ابزار سلامت

راهنمای خرید پالس اکسیمتر با نقد و بررسی بهترین مدل‌ها

پالس اکسیمتر (Pulse Oximeter) دستگاهی است که از آن برای سنجش و تعیین میزان ضربان قلب در دقیقه و همچنین درصد اکسیژن موجود در خون استفاده می شود. این دستگاه قابلیت استفاده چه در مراکز پزشکی و چه در خانه و محل کار تک تک شما مردم عزیز را دارد و می توان به کمک آن متوجه تمام فعل و انفعالاتی که در داخل سیستم متابولیک بدن در حال جریان است، شد. در ادامه این مطلب با لیست بیست همراه شوید تا شما را با نکاتی مهم در خصوص خرید دستگاه تست اکسیژن خون آشنا نماییم.

آشنایی با انواع پالس اکسیمترها

این نوع از دستگاه های سلامت محور دارای دو مدل ثابت و انگشتی می باشد که از هر دو مدل بیشتر در بیمارستان ها و مراکز درمانی استفاده می شود؛ با این تفاوت که از مدل های انگشتی بیشتر در بخش اورژانس و از مدل های ثابت در بخش اتاق احیا و غیره استفاده بعمل آورده می شود.

پس دو نوع دستگاه تست اکسیژن خون وجود دارد:

  1. پروب‌های انتقالی که از طریق انگشتان، انگشتان پا و لاله گوش اکسیژن خون را اندازه‌گیری می‌کنند.
  2. پروب‌های بازتابی که با قرار دادن فرستنده و حسگر در کنار هم بر روی سطح صاف بدن با استخوان زیرین (مانند پیشانی) اکسیژن خون را اندازه‌گیری می‌کنند.

نکات مهم هنگام خرید پالس اکسیمتر

انتخاب نوع: نخستین نکته در خصوص خرید پالس اکسیمتر توجه به نوع آن می باشد. همانطور که گفتیم این مدل از دستگاه های پزشکی و سلامتی در دو نوع ثابت و انگشتی در بازار موجود می باشند که البته نوع مخصوص نوزاد آن نیز امروزه طراحی و تولید شده است؛ با تمام این ها شما باید به دنبال دستگاهی باشید که بتوانید به کمک آن در هر لحظه زمانی و مکانی از اتفاقات درونی بدن خود اطلاع حاصل نمایید.

میزان دقت دستگاه: نکته دوم در خصوص انتخاب و خرید دستگاه تست اکسیژن خون توجه به میزان دقت آن است. یادتان باشد تمام کارایی این دستگاه منوط به مشخص کردن هرچه دقیق تر میزان اکسیژن در خون و تعیین ضربان قلب شما در دقیقه می باشد که اگر برای انجام این دو فرآیند دستگاه شما از دقت بالایی برخوردار نباشد هیچ به کارتان نخواهد آمد!

قابلیت تعیین ضربان قلب: تعیین ضربان قلب در دقیقه و برآورد میانگین آن در یک بازه زمانی خاص از جمله ماموریت های نهفته شده در این نوع از دستگاه های پزشکی و سلامتی می باشد که باید بتوانند در هر مدل و برندی که هستند آن را به نحو احسنت انجام دهند.

پارامترهای نمایش دهنده: امروزه دستگاه های پالس اکسیمتر از صفحه نمایشگرهای دیجیتالی برخوردار هستند و قادرند ظرف مدت زمان کوتاهی به محض اتصال به بدن شما، پارامترهای مختلفی از جمله: ساعت و تاریخ، سنجش سرعت، دمای بدن، ضربان قلب، کرنومتر، SpO2 (میزان اکسیژن موجود در خون)، میان کالری مصرفی و غیره را نمایش می دهد.

خاموشی خودکار: از دیگر فاکتورهای مهم در خصوص خرید این مدل از دستگاه ها، توجه به وجود سیستم خاموشی خودکار بر روی آن ها می باشد که این سیستم با توجه به بازه زمانی کاری منبع تغذیه این مدل از محصولات می تواند برایتان سبب صرفه جویی های بسیاری شود.

سیستم هشدار: برخی از پالس اکسمیترها دارای سیستم هشدار ثابت و یا منعطفی هستند که شما می توانید با تنظیم نمودن آن بر روی یک عدد مشخص، به محض بالا رفتن ضربان قلب و یا میزان کالری مصرفی و حجم اکسیژن موجود در خون از آن، با به صدا در آمدن دستگاه متوجه شرایط غیر طبیعی خود و یا بیمارانتان شوید.

