یکی از پیشرفته ترین و در عین حال علمی ترین ابزار سلامتی موجود در کل دنیا، صندلی های ماساژور هستند که خوشبختانه استفاده از آن ها با پیگیری یک برنامه ماساژی مناسب از سوی طیف گسترده ای از جامعه پزشکان مدرن و سنتی مورد تایید قرار گرفته و امروزه می توان با انواع و اقسام مدل های مختلفی از این قبیل محصولات سلامتی که دیگر تنها جهت رفع خستگی جسمانی انسان ها مورد استفاده قرار نمی گیرند، مواجه شد. در ادامه این مطلب از لیست بیست با ما همراه باشید تا شما را با راهنمای خرید صندلی ماساژ بیش از پیش آشنا نماییم.

نکات مهم هنگام خرید صندلی ماساژ

انتخاب نوع: اولین نکته ای که هنگام خرید صندلی ماساژ یا همان مبل ماساژور باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب یک نوع مناسب از این نوع ابزارهای سلامتی می باشد و برای این منظور در همان ابتدا باید تصمیم بگیرید که نیاز به خرید چه نوع ماساژوری دارید؛ آیا تمایل به خرید ماساژور ویبره ای یا همان لرزشی دارید و یا به دنبال خرید یک محصول حرکتی-کششی و یا اصلا ضربه ای می گردید؟!

میزان فضای مورد نیاز: نکته دومی که حتما باید در فرآیند انتخاب و خرید صندلی ماساژ ذهن خود را متوجه آن کنید، میزان فضایی است که یک مبل ماساژور در محیط خانگی و یا حتی محل کارتان به خود اختصاص می دهد و آن را اشغال می کند. برای این منظور حواستان را جمع کنید که آیا محصول مورد نظر شما تنها بصورت یک مبل ساده (بصورت نشسته) قابل استفاده است و یا اینکه می توانید در صورت خستگی فراوان خود از آن در حالت یک تخت ماساژ تمام عیار (بصورت خوابیده) نیز استفاده نمایید؛ زیرا در این حالت صندلی ماساژ شما از میزان فضای بیشتری برخوردار خواهد شد.

سیستم اسکن بدنی: در برخی از مدل های صندلی ماساژ شما تنها با قسمت هوشمندی در نیم تنه بالایی این قبیل محصولات مواجه هستید که می تواند عرض پُشتی صندلی را درست به اندازه شانه های شما کوچک و یا بزرگ نماید. اما در سری جدیدتر و پیشرفته تر صندلی های ماساژور شما با یک سیستم اسکن بدنی مواجه خواهید شد که به محض نشستن بر روی آن، بطور کاملا خودکار بدن شما را اسکن کرده و ماساژی متناسب با فیزیک بدنی و همچنین حجم توده عضلانی جسمانی تان را برای شما انجام خواهد داد.

توجه به قابلیت های محصول: نکته مهم بعدی که حتما بایستی در خرید یک صندلی ماساژ باکیفیت و مناسب به آن توجه داشته باشید، قابلیت هایی در نظر گرفته شده برای این نوع از ابزار و وسایل سلامتی و راحتی می باشد؛ مثلا اگر شما به دنبال ماساژ کف پا، ساق و همچنین ران های خود هستید، بهتر است به سراغ خرید یک محصول با قابلیت های فراوان برای رفع خستگی موجود در این قسمت از بدنتان بروید و با عدم خرید یک مبل ماساژور کامل، در هزینه خود صرفه جویی نمایید.

طرح و رنگ محصول: از آنجایی که صندلی های ماساژور به عنوان یکی از ارکان اصلی دکوراسیون هر نوع محیط خانگی بحساب آورده می شوند، توصیه می کنیم حتما به رنگ و همچنین طراحی آنان توجه داشته باشید تا بتوانید با رقم زدن یک انتخاب هوشمند به محصولی متناسب با هارمونی رنگی موجود در فضای مورد نظرتان دست پیدا نمایید.

