بایستی با توجه به حجم لباس های نیازمند اتوکشی خود و همچنین تعداد نفرات خانواده تان اقدام به خرید یک محصول کوچک و یا بزرگ نمایید.

وزن دستگاه: نکته بعدی مربوط به وزن یک دستگاه اتو پرسی می باشد. برای درک درستی از وزن این نوع از لوازم های خانگی باید وزن ثابت دستگاه را به اضافه وزن آب موجود در محفظه آبی آن کنیم تا به وزن نهایی آن دست پیدا نماییم. لازم به ذکر است وزن یک دستگاه به جنس کفی آن و همچنین اندازه محصول نیز بستگی دارد.

اندازه صفحه اتوکشی: بطور کلی صفحه های این نوع از محصولات در دو نوع استاندارد و بزرگ طراحی و تولید می شوند که توصیه می کنیم اگر شما برای امر اتو کردن ساده و معمولی لباس هایتان به دنبال خرید یک اتو پرسی مناسب می گردید، حتما از دستگاه هایی با صفحه اتوکشی استاندارد استفاده کنید و اگر هم نیاز به صفحه ای بزرگتر برای اتوی پارچه های پهن تر دارید؛ به سراغ خرید اتوهایی با صفحه های بزرگ بروید.

توان محصول: منظور از توان در یک اتوی پرسی در واقع میزان بخاردهی دستگاه است که اصولا با واحد گرم بر دقیقه مشخص می شود و بدیهی است که هر چه توان یک اتوی پرسی بیشتر باشد، شما می توانید به کمک آن چین و چروک های سخت تری را از روی البسه و یا پارچه های مورد نظرتان صاف نمایید.

ارتفاع پایه: همانطور که می دانید تنها شرط استفاده از اتوهای پرسی قرار دادن آن ها بر روی پایه هایی مخصوص است. ارتفاع پایه ها برای قرار گرفتن این نوع از اتوها بر روی آن ها یک امر بسیار مهم و ضروری است که برای این منظور پیشنهاد می کنیم به سراغ خرید محصولاتی بروید که از پایه هایی با قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار باشند.

پنل کنترل دستگاه: نکته مهم دیگری مه در هنگام خرید اتو پرسی باید به آن توجه داشته باشید، پنل کنترلی آن است که اصولا یا بصورت دیجیتالی بر روی دستگاه تعبیه شده است و یا بصورت آنالوگی (ریلی یا پیچی) باید با آن کار کرد. به هر حال؛ چنانچه به دنبال محصولی با کاربری آسان هستید، توصیه می کنیم حتما از اتو پرسی هایی با پنل کنترل دیجیتالی استفاده نمایید که عموما از یک صفحه نمایش کوچک نیز جهت تنظیم تمام بخش های دستگاه برخوردار می باشند.

سیستم ضد چکه: اگر محصول شما از این سیستم برخوردار باشد، دیگر خیالتان می تواند از عدم نشت آب موجود در تانکر دستگاه راحت شود و با خیالی آسوده از آن استفاده کرده و سپس محصول خانگی مورد نظرتان را جا به جا نمایید.

جنس کفی: مورد دیگری که حتما توصیه می کنیم به هنگام انتخاب و خرید اتو پرسی به آن توجه کنید، جنس کفی دستگاه است که باید از تناسب کافی با نوع پارچه های قرار گرفته در میان آن برخوردار باشد و سبب وارد کردن آسیبی به لباس و یا پارچه های مورد نظرتان نشود.

سیستم ضد رسوب: چنانچه محصول انتخابی شما از یک سیستم ضد رسوب برخوردار باشد و در کنار آن دارای یک مخزن رسوبی نیز باشد، می توانید بدون کوچکترین دغدغه ای تانکر آن را پر از آب کنید و نگران رسوب کردن مایع ریخته شده در داخل دستگاه نباشید!