قیمت پالس اکسیمتر: قیمت پالس اکسیمتر با توجه به برند و همچنین دقت و سطح کیفی امکانات موجود در آن از سوی کمپانی های تولید کننده تعیین می شود و این شما هستید که بایستی با توجه به زمینه کاری و همچنین آپشن هایی که به دنبال آنان می گردید، یک دستگاه معمولی و یا بسیار پیشرفته را که قطعا از قیمت بالایی نیز برخوردار است، خریداری نمایید.

بهترین مدل‌های پالس اکسیمتر

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید پالس اکسیمتر مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از برترین پالس اکسیمترهای ارزان، باکیفیت و دقیق را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این دستگاه‌های تست اکسیژن خون از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

پالس اکسیمتر بیورر مدل PO30

پالس اکسیمتر بیورر مدل PO30

بیورر Beurer شرکتی آلمانی است که در زمینه تولید ابزار و تجهیزات سلامت و رفاه فعالیت می‌کند. این برند که در سال ۱۹۱۹ تاسیس شد، یکی از پیشتازان ساختِ انواع وسایل پایش خون، دماسنج و … در جهان به شمار می‌رود.

پالس اکسیمتر بیورر مدل PO30 دستگاهی کوچک و سبک است که برای اندازه‌گیری میزان اکسیژن محلول در خون و ضربان قلب طراحی و ساخته شده است.

این دستگاه که توسط شرکت معتبر بیورر تولید شده به دلیل طراحی جمع‌وجور و وزن کم، می‌توان از آن در خانه، بیرون از خانه و حتی هنگام پیاده‌روی استفاده کرد.

صفحه نمایش بزرگ و رنگی این محصول، استفاده از آن را آسان‌تر می‌کند ضمن این‌که دارای سیستم خاموشی خودکار هم هست.

برای ورزش‌های پرتحرک مانند اسکی و کوه‌نوردی مناسب است که با داشتن کمربند، استفاده از آن در این فعالیت‌ها راحت‌تر می‌شود.

این مدل اکسیمتر دارای هشدار برای تغییرات خطرناک در میزان اکسیژن خون و همین‌طور میزان باتری کم است. ابعادش 32 × 36 × 61 میلی‌متر و وزن آن هم 57 گرم است.

مزایا:

  • کیفیت ساخت بالا
  • دقت در اندازه‌گیری
  • سهولت در کاربری
  • اندازه کوچک و قابل حمل
  • نمایشگر رنگی بزرگ
  • چرخش خودکار صفحه نمایش با حرکت دست
  • هشدار میزان باتری کم
  • مناسب برای ورزش‌های با تحرک بالا
  • برند معتبر

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

پالس اکسیمتر بیورر مدل PO30 یک دستگاه دقیق و با کیفیت از برند آلمانی Beurer است که برای اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون و ضربان قلب طراحی شده است.

این وسیله ویژگی‌های متعدد و متنوعی مانند صفحه نمایش بزرگ، هشدار میزان باتری کم و سیستم خاموشی خودکار دارد که با وجود آن‌ها می‌تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که به دنبال یک دستگاه قابل اعتماد و کارآمد هستند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

پالس اکسیمتر چویس مد مدل C29

پالس اکسیمتر چویس مد مدل C29

چویس مد Choice MMed یک برند چینی فعال و پیشگام در حوزه تولید تجهیزات پزشکی خانگی کلینیکال و بیمارستانی است که در سال ۱۹۹۳ تاسیس شد.

امروزه این شرکت صاحب نام و معتبر چینی با استفاده از علم و تکنولوژی روز در بیش از ۱۰۰ کشور جهان، نمایندگی فعال دارد.

پالس اکسیمتر چویس مد مدل C29 یک دستگاه سنجش دیجیتال از شرکت مورد اشاره است که برای اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون و ضربان قلب طراحی شده است.

با ابعاد 100x50x50 میلی‌متر و وزن 150 گرم، به راحتی قابل حمل و استفاده است. کیف، بند آویز، محافظ سیلیکونی و باتری از جمله لوازم جانبی‌ای هستند که به همراه این دستگاه ارائه می‌شوند.

صفحه نمایش رنگی و دکمه‌ی روشن/خاموش از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

این پالس اکسیمتر با دقت بالا و سرعت اندازه‌گیری سریع، نتایج دقیقی و قابل اعتمادی را ثبت و ارائه می‌کند. قابلیت خاموش شدن خودکار در صورت عدم استفاده، به صرفه‌جویی در مصرف باتری کمک می‌کند.

