خرید پالس اکسیمتر (Pulse Oximeter)
خرید پالس اکسیمتر (Pulse Oximeter)

پالس اکسیمتر (Pulse Oximeter) دستگاهی است که از آن برای سنجش و تعیین میزان ضربان قلب در دقیقه و همچنین درصد اکسیژن موجود در خون استفاده می شود. این دستگاه قابلیت استفاده چه در مراکز پزشکی و چه در خانه و محل کار تک تک شما مردم عزیز را دارد و می توان به کمک آن متوجه تمام فعل و انفعالاتی که در داخل سیستم متابولیک بدن در حال جریان است، شد. در ادامه این مطلب با لیست بیست همراه شوید تا شما را با نکاتی مهم در خصوص خرید پالس اکسیمتر آشنا نماییم.

آشنایی با انواع پالس اکسیمترها

این نوع از دستگاه های سلامت محور دارای دو مدل ثابت و انگشتی می باشد که از هر دو مدل بیشتر در بیمارستان ها و مراکز درمانی استفاده می شود؛ با این تفاوت که از مدل های انگشتی بیشتر در بخش اورژانس و از مدل های ثابت در بخش اتاق احیا و غیره استفاده بعمل آورده می شود.

نکات مهم هنگام خرید پالس اکسیمتر

انتخاب نوع: نخستین نکته در خصوص خرید پالس اکسیمتر توجه به نوع آن می باشد. همانطور که گفتیم این مدل از دستگاه های پزشکی و سلامتی در دو نوع ثابت و انگشتی در بازار موجود می باشند که البته نوع مخصوص نوزاد آن نیز امروزه طراحی و تولید شده است؛ با تمام این ها شما باید به دنبال دستگاهی باشید که بتوانید به کمک آن در هر لحظه زمانی و مکانی از اتفاقات درونی بدن خود اطلاع حاصل نمایید.

میزان دقت دستگاه: نکته دوم در خصوص انتخاب و خرید پالس اکسیمتر توجه به میزان دقت آن است. یادتان باشد تمام کارایی این دستگاه منوط به مشخص کردن هرچه دقیق تر میزان اکسیژن در خون و تعیین ضربان قلب شما در دقیقه می باشد که اگر برای انجام این دو فرآیند دستگاه شما از دقت بالایی برخوردار نباشد هیچ به کارتان نخواهد آمد!

قابلیت تعیین ضربان قلب: تعیین ضربان قلب در دقیقه و برآورد میانگین آن در یک بازه زمانی خاص از جمله ماموریت های نهفته شده در این نوع از دستگاه های پزشکی و سلامتی می باشد که باید بتوانند در هر مدل و برندی که هستند آن را به نحو احسنت انجام دهند.

پارامترهای نمایش دهنده: امروزه دستگاه های پالس اکسیمتر از صفحه نمایشگرهای دیجیتالی برخوردار هستند و قادرند ظرف مدت زمان کوتاهی به محض اتصال به بدن شما، پارامترهای مختلفی از جمله: ساعت و تاریخ، سنجش سرعت، دمای بدن، ضربان قلب، کرنومتر، SpO2 (میزان اکسیژن موجود در خون)، میان کالری مصرفی و غیره را نمایش می دهد.

خاموشی خودکار: از دیگر فاکتورهای مهم در خصوص خرید این مدل از دستگاه ها، توجه به وجود سیستم خاموشی خودکار بر روی آن ها می باشد که این سیستم با توجه به بازه زمانی کاری منبع تغذیه این مدل از محصولات می تواند برایتان سبب صرفه جویی های بسیاری شود.

سیستم هشدار: برخی از پالس اکسمیترها دارای سیستم هشدار ثابت و یا منعطفی هستند که شما می توانید با تنظیم نمودن آن بر روی یک عدد مشخص، به محض بالا رفتن ضربان قلب و یا میزان کالری مصرفی و حجم اکسیژن موجود در خون از آن، با به صدا در آمدن دستگاه متوجه شرایط غیر طبیعی خود و یا بیمارانتان شوید.

قیمت پالس اکسیمتر: قیمت پالس اکسیمتر با توجه به برند و همچنین دقت و سطح کیفی امکانات موجود در آن از سوی کمپانی های تولید کننده تعیین می شود و این شما هستید که بایستی با توجه به زمینه کاری و همچنین آپشن هایی که به دنبال آنان می گردید، یک دستگاه معمولی و یا بسیار پیشرفته را که قطعا از قیمت بالایی نیز برخوردار است، خریداری نمایید.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید پالس اکسیمتر مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از برترین پالس اکسیمترهای ارزان، باکیفیت و دقیق را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این پالس اکسیمترها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

متاسفانه در حال حاضر این محصول در سایت دیجی کالا موجود نیست. در صورت موجود شدن لیست آن ها در این قسمت قرار خواهد گرفت.

مراجعه به صفحه اصلی سایت دیجی کالا

امیدواریم این مطلب برای انتخاب پالس اکسیمتر مناسب به شما کمک کرده باشد. خواندن راهنمای خرید دستگاه تست قند خون و دستگاه فشارسنج هم به شما توصیه می‌شود. اگر سوالی دارید می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه آن را با ما در میان بگذارید.

مطلب قبلی۲۵ مدل مبل تخت خواب شو راحت و ارزان با خرید اینترنتی
مطلب بعدی۲۵ مدل جعبه جواهرات شیک و زیبا با خرید اینترنتی

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here