تکنولوژی قطع خودکار: این تکنولوژی به شما کمک می کند تا چنانچه به هر دلیلی از روی هم قرار دادن دو کفی اتو پرسی خود بر روی لباس و پارچه ای که میان آن ها قرار گرفته است، غافل شده اید، دستگاه پس از مدت زمانی مشخص و با افزایش دما بطور کامل هوشمند و خودکار خاموش شود و از ایجاد سوختگی بر روی لباس و یا سایر خطرات احتمالی جلوگیری بعمل آورد.

موارد جانبی: در خرید اتو پرسی موارد دیگری نیز همچون: مخزن آب درجه بندی شده، قابلیت تنظیم دما، بالشتک های کفی، جنس و نوع دسته های متصل به اتو، وضعیت آماده به کار و غیره نیز وجود دارد که بد نیست در پروسه خرید خود به این موارد نیز توجه کوچکی داشته باشید.

قیمت اتو پرسی: موارد متعدد و مختلفی بر روی قیمت اتو پرسی در بازار ایران موثر است که از جمله آنان بایستی به: نام و برند تولید کننده، توان محصول، جنس و اندازه صفحه ها و غیره اشاره داشت که البته توصیه می کنیم با توجه به عدم ثبات قیمت این گونه از لوازم خانگی حتما در هنگام خرید به میزان علاقه و بودجه خود نیز توجه داشته باشید.

بهترین مدل‌های اتو پرسی

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید اتو پرسی مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از بهترین مدل‌های اتو پرسی ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این اتوهای پرسی از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

1اتو پرسی ژانومه مدل ZX600

اتو پرسی ژانومه مدل ZX600

اتو پرسی ژانومه Janome مدل ZX600 یکی از محصولات برتر شرکت ژاپنی ژانومه است (تولید چرخ خیاطی آن معروفیت جهانی دارد) که توسط نمایندگی ایرانی این شرکت، یعنی شرکت نگین جان و مه (جانتک)، وارد بازار شده است.

این محصول با داشتن رنگ نقره‌ای و دسته مشکی، یکی از زیباترین اتوهای سخنگو در بازار به شمار می‌رود. به کمک صفحه لمسی مشکی و در عین حال زیبای این دستگاه، می‌توان به آسانی به تنظیمات و برنامه‌های مختلف آن دسترسی پیدا کرد.

این اتو قدرت بخاری برابر با ۲۲۰۰ وات دارد که به آن امکان می‌دهد حتی چروک‌ترین و سخت‌ترین پارچه‌ها را نیز به راحتی اتو نماید. صفحه بالای دستگاه از جنس تفلون بوده که از برق افتادگی روی پارچه جلوگیری می‌کند.

این دستگاه دارای صفحه نمایشگر دیجیتال است که تمامی برنامه‌های اتو کشی و نوع انتخاب پارچه در آن نمایش داده می‌شود.

مزایا:

  • سخنگو بودن
  • طراحی زیبا و مدرن
  • قدرت بخار بالا
  • دارای صفحه تفلون
  • دارای پایه تلسکوپی

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

اتو پرسی ژانومه مدل ZX600 با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد و همین‌طور برند سازنده‌‌ی معتبری که دارد بدون تردید می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی باشد که به دنبال یک اتو پرسی با کیفیت، قدرتمند و زیبا هستند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

2اتو پرسی جانتک مدل ۶۰۰SP

اتو پرسی جانتک مدل 600SP

اتو پرسی جانتک مدل ۶۰۰SP، یکی از محصولات برتر شرکت ژاپنی ژانومه است که توسط نگین جان و مه، نماینده این شرکت در ایران، وارد بازار مصرف شده است. این محصول با نام تجاری جانتک از سال ۲۰۲۰ در معرض فروش قرار گرفته است.

این اتوی پرسی با ۲ سال خدمات پس از فروش، تنها اتوی سخنگوی موجود در بازار است که اطلاعات و آموزش کاملی را به زبان فارسی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

وجود صفحه نمایشگر دیجیتال برای مشاهده و اجرای تمام برنامه‌های اتو کشی و همین‌طور انتخاب نوع پارچه از دیگر ویژگی‌های برجسته این محصول است.

