اگر به قصد خرید یک تلفن هوشمند وارد بازار موبایل ایران شده باشید قطعا با برندها و نام های مختلفی در این عرصه مواجه می شوید که ال جی (LG) نیز یکی از همین برندها بحساب می آید. با اینکه بسیاری از خریداران گوشی های تلفن نظرشان بیشتر به سمت محصولات رقیب این برند کره ای؛ یعنی سامسونگ است اما ال جی نیز در طول رقابت جهت ماندن در مارکت جهانی از هیچ تلاشی تا به امروز مضایقه نکرده و توانسته دیوایس های باکیفیتی را نیز به دست مشتریانش برساند. برای خرید گوشی موبایل ال جی با لیست بیست همراه شوید تا با نکاتی مهم در خصوص آن آشنایی پیدا نمایید.

معرفی برند ال جی | LG

اگر بگوییم آسیا سهم زیادی از پیشرفت صنعت ارتباطات و تکنولوژی خود را مدیون کره جنوبی است، دروغ نگفته ایم؛ سامسونگ و ال جی برندهای نام آشنایی هستند که از دیرباز با هم بر سر بهترین بودن در کشور خود رقابت کرده و همچنان نیز رقابت میان این دو برند مشهور و پرطرفدار کره ای که البته امروزه دیگر چند ملیتی شناخته می شومند، ادامه دارد.

ال جی برندی است که در سال ۱۹۵۸ تاسیس شد و توانست با پشت سر گذاشتن هر نوع مشکل و مشقتی خود را به جایگاهی دست نیافتی در صنعت طراحی و تولید لوازم خانگی و گجت های هوشمند امروزی برساند. ال جی در طول سال ها فعالیت خود به افتخارات زیادی دست پیدا کرده است که بطور مثال می توان به دوم شدن در صنعت تولید تلویزیون های LCD جهان در سال ۲۰۰۹ میلادی اشاره نمود.

اینک لایف گود یا همان LG با دایره ای قرمز از صمیمت و احترام برای مشتریان خود توانسته در زمره بهتری برندهای دنیا نام خود را ثبت کند. این برند در حال حاضر بیش از ۷۵ هزار مدیر اجرایی و کارمند در شعبات مختلف خود در سراسر جهان دارد. کسب درآمد این برند کره ای از فروش گوشی موبایل ال جی با توجه به آمار و ارقام بدست آمده چیزی در حدود ۲۰٪ تخمین زده شده است. از جمله محصولات محبوب دیگر این کمپانی می توان به:

  • تلویزیون
  • یخچال
  • سیستم های صوتی
  • سیستم تهویه هوا
  • ماشین لباسشویی
  • ماشین ظرفشویی
  • لپ تاپ

اشاره داشت.

نکات مهم هنگام خرید گوشی موبایل ال جی

مشخصات ظاهری

اولین گام در خصوص خرید گوشی موبایل ال جی توجه به ویژگی های ظاهری موبایل است که در اصل همان اندازه کلی و وزن نهایی محصول بحساب آورده می شود. حقیقتش را بخواهید خرید گوشی بصورت اینترنتی و مجازی هیچوقت دلچسب خریداران نبوده و به خاطر بهتر است شما مدل یا مدل های مدنظر خود را در اینترنت جستجو کنید و از خصوصیات و قیمت آن ها اطلاع حاصل نموده و سپس برای خرید مورد مدنظرتان بصورت حضوری اقدام نمایید.

کیفیت دوربین

توجه به کیفیت دوربین در میان نکات مربوط به راهنمای انتخاب گوشی موبایل ال جی متقابلا نباید در جایگاه دوم قرار بگیرد اما خوب از آنجایی که اغلب کاربران تلفن های همراه هوشمند صرفا به سبب کیفیت دوربین های تعبیه شده در عقب و جلو (دوربین سلفی) این مدل از محصولات الکترونیکی اقدام به خرید آنان می کنند، ما نیز مجبور هستیم تا این نکته را بالاتر از دیگر نکات فنی مربوط به خرید گوشی های LG برایتان بازگو نماییم.

صفحه نمایشگر

وقتی سخن از نمایشگر یک گوشی موبایل به میان آورده می شود، تنها نباید به بزرگی و یا کوچکی آن توجه نمایید؛ بلکه باید به رزولوشن صفحه و همچنین پشتیبانی از رنگ ها و قابلیت ساپورت چند لمسی بودن آن را نیز ملاک توجه خود در این خصوص قرار دهید.

میزان حافظه

از دیگر فاکتورهای مهم با توجه به حجم اطلاعات و فایل های جورواجوری که امروزه تمامی کاربران این دست از گجت های هوشمند در داخل تلفن های همراه خود ذخیره سازی می نمایند، مربوط به حافظه داخلی گوشی و همچنین قابلیت پشتیبانی آن از انواع کارت حافظه جانبی می باشد. برای این منظور پیشنهاد می کنیم حتما به حجم نیاز مصرفی خود از حافظه دیوایس مورد نظرتان توجه نمایید.

تعداد اسلات

به تعداد اسلات های موجود بر روی گوشی مورد نظرتان نیز توجه داشته باشید. این اسلات ها در واقع هم محل قرارگیری کارت های حافظه می توانند باشند و هم برای قرار دادن سیمکارت هایتان در داخل گوشی مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از گوشی های ال جی تنها از یک سیمکارت و برخی دیگر از دو سیمکارت بصورت همزمان پشتیبانی می کنند.

