داشتن یک اتو برقی مناسب و قدرتمند در اتوکشی لباس ها، پرده ها و همچنین انواع مختلفی از پارچه ها بسیار مهم و در هر خانه ای کاملا ضروری می باشد. اتو کردن لباس ها در کنار صاف نمودن آنان سبب از بین رفتن میکروب ها و باکتری های موجود بر روی آن ها به دلیل حرارت بالای اتو خواهد شد و امروزه که اتوها از تنوع و مدل های مختلفی در بازار برخوردار می باشند، کمی پروسه انتخاب و خرید اتو بخار پیچیده شده است که البته چنانچه در ادامه این مطلب با لیست بیست همراه باشید؛ ما شما را با نکاتی مهم در این خصوص آشنا خواهیم کرد.

انواع اتو بخار

اتوها نیز همچون دیگر لوازم خانگی برقی با گذشت زمان دچار پیشرفت و ترقی در ساختار خود شده اند و امروزه به راحتی می توان با کمی گشت و گذار در بازار با مدل های مختلف و رنگارنگی از این مدل لوازم برقی مواجه شد که بطور کلی در سه دسته زیر قرار داده می شوند:

  • اتو بخار معمولی: این نوع از اتوها که معروف به اتوهای دستی نیز هستند از رایج ترین وسایل موجود در هر خانه ای بحساب می آیند و عمدتا دارای کفه ای با منافذی جهت خروج بخار از جنس استیل، تیتانیوم و همچنین سرامیک هستند و از وزن کمی نیز برخوردارند.
  • اتو با مخزن جداگانه: این نوع از اتوها دارای مخزن بزرگتری نسبت به نوع دستی و یا معمولی اتوها در بازار هستند و می توانند بخار بیشتری را جهت اتوکردن بهتر لباس های مورد نظرتان را برایتان مهیا سازند. ناگفته نماند اتو با مخزن جداگانه از جدیدترین مدل های موجود در بازار بحساب می آید.
  • اتوی پرسی: اتوهای پرسی در مقایسه با اتوهای معمولی از قیمت به مراتب بالاتری برخوردار هستند. طریقه کار با این نوع وسایل برقی کاملا ساده است و تنها باید لباس و یا پارچه مورد نظرتان را در بین دو صفحه بزرگ آن قرار دهید تا خود دستگاه عمل انجام اتوکشی را برایتان به بهترین شکل ممکنه انجام دهد.

نکات مهم هنگام خرید اتو بخار

جنس و طراحی کفه محصول: نخستین نکته در هنگام خرید اتو بخار توجه به جنس و طراحی کفه ای محصول است. امروزه اصولا برای ساخت اتوهای بخار از کفه هایی با جنس استیل، سرامیک، تیتانیوم و غیره استفاده می کنند که شما باید به دنبال محصولی با کفه ای نچسب، مقاوم در برابر خراشیدگی و همچنین مناسب برای کشیدن بر روی انواع مختلفی از پارجه ها باشید. در ضمن فراموش نکنید که نوع طراحی کفه اتوی مورد نظرتان نیز بسیار مهم می باشد و بهتر است کفه آن از عرض بیشتری برخوردار باشد تا اتوکشی را برای شما آسان تر کند. ضمنا از طراحی سوراخ های خروج بخار بر روی کفه اتوی مدنظرتان نیز غافل نشوید.

وزن مناسب: نکته بعدی در خصوص انتخاب و خرید اتو بخار مربوط به وزن آن می باشد. یادتان باشد یک اتوی بخار اگر از وزن کم و سبکی برخوردار باشد، قطعا نمی تواند بخار حاصله از خود را به خوبی بر روی پارچه بنشاند و سبب اتوی مناسب بر روی آن شود! البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که اگر اتو بیش از اندازه سنگین باشد، نمی توانید به خوبی آن را بر روی لباس و پارچه تکان دهید و در نهایت به نتیجه مطلوبتان دست پیدا نخواهید کرد.

توان مصرفی: توان مصرفی در اتو که برحسب وات اندازه گیری می شود و نشان دهنده قدرت المنت محصول مورد نظر شما است که مشخص می کند اتوی شما ظرف چه مدتی گرم می شود و آب را به بخار تبدیل می کند! برای درک بهتر این موضوع زمان هایی را در نظر بگیرید که قرارتان دیر شده است و می خواهید لباستان را خیلی سریع اتوکشی نمایید.