مزایا:

  • بخاردهی عالی
  • سخنگو بودن
  • مخزن بزرگ
  • دارای صفحه تفلون
  • استفاده راحت و آسان
  • سبک، کم‌ حجم و اشغال فضای کم
  • طراحی زیبا
  • دارای صفحه تنظیم دمای دیجیتالی

معایب:

  • قیمت بالا

بدیهی است که محصول با کیفیت و امکانات بالا از نظر قیمت هم بالاست که اتو پرسی جانتک مدل ۶۰۰SP هم از این قاعده به دور نیست. این کالای عالی و مفید، یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که به دنبال اتو پرسی با کیفیت، قدرتمند و کاربردی هستند.

اتو پرسی جانتک با ویژگی‌های برتر خود مانند سخنگو بودن، داشتن صفحه نمایشگر دیجیتال و بخاردهی عالی، تجربه‌ای متفاوت و راحت را در اتو کشی لباس برای شما به ارمغان می‌آورد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

3اتو پرسی بایترون مدل BSI-600

اتو پرسی بایترون مدل BSI-600

اتو پرسی بایترون مدل BSI-600 یک اتو بخار آمریکایی با ابعاد ۶۵۰x290x740 سانتی‌متر و وزن ۴ کیلوگرم است که برای استفاده روزمره گزینه‌ی مناسبی است.

قابلیت‌هایی نظیرِ تنظیم میزان بخاردهی، سیستم ضد رسوب و سیستم قطع خودکار که امکانات ضد فرسودگی و ایمنی برای محصول به حساب می‌آیند، به کاربر اجازه می‌دهند تا با خیال راحت از آن استفاده کند.

بخاردهی لحظه‌ای ۴۰۰۰ و بخاردهی پیوسته ۲۰۰۰ از جمله خصوصیات اتو پرسی بایترون است که آن را قابل استفاده برای انواع پارچه‌ها می‌کند. ظرفیت مخزن آب ۳۰۰ و ولتاژ ورودی برق ۲۲۰ ولت، این اتو را برای استفاده‌های طولانی‌مدت مناسب کرده است.

مزایا:

  • قابلیت تنظیم میزان بخاردهی
  • سیستم ضد رسوب
  • سیستم قطع خودکار
  • فشار بخار ۴
  • حداکثر توان مصرفی ۱۵۰۰ وات

معایب:

  • وزن نسبتاً زیاد
  • قیمت بالا

در مجموع باید گفت که اتو پرسی بایترون مدل BSI-600 یک اتو بخار کیفی و عالی با قابلیت‌های متنوع و کاربردی است که می‌تواند نقش مهمی در بهبود تجربه‌ی اتو کشی و لذت بردنِ شما از انجام این کار، ایفا نماید.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

4اتو پرسی جانتک مدل CT600

اتو پرسی جانتک مدل CT600

مثل سایر اتوهای پرسی جانتک، این مدل یعنی اتو پرسی جانتک مدل CT600 هم یک دستگاه پر قدرت با ابعاد ۲۶×۶۶ سانتی‌متر و وزن ۱۲.۳ کیلوگرم است که دارای قابلیت‌هایی همچون بخار اتوماتیک، منبع ۸۰۰ سی‌سی و صفحه نمایش لمسی است.

این ظرفیت‌ها شرایطی را برای مصرف کننده به وجود می‌آود که بتواند به راحتی و با دقت بالا لباس‌های خود را اتو کند. این اتو پرس دارای قدرت بخار ۲۲۰۰ وات و خروجی بخار ۹۰ گرم در دقیقه است طوری که به سرعت برای استفاده، آماده می‌شود.

وجود سیستم بخار از بالا در این اتو، موجب می‌شود که اتو کردنِ البسه با سهولت و آسانی انجام شود.

