به جرات می‌توان گفت که همه خانم‌ها تجربه خرید جوراب زنانه و سوراخ یا دون دون شدن آن بعد از مدت زمان کوتاهی را دارند. برای جلوگیری از وقوع چنین تجربه ناخوشایندی در این متن قصد داریم راهنمای خرید جوراب زنانه را تقدیم شما کنیم. ما را تا پایان این متن همراهی کنید.

معرفی جوراب زنانه

جوراب‌ها از جمله مهمترین لباس‌هایی هستند که علاوه بر تضمین سلامت پا و بدن در استایل افراد تاثیر می‌گذارند. همان طور که خود مستحضر هستید جوراب‌ها در انواع مختلفی وجود دارند. تقسیم بندی جوراب‌ها بر اساس معیارهای مختلفی صورت می‌گیرد. یکی از این معیارها جنیست است. در واقع جوراب‌ها به طور کلی در سه دسته زنانه، مردانه و بچه‌گانه موجود هستند. که در این متن قصد داریم به معرفی راهنمای خرید جوراب زنانه بپردازیم.

تاریخچه جوراب

قبل از آشنایی با فاکتورهایی که حین خرید جوراب باید رعایت شود، بهتر است کمی با تاریخچه پیدایش جوراب‌ها آشنا شوید. اولین جوراب‌ها در زمان یونان باستان پیدایش پیدا کردند. برده‌ها و مردان کارگر در مصر باستان و یونان جوراب‌های بلندی به پا می‌کردند. همچنین زنان رومی جوراب‌های ساق کوتاهی را در خانه می‌پوشیدند.

چین، ژاپن و کره نیز برای محافظت از پای خود و جلوگیری از سرما خوردگی نوعی جوراب ساق‌دار از جنس نخ و ابریشم را به پا می‌کردند که جنس جوراب‌ها بر اساس منصب هر شخصی انتخاب و تهیه می‌شد. در قرن نوزدهم مردان در اروپا جوراب‌های بلند و تنگی همانند جوراب شلواری‌های امروزی به پا داشتند. همچنین زنان در این دوران جوراب‌های بلندی به پا می‌کردند که آن را با کش در ران پای خود نگاه می‌داشتند.

اهمیت استفاده از جوراب

هر چند سال یکبار استایل خاصی مد و سلیقه‌ها به سمت خاصی متمایل می‌شود. در بین تمامی استایل‌هایی که در طول تاریخ مد شد استفاده از جوراب اصلی مهم بود، چرا که به دلایلی پوشش جوراب ضروری و الزامی است. این دلایل عبارت هستند از:

  • گرم نگه داشتن بدن در فصول سرد سال
  • محافظت از پا
  • پوشاندن اشکالات پوستی پاها
  • زیبا جلوه دادن استایل
  • جلوگیری از ساییدگی کف و مچ پا بر اثر اصطکاک با کفش
  • کاهش فشار وارد شده به پا بر اثر دویدن یا پیاده‌روی
  • جلوگیری از انتقال باکتری از کفش به پا

حال که با اهمیت استفاده از جوراب آشنا شدید، از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با انواع و نکاتی که حین خرید جوراب زنانه باید رعایت کنید، نیز آشنا شوید.

انواع جوراب زنانه

به طور کلی جوراب‌های زنانه بر اساس ضخامت، ارتفاع، جنس و … تقسیم بندی می‌شوند. کامل‌ترین دسته بندی جوراب‌های زنانه به شرح زیر است:

جوراب اسپرت

جوراب‌های اسپرت زنانه برای استفاده از بوت، کتونی و مواردی این چنین مناسب هستند. با این جوراب‌ها علاوه بر راحتی گرمای لذت بخشی را تجربه خواهید کرد. جوراب‌های اسپرت از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. این نوع جوراب‌ها را می‌توانید در رنگ‌ها، طرح‌ها و اندازه‌های مختلف پیدا کنید. همچنین برای کاربردهای مختلفی این جوراب‌ها طراحی‌ و تولید می‌شوند. انواع جوراب‌های اسپرت به شرح زیر هستند:

جوراب سرپنجه

این نوع از جوراب‌ها تنها پنجه پا را می‌پوشانند. استفاده از این جوراب‌ها برای کفش‌هایی مناسب است که فقط پنجه پا را می‌پوشانند.