گنجایش مخزن آب: نکته بعدی در خصوص خرید اتو بخار توجه به گنجایش مخزن آبی است که برای آن در نظر گرفته شده است. فراموش نکنید شما تا زمانی می توانید از اتوی بخار خود استفاده کنید که محفظه آن دارای آب باشد و به همین خاطر پیشنهاد می کنیم با توجه به حجم لباس ها و میزان استفاده از اتو به دنبال خرید محصولی با مخزن آب بزرگ و یا کوچک باشید. گنجایش این مخزن برحسب سی سی تعیین می شود.

حجم بخار خروجی: مورد بعدی در خصوص خرید اتو بخار توجه به میزان حجم خروج بخار است که در اصل سبب می شود شما بتوانید خیلی سریع تر و با کیفیت بهتری لباس و پارچه های مورد نظرتان را اتو نمایید. لازم به ذکر است، حجم بخار خروجی در ارتباط مستقیمی با قدرت اتو قرار دارد و هرچه بیشتر باشد، اتوی شما قطعا از قدرت و توانایی بیشتری برخوردار خواهد بود.

طول سیم برق اتو: متاسفانه یک نکته بسیار کوچک اما کاملا مهمی که اغلب خریداران اتوهای برقی نسبتا به آن بی توجه هستند، در نظر گرفتن طول سیم برق محصول است. فراموش نکنید اگر سیم برق اتوی شما کوتاه باشد، نه تنها جلوی حرکت دست شما جهت اتوکشی لباس ها را خواهد گرفت، بلکه ممکن است بر اثر بی احتیاطی از روی میز اتو افتاده و خطراتی را متوجه شما و سلامت دیگر اعضای خانواده تان کند.

قابلیت بخاردهی بصورت عمودی: اگر اتو بخار مورد نظر شما از این قابلیت برخوردار باشد، شما حتی می توانید به هنگام آویزان بودن لباس ها و یا پرده های منزلتان به سادگی هر چه تمام تر آن ها را اتو کنید و دیگری نیازی به درآوردن آن ها از چوب لباسی و یا چوب پرده نداشته باشید.

امکان چرخ ۳۶۰ درجه ای سیم اتو: یکی از موارد اذیت کننده در هنگام کار با اتوهای قدیمی، پیچ خوردن سیم و ممانعت از ادامه روند اتوکشی می باشد که با پیشرفت اتوهای برقی این مشکل کاملا برطرف شده و امروزه تمامی اتوها از قابلیت چرخش سیم برق خود در قسمت اتصال به بدنه اتو برخوردار هستند و راحتی بیشتری را در هنگام اتوکشی برایتان به ارمغان می آورند.

قابلیت ضد رسوب: اگر اتوی شما از قابلیت ضد رسوب گذاری برخوردار باشد، می تواند همواره آب موجود در مخزن خود را از تمامی منافذ تعبیه شده در قسمت کفی خود به بیرون خارج کند و همیشه کارایی محصول خانگی شما را در سطح بالایی نگه دارد.

تکنولوژی قطع خودکار: تکنولوژی قطع خودکار در حقیقت ضریب ایمنی اتوی شما را بالا می برد. این ویژگی سبب می شود تا محصول شما در هنگام بیش از اندازه ماندن بر روی لباس و یا در صورت ایستاده قرار گرفتن بیش از حد، خاموش شود و در صورت استفاده مجدد از سوی شما بطور خودکار روشن گردد.

سیستم ضد چکه: علاقه مندان به خرید اتو بخار بد نیست به وجود سیستم ضد چکه بر روی محصول مورد نظر خود نیز دقت کنند؛ زیرا این سیستم سبب می شود تا به هنگام پایین بودن دمای کفی اتو که سبب بخار آب می شود، محفظه بخار مسدود شود و دیگر حتی یک قطره از مخزن آب درون اتو نیز کم نشود و به بیرون نچکد.

قیمت اتو بخار: قیمت اتو بخار همچون دیگر لوازم خانگی برقی موجود در بازار بسته به عوامل مختلفی دارد که البته ما سعی کردیم در این مطلب به معرفی مهمترین این عوامل برای شما عزیزان بپردازیم. با این حال فراموش نکنید پیش از اقدام به خرید یک اتوی بخار مناسب و باکیفیت باید اول میزان بودجه خود را مشخص نمایید تا بتوانید موفق به انجام یک خرید رضایتبخش برای خود و خانواده تان شوید.