مزایا:

  • قدرت بخار بالا (۲۲۰۰ وات)
  • خروجی بخار ۹۰ گرم در دقیقه
  • آمادگی بخار در ۱ دقیقه
  • جنس کفه فلزی
  • حجم مخزن آب ۸۰۰ میلی لیتر
  • قدرت پرس ۵۰ کیلوگرم
  • مجهز به صفحه نمایشگر دیجیتال

معایب:

  • وزن نسبتاً زیاد
  • قیمت بالا

اتو پرسی جانتک مدل CT600 در واقع مجموعه‌ای از ویژگی‌ها، مزایا و خصوصیات بی نظیر است که هر کدام از آن‌ها به تنهایی می‌تواننددلیلی برای انتخاب این محصول کاربردی باشند.

پس اگر در پی تهیه یک اتو پرس کارآمد هستید، پیشنهاد ما خرید این کالای با قدرت بخار بالا، توان آمادگی سریع بخار و دارای صفحه نمایشگر دیجیتال است تا به کمک آن کارِ اتو کردن لباس‌های خود را بهبود ببخشید.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

5اتو پرسی بایترون مدل BSI-100

اتو پرسی بایترون مدل BSI-100

اتو پرسی بایترون مدل BSI-100 محصولی برتر و شاخص از شرکت و برند بایترون است که با طراحی زیبا و پنل کنترل ساده، کاربران را به سوی خود جذب کرده است. این دستگاه از تنظیمات متنوعی بهره می‌برد که امکان تنظیم حرارت بر اساس نوع پارچه را فراهم می‌کند.

سیستم بخاردهی آن قابلیت تنظیم دارد که با استفاده از دکمه خروج بخار روی دسته، کار با آن بسیار آسان و ساده می‌شود.

برخورداری اتو از روکش‌های مناسب برای درب و کف، باعث شده که دستگاه حداکثر راندمان و بهره‌دهی را داشته باشد، هم‌چنین جلوی خرابی و سوختگی پارچه‌ها نیز گرفته شود. مخزن آب اتو در قسمت پایین قرار دارد و به راحتی قابل پر کردن است.

مزایا:

  • اندازه کوچک
  • طراحی شیک
  • وزن مناسب
  • کیفیت و کارایی بالا
  • زمان کوتاه اتوکشی
  • تنظیمات متنوع حرارت و بخار

معایب:

  • باز شدن در اتو فقط ۴۵ درجه

اتو پرسی بایترون مدل BSI-100 حاصل تجربه و تخصص فنی یک برند معتبر و صاحب نام است که همه امکانات نو و به روز را در آن پیش بینی و طراحی کرده است.

بنابراین ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول شرایط لازم را به عنوانِ یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی که به دنبال یک اتو پرسی کوچک، قدرتمند و کارآمد هستند، مهیا کرده است.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

6اتو پرسی جانتک مدل ۳۰۰۰N

اتو پرسی جانتک مدل 3000N

این اتو پرسی از برند جانتک، ۱۵ کیلوگرم وزن دارد. بخاردهی‌اش عمودی است، اندازه طول کابل آن ۱ تا ۲ متر می‌باشد. کفه آلومینیوم، سیستم ضد رسوب، توموستات ایمنی، مخزن آب، سیستم قطع خودکار، تنظیم دما، پایه اصلی تلسکوپی، بخاردهی لحظه‌ای و پیوسته از دیگر خصوصیات بارز آن است.

ظرفیت مخزن آب آن ۸۰۰، ولتاژ ورودی برقش ۲۲۰ ولت و حداکثر توان مصرفی آن ۱۶۰۰ وات است. به همه این‌ها قدرت بخار ۱۶۰۰ وات و خروجی بخار ۹۰ گرم در دقیقه را نیز اضافه کنید.

اندازه طول صفحه این اتو پرسی ۳۲ اینچ (۹۰ سانتیمتر) است که کارِ اتو کشی و پرس را برای کاربر آسان و با کیفیت می‌کند.