جوراب کالج یا پاپوش

این نوع از جوراب‌های زنانه برای کفش‌های قایقی، اسنیکرز، لوفر، کالج و … طراحی شده‌اند. جوراب کالج تنها از پاهای شما محافظت می‌کند و به هیچ وجه درون کفش دیده نخواهد شد. طراحی هوشمندانه کلین جوراب علاوه بر استایل زیبا سلامتی را نیز برای شما به ارمغان می‌آورد.

جوراب ساق کوتاه (مچ پا)

این سبک از جوراب‌های اسپرت تنها تا قوزک پا را پوشش می‌دهند و برای استایل‌های اسپرت و راحتی مناسب هستند. به طور معمول از این جوراب‌ها در فصول گرم سال استفاده می‌شود.

جوراب یک ربع

این نوع جوراب‌ها نیز برای کفش‌های راحتی و اسپرت طراحی و تولید می‌شوند، با این تفاوت که ارتفاع آن تا بالای قوزک پا است و در واقع مقدار بیشتری از مچ پا را می‌پوشاند.

جوراب ساق دار

با خرید این جوراب زنانه بخشی از ساق پای‌تان را نیز می‌توانید بپوشانید. قسمت بالای جوراب ساق دار حالت کش‌بافی دارد.

جوراب سه ربع (زیر زانو)

این نوع جوراب‌های اسپرت زنانه برای فصل سرما مناسب هستند و ساق پا را تا زیر زانو می‌پوشانند.

جوراب بالای زانو

جوراب‌های ورزشی از این نوع هستند. در واقع این سبک جوراب‌ها تا بالای زانو می‌رسد، ولی ران پا را نمی‌پوشاند.

جوراب ساق بلند بالای ران

این نوع جوراب اسپرت که انواع متنوعی دارد برای استایل‌های فانتزی و دخترانه مناسب است که ران پا را نیز می‌پوشاند. مدل‌های خالخالی و راه راه این سبک از جوراب‌ها محبوبیت بالایی در بین دختران جوان دارند.

جوراب پارازین

نوع دیگری از جوراب‌های زنانه که به پارازین شهرت دارند، جوراب‌هایی نازک، چسبنده و تنگی هستند که با کفش استفاده می‌شوند و مناسب استایل‌های مجلسی هستند. این نوع جوراب‌ها که در گذشته تنها در سه رنگ مشکی، سفید و رنگ پا عرضه می‌شد، هم اکنون در رنگ‌ها و سایزهای متنوعی طراحی و تولید می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید شلوارک زنانه

جوراب پارازین علاوه بر سایز و اندازه جوراب‌های اسپرت در دو اندازه زیر نیز موجود است:

جوراب شلواری

این نوع جوراب همانند یک شلوار طراحی می‌شود با این تفاوت که تا نوک پا را می‌پوشاند. به طور کلی جوراب‌های شلواری را در دو نوع ساده و دکلته می‌توان تهیه کرد. نوع ساده این جوراب همان شلوار ساده است. این نوع جوراب برای مانتوهای بلندتر از زانو یا لباس‌های مجلسی کوتاه مناسب بوده.

نوع دیگر جوراب شلواری به صورت دکلته است که از بالای سینه تا نوک انگشتان پا را پوشش می‌دهد. جوراب‌های شلواری در تراکم و مدل‌های مختلفی موجود هستند. برخی از آن‌ها بسیار نازک و بدن نما است و برخی دیگر تراکم بالایی دارد و کل پا را پوشش می‌دهد.