بهترین مدل‌های اتو بخار

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید اتو بخار مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از بهترین مدل‌های اتو بخار ارزان، باکیفیت و محبوب را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این اتو بخارها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.

1اتو بخار تفال مدل FV9845

اتو بخار تفال مدل FV9845

تفال Tefal یک برند معروف، معتبر و شناخته شده فرانسوی است که در سال ۱۹۵۰ توسط مارک گروگوایر در فرانسه تاسیس شد و در زمینه تولید لوازم خانگی برقی و غیر برقی فعالیت می‌کند. هم‌زمان با حضورش در بازارهای جهانی و تولید محصولات با کیفیت، موفق شد تحول بزرگی در ساختِ صنعت لوازم خانگی ایجاد نماید.

تفال زیر مجموعه گروپ سب فرانسه است که توانسته بازار بسیاری از کشورها در قاره‌های مختلف را تصاحب کند. در ادامه به تحلیل و بررسی محصولی از این برند تحت عنوان اتو بخار تفال مدل FV9845 که یکی از محصولات برتر آن است می‌پردازیم.

با توجه به سابقه طولانی این شرکت در تولید لوازم خانگی برقی، می‌توان گفت که این نوع اتو یک انتخاب و خرید مناسب برای کسانی است که به دنبال کالایی با کیفیت هستند.

این مدل دارای سیستم قطع خودکار است، این ویژگی موجب می‌شود که حین کار با آن، آسیبی به لباس‌هایی که مشغول اتو کشی آن‌ها هستید، وارد نشود. با توان مصرفی ۳۱۰۰ وات وسیله‌ای مناسب برای استفاده در منزل تلقی می‌گردد.

اتو بخار تفال مدل FV9845 از کفی با کیفیت سود می‌برد که به کاربر امکان‌می‌دهد اتو را به راحتی روی لباس‌ها به حرکت درآورد تا سرعت و عملکرد آن افزایش یابد.

این اتو بخاری از نظر ارگونومی طوری طراحی و ساخته شده است که هنگام استفاده، دست شما را خسته نمی‌کند. قابلیت بخاردهی پیوسته این محصول به میزان ۶۰ گرم در دقیقه اعلام شده است.

مزایا:

  • حجم بخار بالا
  • سیم بلند
  • کیفیت ساخت خوب
  • طراحی زیبا
  • آماده شدن سریع
  • قیمت مناسب
  • برند تولید کننده معتبر

معایب:

  • نداشتن ظرف مخصوص برای آب

برند سازنده اتو بخار تفال مدل FV9845 به قدری شهرت دارد که مشتریان چشم بسته محصولاتش را انتخاب و خریداری می‌کنند، اتوبخار مورد نظر هم با ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که حائز آن‌هاست، از این قاعده مستثنی نیست.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

2اتو بخار گوسونیک مدل GSI-300

اتو بخار گوسونیک مدل GSI-300

گوسونیک Gosonic یک برند چینی است که محصولاتی کارآمد و زیبا را تولید و روانه بازار ایران و دیگر کشورها می‌کند. این شرکت فعالیت خود را در سال ۱۹۷۹ در کشور ترکیه آغاز کرد، در واقع گوسونیک یک برند ترکیه‌ای است که لوازمش با مارک گوسونیک در کشور چین و با تکنولوژی ترکیه تولید می‌شوند.

اتو بخار گوسونیک مدل GSI-300 که قرار است به شما دوستان همراه معرفی شود یکی از محصولات متنوع این برند معروف است.

این وسیله برقی با ابعاد ۳۱۵x160x120 سانتی‌متر و وزنِ ۱.۳ گرم، یک اتو بخار قدرتمند و کارآمد است. با قدرت مصرفی ۳۰۰۰ وات، قابلیت تنظیم میزان بخاردهی را دارد، کف سرامیکی آن باعث می‌شود لباس‌ها به راحتی صاف شوند.

این اتو دارای سیستم ضد رسوب است که عمر مفید آن را افزایش می‌دهد. طول کابل این اتو بین ۱ تا ۲ متر است که اجازه اتوکشی راحت را برای کاربر فراهم می‌کند.

ظرفیت مخزن آب آن ۴۵۰ میلی‌لیتر است که امکان بخاردهی طولانی‌مدت را برای استفاده کننده مهیا می‌سازد. این را هم بدانید که ولتاژ ورودی برق این دستگاه ۲۲۰ ولت است.