مزایا:

  • اتو کشی آسان
  • بخار از کف
  • بررگی سطح اتو
  • نمایشگر لمسی
  • قدرتمند و باکیفیت
  • کیفیت اتوکشی بالا
  • قدرت بخار زیاد
  • قیمت مناسب
  • بدنه محکم

معایب:

  • کیفیت ساخت متوسط

به نظر می‌رسد کلیه شرایط لازم برای یک محصول کیفی و کاربردی در اتو پرسی جانتک مدل ۳۰۰۰N با توجه به مشخصات فنی و نظرات کاربران، تحقق یافته است.

پس با خرید این مدل از اتوهای پرسی جانتک، کیفیت، قدرتمندی، بخاردهی عالی، سطح بزرگ، نمایشگر لمسی و بدنه محکم را به خانه خود دعوت کنید و ضمن رفع نیازهای خود به بهترین شکل ممکن، از کارِ با آن هم لذت ببرید.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

7اتو پرسی جانتک مدل CLS600

اتو پرسی جانتک مدل CLS600

اتو پرسی جانتک مدل CLS600 یکی از اتوبخارهای پرسی خانواده جانتک است که محصولاتی کیفی و مطرح به شمار می‌روند. وزن این اتو بخار ۱۲.۳ کیلوگرم است که با توان مصرفی حداکثر ۲۲۰۰ وات کار می‌کند.

دارای صفحه نمایش لمسی است و یک منبع آب با ظرفیت ۸۰۰ سی‌سی دارد. ابعاد صفحه‌اش ۲۶×۶۶ سانتی‌متر است ضمن این‌که کفه آن از فلز ساخته شده است.

مزایا:

  • بخار اتوماتیک
  • منبع آب با ظرفیت ۸۰۰ سی‌سی
  • دارای صفحه نمایش لمسی
  • برند معتبر
  • دارای فیلتر
  • کفه از جنس فلز

معایب:

  • بخار دهی متوسط

اتو پرسی جانتک مدل CLS600 یک اتو بخار با ویژگی‌های قابل توجه و بارز است. با این‌که برخی کاربران گزارش داده‌اند که بخار دهی آن کم است، اما ویژگی‌ها و خصوصیات ممتازش مانند صفحه نمایش لمسی، منبع آب با ظرفیت بالا و کفه فلزی، آن را به یک انتخاب مناسب تبدیل کرده است.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

8اتو پرسی بایترون مدل BSI-305

اتو پرسی بایترون مدلBSI-305

این اتو پرسی با ابعاد ۵۹۰x290x430 سانتی‌متر، وزن ۳ کیلوگرم و طول کابل ۲ متر، از جنس فلز ساخته شده و یکی از تولیدات برند آمریکایی بایترون است.

قابلیت تنظیم میزان بخاردهی، سیستم ضد رسوب، سیستم قطع خودکار و بخاردهی لحظه ای ۴۰۰۰ از جمله مزایایی است که برای آن طراحی و در نظر گرفته شده تا کار با آن برای کاربران راحت باشد.

مزایا:

  • طراحی جذاب
  • اندازه مناسب
  • کارایی عالی
  • سرعت عمل
  • کیفیت ساخت بالا
  • راهنمای فارسی

معایب:

  • قیمت بالا

این اتو پرسی که ساخت برند معروف بایترون است با توجه به مزایای فراوانی که دارد، به راحتی می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی باشد که به دنبال یک اتو پرسی کیفی و با قیمت مناسب هستند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

9اتو پرسی ژانومه مدل ۵۲۰۰

اتو پرسی ژانومه مدل 5200

اتو پرسی ژانومه مدل ۵۲۰۰ در واقع از محصولات همان برند ژاپنی Janome است که اتوهای پرسی آن با نام جانتک در ایران تولید و عرضه می‌شوند. اندازه این مدل اتو ۶۶۰x260x260 سانتی‌متر و وزن آن ۱۲ کیلوگرم است که در مجموع یک اتوی با کیفیت ارزیابی می‌شود.

طول کابل این محصول ۱.۵ متر، حداکثر توان مصرفیش ۲۲۰۰ وات و ظرفیت مخزن آبش نیز ۸۰۰ است. این ویژگی‌ها بخاردهی پیوسته ۱۲۰ و بخاردهی لحظه‌ای ۹۰ را برای اتو به همراه می‌آورد.