برند تولیدی شناخته شده و کیفیت ساخت عالی، آن را به یک ابزار قابل اعتماد برای کنترل سلامت تبدیل کرده است.

مزایا:

  • قیمت مناسب
  • تلورانس کم
  • کارایی بالا
  • ظاهر زیبا
  • اندازه‌گیری دقیق
  • سرعت اندازه‌گیری بالا
  • صفحه نمایش رنگی
  • همراه داشتن لوازم جانبی
  • کاور و کیف همراه
  • خاموش شدن خودکار

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا
  • عدم وجود آلارم یا رِدلاین

پالس اکسیمتر چویس مد مدل C29 با ویژگی‌های خاص و برجسته، یک ابزار کارآمد و دقیق برای سنجش اکسیژن خون و ضربان قلب است.

این دستگاه چینی که ساخت برند جهانی ChoiceMMed است با کیفیت ساخت عالی و امکانات متعدد، گزینه‌ای مناسب برای استفاده در خانه و محیط‌های پزشکی است.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

پالس اکسیمتر مدل RoHS01

پالس اکسیمتر مدل RoHS01

پالس اکسیمتر مدل RoHS01 یک دستگاه سنجش اکسیژن خون است که از روش اپتومتریک دیجیتالی برای اندازه‌گیری استفاده می‌کند، با دو عدد باتری نیم قلمی و بندآویز عرضه می‌شود و سیگنال‌ها را به صورت دیجیتال ارسال می‌کند.

این محصول به دلیل قیمت مناسب و کارایی اولیه خوب، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

این پالس اکسیمتر به راحتی روی انگشت قرار می‌گیرد و پس از چند ثانیه، میزان اکسیژن خون و ضربان قلب را نمایش می‌دهد. با این حال، برخی کاربران گزارش داده‌اند که دستگاه پس از مدتی دقت خود را از دست داده و نتایج نادرستی ارائه می‌دهد. همچنین، کیفیت ساخت دستگاه نیز مورد انتقاد قرار گرفته است.

مزایا:

  • قیمت مناسب
  • کارکرد آسان
  • نمایش میزان اکسیژن خون و ضربان قلب
  • اقلام همراه شامل باتری و بند آویز

معایب:

  • کیفیت ساخت پایین
  • دقت متوسط در اندازه‌گیری اکسیژن خون

پالس اکسیمتر مدل RoHS01 با توجه به قیمت مناسب و کارکرد اولیه خوب، می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای استفاده کوتاه‌مدت باشد.

با این حال، مشکلاتی مانند دقت متوسط و کیفیت ساخت نامناسب ممکن است باعث نارضایتی شود.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

پالس اکسیمتر جامپر مدل JPD-500E

پالس اکسیمتر جامپر مدل JPD-500E

پالس اکسیمتر جامپر مدل JPD-500E یک دستگاه پزشکی است که برای اندازه‌گیری میزان اکسیژن محلول در خون و ضربان قلب طراحی و تولید شده است. جامپر Jumper در واقع یک شرکت تولید کننده تجهیزات پزشکی است که به سال ۱۹۹۸ در چین تاسیس شد.

این دستگاه با ابعاد 60x25x35 میلی‌متر، دارای سیستم خاموش شدنِ خودکار است که پس از مدت زمان کوتاهی استفاده نکردن، به صورت خودکار خاموش می‌شود.

همچنین، دارای سیستم آلارم و بیپ است که می‌توان آن را به دلخواه تنظیم کرد تا با صدا یا بدون صدا کار کند، ضمن این‌که هوشمند بوده و همراه با باتری، کیف و بند به خریداران عرضه می‌شود.

این ابزار پزشکی و سنجش سلامت برای بیماران ریوی مناسب است و با استفاده از روش سنجش دیجیتال، میزان اکسیژن محلول در خون و فرکانس قلب را اندازه‌گیری می‌کند.

نمایشگر این دستگاه به صورت OLED است که امکاناتی مانند نمودار پلتیسموگرام، محاسبه و نمایش شاخص پرفیوژن را نیز دارد. این دستگاه با دقت بالا و سرعت پاسخ‌دهی مناسب، اطلاعات دقیقی را ارائه می‌دهد.