برنامه های ماساژ خودکار: تقریبا تمام صندلی های ماساژ موجود در بازار بصورت پیش فرض دارای یکسری برنامه خودکار جهت ماساژ و رفع خستگی گروه های مختلف مردمی همچون: خانم های خانه دار، محصلان، کارگران، افراد سالمند، کارمندان و غیره هستند که شما می توانید از این برنامه های ویژه برای این عزیزان استفاده نمایید. البته ناگفته نماند برخی از صندلی های ماساژ نیز دارای قابلیت تنظیم برنامه و همچنین ذخیره کردن یک برنامه ماساژ سفارشی از سوی شما خریداران محترم می باشند.

روکش قابل شستشو: از آنجایی که ممکن است چندین نفر از اعضای خانواده و همچنین آشنایان شما قصد استفاده از صندلی ماساژتان را داشته باشند، بهتر است برای رعایت نکات بهداشتی پیرامون این محصول و همچنین رفع کثیفی ناشی از تعرقات جسمانی افراد نشسته بر روی آن اقدام به شستشوی روکش صندلی خود کنید و برای این منظور همواره به سراغ خرید محصولی باشید که بتوانید رویه آن را به راحتی از صندلی جدا کرده و مورد شستشو قرار دهید.

امکانات جانبی: سیستم گرمایش از طریق مادون قرمز، ماساژ کششی، ایجاد یون اکسیژن منفی، درمان با ایجاد جریان مغناطیسی متناسب با سلول های بدن انسان ها، ماساژ دو بُعدی و یا سه بُعدی، پخش موسیقی چه بصورت بی سیم و چه بصورت متصل، تعداد کیسه هوا، گرمکن کمری و غیره همگی از جمله امکانات جانبی دیگری هستند که پیشنهاد می کنیم در خرید خود حتما به این موارد نیز گوشه چشمی داشته باشید.

قیمت صندلی ماساژ: همانطور که در طول مطلب نیز متوجه آن شده اید، مواردی بسیار متعدد و مختلفی بر روی قیمت صندلی ماساژ تاثیرگذار هستند که ما سعی کردیم به مهمترین آنان اشاره نماییم و اکنون این شما هستید که باید با صلاحدید خود و همچنین میزان بودجه ای که در اختیار دارید، اقدام به خرید یک صندلی ماساژور مناسب و باکیفیت برای خود کنید.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید صندلی ماساژ مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از ۷ صندلی ماساژ ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این صندلی‌های ماساژ از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.


1صندلی ماساژور آرونت مدل RT-8800

صندلی ماساژور آرونت مدل RT-8800

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۱۸۰
  • نوع ماساژ
    الکتریکی
  • کشور مبدا برند
    چین

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

2صندلی ماساژور هیان لن مدل HL889

صندلی ماساژور هیان لن مدل HL889

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۲۴۰
  • سایر توضیحات
    – باعث کاهش درد و گرفتگی عضلات و رفع خستگی و آرامش بدن می شود- باعث افزایش گردش خون در بدن می شود- دارای کنترل ، سبک و حمل راحت- قابل استفاده بر روی صندلی ماشین ، منزل و محل کار- با قابلیت ماساژ کمر ، گردن، شانه و ران و نشیمنگاه- دارای ۵ موتور- دارای قابلیت حرارت- دارای چندین برنامه ماساژ از جمله ماساژ به صورت شیاتسو- دارای آدابتور و رابط فندکی ماشین جهت استفاده در ماشن- دارای کنترل

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

3صندلی ماساژور میوتو ایتالیا مدل MAGRO

صندلی ماساژور میوتو ایتالیا مدل MAGRO

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۸۰
  • نوع ماساژ
    حرکتی
  • سایر توضیحات
    گوی های سیلیکونی کمر با تکنولوژی شبیه ساز دست انسانگوی های تخصصی ماساژ گردن و سرشانهترموتراپی (گرمادرمانی) در ناحیه کمر و گردنویبریشن ناحیه نشیمنگاه تنظیم زاویه پشت پا برای سلایق مختلفبرنامه ماساژ اتوماتیک و دستی