میزان بخاردهی اتو پرسی ژانومه مدل ۵۲۰۰ قابل تنظیم است. سایر آپشن‌های این دستگاه همچون بخاردهی عمودی، به کاربر اجازه می‌دهد تا با استفاده از سیستم ایمنی قطع خودکار، به راحتی لباس‌های خود را اتو کند.

مخزن دستگاه، مجهز به سیستم ضد رسوب است که دوام و عمر مفید دستگاه را به دنبال دارد.

مزایا:

  • قدرت بالا
  • کیفیت ساخت عالی
  • قابلیت تنظیم میزان بخاردهی
  • بخاردهی عمودی
  • سیستم قطع خودکار
  • مخزن رسوب
  • سیستم ضد رسوب

معایب:

  • قیمت بالا

اتو پرسی ژانومه مدل ۵۲۰۰ محصول یک برند معتبر و نام آشناست، قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی دارد که آن را به یک محصول دلخواه و مورد اقبال تبدیل کرده است.

اگر هدف‌تان انتخاب یک اتوی پرسی کیفی، پرقدرت، دارای ساختار مناسب، عمر طولانی و البته کمی گران، می‌باشد توصیه ما خرید این مدل اتو پرسی است.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

10اتو پرسی ژانومه مدل ۴۶۵۰N

اتو پرسی ژانومه مدل 4650N

ژانومه، بزرگترین سازنده اتو پرسی و چرخ خیاطی در سطح جهان است که با استفاده از فناوری های روز، بیش از ۱۰۰ مدل اتو پرس را در ایران عرضه کرده است. ژانومه با بیش از ۵۵ سال سابقه درخشان، نقش مهمی در تولید و عرضه محصولات به جهان و به ویژه ایران ایفا کرده است.

این شرکت محصولات متنوع و مختلفی را با ویژگی‌های متفاوت طراحی، تولید و به بازار عرضه کرده است.

اتو پرسی ژانومه مدل ۴۶۵۰N دارای اندازه‌ای معادل ۷۰۰x320x620 سانتی‌متر، وزن ۱۰ کیلوگرم و طول کابل ۱ متر است.

از حداکثر توان مصرفی ۱۸۸۰ وات برخوردار است، ولتاژ ورودی برقش ۲۲۰ ولت که همه این‌ها آن را به یکی از محصولات برتر این شرکت تبدیل نموده است.

وجود امکانات و مزایایی مانند بخاردهی عمودی، سیستم قطع خودکار، سیستم ضد رسوب و جنس کفه تفلون موجب شده که این مدل اتو به یک گزینه عالی برای متقاضیان خرید آن مبدل شود.

مزایا:

  • طراحی زیبا
  • کیفیت عالی
  • دارای گارانتی
  • برخوردار از پایه
  • کار کردن سریع و آسان
  • کیفیت ساخت بالا
  • برند معتبر

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

برند ژاپنی Janome آن‌قدر دانش فنی و تجربه کافی دارد که بعد از سال‌ها فعالیت، بتواند اشکالات و کاستی‌های اساسی و مهم تولیدات خود مانند اتو پرسی ژانومه مدل ۴۶۵۰N را تشخیص داده و در صدد رفع آن‌ها برآید.

بنابراین شما دوستان عزیز با خیال راحت این اتوی کیفی و با ویژگی های فوق العاده را خریداری کنید و مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

امیدواریم این مطلب برای انتخاب اتو پرسی مناسب به شما کمک کرده باشد. خواندن راهنمای خرید اتو بخار و بخارشو هم به شما توصیه می‌شود. اگر سوالی دارید می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه آن را با ما در میان بگذارید.

مطلب قبلیراهنمای خرید آبگرمکن برقی باکیفیت با مزایا و معایب
مطلب بعدیراهنمای خرید ساندویچ ساز با نقد و بررسی بهترین مدل‌ها

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here