مزایا:

  • قدرت بالا (۳۰۰۰ وات)
  • کیفیت ساخت عالی
  • طراحی زیبا
  • کف از جنس سرامیک
  • سیستم تمیز کننده
  • سیستم ضد رسوب
  • حجم مخزن مناسب
  • امکان تنظیم بخار

معایب:

  • بخاردهی متوسط

برند تولید کننده اتو بخار گوسونیک مدل GSI-300، قدرت بالا و کیفیت ساختِ عالی محصولش را تضمین می‌کند، پس شما کاربران گرامی می‌توانید بدون تردید یک محصول قدرتمند و کیفی را به خدمت بگیرید.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

3اتو بخار فیلیپس مدل DST5010

اتو بخار فیلیپس مدل DST5010

فیلیپس PHilips یک شرکت چند ملیتی هلندی است که دفتر مرکزی آن در شهر آمستردام قرار دارد، این برند در سال ۱۸۹۱ توسط جرارد فیلیپس در آیندهوون هلند تاسیس شد. این کمپانی صاحب نام در حوزه ساختِ لوازم خانگی، تجهیزات الکترونیکی، پزشکی و وسایل شخصی فعالیت می‌کند و در دنیا برندی شناخته شده است.

اتو بخار فیلیپس مدل DST5010 یکی از اتوهای نسل جدید این کمپانی معروف است که با کیفیت بالا و عملکرد قابل توجهی تولید شده است.

قدرت بخاردهی مطلوب، این اتو را قادر ساخته است که در زمان کوتاهی چین و چروک‌های لباس را از بین برده و لباسی آراسته، اتو کشیده و مرتب را به شما ارائه دهد.

این وسیله با وزن ۱۲۸۰ گرم، ظرفیت مخزن آب ۳۲۰ میلی لیتر، بخاردهی پیوسته ۴۰ گرم در دقیقه و بخاردهی لحظه‌ای ۱۶۰ گرم در دقیقه، محصولی عالی و کم نظیر است.

امکاناتی چون سیستم خاموشی خودکار، سیستم ضدچکه، بخاردهی عمودی، اسپری آب و چراغ نشانگر، آن را به ابزاری کاربردی تبدیل کرده است. کفه این اتو از جنس استیم گلاید است.

مزایا:

  • سیمِ گردان
  • عملکرد عالی
  • کیفیت ساخت بالا
  • ظاهر جذاب و زیبا
  • بخار مناسب
  • کفی لغزنده روی لباس
  • سیستم ضد چکه
  • سیستم ضد رسوب

معایب:

  • قیمت بالا
  • نداشتن ظرف مخصوص پر کردن مخزن
  • نیاز به خرید تبدیل سه شاخه به دوشاخه

اتو بخار فیلیپس مدل DST5010 با ویژگی‌های برجسته‌ای همچون قدرت بخاردهی بالا، کیفیت ساخت عالی و سیستم‌های ضد چکه و ضد رسوب، با وجود مشکلات اندک، می‌تواند یک انتخاب مناسب و به صرفه برای کسانی باشد که هدف‌شان تهیه یک اتو با کارایی بالاست.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

4اتو بخار سانفورد مدل SF68SL

اتو بخار سانفورد مدل SF68SL

سانفورد Sanford یک برند معتبر و پرطرفدار در سطح جهان است که در سال ۱۹۸۴ در کشور هنگ کنگ تاسیس شد. این شرکت در زمینه ساختِ لوازم خانگیِ کیفی، خاص و با طراحی جذاب فعالیت می‌کند که محصولاتش به عنوان تولیداتی محبوب و مورد اعتماد، شهرت جهانی دارند.

از جمله محصولات این کمپانی اتو بخار سانفورد مدل SF68SL است که یکی از محصولات جدید آن به شمار می‌ رود. این اتو با قابلیت استفاده از سیم و بدون سیم، امکان کار با آن را در شرایط مختلف برای کاربر فراهم می‌کند.

دارای دکمه تنظیم در سه حالت مختلف است که به کاربر اجازه می‌دهد حالت کاری را بر اساس نیازِ خود تنظیم نماید، همین‌طور قابلیت ضد چکه و ضد رسوب، عمر مفید این دستگاه را افزایش می‌دهد.

این اتو با توان ۲۴۰۰ وات، گزینه‌ای مناسب برای اتوکشی انواع البسه بلند مانند لباس عروس، پیراهن‌های بلند و پرده است.