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

4صندلی ماساژور فوجی لوکس مدل FJ889

صندلی ماساژور فوجی لوکس مدل FJ889

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۲۴۰ ولت
  • امکانات ابزار
    صفحه نمایشگر
  • نوع ماساژ
    حرکتی
  • سایر توضیحات
    وزن ۱۴۵ کیلوگرمچین – تحت لیسانس سوئیس

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

5صندلی ماساژور بن کر مدل K20

صندلی ماساژور بن کر مدل K20

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۲۶۰W
  • امکانات ابزار
    مادون قرمز
  • نوع ماساژ
    لرزشی
  • کشور مبدا برند
    چین تحت لیسانس انگلستان
  • سایر توضیحات
    ویژگی های محصول:دارای ماساژ ۴ بعدی (ماساژ ۴ بعدی جدیدترین تکنولوژی هوشمند است که در بسیاری از مدل های جدید صندلی ماساژور استفاده شده است. این مکانیزم شناور است که ترکیبی از تکنیک های ماساژ ۲ بعدی و ۳ بعدی است که تجربه شگفت انگیزی را به همراه دارد. شما می توانید قدرت، عمق و زاویه ماساژ را تنظیم کنید. این صندلی ماساژور با تکنولوژی پیشرفته امکان یک ماساژ دقیق و عمقی را برای شما فراهم می کند.) ابعاد : طول : ۱۱۴.۵ ، عرض : ۸۵، ارتفاع : ۱۳۸ سانتیمتر قابلیت ماساژ اولیه ۱۵ دقیقه تحمل وزن : ۱۲۰ کیلوگرم دارای اسکن بدن دارای اسکن پاقابلیت اسکن کتف و شانهتنظیم سرشانه بصورت دستی از دو طرف دستگاه قابلیت اتصال به اینترنت با مرورگر زبان فارسیدارای غلتک در قسمت ماساژور کف پا اتصال به کابل otg از طریق تبلت صندلی ماساژور دارای حافظه برای ذخیره موزیک و عکس و …دارای گوی ماساژ ژله ای سیلیکونی که باعث شده ماساژ نرمی را تجربه کنید.دارای ۲ عدد گوی ماساژ ۴ بعدی در قسمت کمر و نشیمنگاهدارای ۱۶ برنامه دستی و ۸ برنامه اتوماتیک :ماساژ گردن و شانه، پشت کمر، ماساژ پا، ماساژ دست، ریلکسی، بی وزنی، ماساژ تایلندی، حالت خوابیدن صندلی ماساژور بن کر Massage Chair Boncare K20 قابلیت پخش موسیقی در حین ماساژدارای حالت بی وزنی یا ZERO( در این حالت صندلی ماساژور حالتی شبیه به حالت بی وزنی در فضا را ایجاد کرده که به از بین بردن خستگی و موارد مشابه کمک شایانی می کند. در این حالت پاها همسطح با قلب قرار گرفته و قلب شما فعالیت سبک تری خواهد داشت و در نتیجه در طول روز برای پمپاژ خون به پاها کمتر به قلب فشار وارد می شود.) تنظیم شدت کیسه های هوا امکان تنظیم قدرت ماساژ دارای ماساژ آشیل و پنجه پا امکان تغییر زاویه پشتی و ماساژور پا قابلیت متناسب شدن با طول پا دارای گرمکن در ۳ بخش: پنجه پا، دست ، کمر دارای ماساژ پاشنه پا دارای روکش تمام چرم در تمام قسمت های صندلی ماساژور دارای اسپیکر برای پخش موسیقی دارای کیسه هوا در قسمت سر شانه ، ساق پا، دست دارای ماساژ غلتکی در قسمت کمر و نشیمنگاه قابلیت اتصال به بلوتوث نورپردازی با led در قسمت بدنه دارای دوربین در تبلت صندلی ماساژور اندازه تبلت : طول : ۱۸.۵، عرض : ۱۱.۵، قطر : ۱ سانتیمتر طول ماساژ : L شکلولتاژ : ۲۴-۱۰۰ vبرق مصرفی : ۲۶۰Wفرکانس : ۵۰/۶۰ هرتز

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

6صندلی ماساژور لیرکن مدل ۹۸۸A2

صندلی ماساژور لیرکن مدل 988A2

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۱۰۰
  • امکانات ابزار
    صفحه نمایشگر
  • نوع ماساژ
    حرکتی
  • سایر توضیحات
    ابعاد دستگاه خارج از بسته بندی :۱۰۳ سانتیمتر ارتفاع ، ۷۴ سانتیمتر عرض و ۱۲۷ سانتیمتر طول

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

7صندلی ماساژور کایتاشی مدل KS-970

صندلی ماساژور کایتاشی مدل KS-970

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۲۲۰ ولت
  • نوع ماساژ
    حرکتی
  • کشور مبدا برند
    ژاپن
  • سایر توضیحات
    وزن محصول ۱۱۰ کیلوگرم

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

8صندلی ماساژور کیوتا مدل X-66S-VIP-Edition

صندلی ماساژور کیوتا مدل X-66S-VIP-Edition

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۸۰
  • امکانات ابزار
    صفحه نمایش لمسی
  • نوع ماساژ
    حرکتی

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

9صندلی ماساژور میوتو ایتالیا مدل M4

صندلی ماساژور میوتو ایتالیا مدل M4

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۱۵۰
  • نوع ماساژ
    حرکتی

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

10صندلی ماساژور مدل A13

صندلی ماساژور مدل A13

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۹۰
  • نوع ماساژ
    لرزشی

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

11صندلی ماساژور پاناسیما مدل ۱۰۰۳D-T

صندلی ماساژور پاناسیما مدل 1003D-T

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۱۰۰
  • نوع ماساژ
    لرزشی

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

12صندلی ماساژور کیوتا مدل X-M20-VIP-Edition

صندلی ماساژور کیوتا مدل X-M20-VIP-Edition

مشخصات

  • امکانات ابزار
    صفحه نمایش لمسی
  • نوع ماساژ
    حرکتی

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

13صندلی ماساژور بن کر مدل K21

صندلی ماساژور بن کر مدل K21

مشخصات

  • نوع ماساژ
    لرزشی
  • کشور مبدا برند
    چین
  • سایر توضیحات
    کشور سازنده :چینتحت لیسانس :انگلستانقابلیت اتصال به بلوتوثدارای بلندگو / Speakerدارای ماساژ سر و گردندارای کشش مفاصلدارای ماساژ دستدارای گرمکن در قسمت دست و پادارای ۳ ردیف غلتک در قسمت ماساژ کف پادارای ماساژ دورانی در قسمت ساق پادارای ماساژ نشیمنگاهدارای قابلیت متناسب شدن با طول پادارای تغییر زاویه پشتی و ماساژور پادارای کیسه هوا سرشانهدارای کیسه هوا ساق پادارای کیسه هوای برای دست هاپخش موسیقی به وسیله فلش و بلوتوثدارای اسپیکر بلوتوثی حرفه ای HIFI و صدای ۳ بعدیتکنیک های ماساز: ورز دادن، ضربه زدننوع غلتک های ماساژ: لاستیک سیلیکونیچرم در قسمت ماساژور پا و در قسمت دست ها قابل تعویض می باشد.دارای سنسور حساس به ورود جسم خارجی در قسمت ماساژور پا و در قسمت پشت دستگاهنوع ماساژ: کشیدن بدن Extend، بی وزنی zero ، ریلکسی relax، شانه و گردن neck& shoulder ، کمر و پشت back waist، ضربه ای tapping، مشت زدنknocking، ورز دادن kneading، غلتکی shaitsu، کوبیدن pummel