ساق شلواری

ساق شلواری یا ساپورت همانند شلوار است و از مچ پا شروع می‌شود. این جوراب نیز پوششی تنگ و نازک دارد.

نکاتی که حین خرید جوراب زنانه باید رعایت کنید

جوراب‌های زنانه در قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شوند. حتی قیمت برخی از آن‌ها با یک شلوار برابر می‌کند. از این رو با توجه به نازک بودن و ظرافت آن‌ها باید نکاتی را در حین خرید جوراب زنانه رعایت کرد که خریدی مطمئن و پرسودی را انجام داد. این نکات به شرح زیر هستند:

جنس

مهم‌ترین نکته که در زمان خرید هر جورابی به خصوص جوراب زنانه باید رعایت کرد، جنس آن است. جنس جوراب در سلامتی شما و دوام آن تاثیر می‌گذارد. جنس یک جوراب به طور مستقیم با موارد زیر در ارتباط است:

  • وجود غده‌های بسیار در پا که موجب تعریق آن می‌شوند. زمانی که جنس جوراب مناسب نباشد، پا بوی ناخوشایندی می‌دهد.
  • جنس جوراب ارتباط مستقیمی با میزان راحتی شما در حین استفاده از آن دارد.
  • در صورتی که جنس جوراب به گونه‌ای باشد که قادر به جذب رطوبت کفش نبوده، روی پوست پا جوش‌هایی پدیدار می‌شود.

حال با وجود اهمیت جنس جوراب چه پارچه‌هایی برای جوراب مناسب هستند؟

  • با وجود این که نخ و کتان دو ماده طبیعی هستند، ولی موجب حبس شدن رطوبت در پا و ایجاد حساسیت و جوش در پوست پا می‌شوند. در صورتی که پای شما عرق نمی‌کند اقدام به خرید جوراب زنانه با این جنس کنید.
  • پارچه‌های نایلونی یا آکریلیک گزینه مناسبی برای جوراب هستند.
  • پارچه طبیعی پشم مرینو که منافدی برای تنفس داشته، بدون ضرر و نرم بوده و خاصیت آنتی باکتریال دارد.
  • پارچه بامبو طبیعی بوده و نازک‌تر از پارچه مرینو است.

توجه به فصل

همان طور که در متن بالا توضیح دادیم جوراب‌ها در جنس‌ و ضخامت‌های مختلف تولید می‌شوند که هر یک از آن‌ها برای فصل خاصی مناسب است. جوراب‌های ضخیم که اکثر از جنس پشم و پنبه هستند برای فصول و مناطق سرد مناسب خواهند بود.

دوخت جوراب

هنگام خرید جوراب زنانه دوخت آن را نیز بررسی کنید. در صورتی که دوخت آن کج باشد، پای شما را اذیت خواهد کرد. همچنین ممکن است برخی از جاهای جوراب از زیر دوخت در رفته باشد که در این صورت شروع پارگی و سوراخ شدن جوراب از همان نقطه خواهد بود.

دقت داشته باشید که کش دوزی جوراب ظریف انجام گرفته شده باشد. همچنین پارچه گوشه‌های درزی جلویی جوراب گلوله نشده باشد.

ضخامت کف جوراب

ضخامت مناسب کف پا مزایای زیر را به همراه دارد:

  • عمر طولانی
  • دوام بالا
  • کاهش فشار وارد شده به پا

از این رو به شما توصیه می‌کنیم که جورابی را انتخاب کنید که قسمت پاشنه و کف آن ضخامت مناسبی داشته باشد.

کاربرد جوراب

حال که با انواع جوراب‌های زنانه آشنا شدید، قبل از خرید هدف خود و کاربردی که از جوراب انتظار دارید را در نظر داشته باشید. به عنوان مثال اگر برای دانشگاه یا مدرسه جوراب تهیه می‌کنید، جوراب نسبتا ارزان و نخی را بخرید.