مزایا:

  • سرعت پاسخ‌دهی بالا
  • کیفیت ساخت عالی
  • دقت اندازه‌گیری ایده‌آل
  • باتری، بند و کیف همراه
  • ظاهر زیبا و شکیل
  • کاربری آسان
  • دارای گواهی‌نامه CE
  • برند معتبر

معایب:

  • قیمت بالا

پالس اکسیمتر جامپر مدل JPD-500E یک دستگاه پزشکی کارآمد و دقیق از برند چینی Jumper است که برای اندازه‌گیری و سنجش مقدار اکسیژن موجود در خون و ضربان قلب طراحی شده است.

دستگاهی که با ویژگی‌های منحصر به فرد، از جمله سیستم خاموشی خودکار، آلارم قابل تنظیم و نمایشگر OLED، انتخاب مناسبی برای استفاده خانگی و حرفه‌ای است.

در واقع این پالس اکسیمتر با توجه به دقت و کیفیت ساخت بالا، گزینه‌ای مناسب برای کنترل و حفظ سلامت جسمانی است.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

پالس اکسیمتر زنیتمد مدل F02T/B

پالس اکسیمتر زنیتمد مدل F02T/B

زنیت‌‌مد Zenithmed یک برند تولید تجهیزات پزشکی چینی است که محصولاتش را تحت لیسانس کشور سوئیس تولید می‌کند.

پالس اکسیمتر زنیت‌مد مدل F02T/B یک دستگاه سنجش سطح اکسیژن موجود در خون و ضربان قلب است که از روش اپتومتریک دیجیتالی برای اندازه‌گیری و نمایش داده‌ها استفاده می‌کند.

این دستگاه سیگنال‌ها را به صورت دیجیتال ارسال می‌کند تا دقت بالایی در اندازه‌گیری لحاظ و به صورت دقیق سطح اکسیژن خون و ضربان قلب نمایش داده شود.

طراحی زیبا و خوش‌دست بودنِ این محصول، استفاده از آن را راحت و لذت‌بخش می‌کند.

این پالس اکسیمتر دارای ویژگی‌های ایده‌آل و شاخصی مانند آلارم هشدار کسری سطح اکسیژن خون و چرخش صفحه در چهار جهت است.

بند دستی و کیف همراه با دستگاه ارائه می‌شود که حمل و نقل آن را آسان‌تر می‌کند، هم‌چنین صفحه نمایش بزرگ و واضح، اطلاعات حیاتی را به صورت دقیق و خوانا نمایش می‌دهد.

مزایا:

  • صدای هشدار
  • کیفیت ساخت بالا
  • دقت در اندازه‌گیری
  • دارای آلارم هشدار کسری سطح اکسیژن خون
  • چرخش صفحه در چهار جهت
  • بند دستی و کیف همراه
  • قیمت مناسب
  • طراحی زیبا و خوش‌دست

معایب:

  • مناسب بزرگسالان
  • کمی تاخیر در نمایش نتایج

پالس اکسیمتر زنیت‌مد مدل F02T/B با ویژگی‌های منحصر به فرد و دقت بالا در اندازه‌گیری، یک گزینه مناسب برای سنجش سطح اکسیژن خون و ضربان قلب است.

این محصول چینی از برند Zenithmed دستگاهی است که با توجه به قیمت و ویژگی‌های ارائه شده، می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای استفاده خانگی باشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

پالس اکسیمتر اکیومد مدل A300

پالس اکسیمتر اکیومد مدل A300

اکیومد AccuMed یک شرکت سوئیسی است که در حوزه تولید دستگاه‌های ارتوپدی پزشکی فعالیت می‌کند. این برند تلاش دارد که با استفاده از دانش روز و مواد مرغوب، محصولاتی کیفی به بازار عرضه نماید.

محصولات این برند به وسیله کشور چین و تحت لیسانس برند اصلی یعنی اکیومد سوئیس هم تولید می‌شوند.

صندلی ماساژور، ماساژور پا، انواع فشارسنج، دستگاه بخور گرم و سرد، گوشی پزشکی، تب سنج، ترازوی دیجیتال و … تنها بخشی از تولیدات این کمپانی سوئیسی هستند.

پالس اکسیمتر اکیومد مدل A300 یک دستگاه پیشرفته از برند مورد اشاره است که با دقت و سرعت بالا، میزان اکسیژن خون (SPO2) و ضربان قلب (PR) را اندازه‌گیری می‌کند.

این اکسیمتر با تکنولوژی ضد لرزش و الگوریتم پیشرفته DSP طراحی، تولید و روانه بازار مصرف شده است طوری که دقت اندازه‌گیری را حتی در شرایط پرفیوژن پایین بهبود می‌بخشد.

