یکی از رایج ترین دستگاه هایی که در هر آشپزخانه ایرانی و غیر ایرانی حتما می توانید با مدل های مختلفی از آن مواجه شوید، مخلوط کن ها هستند. وجود این محصول در آشپزخانه شما امکان مخلوط کردن هر چیز خوشمزه ای را برایتان به ارمغان خواهد آورد و چنانچه دستگاه شما از قابلیت های خُرد کردن مواد نیز برخوردار باشد، شما می توانید از آن به مراتب استفاده های بیشتری را بعمل آورید.

امروزه با توجه به مدل های گوناگونی که برندهای مختلف برای دستگاه های مخلوط کن خود در نظر گرفته اند، خرید یک مخلوط کن مناسب قدری سخت و پیچیده شده است و به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم تا در این مطلب با ارائه نکاتی مهم و کاملا حائز اهمیت شما را در این راه همراهی نماییم؛

نکات مهم هنگام خرید مخلوط کن

جنس بدنه: از بدیهی ترین نکاتی که هنگام خرید مخلوط کن باید به آن توجه نمایید، جنس بدنه دستگاه است. اصولا برای ساخت این نوع از وسایل آشپزخانه ای از جنس استیل و یا پلاستیک های فشرده استفاده می کنند که هر کدامشان به لحاظ کمی و کیفی دارای مزایا و معایبی هستند و در نهایت هر دو جنس از قابلیت شستشو آسان نیز برخوردارند.

جنس تیغه: معمولا در دستگاه های مخلوط کن با توجه به احتمال به کار بردن موادی از جنس سفت و سخت در آن ها از تیغه های استیل و حتی ممکن است در صورت لزوم از تیغه های فولادی نیز در مخلوط کن های صنعتی استفاده بشود. با تمام این اوصاف، برندهای مختلف سازنده در محصولات خود از دو تیغه که تنها یک لبه آن تیز و بُرنده می باشد، استفاده می کنند و توجه به کیفیت تیغه ها در خرید یک دستگاه مناسب برای شما از اهمیت بسیاری برخوردار خواهد بود.

جنس پارچ محصول: توجه به جنس پارچ محصول از دیگر مواردی است که بایستی به هنگام خرید دستگاه مخلوط کن آن را مد نظر خود قرار دهید. پارچ این نوع از وسایل آشپزخانه یا از جنس شیشه می باشد و یا از جنس پلاستیک که نوع شیشه ای آن از دوام بیشتری برخوردار بوده و در اثر گذر زمان و استفاده های پیاپی دچار تغییر رنگ نشده و نوعِ پلاستیکی آن از مقاومت بیشتری در برابر ضربه برخوردار بوده و ممکن است در برخی از برندها نیز با گذشت زمانی فراوان، به تدریج تغییر رنگ داده و رنگ سفید و شفاف آن به زردی و کدری متمایل شود.

قفل ایمنی دستگاه: نکته مهم دیگری که بهتر است همیشه به هنگام خرید یک دستگاه برقی به آن توجه داشته باشید، قفل ایمنی آن است! در مخلوط کن های جدید، کمپانی های تولید کننده از یک سیستم ایمنی با ضریب اطمینان بالا استفاده می کنند که این سیستم در صورت عدم اتصال ایمن به منبع تغذیه و یا حتی درست قرار نگرفتن پارچ محصول بر سر جای خود به شما هشدار و مانع از روشن شدن دستگاه برایتان خواهد شد.

وجود یک دریچه بر روی درپوش محصول: این مورد از دسته امکانات جانبی است که وجود آن بر روی محصول مورد نظر شما می تواند سبب سهولت در استفاده از آن شود. در حقیقت شما می توانید با بهره گیری از دریچه ای که بر روی درب دستگاه مخلوط کن شما تعبیه شده است، بدون متوقف کردن فعالیت دستگاهتان، از بالا و بصورت کاملا ایمن مواد جدیدی که قصد مخلوط کردن آن را دارید را به محتویات داخل پارچ دستگاه اضافه نمایید.