در صورتی که برای مسافرت و مدت‌ زمان بالایی استفاده جوراب می‌خرید، جنسی را انتخاب کنید که رطوبت اضافی پای شما را جذب کند. همچنین با توجه به نوع استایل خود جوراب مناسب آن را خریداری کنید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید دامن زنانه

خاصیت آنتی باکتریال

باکتری‌ها عامل اصلی قارچ، بوی نامطبوع و التهابات پوستی هستند. با توجه به این که محیط پا درون کفش مرطوب و گرم است، شرایط برای رشد قارچ‌ها مناسب خواهد بود. از این جهت به شما توصیه می‌کنیم که اقدام به خرید جوراب زنانه آنتی باکتریال و نانو کنید.

این گونه از جوراب‌ها با تکنولوژی خاصی تولید شده‌اند، از این جهت از رشد قارچ‌ها، تجمع باکتری‌ها، بو و رطوبت اضافی جلوگیری می‌کنند. در حین خرید دقت داشته باشید که خاصیت آنتی باکتریال بودن روی اتیکت جوراب درج شده باشد.

ضد آب

در فصول سرد و بارانی امکان نفوذ آب به کفش وجود دارد. برای جلوگیری از خیس شدن پاهایتان می‌توانید از جوراب‌های زنانه ضد آب استفاده کنید. این نوع جوراب‌ها عموماً از جنس پشم مروینو هستند که زیر آن‌ها به وسیله یک لایه پوشش هیدروفیلی در برابر نفوذ آب عایق شده است. این جوراب‌ها بسیار گرم و راحت نیز هستند.

خاصیت کشسانی جوراب

با توجه به این که شما در طول روز در پوزیشن‌های مختلفی قرار خواهید گرفت، باید جورابی را تهیه کنید که به اندازه کافی انعطاف پذیر، محکم، نرم و منسجم باشد. جوراب‌های خشک و بدون انعطاف برای مدت زمان طولانی قابل استفاده نیستند.

اندازه

در صورتی که در حین خرید جوراب زنانه به اندازه آن دقت نکنید، نمی‌توانید از آن کارایی و راحتی بالایی را انتظار داشته باشید. از این رو به شما توصیه می‌کنیم که به اندازه جوراب خود در حین خرید دقت کنید. جوراب نباید به قدری گشاد باشد که به طور مداوم از پای شما بیرون بیاید یا این که به قدری تنگ باشد که روی پای شما فشار بیاورد و به اصلاح جا بندازد.

همچنین با توجه به اندازه شلوار، دامن و پیراهن خود قد جوراب را تعیین کنید. اندازه مختلف جوراب‌ها برای کاربردهای مختلفی در نظر گرفته شده. توجه به این نکته موجب می‌شود که استایلی شیک داشته باشید.

مواد شیمیایی

برخی از تولید‌ی‌ها در جوراب‌های خود از رنگ‌های مصنوعی ارازن قیمتی که مسمویت‌زا هستند استفاده می‌کنند. به قول قدیمی‌ها هیچ ارزانی بی حکمت نیست. از این رو به شما توصیه می‌کنیم که در حین خرید جوراب تنها به قیمت آن دقت نداشته باشید. همچنین کیفیت جوراب را فدای ارزانی آن نکنید. در صورتی که پس از خرید جورابی متوجه شدید که در حین شستشو رنگ پس می‌دهد، آن را فورا دور بریزید.

سایز

سایز جوراب روی سایز کفش نیز موثر است. حتما در حین خرید جوراب زنانه به سایز کفش خود نیز دقت داشته باشید. به عنوان مثال با یک کفش تنگ نمی‌توان جوراب پشمی ضخیم پوشید، چنین جوراب‌هایی برای کفش‌های گشاد مناسب هستند.