صفحه نمایش بزرگ OLED این ابزار سلامت محور، قابل تنظیم دستی است تا شرایط استفاده از آن برای همه کاربران به ویژه سالمندان، آسان باشد.

این پالس اکسیمتر وزن کم و ابعاد کوچکی دارد بنابراین حمل و جابه‌جایی‌اش آسان است، منبع تغذیه آن دو عدد باتری AAA است که با سیستم خاموشی خودکار، عمر باتری‌ها افزایش می‌یابد.

این دستگاه تحت لیسانس Accumed سوییس و ساخت چین است که با دکمه روشن/خاموش و قابلیت خاموشی خودکار، کاربری ساده‌ای دارد.

مزایا:

  • نشانگر قدرت ضربان
  • صفحه نمایش با کیفیت
  • بدنه زیبا و جذاب
  • جا انگشتی با کیفیت و آنتی باکتریال
  • دقت در اندازه‌گیری
  • نمایش دقیق و بدون خطا

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

پالس اکسیمتر اکیومد مدل A300 با دقت و کیفیت بالا و مزایای زیادی که دارد، گزینه‌ای مناسب برای اندازه‌گیری اکسیژن خون و ضربان قلب در خانه و محیط‌های پزشکی است.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

پالس اکسیمتر جامپر مدل ۵۰۰D

پالس اکسیمتر جامپر مدل 500D

پالس اکسیمتر جامپر مدل 500D که با دقت و سرعت بالایی طراحی و تولید شده است، کاری از برند چینی Jumper است که با استفاده از دو باتری AAA کار می‌کند و دارای صفحه نمایش OLED با قابلیت نمایش در چهار جهت است.

این ویژگی‌ها به کاربر امکان می‌دهد تا به راحتی اطلاعات را از زوایای مختلف مشاهده کند. همچنین، این پالس اکسیمتر دارای لوازم جانبی مانند کیف نگه‌داری، بند آویز و دفترچه راهنماست تا استفاده از آن آسان‌تر باشد.

دارای قابلیت‌های متعددی نظیر محدوده سنجش SpO2 (سطح اشباع اکسیژن خون) از 0 تا 70 و محدوده سنجش Pulse rate (ریتم طبیعی قلب) از 25 تا 250 bpm می‌باشد.

پالس اکسیمتر جامپر مدل 500D به صورت خودکار خاموش می‌شود، دارای سیستم اعلام هشدار باتری و قابلیت حمل آسان است.

برای استفاده بر روی انگشت دست و پا مناسب است و با ابعاد 10x7x5 میلی‌متر و وزن 100 گرم، بسیار سبک و قابل حمل می‌باشد.

مزایا:

  • صفحه نمایش OLED
  • دقت و سرعت بالا
  • قابلیت نمایش در چهار جهت
  • لوازم جانبی کامل (کیف نگهداری، بند آویز، دفترچه راهنما)
  • قابلیت خاموش شدن خودکار
  • سیستم اعلام هشدار باتری
  • قابل استفاده برای انگشت دست و پا

معایب:

  • قیمت نسبتا بالا
  • نیاز به دو باتری AAA برای عملکرد

پالس اکسیمتر جامپر مدل 500D یک دستگاه کارآمد و دقیق از برندی چینی به همین نام است که برای اندازه‌گیری سطح اشباع اکسیژن خون و ریتم قلب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با ویژگی‌های متعددی که برای آن پیش‌بینی شده و لوازم جانبی کامل همراهش، انتخابی مناسب برای افرادی است که به دنبال یک پالس اکسیمتر با کیفیت و قابل اعتماد هستند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

پالس اکسیمتر پالستو مدل ArPro-10

پالس اکسیمتر پالستو مدل ArPro-10

پالس اکسیمتر پالستو مدل ArPro-10 یک ابزار پزشکی کوچک و قابل حمل است که به شما امکان می‌دهد به سرعت و به راحتی میزان اشباع اکسیژن خون و ضربان قلب خود را اندازه‌گیری نمایید.

پالس اکسیمتر Pulsetto با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و سنسورهای دقیق، بدون نیاز به خونگیری، اطلاعاتی دقیق و قابل اعتماد در مورد وضعیت تنفسی شما به نمایش می‌گذارد.

این پالس اکسیمتر به صورت ویژه برای افرادی که به دنبال نظارت بر سلامت خود هستند، به خصوص در شرایط خاص مانند بیماری‌های قلبی و ریوی، ورزش‌های سنگین یا دوران نقاهت، بسیار مفید است.