قابلیت انجام فرآیند پالس: فرآیند پالس (Pulse) در واقع یک امکان جدید برای مخلوط کن های تک کاره و چند کاره جدید بحساب می آید که سبب ترکیب شدن مواد و یا خُرد شدن آنی محتویات داخل محفظه دستگاه بصورت وارد کردن ضرباتی با نهایت قدرت محصول و بصورت لحظه ای می باشد؛ یعنی مثلا برای ۲ ثانیه دستگاه با نهایت توان خود اقدام به مخلوط کردن مواد می کند و سپس برای یک ثانیه عملکرد خود را متوقف می کند تا بتواند دمای داخلی خود را به درستی کنترل نماید. لازم به ذکر است که وجود قابلیت پالس بر روی محصول شما قطعا سبب افزایش قیمت آن خواهد شد.

برخورداری از فیلتر: نکته مهم دیگری که هنگام خرید یک دستگاه مخلوط کن باید به آن توجه داشته باشید، وجود فیلتر در داخل دستگاه جهت جداسازی هسته (دانه) و پالپ (تفاله) موادی است که در داخل محفظه یا همان پارچ محصول ریخته شده است. امروزه تقریبا تمامی مدل های این نوع از وسایل آشپزخانه دارای سیستم فیلتراسیون بسیار قوی هستند و تنها مدل های قدیمی می باشند که باید عمل جداسازی هسته و پالپ مواد بصورت دستی از معجون پایانی جدا شود.

قیمت مخلوط کن: همچون دیگر وسایل پرکاربرد دیگری که در آشپزخانه نیز قرار گرفته اند، قیمت مخلوط کن نیز بسته به عوامل اصلی و فرعی (امکانات جانبی) زیادی دارد که البته پیشنهاد می کنیم شما تنها با توجه به نوع نیاز و مرتبه استفاده خود از یک عدد دستگاه مخلوط کن و همچنین تعداد اعضای خانواده خود جهت خرید یک کدام از این محصولات استفاده نمایید. یادتان باشد هرچه وات یا میزان قدرت یک مخلوط کن بالاتر باشد، توان کاری آن بیشتر و قطعا از سرعت به مراتب بالاتری نیز برخوردار خواهد بود.

بهترین مدل‌های مخلوط کن

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید دستگاه مخلوط کن مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از بهترین مدل‌های مخلوط کن ارزان، با کیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این مخلوط کن‌ها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

1مخلوط کن و آسیاب کن کنوود مدل BLM45

مخلوط کن و آسیاب کن کنوود مدل BLM45

مخلوط‌کن کنوود مدل BLM45 یک دستگاه کاربردی است که توسط برند ژاپنی Kenwood تولید و به بازارهای جهانی عرضه شده است، کنوود در ابتدا در انگلستان شروع به کار کرد ولی به مرور محصولاتش در دیگر کشورها مثل ژاپن، چین، ترکیه و … به تولید انبوه رسید.

مخلوط کن مدل BLM45 آسیاب هم هست، این دستگاه به کمک پارچ شیشه‌ای پیرکس با ظرفیت ۲ لیتر، برای مخلوط و آسیاب کردنِ مواد غذایی با حجم بالا تناسب دارد.

بدنه این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ است که ضمن مقاومت در برابر ضربه، با هر دکوراسیونی هم هماهنگ و سازگار می‌شود.

این مخلوط کن دارای تنظیمات سرعت است و شما می توانید در موقعیت‌های مختلف، مناسب ترین سرعت را انتخاب کنید. تیغه‌هایش چهار پره هستند و با سرعت بالا مواد غذایی مختلف را خُرد و یا مخلوط می‌کنند.

مزایا:

  • موتور قوی ۱۰۰۰ وات
  • پارچ شیشه‌ای بزرگ
  • دارای دو آسیاب
  • قابلیت پوست کندنِ سیر
  • تیغه پلاستیکی همزن
  • برند معتبر
  • قیمت مناسب

معایب:

  • سیم کوتاه

مخلوط کن و آسیاب کنوود مدل BLM45 در واقع دو دستگاه تجمیع شده در یک محصول است که مانع افزایش هزینه شما بابت تهیه آسیاب هم می‌شود.

این دستگاهِ کاربردی قابلیت‌های متنوعی دارد و با قدرت می‌تواند در خرد کردن و مخلوط کردن مواد غذایی مختلف کارایی بالایی از خود به نمایش بگذارد.