مزایا:

  • قابلیت استفاده با سیم و بدون سیم
  • مجهز به سیستم ضد چکه و ضد رسوب
  • توان بالا (۲۴۰۰ وات)
  • قابلیت تنظیم برای انواع پارچه
  • دارای کفی سرامیکی برای حرکت روان روی پارچه
  • بخاردهی قوی

معایب:

  • جنس پلاستیک ضعیف
  • حالت بی‌سیم نه چندان کاربردی

اتو بخار سانفورد مدل SF68SL با توجه به قیمت مناسب، شهرت برند سازنده، قابلیت‌های متنوع و کیفیت ساخت خوب، به یک گزینه مناسب برای کاربرانی تبدیل شده که به دنبال یک اتو با کارایی بالا هستند.

این اتو با داشتن قابلیت‌هایی مانند استفاده با سیم و بدون سیم، سیستم ضد چکه و ضد رسوب و توان بالا، می‌تواند نیازهای مختلف کاربران را برآورده کند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

5اتو بخار فوما مدل FU-1839

اتو بخار فوما مدل FU-1839

فوما Fuma یک برند ژاپنی است که در سال ۱۹۴۷ تاسیس شد، دارای سابقه‌ای درخشان در تولید انواع محصولات با کیفیت بالا، قیمت رقابتی و با جدیدترین طراحی و تکنولوژی است.

اتو بخار فوما مدل FU-1839 را به عنوان یکی از محصولات این برند معتبر، مورد نقد و بررسی قرار می‌دهیم. این وسیله خانگی، با طراحی زیبا و کارآمد، محصولی از شرکت فوماست که با ابعاد مناسب ۳۲۵×۱۵۰ میلی‌متر و وزن ۱.۵ کیلوگرم، راحتی کار با آن تضمین شده است.

کف این اتو از جنس سرامیک است که باعث می‌شود لباس‌های لطیف‌تر کمتر در معرض خطر چسبیدن به اتو و سوختن قرار بگیرند. این اتو با توان مصرفی ۲۲۰۰ وات و مخزن آب با گنجایش ۲۵۰ میلی‌لیتر، قابلیت اتو کشیدن انواع لباس، ملحفه، پرده و… را دارد.

مزایا:

  • بخاردهی بالا
  • امکان اسپری آب
  • مجهز به فیوز حرارتی
  • حرکت روان روی لباس
  • کفی سرامیکی دارای مجرای خروج بخار
  • سیستم ضد رسوب
  • بخار دهی لحظه‌ای و عمودی
  • ظاهر جذاب
  • سیم ۳۶۰ درجه باکیفیت
  • قیمت مناسب

معایب:

  • کدر بودن مخزن و معلوم نبودن آب در آن
  • نداشتن سیستم قطع خودکار

اتو بخار فوما مدل FU-1839 یک اتوی حرفه‌ای و درجه یک است که برای مصارف خانگی طراحی شده است. با ویژگی‌هایی مانند قدرت بخار بالا، کفی سرامیک، سیستم ضد رسوب و قیمت مناسب، گزینه‌ای عالی برای حضور فعال در خانه‌های شما، کاربران عزیز است.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

6اتو بخار سوناشی مدل SGS-315

اتو بخار سوناشی مدل SGS-315

شرکت سوناشی Sonashi در سال ۱۹۹۲ در هنگ کنگ تاسیس شد که علاوه بر چین در سه کشور امارت متحده عربی، هندوستان و عربستان در زمینه تولید لوازم خانگی و وسایل الکترونیکی فعالیت می‌کند.

این برند محصولاتش را منحصراً توسط خودش طراحی و تولید می‌کند و نظارت خود را از طریق مهندسان و کارشناسانش بر کارِ شعباتش در دیگر کشورها، اِعمال میکند.

اتو بخار مدل SGS-315 یکی از محصولات برقی برند سوناشی است که کالایی پرقدرت، سبک و کاربردی است. این وسیله با استفاده از بخار آب، چروک‌های لباس را در عرض چند ثانیه بدون آسیب رساندن به لباس، از بین می‌برد.

این اتو بخار برای صاف کردنِ انواع لباس‌ها به خصوص البسه بافت و زمستانی که دارای پارچه‌های حساسی هستند و سخت‌تر اتو می‌‌شوند، کیس مناسبی است.

این محصول دارای مخزن ۲۵۰ میلی‌لیتری قابل جدا شدن است که در هنگام اتو کشیدن می‌توانید آن را جدا کرده، پُر کنید و کار خود را ادامه دهید.