طراحی ارگونومیک و نمایشگر واضح، استفاده از آن را بسیار آسان کرده است، این سهولت برای افرادی که به بیماری‌های مزمن ریوی مبتلا هستند یا افرادی که به تازگی از بیماری‌های عفونی مانند کووید-19 بهبود یافته‌اند، بسیار نافع و عالی است.

ورزشکاران می‌توانند با استفاده از این دستگاه، شدت تمرینات را تنظیم کرده و از آسیب دیدگی خود جلوگیری کنند. قابلیت خاموشی خودکار، نشانگر LED و کار با باتری سایز AAA را به ویژگی‌های آن، اضافه کنید.

مزایا:

  • اندازه‌گیری دقیق و قابل اعتماد
  • طراحی ارگونومیک و قابل حمل
  • نمایشگر واضح
  • قابلیت خاموش شدنِ خودکار
  • مناسب برای افراد با بیماری‌های مزمن ریوی و ورزشکاران

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

پالس اکسیمتر پالستو مدل ArPro-10 ابزاری از نوع پزشکی است که برای نظارت بر سلامت تنفسی و ضربان قلب ضروری و مناسب است.

با طراحی ارگونومیک و قابلیت‌های پیشرفته، شرایطی را ایجاد می‌کند که شما بتوانید به راحتی و با دقت بالا وضعیت سلامت خود را بررسی کنید.

اگر به دنبال یک پالس اکسیمتر قابل اعتماد و در عین حال کارآمد هستید، این محصول گزینه‌ای عالی برای شما خواهد بود.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

پالس اکسیمتر زیکلاس مد مدل CMS50DL

پالس اکسیمتر زیکلاس مد مدل CMS50DL

زیکلاس مد Zyklusmed یک شرکت تولید کننده انواع محصولات پزشکی و بهداشتی است که متعلق به کشور آلمان است. این برند محصولاتش را در چین و تحت لیسانس آلمان تولید و روانه بازار می‌کند.

دستگاه بخور، فشارسنج، بالشت طبی، تشک برقی، ترازو، تشک مواج و … بخشی از محصولات تولید شده توسط این کمپانی است.

پالس اکسیمتر زیکلاس مد مدل CMS50DL یک دستگاه کوچک و سبک با ابعاد 60×30×30 میلی‌متر و وزن 40 گرم است که توسط این شرکت آلمانی ساخته و پرداخته شده است.

این مدل اکسیمتر دارای قابلیت نمایش میزان SpO2 (میزان اکسیژن اشباع در خون) و تعداد ضربان قلب است، از سیستم اخطار ضعف باطری و عملکردی آسان برخوردار است که حتی در هنگام ضعف باطری نیز قابل استفاده می‌باشد.

پس از 5 ثانیه توقف در عملکرد به صورت خودکار خاموش می‌شود و قابلیت ذخیره نتیجه پس از خاموش شدن را نیز دارد.

از روش سنجش و ارسال سیگنال دیجیتال استفاده می‌کند تا با این ویژگی‌ها بتواند دقت بالایی در اندازه‌گیری داشته باشد و نتایج قابل اعتمادی را ثبت و ارائه نماید.

در اندازه‌ای کوچک و سبک طراحی و ساخته شده طوری که به راحتی قابل استفاده و حمل و نقل است.

مزایا:

  • عملکرد عالی و دقیق
  • کیفیت ساخت بالا
  • برند معتبر
  • مجهز به سیستم اخطار کاهش باطری
  • طراحی کوچک و زیبا
  • دقت در اندازه‌گیری

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

پالس اکسیمتر زیکلاس مد مدل CMS50DL توسط یک برند معتبر، صاحب نام و با سابقه‌ای طولانی طراحی و ساخته شده، با ویژگی‌هایی که برای آن لحاظ شده، یک گزینه مناسب برای اندازه‌گیری میزان اکسیژن اشباع در خون و تعداد ضربان قلب است.

این دستگاه با دقت بالا و عملکرد آسان، می‌تواند نیازهای کاربران را به خوبی برآورده کند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

پالس اکسیمتر بریسک مدل PO26

پالس اکسیمتر بریسک مدل PO26

پالس اکسیمتر بریسک مدل PO26 یک دستگاه دیجیتال پیشرفته است که برای اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون و ضربان قلب طراحی شده است.

پالس اکسیمتر Brisk که یک محصول از کشور آلمان است با استفاده از تکنولوژی دیجیتال، دقت بالایی در اندازه‌گیری از خود نشان می‌دهد.