در صورتی که به دنبال جوراب برای فعالیت‌های ورزشی و کوهنوری هستید، جورابی با ساق بلند که از کفش یا بوت شما بلندتر است را خریداری کنید.

ظاهر

آخرین و شاید مهمترین گزینه‌ای که در حین خرید جوراب زنانه باید به آن دقت داشت، ظاهر جوراب است. به لطف وجود کارگاه‌ها و تولیدی‌های سازنده جوراب تنوع در این محصول بسیار زیاد دیده می‌شود. گزینه‌های موجود برای انتخاب یک جوراب اسپرت زیاد است. با این حال ما به شما پینشهاد می‌دهیم که اگر تیپ هنری ندارید😊، رنگ ست استایل خود را برای جوراب انتخاب کنید.

در صورتی که به یک مهمانی می‌روید، می‌توانید از جوراب‌های نقاشی شده، جواهر دوزی یا روبان دوزی شده استفاده کنید. زیبایی این جوراب‌ها استایل شما را منحصر به فرد و خاص می‌کند. در نهایت به شما توصیه می‌کنیم که نقش پر رنگ جوراب را در استایل خود فراموش نکنید


1جوراب زنانه مدل خرسی مجموعه ۵ عددی

جوراب زنانه مدل خرسی مجموعه 5 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    متوسط
  • تکنولوژی
    آنتی باکتریال
  • تعداد کالا در بسته
    ۵
  • توضیحات جنس
    بافته شده از الیافت مرغوب نخ هندی
  • جزئیات
    پنجه گیری شده و بدون دوخت در قسمت پنجه ی پا
  • نگهداری
    بهتر است شستشو با دست انجام شود.
  • کشور تولید کننده
    ایران

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

2جوراب زنانه طرح سنتی کد ۰۵ بسته ۴ عددی

جوراب زنانه طرح سنتی کد 05 بسته 4 عددی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    متوسط
  • کشور تولید کننده
    ایران

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

3جوراب زنانه پاوین مدل توت فرنگی مجموعه ۶ عددی

جوراب زنانه پاوین مدل توت فرنگی مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    متوسط
  • تکنولوژی
    آنتی باکتریال
  • تعداد کالا در بسته
    ۶
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

4جوراب ساق بلند زنانه مدل اسپرت کد ۲۰۲۲

جوراب ساق بلند زنانه مدل اسپرت کد 2022

مشخصات

  • جنس
    اسپاندکس
  • نوع ساق
    بالای زانو
  • طرح
    ساده
  • ضخامت
    متوسط
  • تکنولوژی
    قابلیت تنفس
  • تعداد کالا در بسته
    ۱

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

5جوراب ساق کوتاه زنانه مدل نانو پنبه مچی رنگ مشکی بسته ۴ عددی

جوراب ساق کوتاه زنانه مدل نانو پنبه مچی رنگ مشکی بسته 4 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • نوع ساق
    مچی
  • طرح
    ساده
  • ضخامت
    متوسط
  • تکنولوژی
    آنتی باکتریال
  • تعداد کالا در بسته
    ۴

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

6جوراب ساق بلند زنانه مدل راه راه مستر ۲۰۲۲

جوراب ساق بلند زنانه مدل راه راه مستر 2022

مشخصات

  • جنس
    اسپاندکس
  • نوع ساق
    بالای زانو
  • طرح
    راه‌راه
  • ضخامت
    متوسط
  • تکنولوژی
    قابلیت تنفس
  • تعداد کالا در بسته
    ۱

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

7جوراب زنانه پنتی کد ۸۰۱ مجموعه ۶ عددی

جوراب زنانه پنتی کد 801 مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • ضخامت
    متوسط
  • تکنولوژی
    قابلیت تنفس
  • توضیحات جنس
    سبک، نازک، خنک و راحت
  • جزئیات
    مجموعه ۶ عددی شامل ۲ جفت جوراب مشکی و ۲ جفت جوراب خاکستری و ۲ جفت جوراب طوسی رنگ