مزایا:

  • سبک و کوچک
  • قیمت مناسب
  • کاربری راحت
  • سرعت آماده شدن بالا
  • مناسب پارچه‌های ظریف
  • طراحی زیبا

معایب:

  • نیاز به خرید تبدیل سه شاخه به دو شاخه
  • کیفیت ساخت پایین

اتو بخار سوناشی مدل SGS-315 یک وسیله قوی، قدرتمند و کاربردی برای صاف و مرتب کردنِ انواع البسه است که با استفاده از بخار آب، چروک‌های لباس را در زمانی کوتاه و بدون آسیب رساندن به لباس از بین می‌برد.

توصیه ما به شما دوستان عزیز انتخاب و خرید این اتو بخار کاربردی است تا بتوانید از توانمندی‌های آن در اتوکشی انواع لباس‌ها بهره‌مند شوید.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

7اتو بخار پارس خزر مدل SI-702

اتو بخار پارس خزر مدل SI-702

پارس خزر یک برند ایرانی موفق در تولید لوازم خانگی و برقی است که توانسته خود را به خوبی مطرح و به مشتریان معرفی نماید.

اتو بخار پارس خزر مدل SI-702 یکی از ساخته‌های این واحد تولیدی است که کاربرد، کیفیت و مرغوبیت محصولاتش بر کسی پوشیده نیست. این ابزار کاربردی قادر است لباس‌های شما را به خوبی و با کیفیت اتو نماید.

قابلیت بخاردهی عمودی این اتو، به شما امکان می‌دهد لباس‌ها را به راحتی و با دقت بیشتری اتو کنید. هم‌چنین، این اتو دارای ویژگی ضد فرسودگی است که باعث می‌شود مدت طولانی‌تری بتوانید از آن استفاده کنید.

برخورداری از سیستم ضد رسوب از دیگر محاسن این اتو است که این ویژگی به شما فرصت می‌دهد تا از آن به سهولت استفاده نمایید، ضمن این‌که محصول از عمر طولانی‌تری برخوردار خواهد بود.

مزایا:

  • قدرت بخار خوب
  • سیم بلند
  • قیمت مناسب
  • ساخت ایران
  • سیستم ضد رسوب
  • کیفیت ساخت بالا
  • سیستم ضد چکه
  • کفی روان روی انواع پارچه
  • سرعت آماده شدن بالا

معایب:

  • جای کار برای طراحی ظاهری بهتر

اتو بخار پارس خزر مدل SI-702 با ویژگی‌های اضافی مانند سیستم بخاردهی پیشرفته و حرکت روان روی پارچه، یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید و استفاده است.

با وزن مناسب و ظرفیت مخزن آب بزرگ، این امکان برای شما شما فراهم است که بدون نیاز به شارژ مجدد، زمان بیشتری از محصول استفاده کنید.

توان مصرفی بالا و طول کابل مناسب، امتیازی است که از محدودیت مکانی در هنگام استفاده جلوگیری می‌کند و تجربه‌ای راحت و کارآمد را برای کاربران به وجود می‌آورد.

در مجموع می‌توان گفت که اتو بخار پارس خزر مدل SI-702 با ویژگی‌هایی مانند سیستم بخاردهی پیشرفته و حرکت روان روی پارچه، یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید و استفاده است.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

8اتو بخار فیلیپس مدل DST5040

اتو بخار فیلیپس مدل DST5040

اتو بخار فیلیپس مدل DST5040 یکی از تولیدات شرکت فیلیپس است که با کفیِ سرامیک پیشرفته‌ طراحی و تولید شده است.

با وجود این کفی مرغوب، اتو مقاومت بالایی در برابر شکستگی دارد و روی لباس‌ها هم آثار برق باقی نمی‌ماند. این کفی حتی در برخورد با دکمه‌های شلوار جین نیز خط و خشی نمی‌بیند و در برابر ضربه نیز مقاوم است.

نوک کفی این اتو به گونه‌ای طراحی شده که هنگام اتو کشی یقه لباس‌ها و بین دکمه به راحتی حرکت می‌کند و چین و چروک را از بین می‌برد.