نتایج حاصله را به صورت سریع و دقیق از طریق صفحه نمایش LED خود نشان می‌دهد تا کاربر بتواند اطلاعات را به صورت واضح و خوانا مشاهده نماید.

این دستگاه همراه با کابل شارژر و بند آویز عرضه می‌شود تا به سهولت در هر مکانی قابل استفاده باشد، یکی از ویژگی‌های برجسته این محصول، قابلیت شارژ مجدد است که به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به تعویض باتری، از آن استفاده کنند.

این ویژگی به خصوص برای افرادی که نیاز به استفاده مکرر از پالس اکسیمتر دارند، بسیار مفید است.

مزایا

  • دقت بالا در اندازه‌گیری
  • صفحه نمایش LED خوانا
  • قابلیت شارژ مجدد
  • همراه با کابل شارژر و بند آویز
  • طراحی سبک و قابل حمل

معایب

  • قیمت نسبتاً بالا
  • نیاز به مراقبت و نگه‌داری دقیق

پالس اکسیمتر بریسک مدل PO26 یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال دستگاهی دقیق و قابل اعتماد برای اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون و ضربان قلب خود هستند.

با وجود قیمت نسبتاً بالا، ویژگی‌های برجسته این محصول آلمانی از جمله دقت بالا، قابلیت شارژ مجدد و طراحی قابل حمل، آن را به یک گزینه مناسب برای استفاده در خانه و محیط‌های پزشکی تبدیل کرده است.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

پالس اکسیمتر زیکلاس مد مدل CMS50D1

پالس اکسیمتر زیکلاس مد مدل CMS50D1

پالس اکسیمتر زیکلاس مد مدل CMS50D1 یک دستگاه کوچک و قابل حمل از برند آلمانی Zyklusmed است که برای اندازه‌گیری میزان اکسیژن موجود در خون و ضربان قلب طراحی و عرضه شده است.

ابعادِ آن 60×30×30 میلی‌متر و وزنش 40 گرم است طوری که به راحتی قابل حمل و استفاده است. با اتصال گیره‌ی آن به سر انگشت فرد، سطح اکسیژن خون و ریتم ضربان قلب به صورت نموداری و سینوسی نمایش داده می‌شود.

صفحه نمایش رنگی با کیفیت بالا و قابلیت تغییر جهت نمایش از ویژگی‌های برجسته این دستگاه به شمار می‌رود.

این پالس اکسیمتر دارای قابلیت‌های متعددی مانندِ اخطار ضعف باتری، خاموش شدنِ خودکار پس از 5 ثانیه توقف در عملکرد و نهایتاً توان ذخیره نتیجه پس از خاموش شدن است.

امکان تغییر میزان روشنایی صفحه نمایش و استفاده حتی در هنگام ضعف باطری از دیگر ویژگی‌های آن است.

این دستگاه به خصوص برای بیماران ریوی و افرادی که نیاز به مانیتورینگ مداوم سطح اکسیژن خون دارند، بسیار مناسب و مفید است.

مزایا

  • سهولت کاربری
  • عملکرد دقیق
  • برند معتبر
  • صفحه نمایش رنگی با کیفیت بالا
  • قابلیت تغییر جهت نمایش
  • اخطار ضعف باطری
  • خاموشی خودکار
  • قابلیت ذخیره نتیجه

معایب

  • قیمت بالا

پالس اکسیمتر زیکلاس مد مدل CMS50D1 با ویژگی‌های متعدد و کاربری آسان، یک انتخاب مناسب برای افرادی است که نیاز به مانیتورینگ مداوم سطح اکسیژن خون دارند.

این دستگاه آلمانی با عملکرد دقیق و قابلیت‌های متنوع، می‌تواند نیازهای کاربران را به خوبی برآورده کند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

پالس اکسیمتر ولو مدل Checkme o2 max

پالس اکسیمتر ولو مدل Checkme o2 max

پالس اکسیمتر ولو مدل Checkme o2 max یک دستگاه پیشرفته برای اندازه‌گیری اکسیژن خون و ضربان قلب است که به صورت مچ‌بند طراحی و قابل استفاده است.

پالس اکسیمتر Wellue با استفاده از فناوری فیبر نوری، قادر است به صورت دقیق و مداوم وضعیت اکسیژن خون شما را در طول خواب بررسی کند.

نتایج به دست آمده از طریق بلوتوث به اپلیکیشن موبایل منتقل و به صورت نمودارهای دقیق و با جزئیات کامل نمایش داده می‌شود.