جنس بدنه و تیغه‌های آن، دستگاه را دارای مقاومت قابل توجهی کرده است به گونه‌ای که می‌تواند برای مدت زمان طولانی در کنار شما بوده و خدمت رسانی نماید.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

2مخلوط کن کالوات مدل HA230

مخلوط کن کالوات مدل HA230

کالوات Calwatt برندی تجاری و تولیدی است که متعلق به کشور فرانسه می‌باشد، زمینه فعالیت آن ساخت و فروش لوازم خانگی با کیفیت از جمله مخلوط‌کن است که با استفاده از آن می‌توان انواع نوشیدنی‌های متنوع مانند شیک، اسموتی، فالوده و … را تهیه و استفاده کرد.

مخلوط‌کن HA230 یک محصول کاربردی از برند فرانسوی کالوات است، ابعاد کوچک و وزن سبکِ این محصول، آن را برای استفاده روزمره بسیار مناسب و کاربردی کرده است.

این مخلوط‌کن تنوع رنگ دارد طوری که می‌تواند پاسخگوی سلیقه‌های مختلف باشد. توان آن ۳۰۰ وات است و می‌تواند انواع اسموتی را برای‌تان آماده نماید.

ظرفیت بطری این محصول ۵۷۰ میلی‌لیتر است. برای راحتی کاربر، یک درپوش برای استفاده آسان از دستگاه و ریختن آب میوه طراحی و تعبیه شده است. جنسِ تیغه‌های دستگاه از استیل ضد‌زنگ و با کیفیت بالا ساخته‌ شده طوری که می‌توان از قدرت آن‌ها برای خرد کردن یخ نیز استفاده کرد.

مزایا:

  • قدرت بالا
  • کیفیت ساخت مناسب
  • طراحی جمع و جور
  • سهولت استفاده
  • راحتی در شست و شو
  • تیغه‌های تیز از جنس استیل ضد‌زنگ
  • قابلیت خرد کردن یخ
  • امکان استفاده به عنوان قمقمه

معایب:

  • نیاز به برش میوه‌ها به قطعات کوچک
  • قیمت نسبتاً بالا

مخلوط‌کن کالوات مدل HA230 ساختِ برند نام آشنا و کیفی کالوات فرانسه است که فلسفه وجودی‌اش تولید لوازم خانگی مرغوب، مقاوم و با استفاده آسان است.

این مخلوط کن با کیفیت و کاربردی با توجه به قابلیت‌هایی که در آن طراحی و پیش بینی شده است، بدون تردید می‌تواند در سبدِ خرید شما دوستداران لوازم خانگی مدرن، به روز، پرقدرت، سبک، حجم مناسب و ساختِ محکم و عالی، قرار بگیرد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

3مخلوط کن پارس خزر مدل Omega Plus

مخلوط کن پارس خزر مدل Omega Plus

پارس خزر Parskhazar یک شرکت ایرانی است که روی طراحی و تولید لوازم الکترونیکی مصرفی به خصوص لوازم خانگی متمرکز است. این برند در سال ۱۳۴۷ با مشارکت و همکاری فنی کمپانی توشیبای ژاپن و با نامِ پارس توشیبا فعالیت خود را در استان گیلان و شهر رشت آغاز کرد.

در سال ۱۳۶۱ نام این شرکت تولیدی از پارس توشیبا به پارس خزر تغییر کرد، در حال حاضر هم به عنوان بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی کوچک در ایران، مشغول کار است.

مخلوط‌کن پارس خزر مدل Omega Plus یکی از صدها دستگاهِ تولید شده توسط برند ایرانی پارس خزر است، ابزاری دوکاره که هم به عنوان مخلوط کن و هم به عنوان خردکن از آن استفاده می‌شود.

این دستگاه با موتوری به قدرت ۷۸۰ وات کار می‌کند، پارچ آن ظرفیت ۱.۵ لیتر دارد، تیغه‌هایش از جنس استیل ساخته شده که بسیار مستحکم و بادوام هستند.

این وسیله تهیه غذا، دارای یک خردکن با تیغه دوپره است که می‌تواند تا ۱۵۰ گرم خشکبار و ۲۰۰ گرم گوشت را خُرد و تحویل کاربر بدهد.

مزایا:

  • قدرت بالا
  • کیفیت ساخت خوب
  • دارای خردکن
  • برند شناخته شده
  • تیغه‌های استیل بادوام
  • قابلیت خرد کردن یخ
  • پایه‌های ضد لغزش

معایب:

  • قیمت بالا
  • کوتاه بودن سیم برق
  • نداشتن دکمه روشن/خاموش

مخلوط کن پارس خزر مدل Omega Plus یک دستگاه پرقدرت، کارآمد و از همه مهم‌تر ایرانی است که با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، می‌تواند مهمان خانه‌های شما باشد و به بهبود کیفیت آشپزی در خانه کمک کند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

4مخلوط کن و آسیاب کن مولینکس مدل LM241B25

مخلوط کن و آسیاب کن مولینکس مدل LM241B25

مخلوط کن و آسیاب کن مولینکس مدل LM241B25 یکی از محصولات برتر شرکت فرانسوی مولینکس است که حوزه کار و فعالیتش تولید لوازم خانه و آشپزخانه است.

غذاساز، میکسر، همزن، پلوپز، سرخ کن، جارو برقی، مخلوط کن و … از جمله محصولات این برند فرانسوی است که در سال ۱۹۳۷ به وسیله شخصی موسوم به ژان مانتوله در فرانسه تاسیس شد.

تیغه‌های این محصول که در زولینگن آلمان ساخته شده اند بسیار مقاوم و بادوام هستند، موتور قدرتمند آن با توان ۵۰۰ وات کار می‌کند. دارای پارچی سبک و مقاوم از جنس پلی کربنات است که گنجایش ۱.۷۵ لیتر است.

جنس داخلی ظرف آسیاب این دستگاه کاربردی از استیل ضد زنگ تهیه شده، ادویه‌هایی مانندِ دارچین، هل و … را به خوبی آسیاب می‌کند.

مزایا:

  • موتور با توان ۵۰۰ وات
  • پارچ سبک و مقاوم از جنس پلی کربنات
  • گنجایش ۱.۷۵ لیتر
  • ظرف آسیاب با جنس استیل ضد زنگ
  • دارای حالت پالس
  • برند شناخته شده

معایب:

  • صدای نسبتاً زیاد
  • قیمت بالا

به هر حال محصولات برقی به تناسب کارکرد و وظیفه‌ای که بر عهده دارند در هنگام کار، تولید صدا می‌کنند، ممکن است برای برخی نارضایتی ایجاد کند که مخلوط کن و آسیاب کن مولینکس مدل LM241B25 هم از این قاعده کلی مستثنی نیست.

با این حال این دستگاه را باید محصولی با کیفیت و قابل اعتماد دانست که توسط یک برند معتبر جهانی تولید شده، ویژگی‌های برجسته‌ای دارد که هر کدام از آنها می‌توانند به تنهایی دلیلی قانع کننده برای خرید این کالای کیفی باشند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

5مخلوط کن پارس خزر مدل BG-310P

مخلوط کن پارس خزر مدل BG-310P

مخلوط کن پارس خزر مدل BG-310P از تولیدات شرکت ایرانی پارس خزر است که قبلاً در مورد سابقه، کارکرد و حوزه فعالیتش اطلاعاتی در اختیار شما دوستان همراه قرار دادیم. این محصول دو کاره و کلاسیک دارای بدنه‌ای از جنس پلاستیک است.

دو رنگ خاکستری و سفید، به زیبایی این محصولِ خانه و آشپزخانه افزوده است، قدرت موتورش به حدی است که می‌تواند عملکرد بسیار خوبی در مخلوط کردن و آسیاب کردن مواد از خود نشان دهد.

پارچ بزرگ آن به اندازه‌ای مناسب است که به راحتی می‌تواند برای چند نفر آب‌میوه یا اسموتی تهیه نماید. توجه داشته باشید که تهیه مایه یا سس نیز با این دستگاه امکان پذیر است.

تیغه‌های ضد زنگ این مخلوط کن از جنس بسیار مرغوبی ساخته شده‌اند، این دستگاه با دو سرعت متفاوت کار می‌کند تا عملکرد مطلوب را به کاربران ارائه نماید.

علاوه بر مخلوط کن، می‌تواند به عنوان آسیاب نیز مورد استفاده قرار بگیرد ، یعنی خرد کردن یا پودر کردن موادی مانند مغز آجیل، زعفران یا ادویه جات.

مزایا:

  • قیمت مناسب
  • کوچک و کارآمد
  • کیفیت خوب
  • همراه با آسیاب
  • حجم پارچ زیاد
  • موتور قوی
  • برند معتبر و ایرانی

معایب:

  • مشکل در کیفیت دکمه
  • صدای نسبتاً زیاد

قبلاً هم اشاره کردیم که محصولات ایرانی برند پارس خزر سال‌هاست که در دسترس و مورد استفاده مردم قرار دارند و به خوبی امتحان خود را از هر نظر پس داده‌اند.

بنابراین وجود برخی مشکلات جزئی نمی‌توان کیفیت و عملکرد این محصول کیفی، مقاوم، پرقدرت و خوش قیمت را زیر سوال ببرد.

پس بدون تردید معطلی و در اولین فرصت در مورد انتخاب و خرید مخلوط کن پارس خزر مدل BG-310P اقدام نمایید.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

6مخلوط کن و آسیاب کن گوسونیک مدل GSB-435

مخلوط کن و آسیاب کن گوسونیک مدل GSB-435

این محصول یک مخلوط کن و آسیاب کن با توان ۵۰۰ وات است که توسط شرکت چینی گوسونیک Gosonic و با تکنولوژی لوژی کشور ترکیه تولید می‌شود. موتور آن از سیم پیچ ۱۰۰ درصد مسی ساخته شده است.

دارای پارچ شیشه‌ای با گنجایش ۱.۵ لیتر است که برای مخلوط کردن مواد غذایی ظرفیت مناسبی است. دور موتورش قابل تنظیم است و از دو حالت متفاوت سود می‌برد.

برخورداری از حالت پالس (لحظه‌ای) این دستگاه را در موقعیتی توانمند برای کاربردهای خاص قرار داده است. پره‌های ۶ گانه این مخلوط کن از جنس استیل تهیه شده که برای مخلوط کردن مواد غذایی بسیار مناسب است.

البته نباید از آسیاب با محفظه داخلی تمام استیل این مخلوط کن که برای پودر کردن تمام مواد قابل استفاده است، غافل شد.

مزایا:

  • موتور با توان بالا (۵۰۰ وات)
  • سیم پیچ مسی باکیفیت
  • پارچ شیشه‌ای با گنجایش ۱.۵ لیتر
  • دور موتور متغیر با ۲ حالت قابل تنظیم
  • دارای حالت پالس (لحظه‌ای)
  • پره‌های تیز از جنس استیل
  • دارای آسیاب

معایب:

  • قیمت نسبتاً گران
  • کیفیت ساخت پایین

در مجموع باید مخلوط کن و آسیاب کن گوسونیک مدل GSB-435 را نتیجه کارِ یک برند معتبر جهانی به حساب آورد که غالب محصولاتش کیفی و شهرت جهانی دارند.

قطعاً مخلوط و آسیاب کن گوسونیک هم آنقدر کیفیت و ویژگی دارد که از دیگر محصولات این برند و حتی مشابه سایر برندها عقب نماند.

پس مطمئن باشید که با انتخاب و خرید این محصول کیفی و کاربردی می‌توانید کارِ مخلوط و آسیاب کردنِ مواد غذایی خود را با خیالی راحت و بدون دغدغه دنبال کنید.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

7مخلوط کن و آسیاب کن مولینکس مدل LM2A2

مخلوط کن و آسیاب کن مولینکس مدل LM2A2

مخلوط‌کن و آسیاب‌کن مدل LM2A2 کالایی کیفی و به روز است که به وسیله برند فرانسوی مولینکس Moulinex، سازنده انواع لوازم خانگی، تولید و عرضه می‌شود. این محصول با توجه به مشخصات فنی‌اش قابلیت‌های بسیاری را در خود جای داده است.

گنجایش ظرف آسیاب آن ۹۰ گرم است که شرایط لازم برای آسیاب کردن مواد مختلف را داراست. تیغه‌هایی از جنس استیل ضد زنگ دارد، دوام بالا و طولانی‌اش تضمین شده است.

به راحتی شسته می‌شود، پارچ آن از جنس پلاستیک تهیه شده و از ظرفیتی بینِ ۱.۰ تا ۱.۵ لیتر برخوردار است.

مخلوط و آسیاب کنِ مولینکس، از دو نوع سرعت برای خُرد و آسیاب کردن بهره می‌برد، در واقع با توجه به نوع ماده مورد استفاده، می‌تواند سرعت مناسب را به انتخاب کاربر، عملیاتی نماید.

عملکرد لحظه‌ای (Pulse) برای خرد کردن مواد بسیار سخت، از دیگر مزایای این وسیله آشپزی است. جنس بدنه آن از پلاستیک و ظرفیت پارچش ۱.۵ لیتر است.

به همه این ویژگی‌ها حداکثر توان مصرفی ۴۰۰ وات و طول سیم آن ۱۱۰ سانتی‌متری را هم اضافه کنید.

مزایا:

  • دوکاره بودن
  • قدرت بسیار بالا
  • جنس آلیاژ عالی
  • برند معتبر
  • بدون سروصدا
  • کیفیت ساخت خوب

معایب:

  • صدای نسبتاً بالا

مخلوط کن و آسیاب کن مولینکس مدل LM2A2 جزء آن دسته از کالاهای با کیفیت و دارای قابلیت‌های زیادِ برند معتبر مولینکس است که با توجه به قیمت مناسب و ساخت مرغوب می‌تواند یک گزینه مناسب برای خانه‌ و آشپزخانه باشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

8مخلوط کن و آسیاب کن مولینکس مدل LM242B27

مخلوط کن و آسیاب کن مولینکس مدل LM242B27

این محصول یک مخلوط کن و آسیاب کن مولینکس با مدل LM242B27 و از تولیدات برند معتبر مولینکس است که با توان ۵۰۰ وات کار می‌کند. این دستگاه با گنجایش ۱.۷۵ لیتر، امکان پردازش حجم بالایی از مواد غذایی برای کاربران را فراهم می‌کند.

مخلوط و آسیاب کن مدل LM242B27، محصول کشور فرانسه است که دو آسیاب دارد، یکی برای نرم کردنِ مواد چرب مانند گردو به کار می‌رود و دیگری برای آسیاب نمودنِ مواد خشک مانند ادویه‌جات کاربرد دارد.

پارچ مخلوط‌کن آن از جنس طلق بسیار سبک و مقاوم است، محفظه داخلی آسیاب‌ها نیز از جنس استیل ساخته شده، دو عدد آسیاب هم محصول را همراهی می‌کنند.

مزایا:

  • ظاهر زیبا و شکیل
  • ساختِ برند معتبر
  • قدرت مناسب
  • دارای دو آسیاب
  • حجم مناسب
  • کیفیت ساخت بالا

معایب:

  • نداشتن تبدیل برق سه به دو

مخلوط کن و آسیاب کن مولینکس مدل LM242B27 در واقع نتیجه تلاش یک گروه متخصص و کاردان آن هم در یک کمپانی با شهرت جهانی طراحی، تولید و به بازار مصرف عرضه شده است.

حیف است از کنار این دستگاه پرقدرت، توانمند، زیبا و چند کاره به راحتی گذر کرد و تصمیمی برای انتخاب و خرید آن نگرفت.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

9مخلوط کن بوش مدل MMB66G5MDE

مخلوط کن بوش مدل MMB66G5MDE

مخلوط کن بوش با شیشه Thermo Safe در برابر دما مقاوم است و امکان تهیه انواع سوپ‌های داغ و نوشیدنی‌های سرد را برای طرفدارانش فراهم می‌کند. این مخلوط کن آلمانی قابلیت خرد کردن یخ را نیر دارد. ظرفیت آن ۲.۳ لیتر است، منتها ۱.۵ لیتر روی آن درج شده است.

تیغه استیل ضد زنگ Easy KlickKnife با قابلیت جدا شدن و تمیزی آسان، کار با این مخلوط کن را بسیار آسان‌تر می‌کند.

برخورداری از ۳ برنامه اتوماتیک یعنی خرد کردن یخ، تهیه اسموتی و HighSpeed برای افزایش سرعت از ویژگی‌های شاخص آن است. بخش‌های پلاستیکی این مخلوط کن که با مواد غذایی تماس دارند، عاری از BPA هستند.

مزایا:

  • قدرت بالا
  • برند معتبر
  • پارچ شیشه‌ای سنگین
  • بی صدا بودن
  • قدرت بالای موتور و تیغه
  • تیغه‌های تیز
  • کیفیت بالای قطعات

معایب:

  • قیمت نسبتاً زیاد
  • وزن بالای شیشه

مخلوط کن بوش مدل MMB66G5MDE یک دستگاه با کیفیت و پر قدرت از شرکت آلمانی بوش است که یک برند معتبر و صاحب نام در بازارهای جهانی است.

این دستگاه با توجه به ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای که دارد، می تواند یک انتخاب عالی و دستیاری ماهر و کاربلد برای آشپزخانه شما بانوان گرامی باشد.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

10مخلوط کن نانیوا مدل N-395

مخلوط کن کنوود مدل BLM-91

مخلوط کن کنوود مدل BLM-91 متعلق به یک کمپانی ژاپنی است که در زمینه تولید لوازم خانگی و برقی فعالیت می‌کند. کنوود برندی شناخته شده در جهان است و در ۴۴ کشور نمایندگی دارد.

توان مصرفی مخلوط کن مورد نظر ۱۵۰۰ وات است، امکان انجام فرایندهای مختلف را با حداکثر عملکرد دارا می‌‌باشد. تیغه‌های ۶ پره این دستگاه که از جنس استیل ضد‌زنگ هستند، تیزی، استحکام و دوام بالایی را از خود نمایش می‌دهند.

با استفاده از تکنولوژی گردش هوا، مواد غذایی را به بهترین شکل ممکن لِه و ترکیب می‌کند.

مخلوط کن BLM-91 از سرعت Pulse برای ایجاد بافت یکنواخت در سطح ترکیب مدنظر، استفاده می‌کند. علاوه بر عملکرد پالس، پنل دستگاه دارای دو دکمه دیگر برای شکستن یخ و همین‌طور تهیه اسموتی است.

این دو ویژگی انجام کار را در سریع‌ترین زمان و به آسان‌ترین روش برای شما امکان‌پذیر می‌‌کند.

مزایا:

  • توان مصرفی بالا (۱۵۰۰ وات)
  • تیغه‌های ۶ پره از جنس استیل ضد‌زنگ
  • تکنولوژی گردش هوا
  • تنظیمات سرعت در ۶ درجه
  • عملکرد پالس
  • دو دکمه مخصوص شکستن یخ و تهیه اسموتی
  • پارچ پلاستیکی با ظرفیت ۲ لیتر
  • بطری مخصوص تهیه اسموتی با ظرفیت ۵۰۰ میلی‌لیتر
  • قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی

معایب:

  • قیمت نسبتاً گران

مخلوط کن کنوود مدل BLM-91 تمام ویژگی‌های یک محصول خوب نظیر: توان مصرفی بالا، تیغه‌های استیل ضد‌زنگ و … را دارد، طوری که می‌تواند به عنوان یک انتخاب عالی برای آشپزخانه شما مطرح شود.

کمک گرفتن از تکنولوژی گردش هوا، به منظور له و ترکیب مواد غذایی به بهترین شکل ممکن و شستشوی قطعات در ماشین لباسشویی از جمله مزایایی است که نمی‌توان آن‌ها را در این مخلوط‌کن نادیده گرفت.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

11مخلوط کن تک الکتریک مدل PB1108-50WB

مخلوط کن برویل مدل BBL550

برویل Breville برندی استرالیایی است که در سال ۱۹۳۲ توسط بیل اوبرایان و هری نورویل در شهر سیدنی پایه گذاری شد. زمینه فعالیت این شرکت ساختِ لوازم خانگی و آشپزخانه کوچک مانند توستر، مایکروویو، فر، مخلوط کن و … است که شهرتش هم ناشی از تولید همین کالاست.

مخلوط کن برویل مدل BBL550 یک دستگاه قدرتمند با توان ۱۰۰۰ وات است که توسط برند برویل تولید و به بازار مصرف روانه شده است.

گنجایش پارچ این دستگاه ۱.۵ لیتر است که می‌تواند پاسخگوی نیاز خانواده‌های پر جمعیت باشد. این محصول دارای شیشه مقاوم در برابر شوک حرارتی است و تیغه‌های استیل Kinetix آن هر ماده‌ای را به راحتی میکس می‌کنند طوری که امکان پخت و پز با کیفیت برای همه فراهم می‌شود.

مخلوط کن BBL550 با قابلیت تنظیم در ۵ سرعت مختلف، به شما اجازه می‌دهد تا بر اساس نوع ماده‌ای که می‌خواهید مخلوط کنید، سرعت موتور را تنظیم نمایید.

این را هم بدانید که سیستم یخ خردکنِ این محصول، می‌تواند در تابستان برای تهیه نوشیدنی‌های خنک کاربرد فراوانی داشته باشد.

مزایا:

  • موتور پرقدرت با توان ۱۰۰۰ وات
  • گنجایش پارچ ۱.۵ لیتر
  • تیغه‌های استیل Kinetix
  • سیستم یخ خردکن
  • قابلیت شستشوی اجزا در ماشین ظرفشویی

معایب:

  • قیمت بالا
  • جنس پارچ پلاستیک

مخلوط کن برویل مدل BBL550 ساختِ یک برند با سابقه‌ و قدیمی است که در سطح جهان مطرح و حرف برای گفتن دارد لذا می‌تواند یک گزینه عالی برای کسانی باشد که به دنبال یک دستگاه قدرتمند و چندکاره هستند.

با این‌که قیمت آن کمی بالاست، اما برخورداری از ویژگی‌هایی مانند موتور پرقدرت، تیغه‌های استیل و سیستم یخ خردکن، آن را به محصول محبوب و کاربردی تبدبل کرده است.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

12مخلوط کن سیج مدل SBL820SHY

مخلوط کن سیج مدل SBL820SHY

سیج Sage یک شرکت معتبر ساختِ لوازم خانگی هوشمند است که در سال ۱۹۳۲ توسط لوئیس و بریوس اسکولینک در سیدنی استرالیا پایه‌گذاری شد، این برند یکی از پیشگامان تولید اسپرسوساز، توستر، مخلوط‌کن و … است.

مخلوط کن سیج مدل SBL820SHY ساخته‌ای از ساخته‌های شرکت استرالیایی سیج است که با موتوری قدرتمندی معادل ۲۴۰۰ وات، بالاترین توان موجود در بازار را به خود اختصاص داده است.

تیغه این مخلوط‌کن سرعت گردشی برابر با ۳۰۰ کیلومتر در ساعت دارد که امکان خرد کردن مواد با دقت بالا را فراهم می‌کند.

مخلوط کن با چهار برنامه مختلف شامل یخ خردکن، اسموتی، اسموتی سبز و برنامه سوپ ساز، زمینه تهیه انواع نوشیدنی‌ها و غذاها را برای کاربران مهیا و آماده می‌کند.

این کالای آشپزی از ۵ تنظیم سرعت مختلف سود می‌برد تا بتواند اجازه انتخاب آسان و پیشرفته برای تهیه انواع کره‌های مغزهای طبیعی، شیرهای آجیل و سویا، کوکتل های تازه، آسیاب آرد و تهیه سس‌های دیپ و سالسا را داشته باشد.

مزایا:

  • بادوام
  • کیفیت ساخت عالی
  • پر قدرت
  • بدنه با کیفیت
  • شیک و زیبا
  • برند شناخته شده

معایب:

  • قیمت نسبتاً بالا

از تولیدات یک شرکت و برند جهانی که محصولاتش بارها امتحان خود را پس داده‌اند نباید انتظار قیمت ارزان داشت.

بنابراین مخلوط کن سیج مدل SBL820SHY یک محصول با کیفیت و قدرتمند است که با ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای که دارد، امکان تهیه انواع نوشیدنی‌ها و غذاها را به راحتی فراهم می‌کند. البته قیمت کالای کیفی هم منطقی و معقول است.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

امیدواریم این مطلب برای انتخاب مخلوط کن مناسب به شما کمک کرده باشد. خواندن راهنمای خرید سبزی خرد کن و دستگاه آبمیوه گیری هم به شما توصیه می‌شود. اگر سوالی دارید می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه آن را با ما در میان بگذارید.

مطلب قبلیراهنمای خرید قهوه ساز برقی با نقد و بررسی بهترین مدل‌ها
مطلب بعدیبهترین مدل‌های پلوپز باکیفیت و پرفروش با نقد و بررسی

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here