اتو بخار فیلیپس مدل DST5040 با ابعاد ۳۱x14x12 سانتی‌متر و وزن ۱۲۵۵ گرم، دارای سیستم ضد چکه، قطع کن خودکار، عملکرد ضد رسوب، بخاردهی عمودی، دارای قابلیت سیم گردان ۳۶۰ درجه، سیستم رسوب زدائی بهینه جهت استفاده از آب معمولی با املاح است.

مزایا:

  • طراحی زیبا و ارگونومیک
  • مخزن بزرگ
  • مجهز به قطع کن خودکار
  • سیستم ضد چکه
  • سیم گردان ۳۶۰ درجه
  • سیستم رسوب زدائی
  • کفی ضد خش

معایب:

  • قیمت بالا
  • نیاز به خرید تبدیل سه شاخه به دو شاخه

اتو بخار فیلیپس مدل DST5040 با ویژگی‌هایی مانند کفی سرامیک، سیستم ضد چکه، قطع کن خودکار و بخاردهی عمودی، یک انتخاب مناسب برای کسانی است که به دنبال یک اتو با کیفیت و با قابلیت‌های بالا هستند.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

9اتو بخار فیلیپس مدل DST7040

اتو بخار فیلیپس مدل DST7040

اتو بخار فیلیپس مدل DST7040 با وزن ۱۸۰۰ گرم، قدرت ۲۸۰۰ وات و بخار مداوم ۵۰ گرم در دقیقه یکی از تولیدات شرکت چند ملیتی فیلیپس است که می‌تواند یک انتخاب مناسب برای خانه شما دوستان همراه باشد.

این محصول با کفی Steamglide Plus و سیستم رسوب زدایی، بخاردهی عمودی و تنظیم دما، امکاناتی را برای کاربران خود مهیا می‌کند که بتوانند کیفیت اتو کشی خود را به حداکثر برسانند.

این اتو با سیستم خاموشی خودکار و مخزن آب، امنیت و راحتی شما را تضمین می‌کند.

مزایا:

  • قدرت بالا حتی برای لباس‌های ضخیم
  • کیفیت بدنه عالی
  • ظاهر زیبا و مدرن
  • بخاردهی عالی
  • قدرت ۲۸۰۰ وات
  • استحکام جنس بدنه
  • برند معتبر

معایب:

  • قیمت بالا

محصولات برند فیلیپس از جمله اتو بخار مدل DST7040 به عنوان یک تولید کننده معروف و صاحب شهرت، زبانزد خاص و عام بوده و هستند.

اتو بخار مورد اشاره با قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای که که در خود دارد، قادر است ضمن جلب رضایت مشتریان، وظایف خود را به نحو شایسته انجام دهد.

پس برای به خدمت گرفتنِ این وسیله پرقدرت، کیفی از نظر بدنه و با بخار دهی عالی، تردید نکنید.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

10اتو بخار فیلیپس مدل DST8041

اتو بخار فیلیپس مدل DST8041

اتو بخار فیلیپس مدل DST8041 یک اتوی با کیفیت و برتر در بازار است‌. با این وسیله برقی که ساخت کارخانه فیلیپس است می توانید به راحتی انواع پارچه ها را اتو کنید.

کفی این اتو از جنس استیم گلاید پیشرفته ساخته شده که بسیار مقاوم و بادوام بوده و هیچ رد برقی از خود روی لباس‌های شما نمی گذارد.

این اتو دارای ویژگی های متعددی است، از جمله سیستم ضد رسوب که باعث عملکرد بهتر آن می‌شود و از ایجاد اختلال در اتو کشی به مرور زمان جلوگیری می کند.

مزایا:

  • برند معتبر و شناخته شده
  • بخاردهی با حجم عالی
  • اتو کشی روان و راحت
  • کفی از جنس استیم گلاید
  • سیستم ضد رسوب
  • خاموش شدن خودکار
  • طول سیم بلند

معایب:

  • قیمت بالا
  • نداشتن آبپاش

اتو بخار فیلیپس مدل DST8041، یک وسیله صاف کننده برقی لباس با کیفیت و برتر از شرکت تولیدی فیلیپس است که در بازار های جهانی خودنمایی می‌کند.

با انتخاب و خرید این اتوی کیفی و کاربردی، می‌توانید با خیالی راحت و آسوده از ویژگی‌های بارز آن استفاده کنید و انواع لباس و پارچه را اتوکشی نمایید.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

11اتو بخار فیلیپس مدل GC5037

اتو بخار فیلیپس مدل GC5037

اتو بخار فیلیپس مدل GC5037 دستگاهی است با سازوکار هوشمند و کیفیت بالا که توسط شرکت فیلیپس طراحی، تولید و روانه بازار مصرف شده است.