این دستگاه می‌تواند در صورت افت اکسیژن خون در طول خواب، با هشدارهای ویبره یا صوتی شما را بیدار کند تا وضعیت خود را تغییر دهید.

با وزن 30 گرم، بسیار سبک و راحت برای استفاده طولانی مدت است، با یک بار شارژ، می‌توان تا 72 ساعت به صورت مداوم از آن استفاده کرد.

در برابر آب مقاوم است و برای سهولت در استفاده دارای دکمه‌ی روشن/خاموش می‌باشد. این دستگاه از روش ارسال سیگنال دیجیتال برای انتقال داده‌ها استفاده که دقت بالایی را تضمین می‌کند.

مزایا:

  • دقیق در اندازه‌گیری اکسیژن خون و ضربان قلب
  • قابلیت هشدار در صورت افت اکسیژن خون
  • سبک و راحت برای استفاده طولانی مدت
  • مقاوم در برابر آب
  • انتقال داده‌ها به صورت دیجیتال و دقیق

معایب:

  • قیمت بالا
  • نیاز به اپلیکیشن موبایل برای مشاهده نتایج

پالس اکسیمتر ولو مدل Checkme o2 max دستگاهی پیشرفته و دقیق برای اندازه‌گیری اکسیژن خون و ضربان قلب است و برای افرادی که مشکلات تنفسی یا آپنه خواب دارند، بسیار مفید است.

با وجود قیمت بالا، دقت و قابلیت‌های ویژه‌ای دارد که شرایط را برای اقبال به خرید آن فراهم می‌کنند تا به بهبود کیفیت خواب و سلامت شما کمک کند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

پالس اکسیمتر چیست؟

پالس اکسیمتر دستگاهی است که ضربان قلب و درصد اکسیژن موجود در خون کاربران را اندازه‌گیری می‌کند. این دستگاه به سرعت و بدون درد نشان می‌دهد که بدن شما چقدر خوب اکسیژن را از قلب به اندام‌ها منتقل می‌کند.

پالس اکسیمتر چگونه کار می‌کند؟

وقتی انگشت خود را در دستگاه تست اکسیژن خون قرار می‌دهید، از دو نور LED غیرتهاجمی استفاده می‌کند، نور قرمز برای اندازه‌گیری خون بدون اکسیژن و نور مادون قرمز برای اندازه‌گیری خون اکسیژن‌دار است، یک فوتودتکتور جذب نور را از این دو پرتو با طول موج‌های مختلف می‌خواند تا درصد اشباع اکسیژن را محاسبه کند.

پالس اکسیمتر برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که مشکلات ریه یا قلب دارند، ممکن است نیاز به استفاده از پالس اکسیمتر در خانه داشته باشند تا سطح اکسیژن خود را به طور منظم کنترل و پیگیری کنند.

هم‌چنین در مواردی مانند بهبودی پس از جراحی، استفاده از داروهایی که ممکن است عملکرد ریه را کاهش دهند، و شرایطی مانند COPD، آسم، ذات‌الریه و آپنه خواب مفید است.

مزایای استفاده از دستگاه تست اکسیژن خون

پالس اکسیمترها برای افرادی که مشکلات ریه و قلب دارند بسیار مفید هستند، زیرا می‌توانند سطح اکسیژن غیرطبیعی را تشخیص دهند. هم‌چنین در دوران همه‌گیری COVID-19 برای تشخیص کاهش عملکرد ریه بسیار مفید بوده‌اند.

چگونه از پالس اکسیمتر استفاده کنیم؟

برای استفاده خانگی، نوع رایج دستگاه تست اکسیژن خون انگشتی است. دستورالعمل‌های سازنده را برای استفاده صحیح دنبال کنید. برخی مدل‌ها فقط برای بزرگسالان و برخی دیگر برای کودکان مناسب هستند.

چگونه پالس اکسیمتر را بخوانیم؟

پالس اکسیمترها دو خوانش اصلی دارند، یکی درصد اشباع اکسیژن (SpO2) و دیگری ضربان قلب. سطح اشباع اکسیژن بین 95% تا 100% طبیعی است و زیر 90% نیاز به توجه فوری پزشکی دارد.

امیدواریم این مطلب برای انتخاب دستگاه تست اکسیژن خون مناسب به شما کمک کرده باشد. خواندن راهنمای خرید دستگاه تست قند خون و دستگاه فشارسنج هم به شما توصیه می‌شود. اگر سوالی دارید می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه آن را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا