نوازندگان گیتار و علاقه مندان به ساز خوش صدا و زیبا به خوبی می دانند که نگه داری و محافظت کامل از گیتار درست به اندازه کار با آن از اهمیت بالایی برخوردار است. در مقاله های پیشین ما به توصیف راهنمای خرید سافت کیس های مخصوص گیتار برایتان پرداخته ایم و امروز می خواهیم در این مطلب از لیست بیست توجه شما را به نکاتی مهم در خصوص خرید هارد کیس گیتار آشنا نماییم که قطعا از توان مقاومتی و محافظتی بالاتری نسبت به نوع دیگر این کاورها؛ یعنی سافت کیس ها برخوردار هستند.

نکات مهم هنگام خرید هارد کیس گیتار

سازگاری با نوع گیتار: در فرآیند خرید هارد کیس گیتار نیز اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، سازگاری کاور با نوع گیتار شما می باشد. همانطور که می دانید امروزه گیتارها دارای انواع مدل ها هستند و شما باید با توجه به سبک و مدل گیتار مورد علاقه خود اقدام به خرید کاوری سخت و مستحکم برای آن کنید.

جنس رویه بیرونی: توجه به جنس رویه بیرونی هارد کیس های گیتار نیز نکته مهم بعدی است که باید حتما به آن توجه داشته باشید. معمولا کمپانی های سازنده از متریالی همچون پلاستیک های سخت و یا برزنت برای ساخت این قسمت از کاورهای محافظتی و مناسب حمل و نقل ساز استفاده می کنند.

جنس رویه داخلی: پس از توجه به جنس رویه بیرونی، بایستی به کیفیت و جنس رویه داخلی کاور گیتارتان نیز توجه داشته باشید. رویه داخلی بایستی در عین حال که از نرمی و انعطاف پذیری مناسبی برخوردار است، حتما دارای ساختاری محکم نیز باشد تا مانع از ایجاد حرکت گیتار در داخل هارد کیس شود و به خوبی از آن نگهداری نماید.

ضد آب بودن لایه خارجی: از دیگر نکات مهم هنگام انتخاب و خرید هارد کیس گیتار توجه به ضد آب بودن لایه خارجی کاور است که بهتر است همواره به آن در پروسه خرید خود به عنوان یک نوازنده باهوش توجه داشته باشید.

تعداد جیب: اینکه هارد کیس گیتار شما دارای جیب و یا فاقد آن باشد، تنها بسته به سلیقه و نظر شما دارد. با این حال پیشنهاد می کنیم همیشه به دنبال خرید کاوری باشید که از یک و یا دو جیب برای قرار دادن تجهیزات اضافه شما نوازندگان عزیز برخوردار باشد تا با راحتی بیشتری بتوانید ساز مورد علاقه خود را حمل نمایید.

بند دستی و شانه ای: طریقه حمل هارد کیس نیز از دیگر نکات مهم و حائز اهمیتی است که حتما باید به آن توجه داشته باشید. برخی از هارد کیس ها تنها با یک بند دستی قابل جا به جایی هستند و برخی دیگر تنها دارای بند شانه ای می باشند. البته در این میان شما می توانید به سراغ مدل هایی بروید که از هر ۲ بند دستی و شانه ای برخوردار باشند.

نحوه بسته شدن: فاکتور مهم بعدی توجه به نحوه بسته شدن کاور یا همان هارد کیس گیتار شما می باشد که در برخی از مدل ها بصورت زیپی و در برخی دیگر بصورت قفلی از سوی تولید کنندگان در نظر گرفته می شود. ناگفته نماند در هر دو حالت بایستی زیپ و یا قفل تعبیه شده بر روی کاور حتما از خاصیت ضد آبی برخوردار باشد.

قیمت هارد کیس گیتار: با توجه به جنس قوی تر و محکمتر این نوع از کاورها، بدیهی است که قیمت هارد کیس گیتار در مقابل نوع سافت آن قدری بیشتر باشد. با این حال شما می توانید در بازار به دنبال محصولی با کیفیت و متناسب با میزان بودجه خود باشید.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید هارد کیس گیتار مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از ۶ هارد کیس گیتار ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این هاردکیس‌ها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.


1هارد کیس گیتار کلاسیک مدل black

هارد کیس گیتار کلاسیک مدل black

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۵x23x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۰۰ گرم
  • سازگار با
    گیتار کلاسیک
  • تعداد دسته
    ۲

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

2هارد کیس گیتار کلاسیک پلاس مدل Black

هارد کیس گیتار کلاسیک پلاس مدل Black

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۳ × ۱۰۷ سانتی‌متر
  • سازگار با
    گیتار کلاسیک
  • تعداد جیب‌های خارجی
    ۱ عدد
  • تعداد دسته
    ۱ عدد
  • توضیحات دسته
    – جنس دسته: پارچه و چرم مصنوعی
  • سایر مشخصات
    – مناسب برای گیتار کلاسیک – جنس رویه: چرم مصنوعی – جنس روکش داخلی: پارچه – وزن تقربی کالا ۱.۳ کیلوگرم – نحوه باز و بسته شدن: از طریق زیپ

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

3هارد کیس گیتار کلاسیک مدل چرمی رمزی

هارد کیس گیتار کلاسیک مدل چرمی رمزی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x50x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • سازگار با
    گیتار کلاسیک
  • تعداد دسته
    ۱

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

4هارد کیس سه تار مدل ۰۰۱

هارد کیس سه تار مدل 001

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰ × ۲۵ × ۹۱ سانتی‌متر
  • سازگار با
    سه تار
  • تعداد دسته
    ۲
  • سایر مشخصات
    – دارای بند رودوشی قابل جداشدن- دارای رویه از جنس چرم مصنوعی

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

امیدواریم این مطلب برای انتخاب هارد کیس گیتار مناسب به شما کمک کرده باشد. خواندن راهنمای خرید سافت کیس گیتار و گیتار کلاسیک هم به شما توصیه می‌شود. اگر سوالی دارید می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه آن را با ما در میان بگذارید.

مطلب قبلی۲۵ مدل سفره قلمکار زیبا و با‌کیفیت با خرید اینترنتی
مطلب بعدیراهنمای خرید پکیج شوفاژ دیواری ارزان و برتر با خرید اینترنتی

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here