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

14پشتی صندلی ماساژور زنیتمد مدل M12950

پشتی صندلی ماساژور زنیتمد مدل M12950

مشخصات

  • امکانات ابزار
    مادون قرمز
  • نوع ماساژ
    لرزشی
  • سایر توضیحات
    دارای نور مادون قرمز و حرارت مازاد.ماساژ گردن جداگانه و روکش قابل برداشت جهت شست و شو همراه با ماساژ لرزشی جداگانه در قسمت نشیمنگاه میباشد.دارای کنترل از راه دور دستی.با قابلیت شست و شوی راحت لوازم.سه حوزه ماساژ قابل انتخاب: ماساژ کلی , ماساژ قسمت بالا یا پایین پشت, ماساژ لرزشی ماهیچه های پاها ونشیمنگاه را آرامش میبخشد.با ظاهر شیک از جنس pu و پارچه توری.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

15صندلی ماساژ بی ال تی مدل BLT1

صندلی ماساژ بی ال تی مدل BLT1

مشخصات

  • نوع ماساژ
    حرکتی

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

16صندلی ماساژ کامفیر مدل CF-2606mc

صندلی ماساژ کامفیر مدل CF-2606mc

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۱۸
  • امکانات ابزار
    ریموت کنترل
  • نوع ماساژ
    گرمایی
  • سایر توضیحات
    ماساژ عمقی قابل تنظیم: ماساژور شیاتسو دارای ۴ سر ماساژ چرخشی شیاتسو است که سرهای ماساژور را در امتداد پشت به بالا و پایین فشار می دهد و باعث می شود که کل اکستندر کمر شل شود. ماساژور Comfier به تنش و همچنین گرفتگی یا انسداد عضلات کمک می کند. (۲ سطح شدت قابل انتخاب).{ماساژ قابل تنظیم و ۲ شدت شیاتسو} ماساژور کمر Comfier برای بافت عمیق کمر درد، چهار گره چرخان را ارائه می‌دهد که می‌توانند هم بالا و هم پایین حرکت کنند. این گره‌ها برای ارائه ماساژ بافت عمیق به گره‌ها و عضلات منقبض طراحی شده‌اند که باعث آرامش و کاهش استرس و خستگی در سراسر بدن می‌شوند. ماساژور صندلی Comfier همچنین دارای ۲ سطح شدت شیاتسو قابل تنظیم است. ناحیه ماساژ تعریف شده توسط کاربر: با استفاده از این ماساژور پشت می‌توانید بین قسمت‌های ماساژ، قسمت بالایی پشت، پایین کمر و کل کمر یکی را انتخاب کنید. برای یک ماساژ شیاتسو دقیق، روکش صندلی به عملکرد نقطه ای نیز مجهز شده است. شما می توانید به راحتی و با دقت کمردرد را کاهش دهید. آرامش با گرم: این صندلی ماساژ گرمای دلپذیری را ارائه می دهد که گردش خون را تحریک کرده و آرامش بیشتری را فراهم می کند. بخاری اختیاری توسط سرهای ماساژور شیاتسو منتقل می شود. با این بالشتک ماساژ گرم کننده عمیق عضلات را آرام کنید.صندلی های ماساژور قابل حمل: این روکش صندلی شیاتسو را می توان در خانه استفاده کرد، درست مانند دفتر. تنها چیزی که نیاز دارید یک اتصال برق است. به راحتی می توانید صندلی ماساژور را به صندلی های مختلف وصل کنید. و در نتیجه از یک ماساژ دلپذیر لذت ببرید. انتخاب هدیه ای عالی برای خانواده و دوستان شما.این ماساژور لرزشی : یک تشک ماساژور یک ماساژور لرزشی را برای باسن، باسن و ران ها ادغام می کند که به شما کمک می کند عضلات ناحیه تحتانی را جذب کنید. شما می توانید در ۳ شدت تغییر دهید.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

امیدواریم این مطلب برای انتخاب صندلی ماساژ مناسب به شما کمک کرده باشد. خواندن راهنمای خرید دستگاه تصفیه هوا و دستگاه فشارسنج هم به شما توصیه می‌شود. اگر سوالی دارید می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه آن را با ما در میان بگذارید.

مطلب قبلی۲۵ مدل نظم دهنده کابینت ارزان و باکیفیت با خرید اینترنتی
مطلب بعدی۲۵ مدل آسیاب قهوه باکیفیت و ارزان با قیمت روز و خرید اینترنتی

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here