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

8جوراب زنانه پاوین مدل قلب مجموعه ۶ عددی

جوراب زنانه پاوین مدل قلب مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    متوسط
  • تکنولوژی
    آنتی باکتریال
  • تعداد کالا در بسته
    ۶
  • توضیحات جنس
    بافته شده با الیاف مرغوب نخ هندی
  • جزئیات
    پنجه گیری شده و بدون دوخت در قسمت پنجه ی پا
  • نگهداری
    بهتر است شستشو با دست انجام شود.
  • کشور تولید کننده
    ایران

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

9جوراب زنانه مدل تابه تا زنبوری

جوراب زنانه مدل تابه تا زنبوری

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • نوع ساق
    مچی
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    متوسط
  • تکنولوژی
    قابلیت تنفس
  • تعداد کالا در بسته
    ۱

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

10جوراب زنانه دکتر جوراب مدل پارازین قایقی رنگ مشکی بسته ۶ عددی

جوراب زنانه دکتر جوراب مدل پارازین قایقی رنگ مشکی بسته 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    اسپاندکس
  • نوع ساق
    کوتاه
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    نازک
  • تکنولوژی
    قابلیت تنفس
  • تعداد کالا در بسته
    ۶
  • جزئیات
    فری سایز = سایز ۳۵ تا ۴۱

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

11جوراب زنانه پالوته مدل PF-BBB بسته ۳ عددی

جوراب زنانه پالوته مدل PF-BBB بسته 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    پلی آمید
  • طرح
    ساده
  • ضخامت
    متوسط
  • تکنولوژی
    آنتی باکتریال
  • تعداد کالا در بسته
    ۳

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

12جوراب زنانه پاوین مدل گاوی مجموعه ۵ عددی

جوراب زنانه پاوین مدل گاوی مجموعه 5 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • نوع ساق
    کوتاه
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    متوسط
  • تکنولوژی
    قابلیت تنفس
  • تعداد کالا در بسته
    ۵
  • کشور تولید کننده
    ایران

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

13جوراب ساق بلند زنانه سما مدل شیشه ای کد ۱۵۹۸

جوراب ساق بلند زنانه سما مدل شیشه ای کد 1598

مشخصات

  • جنس
    پلی آمید
  • نوع ساق
    بلند
  • طرح
    ساده
  • ضخامت
    خیلی نازک و شیشه ای
  • تکنولوژی
    آنتی باکتریال
  • تعداد کالا در بسته
    ۱

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

14جوراب زنانه مدل ساق بلند کشی طرح ۲ خط رنگ مشکی

جوراب زنانه مدل ساق بلند کشی طرح 2 خط رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • نوع ساق
    بلند
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    متوسط
  • تکنولوژی
    قابلیت تنفس
  • تعداد کالا در بسته
    ۱
  • جزئیات
    سایز لارج = سایز ۳۵ تا ۴۱

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

15جوراب زنانه مدل ۲

جوراب زنانه مدل 2

مشخصات

  • جنس
    پلی آمید

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

16جوراب زنانه سما مدل شیشه ای رنگ مشکی بسته ۶ عددی

جوراب زنانه سما مدل شیشه ای رنگ مشکی بسته 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    نایلون
  • نوع ساق
    کوتاه
  • طرح
    ساده
  • ضخامت
    خیلی نازک و شیشه ای
  • تکنولوژی
    قابلیت تنفس
  • تعداد کالا در بسته
    ۶
  • کد کالای محصول
    jzn3

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

17جوراب زنانه مدل ۶۵

جوراب زنانه مدل 65

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • ضخامت
    ضخیم
  • تکنولوژی
    آنتی باکتریال

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

18جوراب زنانه لنتر مدل بندی کد R -04 بسته ۴ عددی

جوراب زنانه لنتر مدل بندی کد R -04 بسته 4 عددی

مشخصات

  • جنس
    اسپاندکس
  • نوع ساق
    مچی
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    متوسط
  • تکنولوژی
    قابلیت تنفس
  • تعداد کالا در بسته
    ۴
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

19جوراب زنانه پاوین مدل خال خالی بسته ۶ عددی

جوراب زنانه پاوین  مدل خال خالی بسته 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • نوع ساق
    مچی
  • طرح
    خال‌خالی
  • ضخامت
    متوسط
  • تکنولوژی
    آنتی باکتریال
  • تعداد کالا در بسته
    ۶
  • توضیحات جنس
    بافته شده با الیاف مرغوبجنس جوراب ها نازک و تابستانی است
  • جزئیات
    پنجه گیری شده و بدون دوخت در قسمت پنجه ی پا
  • نگهداری
    بهتر است شستشو با دست انجام شود.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

20جوراب ساق بلند زنانه مدل بالا زانو راه راه کد AS 2023

جوراب ساق بلند زنانه مدل بالا زانو راه راه کد AS 2023

مشخصات

  • جنس
    اسپاندکس
  • نوع ساق
    بالای زانو
  • طرح
    راه‌راه
  • ضخامت
    متوسط
  • تکنولوژی
    قابلیت تنفس
  • تعداد کالا در بسته
    ۱

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

21جوراب ساق بلند زنانه مدل سه خط

جوراب ساق بلند زنانه مدل سه خط

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • نوع ساق
    بالای زانو
  • طرح
    ساده
  • ضخامت
    متوسط
  • تکنولوژی
    آنتی باکتریال
  • تعداد کالا در بسته
    ۱

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

22جوراب مچی زنانه مدل ۱۰۱۰ مجموعه ۴ عددی

جوراب مچی زنانه مدل 1010 مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • کشور مبدا برند
    ایران

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

23جوراب زنانه مدل مچی شکلات نوتلا کد WM008

جوراب زنانه مدل مچی شکلات نوتلا کد WM008

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • نوع ساق
    متوسط
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    متوسط
  • تکنولوژی
    قابلیت تنفس
  • تعداد کالا در بسته
    ۱
  • توضیحات جنس
    جنس جوراب نخ فانتزی بسیار با کیفیت می باشد.
  • جزئیات
    فری سایز مناسب ۳۶ الی ۴۲
  • کشور تولید کننده
    ایران

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

24جوراب زنانه مدل پارازین ضخیم ۱.۷۰ رویا رنگ مشکی

جوراب زنانه مدل پارازین ضخیم 1.70 رویا رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • نوع ساق
    کوتاه
  • طرح
    ساده
  • ضخامت
    ضخیم
  • تکنولوژی
    قابلیت تنفس
  • تعداد کالا در بسته
    ۱

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

25جوراب زنانه مدل تا به تا طرح گربه کد DR801

جوراب زنانه مدل تا به تا طرح گربه کد DR801

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • نوع ساق
    مچی
  • طرح
    طرح‌دار
  • ضخامت
    متوسط
  • تکنولوژی
    قابلیت تنفس
  • تعداد کالا در بسته
    ۱
  • جزئیات
    سایز لارج = سایز ۳۵ تا ۴۱

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کلام آخر

خرید جوراب زنانه شاید به ظاهر کاری ساده بیاید، اما با توجه به قیمت، تنوع بالا و تاثیر مهم آن در استایل یک خانم باید نکاتی را رعایت کرد که در متن فوق سعی کردیم این نکات را در قالب یک راهنما به صورتی کامل برای شما توضیح دهیم.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید کت زنانه

مطلب قبلی۲۵ مدل قفل برقی ایمن و باکیفیت با خرید اینترنتی
مطلب بعدی۲۵ مدل ذره بین باکیفیت و دقیق با قیمت روز و خرید اینترنتی

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here