این محصول با استفاده از فناوری Optimal Temp، توانسته است که مسابقه و رقابت با سایر محصولات مشابه را به نفع خود تمام نماید.

این تکنولوژی در واقع ترکیبی از بخار و حرارت را برای صاف کردنِ لباس‌ها به وجود می‌آورد طوری که شما دیگر نیاز ندارید دما و بخار را به صورت دستی تنظیم کنید.

این اتو با برخورداری از موتور قدرتمند ۳۰۰۰ وات، در زمان کوتاهی کف اتو را گرم و آن را آماده استفاده می‌کند.

مزایا:

  • قدرت بخار بالا
  • ایمنی مناسب و مطمئن
  • کیفیت ساخت عالی
  • سهولت استفاده
  • هوشمند
  • سیستم تشخیص خودکار نوع پارچه
  • طراحی زیبا و جذاب

معایب:

  • نداشتن تنوع رنگ
  • قیمت بالا

همان‌گونه که اشاره شد، اتو بخار فیلیپس مدل GC5037 یک ابزار برقی هوشمند و با کیفیت بالاست که با استفاده و بهره‌مندی از فناوری Optimal Temp، توانسته است رقابت با سایر محصولات مشابه را به نفع خود تصمیم گیری کند.

این محصول با برخورداری از کُلی مزیت مانند: قدرت بخار بالا، ایمنی فوق العاده و سهولت استفاده، به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای اتوکشی لباس مطرح است.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

12اتوبخار بوش مدل TDI90EASY

اتوبخار بوش مدل TDI90EASY

اتوبخار بوش مدل TDI90EASY یکی از ده‌ها محصول ساختِ شرکت بوش است که علاوه بر آلمان در کشورهای ترکیه، مالزی، مجارستان و چین هم فعالیت دارد.

کفه سرامیکی این اتو به استفاده کننده اجازه می‌دهد که میزان بخاردهی آن را بر اساس نیاز خود تنظیم نماید. اندازه و ابعاد این محصول یعنی ۳۵x28x38 سانتی‌متر و وزن ۲ کیلوگرمی، آن را به وسیله‌ای بسیار سبک و قابل حمل تبدیل کرده است.

طول کابل این اتو بین ۲.۱ تا ۳ متر متغیر است که این امکان را می‌دهد تا با راحتی در فضاهای مختلف استفاده شود. برخورداری از دو سیستم ضد رسوب و قطع کن خودکار، به منظور ایمنی بیشتر، از دیگر خصوصیات برجسته این اتو است.

شما می‌توانید از ویژگی بخاردهی عمودی این وسیله، برای از بین بردنِ سریع و آسان چروک‌های البسه استفاده نمایید. از حداکثر توان مصرفی این اتو یعنی ۲۴۰۰ وات و ولتاژ ورودی برق آن ۲۲۰ ولت آن هم غافل نشوید.

مزایا:

  • بخاردهی عالی
  • برند معتبر
  • طراحی ارگونومیک و کاربردی
  • سیستم ضد رسوب
  • سیستم قطع خودکار
  • اندازه و وزن مناسب
  • اتوکشی آسان
  • کیفیت ساخت عالی

معایب:

  • قیمت بالا

قبلاً هم گفتیم، هیچ‌گاه بالا بودنِ قیمتِ یک محصول را نبابای به حساب نقص و عیب آن گذشت، شاید این مسئله ناشی از برداشت یک یا چند کاربر باشد که قابل تعمیم نیست.

بنابراین اتوبخار بوش مدل TDI90EASY را به عنوان یک اتو بخار با کیفیت و برخوردار از ویژگی‌های فوق‌العاده را از دست ندهید.

این محصول با بخاردهی بالا، کیفیت ساختِ عالی و برنده سازنده معتبر، یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید و استفاده کاربردی از آن است.

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

امیدواریم این مطلب برای انتخاب اتو بخار مناسب به شما کمک کرده باشد. خواندن راهنمای خرید بخار شو و جاروبرقی هم به شما توصیه می‌شود. اگر سوالی دارید می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه آن را با ما در میان بگذارید.

مطلب قبلیراهنمای خرید بهترین جاروی شارژی با نقد و بررسی
مطلب بعدیراهنمای خرید چرخ خیاطی با نقد و بررسی کامل

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here