باتری دستگاه

از دیگر موارد مهمی که برای خرید گوشی موبایل ال جی باید به آن توجه نمایید، باتری دستگاهتان است. یادتان باشد باتری موبایل های هوشمند امروزی از قابلیت تعویض برخوردار نیستند پس باید کمی دست به عصا حرکت کنید و سعی کنید محصولی را خریداری نمایید که از باتری با ظرفیت مناسب برخوردار باشد.

بهتر است باتری شما از ظرفیت میلی آمپر ساعت بیشتری برخوردار باشد تا شما بتوانید از ان برای ساعت های طولانی تری بهره گیری نمایید. در ضمن به مدت زمان لازم برای هر بار شارژ شدن کاملا تلفن همراه خود نیز توجه کرده و سعی کنید مدلی را خریداری نمایید که از قابلیت شارژ سریع برخوردار است.

بخش نرم افزار موبایل

به بخش نرم افزاری گجت خود نیز توجه لازم را داشته باشید. قطعا با مطالعه این قسمت مربوط به گوشی موبایل LG مورد نظرتان با فرمت های صوتی و تصویری قابل پشتیبانی از سوی گوشی و همچنین برخورداری آن از منو و زبان فارسی به علاوه سیستم عامل و نسخه آن مواجه خواهید شد.

بخش سخت افزاری دستگاه

با اینکه برای دقیق شدن در این خصوص نیاز به دانش فنی و تجربه بالا دارید اما به هر حال به عنوان یک کاربر معمولی تلفن های همراه توصیه می کنیم قدری در خصوص چند هسته ای بودن پردازنده گوشی مورد نظر خود کنجاوی کنید و پیش از خریدتان از چیپست گرافیکی به کار رفته در ساخت آن قدری اطلاعات بدست آورید.

البته ناگفته نماند این مورد صرفا برای آن دسته از خریداران وسواسی می باشد که می خواهند به اندازه پولی که می دهند از بهترین گوشی موبایل زمانه خود نیز بهره مند شوند؛

خصوصیات ارتباطی

به امکانات ارتباطی تلفن همراه خود نظیر: پشتیبانی از نسل های مختلف اینترنت، بلوتوث و ورژن آن، وای فای، رادیو و دیگر موارد اینچنینی تلفن ال جی خود نیز توجه لازم را داشته باشید.

حسگرها

یکی از قسمت جذاب و دوست داشتنی تلفن های همراه مدرن و جدید، برخورداری آنان از حسگرهای مختلف است که به همین سبب توصیه می کنیم در خریدتان نسبت به وجود این حسگرها بر روی تلفن خود بی التفات نباشید و حداقل برای امنیت بیشتر و راحتی در کار خود نیز که شده از مدل هایی مجهز به حسگر اثر انگشت استفاده نمایید.

قیمت گوشی موبایل ال جی

حال که با تمام نکات مهم در خصوص انتخاب و خرید یک دستگاه تلفن همراه LG آشنا شدید، بهتر می توانید با توجه به قیمت گوشی موبایل ال جی مدل مناسب خود را مشخص و سپس خریداری نمایید. یادتان باشد هر دیوایس هوشمندی که خریداری می کنید، حتما باید باب میل شما بوده و درست مطابق انتظاراتتان باشد.

راهنمای نگهداری از گوشی‌های موبایل ال جی

  • توصیه می کنیم تا جای امکان و با توجه به گرانی روز افزون قیمت دستگاه های الکترونیکی از جمله گوشی موبایل ال جی در حفظ و نگهداری از آن نهایت تلاش و دقت خود را به کار ببرید.
  • در همان ابتدا لطفا به فکر خرید یک محافظ صفحه یا Glass برای مراقبت بیشتر و جلوگیری از افتادن خط و یا ایجاد شکستگی بر روی ال سی دی تلفن همراه خود باشید.
  • جهت مراقبت از بدنه دستگاهتان برای آن یک قاب مناسب و زیبا را تهیه نمایید.
  • از پرتاب کردن گوشی و استفاده از آن در شرایط مرطوب و یا با دست خیس جدا اجتناب نمایید.
  • سعی کنید همیشه برای شارژ کردن تلفن همراه خود از شارژر و آدابتور مخصوص به آن استفاده کنید.
  • در صورت داغ شدن بدنه و باتری موبایل حتما کمی به آن استراحت داده و تحت هر شرایطی از دستگاهتان بهره گیری نکنید!
  • در صورت ایجاد خرابی جدی بر روی موبایلتان آن را به نمایندگی های معتبر و کاربلد شهرتان سپرده و گوشی تان را برای تعمیر دست هر تعمیرکاری ندهید.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید گوشی موبایل ال جی توجه شما را به مدل‌های برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این محصولات LG از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.

متاسفانه در حال حاضر این محصول در سایت دیجی کالا موجود نیست. در صورت موجود شدن لیست آن ها در این قسمت قرار خواهد گرفت.

مراجعه به صفحه اصلی سایت دیجی کالا

ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما، خواندن راهنمای خرید موبایل آنر و خرید تبلت سامسونگ را نیز به شما توصیه می کنیم. شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با تیم پشتیبانی لیست بیست در میان بگذارید.

مطلب قبلی۲۰ مدل مودم ۴G باکیفیت و سریع با خرید اینترنتی
مطلب بعدی۲۵ مدل اسکنر برتر و ارزان با قیمت روز و خرید اینترنتی

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here